Je kan niet alles hebben in het leven helaasquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit na te kijken, maar wordt een beetje verdrietig van zoveel dommigheid.
"Bereken hoe lang de werkarm dan moet zijn"
2 N![]()
Neger wat?

2 Newton! Duhquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit na te kijken, maar wordt een beetje verdrietig van zoveel dommigheid.
"Bereken hoe lang de werkarm dan moet zijn"
2 N![]()
Neger wat?

Een afstand meten in Newton.quote:
Gelukkig is ze wel een erg lief kind.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben in het leven helaas

Sorry. Ik heb gewoon hongerquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
Zit hier een zwerver rond te banjeren (niet die ene van de friet van gisteravond, die zag er nog verzorgd uit), is echt heel erg werkafleidend

Ga met hem praten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
Zit hier een zwerver rond te banjeren (niet die ene van de friet van gisteravond, die zag er nog verzorgd uit), is echt heel erg werkafleidend

quote:
goede insteekquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga met hem praten.
Maak het verschil in zijn leven.
Ja dat weet ik wel. Maar zij blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een afstand meten in Newton.
[..]
Gelukkig is ze wel een erg lief kind.

Jij met je goede instekenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:45 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Alles goed?
[..]
goede insteek
[..]
Ja dat weet ik wel. Maar zij blijkbaar niet.

Ik zal eens wat goed in jou steken. Huehuehuequote:

Kut.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zal eens wat goed in jou steken. Huehuehue

Kan slechter kan beter.quote:

Het enige wat ie wilt is voedsel of sigaretten, praten heeft hier geen zin en bovendien heeft praten met mij uberhaupt geen zin want ik ben sociaal incapabelquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga met hem praten.
Maak het verschil in zijn leven.

Dat ben je helemaal nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het enige wat ie wilt is voedsel of sigaretten, praten heeft hier geen zin en bovendien heeft praten met mij uberhaupt geen zin want ik ben sociaal incapabel

Ik heb warme chocolademelk opquote:

Jaloers.quote:

Valt wel mee tochquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het enige wat ie wilt is voedsel of sigaretten, praten heeft hier geen zin en bovendien heeft praten met mij uberhaupt geen zin want ik ben sociaal incapabel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |