Die maaltijden...quote:Op maandag 4 november 2019 21:44 schreef Loontjah het volgende:
[ afbeelding ]
La Place, Venray
Score 2/5 - Veel simpele items als (soep)broodjes. Veel minder, ook qua variatie als het filiaal in Sevenum.
💶 4,99 14,99
[ afbeelding ]
Beijers, Deurne
Score 4/5 - Prima verse maaltijden
💶 4,99 14,99
Dan hebben ze toch gewoon nadat jij gisteravond rond 18:00 gekeken hebt weer wat magic boxen online gezet? Om 19:00 of zo, en uitverkocht om 19:15. Niks vreemds aan.quote:Op dinsdag 5 november 2019 07:55 schreef Zilverberk het volgende:
Volgens mij maakt mijn jumbo er een potje van. Gisteren stond er rond 18 uur dat ze tegen 11 uur uitverkocht waren. Zojuist kijk ik en zie ik dat ze rond kwart over zeven in de avond uitverkocht waren. Mensen, t is acht uur in de ochtend. Die kwart over zeven was niet gisteravond en ook niet vandaag.
Die app heeft een 2.3 bij Google Play. Dan ga ik het niet eens proberen.quote:Op woensdag 6 november 2019 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Iemand hier al eens de Nofoodwasted app gebruikt?
Ook een soort TGTG. Ik heb hem nu gedownload maar de lay-out vind ik niet logisch en in mijn buurt zit nog niks.
Maar een kennis is er wel enthousiast over.
Vanavond mijn eerste La Place pakketje ophalen. Er komen steeds meer stipjes op mijn landkaart
Google eens op Uitgekookt.quote:Op woensdag 6 november 2019 12:00 schreef soapie het volgende:
[..]
Die maaltijden...Zou ik heeeel blij van worden. *Hekel aan koken heeft!
Die ken ik ja, ziet er heel goed uit, maar bezorgen op tijden dat ik niet thuis ben..... Erg jammer!! Ik zie nu dat ze ook op andere tijden bezorgen, toch eens proberen!!quote:Op woensdag 6 november 2019 18:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Google eens op Uitgekookt.
K&K maaltijden die gekoeld worden thuisbezorgd. Relatief duur, maar naar ik vernam prima kwaliteit en gratis bezorging.
Een proefpakket van 4 maaltijden kost 15 euro en dat maakt het voor een keer prima te doen. zeker als je dan alleen maar grote porties selecteert![]()
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
La Place. Leuk pakket met voldoende variatie voor 4,99 euro.
Is dat grote ding gevuld of niet?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
La Place. Leuk pakket met voldoende variatie voor 4,99 euro.
Nee, niet gevuld. Bovenop zit wel een tomaten/oreganomengsel.quote:Op donderdag 7 november 2019 11:57 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Is dat grote ding gevuld of niet?
Ik kreeg dat broodje de vorige keer gevuld met tauge/kip/sausje (en een sinasappelsapje, taartje en nog iets kleins a 3,99).
Was wel lekker.
Vanmiddag met mijn moeder bij haar bakker geweest. Taaitaai en 2 broden: 11 euro of zoquote:Op donderdag 7 november 2019 11:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Bakker 4,99:
heel tijger wit
roomboter cake tulband iets
150gr nougatkoekjes
Ik dacht eerst dat het zeer karig was, maar de koekjes alleen al kosten 4 euro.
Dure bakker dus gewoon![]()
Net een koekje geproeft en ik ben zeer onder de indruk, die ga ik vaker halen.
Dik de 4 euro waard.
Herkenbaar, ik heb ook al een paar keer een pakket bij een bakker gehaald wat niks was. Ik kreeg 2 broodjes, 4 (oudbakken) gebakjes, pakje gebroken crackers en 3 halloween muffins (lekker hoor, op 7 novemberquote:Op donderdag 7 november 2019 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een heel brood
Een kaaskrakeling
Twee mini gebakjes
Twee muffins
Vier meergranen bollen
Beetje matig wederom. Ik schrijf mijn lokale bakker nu definitief af. Ben eigenlijk al twee keer niet echt tevreden over het aanbod.
Volgende keer weer de bakker in het andere winkelcentrum.
Ik had nog een berichtje gestuurd naar aanleiding van mijn laatste bestelling en kreeg dit terug:quote:Op donderdag 7 november 2019 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een heel brood
Een kaaskrakeling
Twee mini gebakjes
Twee muffins
Vier meergranen bollen
Beetje matig wederom. Ik schrijf mijn lokale bakker nu definitief af. Ben eigenlijk al twee keer niet echt tevreden over het aanbod.
Volgende keer weer de bakker in het andere winkelcentrum.
Hmmm... dat is nieuw. Poos geleden schermden ze met het feit dat pakketten altijd 1/3 van de prijs zijn van de originele produkten.quote:Op zaterdag 9 november 2019 09:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik had nog een berichtje gestuurd naar aanleiding van mijn laatste bestelling en kreeg dit terug:
Sorry! We vinden het vervelend dat je ervaring met Too Good To Go tegenviel. Wij adviseren onze winkels over de hoeveelheid eten die de Magic Boxes moeten bevatten en eisen dat jij als klant een korting krijgt van rond de 70% op de originele prijs. Soms is de waarde erboven, soms eronder.
Dus de 14,99 is ook maar natte vinger werk. Ze mogen gewoon rond de 10 uitkomen.
Oh echt? Waar kun je dat aangeven? Ik zit te zoeken, maar zie het zo snel niet.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Je kan tegenwoordig aangeven dat je vegetarische of vegan pakketen wil.
Niet dat je veel keus hebt, maar het begin is er.
Linksboven, bij filters.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:53 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Oh echt? Waar kun je dat aangeven? Ik zit te zoeken, maar zie het zo snel niet.
Ah yes, gevonden! Helaas, ik woon in Utrecht maar zou 60 km verderop moeten halen hahaha.quote:
Leuk pakket!quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:34 schreef Luchtbel het volgende:
In mijn woonplaats doet sinds een tijdje Lidl mee. Ze geven boxen met groente en fruit mee. Voor mij aantrekkelijk want laag budget en het lijkt erop dat ze weggeven waarvan ze denken over te gaan houden want vaak is het nog dagen goed. Laatst had ik een pompoen, cherrytomaten, boontjes, sla, pompoen en los fruit. Alleen vandaag heb ik dit opgehaald en ik weet niet wat dat witte ding is[ afbeelding ]
Er was pas een topic over CUL / Venkelquote:Op vrijdag 15 november 2019 12:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Leuk pakket!
Dat witte ding is venkel. Smaakt drop-achtig. Je kunt hen in dunne plakjes in een salade doen of anders stoven, of in een soep verwerken.
Ik heb niet direct recepten want ik koop hem niet vaak maar Google kan je vast verder helpen.
Venkel! Ik doe het vaak in de risotto, dan snipper ik ‘m eerst, kook hem een minuutje en voeg hem dan aan het einde toe. Samen met wat gerookte zalm.quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:34 schreef Luchtbel het volgende:
In mijn woonplaats doet sinds een tijdje Lidl mee. Ze geven boxen met groente en fruit mee. Voor mij aantrekkelijk want laag budget, in andere pakketten zit veel waar ik niks mee kan. En deze winkel lijkt erop dat ze weggeven waarvan ze denken over te gaan houden want vaak is het nog dagen goed. Laatst had ik een pompoen, cherrytomaten, boontjes, sla, wat aardappels en los fruit. Alleen vandaag heb ik dit opgehaald en ik weet niet wat dat witte ding is[ afbeelding ]
Wat een goed bakkiequote:Op donderdag 14 november 2019 17:47 schreef Myraela het volgende:
Ik was vergeten eten eruit te halen voor vanavond, en toen was er nog een pakketje bij de Jumbo.Precies wat ik wilde hebben, avondeten voor twee en lekker lui.
De bietenwraps met kaassalade zijn ook echt erg lekker.Die ga ik vaker halen.
[ afbeelding ]
Gewoon proberen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:08 schreef Tuindier het volgende:
Ik had vanavond een wener kersenvlaai bij de bakker. Zou dat een beetje in te vriezen zijn?
De adviezen online wisselen nogal. Maar hier thuis vriezen we ook wel eens taart/vlaai in als die over is. Smaakt als je het ontdooit hebt, wel minder lekker dan vers.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:08 schreef Tuindier het volgende:
Ik had vanavond een wener kersenvlaai bij de bakker. Zou dat een beetje in te vriezen zijn?
Ja hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:08 schreef Tuindier het volgende:
4 of 5 euro, afhankelijk van de winkel/bakker/restaurant die het aanbiedt.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:53 schreef Quotidien het volgende:
Wat zijn de prijzen hiervoor? Kan het nergens vinden.
Ik zou hier vrijwel iedere dag wel een magix box kunnen scoren, als ik zin zou hebben om steeds naar de andere kant van de stad te fietsen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:01 schreef Koettie het volgende:
Heb er eindelijk weer een kunne scoren. Vis al weken achter het net.
Dat is wel wat boven mijn niveauquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:04 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Venkel! Ik doe het vaak in de risotto, dan snipper ik ‘m eerst, kook hem een minuutje en voeg hem dan aan het einde toe. Samen met wat gerookte zalm.
Nee je moet echt actief zelf kijken.quote:Op zaterdag 16 november 2019 11:21 schreef amp25 het volgende:
Hoe gaat de app in zijn werk heb me aangemeld voor in de buurt krijg je een melding wanneer een bedrijf iets aanmeld
Vandaag 1 ste keer bij bakker Bartquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:23 schreef ChatGirl het volgende:
Vanmorgen bij de bakker weer eens een box opgehaald. Score ditmaal:
1x heel witbrood
1x heel bruinbrood
6 beschuitenbollen
6 notenbroodjes
6 gewone broodjes (puntjes)
2 croissants
en wéér geen appelflappen
Wel erg diverse inhoud, maar niet helemaal wat ik zou verwachten.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:45 schreef Koettie het volgende:
Bij de Deka. Twee toetjes, yoghurttje met crusli, reep chocola, een breaker, belegen kaas, rundervinkjes, een brood, tonijnsalade en pepertjes met roomkaas.
Ik dips de pepertjes en de kaas, rundervink net op en de rest is voor vriend.
Het is een snack pakket inderdaad. Blijft een verrassing natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel erg diverse inhoud, maar niet helemaal wat ik zou verwachten.
Hier slechts 1 bedrijf binnen de 2 km (een bakker die er lang niet altijd iets op zet), dan iets van 3 bedrijven op 2-4 km (supermarkten). Mijn lijst staat dus altijd vooral vol met aanbod op 15+ km afstand.quote:Op zondag 17 november 2019 10:02 schreef amp25 het volgende:
Hoeveel bedrijven zitten in de buurt van jullie hier zitten 17 binnen een straal van 2 km
Hier 4 bakkers en 1 Hema binnen 2 km..quote:Op zondag 17 november 2019 10:02 schreef amp25 het volgende:
Hoeveel bedrijven zitten in de buurt van jullie hier zitten 17 binnen een straal van 2 km
Ik heb er 1 in de app binnen 2 km (en die is steeds uitverkocht, hoe vaak ik ook kijk). Binnen de 5 km zijn het er 3 of 4, waarvan 1 alleen met de auto bereikbaar.quote:Op zondag 17 november 2019 10:02 schreef amp25 het volgende:
Je weet het tijdstip van ophalen neem ik aan? De boxen gaan 15 minuten na sluiting van afhaaltijdstip weer in de verkoop.quote:Op zondag 17 november 2019 11:47 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb er 1 in de app binnen 2 km (en die is steeds uitverkocht, hoe vaak ik ook kijk). Binnen de 5 km zijn het er 3 of 4, waarvan 1 alleen met de auto bereikbaar.
Dit wist ik niet!quote:Op zondag 17 november 2019 12:04 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Je weet het tijdstip van ophalen neem ik aan? De boxen gaan 15 minuten na sluiting van afhaaltijdstip weer in de verkoop.
Dus bv de ophaaltijd is tussen 17.00 en 18.00 uur. Dan gaat de box voor de volgende dag om 18.15 in de verkoop (als het bedrijf elke dag boxen heeft natuurlijk, er zijn natuurlijk ook winkels die er sporadisch wat op zetten).
Het is dan ook voor lang niet alle bedrijven zo. Sommige bedrijven zetten het 's ochtends erop, anderen in de middag of 's avonds.quote:
18 waarvan 7 binnen een straal van 1 kmquote:Op zondag 17 november 2019 10:02 schreef amp25 het volgende:
2 maar. Beide locaties van dezelfde bakkesketen. Weinig afwisseling dus helaas.quote:Op zondag 17 november 2019 10:02 schreef amp25 het volgende:
Hier 0 binnen 2km. Echt heel weinig nog maar.quote:Op zondag 17 november 2019 10:02 schreef amp25 het volgende:
Ohhh ben benieuwdquote:Op zondag 17 november 2019 16:13 schreef Donna het volgende:
Meteen even gekeken en mijn eerste box kan ik ophalen bij een Shell pomp vanaf 5 uur.
Broodmaaltijd zo dusquote:Op zondag 17 november 2019 17:30 schreef Donna het volgende:
Score Shell/Deli2go
2 verse stokbroodjes
2 pakjes 330ml halfvolle melk
1 puntbroodje kip
1 zalmwrap
1 pakje van 2 sandwiches kip pesto
1 potje kauwgom
¤3,99, waarde ¤12,99
Potje kauwgom hahaquote:Op zondag 17 november 2019 17:30 schreef Donna het volgende:
Score Shell/Deli2go
2 verse stokbroodjes
2 pakjes 330ml halfvolle melk
1 puntbroodje kip
1 zalmwrap
1 pakje van 2 sandwiches kip pesto
1 potje kauwgom
¤3,99, waarde ¤12,99
Ja! Maar dat zou al, voornamelijk met afbakkers. Dus die zijn in de kast gebleven en nu hebben we dit gegeten. Smaakte goed!quote:
quote:Op zondag 17 november 2019 18:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja! Maar dat zou al, voornamelijk met afbakkers. Dus die zijn in de kast gebleven en nu hebben we dit gegeten. Smaakte goed!![]()
Buit was bruine zak vol. 2 sandwiches. 1 luxe 1 gewoon. 2 lunchsalades, 1 groentedip met humus, wrap, saoto soep, gemengde meloen en zakje worteltjes. Ruim de waarde. Wel alles op datum maar dat is de deal ook. Morgen lange dag op werk. Rest eet huisgenoot wel op.quote:Op zondag 17 november 2019 17:43 schreef Ole het volgende:
Straks voor het eerst bij mijn AH to go 50 meter verderop. Is al duurder dus ben benieuwd of het wat is..
Dat kan. Maar ik heb nog geen supermarkt gevonden die tussen de 50-66% afprijst.quote:Op maandag 18 november 2019 16:00 schreef amp25 het volgende:
Je kunt anders ok zelf naar de supermarkt gaan en afgeprijsd stickers gaan zoeken
ziet er goed uitquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ontbijt
[ afbeelding ]
Kosten: 3,99. In het flesje een smoothie. Ik eet er makkelijk twee maaltijden van.
Deze keer mocht ik niet zelf uitzoeken. Voor de prijs prima waarde (ontbijt is er a la carte en alleen de smoothie kost normaal ruim 6 euro). Maar voor mij wat ver uit de buurt om regelmatig langs te gaan.
Moest je nou zelf een flesje meebrengen of krijg je er een doppler bij?quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ontbijt
[ afbeelding ]
Kosten: 3,99. In het flesje een smoothie. Ik eet er makkelijk twee maaltijden van.
Deze keer mocht ik niet zelf uitzoeken. Voor de prijs prima waarde (ontbijt is er a la carte en alleen de smoothie kost normaal ruim 6 euro). Maar voor mij wat ver uit de buurt om regelmatig langs te gaan.
Mooie typoquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moest je nou zelf een flesje meebrengen of krijg je er een doppler bij?
quote:
Lol nee, zo gul zijn ze niet. De Dopper is van mij (en werd zowat tot aan de rand gevuldquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moest je nou zelf een flesje meebrengen of krijg je er een doppler bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |