Dat is gewoon lekker jij wandelende badmutsquote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is gewoon lekker jij wandelende badmuts
Die eiquote:
Stuur even foto in dm danquote:
Wat doe je voor werk?quote:
Klinkt geheimzinnigquote:
Oke oke, klinkt interessant. Bij de gemeente of?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:49 schreef Chia het volgende:
Nee hoor, het is gewoon heel breed. En soms dingen zijn meer onderzoek dan advies, vandaar. Oh ja en ook nog een stukje vergunningverlening.
Ja dat stukje vergunningverlening is bij de gemeente (gedetacheerd).quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke oke, klinkt interessant. Bij de gemeente of?
Stikstof gerelateerde vergunning zeker?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja dat stukje vergunningverlening is bij de gemeente (gedetacheerd).
Nee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stikstof gerelateerde vergunning zeker?
lekker chai goed bezigquote:
https://www.google.nl/sea(...)igB&biw=1024&bih=657quote:
Ha die Chia hoe is het? Vorige week was het een leuke vergadering op het ministerie van BZK om over stikstof te praten. Schiet het al een beetje op? Arlette keek wel erg zuur.quote:
Ja wat niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal op vandaag?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:56 schreef scrupuleus het volgende:
* scrupuleus kijkt smachtend toe naar een wilde ama
okquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:56 schreef scrupuleus het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:56 schreef scrupuleus het volgende:
Haha, vetquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Kookt je moeder niet voor je, je komt daar vet vaak
Heb goed geslapen ja, had alleen langer uit willen slapen. Maar ach, blijf gewoon nog even lekker in bed liggenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:59 schreef stokj het volgende:
KOPJECHINOOOO!!!
Heb je goed geslapen? Ben je klaar voor je weekend?
Fiets is vervangbaar, jij niet. Ben je erg gewond geraakt?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:08 schreef Remqo het volgende:
Ben gisteravond voor mn sokken gereden door een scooter die doorgereden is.
Resultaat fiets stuk, Remqo stuk.
Meen je nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:08 schreef Remqo het volgende:
Ben gisteravond voor mn sokken gereden door een scooter die doorgereden is.
Resultaat fiets stuk, Remqo stuk.
10 hechtingen in mn voorhoofd, pijn in mn been.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Fiets is vervangbaar, jij niet. Ben je erg gewond geraakt?
Niet tof. Toevallig niet op een locatie gebeurd waar er camera's hangen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:11 schreef Remqo het volgende:
10 hechtingen in mn voorhoofd, pijn in mn been.
fucked up G!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
10 hechtingen in mn voorhoofd, pijn in mn been.
Heb je het nummerbord van de scooter gezien?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:14 schreef Remqo het volgende:
Verder niets gebroken gelukkig.
Straks wel aangiften doen bij de politie
Het was op een smal stukje fietspad achter een garage, er zal vast wel ergens een camera hangenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet tof. Toevallig niet op een locatie gebeurd waar er camera's hangen?
Nee. Het was ook donker.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je het nummerbord van de scooter gezien?
Gewoon aangifte doen, wat je al van plan was en kijken wat de politie zegt. Hoop dat ze toch nog kunnen achterhalen wie het heeft gedaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:16 schreef Remqo het volgende:
Het was op een smal stukje fietspad achter een garage, er zal vast wel ergens een camera hangen
Ik een keer over een gans, schrok me de tyfus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:19 schreef Kopjechino het volgende:
Zou dat echt nooit kunnen, doorrijden. Heb zelfs een tijdje terug nog huilend langs de kant van de weg gestaan omdat ik over een muisje was heengereden
Dan zou je me echt op kunnen rapen he.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik een keer over een gans, schrok me de tyfus.
dacht eerst dat het een heuveltje was of zo ghehequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan zou je me echt op kunnen rapen he.
Niet lachen, is niet leukquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
dacht eerst dat het een heuveltje was of zo ghehe
Ik praat niet meer met jouquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moest direct aan ganzenbord denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |