quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:26 schreef MCH het volgende: [..] München en Berlijn, beetje standaard maar nog genoeg te doen en te zien daar
Ik zit ook makkelijk drie uur op de pot om te kunnen kakken.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:53 schreef mosrednA het volgende:
Die beesten komen dus nooit ter nimmer uit een boom, op 1 uitzondering na:
Als ze moeten schijten.
Een klim van ruim 3u om op de grond te kunnen kakken.
quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe eten die beesten? Boomtakbezorgd.nl?
Die beesten vergiftigen zichzelf met het ene type bladsoort dat zij eten. Vandaar ook dat ze zo tering langzaam zijn. Zo langzaam dat er algen in hun vacht groeien.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe eten die beesten? Boomtakbezorgd.nl?
Je weet er veel vanafquote:Op maandag 21 oktober 2019 17:58 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Die beesten vergiftigen zichzelf met het ene type bladsoort dat zij eten. Vandaar ook dat ze zo tering langzaam zijn. Zo langzaam dat er algen in hun vacht groeien.
Belangrijke info vergeet ik wel, onbelangrijke info nietquote:
Opzich niet heel verkeerd neequote:Lekker leven hoor. Beetje qat kauwen en in een boom hangen
Triviale feitjesquote:Op maandag 21 oktober 2019 18:11 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Belangrijke info vergeet ik wel, onbelangrijke info niet
[..]
Opzich niet heel verkeerd nee
Of om Buda een pets te verkopenquote:Op maandag 21 oktober 2019 17:53 schreef mosrednA het volgende:
Die beesten komen dus nooit ter nimmer uit een boom, op 1 uitzondering na:
Als ze moeten schijten.
Een klim van ruim 3u om op de grond te kunnen kakken.
Maar wel raakquote:Op maandag 21 oktober 2019 18:40 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Een.
Hee
Heeeeele
Langz
Langzame
P
P
Pets
Ik ga dat verhaal dus echt nooit vergeten hèquote:
Het was episch!quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga dat verhaal dus echt nooit vergeten hè![]()
Ookal heb ik geen beeld bij hoe je eruit ziet, dit verhaal is grandioos in mijn hoofd
quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik heb een mep gekregen van een luiaard in de dierentuin van Boedapest
Nope, besteld.quote:
Preventieve ingreep van jouw kant zeker?quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope, besteld.
Muis wilde lasagne maken, maar dat is niet helemaal goed gegaan dus dan maar pizza bestellen.
Nee, ze had hem een goede 45 minuten in de oven gehad. De kaas was zo goed als verbrand terwijl de saus meer op soep leek.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Preventieve ingreep van jouw kant zeker?
Aaawquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ze had hem een goede 45 minuten in de oven gehad. De kaas was zo goed als verbrand terwijl de saus meer op soep leek.
Ze was vergeten dat je de saus eerst een klein uurtje moet uitkoken
Is hetzelfde, maar ik noem het uitkoken want Limburgs ofzoquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw![]()
Is uitkoken anders dan inkoken?
Ja, het eerste doe je in de buitenkeukenquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw![]()
Is uitkoken anders dan inkoken?
Nope, hier alleen ziggo en kpn ervaring mee.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:17 schreef bitterbal het volgende:
Ziggo heeft weer eens storing.
Iemand hier ervaring met xs4all?
Ja ik.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:17 schreef bitterbal het volgende:
Jaa ik had een gedoetje met ze en daar vond ik ze vrij dom en onbehulpzaam. Verder niets te klagen gehadquote:
Ja, was klant bij ze in de jaren 90. Helpt dat?quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:17 schreef bitterbal het volgende:
Hmm ja is niet meer zo recentquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, was klant bij ze in de jaren 90. Helpt dat?
Maar dat was de vraag ook nietquote:
Waarom met zo’n omweg?quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:24 schreef bitterbal het volgende:
Dit is wel irritant. Mijn pc is verbonden via 4g op mijn telefoon maar internet wilt niet werken...
Hoezo omwegquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:25 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Waarom met zo’n omweg?
Is het via hotspot?
Android of apple?
Mac of windows?
Ja, maar sorry dat je er niks aan hebt.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Goed antwoord dus
Dus je hebt 2 problemen;quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo omwegMijn wifi doet het niet
Android en windows. Pc heeft zowel kabel als wifi. Misschien pakt die het niet omdat lan kabel er nog in zit?
Op laptop doet die het wel.
Ja ziggo is kapot. Grote storing.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:31 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Dus je hebt 2 problemen;
Internet in het algemeen doet t niet en omdat op te lossen wilde je via hotspot, die maakt wel verbinding maar je hebt een internet?
Ben ik al eens geweest in de zomer. Vind het niet echt een winterbestemming en de leuke dingen zijn ver van het treinstation. Ben wel van plan om een aantal dagen een Bayern ticket te kopen, het netwerk is huge.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je dan ook naar Berchtesgaden en de Königssee?
Gelukkig maarquote:Op maandag 21 oktober 2019 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was episch!![]()
Maar ik hoefde niet afgevoerd te worden met een ambulance
Tijd voor een man in huis die je kan helpen met 'computerdingen'quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo omwegMijn wifi doet het niet
Android en windows. Pc heeft zowel kabel als wifi. Misschien pakt die het niet omdat lan kabel er nog in zit?
Op laptop doet die het wel.
Dacht eigenlijk dat je samen met je vriendin het hele huis wel voor je had.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:33 schreef Fogel het volgende:
In de categorie ander nieuws: 1) heb een nieuwe huurder gevonden (en het is een lekker ding, maar dat is verder irrelevant).
2) mijn upgrade-bod voor een vlucht morgen is geaccepteerd dus ik hoef geen economy () te vliegen.
Ja zoek nu op tinder. Ik moet mij gewoon met andere dingen bezig houden. Zoals nagellak bvquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Tijd voor een man in huis die je kan helpen met 'computerdingen'
Beide zijn goed en lekker nieuws, vooral die eerstequote:Op maandag 21 oktober 2019 19:33 schreef Fogel het volgende:
In de categorie ander nieuws: 1) heb een nieuwe huurder gevonden (en het is een lekker ding, maar dat is verder irrelevant).
2) mijn upgrade-bod voor een vlucht morgen is geaccepteerd dus ik hoef geen economy () te vliegen.
Als serveerster zou je toch zeggen dat je in een ideale omgeving zit om wat leuks te fixenquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zoek nu op tinder. Ik moet mij gewoon met andere dingen bezig houden. Zoals nagellak bv
quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben ik al eens geweest in de zomer. Vind het niet echt een winterbestemming en de leuke dingen zijn ver van het treinstation. Ben wel van plan om een aantal dagen een Bayern ticket te kopen, het netwerk is huge.
Studeer jij eigenlijk nog ofzo? Of hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zoek nu op tinder. Ik moet mij gewoon met andere dingen bezig houden. Zoals nagellak bv
Neuh, we hebben genoeg aan twee verdiepingen. Het verhuren van een deel van de derde verdieping geeft leuke vakantiesquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat je samen met je vriendin het hele huis wel voor je had.
Aannames, altijd mooi
NIet als ze met hun vriendinnetje of datequote:Op maandag 21 oktober 2019 19:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Als serveerster zou je toch zeggen dat je in een ideale omgeving zit om wat leuks te fixen
Ik zou geen oog meer dichtdoen met een sexy Noorse in huisquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:33 schreef Fogel het volgende:
Ik werk ben 34quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Studeer jij eigenlijk nog ofzo? Of hoe oud ben jij eigenlijk?
quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, we hebben genoeg aan twee verdiepingen. Het verhuren van een deel van de derde verdieping geeft leuke vakanties
Alles kan kapotquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NIet als ze met hun vriendinnetje of datekomen.
quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou geen oog meer dichtdoen met een sexy Noorse in huis
Ja maar ik heb er ook een in huis waar ik gewoon aan mag zitten enzoquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou geen oog meer dichtdoen met een sexy Noorse in huis
Geluksfogel.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er ook een in huis waar ik gewoon aan mag zitten enzo
Ah ok, je baan klonk als iets tussendoors ofzo zoals je het gisteren schetstequote:
Beste relaties komen voort uit de vernietiging van anderequote:
Nee dit is mijn dagbesteding.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok, je baan klonk als iets tussendoors ofzo zoals je het gisteren schetste
En echt?? Dacht dat jij veel jonger was joh
Dat ik in de horeca werk?quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Je moet dit nu al voor de 450e keer uitleggen op fok
Jij snapt hetquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beste relaties komen voort uit de vernietiging van andere
Is ze inmiddels al uit de dwangbuis?quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij snapt het
Die ex van Koos is nog steeds aan het revalideren van de ellende
Dit klonk anders lekker enthousiast en volwassen welquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weer switchen ook geen zin in. En werk maar 4 dagen dus het is te overzien
Vorige weekquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ze inmiddels al uit de dwangbuis?
Hoezo ?quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klonk anders lekker enthousiast en volwassen wel
[..]
Dat is mijn oude baan, alleen deed ik niet die kleine leidingen maar 48” leidingen. 120cm in diameter.quote:
Het kwam wel enigszins over alsof je er luchtig over deed, alsof je niet super afhankelijk bent van het salaris dat je er verdient voor langere termijn. I.c.m. als je verdere context niet kentquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo ?![]()
Ik werk ook maat 4 dagen.
Dit jaquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het kwam wel enigszins over alsof je er luchtig over deed, alsof je niet super afhankelijk bent van het salaris dat je er verdient voor langere termijn. I.c.m. als je verdere context niet kent
Ben ik ook niet. De luchtigheid is dat ik nu minder lang ergens blijf werken als ik het niet zie zitten. Dan switch ik. Of ik neem ontslag. Afgelopen februari heb ik ook ontslag genomen en daarna 4 maanden niet gewerkt.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het kwam wel enigszins over alsof je er luchtig over deed, alsof je niet super afhankelijk bent van het salaris dat je er verdient voor langere termijn. I.c.m. als je verdere context niet kent
Nee maar klinkt wel treurig vind ikquote:
Praktisch gezien niet, maar het geeft ergens wel de indruk dat je je carrière niet echt serieus neemt. Langere tijden (meer dan een maand) zonder werk zitten laat toekomstige werkgevers niet zien dat een doorzetter bent, maar meer dat als iets je niet zint je het gewoon laat verslonzen.quote:
Valt mee hoor. Mentaal haal ik er idd niets uit. Leer niets nieuws. Maar verder kom ik niks tekort.quote:
Dat kanquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Praktisch gezien niet, maar het geeft ergens wel de indruk dat je je carrière niet echt serieus neemt. Langere tijden (meer dan een maand) zonder werk zitten laat toekomstige werkgevers niet zien dat een doorzetter bent, maar meer dat als iets je niet zint je het gewoon laat verslonzen.
Overigens geen kritiek, maar zo zou ik ernaar kijken persoonlijk.
Een ieder z’n eigen zienswijze, maat.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Praktisch gezien niet, maar het geeft ergens wel de indruk dat je je carrière niet echt serieus neemt. Langere tijden (meer dan een maand) zonder werk zitten laat toekomstige werkgevers niet zien dat een doorzetter bent, maar meer dat als iets je niet zint je het gewoon laat verslonzen.
Overigens geen kritiek, maar zo zou ik ernaar kijken persoonlijk.
Ja daar komt het wel op neer. Overigens ben ik het verleden echt loyaal geweest naar werkgevers en onzin van ze gepikt maar dat is er nu uit. Ik doe mijn werk goed, werk hard, ben betrouwbaar. Neem de zaak en de gang van de zaken serieus maar zodra men onbeschoft gaat worden of spelletjes gaat spelen kunnen ze dat bij een ander doen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:04 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Een ieder z’n eigen zienswijze, maat.
Voor sommigen is werk slechts een middel om de financiële lasten te dragen.
Niet iedereen is een carrièretijger.
Ik weet het, in de horeca kun je als het echt moet op een week tijd een andere baan hebben. Zeker als je al meer dan 1 tot 2 jaar ervaring hebt in een bepaalde functie. Ik heb zelf alweer bijna 3 jaar een (bij)baan in de horeca gehad waarvan een dikke 2 jaar in de keuken. I know how gamequote:Op maandag 21 oktober 2019 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kanIk kan er niet zoveel mee dat een horecawerkgever mij dan niet serieus neemt
Heb er genoeg mee gemaakt om te weten dat het personeel vaak al helemaal niet serieus wordt genomen.
Als ik 4 maanden vrij wil en een werkgever vind dat lui of onverantwoordelijk dan is dat zo en zit ik daar niet mee. Overigens hebben zij mij harder nodig dat ik hen gezien het grote tekort
Is ook absoluut zo en daar is helemaal niets mis mee!quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:04 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Kan ook gewoon prima zijn zonder direct een carrièretijger te zijn. Gewoon werken en naar je zin hebben bijvoorbeeldquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:04 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Ja zo dacht ik vroeger ook. NIet te kort ergens want dat is onbetrouwbaar etc. Dat is ook zo. Heb bij die waar ik in feb. ontslag had genomen ook 1.5 jaar gewerkt. Dus de insteek is ook gewoon voor langere periode.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet het, in de horeca kun je als het echt moet op een week tijd een andere baan hebben. Zeker als je al meer dan 1 tot 2 jaar ervaring hebt in een bepaalde functie. Ik heb zelf alweer bijna 3 jaar een (bij)baan in de horeca gehad waarvan een dikke 2 jaar in de keuken. I know how game![]()
Maar ik heb wel heel sterk het idee dat ik bij mijn huidige werkgever nooit was aangenomen als ik de afgelopen 2,5 jaar niet had gewerkt in de functies en de periodes in die functies wat ik heb gedaan. Als ik in die tijd iedere 2/3 maanden van tent naar tent was gehopt was ik no way hier aangenomen. Althans niet in de functie waar ik nu voor aangenomen ben.
Wederom, totaal geen kritiek op jou, maar meer mijn visie erop.
Ik neem idd hier graag alle credits voor jaquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet het, in de horeca kun je als het echt moet op een week tijd een andere baan hebben. Zeker als je al meer dan 1 tot 2 jaar ervaring hebt in een bepaalde functie. Ik heb zelf alweer bijna 3 jaar een (bij)baan in de horeca gehad waarvan een dikke 2 jaar in de keuken. I know how game![]()
Maar ik heb wel heel sterk het idee dat ik bij mijn huidige werkgever nooit was aangenomen als ik de afgelopen 2,5 jaar niet had gewerkt in de functies en de periodes in die functies wat ik heb gedaan. Als ik in die tijd iedere 2/3 maanden van tent naar tent was gehopt was ik no way hier aangenomen. Althans niet in de functie waar ik nu voor aangenomen ben.
Wederom, totaal geen kritiek op jou, maar meer mijn visie erop.
Als ik op werk ben en ik heb leuke gasten dan vind ik het ook leuk maar zal liegen als ik zeg dat ik elke dag met plezier er naar toe gaquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan ook gewoon prima zijn zonder direct een carrièretijger te zijn. Gewoon werken en naar je zin hebben bijvoorbeeld
En haalbaar tot pensioen of dat dan weer niet?quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zo dacht ik vroeger ook. NIet te kort ergens want dat is onbetrouwbaar etc. Dat is ook zo. Heb bij die waar ik in feb. ontslag had genomen ook 1.5 jaar gewerkt. Dus de insteek is ook gewoon voor langere periode.
Zit in de IT in een ziekenhuisquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik op werk ben en ik heb leuke gasten dan vind ik het ook leuk maar zal liegen als ik zeg dat ik elke dag met plezier er naar toe ga![]()
Wat doe jij?
Nou das idd lastig. Ik zie serieus niet in hoe ik deze baan tot mijn pensioen kan doen. Zeker niet als ze die aow leeftijd blijven verhogen. Die van mij staat nu dacht ik op 72. Wil jij bediend worden door iemand van 72 in een leuke zaak? Ik zie het niet gebeurenquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:10 schreef Molo het volgende:
[..]
En haalbaar tot pensioen of dat dan weer niet?
Das fijnquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit in de IT in een ziekenhuis
Heel erg leuk
Nou, ik vind dat prima eigenlijkquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou das idd lastig. Ik zie serieus niet in hoe ik deze baan tot mijn pensioen kan doen. Zeker niet als ze die aow leeftijd blijven verhogen. Die van mij staat nu dacht ik op 72. Wil jij bediend worden door iemand van 72 in een leuke zaak? Ik zie het niet gebeuren
Absoluut!quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das fijnIs mooi toch als je een baan hebt waar je het naar je zin hebt.
De baan die ik nu heb is ook maar max voor drie jaar. Mijn werkgever weet dat en ook de reden erachter. Maar goed, als ik hier nog verder op in ga treed ik te ver in detail over mezelf voor mijn eigen gevoelquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zo dacht ik vroeger ook. NIet te kort ergens want dat is onbetrouwbaar etc. Dat is ook zo. Heb bij die waar ik in feb. ontslag had genomen ook 1.5 jaar gewerkt. Dus de insteek is ook gewoon voor langere periode.
Het was fysiek afzien de afgelopen jaren, maar je bent de credits zeker waard geweestquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik neem idd hier graag alle credits voor ja
Graag gedaan mien jongquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was fysiek afzien de afgelopen jaren, maar je bent de credits zeker waard geweest
Als ik reis en iets wil gedaan hebben, ga ik altijd naar een van de ouderen toe. Die weten tenminste hoe dingen werken, de jonkies vaak niet.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou das idd lastig. Ik zie serieus niet in hoe ik deze baan tot mijn pensioen kan doen. Zeker niet als ze die aow leeftijd blijven verhogen. Die van mij staat nu dacht ik op 72. Wil jij bediend worden door iemand van 72 in een leuke zaak? Ik zie het niet gebeuren
Ja maar dat zijn dan specifieke verzoeken?quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik reis en iets wil gedaan hebben, ga ik altijd naar een van de ouderen toe. Die weten tenminste hoe dingen werken, de jonkies vaak niet.
Nu kan ik tenminste zeggen dat ik een premium girl heb gehad mét happy endingquote:
Dit jaquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik reis en iets wil gedaan hebben, ga ik altijd naar een van de ouderen toe. Die weten tenminste hoe dingen werken, de jonkies vaak niet.
Kunnen er niet veelquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu kan ik tenminste zeggen dat ik een premium girl heb gehad mét happy ending
Jepp, vooral voor dingen die volgens de regels niet mogen/kunnenquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn dan specifieke verzoeken?
Nou goed misschien kan ik switchen naar receptie ofzo in een hotel. Waar ik nu werk zijn we vrijwel allemaal zelfde leeftijd. Ook wat mensen zonder studie en hoe zij zich dit voor hun zien weet ik niet.
quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook absoluut zo en daar is helemaal niets mis mee!
Met allebei eens.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan ook gewoon prima zijn zonder direct een carrièretijger te zijn. Gewoon werken en naar je zin hebben bijvoorbeeld
Nee, niks dragelijk. Gewoon tof werk hebben én toffe collega's, dan is het gewoon prima, zeker als je er óók nog geld voor krijgtquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:22 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
[..]
Met allebei eens.
Leuke collega’s is voor mij een must. Elke dag teringvroeg je nest uit, is al geen pretje.
Dan kun je maar beter leuke collega’s hebben. Dat maakt het nog enigszins dragelijk.
Alsnog gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:22 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb dit jaar mijn 20 jarig jubileum gevierd bij mijn eerste werkgever...
Ja ik vind serieus dat we teveel afhankelijk zijn geraakt van werk.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:22 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
[..]
Met allebei eens.
Leuke collega’s is voor mij een must. Elke dag teringvroeg je nest uit, is al geen pretje.
Dan kun je maar beter leuke collega’s hebben. Dat maakt het nog enigszins dragelijk.
Niks mis mee, mits leuk werk en leuke collega's en beetje toekomstperspectiefquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:22 schreef Arch-Indar het volgende:
Ja, want dat waren 'we' nooit eerder?quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik vind serieus dat we teveel afhankelijk zijn geraakt van werk.
Bakken vol ook nogquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee, niks dragelijk. Gewoon tof werk hebben én toffe collega's, dan is het gewoon prima, zeker als je er óók nog geld voor krijgt
Ja zeker. Kan lekker alles zelf indelen ook, kwa tijden en zo.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Niks mis mee, mits leuk werk en leuke collega's en beetje toekomstperspectief
Dat zit toch goed bij jou?
Nog even iets minder dan 5 jaar volhouden dan!quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Thanks!
Jammer dat het verder niks opleverde.Dat is pas bij de 25.
Ja top tochquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja zeker. Kan lekker alles zelf indelen ook, kwa tijden en zo.
Prima baan.
Ja tuurlijk wel. Dan was het landbouw of smederij ofzo. Maar denk niet dat ze toen dezelfde druk ervoeren als nu afgezien van de pest ofzo.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, want dat waren 'we' nooit eerder?
Kan je wel vertellen welke carriere dat is?quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet nog maar gaan zien of ik het Überhaupt ergens 10 jaar ga volhouden bij een werkgever met de carrière die ik op het oog heb
Ok denk dat jij wat geschiedenisles mistquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel. Dan was het landbouw of smederij ofzo. Maar denk niet dat ze toen dezelfde druk ervoeren als nu afgezien van de pest ofzo.
Ben jij een ragout of een draadjesvlees bitterbal?quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel. Dan was het landbouw of smederij ofzo. Maar denk niet dat ze toen dezelfde druk ervoeren als nu afgezien van de pest ofzo.
Dat zie je niet vaak meerquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:22 schreef Arch-Indar het volgende:
Veel smeermiddelen nodig iigquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je wel vertellen welke carriere dat is?
Zie DMquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je wel vertellen welke carriere dat is?
Ja misschienquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok denk dat jij wat geschiedenisles mist
Dat had je mij er niet bij verteld tijdens mijn 'opleiding' bij jouquote:
Ik wil ook tof werk.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee, niks dragelijk. Gewoon tof werk hebben én toffe collega's, dan is het gewoon prima, zeker als je er óók nog geld voor krijgt
Draadjes.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ben jij een ragout of een draadjesvlees bitterbal?
Huh? Molo heeft toch altijd hele bussen nodig? Is dat bij jou niet zo?quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat had je mij er niet bij verteld tijdens mijn 'opleiding' bij jou![]()
Bussenquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Huh? Molo heeft toch altijd hele bussen nodig? Is dat bij jou niet zo?
Ik ook niet. Ik werd zelfs bij de gym altijd als laatste gekozenquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:31 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Ik wil ook tof werk.
Helaas had ik niet genoeg talent. Ik heb het nooit kunnen schoppen tot profvoetballer.
Ik ben soms jaloers op die mensen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik vind serieus dat we teveel afhankelijk zijn geraakt van werk.
dat lag bij mij aan wat we gingen doen. Volleybal en basketbal werden het niet voor mijquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik werd zelfs bij de gym altijd als laatste gekozen
Eens eensquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:35 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Ik ben soms jaloers op die mensen.![]()
Ik heb een hekel aan werken. Dan hoor je vaak: “Zoek ander werk. Ik heb een heerlijke baan en ik ga elke dag fluitend naar m’n werk. Dan had je maar een studie moeten verrichten.”![]()
Ik ben bijna klaar met m’n studie. Nog wel een universitaire studie.Maar ik heb nog steeds een hekel om elke dag in de herfst dan wel winter, in het donker op te staan om werkzaamheden te verrichten tegen betaling.
Als ik morgen 10 miljoen pak, werk ik geen dag meer in dit leven (dead srs).
Echt hoor, die opleidingen zijn al duur, en dan komen er bij mij nog zoveel kosten bij voor ‘materialen’quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bussen![]()
Ik moest het gewoon op de 'natuurlijke' manier doen want 'ik gebruikte toch al genoeg hulpmiddelen.'
Met 10 miljoen stop ik ook direct.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:35 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan werken. Dan hoor je vaak: “Zoek ander werk. Ik heb een heerlijke baan en ik ga elke dag fluitend naar m’n werk. Dan had je maar een studie moeten verrichten.”![]()
Ik ben bijna klaar met m’n studie. Nog wel een universitaire studie.Maar ik heb nog steeds een hekel om elke dag in de herfst dan wel winter, in het donker op te staan om werkzaamheden te verrichten tegen betaling.
Als ik de hoofdprijs win, wil ik nooit meer voor een baas werken. Dan zou ik waarschijnlijk hobbymatig in de journalistiek gaan werken.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:35 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Maar ook echt!quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Echt hoor, die opleidingen zijn al duur, en dan komen er bij mij nog zoveel kosten bij voor ‘materialen’
quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met 10 miljoen stop ik ook direct.
Eindelijk tijd om mijn eigen dingen te doen dan.
Met jullie kan ik praten.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik de hoofdprijs win, wil ik nooit meer voor een baas werken. Dan zou ik waarschijnlijk hobbymatig in de journalistiek gaan werken.
Klinkt tof!quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
Als ik ooit 10 miljoen zou winnen zou ik een van de Grand Tours in het wielrennen compleet achter na reizen (van finishplaats tot finishplaats rijden en daar overnachting boeken van te voren) en een groot aantal Europese F1 wedstrijden gaan bezoeken voor zover dat mogelijk is.
En na dat eerste jaar zou ik me gaan bedenken of ik in NL wil blijven of toch iets internationaal wil gaan doen in de autosport
Ik las gynquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik werd zelfs bij de gym altijd als laatste gekozen
quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 06:17 schreef scrupuleus het volgende:
ieni ieni ieni ieni ieni @:Ieniminimuis ieni ieni ieni ieni ieni
Nee, slecht geslapenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 07:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoi zonnestraaltje!
Zin in de dag?
Is dit een muizenval?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 06:17 schreef scrupuleus het volgende:
ieni ieni ieni ieni ieni @:Ieniminimuis ieni ieni ieni ieni ieni
Moet je nagaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 08:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik lag tenminste nog naast mijn schone blonde
Oeh 5e plekquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 02:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 21-10-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 71 Budapestenaar
02 68 MCH
03 52 haags_kwartiertje
04 43 DerRabbit
05 42 bitterbal
06 40 mosrednA
07 32 Molo
08 27 scrupuleus
09 14 Fogel
10 12 Arch-Indar
11 11 goldfinger1963
11 11 ieniminimuis
13 08 Karzai
14 05 Muck
14 05 Mariocassius
16 02 IJsdraakje
17 01 Bzzzzt
klik hier voor meer stats
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, zit in Utrecht nu.
oh?quote:
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh?
Hmm dan mis ik weer watHier zie ik een beetje een schilderachtige lucht met wat vage wolkjes en subtiel zonnetje
Labrador?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 08:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik lag tenminste nog naast mijn schone blonde
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh oh Den Haag, mooie stad achter de duinen
Den haag, kakstadquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh oh Den Haag, mooie stad achter de duinen
Hoezo kak?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Den haag, kakstadbreng er veel te veel tijd door
Al die expats en belangrijke ambtenaren, dan heb je een hele tijd niks en dan het uitschot uit duindorp en de schilderswijk.quote:
Je bent ook niet welkom.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Den haag, kakstadbreng er veel te veel tijd door
Ga je me de tram uitzettenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent ook niet welkom.
Hmm ja ik merk vrij weinig van kak? En expat is niet perse kak toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Al die expats en belangrijke ambtenaren, dan heb je een hele tijd niks en dan het uitschot uit duindorp en de schilderswijk.
Vrijdagavond vind ik wel leuk in de stad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:24 schreef bitterbal het volgende:
Als je zaterdag binnenstad doet zie je trouwens echt geen kak. Dan is het oh oh cherso.
Grote markt of plein?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrijdagavond vind ik wel leuk in de stad.
Ik moest zo hard lachen dat de buren kwamen klagen ivm geluidsoverlastquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:22 schreef MCH het volgende:
[..]
In ieder geval nog de beste en mooiste optie van de grote vier
Dat zei ik, duindorpquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:24 schreef bitterbal het volgende:
Als je zaterdag binnenstad doet zie je trouwens echt geen kak. Dan is het oh oh cherso.
In Wageningen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen dat de buren kwamen klagen ivm geluidsoverlast
Wereldstad,beste uni van Nederland, wereldwijd bekendquote:
Ja true, zijn al even aan het bouwen daar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar goed die mensen zullen wel weg gebouwd worden. En dan dure woningen met mooi uitzicht
Wetenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wereldstad,beste uni van Nederland, wereldwijd bekend
Wel een hooggeleide stad, mooie omgeving en het beste bevrijdingsfestival van Nederland. Belachelijk dat het geen station heeft.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wereldstad,beste uni van Nederland, wereldwijd bekend
Dat kan geografisch gezien ook niet anders was het er allang geweest.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel een hooggeleide stad, mooie omgeving en het beste bevrijdingsfestival van Nederland. Belachelijk dat het geen station heeft.
Alles kan als je maar wil.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan geografisch gezien ook niet anders was het er allang geweest.
Zou er een light rail moeten komen, teveel boeren uitkopen etc. Kost meer dan het oplevert. Daarom wordt het niet gedaan. Dit gaat om een afslag van de Utrecht-arnhem lijn.quote:
Ik vind Den Haag leuker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:22 schreef MCH het volgende:
[..]
In ieder geval nog de beste en mooiste optie van de grote vier
Wat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja true, zijn al even aan het bouwen daar.
quote:Goedemorgen !
De coming out day was eigenlijk vorige week. Maar deze man in de Oudemansstraat in #Laak besloot afgelopen nacht pas uit de kast te komen, nadat de politie hem daarbij een handje kwam helpen
De wil om boeren uit te kopen etc is er dus niet. Het is niet onmogelijk, maar te duur.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou er een light rail moeten komen, teveel boeren uitkopen etc. Kost meer dan het oplevert. Daarom wordt het niet gedaan. Dit gaat om een afslag van de Utrecht-arnhem lijn.
Spoor bij Rhenen kan niet verlengd worden omdat de Grebbeberg in de weg ligt.
Het is allemaal al meerdere keren onderzocht en uitgedacht.
Ik weet de details niet compleet, maar het was aardig complex e.d. en jij kent Nederland ook, dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
De wil om boeren uit te kopen etc is er dus niet. Het is niet onmogelijk, maar te duur.
Toevallig zit ik in dat wereldje en er is gewoon een werkbaar plan voor. Alleen vindt men dat teveel geld kosten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou er een light rail moeten komen, teveel boeren uitkopen etc. Kost meer dan het oplevert. Daarom wordt het niet gedaan. Dit gaat om een afslag van de Utrecht-arnhem lijn.
Spoor bij Rhenen kan niet verlengd worden omdat de Grebbeberg in de weg ligt.
Het is allemaal al meerdere keren onderzocht en uitgedacht.
Gaat door het Binnenveld toch? Dan gaat het nooit gebeuren. Teveel kostbare natuur waar we bijna niets meer van hebben staat daar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:52 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Toevallig zit ik in dat wereldje en er is gewoon een werkbaar plan voor. Alleen vindt men dat teveel geld kosten.
Ja, en de Rijnbrug dubbel verbreden voor een extra spoorgang naar Kesteren en dus Arnhem. Maar in plaats daarvan kiezen ze een halve oplossing door een enkele baan toe te voegen die tijdens de spits open en dicht kan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaat door het Binnenveld toch? Dan gaat het nooit gebeuren. Teveel kostbare natuur waar we bijna niets meer van hebben staat daar.
Ik vind veelquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
20 min fietsen naar Wageningen of 25 min met de bus. Valt best mee
De naam blijft misleidend voor de niet-voorgelichte bezoeker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
20 min fietsen naar Wageningen of 25 min met de bus. Valt best mee
Jups. Aan het begin van het jaar staan er mensen om studenten de weg naar de bus te wijzen en er bestaan hele voorlichtingscampagnes voor internationale studenten over hoe je van Schiphol bij de uni komt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De naam blijft misleidend voor de niet-voorgelichte bezoeker.
Die hele campagnes kun je vervangen door één linkje: 9292ov.nlquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. Aan het begin van het jaar staan er mensen om studenten de weg naar de bus te wijzen en er bestaan hele voorlichtingscampagnes voor internationale studenten over hoe je van Schiphol bij de uni komt.
Is niet in het Engels en niet gastvrij genoeg. Voor mensen die 30 000 euro per jaar neer tellen moet je wel lief doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hele campagnes kun je vervangen door één linkje: 9292ov.nl
Je kunt switchen naar ENquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is niet in het Engels en niet gastvrij genoeg. Voor mensen die 30 000 euro per jaar neer tellen moet je wel lief doen.
Lekker van de glijbaan gaan dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Zoals bij het zwembad gisteren. “Nee meneer, het is vakantie. Dan is er geen banen zwemmen. Hier, een flyer met de aangepaste openingstijden.”
Had me die vorige week gegeven, mutsNou sta ik hier voor niks met mijn zwembroek.
Da’s toch niet hetzelfdequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lekker van de glijbaan gaan dan?
Pics van jou in je speedo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Zoals bij het zwembad gisteren. “Nee meneer, het is vakantie. Dan is er geen banen zwemmen. Hier, een flyer met de aangepaste openingstijden.”
Had me die vorige week gegeven, mutsNou sta ik hier voor niks met mijn zwembroek.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen speedo. En ook geen hippe zwembril.
Dan ga je toch nooit snel gaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen speedo. En ook geen hippe zwembril.
Flyer? Hele filmpjes joh. Maar de meeste internationale studenten komen uit landen waar ov niet zo georganiseerd is als hier. Dus ik vind het eigenlijk doodnormaal dat de uni juiste informatie afgeeft.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt switchen naar ENMaar vooruit, een flyer kan geen kwaad.
Ik ga sneller dan al die midlifetypes die wel een speedo en een hippe zwembril hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan ga je toch nooit snel gaan.
You don’t need to buy a donkey. We have trains and buses in the Netherlands.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Flyer? Hele filmpjes joh. Maar de meeste internationale studenten komen uit landen waar ov niet zo georganiseerd is als hier. Dus ik vind het eigenlijk doodnormaal dat de uni juiste informatie afgeeft.
Is dat net als de net te dikke wielrenners zonder fietsbel?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga sneller dan al die midlifetypes die wel een speedo en een hippe zwembril hebben.![]()
Dat zijn mannen met een buikje die een flesje drinken en een zwembril op de rand van het bad zetten. Eerst vijf minuten opzichtig rek- en strekoefeningen gaan doen op kant, waarbij ze hun niet bestaande spieren flexen. Dan in het bad springen en vijf minuten bezig zijn met het in positie brengen van hun bril. Vervolgens twee keer in slow motion naar de overkant borstcrawlen. Aan hun flesje lurken. Bril weer in positie brengen. Nog eens twee banen. En dan hijgend naar de douches vertrekken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat net als de net te dikke wielrenners zonder fietsbel?
Irritante mensen zijn dat!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat net als de net te dikke wielrenners zonder fietsbel?
Heerlijk vermaak dat soort lui. Zolang ze niet in de weg zitten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zijn mannen met een buikje die een flesje drinken en een zwembril op de rand van net bad zetten. Eerst vijf minuten opzichtig rek- en strekoefeningen gaan doen op kant, waarbij ze hun niet bestaande spieren flexen. Dan in het bad springen en vijf minuten bezig zijn met het in positie brengen van hun bril. Vervolgens twee keer in slow motion naar de overkant borstcrawlen. Aan hun flesje lurken. Bril weer in positie brengen. Nog eens twee banen. En dan hijgend naar de douches vertrekken.
Ik zwem gewoon schoolslag zonder gekkigheden, maar ben wel anderhalf uur in beweging.
Ze hebben hun eigen baan. Maar ik moet wel lachen als ik ze voorbij zwem met mijn schoolslagquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heerlijk vermaak dat soort lui. Zolang ze niet in de weg zitten.
Mijn impulsieve hoofd is gered door de herfstvakantie. Interessant uitziende naaicursus gevonden, maar nu dicht ivm de vakanties dus. Nu "moet" ik van mezelf wat langer nadenken.
Mja, ik wil vooral eerst weten wat ik van een naaimachine ga willen voor ik er een koop. Beetje basis voor ik zelf verder ga klooien, zeg maar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben te eigenwijs voor een naaicursus, ik leer het mezelf liever aan.
De basics. Nu kom ik al een heel eind met bijvoorbeeld patronen, maar het daadwerkelijk netjes máken is een ander verhaal. En aangezien ik verder best handig ben, frustreert het me dat ik niet met die machines om kan gaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben hun eigen baan. Maar ik moet wel lachen als ik ze voorbij zwem met mijn schoolslag
Wat ga je leren?
Misschien kun je op cursus gaan bij ienie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De basics. Nu kom ik al een heel eind met bijvoorbeeld patronen, maar het daadwerkelijk netjes máken is een ander verhaal. En aangezien ik verder best handig ben, frustreert het me dat ik niet met die machines om kan gaan.
Niemand in je omgeving die kan naaien? Er zijn namelijk een boel naaicursussen die echt heel sloom gaan. Dat je alles via de hele omslachtige manier leert en van je 10 lessen uiteindelijk 7 lessen niet achter je naaimachine hebt gezeten, maar voornamelijk bezig bent geweest met doorslaan en rijgen enzo. Wat echt voor heel veel standaard kledingstukken en zekers op beginners niveau echt nergens op slaat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik wil vooral eerst weten wat ik van een naaimachine ga willen voor ik er een koop. Beetje basis voor ik zelf verder ga klooien, zeg maar.
Veel doen, rustig naaien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De basics. Nu kom ik al een heel eind met bijvoorbeeld patronen, maar het daadwerkelijk netjes máken is een ander verhaal. En aangezien ik verder best handig ben, frustreert het me dat ik niet met die machines om kan gaan.
Jawel hoor, maar daar heb ik net wat te vaak plannen mee gemaakt die op niks uitliepen. Met als gevolg dat ik enorm goed ben ik het lezen van patronen, maar daar geen reet mee kan verder.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niemand in je omgeving die kan naaien? Er zijn namelijk een boel naaicursussen die echt heel sloom gaan. Dat je alles via de hele omslachtige manier leert en van je 10 lessen uiteindelijk 7 lessen niet achter je naaimachine hebt gezeten, maar voornamelijk bezig bent geweest met doorslaan en rijgen enzo. Wat echt voor heel veel standaard kledingstukken en zekers op beginners niveau echt nergens op slaat.
Het is dat ik niet in de buurt woon.
Vaak werk je ook aan je eigen projecten ook. Vraag goed na de methodes van de naaijuf. Als ze erg van de oude stempel is dan vindt zij dat je veel moet rijgen en doorslaan enzo. Leuk voor een keertje maar echt zo niet nodig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat ik las, is het ook vooral een "kies je eigen project en werk daar onder begeleiding aan". Lopen verschillende gelijktijdig ook. Maar ik kan het ze nu niet vragen, want dicht. Dus.
Goed punt, te star gaat alleen maar frustreren inderdaad. Doorslaan weet ik ondertussen wel eens en krijg ik vooral moeie vingers van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vaak werk je ook aan je eigen projecten ook. Vraag goed na de methodes van de naaijuf. Als ze erg van de oude stempel is dan vindt zij dat je veel moet rijgen en doorslaan enzo. Leuk voor een keertje maar echt zo niet nodig.
Huehuequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik naai 15+ jaar en ik heb ook nog niet steeds alles onder de knie of dat het heel netjes is.
En dan ook nog ongeschoren benen hebbenquote:
Neemt ook de lol van het naaien af. En dat hele gedoe met dan leer je het gelijk goed vind ik ook overdreven dan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt, te star gaat alleen maar frustreren inderdaad. Doorslaan weet ik ondertussen wel eens en krijg ik vooral moeie vingers van.
Je hebt gesolliciteerd voor GC mod?quote:
Buda is toch altijd serieus?quote:
Ik ben gevraagdquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt gesolliciteerd voor GC mod?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |