quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:26 schreef MCH het volgende: [..] München en Berlijn, beetje standaard maar nog genoeg te doen en te zien daar
Ik zit ook makkelijk drie uur op de pot om te kunnen kakken.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:53 schreef mosrednA het volgende:
Die beesten komen dus nooit ter nimmer uit een boom, op 1 uitzondering na:
Als ze moeten schijten.
Een klim van ruim 3u om op de grond te kunnen kakken.
quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe eten die beesten? Boomtakbezorgd.nl?
Die beesten vergiftigen zichzelf met het ene type bladsoort dat zij eten. Vandaar ook dat ze zo tering langzaam zijn. Zo langzaam dat er algen in hun vacht groeien.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe eten die beesten? Boomtakbezorgd.nl?
Je weet er veel vanafquote:Op maandag 21 oktober 2019 17:58 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Die beesten vergiftigen zichzelf met het ene type bladsoort dat zij eten. Vandaar ook dat ze zo tering langzaam zijn. Zo langzaam dat er algen in hun vacht groeien.
Belangrijke info vergeet ik wel, onbelangrijke info nietquote:
Opzich niet heel verkeerd neequote:Lekker leven hoor. Beetje qat kauwen en in een boom hangen
Triviale feitjesquote:Op maandag 21 oktober 2019 18:11 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Belangrijke info vergeet ik wel, onbelangrijke info niet
[..]
Opzich niet heel verkeerd nee
Of om Buda een pets te verkopenquote:Op maandag 21 oktober 2019 17:53 schreef mosrednA het volgende:
Die beesten komen dus nooit ter nimmer uit een boom, op 1 uitzondering na:
Als ze moeten schijten.
Een klim van ruim 3u om op de grond te kunnen kakken.
Maar wel raakquote:Op maandag 21 oktober 2019 18:40 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Een.
Hee
Heeeeele
Langz
Langzame
P
P
Pets
Ik ga dat verhaal dus echt nooit vergeten hèquote:
Het was episch!quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga dat verhaal dus echt nooit vergeten hè![]()
Ookal heb ik geen beeld bij hoe je eruit ziet, dit verhaal is grandioos in mijn hoofd
quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik heb een mep gekregen van een luiaard in de dierentuin van Boedapest
Nope, besteld.quote:
Preventieve ingreep van jouw kant zeker?quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope, besteld.
Muis wilde lasagne maken, maar dat is niet helemaal goed gegaan dus dan maar pizza bestellen.
Nee, ze had hem een goede 45 minuten in de oven gehad. De kaas was zo goed als verbrand terwijl de saus meer op soep leek.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Preventieve ingreep van jouw kant zeker?
Aaawquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ze had hem een goede 45 minuten in de oven gehad. De kaas was zo goed als verbrand terwijl de saus meer op soep leek.
Ze was vergeten dat je de saus eerst een klein uurtje moet uitkoken
Is hetzelfde, maar ik noem het uitkoken want Limburgs ofzoquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw![]()
Is uitkoken anders dan inkoken?
Ja, het eerste doe je in de buitenkeukenquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw![]()
Is uitkoken anders dan inkoken?
Nope, hier alleen ziggo en kpn ervaring mee.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:17 schreef bitterbal het volgende:
Ziggo heeft weer eens storing.
Iemand hier ervaring met xs4all?
Ja ik.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:17 schreef bitterbal het volgende:
Jaa ik had een gedoetje met ze en daar vond ik ze vrij dom en onbehulpzaam. Verder niets te klagen gehadquote:
Ja, was klant bij ze in de jaren 90. Helpt dat?quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:17 schreef bitterbal het volgende:
Hmm ja is niet meer zo recentquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, was klant bij ze in de jaren 90. Helpt dat?
Maar dat was de vraag ook nietquote:
Waarom met zo’n omweg?quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:24 schreef bitterbal het volgende:
Dit is wel irritant. Mijn pc is verbonden via 4g op mijn telefoon maar internet wilt niet werken...
Hoezo omwegquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:25 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Waarom met zo’n omweg?
Is het via hotspot?
Android of apple?
Mac of windows?
Ja, maar sorry dat je er niks aan hebt.quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Goed antwoord dus
Dus je hebt 2 problemen;quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo omwegMijn wifi doet het niet
Android en windows. Pc heeft zowel kabel als wifi. Misschien pakt die het niet omdat lan kabel er nog in zit?
Op laptop doet die het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |