quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:26 schreef MCH het volgende: [..] München en Berlijn, beetje standaard maar nog genoeg te doen en te zien daar
Ik zit ook makkelijk drie uur op de pot om te kunnen kakken.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:53 schreef mosrednA het volgende:
Die beesten komen dus nooit ter nimmer uit een boom, op 1 uitzondering na:
Als ze moeten schijten.
Een klim van ruim 3u om op de grond te kunnen kakken.
quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe eten die beesten? Boomtakbezorgd.nl?
Die beesten vergiftigen zichzelf met het ene type bladsoort dat zij eten. Vandaar ook dat ze zo tering langzaam zijn. Zo langzaam dat er algen in hun vacht groeien.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe eten die beesten? Boomtakbezorgd.nl?
Je weet er veel vanafquote:Op maandag 21 oktober 2019 17:58 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Die beesten vergiftigen zichzelf met het ene type bladsoort dat zij eten. Vandaar ook dat ze zo tering langzaam zijn. Zo langzaam dat er algen in hun vacht groeien.
Belangrijke info vergeet ik wel, onbelangrijke info nietquote:
Opzich niet heel verkeerd neequote:Lekker leven hoor. Beetje qat kauwen en in een boom hangen
Triviale feitjesquote:Op maandag 21 oktober 2019 18:11 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Belangrijke info vergeet ik wel, onbelangrijke info niet
[..]
Opzich niet heel verkeerd nee
Of om Buda een pets te verkopenquote:Op maandag 21 oktober 2019 17:53 schreef mosrednA het volgende:
Die beesten komen dus nooit ter nimmer uit een boom, op 1 uitzondering na:
Als ze moeten schijten.
Een klim van ruim 3u om op de grond te kunnen kakken.
Maar wel raakquote:Op maandag 21 oktober 2019 18:40 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Een.
Hee
Heeeeele
Langz
Langzame
P
P
Pets
Ik ga dat verhaal dus echt nooit vergeten hčquote:
Het was episch!quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga dat verhaal dus echt nooit vergeten hč![]()
Ookal heb ik geen beeld bij hoe je eruit ziet, dit verhaal is grandioos in mijn hoofd
quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik heb een mep gekregen van een luiaard in de dierentuin van Boedapest
Nope, besteld.quote:
Preventieve ingreep van jouw kant zeker?quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope, besteld.
Muis wilde lasagne maken, maar dat is niet helemaal goed gegaan dus dan maar pizza bestellen.
Nee, ze had hem een goede 45 minuten in de oven gehad. De kaas was zo goed als verbrand terwijl de saus meer op soep leek.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Preventieve ingreep van jouw kant zeker?
Aaawquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ze had hem een goede 45 minuten in de oven gehad. De kaas was zo goed als verbrand terwijl de saus meer op soep leek.
Ze was vergeten dat je de saus eerst een klein uurtje moet uitkoken
Is hetzelfde, maar ik noem het uitkoken want Limburgs ofzoquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw![]()
Is uitkoken anders dan inkoken?
Ja, het eerste doe je in de buitenkeukenquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw![]()
Is uitkoken anders dan inkoken?
Nope, hier alleen ziggo en kpn ervaring mee.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:17 schreef bitterbal het volgende:
Ziggo heeft weer eens storing.
Iemand hier ervaring met xs4all?
Ja ik.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:17 schreef bitterbal het volgende:
Jaa ik had een gedoetje met ze en daar vond ik ze vrij dom en onbehulpzaam. Verder niets te klagen gehadquote:
Ja, was klant bij ze in de jaren 90. Helpt dat?quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:17 schreef bitterbal het volgende:
Hmm ja is niet meer zo recentquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, was klant bij ze in de jaren 90. Helpt dat?
Maar dat was de vraag ook nietquote:
Waarom met zo’n omweg?quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:24 schreef bitterbal het volgende:
Dit is wel irritant. Mijn pc is verbonden via 4g op mijn telefoon maar internet wilt niet werken...
Hoezo omwegquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:25 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Waarom met zo’n omweg?
Is het via hotspot?
Android of apple?
Mac of windows?
Ja, maar sorry dat je er niks aan hebt.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Goed antwoord dus
Dus je hebt 2 problemen;quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo omwegMijn wifi doet het niet
Android en windows. Pc heeft zowel kabel als wifi. Misschien pakt die het niet omdat lan kabel er nog in zit?
Op laptop doet die het wel.
Ja ziggo is kapot. Grote storing.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:31 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Dus je hebt 2 problemen;
Internet in het algemeen doet t niet en omdat op te lossen wilde je via hotspot, die maakt wel verbinding maar je hebt een internet?
Ben ik al eens geweest in de zomer. Vind het niet echt een winterbestemming en de leuke dingen zijn ver van het treinstation. Ben wel van plan om een aantal dagen een Bayern ticket te kopen, het netwerk is huge.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je dan ook naar Berchtesgaden en de Königssee?
Gelukkig maarquote:Op maandag 21 oktober 2019 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was episch!![]()
Maar ik hoefde niet afgevoerd te worden met een ambulance
Tijd voor een man in huis die je kan helpen met 'computerdingen'quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo omwegMijn wifi doet het niet
Android en windows. Pc heeft zowel kabel als wifi. Misschien pakt die het niet omdat lan kabel er nog in zit?
Op laptop doet die het wel.
Dacht eigenlijk dat je samen met je vriendin het hele huis wel voor je had.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:33 schreef Fogel het volgende:
In de categorie ander nieuws: 1) heb een nieuwe huurder gevonden (en het is een lekker ding, maar dat is verder irrelevant).
2) mijn upgrade-bod voor een vlucht morgen is geaccepteerd dus ik hoef geen economy () te vliegen.
Ja zoek nu op tinder. Ik moet mij gewoon met andere dingen bezig houden. Zoals nagellak bvquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Tijd voor een man in huis die je kan helpen met 'computerdingen'
Beide zijn goed en lekker nieuws, vooral die eerstequote:Op maandag 21 oktober 2019 19:33 schreef Fogel het volgende:
In de categorie ander nieuws: 1) heb een nieuwe huurder gevonden (en het is een lekker ding, maar dat is verder irrelevant).
2) mijn upgrade-bod voor een vlucht morgen is geaccepteerd dus ik hoef geen economy () te vliegen.
Als serveerster zou je toch zeggen dat je in een ideale omgeving zit om wat leuks te fixenquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zoek nu op tinder. Ik moet mij gewoon met andere dingen bezig houden. Zoals nagellak bv
quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben ik al eens geweest in de zomer. Vind het niet echt een winterbestemming en de leuke dingen zijn ver van het treinstation. Ben wel van plan om een aantal dagen een Bayern ticket te kopen, het netwerk is huge.
Studeer jij eigenlijk nog ofzo? Of hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zoek nu op tinder. Ik moet mij gewoon met andere dingen bezig houden. Zoals nagellak bv
Neuh, we hebben genoeg aan twee verdiepingen. Het verhuren van een deel van de derde verdieping geeft leuke vakantiesquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat je samen met je vriendin het hele huis wel voor je had.
Aannames, altijd mooi
NIet als ze met hun vriendinnetje of datequote:Op maandag 21 oktober 2019 19:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Als serveerster zou je toch zeggen dat je in een ideale omgeving zit om wat leuks te fixen
Ik zou geen oog meer dichtdoen met een sexy Noorse in huisquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:33 schreef Fogel het volgende:
Ik werk ben 34quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Studeer jij eigenlijk nog ofzo? Of hoe oud ben jij eigenlijk?
quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, we hebben genoeg aan twee verdiepingen. Het verhuren van een deel van de derde verdieping geeft leuke vakanties
Alles kan kapotquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NIet als ze met hun vriendinnetje of datekomen.
quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou geen oog meer dichtdoen met een sexy Noorse in huis
Ja maar ik heb er ook een in huis waar ik gewoon aan mag zitten enzoquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou geen oog meer dichtdoen met een sexy Noorse in huis
Geluksfogel.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er ook een in huis waar ik gewoon aan mag zitten enzo
Ah ok, je baan klonk als iets tussendoors ofzo zoals je het gisteren schetstequote:
Beste relaties komen voort uit de vernietiging van anderequote:
Nee dit is mijn dagbesteding.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok, je baan klonk als iets tussendoors ofzo zoals je het gisteren schetste
En echt?? Dacht dat jij veel jonger was joh
Dat ik in de horeca werk?quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Je moet dit nu al voor de 450e keer uitleggen op fok
Jij snapt hetquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beste relaties komen voort uit de vernietiging van andere
Is ze inmiddels al uit de dwangbuis?quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij snapt het
Die ex van Koos is nog steeds aan het revalideren van de ellende
Dit klonk anders lekker enthousiast en volwassen welquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weer switchen ook geen zin in. En werk maar 4 dagen dus het is te overzien
Vorige weekquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ze inmiddels al uit de dwangbuis?
Hoezo ?quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klonk anders lekker enthousiast en volwassen wel
[..]
Dat is mijn oude baan, alleen deed ik niet die kleine leidingen maar 48” leidingen. 120cm in diameter.quote:
Het kwam wel enigszins over alsof je er luchtig over deed, alsof je niet super afhankelijk bent van het salaris dat je er verdient voor langere termijn. I.c.m. als je verdere context niet kentquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo ?![]()
Ik werk ook maat 4 dagen.
Dit jaquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het kwam wel enigszins over alsof je er luchtig over deed, alsof je niet super afhankelijk bent van het salaris dat je er verdient voor langere termijn. I.c.m. als je verdere context niet kent
Ben ik ook niet. De luchtigheid is dat ik nu minder lang ergens blijf werken als ik het niet zie zitten. Dan switch ik. Of ik neem ontslag. Afgelopen februari heb ik ook ontslag genomen en daarna 4 maanden niet gewerkt.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het kwam wel enigszins over alsof je er luchtig over deed, alsof je niet super afhankelijk bent van het salaris dat je er verdient voor langere termijn. I.c.m. als je verdere context niet kent
Nee maar klinkt wel treurig vind ikquote:
Praktisch gezien niet, maar het geeft ergens wel de indruk dat je je carričre niet echt serieus neemt. Langere tijden (meer dan een maand) zonder werk zitten laat toekomstige werkgevers niet zien dat een doorzetter bent, maar meer dat als iets je niet zint je het gewoon laat verslonzen.quote:
Valt mee hoor. Mentaal haal ik er idd niets uit. Leer niets nieuws. Maar verder kom ik niks tekort.quote:
Dat kanquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Praktisch gezien niet, maar het geeft ergens wel de indruk dat je je carričre niet echt serieus neemt. Langere tijden (meer dan een maand) zonder werk zitten laat toekomstige werkgevers niet zien dat een doorzetter bent, maar meer dat als iets je niet zint je het gewoon laat verslonzen.
Overigens geen kritiek, maar zo zou ik ernaar kijken persoonlijk.
Een ieder z’n eigen zienswijze, maat.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Praktisch gezien niet, maar het geeft ergens wel de indruk dat je je carričre niet echt serieus neemt. Langere tijden (meer dan een maand) zonder werk zitten laat toekomstige werkgevers niet zien dat een doorzetter bent, maar meer dat als iets je niet zint je het gewoon laat verslonzen.
Overigens geen kritiek, maar zo zou ik ernaar kijken persoonlijk.
Ja daar komt het wel op neer. Overigens ben ik het verleden echt loyaal geweest naar werkgevers en onzin van ze gepikt maar dat is er nu uit. Ik doe mijn werk goed, werk hard, ben betrouwbaar. Neem de zaak en de gang van de zaken serieus maar zodra men onbeschoft gaat worden of spelletjes gaat spelen kunnen ze dat bij een ander doen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:04 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Een ieder z’n eigen zienswijze, maat.
Voor sommigen is werk slechts een middel om de financiële lasten te dragen.
Niet iedereen is een carričretijger.
Ik weet het, in de horeca kun je als het echt moet op een week tijd een andere baan hebben. Zeker als je al meer dan 1 tot 2 jaar ervaring hebt in een bepaalde functie. Ik heb zelf alweer bijna 3 jaar een (bij)baan in de horeca gehad waarvan een dikke 2 jaar in de keuken. I know how gamequote:Op maandag 21 oktober 2019 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kanIk kan er niet zoveel mee dat een horecawerkgever mij dan niet serieus neemt
Heb er genoeg mee gemaakt om te weten dat het personeel vaak al helemaal niet serieus wordt genomen.
Als ik 4 maanden vrij wil en een werkgever vind dat lui of onverantwoordelijk dan is dat zo en zit ik daar niet mee. Overigens hebben zij mij harder nodig dat ik hen gezien het grote tekort
Is ook absoluut zo en daar is helemaal niets mis mee!quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:04 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Kan ook gewoon prima zijn zonder direct een carričretijger te zijn. Gewoon werken en naar je zin hebben bijvoorbeeldquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:04 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Ja zo dacht ik vroeger ook. NIet te kort ergens want dat is onbetrouwbaar etc. Dat is ook zo. Heb bij die waar ik in feb. ontslag had genomen ook 1.5 jaar gewerkt. Dus de insteek is ook gewoon voor langere periode.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet het, in de horeca kun je als het echt moet op een week tijd een andere baan hebben. Zeker als je al meer dan 1 tot 2 jaar ervaring hebt in een bepaalde functie. Ik heb zelf alweer bijna 3 jaar een (bij)baan in de horeca gehad waarvan een dikke 2 jaar in de keuken. I know how game![]()
Maar ik heb wel heel sterk het idee dat ik bij mijn huidige werkgever nooit was aangenomen als ik de afgelopen 2,5 jaar niet had gewerkt in de functies en de periodes in die functies wat ik heb gedaan. Als ik in die tijd iedere 2/3 maanden van tent naar tent was gehopt was ik no way hier aangenomen. Althans niet in de functie waar ik nu voor aangenomen ben.
Wederom, totaal geen kritiek op jou, maar meer mijn visie erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |