Jep. Ze brabbelt alweer zoals vanoudsquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep. Ze brabbelt alweer zoals vanouds
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ooit eens in mijn gezicht gemept door zo’n luiaard. Venijnige beestjes
In de dierentuin in Boedapest zitten die beestjes los in een tropische plantenkas. Toen ik te dichtbij kwam, mepte hij met die klauwtjesquote:Op zondag 20 oktober 2019 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Dan had je ook maar niet in zijn chakra moeten komenquote:Op zondag 20 oktober 2019 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de dierentuin in Boedapest zitten die beestjes los in een tropische plantenkas. Toen ik te dichtbij kwam, mepte hij met die klauwtjes
Ja zag ikquote:Op zondag 20 oktober 2019 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie de post boven die van jou
Ik heb een mooi item voor je gezocht erbij voor deze magnifieke ontmoeting met een luiaard. Mooi verhaalquote:Op zondag 20 oktober 2019 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verrassend snelMaar niet hard verder. Anders had ik ‘m aan de krokodillen gevoerd
Ach ja, altijd beter dan verkracht worden door een geile dolfijn.quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan had je ook maar niet in zijn chakra moeten komen
En dit is heel toevallig zeker jouw webshop?quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een mooi item voor je gezocht erbij voor deze magnifieke ontmoeting met een luiaard. Mooi verhaal![]()
https://elvegeluk.nl/product/sloth-t-shirt-xxl/
Ik heb heel toevallig deze daar net in te koop gezet voor jouquote:Op zondag 20 oktober 2019 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dit is heel toevallig zeker jouw webshop?
Ik waardeer het, maar het is niet helemaal mijn smaakquote:Op zondag 20 oktober 2019 15:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb heel toevallig deze daar net in te koop gezet voor jou
Je houdt meer van krokodillen?quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik waardeer het, maar het is niet helemaal mijn smaak
Nee. Het laatste dier dat ik op een kledingstuk had, was een beer. Maar dat is lang, lang geleden.quote:
Nu alleen maar effen en simpel zeker?quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Het laatste dier dat ik op een kledingstuk had, was een beer. Maar dat is lang, lang geleden.
Dat ding beweegt een meter per uur....quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de dierentuin in Boedapest zitten die beestjes los in een tropische plantenkas. Toen ik te dichtbij kwam, mepte hij met die klauwtjes
Dit jaquote:Op zondag 20 oktober 2019 15:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat ding beweegt een meter per uur....
Zag je zijn klauw niet aankomen dat hele kwartier of zo??
quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat ding beweegt een meter per uur....
Zag je zijn klauw niet aankomen dat hele kwartier of zo??
Sorryquote:Op zondag 20 oktober 2019 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik had nog zo gevraagd of ze die beelden wilden vernietigen.
Alleen door mijn toenmalige vriendinquote:Op zondag 20 oktober 2019 15:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Sorry
Werd je uitgelachen door omstanders toen het gebeurde trouwens?
Ik zou ook gaan lachen, zelfs als ik zou worden geslagen door een luiaardquote:Op zondag 20 oktober 2019 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen door mijn toenmalige vriendin
Ik kon er ook wel om lachenquote:Op zondag 20 oktober 2019 16:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou ook gaan lachen, zelfs als ik zou worden geslagen door een luiaard
Van de luiaard in kwestie gemaakt?quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kon er ook wel om lachen
En die jas van luiaardbont draag ik nog steeds
Hem en zijn familiequote:Op zondag 20 oktober 2019 16:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van de luiaard in kwestie gemaakt?
quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Nu alleen maar effen en simpel zeker?
De laatste seconden zeker dat ze nog je vriendin was?quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen door mijn toenmalige vriendin
saai hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Neuh, dat heeft nog wel een paar jaar geduurdquote:Op zondag 20 oktober 2019 16:43 schreef drakin het volgende:
[..]
De laatste seconden zeker dat ze nog je vriendin was?
quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:44 schreef drakin het volgende:
[..]
saai hoorSaai past bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De snelheid van een luiaardquote:Op zondag 20 oktober 2019 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neuh, dat heeft nog wel een paar jaar geduurd
Je bent minder snel dan een luiaardquote:Op zondag 20 oktober 2019 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neuh, dat heeft nog wel een paar jaar geduurd
Tof!quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren in 's-Hertogenbosch geweest, hoe was het?
Zeker, oer-Bosschenaar zelfs alhoewel ik tot mijn grote schaamte die rondvaart nooit heb ondernomenquote:Op zondag 20 oktober 2019 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof!Leuke stad, lekker gegeten en de rondvaart over de Binnendieze was heel interessant! Ben je Bosschenaar?
Herkenbaar! Ik woonde in Dordrecht aan een gracht waar elk uur een rondvaartboot onder mijn balkon door voer, maar ik heb ‘m zelf niet gedaanquote:Op zondag 20 oktober 2019 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker, oer-Bosschenaar zelfs alhoewel ik tot mijn grote schaamte die rondvaart nooit heb ondernomen![]()
Waar heb je gegeten?
Lastig eten die dingen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:18 schreef drakin het volgende:
Ik heb nog steeds niet een echte Bosche bol gehad, wil alleen daarvoor er een keertje naartoe
Das juist het leuke ervanquote:
Ooooh over dat moderne bruggetje heen, daar ken ik echt helemaal niks, wel afgelopen vrijdag ertegenover gegeten bij Le Bateau.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik woonde in Dordrecht aan een gracht waar elk uur een rondvaartboot onder mijn balkon door voer, maar ik heb ‘m zelf niet gedaan![]()
Dell Angelo, een Italiaans restaurant in het Guardianenhof. Saltimbocca smaakte prima
Dat doet FOK! automatisch. Kijk maar: Dell, ipad, Boschquote:Op zondag 20 oktober 2019 17:22 schreef drakin het volgende:
Waarom maak je er een koelblauw linkje van?
O ik dacht dat je iets van de bollen wilde laten zien onder een linkje, koelblauw leek me al niet lekker smakenquote:Op zondag 20 oktober 2019 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doet FOK! automatisch. Kijk maar: Dell, ipad, Bosch
Meh...quote:
Ja, maar veel helpt dat ook niet.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Den Bosch krijg je er een mes en vork bij
Ik heb al ervaring met een tom poes.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meh...
[..]
Ja, maar veel helpt dat ook niet.
Het was het enige restaurant waar we, met moeite, nog een tafeltje konden krijgen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh over dat moderne bruggetje heen, daar ken ik echt helemaal niks, wel afgelopen vrijdag ertegenover gegeten bij Le Bateau.
Ik zat niet onder de chocola en slagroom na afloopquote:Op zondag 20 oktober 2019 17:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meh...
[..]
Ja, maar veel helpt dat ook niet.
Ik ben meer van de poes, maar niet die van Tomquote:Op zondag 20 oktober 2019 17:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb al ervaring met een tom poes.
Maar ben meer van de ballen denk ik
Hehe ja valt niet mee zonder te reserveren in de binnenstad, altijd wel afgeladen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was het enige restaurant waar we, met moeite, nog een tafeltje konden krijgen.
Tom heeft ook geen fijne lijkt me.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben meer van de poes, maar niet die van Tom
Ik hou niet zo van zoet, dus ik sla alle versies graag over. Hier zijn ze bijna altijd wit overigens.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:30 schreef drakin het volgende:
[..]
De oranje tompoezen vind ik wel beter, ik hou niet van dat tuttige roze
ieuw witquote:Op zondag 20 oktober 2019 17:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van zoet, dus ik sla alle versies graag over. Hier zijn ze bijna altijd wit overigens.
In Hongarije ookquote:Op zondag 20 oktober 2019 17:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van zoet, dus ik sla alle versies graag over. Hier zijn ze bijna altijd wit overigens.
Denk het nietquote:Op zondag 20 oktober 2019 18:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Wedden dat ze volgende week zondag opeens weer goed kunnen voetballen
Ik ook. En toen mepte hijquote:Op zondag 20 oktober 2019 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik werd aangetrokken door de luiaard.
Hij raakte me wel. Dus ik ben nog tragerquote:Op zondag 20 oktober 2019 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja leuke beestenHet is maar goed dat ze zo langzaam zijn met die klauwen van ze
Tijdje geweest.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bitterballen doen het toch altijd overal goed? Of ben je zo'n vegan?
quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij raakte me wel. Dus ik ben nog trager
Hmm bitterbal is toch wel unisex. Genderfluid en zo.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Tijdje geweest.
Nu niet meer.
Ik vind bitterbal een beetje mannelijk klinken, terwijl jij voor mij op en top vrouw bent.
Ok mijn lieve bitterbalquote:Op zondag 20 oktober 2019 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm bitterbal is toch wel unisex. Genderfluid en zo.
quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zitten ze niet in de kooi ofzo?:P
Oh leukquote:Op zondag 20 oktober 2019 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]daar hangen ze gewoon in een tropische kas.
Ik acht die kans 0%quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:00 schreef bitterbal het volgende:
Zijn er hier mensen die iets in Blender maken, dat 3d programma?
Dat ben ik helemaal nietquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Klinkt niet echt mainstream.
En niet iedereen is zo creatief als jou.
Euh neequote:Op zondag 20 oktober 2019 19:00 schreef bitterbal het volgende:
Zijn er hier mensen die iets in Blender maken, dat 3d programma?
Wat een asobitterbal was dat!quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja he
HIj was al geregistreerd maar nooit gebruikt. Geen 1 post.
Yasmin23quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een asobitterbal was dat!
Wie was jij hiervoor?
Zelfs niet met de ui?quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had je niet direct herkend
Oh ja! Datingtopic enzoquote:
Ahquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit mobiel dan zie ik geen UI
Kun je ook gewoon instellen dat je dat mobiel ziet ouwequote:Op zondag 20 oktober 2019 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit mobiel dan zie ik geen UI
Weet ik, maar geen zin in.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon instellen dat je dat mobiel ziet ouwe
Nee nieuw hierquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja! Datingtopic enzo
Jij bent toch verder nooit eerder hier geweest?
Waarom geen Bitterbal met een hoofdletter trouwens?
Die is wel nice ja.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah
Gemaakt door ltvdk
[ afbeelding ]
Wat is dat voor tekst oid in de aarde?quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah
Gemaakt door ltvdk
[ afbeelding ]
Slecht excuusquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik, maar geen zin in.
quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja! Datingtopic enzo
Jij bent toch verder nooit eerder hier geweest?
Waarom geen Bitterbal met een hoofdletter trouwens?
De aarde is een bitterbalquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is dat voor tekst oid in de aarde?
het is maar wat voor niveau je nastreeftquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Yasmin aka bitterbal is wel een goede toevoeging voor deze SC trouwens.
Nja zonder jou erbij ligt dat niveau wel hoger natuurlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:22 schreef MCH het volgende:
[..]
het is maar wat voor niveau je nastreeft
Het is nu gewoon bitterbalquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
gahahahah:Pquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja zonder jou erbij ligt dat niveau wel hoger natuurlijk.
Die is zo weer wegquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik voel jequote:Op zondag 20 oktober 2019 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond Yasmin toch wat leuker
Je hoeft niet te kiezen. Bi is ook een optie.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben nog zoekende op dat vlak buda
Ah! Die ken ik eigenlijk nietquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De aarde is een bitterbalEn dat is zijn tag van ltvdk. Zijn username.
Zat aan en te denken in de AHquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon blijven. Je bent welkom hoor.
quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Zat aan en te denken in de AH
[ afbeelding ]
Ga toch voor vrouwen denk ik.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kiezen. Bi is ook een optie.
quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga toch voor vrouwen denk ik.
Maar gangbangs en trios ed zal ik ook niet afslaan.
Even aankijken danquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meh Niet echtMaar goed werken moet en zo ik hou vol
Geen lekkere hunk als collega?quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weer switchen ook geen zin in. En werk maar 4 dagen dus het is te overzien
In totaal of per week?quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weer switchen ook geen zin in. En werk maar 4 dagen dus het is te overzien
Nee. Alhoewel in een van de andere zaken werkt wel een lekker hapje maar die is al bezet geloof ikquote:
Potjandoriequote:Op zondag 20 oktober 2019 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Alhoewel in een van de andere zaken werkt wel een lekker hapje maar die is al bezet geloof ik
Stuk voor stuk aandachtshoeren.quote:
Wat maakt dat die paar wilde nachten nou uitquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JaNou is het ook wel een totaal andere type dus denk ook niet dat het wat voor mij was :p
Het is ook aandachtshoerij, voor mij ook in het zelfde rijtje als dat hele vegan/gluten/hipster gedoequote:Op zondag 20 oktober 2019 19:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Stuk voor stuk aandachtshoeren.
Ik zat van de week nog eens met een stel andere erover te filosoferen, en het moet maar eens over zijn met dat ik ben geen man of vrouw gedoe. Tevens is het allang bewezen dat vrouwen blijven drijven en mannen niet.
Bij geboorte dus voortaan eerst in een badkuip mieteren, en dan weet je of je Man of Vrouw bent.
Alle problemen gelijk opgelost.
Wat voor wandeling was dat?quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:53 schreef Arch-Indar het volgende:
Trouwens...
Echt mooi geregeld die wandeltocht gisteren. Onderweg leuk dingen gezien, lekkere dingen gegeten...
En dan kom je daar moe maar voldaan over de finish na 25 km gekwek van twee vrouwen aangehoord te hebben, en denk je toch wel van Zo, dat speldje heb ik wel verdiend!!!
[ afbeelding ]
Ter referentie mijn pink er maar even bijgedaan, anders zou je hem bijna missen op de witte tafel...
Dat wordt een snel ontslag dusquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil wel in een ziekenhuis werken. Zoveel leuke verpleegsters![]()
Ik zat een tijdje geleden tijdens de lunch aan tafel met een paar vegan-hipsters. Die keken me aan alsof ik een holbewoner was omdat ik kaas op mijn boterham hadquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is ook aandachtshoerij, voor mij ook in het zelfde rijtje als dat hele vegan/gluten/hipster gedoe
Vegetariërs vallen tot op zekere hoogte nog wel mee, maar veganisten zijn ook uit medisch oogpunt gewoon gekkiesquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:49 schreef bitterbal het volgende:
Dat mensen vegan of vegi willen zijn moeten ze zelf weten als ze andere er maar niet mee lastig vallen
Oeh, klinkt leukquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waterlinie Wandeltocht rond Utrechtse forten.
Goed om te horen dat je het overleeft hebtquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waterlinie Wandeltocht rond Utrechtse forten.
Ja het niet willen eten van kaas of eieren is wel wat doorgeslagen jaquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vegetariërs vallen tot op zekere hoogte nog wel mee, maar veganisten zijn ook uit medisch oogpunt gewoon gekkies
quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:53 schreef Arch-Indar het volgende:
Trouwens...
Echt mooi geregeld die wandeltocht gisteren. Onderweg leuk dingen gezien, lekkere dingen gegeten...
En dan kom je daar moe maar voldaan over de finish na 25 km gekwek van twee vrouwen aangehoord te hebben, en denk je toch wel van Zo, dat speldje heb ik wel verdiend!!!
[ afbeelding ]
Ter referentie mijn pink er maar even bijgedaan, anders zou je hem bijna missen op de witte tafel...
En ook dat klopt.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:00 schreef scrupuleus het volgende:
Geen oog hebben voor levende wezens is ook doorgeslagen.
Stelletje hedonisten.
Goed doorbakken?quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:08 schreef bitterbal het volgende:
Maar zon lekker speklapje gaat er altijd wel in
Ik heb gezien je vorige usernaam altijd aangenomen dat je moslima bent.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:08 schreef bitterbal het volgende:
Maar zon lekker speklapje gaat er altijd wel in
Ja nou daarom heet ik geen Yasmin meerquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gezien je vorige usernaam altijd aangenomen dat je moslima bent.
Snap ik. Al maakt het me verder niet uit of je het wel of niet bent. Ik ben wel principieel tegen bamischijvenquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou daarom heet ik geen Yasmin meerSuper vermoeiend is dat :p
Het vervelende was dat men soms zei dat i een bepaalde mening had omdat ik moslim ben of vanwege mijn islamitische achtergrond. Dat is zo strontvervelendquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik. Al maakt het me verder niet uit of je het wel of niet bent. Ik ben wel principieel tegen bamischijven
Maar het kan best de waarheid zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:18 schreef bitterbal het volgende:
Het vervelende was dat men soms zei dat i een bepaalde mening had omdat ik moslim ben of vanwege mijn islamitische achtergrond. Dat is zo strontvervelend![]()
Beide geen moslim.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maar het kan best de waarheid zijn.
Wie is je vader wie is je moeder?
Ook niet enkelvoud, maar meteen in meervoudquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga toch voor vrouwen denk ik.
Maar gangbangs en trios ed zal ik ook niet afslaan.
Je lijkt me geen conservatieve reli-fanaatquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het vervelende was dat men soms zei dat i een bepaalde mening had omdat ik moslim ben of vanwege mijn islamitische achtergrond. Dat is zo strontvervelend![]()
Ook geen fan van bamischijven of vlammetjes...
Ik ben fokker, telt dat daarin ook mee?quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is ook aandachtshoerij, voor mij ook in het zelfde rijtje als dat hele vegan/gluten/hipster gedoe
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook niet enkelvoud, maar meteen in meervoud
Scrup heeft geen scrupules op dat vlak.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook niet enkelvoud, maar meteen in meervoud
Is dat één van je vier borstharen erbij?quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:53 schreef Arch-Indar het volgende:
Trouwens...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat één van je vier borstharen erbij?
En ja, miniding, dat had íets groter gemogen![]()
Waarschijnlijk op AliExpress besteld ofzo
Bamischijvenquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik. Al maakt het me verder niet uit of je het wel of niet bent. Ik ben wel principieel tegen bamischijven
Gek genoeg eindig je daarna altijd weer klein.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Laat ik klein beginnen en groot eindigen.
quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gek genoeg eindig je daarna altijd weer klein.
Ik sta zo weer stijf hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gek genoeg eindig je daarna altijd weer klein.
Bitterballen boven allesquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever bitterballen. Of gehaktballetjes.
Nu even niet, zit aan de koffie.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent geil of je bent het niet
Wil ik ook maar niet goed voor de slaap.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu even niet, zit aan de koffie.
Ik slaap heerlijk op een paar koppen koffiequote:Op zondag 20 oktober 2019 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil ik ook maar niet goed voor de slaap.
Ik lees straks wel een verhaaltje voorquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil ik ook maar niet goed voor de slaap.
Doe eens niet zo mal, wij fokkers hebben een speciale statusquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben fokker, telt dat daarin ook mee?
Is Jaap daar ook bij?quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik lees straks wel een verhaaltje voor
Is dat niet slecht voor de rug?quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik slaap heerlijk op een paar koppen koffie
Ja, al ben ik sowieso niet zo’n dekhengstquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Na je 30ste is dat wel voorbij ja.
Hoezo niet?quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, al ben ik sowieso niet zo’n dekhengst
Oh dat vind ik niksquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Satékroketten van de Febo zijn ook lekker
Cm of jaar?quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Na je 30ste is dat wel voorbij ja.
quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe eens niet zo mal, wij fokkers hebben een speciale status
Urenlang zelfs.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een ander urenlang behagen is toch leuk.
Helemaal niet of ooit wel geweest?quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, al ben ik sowieso niet zo’n dekhengst
En die dan in pindasaus dopenquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niks
Oldskool rundvleesbitterballen
Dat is leuk als je 17 bent. Nu veel te vermoeiendquote:
Nee man, gadverquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En die dan in pindasaus dopen
Jij hebt alles ook al gedaan.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is leuk als je 17 bent. Nu veel te vermoeiend
Ditquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is leuk als je 17 bent. Nu veel te vermoeiend
Wat doe je zoal op een vrije dag?quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:57 schreef bitterbal het volgende:
Maar 1 dag werken morgen en dan weer een dag vrij
Lekker!quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:57 schreef bitterbal het volgende:
Maar 1 dag werken morgen en dan weer een dag vrij
Vandaag hele dag thuis gezetenquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat doe je zoal op een vrije dag?
Ja maar morgen overdag en savonds. Wat doe jij?quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker!Veel ‘s avonds werken zeker?
Nooit gehad ook, veel te lui voorquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, nooit dat ik er drie keer per dag op wil of zo.
Marketingquote:Op zondag 20 oktober 2019 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar morgen overdag en savonds. Wat doe jij?
Familiebezoekjes.quote:
Oh dat ik wel gehad hoor. Ook drankjesquote:Op zondag 20 oktober 2019 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Marketing
Ik zou als de dood zijn dat ik een bord eten over iemand gooi
quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat ik wel gehad hoor. Ook drankjesSoep ook wel een keer.
Ik ben niet zo handig ook
We kunnen dit uitproberenquote:Op zondag 20 oktober 2019 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Als je dat bij een knappe, single man doet, heb je wel zijn aandacht getrokken
Ja maar niet op een goede manier. Liet paar dagen geleden nog een pen vallen in het kruis van een man en greep heel snel naar die pen maar kon mij gelukkig net bedenken en mijn hand terug trekkenquote:Op zondag 20 oktober 2019 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Als je dat bij een knappe, single man doet, heb je wel zijn aandacht getrokken
quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar niet op een goede manier. Liet paar dagen geleden nog een pen vallen in het kruis van een man en greep heel snel naar die pen maar kon mij gelukkig net bedenken en mijn hand terug trekken
Nee want hij keek ook zo geschrokken en ik ook en de hele tafel geschrokken en het was echt te ongemakkelijkquote:Op zondag 20 oktober 2019 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien had het je wel een dikke fooi opgeleverd
Welnee joh, totaal niet. Past ook geenszins bij mijquote:
Blame your parentsquote:Op zondag 20 oktober 2019 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil een ander huidtype. Een zonder aanleg voor dikke puisten.
Ok.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Welnee joh, totaal niet. Past ook geenszins bij mij
Helaas verandert dat de situatie niet.quote:
Dat is wel crap zegquote:Op zondag 20 oktober 2019 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Verstandig!quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ok.
Haal ik je van mijn bucketlist af.
Teveel in de buitenlucht geweest?quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Niacinamide en zink (zit samen in één flesje) van The Ordinary weleens geprobeerd trouwens, werkt hier als een malle als ik een knoeperd hebquote:Op zondag 20 oktober 2019 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helaas verandert dat de situatie niet.
Veel stress enzo?quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helaas verandert dat de situatie niet.
Reageert op de damp van die mesthoop.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Teveel in de buitenlucht geweest?
Pijnlijk vooral. Nu een op mijn oor. Like y.quote:
Ik zou zoiets wel grappig vinden.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want hij keek ook zo geschrokken en ik ook en de hele tafel geschrokken en het was echt te ongemakkelijk
Nee zou ik ook niet waarderen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou zoiets wel grappig vinden.
Ik gaf gisteren 30 cent fooi (zodat ze dat niet als wisselgeld hoefde geven) en zei als grapje dat het lang geleden was dat ik zo’n ruime fooi had gegeven. Dat kon de serveerster niet erg waarderen
Ja, ik ga mijn routine maar eens omgooien. Huidige spullen deden het prima, maar sinds een paar weken is het een grote bende. Denk dat mijn reiniger ineens te heftig is ofzo.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Niacinamide en zink (zit samen in één flesje) van The Ordinary weleens geprobeerd trouwens, werkt hier als een malle als ik een knoeperd heb
Sinds ik pin geef ik nooit meer fooiquote:Op zondag 20 oktober 2019 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zou ik ook niet waarderen.
Geef dan niks.
maar nu weet ik wel bij wie ik dat drankje over zijn schoot kan laten vallen
ja ik heb er een schijthekel aan als mensen dit doen. 30 cent geven ofzo en dan net doen alsof ze een big spender zijn. Ik geef het vaak ook terug. Vind het ook onaardig.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinds ik pin geef ik nooit meer fooi![]()
liever een pen
Zo was het niet bedoeld. Meer zodat zij dat wisselgeld niet hoefde opdiepen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik heb er een schijthekel aan als mensen dit doen. 30 cent geven ofzo en dan net doen alsof ze een big spender zijn. Ik geef het vaak ook terug. Vind het ook onaardig.
Ja nou zeg dan het is goed ofzo. Jij voelt je in dat geval te goed voor dat kleine grut en dan doe je net alsof je zo royaal bent en haar dat wel niet gunt. Maar jij voelt je er te goed voor...quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld. Meer zodat zij dat wisselgeld niet hoefde opdiepen.
Kan ook met pin hoor. "Maak er maar x van".quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinds ik pin geef ik nooit meer fooi![]()
liever een pen
Rustaaaagh!quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou zeg dan het is goed ofzo. Jij voelt je in dat geval te goed voor dat kleine grut en dan doe je net alsof je zo royaal bent en haar dat wel niet gunt. Maar jij voelt je er te goed voor...
Het is prima dat je geen fooi geeft. Moet je zelf weten maar doe niet net alsof je haar dan wat gunt.
Bij mij had je dan ook geen vrienden gemaakt hoor.
Zou het dan echt bij het personeel belanden?quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan ook met pin hoor. "Maak er maar x van".
Ja maar het is geen aardige grap:P Het is denigrerend en teveel mensen maken deze 'grap' .quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rustaaaagh!
Het was echt bedoeld als grapje.
Ja en als je twijfelt vraag je dat aan de medewerker en die geeft wel eerlijk antwoord hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou het dan echt bij het personeel belanden?
Is ook gewoon terug te zien in de administratie, dat er meer gepind is dan wat berekend is.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou het dan echt bij het personeel belanden?
Tja. Toen ik journalist was heb ik wel duizend keer gehoord dat mijn handschrift op een doktershandschrift leek. En al die mensen dachten ook dat ze de eerste waren die die grap maakten.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar het is geen aardige grap:P Het is denigrerend en teveel mensen maken deze 'grap' .
Krijgen ze tien cent wisselgeld terug en dan zeggen ze nee joh dat hoef ik niet... Of is voor de kinderwagen
Het is niet grappig. Echt niet.
Ja en? Omdat jij slechte grappen kreeg doe je het dan ook bij andere? :pquote:Op zondag 20 oktober 2019 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja. Toen ik journalist was heb ik wel duizend keer gehoord dat mijn handschrift op een doktershandschrift leek. En al die mensen dachten ook dat ze de eerste waren die die grap maakten.
Dat wel. Maar dat betekent niet automatisch dat het personeel daar iets van terugziet. Maar dat kun je idd vragen aan het personeel, zoals Bitterbal aangeeft.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook gewoon terug te zien in de administratie, dat er meer gepind is dan wat berekend is.
Nee. Mensen realiseren zich niet dat het een slechte grap is omdat zij die grap één keer maken en niet weten dat jij ‘m duizend keer hoort.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en? Omdat jij slechte grappen kreeg doe je het dan ook bij andere? :p
Jezelf te goed voelen voor iets en het dan een ander wel 'gunnen' is een slechte grap toch?quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Mensen realiseren zich niet dat het een slechte grap is omdat zij die grap één keer maken en niet weten dat jij ‘m duizend keer hoort.
Strict genomen kan je dat ook niet direct zien bij contant natuurlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wel. Maar dat betekent niet automatisch dat het personeel daar iets van terugziet. Maar dat kun je idd vragen aan het personeel, zoals Bitterbal aangeeft.
Aan het einde van de dag word het binnengekomen geld vergeleken met de omzet en wat over is is fooi. In nederland kun je er vrijwel altijd van uit gaan dat ook de gepinde fooi bij het personeel terecht komt.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Strict genomen kan je dat ook niet direct zien bij contant natuurlijk.
Als je je slecht behandeld wil voelen is daar altijd wel een aanleiding voor te vinden. Maar dat wil niet zeggen dat mensen dat zo bedoelen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jezelf te goed voelen voor iets en het dan een ander wel 'gunnen' is een slechte grap toch?
Uhuh, snap ik.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aan het einde van de dag word het binnengekomen geld vergeleken met de omzet en wat over is is fooi. In nederland kun je er vrijwel altijd van uit gaan dat ook de gepinde fooi bij het personeel terecht komt.
Ja dat wel. Met cash is het dan wel makkelijker in je zak te stoppenquote:Op zondag 20 oktober 2019 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, snap ik.Ik bedoelde 'm meer dat als je een slechte horecabaas hebt, het niet uitmaakt of de fooien contant zijn of via pin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |