abonnement Unibet Coolblue
pi_189479708
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we posts over concrete date ervaringen/aanstaande dates.

Voor onderwerpen zoals dating apps, hoe iemand te versieren en dingen als 'welke aftershave moet ik kopen als ik eventueel een keer een date zou hebben 'mag je een apart topic aanmaken.
Voor slowchat hebben we de SC topics.
pi_189479738
quote:
6s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 11:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet zo druk zijn met wat je wel en niet voelt. En gewoon een tweede en evt derde date aangaan.
Mocht het er dan alsnog niet zijn. Dan afkappen.
Dit was al de tweede date. Na date 1 was ik heel enthousiast en zelfs bijna verliefd. Gisteren ging er helemaal niets mis en was het supergezellig maar ik voelde gewoon heel weinig.

quote:
En nee, niet die twee dates ermee in bed belanden
Waarom niet? Misschien kan me dat juist wel die gevoelens geven?
  donderdag 17 oktober 2019 @ 12:09:15 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189479758
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:07 schreef Generationalpha het volgende:
Dit was al de tweede date. Na date 1 was ik heel enthousiast en zelfs bijna verliefd. Gisteren ging er helemaal niets mis en was het supergezellig maar ik voelde gewoon heel weinig.
[..]

Waarom niet? Misschien kan me dat juist wel die gevoelens geven?
Kan.. Maar omdat het je standaard gedrag is volgens mij (relatief snel seks), kan je het ook eens anders aanpakken.
Of doe het na date 5 bv, ipv date 3
pi_189479805
quote:
6s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kan.. Maar omdat het je standaard gedrag is volgens mij (relatief snel seks), kan je het ook eens anders aanpakken.
Of doe het na date 5 bv, ipv date 3
Misschien heb je wel gelijk ja.

Het was ook niet slim van me om tussendoor nog even bij een oude scharrel het bed in te duiken misschien. :')
  donderdag 17 oktober 2019 @ 12:15:03 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189479842
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:12 schreef Generationalpha het volgende:

Misschien heb je wel gelijk ja.

Het was ook niet slim van me om tussendoor nog even bij een oude scharrel het bed in te duiken misschien. :')
Wat? Tussen de eerste en tweede date?
pi_189479845
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Misschien heb je wel gelijk ja.

Het was ook niet slim van me om tussendoor nog even bij een oude scharrel het bed in te duiken misschien. :')
Ja denk dat niemand het juiste antwoord heeft. Ik zou zeggen als je haar nog wilt zien spreek met haar af volg gewoon de flow.
pi_189479848
quote:
6s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat? Tussen de eerste en tweede date?
Laat ik daar maar geen antwoord op geven.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2019 12:15:45 ]
pi_189479853
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:15 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja.
:')
  donderdag 17 oktober 2019 @ 12:15:53 #9
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189479857
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Misschien heb je wel gelijk ja.

Het was ook niet slim van me om tussendoor nog even bij een oude scharrel het bed in te duiken misschien. :')
Nogal logisch dat je dan minder/weinig voor die date voelt.
pi_189479867
Hij kan toch gewoon sex hebben met die scharrel vanwege gewoon sex?
  donderdag 17 oktober 2019 @ 12:16:48 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189479876
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:15 schreef Generationalpha het volgende:

Laat ik daar maar geen antwoord op geven.
:+
Dan stelde dat "verliefde" gevoel ook niet veel voor.
En geef je het ook gewoon geen eerlijke kans.
pi_189479886
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Hij kan toch gewoon sex hebben met die scharrel vanwege gewoon sex?
Dat dacht ik dus ook. Maar toch.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 12:18:22 #13
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189479908
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Hij kan toch gewoon sex hebben met die scharrel vanwege gewoon sex?
Juist niet want je kan weer oud zeer naar boven halen in plaats van dat je verder gaat.
pi_189479913
quote:
6s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:+
Dan stelde dat "verliefde" gevoel ook niet veel voor.
En geef je het ook gewoon geen eerlijke kans.
Ik kan toch gewoon seks hebben met die scharrel vanwege gewoon seks? :@
  donderdag 17 oktober 2019 @ 12:18:48 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189479917
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Hij kan toch gewoon sex hebben met die scharrel vanwege gewoon sex?
Natuurlijk. Maar blijkbaar zoekt hij wel iets van een relatie. Zegt dat hij ook iets van verliefde gevoelens had.
Meestal probeer je dat dan te laten werken en wil je graag weer op date met die persoon enzo.
Dan zou seks met een ander je niet zoveel moeten boeien.

Of in ieder geval, zou je het misschien wel willen, maar dan zou je dat moeten kunnen weerstaan omdat je blijkbaar mee wilt dan puur seks.
pi_189479922
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook. Maar toch.
Ik denk zelf omdat je jezelf hebt voorgenomen alleen nog maar 'serieus' te daten dat je nu een druk voelt met dit meisje. De druk van is dit het nou voor een relatie. En dat moet je niet doen. Ik denk dat je prima met beide intenties kan daten en niet verwachten dat de eerste de beste leuke chick (zoals de huidige) ook gelijk geschikt is voor een relatie.
pi_189479937
quote:
6s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar blijkbaar zoekt hij wel iets van een relatie. Zegt dat hij ook iets van verliefde gevoelens had.
Meestal probeer je dat dan te laten werken en wil je graag weer op date met die persoon enzo.
Dan zou seks met een ander je niet zoveel moeten boeien.

Of in ieder geval, zou je het misschien wel willen, maar dan zou je dat moeten kunnen weerstaan omdat je blijkbaar mee wilt dan puur seks.
Die scharrel is misschien wel perfect voor gevoelloze sex? Blijkbaar heeft hij graag sex :P
pi_189479951
quote:
6s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar blijkbaar zoekt hij wel iets van een relatie. Zegt dat hij ook iets van verliefde gevoelens had.
Meestal probeer je dat dan te laten werken en wil je graag weer op date met die persoon enzo.
Dan zou seks met een ander je niet zoveel moeten boeien.

Of in ieder geval, zou je het misschien wel willen, maar dan zou je dat moeten kunnen weerstaan omdat je blijkbaar mee wilt dan puur seks.
Dat klopt wel een beetje. Maar die hook up-afspraak met die scharrel stond al voor date 1 zeg maar. (Niet dat het een excuus is.)
  donderdag 17 oktober 2019 @ 12:21:23 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189479970
Ik had ook iets van een erg leuk seksueel contact toen ik mijn huidige vriend ontmoette. We hadden zelfs van alles gepland en had daar enorm veel zin in .
Heb enorm getwijfeld of ik dat zou moeten doorzetten of dat ik zou moeten kijken of dat ik het niet moest doen en echt eens normaal moest gaan daten en dat een kans geven.

Ben blij dat ik het laatste heb gedaan, want zou het ook niet relaxed hebben gevonden als ik had gehoord dat hij tussendoor nog seks had gehad met een ander (Achteraf).
Al had ik het wel gesnapt, maar dat is net wat anders dan hoe het voelt.

En door geen seks te hebben met die ander, ben je meer bezig met het daten en je gevoel daarbij. Anders sluit je jezelf toch wat meer af (ik in ieder geval)
pi_189479978
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:19 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Die scharrel is misschien wel perfect voor gevoelloze sex? Blijkbaar heeft hij graag sex :P
Haha, vind het weleens leuk om een vrouw zo te horen praten. :) Ben alleen niet zo heel goed in gevoelloze seks.

Heb wel graag seks. :D
  donderdag 17 oktober 2019 @ 12:21:47 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189479981
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:19 schreef bitterbal het volgende:

Die scharrel is misschien wel perfect voor gevoelloze sex? Blijkbaar heeft hij graag sex :P
Dat is ook geen probleem. Zie mijn vorige post voor verdere uitleg :)
pi_189479986
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Hij kan toch gewoon sex hebben met die scharrel vanwege gewoon sex?
Natuurlijk kan dat, maar deze boy heeft het in elke post die gaat over de verstandhouding tussen man en vrouw en daten het over een ding; seks. Het gaat altijd alleen maar over zijn pik nat maken.

En dan raar vinden dat een relatie niet lukt. _O-
pi_189479999
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:22 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat, maar deze boy heeft het in elke post die gaat over de verstandhouding tussen man en vrouw en daten het over een ding; seks. Het gaat altijd alleen maar over zijn pik nat maken.

En dan raar vinden dat een relatie niet lukt. _O-
Ah daar hebben we StinkholeTheMayo weer. Dank voor de bijdrage.
pi_189480002
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:22 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat, maar deze boy heeft het in elke post die gaat over de verstandhouding tussen man en vrouw en daten het over een ding; seks. Het gaat altijd alleen maar over zijn pik nat maken.

En dan raar vinden dat een relatie niet lukt. _O-
Nou dan zou ik juist zeggen. Hou het voorlopig met seks met die scharrel zodat de druk van de ketel af is zodat hij zich oprecht emotioneel zonder die lust kan richten op de huidige date.
pi_189480009
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:22 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ah daar hebben we StinkholeTheMayo weer. Dank voor de bijdrage.
Geen dank. Jouw wereldbeeld, althans dat van daten, en wat dat inhoudt, is een beetje eendimensionaal. Misschien daar wat mee doen.
pi_189480014
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:22 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nou dan zou ik juist zeggen. Hou het voorlopig met seks met die scharrel zodat de druk van de ketel af is zodat hij zich oprechte emotioneel zonder die lust kan richten op de huidige date.
Nou daar zit zeker wat in. Ik stond er een beetje zo in van: Mijn lusten zijn dan weer bevredigd en dan zal de focus met mijn date veel minder op seks liggen. (Wat ook totaal niet het geval is tot nu toe, ik heb nog geen moment aan seks gedacht met haar.)

Maarja, voel nog steeds niets.
pi_189480027
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:24 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nou daar zit zeker wat in. Ik stond er een beetje zo in van: Mijn lusten zijn dan weer bevredigd en dan zal de focus met mijn date veel minder op seks liggen. (Wat ook totaal niet het geval is tot nu toe, ik heb nog geen moment aan seks gedacht met haar.)

Maarja, voel nog steeds niets.
Ja wat wil je voelen dan?
pi_189480030
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:22 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nou dan zou ik juist zeggen. Hou het voorlopig met seks met die scharrel zodat de druk van de ketel af is zodat hij zich oprecht emotioneel zonder die lust kan richten op de huidige date.
Wat dacht van juist die spanning opbouwen, en samen daar naar toe werken. Dat is toch ook leuk en spannend? Maar goed. Wie ben ik.
pi_189480033
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:23 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Geen dank. Jouw wereldbeeld, althans dat van daten, en wat dat inhoudt, is een beetje eendimensionaal. Misschien daar wat mee doen.
Ik neem jou in ieder geval niet zo serieus. ;) Dus met jouw feedback doe ik heel weinig, vind Cue en Bitterbal een stuk vriendelijker.
pi_189480040
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:24 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja wat wil je voelen dan?
Gevoelens, verliefdheid, passie.
pi_189480043
Je kan niet verwachten dat als je voor een relatie gaat daten de eerste de beste date ook geschikt is. het is juist lastiger dan daten voor een hook up.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 12:26:26 #32
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189480060
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:21 schreef Generationalpha het volgende:
Ben alleen niet zo heel goed in gevoelloze seks.
Hoe doe je dat dan met die scharrel? Wat voel je precies voor haar?
pi_189480072
quote:
6s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:21 schreef Cue_ het volgende:
Ik had ook iets van een erg leuk seksueel contact toen ik mijn huidige vriend ontmoette. We hadden zelfs van alles gepland en had daar enorm veel zin in .
Heb enorm getwijfeld of ik dat zou moeten doorzetten of dat ik zou moeten kijken of dat ik het niet moest doen en echt eens normaal moest gaan daten en dat een kans geven.

Ben blij dat ik het laatste heb gedaan, want zou het ook niet relaxed hebben gevonden als ik had gehoord dat hij tussendoor nog seks had gehad met een ander (Achteraf).
Al had ik het wel gesnapt, maar dat is net wat anders dan hoe het voelt.

En door geen seks te hebben met die ander, ben je meer bezig met het daten en je gevoel daarbij. Anders sluit je jezelf toch wat meer af (ik in ieder geval)
Ja, ik snap je wel inderdaad. Ik heb een ander meisje dat me steeds appt of ik nog eens langskom in ieder geval al vriendelijk uitgelegd dat ik daar voorlopig geen zin in heb. (Reden nog niet genoemd.)

Nu die scharrel nog.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 12:27:50 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189480083
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:24 schreef Generationalpha het volgende:
Nou daar zit zeker wat in. Ik stond er een beetje zo in van: Mijn lusten zijn dan weer bevredigd en dan zal de focus met mijn date veel minder op seks liggen. (Wat ook totaal niet het geval is tot nu toe, ik heb nog geen moment aan seks gedacht met haar.)

Maarja, voel nog steeds niets.
Ja je seks lusten zijn bevredigd, dus die hoef je ook niet te gaan voelen / verlangen bij je date, want ze zijn reeds weg.
Dan ook niet zo raar dat dat gevoel dan minder wordt gestimuleerd.

Je moet het eens tijd gunnen om op te bouwen.
Na 1 date van alles voelen wat je wilt is moeilijk, want je kent die persoon daarvoor nog niet goed genoeg.
En ja, soms heb je gelijk een goede klik, en die had je zelfs volgens je eigen woorden.
En vervolgens doe je het weer teniet.
pi_189480097
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:25 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik neem jou in ieder geval niet zo serieus. ;) Dus met jouw feedback doe ik heel weinig, vind Cue en Bitterbal een stuk vriendelijker.
Dat kan. Soms is feedback niet altijd vriendelijk op een forum waar men anoniem dingen kan zeggen. Wil niet zeggen dat er geen kern van waarheid in zit.

Dat het mij opvalt dat jij altijd vanuit een hoek lijkt te beredeneren, en alles op een bepaalde manier lijkt op te vatten wil nog niet zeggen dat het waar is. Valt wel op. Zeker als je dat zelf nog niet was opgevallen, misschien kun je er wat mee, misschien niet. Jouw feestje.
pi_189480100
quote:
6s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan met die scharrel? Wat voel je precies voor haar?
Ik voel niet zoveel voor haar behalve een stukje genegenheid omdat het een ontzettend lieve meid is die me heel veel liefde geeft. Heb alleen het idee dat dit andersom wel anders is, ze is erg onzeker en vraagt me constant om bevestiging of ik het nog leuk genoeg vind. (Denk wel dat ze een beetje merkt dat het vanuit mij uit wat minder wordt.)
pi_189480115
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:28 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Dat kan. Soms is feedback niet altijd vriendelijk op een forum waar men anoniem dingen kan zeggen. Wil niet zeggen dat er geen kern van waarheid in zit.

Dat het mij opvalt dat jij altijd vanuit een hoek lijkt te beredeneren, en alles op een bepaalde manier lijkt op te vatten wil nog niet zeggen dat het waar is. Valt wel op. Zeker als je dat zelf nog niet was opgevallen, misschien kun je er wat mee, misschien niet. Jouw feestje.
Ach, mij valt ook weleens wat op. Dat jouw posts doorgaans vrij zuur zijn bijvoorbeeld.
pi_189480117
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:28 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
Dat kan. Soms is feedback niet altijd vriendelijk op een forum waar men anoniem dingen kan zeggen. Wil niet zeggen dat er geen kern van waarheid in zit.

Als het niet vriendelijk is is de kans op een nuchtere visie wel vrij beperkt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189480127
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:28 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

Dat het mij opvalt dat jij altijd vanuit een hoek lijkt te beredeneren, en alles op een bepaalde manier lijkt op te vatten wil nog niet zeggen dat het waar is. Valt wel op. Zeker als je dat zelf nog niet was opgevallen, misschien kun je er wat mee, misschien niet. Jouw feestje.
Weinig concreet, waar heb je het nu in hemelsnaam over?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189480129
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Je kan niet verwachten dat als je voor een relatie gaat daten de eerste de beste date ook geschikt is. het is juist lastiger dan daten voor een hook up.
Dat weet ik ook, ik maak ook altijd wel onderscheid tussen hook up-dates en serieuze dates. Alleen nu heb ik het gevoel dat we een perfecte match zijn maar dat ik toch tekort schiet in mijn gevoelens.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2019 12:31:54 ]
pi_189480137
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat weet ik ook, ik maak ook altijd wel onderscheid tussen hook up-dates en serieuze dates.
Maar wil je je date nog zien? Zo ja spreek gewoon af en kijk hoe het gaat.
pi_189480186
quote:
6s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja je seks lusten zijn bevredigd, dus die hoef je ook niet te gaan voelen / verlangen bij je date, want ze zijn reeds weg.
Dan ook niet zo raar dat dat gevoel dan minder wordt gestimuleerd.
Verliefdheid is een ander gevoel dan lust toch?

quote:
Je moet het eens tijd gunnen om op te bouwen.
Na 1 date van alles voelen wat je wilt is moeilijk, want je kent die persoon daarvoor nog niet goed genoeg.
En ja, soms heb je gelijk een goede klik, en die had je zelfs volgens je eigen woorden.
En vervolgens doe je het weer teniet.
Ik merk nu bij mezelf dat het me niet echt goed heeft gedaan inderdaad. Aan de andere kant is het appcontact nog steeds prettig en is ze zelf echt gek op me.
pi_189480199
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:31 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Maar wil je je date nog zien? Zo ja spreek gewoon af en kijk hoe het gaat.
Ja, heel graag! Het appcontact verloopt leuk en niet geforceerd!
  donderdag 17 oktober 2019 @ 12:36:59 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189480230
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:34 schreef Generationalpha het volgende:
Verliefdheid is een ander gevoel dan lust toch?
Klopt, maar lust hoort ook bij verliefdheid.
Als er geen lust is, is de verliefdheid ook minder lijkt me zo, want verliefdheid is meer dan lust, maar moet het zeker wel bevatten. Of wil jij een lusteloze relatie?

quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:34 schreef Generationalpha het volgende:
Ik merk nu bij mezelf dat het me niet echt goed heeft gedaan inderdaad. Aan de andere kant is het appcontact nog steeds prettig en is ze zelf echt gek op me.
Appcontact met je date?
Maargoed, dat zij jou leuk vindt is leuk en aardig, maar het gaat ook om jou en wat jij van haar wilt / voelt.
Dus gewoon op die volgend date gaan en ondertussen niet seksen met anderen.
pi_189480239
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, heel graag! Het appcontact verloopt leuk en niet geforceerd!
Nou doe dat dan gewoon.

Geneuzel }:|
pi_189480300
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:30 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ach, mij valt ook weleens wat op. Dat jouw posts doorgaans vrij zuur zijn bijvoorbeeld.
Omdat het je niet aanstaat. Dat kan.
Neemt niet weg dat er een kern van waarheid in kan zitten.

Als jij alles neukt waar je zin in hebt, en aan de andere kant een relatie wil opbouwen met iemand waarmee het volgens jou klikt, maar nu ineens geen spanning bij voelt, waar zou dat dan aan liggen als je zelf altijd zo veel focus legt op seks?

Raar, n'est pas?
pi_189480303
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:22 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nou dan zou ik juist zeggen. Hou het voorlopig met seks met die scharrel zodat de druk van de ketel af is zodat hij zich oprecht emotioneel zonder die lust kan richten op de huidige date.
In theorie klinkt dat perfect, alleen in de praktijk gaat dat helaas vaak anders.

Doordat z'n libido dan verzadigd is door die scharrel, krijgt je minder zin om iemand anders achterna te gaan.

Ditzelfde heb ik ook ervaren een tijdje terug toen ik in een korte periode een aantal keer seks heb gehad. Ik had daardoor veel minder zin om verder met vrouwen bezig te zijn.

Nu ik alweer bijna een maand droog sta begint het weer :P
pi_189480319
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:41 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

In theorie klinkt dat perfect, alleen in de praktijk gaat dat helaas vaak anders.

Doordat z'n libido dan verzadigd is door die scharrel, krijgt je minder zin om iemand anders achterna te gaan.

Ditzelfde heb ik ook ervaren een tijdje terug toen ik in een korte periode een aantal keer seks heb gehad. Ik had daardoor veel minder zin om verder met vrouwen bezig te zijn.

Nu ik alweer bijna een maand droog sta begint het weer :P
Ja als het zo werkt dan zou ik zeggen dan ben je nog niet klaar voor een relatie.

wat verder ook prima is. Je moet gewoon eerlijk zijn naar jezelf en handelen naar je geweten. Dan is er niets mis met wat je doet.

Tenzij je geweten beroerd is :P
pi_189480392
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Haha, vind het weleens leuk om een vrouw zo te horen praten. :) Ben alleen niet zo heel goed in gevoelloze seks.

Heb wel graag seks. :D
Tussen verliefd zijn en gevoelloze seks zit nog een hele categorie fijne seks hoor. ;)
pi_189480450
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:41 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja als het zo werkt dan zou ik zeggen dan ben je nog niet klaar voor een relatie.

wat verder ook prima is. Je moet gewoon eerlijk zijn naar jezelf en handelen naar je geweten. Dan is er niets mis met wat je doet.

Tenzij je geweten beroerd is :P

Het is gewoon hoe het menselijk lichaam werkt.

Heeft verder niks met m'n geweten te maken :P


Of wat bedoel je precies?
pi_189480451
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:41 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Omdat het je niet aanstaat. Dat kan.
Neemt niet weg dat er een kern van waarheid in kan zitten.

Als jij alles neukt waar je zin in hebt, en aan de andere kant een relatie wil opbouwen met iemand waarmee het volgens jou klikt, maar nu ineens geen spanning bij voelt, waar zou dat dan aan liggen als je zelf altijd zo veel focus legt op seks?

Raar, n'est pas?
Ik kijk toch al zelfkritisch daarnaar? Jouw manier van reageren is gewoon agressief en vervelend, heb niet zoveel zin om daar op in te gaan.
pi_189480510
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik kijk toch al zelfkritisch daarnaar? Jouw manier van reageren is gewoon agressief en vervelend, heb niet zoveel zin om daar op in te gaan.
Ik denk dat het een beetje komt omdat je constant weer dezelfde fout maakt.

Al weken heb je het erover dat je op zoek bent naar iets serieus etc. Maar dan toch eindig je steeds weer met simpele seks met een meisje via Tinder.

Het lijkt daardoor alsof je jezelf al niet serieus neemt.
pi_189480524
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:49 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]


Het is gewoon hoe het menselijk lichaam werkt.

Heeft verder niks met m'n geweten te maken :P


Of wat bedoel je precies?
Dat je gewoon eerlijk bent in wat je wilt. Als je interesse in vrouwen vermindert nadat je sex hebt gehad dan zoek je dus geen vrouwelijke partner om tijd mee door te brengen op emotioneel gebied toch? Wat prima is maar wees daar dan ook eerlijk in.
pi_189480540
quote:
6s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt, maar lust hoort ook bij verliefdheid.
Als er geen lust is, is de verliefdheid ook minder lijkt me zo, want verliefdheid is meer dan lust, maar moet het zeker wel bevatten. Of wil jij een lusteloze relatie?
De lust is niet al te hoog momenteel inderdaad. Ik wil zeker geen lusteloze relatie.

quote:
Appcontact met je date?
Maargoed, dat zij jou leuk vindt is leuk en aardig, maar het gaat ook om jou en wat jij van haar wilt / voelt.
Dus gewoon op die volgend date gaan en ondertussen niet seksen met anderen.
Ja baas. ;)
pi_189480561
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit was al de tweede date. Na date 1 was ik heel enthousiast en zelfs bijna verliefd. Gisteren ging er helemaal niets mis en was het supergezellig maar ik voelde gewoon heel weinig.
Je bent te snel gegaan. Hierdoor zijn je gevoelens als het ware helemaal opgebrand.

Maar je kent haar nog lang niet goed genoeg om van haar te houden.
pi_189480564
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:52 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik denk dat het een beetje komt omdat je constant weer dezelfde fout maakt.

Al weken heb je het erover dat je op zoek bent naar iets serieus etc. Maar dan toch eindig je steeds weer met simpele seks met een meisje via Tinder.

Het lijkt daardoor alsof je jezelf al niet serieus neemt.
Dit is een oud sekscontact, geen nieuw meisje van Tinder.
pi_189480576
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:52 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Dat je gewoon eerlijk bent in wat je wilt. Als je interesse in vrouwen vermindert nadat je sex hebt gehad dan zoek je dus geen vrouwelijke partner om tijd mee door te brengen op emotioneel gebied toch? Wat prima is maar wees daar dan ook eerlijk in.
Zo zwart wit is dat niet.
pi_189480591
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:55 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Zo zwart wit is dat niet.
Ja je zegt het net zelf. Als je sex hebt gehad dan neemt de interesse af in vrouwen. Vind dat vrij duidelijk.
pi_189480617
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:54 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je bent te snel gegaan. Hierdoor zijn je gevoelens als het ware helemaal opgebrand.

Maar je kent haar nog lang niet goed genoeg om van haar te houden.
Ja, eens.
pi_189480632
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:46 schreef rival het volgende:

[..]

Tussen verliefd zijn en gevoelloze seks zit nog een hele categorie fijne seks hoor. ;)
Eens hoor. Het is zelden gevoelloos maar ook zelden blakend van verliefdheid bij mij.
pi_189480635
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:56 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja je zegt het net zelf. Als je sex hebt gehad dan neemt de interesse af in vrouwen. Vind dat vrij duidelijk.
Dat betekend alsnog niet dat ik geen emotionele connectie wil met iemand.

Alleen ik ben niet op zoek, zoals vele andere in dit topic wel. Maar als ik iemand leuk genoeg tegenkom en het klikt super goed, en daar komt dan iets uit dan is dat geweldig.
pi_189480663
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, eens.
Ik hoop voor dat die gevoelens nog terugkomen, want vaak als ze weg zijn komen ze zelden terug.

En anders gewoon het maar stoppen met haar.
pi_189480700
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:52 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Dat je gewoon eerlijk bent in wat je wilt. Als je interesse in vrouwen vermindert nadat je sex hebt gehad dan zoek je dus geen vrouwelijke partner om tijd mee door te brengen op emotioneel gebied toch? Wat prima is maar wees daar dan ook eerlijk in.
Verlaag je kans op contact met vrouwen met 95% kans ;) Ook al bestaat er wel kans dat je een leuke tegenkomt waar je wel door geprikkeld wordt....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189480783
Jongens! Ik heb een date volgende week :D :o
pi_189480786
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:00 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik hoop voor dat die gevoelens nog terugkomen, want vaak als ze weg zijn komen ze zelden terug.

En anders gewoon het maar stoppen met haar.
;(
pi_189480840
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

;(
Gewoon van leren voor een volgende.

Niet te hard van stapel lopen in het begin.
pi_189480919
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:10 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Gewoon van leren voor een volgende.

Niet te hard van stapel lopen in het begin.
Nee ik geef niet zo makkelijk op. Het contact is gewoon superleuk, er is een klik. Dan maar geen gevoelens.
pi_189480975
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:15 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee ik geef niet zo makkelijk op. Het contact is gewoon superleuk, er is een klik. Dan maar geen gevoelens.
Ja, blijf dan voor de gein eens een paar weken van je pik af, en laat je neukertje even voor wat het is. Kijken wat dat doet.
pi_189481017
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:07 schreef Themeparktommy het volgende:
Jongens! Ik heb een date volgende week :D :o
Mooi dat hier weer zoveel gedate wordt! Details please? ;)
pi_189481024
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:07 schreef Themeparktommy het volgende:
Jongens! Ik heb een date volgende week :D :o
Met de çatfish' ? :P
pi_189481051
Mijn haar is aan het drogen. Kijken wat het doet :')
pi_189481073
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:15 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee ik geef niet zo makkelijk op. Het contact is gewoon superleuk, er is een klik. Dan maar geen gevoelens.
Maar dit is toch niet wat je wilt? Je kent haar al langer en hebt geen gevoelens. Niet iemand die je pas hebt ontmoet toch?
pi_189481076
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:18 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Ja, blijf dan voor de gein eens een paar weken van je pik af, en laat je neukertje even voor wat het is. Kijken wat dat doet.
Ik ga niet meer op jou reageren. :)
pi_189481082
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:24 schreef rival het volgende:

[..]

Maar dit is toch niet wat je wilt? Je kent haar al langer en hebt geen gevoelens. Niet iemand die je pas hebt ontmoet toch?
Ken haar 2 weken.
pi_189481084
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:23 schreef bitterbal het volgende:
Mijn haar is aan het drogen. Kijken wat het doet :')
Pluizen toch? :+
  donderdag 17 oktober 2019 @ 13:25:33 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189481088
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:24 schreef Generationalpha het volgende:

Ik ga niet meer op jou reageren. :)
Het is eigenlijk een beetje hetzelfde als wat ik zeg/voorstel he ;)
pi_189481089
Ik heb nu 30 matches staan, bij allemaal heb ik het laatste bericht gestuurd, no response.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189481094
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:25 schreef rival het volgende:

[..]

Pluizen toch? :+
Waarschijnlijk ja :{
pi_189481106
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:25 schreef ludovico het volgende:
Ik heb nu 30 matches staan, bij allemaal heb ik het laatste bericht gestuurd, no response.
"Neuken? "

Levert vaak weinig response op.
pi_189481110
quote:
6s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het is eigenlijk een beetje hetzelfde als wat ik zeg/voorstel he ;)
Ja, maar jij zegt het een stuk sympathieker. ;)
pi_189481121
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:26 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

"Neuken? "

Levert vaak weinig response op.
Nee hoor gewoon normale gesprek vragen of dingen...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189481178
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:21 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Met de çatfish' ? :P
Hahah, ja die ja :P
Maar ik ben nu toch wel overtuigd dat ze echt is ;)
pi_189481179
Weet niet wat ik moet verwachten.

'heb mijn haar niet afgedroogd, het drupt nu op mijn hoofd. Of het is zweet?'

Of ik een handdoek mee wil nemen.
pi_189481201
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:30 schreef bitterbal het volgende:
Weet niet wat ik moet verwachten.

'heb mijn haar niet afgedroogd, het drupt nu op mijn hoofd. Of het is zweet?'

Of ik een handdoek mee wil nemen.
Jouw UI, ik denk dat ik de hele tijd met Yasmin praat :X :s)
pi_189481207
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:31 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Jouw UI, ik denk dat ik de hele tijd met Yasmin praat :X :s)
Doe je ook.
pi_189481213
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:32 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Doe je ook.
Sinds wanneer? :o
pi_189481218
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, maar jij zegt het een stuk sympathieker. ;)
Ah, de struisvogeltactiek. Netjes.
pi_189481219
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:32 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Sinds wanneer? :o
Gisteren:p
pi_189481225
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:32 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Gisteren:p
Lekker verwarrend :{ :D
pi_189481245
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:25 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ken haar 2 weken.
Dan las ik dat verkeerd. nvm
pi_189481258
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:26 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ja :{
Dat is het leven met krullen! O+
pi_189481272
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:25 schreef ludovico het volgende:
Ik heb nu 30 matches staan, bij allemaal heb ik het laatste bericht gestuurd, no response.
A) Geef het wat tijd. Niet iedereen kan meteen reageren.

B) Je berichten zijn waarschijnlijk te saai/niet spannend genoeg.
pi_189481320
Oke jongens. Wish me sterkte. Hij heeft zin in een rum. Denk dat ik een verslaafde aan de haak heb heb geslagen :P

Im off :D *O*
pi_189481338
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:34 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

A) Geef het wat tijd. Niet iedereen kan meteen reageren.

B) Je berichten zijn waarschijnlijk te saai/niet spannend genoeg.
Hoe gaat het eigenlijk met jou ouwe pikkebaas?
pi_189481348
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:38 schreef bitterbal het volgende:
Oke jongens. Wish me sterkte. Hij heeft zin in een rum. Denk dat ik een verslaafde aan de haak heb heb geslagen :P

Im off :D *O*
Gewoon even er lekker een keertje voor gaan! Dat verdien je wel.
pi_189481383
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:34 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

A) Geef het wat tijd. Niet iedereen kan meteen reageren.

B) Je berichten zijn waarschijnlijk te saai/niet spannend genoeg.
B: Geen idee wat er dan verwacht wordt hoor eerlijk gezegd.. ? Ben niet iemand die hele brave saaie berichten stuurt.....

Heb de indruk dat ik het meer moet sturen in de zin van open vragen gebruiken ofzo... Maar weet niet zeker, ik vind de response vrij matig, in het echte leven zou er meer mee gedaan worden.

Uiteindelijk kan ik hier ook pas mee geholpen worden als mensen meekijken op mijn profiel... En ik weet niet wat voor jullie normaal is qua reacties / doodbloeden van gesprekken?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189481403
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

B: Geen idee wat er dan verwacht wordt hoor eerlijk gezegd.. ? Ben niet iemand die hele brave saaie berichten stuurt.....

Heb de indruk dat ik het meer moet sturen in de zin van open vragen gebruiken ofzo... Maar weet niet zeker, ik vind de response vrij matig, in het echte leven zou er meer mee gedaan worden.
Stuur je direct op seks aan?
pi_189481407
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:38 schreef bitterbal het volgende:
Oke jongens. Wish me sterkte. Hij heeft zin in een rum. Denk dat ik een verslaafde aan de haak heb heb geslagen :P

Im off :D *O*
Success
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189481409
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:44 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Stuur je direct op seks aan?
Nope.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189481442
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nope.
Wat bedoel je dan met die dikgedrukte tekst?
pi_189481518
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:46 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan met die dikgedrukte tekst?
Niet saai, ik probeer altijd een beetje te prikkelen... Mits daar de mogelijkheid voor geboden wordt en het bij het gesprek past.

Maar dit heeft geen zin je moet de gesprekken lezen wil je wat zinnigs kunnen zeggen denk ik.

Het is wel vreemde statistiek dat ik in 100% van de gevallen de laatste ben die wat heeft gestuurd. Weet niet hoe dat voor jullie is?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189481556
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

B: Geen idee wat er dan verwacht wordt hoor eerlijk gezegd.. ? Ben niet iemand die hele brave saaie berichten stuurt.....

Heb de indruk dat ik het meer moet sturen in de zin van open vragen gebruiken ofzo... Maar weet niet zeker, ik vind de response vrij matig, in het echte leven zou er meer mee gedaan worden.

Uiteindelijk kan ik hier ook pas mee geholpen worden als mensen meekijken op mijn profiel... En ik weet niet wat voor jullie normaal is qua reacties / doodbloeden van gesprekken?
Maak dan een screenshot van je profiel zonder foto en post die.

Je moet op Tinder er uitspringen. Probeer emotie te creeren. Maakt niet eens uit welke.

Ga jezelf niet filteren met dingen die je misschien wel of niet kan zeggen. Alleen moet je wel respectvol blijven.
pi_189481565
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niet saai, ik probeer altijd een beetje te prikkelen... Mits daar de mogelijkheid voor geboden wordt en het bij het gesprek past.

Maar dit heeft geen zin je moet de gesprekken lezen wil je wat zinnigs kunnen zeggen denk ik.

Het is wel vreemde statistiek dat ik in 100% van de gevallen de laatste ben die wat heeft gestuurd. Weet niet hoe dat voor jullie is?
Vieze oude mannen puntjes die al dan niet iets impliceren of een vreemde manier zijn van spanning opbouwen.... zijn voor mij reden om direct iemand te unmatchen. Dat puntgebruik is een vrij duidelijk signaal dat iemand niet mijn type is. _O-
pi_189481585
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niet saai, ik probeer altijd een beetje te prikkelen... Mits daar de mogelijkheid voor geboden wordt en het bij het gesprek past.

Maar dit heeft geen zin je moet de gesprekken lezen wil je wat zinnigs kunnen zeggen denk ik.
Te prikkelen in welke zin? Dubbelzinnigheden? Praten over je reizen/vakantie/hobby?
quote:
Het is wel vreemde statistiek dat ik in 100% van de gevallen de laatste ben die wat heeft gestuurd. Weet niet hoe dat voor jullie is?
Ja, dat is vreemd, zeker als je 30 gesprekken hebt lopen. Daarom vraag ik me ook af wat je met prikkelen bedoelt.
pi_189481613
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoe gaat het eigenlijk met jou ouwe pikkebaas?
Momenteel niks lopen.

Maar wel veel leuke vrouwelijke collega's ontmoet op m'n nieuwe bijbaan.

Dus wie weet :+
pi_189481761
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:54 schreef Chia het volgende:

[..]

Vieze oude mannen puntjes die al dan niet iets impliceren of een vreemde manier zijn van spanning opbouwen.... zijn voor mij reden om direct iemand te unmatchen. Dat puntgebruik is een vrij duidelijk signaal dat iemand niet mijn type is. _O-
Okayy, nooit geweten dat mensen daar al helemaal over na gaan denken en allerlei conclusies aan gaan verbinden en op afknappen. Vind het eigenlijk maar een beetje raar vanuit jouw kant.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189481763
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:55 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Te prikkelen in welke zin? Dubbelzinnigheden? Praten over je reizen/vakantie/hobby?
[..]

Ja, dat is vreemd, zeker als je 30 gesprekken hebt lopen. Daarom vraag ik me ook af wat je met prikkelen bedoelt.
Seksueel prikkelen gok ik.
pi_189481776
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Okayy, nooit geweten dat mensen daar al helemaal over na gaan denken en allerlei conclusies aan gaan verbinden en op afknappen. Vind het eigenlijk maar een beetje raar vanuit jouw kant.
Het is de optelsom van jarenlange ervaring.
pi_189481802
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:55 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Te prikkelen in welke zin? Dubbelzinnigheden? Praten over je reizen/vakantie/hobby?
[..]

Ja, dat is vreemd, zeker als je 30 gesprekken hebt lopen. Daarom vraag ik me ook af wat je met prikkelen bedoelt.
Kan.. maar voor zinnig advies zou je de gesprekken gewoon moeten lezen. Ja dat kun je je afvragen maar je weet nooit waar ik het echt over heb als je niet mee kijkt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 17 oktober 2019 @ 14:10:16 #110
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189481804
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Okayy, nooit geweten dat mensen daar al helemaal over na gaan denken en allerlei conclusies aan gaan verbinden en op afknappen. Vind het eigenlijk maar een beetje raar vanuit jouw kant.
Ik doe hetzelfde
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189481819
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:07 schreef Chia het volgende:

[..]

Het is de optelsom van jarenlange ervaring.
Je hebt veel ervaring met oude vieze mannetjes? Hoe beviel het?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 17 oktober 2019 @ 14:12:20 #112
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189481842
Saaie gesprekken of mannen die heel geforceerd een gesprek spannend proberen te houden dan reageer ik ook niet meer
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189481857
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Ik doe hetzelfde
Nou, prima, het komt ook energieker over zonder die puntjes maar het blijft vreemd om gelijk te concluderen dat iemand wel een vieze ouwe vent moet zijn. Die puntjes gebruikte ik daar onbewust omdat ik een beetje aan het nadenken was op die momenten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189481867
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Saaie gesprekken of mannen die heel geforceerd een gesprek spannend proberen te houden dan reageer ik ook niet meer
;) ;)
pi_189481874
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Saaie gesprekken of mannen die heel geforceerd een gesprek spannend proberen te houden dan reageer ik ook niet meer
Ben jij niet debet aan 50% van het gesprek dus ligt die saaiheid niet aan jou?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189481884
Ik ervaar dat de spanning vanzelf wel komt. Vooral op moment dat je per ongeluk een dubbelzinnig iets zegt zijn goede momenten omdat je er beide om lacht.
Ik ben op de chat/app net een 16 jarige christen, ik heb sowieso niets met sexting...
  donderdag 17 oktober 2019 @ 14:16:11 #117
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189481899
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ben jij niet debet aan 50% van het gesprek dus ligt die saaiheid niet aan jou?
Heb per dag gemiddeld 5 mannen die een gesprek beginnen dus de leuke gesprekken ga ik op in en de saaie laat ik links liggen
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189481921
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Heb per dag gemiddeld 5 mannen die een gesprek beginnen dus de leuke gesprekken ga ik op in en de saaie laat ik links liggen
Ligt het niet aan jezelf dat een gesprek saai is? Of hoe en wanneer concludeer je zoiets?

En met 10 concurrenten per vrouw is het misschien niet zo gek dat ik in 100% de laatste was die wat heeft gestuurd of wel?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 17 oktober 2019 @ 14:17:31 #119
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189481923
Als het echt een leuke man is doe ik sowieso wel wat meer moeite om een gesprek gaande te houden
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189481944
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Als het echt een leuke man is doe ik sowieso wel wat meer moeite om een gesprek gaande te houden
? Hoe weet je of iemand leuk is? Of gaat dit over uiterlijk?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 17 oktober 2019 @ 14:18:45 #121
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189481947
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ligt het niet aan jezelf dat een gesprek saai is? Of hoe en wanneer concludeer je zoiets?
Originele vragen, humor etc. Als een man begint met hey alles goed of iets over werk reageer ik sws niet eens meer
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189481949
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

? Hoe weet je of iemand leuk is? Of gaat dit over uiterlijk?
Ze bedoelt knap.
pi_189481953
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Originele vragen, humor etc. Als een man begint met hey alles goed of iets over werk reageer ik sws niet eens meer
Heb je dan wel wat leuke dingen in je profiel staan waar mensen op reageren of?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189481954
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Originele vragen, humor etc. Als een man begint met hey alles goed of iets over werk reageer ik sws niet eens meer
Hoe is het met jouw datingleven dan?
  donderdag 17 oktober 2019 @ 14:20:05 #125
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189481969
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:19 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoe is het met jouw datingleven dan?
Ga begin december samenwonen dus date al even niet meer
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189481973
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ze bedoelt knap.
Okay, raar om dat gelijk te stellen aan knap maar goed ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 17 oktober 2019 @ 14:21:23 #127
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189481993
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

? Hoe weet je of iemand leuk is? Of gaat dit over uiterlijk?
Als iemand mijn type is en een leuk profiel heeft
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189482019
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Seksueel prikkelen gok ik.
Ja dacht ik al, en dan raar vinden dat iemand niet meer reageert.
(Typisch dat dit weer van jou moet komen ;) )
pi_189482034
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kan.. maar voor zinnig advies zou je de gesprekken gewoon moeten lezen. Ja dat kun je je afvragen maar je weet nooit waar ik het echt over heb als je niet mee kijkt.
Hoe kun je dan zinnig advies verwachten?
pi_189482040
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:23 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Ja dacht ik al, en dan raar vinden dat iemand niet meer reageert.
(Typisch dat dit weer van jou moet komen ;) )
Geef jij nou eens antwoord of je een man of een vrouw bent. ;)
pi_189482042
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:23 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Ja dacht ik al, en dan raar vinden dat iemand niet meer reageert.
(Typisch dat dit weer van jou moet komen ;) )
Op zich is daar niks mis mee, alleen niet als openingszin..
pi_189482044
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:23 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Ja dacht ik al, en dan raar vinden dat iemand niet meer reageert.
(Typisch dat dit weer van jou moet komen ;) )
Volgens mij heb ik eerder al gezegd dat ik niet seksueel bedoel? Waarom druk je me dan toch in dat hokje?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189482055
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:24 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Op zich is daar niks mis mee, alleen niet als openingszin..
Als je binnen drie zinnen op en neer naar de 'En? wat heb jij aan vandaag...' gaat, snap ik dat men haakt.
pi_189482064
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:24 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Geef jij nou eens antwoord of je een man of een vrouw bent. ;)
Dit is mij nog nooit gevraagd, dus waarom zou ik daar dan uit het niets over beginnen?
pi_189482071
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:23 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Hoe kun je dan zinnig advies verwachten?
Als dit soort statistieken heel normaal zijn voor een man dan is de kans niet zo groot dat het aan mijn berichten ligt. Maar ik moet Tinder ook iets meer gaan zien als snoepwinkel voor vrouwen volgens mij. Ik ben echt niet de enige die een berichtje stuurt naar die match die ik heb.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189482074
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:25 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Als je binnen drie zinnen op en neer naar de 'En? wat heb jij aan vandaag...' gaat, snap ik dat men haakt.
Ook binnen drie zinnen niet nee :P
pi_189482089
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als dit soort statistieken heel normaal zijn voor een man dan is de kans niet zo groot dat het aan mijn berichten ligt. Maar ik moet Tinder ook iets meer gaan zien als snoepwinkel voor vrouwen volgens mij. Ik ben echt niet de enige die een berichtje stuurt naar die match die ik heb.
Ik raad je aan echt die hele gedachten met statistieken af te leren. want geen enkele vrouw wordt daar nat van.
pi_189482094
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:26 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Dit is mij nog nooit gevraagd, dus waarom zou ik daar dan uit het niets over beginnen?
Dan vraag ik het je nu.
pi_189482111
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als dit soort statistieken heel normaal zijn voor een man dan is de kans niet zo groot dat het aan mijn berichten ligt. Maar ik moet Tinder ook iets meer gaan zien als snoepwinkel voor vrouwen volgens mij. Ik ben echt niet de enige die een berichtje stuurt naar die match die ik heb.
Ennnnnn daaar gaan we weer.
"Vrouwen hebben het zo makkelijk, ik kan niet opboksen tegen allemaal die concurrentie van die super mooie andere boys, boooohooo"
Gedraag je gewoon als je normaal zou doen in plaats van dat je denkt wat gewenst is.
Tering.
pi_189482122
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:28 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dan vraag ik het je nu.
Gaat je niets aan, en zou er ook niet toe moeten doen.
pi_189482129
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:28 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik raad je aan echt die hele gedachten met statistieken af te leren. want geen enkele vrouw wordt daar nat van.
Ik heb 30 matches een bericht gestuurd en ik krijg niks terug wat denk je dat ik denk? "Volgens mij loopt dit niet soepel" dat is gewoon statistiek hoor, dat slappe gedoe dat je iets niet mag noemen wat het is omdat het een technische term is lijkt mij ook onzin. Gesprekken op Tinder is geen statistiek. Dit soort statistieken van Tinder is het wel.

Gek hè dat ik mijn resultaat wil verbeteren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189482141
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:30 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Ennnnnn daaar gaan we weer.
"Vrouwen hebben het zo makkelijk, ik kan niet opboksen tegen allemaal die concurrentie van die super mooie andere boys, boooohooo"
Gedraag je gewoon als je normaal zou doen in plaats van dat je denkt wat gewenst is.
Tering.
Dat staat er niet?? Ik gedraag me niet "anders" en dat leidt dus niet tot veel berichten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189482147
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb 30 matches een bericht gestuurd en ik krijg niks terug wat denk je dat ik denk? "Volgens mij loopt dit niet soepel" dat is gewoon statistiek hoor, dat slappe gedoe dat je iets niet mag noemen wat het is omdat het een technische term is lijkt mij ook onzin. Gesprekken op Tinder is geen statistiek. Dit soort statistieken van Tinder is het wel.

Gek hè dat ik mijn resultaat wil verbeteren.
Ik word nu wel nieuwsgierig naar de 30 berichtjes. Vind het best veel voor geen response.
pi_189482177
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:32 schreef rival het volgende:

[..]

Ik word nu wel nieuwsgierig naar de 30 berichtjes. Vind het best veel voor geen response.
Ja, ik denk dat je maar wat voorbeelden moet geven... Met de billen bloot!
pi_189482259
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb 30 matches een bericht gestuurd en ik krijg niks terug wat denk je dat ik denk? "Volgens mij loopt dit niet soepel" dat is gewoon statistiek hoor, dat slappe gedoe dat je iets niet mag noemen wat het is omdat het een technische term is lijkt mij ook onzin. Gesprekken op Tinder is geen statistiek. Dit soort statistieken van Tinder is het wel.

Gek hè dat ik mijn resultaat wil verbeteren.
Het heeft meer te maken met hoe jij erover denkt. Je hebt te maken met mensen.

Iedereen is anders, dus er is niet 1 manier die automatisch werkt. Maar dat wil jij juist wel.

En bovendien denk ik nog steeds dat het vooral aan jou zelf ligt. Genoeg mannen die 30 matches hebben en daar minimaal 10 dates uit halen.
pi_189482263
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als dit soort statistieken heel normaal zijn voor een man dan is de kans niet zo groot dat het aan mijn berichten ligt. Maar ik moet Tinder ook iets meer gaan zien als snoepwinkel voor vrouwen volgens mij. Ik ben echt niet de enige die een berichtje stuurt naar die match die ik heb.
Tinder is niet leuk als vrouw hoor. Hoe kom je bij je mening.
pi_189482376
Tinder is voor niemand leuk, behalve voor Tinder Inc.
pi_189482400
Gaat alleen maar om 1 ding.
pi_189482406
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:42 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het heeft meer te maken met hoe jij erover denkt. Je hebt te maken met mensen.

Iedereen is anders, dus er is niet 1 manier die automatisch werkt. Maar dat wil jij juist wel.

En bovendien denk ik nog steeds dat het vooral aan jou zelf ligt. Genoeg mannen die 30 matches hebben en daar minimaal 10 dates uit halen.
Zou het? Kan het me echt slecht voorstellen namelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189482420
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:42 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Tinder is niet leuk als vrouw hoor. Hoe kom je bij je mening.
Waarom niet? Je wordt overladen met aandacht ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189482426
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom niet? Je wordt overladen met aandacht ;)
Ik werd overladen met geilheid. Hebben andere vrouwen dat ook?
pi_189482474
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:57 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Ik werd overladen met geilheid. Hebben andere vrouwen dat ook?
Ja, dat hebben andere vrouwen ook. :) Go with the flow zou ik zeggen.
pi_189482488
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, dat hebben andere vrouwen ook. :) Go with the flow zou ik zeggen.
Ik denk dat ze bedoeld dat de mannen haar overladen met geilheid, niet dat ze er zelf geil van wordt.
pi_189482504
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zou het? Kan het me echt slecht voorstellen namelijk.
Dat moet je helemaal zelf weten.

Er is weinig wat je kan veranderen, behalve hoe je zelf doet.

De vrouwen gaan niet veranderen.
pi_189482564
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:01 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bedoeld dat de mannen haar overladen met geilheid, niet dat ze er zelf geil van wordt.
Lekkere tieten.
Mooi figuur, hoe zijn je billen?
Zullen we netflix n chill.

Dit soort zinnen.
pi_189482575
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:08 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Lekkere tieten.
Mooi figuur, hoe zijn je billen?
Zullen we netflix n chill.

Dit soort zinnen.
Snap dat je daar helemaal geen zin in hebt maar die kun je gewoon negeren toch? En dan zelf de leukere matches er uit filteren?
pi_189482576
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:08 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Lekkere tieten.
Mooi figuur, hoe zijn je billen?
Zullen we netflix n chill.

Dit soort zinnen.
Zijn er serieus mensen die dat doen? :')
pi_189482589
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:08 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Lekkere tieten.
Mooi figuur, hoe zijn je billen?
Zullen we netflix n chill.

Dit soort zinnen.
Prachtig hoe simpel mensen kunnen zijn.

Het sneu is dat er waarschijnlijk ook dames zijn waar dit wel werkt, daarom proberen ze het ook op die manier.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 15:10:47 #159
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189482599
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:57 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Ik werd overladen met geilheid. Hebben andere vrouwen dat ook?
Ligt er ook wel aan wat voor types je matcht. Heb best vaak dates gehad met mannen die gewoon een relatie zochten en mijn huidige vriend is ook van tinder
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  donderdag 17 oktober 2019 @ 15:11:04 #160
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189482604
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb 30 matches een bericht gestuurd en ik krijg niks terug wat denk je dat ik denk? "Volgens mij loopt dit niet soepel" dat is gewoon statistiek hoor, dat slappe gedoe dat je iets niet mag noemen wat het is omdat het een technische term is lijkt mij ook onzin. Gesprekken op Tinder is geen statistiek. Dit soort statistieken van Tinder is het wel.

Gek hè dat ik mijn resultaat wil verbeteren.
Misschien heb je 30 keer precies hetzelfde verkeerd gedaan. Die "prikkelende" berichten worden aan de andere kan misschien wat minder positief opgevat.
pi_189482606
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:02 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat moet je helemaal zelf weten.

Er is weinig wat je kan veranderen, behalve hoe je zelf doet.

De vrouwen gaan niet veranderen.
Nee klopt, wel handig om te weten waar het aan ligt en wat ik er aan kan doen, begrijpen "hoe het werkt" is dan wel handig, right? Maakt mij geen reet uit of ik 10-0 achter sta, of het lastig is whatsoever.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189482621
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, dat hebben andere vrouwen ook. :) Go with the flow zou ik zeggen.
Constant gezien worden als lustobject, iets met maar een doel. Lijkt me ook niet super prettig.
pi_189482623
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Misschien heb je 30 keer precies hetzelfde verkeerd gedaan. Die "prikkelende" berichten worden aan de andere kan misschien wat minder positief opgevat.
Keb een beetje de indruk dat ik hele specifieke open vragen moet stellen in het begin zegmaar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189482626
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb 30 matches een bericht gestuurd en ik krijg niks terug wat denk je dat ik denk? "Volgens mij loopt dit niet soepel" dat is gewoon statistiek hoor, dat slappe gedoe dat je iets niet mag noemen wat het is omdat het een technische term is lijkt mij ook onzin. Gesprekken op Tinder is geen statistiek. Dit soort statistieken van Tinder is het wel.

Gek hè dat ik mijn resultaat wil verbeteren.
Besef je wel dat er ook veel soort van slapende Tinderaccounts zijn. Mensen die nog wel een profiel en de app hebben, maar die voor de lol swipen door profielen als ze een keer zitten te kakken, maar überhaupt niks met matches doen en nooit investeren in gesprekken en daten.

Het zou netjes zijn om dan ook niemand te liken, maar matches krijgen is voor sommigen ook egostrelend.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2019 15:13:53 ]
pi_189482641
Omg uit jullie reacties maak ik op dat het aan mij ligt?! Kies ik gewoon domme types uit.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 15:14:13 #166
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189482644
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Keb een beetje de indruk dat ik hele specifieke open vragen moet stellen in het begin zegmaar.
Vooral niet de meest oervervelende vraag ooit, namelijk "Hoe is het!"
  donderdag 17 oktober 2019 @ 15:15:32 #167
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189482663
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Vooral niet de meest oervervelende vraag ooit, namelijk "Hoe is het!"
Hey leuke foto’s, alles goed?
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189482667
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:07 schreef Themeparktommy het volgende:
Jongens! Ik heb een date volgende week :D :o
tof!

En de enige ontopic post zo ongeveer (zie OP)
Misschien kunnen alle stastistieken en herhalingen van zetten weer naar het andere topic?
pi_189482713
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Vooral niet de meest oervervelende vraag ooit, namelijk "Hoe is het!"
Huh why not?
pi_189482720
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:19 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Huh why not?
Goed, met jou?
- ook goed.

stilte
pi_189482747
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:19 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Goed, met jou?
- ook goed.

stilte
Daarna pak je het op. Hoe was je dag?
  donderdag 17 oktober 2019 @ 15:21:37 #172
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189482751
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:19 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Huh why not?
Aangezien je bij een vreemde niet gaat zeggen dat het niet goed gaat en met allerlei klaagzangen komt. Dus er is maar een antwoord mogelijk en dat maakt het nogal een duffe en vervelende vraag.
pi_189482809
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Aangezien je bij een vreemde niet gaat zeggen dat het niet goed gaat en met allerlei klaagzangen komt. Dus er is maar een antwoord mogelijk en dat maakt het nogal een duffe en vervelende vraag.
Het is een opening, ik heb juist een hekel aan zgn oneliners.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 15:27:44 #174
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189482831
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:25 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Het is een opening, ik heb juist een hekel aan zgn oneliners.
Ja maar een hele slecht opening omdat het gewoon een strontvervelende vraag is.
pi_189482863
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:14 schreef Cronometer het volgende:
Omg uit jullie reacties maak ik op dat het aan mij ligt?! Kies ik gewoon domme types uit.
Waarschijnlijk heb je honderden matches. Lijkt me als vrouw vrij makkelijk om een strategie te kiezen als je iets serieus wilt.

1. Bij ordinaire praat meteen ontmatchen, veel makkelijker kan het niet.
2. Zelf filteren wie je leuk vindt en gewoon gesprekken beginnen. Dan sta je bij een man al met 1-0 voor. Alleen doen vrouwen dat zelden.

Dat er veel ordinaire reacties tussen zitten, hoeveel last heb je daar nou (als je heel eerlijk bent) echt van?
pi_189482889
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:15 schreef Allures het volgende:

[..]

tof!

En de enige ontopic post zo ongeveer (zie OP)
Misschien kunnen alle stastistieken en herhalingen van zetten weer naar het andere topic?
Heb jij nog de laatste tijd dates gek gemaakt op een eerste date met je outfits? :+
pi_189482903
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je honderden matches. Lijkt me als vrouw vrij makkelijk om een strategie te kiezen als je iets serieus wilt.

1. Bij ordinaire praat meteen ontmatchen, veel makkelijker kan het niet.
2. Zelf filteren wie je leuk vindt en gewoon gesprekken beginnen. Dan sta je bij een man al met 1-0 voor. Alleen doen vrouwen dat zelden.

Dat er veel ordinaire reacties tussen zitten, hoeveel last heb je daar nou (als je heel eerlijk bent) echt van?
Echt? Het heeft mijn beeld van mannen veranderd en het doet iets met mijn zelfwaarde. Dacht je dat het geil en leuk voor mij was? Nee.

Zo kom ik nooit aan een leuke date.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 17 oktober 2019 @ 15:36:07 #178
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189482918
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Vooral niet de meest oervervelende vraag ooit, namelijk "Hoe is het!"
Dan zou ik nog eerder vragen wat het leukste is wat ze gedaan heeft deze week of gaat doen deze week. In ieder geval iets waarbij je een antwoord terug krijgt waarop je kan doorvragen.
pi_189482934
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]
Dat er veel ordinaire reacties tussen zitten, hoeveel last heb je daar nou (als je heel eerlijk bent) echt van?
Ik heb echt het idee dat je je heel slecht kan inleven hoe het datingsleven is als je wat anders dan een pikkie in je broek hebt zitten. Bijzonder hoor.
pi_189483000
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:33 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Heb jij nog de laatste tijd dates gek gemaakt op een eerste date met je outfits? :+
Nee ik heb een paar dates op een rij met 1 iemand gehad maar dat was niet via een app dus hoorde niet in dat andere topic.
Binnenkort weer. Is wel een steady ding nu
pi_189483053
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:37 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Ik heb echt het idee dat je je heel slecht kan inleven hoe het datingsleven is als je wat anders dan een pikkie in je broek hebt zitten. Bijzonder hoor.
Je bent dus een vrouw, weet ik dat ook weer. :)
pi_189483065
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:34 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Echt? Het heeft mijn beeld van mannen veranderd en het doet iets met mijn zelfwaarde. Dacht je dat het geil en leuk voor mij was? Nee.
Hm, snap dat het vervelend is maar dan nog kun je die matches gewoon negeren en verwijderen toch? Of denk ik dan te simpel?

quote:
Zo kom ik nooit aan een leuke date.
Wel als je zelf ook actief gesprekken aangaat.
pi_189483073
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:47 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hm, snap dat het vervelend is maar dan nog kun je die matches gewoon negeren en verwijderen toch? Of denk ik dan te simpel?
[..]

Wel als je zelf ook actief gesprekken aangaat.
Je denkt te simpel. Geen probleem.
pi_189483091
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:48 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Je denkt te simpel. Geen probleem.
Kun je het uitleggen dan? Zitten er nooit mannen tegen die jij leuk vind en waarvan jij denkt: Ik ga eens een babbeltje maken?
  donderdag 17 oktober 2019 @ 15:50:10 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189483093
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:47 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hm, snap dat het vervelend is maar dan nog kun je die matches gewoon negeren en verwijderen toch? Of denk ik dan te simpel?
[..]

Wel als je zelf ook actief gesprekken aangaat.
Matches verwijderen helpt idd om die persoon niet meer tegen te komen.
Maar dat whelpt niet bij 't beeld dat veranderd is wat je hebt qua mannen. En elke keer weer die confrontatie ermee bij een nieuwe match.
Of de teleurstelling elke keer weer.
pi_189483097
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Matches verwijderen helpt idd om die persoon niet meer tegen te komen.
Maar dat whelpt niet bij 't beeld dat veranderd is wat je hebt qua mannen. En elke keer weer die confrontatie ermee bij een nieuwe match.
Of de teleurstelling elke keer weer.
Kijk, jij snapt het.
pi_189483109
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:50 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Kijk, jij snapt het.
Je kan altijd nog de allerbeste datingsite van Nederland proberen.

Fok! :+
pi_189483125
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Matches verwijderen helpt idd om die persoon niet meer tegen te komen.
Maar dat whelpt niet bij 't beeld dat veranderd is wat je hebt qua mannen. En elke keer weer die confrontatie ermee bij een nieuwe match.
Of de teleurstelling elke keer weer.
Hm, ik vind matches die niet terugreageren altijd vervelend voor mijn eigenwaarde. Daarom verwijder ik die ook elke keer binnen een paar dagen.

En dat veel mannen zo reageren, daar hebben we het hier toch al vrij vaak over gehad? Dat is gewoon het samenspel van factoren waar je niemand echt de schuld van kunt geven. Vrouwen zijn kieskeuriger, mannen krijgen weinig likes en schieten daarom maar gewoon met hagel. Simpel zat. Zolang je je daar bewust van bent is er volgens mij weinig aan de hand.

Als een man meteen ordinair wordt dan kun je hem ontmatchen lijkt me.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2019 15:55:14 ]
  donderdag 17 oktober 2019 @ 15:54:56 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189483147
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hm, ik vind matches die niet terugreageren altijd vervelend voor mijn eigenwaarde. Daarom verwijder ik die ook elke keer binnen een paar dagen.

En dat veel mannen zo reageren, daar hebben we het hier toch al vrij vaak over gehad? Dat is gewoon het samenspel van factoren waar je niemand echt de schuld van kunt geven. Vrouwen zijn kieskeuriger, mannen krijgen weinig likes en schieten daarom maar gewoon met hagel. Simpel zat. Zolang je je daar bewust van bent is er volgens mij weinig aan de hand.

Als een man meteen ordinair wordt dan kun je hem ontmatchen, simpel zat.
Het ging om de ordinaire reacties die ze tegenkomt.

Dat vaak gesprekken draaien naar seks etc.
pi_189483170
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het ging om de ordinaire reacties die ze tegenkomt.

Dat vaak gesprekken draaien naar seks etc.
Dat begrijp ik ook, maar dan nog. Het is een datingapp, mannen mogen hinten naar seks toch? (Er zijn namelijk ook vrouwen die hier wel op ingaan, zoals je weet.)

Vervelend dat je daar als vrouw die op zoek is naar iets serieus geen zin in hebt maar dat is dan niet anders. Net zoals het voor veel mannen ook vervelend is dat ze niet veel matches hebben maar dat is nou eenmaal ook niet anders.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2019 15:57:26 ]
pi_189483175
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:51 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je kan altijd nog de allerbeste datingsite van Nederland proberen.

Fok! :+
I did. Dat werd een relatie 🤣
pi_189483187
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook, maar dan nog. Het is een datingapp, mannen mogen hinten naar seks toch? (Er zijn namelijk ook vrouwen die hier wel op ingaan, zoals je weet.)

Vervelend dat je daar als vrouw die op zoek is naar iets serieus geen zin in hebt maar dat is dan niet anders.
Goed inlevingsvermogen heb jij.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 15:57:37 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189483189
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:53 schreef Generationalpha het volgende:


Als een man meteen ordinair wordt dan kun je hem ontmatchen, simpel zat.
Jij vroeg hoeveel last ze ervan had. Van die ordinaire reacties. Zij geeft aan dat het haar eigenwaarde soms kan aantasten en dat haar beeld vana mannen is aangetast.
Enige wat jij zegt is, dan onmatch je ze toch?

En dat jij 't is irritanter vindt dat ze niet reageren?

Rare gedachteverbindingen.
pi_189483205
Ik krijg het idee dat er een Mannen vs Vrouwen topic moet komen waar dit besproken kan worden.
Of een topic over datingapps... oh wacht!
pi_189483206
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij vroeg hoeveel last ze ervan had. Van die ordinaire reacties. Zij geeft aan dat het haar eigenwaarde soms kan aantasten en dat haar beeld vana mannen is aangetast.
Enige wat jij zegt is, dan onmatch je ze toch?

En dat jij 't is irritanter vindt dat ze niet reageren?

Rare gedachteverbindingen.
Ach, natuurlijk kun je daar als individu best last van hebben maar veel andere vrouwen hebben zoiets van: Dat is nou eenmaal zo.

Ik vraag dat voor de grap ook weleens aan vrouwen, of ze veel seksbeluste reacties krijgen. Meestal zeggen ze dan "ja ontzettend veel, maar ik kan er wel om lachen." Gewoon een beetje luchtiger mee omgaan.

Als je op Tinder gaat weet je dat en moet je dat toch een beetje voor lief nemen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2019 16:00:27 ]
  donderdag 17 oktober 2019 @ 16:00:33 #196
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189483215
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook, maar dan nog. Het is een datingapp, mannen mogen hinten naar seks toch? (Er zijn namelijk ook vrouwen die hier wel op ingaan, zoals je weet.)

Vervelend dat je daar als vrouw die op zoek is naar iets serieus geen zin in hebt maar dat is dan niet anders. Net zoals het voor veel mannen ook vervelend is dat ze niet veel matches hebben maar dat is nou eenmaal ook niet anders.
Ze zegt toch ook nergens dat ze het niet snapt?

Ze zegt, dit kom ik tegen en dit vind ik irritant
Hij vraagt waarom en gevolg.
Zij geeft antwoord
En jij probeert een oplossing aan en te verklaren wat ze allang weet (on matchen en dat veel mannen 't gewoon doen) :+
pi_189483226
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 16:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ze zegt toch ook nergens dat ze het niet snapt?

Ze zegt, dit kom ik tegen en dit vind ik irritant
Hij vraagt waarom en gevolg.
Zij geeft antwoord
En jij probeert een oplossing aan en te verklaren wat ze allang weet (on matchen en dat veel mannen 't gewoon doen) :+
Nee hoor, ze heeft nog totaal geen antwoord gegeven op mijn vragen en ook niet gezegd dat ze die mannen dan gewoon ontmatcht. ;) Maakt verder niet uit, maar ik probeerde het een beetje te relativeren allemaal.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 16:02:37 #198
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189483236
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ach, natuurlijk kun je daar als individu best last van hebben maar veel andere vrouwen hebben zoiets van: Dat is nou eenmaal zo.

Ik vraag dat voor de grap ook weleens aan vrouwen, of ze veel seksbeluste reacties krijgen. Meestal zeggen ze dan "ja ontzettend veel, maar ik kan er wel om lachen." Gewoon een beetje luchtiger mee omgaan.

Als je op Tinder gaat weet je dat en moet je dat toch een beetje voor lief nemen.
Dat ze dat zeggen betekent niet dat er nbij hen niet ook een diepere irritatie of iets onder ligt.

En ja ze (en zoveel vrouwen) nemen het voor lief. Want het is idd gewoon zo.

Zelfde als dat (sommige) mannen weinig matches hebben, mensen niet reageren, etc etc etc.
pi_189483250
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 16:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat ze dat zeggen betekent niet dat er nbij hen niet ook een diepere irritatie of iets onder ligt.
Die diepere irritatie proefde ik bij haar wel. "Zo krijg ik nooit een leuke date."

quote:
En ja ze (en zoveel vrouwen) nemen het voor lief. Want het is idd gewoon zo.

Zelfde als dat (sommige) mannen weinig matches hebben, mensen niet reageren, etc etc etc.
Dan zijn we het eens toch? ;) Dat is letterlijk wat ik zeg. Ik neem het ook voor lief dat ik niet altijd veel matches heb en vrouwen nooit een gesprek beginnen etc. Ik weet hoe Tinder werkt.
pi_189483266
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ach, natuurlijk kun je daar als individu best last van hebben maar veel andere vrouwen hebben zoiets van: Dat is nou eenmaal zo.

Ik vraag dat voor de grap ook weleens aan vrouwen, of ze veel seksbeluste reacties krijgen. Meestal zeggen ze dan "ja ontzettend veel, maar ik kan er wel om lachen." Gewoon een beetje luchtiger mee omgaan.

Als je op Tinder gaat weet je dat en moet je dat toch een beetje voor lief nemen.
1. Dat wist ik dus niet.
2. Heb dit ook op insta.
3. Ook IRL trouwens
4. Ja, ik zit daar mee.
5. Nee, mijn leven is gewoon goed.
6. Jij snapt niet hoe een vrouw kan denken.
7. Klaar nu.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 16:06:36 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189483279
Je snapt het punt niet.. Maargoed
En weer verder
pi_189483285
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 16:06 schreef Cue_ het volgende:
Je snapt het punt niet.. Maargoed
En weer verder
We zitten sowieso in het verkeerde topic.
pi_189483290
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 16:01 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee hoor, ze heeft nog totaal geen antwoord gegeven op mijn vragen en ook niet gezegd dat ze die mannen dan gewoon ontmatcht. ;) Maakt verder niet uit, maar ik probeerde het een beetje te relativeren allemaal.
Ik denk niet dat het om een paar mannen gaat, maar meer vele aantallen door de weken heen.

Waarschijnlijk geeft haar dat het gevoel dat ze niet serieus wordt genomen en alleen als neukobject wordt gezien.

Vooral wanneer je op zoek bent naar iets serieus lijkt mij dit erg irritant.
pi_189483301
Waar is dat andere topic. Wil t best daar uitleggen
pi_189483315
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 16:08 schreef Cronometer het volgende:
Waar is dat andere topic. Wil t best daar uitleggen
R&P / Datingsites & apps #43 Zoeken verdieping
pi_189483317
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2019 16:11:01 ]
  donderdag 17 oktober 2019 @ 16:12:22 #207
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189483373
Denk dat het er wel mee te maken heeft hoe je jezelf profileert op zo’n app en wat voor mannen je matcht.
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189483534
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 16:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Denk dat het er wel mee te maken heeft hoe je jezelf profileert op zo’n app en wat voor mannen je matcht.
Denk dat de gemiddelde man geen idee heeft wat voor smeerlapperij de gemiddelde vrouw naar haar hoofd geslingerd krijgt op zo'n app.
pi_189483592
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 16:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Denk dat het er wel mee te maken heeft hoe je jezelf profileert op zo’n app en wat voor mannen je matcht.
Nou ik had me echt voorgenomen om niet meer offtopic te gaan Maar ik vind die mannen ook irritant. Zij zorgen er voor dat ik mij niet zo vrij voel op datingapps als ik zou willen
Zo 'profileer' ik mij dus alleen in selfies waar ik zo goed als alles heb afgeknipt zodat er geen aanleiding is om ergens over te beginnen
En toch had ik er net weer een omdat bij 1 foto een glimps van decolleté te zien is omdat ik die net niet strak genoeg heb afgeknipt. Verder kei leuke foto, leukste die er tussen zit denk ik dus ik wil hem niet weg halen, maar ik zie me nu bijna genoodzaakt om het te doen omdat er een paar mannen met hun pik in hun hand zitten te scrollen en met hun grensoverschrijdende gedrag (praat je zo irl ook tegen vrouwen? Nee. Dus doe ook niet zo omdat je achter een scherm zit) mijn prettige gevoel op zo'n app (En rondom daten en vertrouwen in mannen in het algemeen) aan tasten

En kunnen we nu alsjeblieft on topic of naar die andere? Ik kijk daar expres niet meer omdat ik bovenstaande ignorance niet kan negeren, breng het dan ook niet deze kant op. Ok tnx bye.
pi_189483712
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 16:26 schreef Allures het volgende:

[..]

Nou ik had me echt voorgenomen om niet meer offtopic te gaan Maar ik vind die mannen ook irritant. Zij zorgen er voor dat ik mij niet zo vrij voel op datingapps als ik zou willen
Zo 'profileer' ik mij dus alleen in selfies waar ik zo goed als alles heb afgeknipt zodat er geen aanleiding is om ergens over te beginnen
En toch had ik er net weer een omdat bij 1 foto een glimps van decolleté te zien is omdat ik die net niet strak genoeg heb afgeknipt. Verder kei leuke foto, leukste die er tussen zit denk ik dus ik wil hem niet weg halen, maar ik zie me nu bijna genoodzaakt om het te doen omdat er een paar mannen met hun pik in hun hand zitten te scrollen en met hun grensoverschrijdende gedrag (praat je zo irl ook tegen vrouwen? Nee. Dus doe ook niet zo omdat je achter een scherm zit) mijn prettige gevoel op zo'n app (En rondom daten en vertrouwen in mannen in het algemeen) aan tasten

En kunnen we nu alsjeblieft on topic of naar die andere? Ik kijk daar expres niet meer omdat ik bovenstaande ignorance niet kan negeren, breng het dan ook niet deze kant op. Ok tnx bye.
:')
pi_189483909
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 16:26 schreef Allures het volgende:

[..]

Nou ik had me echt voorgenomen om niet meer offtopic te gaan Maar ik vind die mannen ook irritant. Zij zorgen er voor dat ik mij niet zo vrij voel op datingapps als ik zou willen
Zo 'profileer' ik mij dus alleen in selfies waar ik zo goed als alles heb afgeknipt zodat er geen aanleiding is om ergens over te beginnen
En toch had ik er net weer een omdat bij 1 foto een glimps van decolleté te zien is omdat ik die net niet strak genoeg heb afgeknipt. Verder kei leuke foto, leukste die er tussen zit denk ik dus ik wil hem niet weg halen, maar ik zie me nu bijna genoodzaakt om het te doen omdat er een paar mannen met hun pik in hun hand zitten te scrollen en met hun grensoverschrijdende gedrag (praat je zo irl ook tegen vrouwen? Nee. Dus doe ook niet zo omdat je achter een scherm zit) mijn prettige gevoel op zo'n app (En rondom daten en vertrouwen in mannen in het algemeen) aan tasten

En kunnen we nu alsjeblieft on topic of naar die andere? Ik kijk daar expres niet meer omdat ik bovenstaande ignorance niet kan negeren, breng het dan ook niet deze kant op. Ok tnx bye.
:')
pi_189484084
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 16:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

:')
Begrijpelijk hoor ja, maar ik snap de vrouwen ook wel als ik de ik-zou-haar-wel-of-niet-doen-reacties tel onder willekeurige berichten van en over vrouwen. Tot aan politici aan toe, het wordt er aan de haren bijgesleept en oh wee als die kort zijn. Echt om te janken dat er een generatie opgroeit nu die denkt dat een gewone manier van communiceren is, zonder verdere gevolgen..
pi_189484119
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 16:54 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]


[..]

Begrijpelijk hoor ja, maar ik snap de vrouwen ook wel als ik de ik-zou-haar-wel-of-niet-doen-reacties tel onder willekeurige berichten van en over vrouwen. Tot aan politici aan toe, het wordt er aan de haren bijgesleept en oh wee als die kort zijn. Echt om te janken dat er een generatie opgroeit nu die denkt dat een gewone manier van communiceren is, zonder verdere gevolgen..
Ik vind het wel nogal uitmaken of het op social media of op Tinder is. Op Tinder weet je gewoon dat veel mannen én vrouwen op zoek zijn naar seks. Vervelend als je dan een seksbeluste reactie krijgt maar ook niet te moeilijk over doen verder.
pi_189484183
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 16:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vind het wel nogal uitmaken of het op social media of op Tinder is. Op Tinder weet je gewoon dat veel mannen én vrouwen op zoek zijn naar seks. Vervelend als je dan een seksbeluste reactie krijgt maar ook niet te moeilijk over doen verder.
Tinder zou ook een social medium zijn? Veel is niet iedereen, wat misschien ook duidelijk in een profiel aangegeven zou kunnen staan. Daarnaast lijkt het me wel evident dat Allures niet over 1 reactie mauwt om mee te doen aan de pity competition wie het het zwaarste heeft..
pi_189484351
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:59 schreef Generationalpha het volgende:
Ach, natuurlijk kun je daar als individu best last van hebben maar veel andere vrouwen hebben zoiets van: Dat is nou eenmaal zo.
Dat is een beetje een drogreden.

quote:
Ik vraag dat voor de grap ook weleens aan vrouwen, of ze veel seksbeluste reacties krijgen. Meestal zeggen ze dan "ja ontzettend veel, maar ik kan er wel om lachen." Gewoon een beetje luchtiger mee omgaan.
Is wel wat makkelijk om te zeggen als je niet in die positie zit en daar niet mee te maken krijgt. Bovendien zegt het niet zo heel veel, wellicht zijn er ook vrouwen op wie dat alsnog wel invloed heeft maar er niet helemaal eerlijk over of zichzelf bewust van zijn.

quote:
Als je op Tinder gaat weet je dat en moet je dat toch een beetje voor lief nemen.
"Als je in de hulpverlening zit moet je geweld toch een beetje voor lief nemen."
pi_189484460
Het is toch gewoon belachelijk gedrag. Gaan bepalen dat we er maat luchtig over moeten doen en dat als we dat niet doen dat het dan bij de ontvanger ligt vind ik echt verkeerd om
Het is grensoverschrijdend
Je kunt Tinder nog prima gebruiken om seks te scoren zonder vieze of onbeschofte opmerkingen te maken naar vrouwen die dat niet willen. Zo lastig is dat niet. Dat heet sociale vaardigheden.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 17:17:23 #217
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189484480
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:16 schreef Allures het volgende:
Het is toch gewoon belachelijk gedrag. Gaan bepalen dat we er maat luchtig over moeten doen en dat als we dat niet doen dat het dan bij de ontvanger ligt vind ik echt verkeerd om
Het is grensoverschrijdend
Je kunt Tinder nog prima gebruiken om seks te scoren zonder vieze of onbeschofte opmerkingen te maken naar vrouwen die dat niet willen. Zo lastig is dat niet. Dat heet sociale vaardigheden.
Blijkbaar zijn er vrouwen waar ze er wel succes mee hebben anders zouden ze het wel afleren lijkt me
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189484504
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is een beetje een drogreden.
[..]

Is wel wat makkelijk om te zeggen als je niet in die positie zit en daar niet mee te maken krijgt. Bovendien zegt het niet zo heel veel, wellicht zijn er ook vrouwen op wie dat alsnog wel invloed heeft maar er niet helemaal eerlijk over of zichzelf bewust van zijn.
[..]

"Als je in de hulpverlening zit moet je geweld toch een beetje voor lief nemen."
Geweld tegen hulpverleners vergelijken met wat kansloze appjes op een app waarvan je weet hij veel gebruikt wordt voor seks. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2019 17:18:53 ]
pi_189484535
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:16 schreef Allures het volgende:
Het is toch gewoon belachelijk gedrag. Gaan bepalen dat we er maat luchtig over moeten doen en dat als we dat niet doen dat het dan bij de ontvanger ligt vind ik echt verkeerd om
Het is grensoverschrijdend
Je kunt Tinder nog prima gebruiken om seks te scoren zonder vieze of onbeschofte opmerkingen te maken naar vrouwen die dat niet willen. Zo lastig is dat niet. Dat heet sociale vaardigheden.
Blijkbaar werkt het soms wel anders zouden mannen het niet doen.
pi_189484548
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn er vrouwen waar ze er wel succes mee hebben anders zouden ze het wel afleren lijkt me
Of ze vinden het gewoon leuk om te doen. Of ze zitten tegelijk hier te posten met dingen als 'snap er niks van. Ik heb kei veel matches en ben heel prikkelend maar alles slaat dood'. Of hij heeft al over zijn scherm geejaclueerd terwijl ik typ dat ie op moet bokken

Of het werkt ja. Zonde. Ik vind oprecht dat vrouwen dit gedrag niet moeten belonen en daarmee normaliseren
En nee, ik heb het niet over aftasten of iemand open staat voor seks. Ik heb het echt over opmerkingen als 'lekker dikke tieten zeg. Daar wil ik wel ik mijn *** wel tussen steken' als derde zin of zo
pi_189484607
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:01 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Tinder zou ook een social medium zijn? Veel is niet iedereen, wat misschien ook duidelijk in een profiel aangegeven zou kunnen staan. Daarnaast lijkt het me wel evident dat Allures niet over 1 reactie mauwt om mee te doen aan de pity competition wie het het zwaarste heeft..
Ik weet ook wel dat het veel voorkomt op Tinder, dat is de discussie ook niet. Vind alleen de verontwaardigde reacties wat overtrokken. Zoals ik al eerder aangaf: Dat is gewoon hoe de Tinderwereld werkt.

Net zoals mannen kunnen klagen tot ze een ons wegen over het gebrek aam matches of initiatief nemende vrouwen maar daar ook weinig mee zullen bereiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2019 17:24:54 ]
  donderdag 17 oktober 2019 @ 17:26:50 #222
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189484660
Dat iets 'gewoon zo werkt' betekent nog niet dat het goed is en niet anders zou kunnen (of moeten)
pi_189484707
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:26 schreef Cue_ het volgende:
Dat iets 'gewoon zo werkt' betekent nog niet dat het goed is en niet anders zou kunnen (of moeten)
Zou misschien wel kunnen maar ik vind dit niet iets om een al te groot punt van te maken.

Nu zal jij weer zeggen: Komt omdat je man bent en niet begrijpt hoe een vrouw dat ervaart. ;)
pi_189484730
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zou misschien wel kunnen maar ik vind dit niet iets om een al te groot punt van te maken.

Nu zal jij weer zeggen: Komt omdat je man bent en niet begrijpt hoe een vrouw dat ervaart. ;)
Wat ik al een tijdje tegen je zeg.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 17:30:30 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189484734
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zou misschien wel kunnen maar ik vind dit niet iets om een al te groot punt van te maken.

Nu zal jij weer zeggen: Komt omdat je man bent en niet begrijpt hoe een vrouw dat ervaart. ;)
Waarom zou ik dat hierover zeggen?
Mijn opmerking staat los van geslacht. Kan ook gelden voor zaken die veelal mannen hier ervaren als irritant.
pi_189484762
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:24 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat het veel voorkomt op Tinder, dat is de discussie ook niet. Vind alleen de verontwaardigde reacties wat overtrokken. Zoals ik al eerder aangaf: Dat is gewoon hoe de Tinderwereld werkt.

Net zoals mannen kunnen klagen tot ze een ons wegen over het gebrek aam matches of initiatief nemende vrouwen maar daar ook weinig mee zullen bereiken.
Je reageert zelf niet een beetje overtrokken vind je? Een beetje stoom afblazen is niet hetzelfde als topics erover vol janken. Niet alle posts worden geplaatst om een oplossing te vinden natuurlijk en daar is R&P ook voor. Zowel voor vrouwen als voor mannen en de rest.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:26 schreef Cue_ het volgende:
Dat iets 'gewoon zo werkt' betekent nog niet dat het goed is en niet anders zou kunnen (of moeten)
En dit ook nog ja, teloorgang van de maatschappij ditdat..
pi_189484784
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Geweld tegen hulpverleners vergelijken met wat kansloze appjes op een app waarvan je weet hij veel gebruikt wordt voor seks. :')
Het gaat 'm om de redenering. Ik snap niet zo goed waarom mensen asociaal gedrag voor lief moeten nemen. Dat heeft namelijk invloed op mannen en vrouwen en de manier waarop die 2 met elkaar omgaan. Maar in plaats van dat we mensen die dat doen aanspreken of veroordelen zeggen we tegen de mensen die daar last van hebben dat ze er maar aan moeten wennen.
pi_189484801
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb 30 matches een bericht gestuurd en ik krijg niks terug wat denk je dat ik denk? "Volgens mij loopt dit niet soepel" dat is gewoon statistiek hoor, dat slappe gedoe dat je iets niet mag noemen wat het is omdat het een technische term is lijkt mij ook onzin. Gesprekken op Tinder is geen statistiek. Dit soort statistieken van Tinder is het wel.

Gek hè dat ik mijn resultaat wil verbeteren.
Ben je wiskundige of econometrist ofzo? Met je statistieken....
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189484822
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ben je wiskundige of econometrist ofzo? Met je statistieken....
Lijkt me geen interessante discussie, ik snap niet waarom het beestje niet bij naam genoemd mag worden. Maareh, past beter in het andere topic over datingsapps R&P / Datingsites & apps #43 Zoeken verdieping
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189484841
Het komt nu voor het eerst in 928374 topics ter sprake dat het debiel gedrag is. Wat het gewoon is. Je zou dit nooit doen zonder de bescherming van een scherm
En dan doe je alsof er een big deal van gemaakt word? Waarom wil jij het zo downplayen? Benader je vrouwen zelf zo?
pi_189484906
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het gaat 'm om de redenering. Ik snap niet zo goed waarom mensen asociaal gedrag voor lief moeten nemen. Dat heeft namelijk invloed op mannen en vrouwen en de manier waarop die 2 met elkaar omgaan. Maar in plaats van dat we mensen die dat doen aanspreken of veroordelen zeggen we tegen de mensen die daar last van hebben dat ze er maar aan moeten wennen.
Ik twijfel er een beetje aan wat de beste manier van omgaan hiermee is. Morele verontwaardiging zorgt vaak voor een flinke tegenreactie en leidt tot nog meer verwijdering. Ik kan me er in ieder geval niet kwaad om maken. Als sommige mannen zo zijn (en sommige vrouwen er op ingaan) dan is dat zo.

Bovendien is het dus maar de vraag hoeveel procent van de vrouwelijke tinderaars dit daadwerkelijk als een probleem ervaart maar daar gaan we niet uitkomen want er zijn geen cijfers van.
pi_189485018
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lijkt me geen interessante discussie, ik snap niet waarom het beestje niet bij naam genoemd mag worden. Maareh, past beter in het andere topic over datingsapps R&P / Datingsites & apps #43 Zoeken verdieping
Het is geen statistiek want dat impliceert alsof je een gelijksoortige populatie date. En dat is niet zo. Vrouwen hebben wel gemeenschappelijke kenmerken, maar elk kenmerk past niet perse alleen bij vrouwen.

Kortom, behandel de vrouwen niet als te neuken nummers
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189485053
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het is geen statistiek want dat impliceert alsof je een gelijksoortige populatie date. En dat is niet zo. Vrouwen hebben wel gemeenschappelijke kenmerken, maar elk kenmerk past niet perse alleen bij vrouwen.

Kortom, behandel de vrouwen niet als te neuken nummers
Ik ben hier klaar mee, doei.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189485069
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik twijfel er een beetje aan wat de beste manier van omgaan hiermee is. Morele verontwaardiging zorgt vaak voor een flinke tegenreactie en leidt tot nog meer verwijdering.
Geloof je dit zelf echt, ja?

quote:
Ik kan me er in ieder geval niet kwaad om maken.
Ik ook ook niet zozeer, maar dat was ook niet de inzet. Er zit een verschil tussen je hier kwaad om maken en beweren dat vrouwen daar maar aan moeten wennen. Nog even los van dat ik dat eigenlijk een belediging vind naar mannen in het algemeen. Kennelijk lopen er nogal wat onbehouwen en respectloze mafkezen tussen maar daar kunnen ze ook niks aan doen want zo zijn mannen gewoon, ofzo. Bedankt pik!

quote:
Als sommige mannen zo zijn (en sommige vrouwen er op ingaan) dan is dat zo.
Dat er vrouwen zijn die daar op ingaan betwijfel ik, dat lijkt meer een beetje een makkelijk gelegenheidsargument.

quote:
Bovendien is het dus maar de vraag hoeveel procent van de vrouwelijke tinderaars dit daadwerkelijk als een probleem ervaart maar daar gaan we niet uitkomen want er zijn geen cijfers van.
Maar wat maakt dat überhaupt uit? Ook al zegt 90% van de bevolking daar geen last van te hebben, het heeft een wederkerige invloed op elkaar.
pi_189485105
😥 wat een gezeik.
pi_189487865
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:01 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Tinder zou ook een social medium zijn? Veel is niet iedereen, wat misschien ook duidelijk in een profiel aangegeven zou kunnen staan. Daarnaast lijkt het me wel evident dat Allures niet over 1 reactie mauwt om mee te doen aan de pity competition wie het het zwaarste heeft..
Ze mauwt er juist wel over en niet zo zuinig ook.

Ik zou willen dat ik een vrouw was (op Tinder), ideaal joh, niets hoeven doen, matches komen aanwaaien, zelfs zonder foto. Je hoeft alleen maar te selecteren én zelfs dan is het nog niet goed 8)7 _O- :W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2019 20:34:01 ]
pi_189492183
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:50 schreef Xa1pt het volgende:

Geloof je dit zelf echt, ja?
Ja.

quote:
Ik ook ook niet zozeer, maar dat was ook niet de inzet. Er zit een verschil tussen je hier kwaad om maken en beweren dat vrouwen daar maar aan moeten wennen. Nog even los van dat ik dat eigenlijk een belediging vind naar mannen in het algemeen. Kennelijk lopen er nogal wat onbehouwen en respectloze mafkezen tussen maar daar kunnen ze ook niks aan doen want zo zijn mannen gewoon, ofzo. Bedankt pik!
Zo zijn sommige mannen gewoon inderdaad. Vervelend maar het is niet anders. Waarbij ik Instagram dus wel duidelijk anders vind dan Tinder. Bij Tinder heb ik echt zoiets van: Negeren en lekker focussen op de mannen die je zelf wel leuk vindt.

quote:
Dat er vrouwen zijn die daar op ingaan betwijfel ik, dat lijkt meer een beetje een makkelijk gelegenheidsargument.
Nee, die zijn er gewoon.

quote:
Maar wat maakt dat überhaupt uit? Ook al zegt 90% van de bevolking daar geen last van te hebben, het heeft een wederkerige invloed op elkaar.
Het gaat er mij dus om of vrouwen seksueel getinte appjes als een probleem ervaren of niet, niet of ze die daadwerkelijk ontvangen. (Want iedereen ontvangt ze wel.) Als een meerderheid van de vrouwen die appjes niet zoveel kan schelen, wat boeit het dan? Dan moet die minderheid zich er toch maar bij neerleggen.
pi_189493318
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 00:01 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja.
[..]

Zo zijn sommige mannen gewoon inderdaad. Vervelend maar het is niet anders. Waarbij ik Instagram dus wel duidelijk anders vind dan Tinder. Bij Tinder heb ik echt zoiets van: Negeren en lekker focussen op de mannen die je zelf wel leuk vindt.
[..]

Nee, die zijn er gewoon.
[..]

Het gaat er mij dus om of vrouwen seksueel getinte appjes als een probleem ervaren of niet, niet of ze die daadwerkelijk ontvangen. (Want iedereen ontvangt ze wel.) Als een meerderheid van de vrouwen die appjes niet zoveel kan schelen, wat boeit het dan? Dan moet die minderheid zich er toch maar bij neerleggen.
Ik vind dat niet normaal. Mijn inziens is het grensoverschreidend gedrag. Het maakt niet uit hoeveel mensen het doen. Ongewenst, blijft ongewenst.
pi_189494603
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 20:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ze mauwt er juist wel over en niet zo zuinig ook.

Ik zou willen dat ik een vrouw was (op Tinder), ideaal joh, niets hoeven doen, matches komen aanwaaien, zelfs zonder foto. Je hoeft alleen maar te selecteren én zelfs dan is het nog niet goed 8)7 _O- :W
Ik begrijp wel dat jij moeite ervaart met krijgen van matches.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:36:08 #240
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189501095
Ik heb na een dik jaar met een relatie. En daarna wat onduidelijke liefde met een tweetal dames ook maar weer eens me gestort in het internetdaten. Me gewoon simpel op Lexa ingeschreven afgelopen week.

En nu weer 2 dates. Een met een blonde stevige Hollandse dame uit de randstad.

En nu ook nog met een leuke Sri-Lankaanse uit Limburg.

Beide eigenlijk totaal verschillende types waar ik op val (ik vind die Sri Lankaase vrouwen zo mooi O+ )

Ik ben benieuwd of ik straks nog moet kiezen
pi_189501712
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 08:57 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Ik begrijp wel dat jij moeite ervaart met krijgen van matches.
En ik
pi_189501754
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 16:26 schreef Allures het volgende:

[..]

Nou ik had me echt voorgenomen om niet meer offtopic te gaan Maar ik vind die mannen ook irritant. Zij zorgen er voor dat ik mij niet zo vrij voel op datingapps als ik zou willen
Zo 'profileer' ik mij dus alleen in selfies waar ik zo goed als alles heb afgeknipt zodat er geen aanleiding is om ergens over te beginnen
En toch had ik er net weer een omdat bij 1 foto een glimps van decolleté te zien is omdat ik die net niet strak genoeg heb afgeknipt. Verder kei leuke foto, leukste die er tussen zit denk ik dus ik wil hem niet weg halen, maar ik zie me nu bijna genoodzaakt om het te doen omdat er een paar mannen met hun pik in hun hand zitten te scrollen en met hun grensoverschrijdende gedrag (praat je zo irl ook tegen vrouwen? Nee. Dus doe ook niet zo omdat je achter een scherm zit) mijn prettige gevoel op zo'n app (En rondom daten en vertrouwen in mannen in het algemeen) aan tasten

En kunnen we nu alsjeblieft on topic of naar die andere? Ik kijk daar expres niet meer omdat ik bovenstaande ignorance niet kan negeren, breng het dan ook niet deze kant op. Ok tnx bye.
Dikke tits :9
pi_189503636
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 17:19 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Dikke tits :9
O+ O+ O+

Gladde vaga O+ O+
pi_189503718
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 00:01 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja.
[..]

Zo zijn sommige mannen gewoon inderdaad. Vervelend maar het is niet anders. Waarbij ik Instagram dus wel duidelijk anders vind dan Tinder. Bij Tinder heb ik echt zoiets van: Negeren en lekker focussen op de mannen die je zelf wel leuk vindt.
[..]

Nee, die zijn er gewoon.
[..]

Het gaat er mij dus om of vrouwen seksueel getinte appjes als een probleem ervaren of niet, niet of ze die daadwerkelijk ontvangen. (Want iedereen ontvangt ze wel.) Als een meerderheid van de vrouwen die appjes niet zoveel kan schelen, wat boeit het dan? Dan moet die minderheid zich er toch maar bij neerleggen.
Ik snap niet waarom jij asociaal gedrag probeert te normaliseren.
pi_189504050
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 17:15 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

En ik
Jij bent cute.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 22:56:54 #246
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_189507553
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 17:36 schreef Allures het volgende:
Het komt nu voor het eerst in 928374 topics ter sprake dat het debiel gedrag is. Wat het gewoon is. Je zou dit nooit doen zonder de bescherming van een scherm
En dan doe je alsof er een big deal van gemaakt word? Waarom wil jij het zo downplayen? Benader je vrouwen zelf zo?
Het is maar internet, veel is niet waar en veel is niet wat het lijkt. Neem het internet dan ook niet zo serieus denk ik dan altijd maar.

Is het normaal gedrag betreft die voorbeelden die jij geeft? Nope zeker niet. Laat het gewoon gaan.

Oh en in het dagelijks leven zijn er genoeg mannen die naar je borsten kijken, wat van je vinden of wat over je denken. Lekker belangrijk.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_189507636
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 19:25 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom jij asociaal gedrag probeert te normaliseren.
Het is maar Tinder en je kunt ze eenvoudig ontmatchen. Laat lekker gaan joh.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2019 23:04:03 ]
pi_189511405
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 23:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is maar Tinder en je kunt ze eenvoudig ontmatchen. Laat lekker gaan joh.
Inlevingsvermogen van een baksteen blijkbaar.
pi_189511704
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 08:49 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Inlevingsvermogen van een baksteen blijkbaar.
We hebben hier 2 topics over volgepost en er is genoeg nuance geplaatst.

Sommige vrouwen lachen erom, anderen vinden het vervelend. Jammer, maar dat is dan niet anders.
pi_189511740
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 09:22 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

We hebben hier 2 topics over volgepost en er is genoeg nuance geplaatst.

Sommige vrouwen lachen erom, anderen vinden het vervelend. Jammer, maar dat is dan niet anders.
Rare gedachte dat je het dan maar blijft doen terwijl een deel het niet leuk vindt. Om het even door te trekken; als sommige mannen het fijn vinden om een vinger in hun poeperd te krijgen en jij niet, moet je het dan iedere keer maar accepteren?
pi_189512021
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 09:26 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Rare gedachte dat je het dan maar blijft doen terwijl een deel het niet leuk vindt. Om het even door te trekken; als sommige mannen het fijn vinden om een vinger in hun poeperd te krijgen en jij niet, moet je het dan iedere keer maar accepteren?
Ik stuur zelf dat soort shit niet op Tinder dus voel me niet aangesproken.
  Moderator zaterdag 19 oktober 2019 @ 11:15:37 #252
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_189512666
Zo, wij hebben de afgelopen weken eens gekeken hoe dat hier gaat. Nou, niet goed, om maar niet te zeggen 'ronduit kut'.

In de afgelopen weken is hier niet gemod. En wat blijkt in de afgelopen weken? De regels voor dit topic, net als de datingapps en sites reeks, worden simpelweg stelselmatig met voeten getreden. Dit topic gaat over CONCRETE dates, niet meer en niet minder. Geen slowchat, en geen off-topic posts die NIETS met concrete dates van doen hebben.

Toen er gemod werd in deze reeksen was het niet goed. Toen er niet gemod werd in deze reeksen was het, zo bleek in de afgelopen weken, óók niet goed. Linksom of rechtsom, het was niet goed. Welnu, er is dus in de afgelopen weken gebleken dat men het hier niet voor elkaar krijgt om zich aan de regels van het topic te houden, dus gaan wij dat weer voor jullie doen.

Dus; we gaan weer modden. Alles wat wij beoordelen als off-topic dan wel slowchat dan wel iets anders wat niet met het onderwerp van dit topic te maken heeft, gaat weg en wordt genote. Zo simpel gaat het zijn. Dat betekent dus ook met terugwerkende kracht. Als Armani XL en/of ik aan het werk zijn, en het lijkt dat er niet gemod wordt, dan is dat omdat we aan het werk zijn. Maar zodra een van ons weer thuis is/tijd heeft, wordt alles wat niet met het topic te maken heeft verwijderd en genote.

Voor sommigen van jullie zal dat betekenen dat het aantal notes schrikbarend snel oploopt. Zie deze post dan ook als een uitermate dringend verzoek om je toch vooral aan de regels van dit topic te houden. Dit bericht hoeft niet tig keer gequote te worden, er hoeft geen commentaar op te komen, want ook die posts gaan weg. Ook in FB heeft dat geen zin. Lees deze post en besef dat dit is hoe het gaat zijn, of je het daar verder mee eens bent of niet is niet relevant en niet interessant.

Als je een post plaatst en die is later weg terwijl jij dacht dat het een goede post was, dan vonden wij die post toch niet zo goed, dus verdween hij. Daar verhaal over komen halen in FB heeft geen zin. Weg = weg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_189523888
On topic dan maar weer. :)

Ik heb vandaag mijn tweede date gehad met de 2e persoon die ik via Relatieplanet heb leren kennen. Eerst gewandeld in het bos met mijn hond (dat moet tenslotte ook gebeuren, het nuttige en het aangename gecombineerd), daarna gegeten in de stad. Om drie uur gestart, om negen uur met een knuffel en een voorzichtig zoentje geëindigd, en een afspraak gemaakt voor een volgende afspraak. Ook veel geappt de afgelopen week, en daar kwam al uit dat we elkaar erg leuk vinden. Voor mij een nieuw gebeuren allemaal (na het overlijden van mijn vrouw vorig jaar) maar dit voelt erg goed aan.
pi_189524015
Gisteren tweede date gehad en vandaag 1 appje gehad na weken van constant appen. Stiekem blijf je toch altijd hopen, maar als je eerlijk bent weet je wel hoe laat het is.
pi_189524242
Ik heb dit nog nooit meegemaakt eigenlijk. Heel goed appcontact met een meisje nu, en we hebben een date staan voor komende donderdag, maar eigenlijk wil ze ook al wel maandag komen, sterker nog ze zou zomaar vanavond gekomen zijn, als dat mogelijk was. Dit is voor mij echt de eerste keer dat het contact vóór een date al zo sterk en vanzelf gaat. Benieuwd hoe het verder gaat verlopen, ik hou jullie op de hoogte. Wilde alleen even kwijt dat dit voor mij totaal nieuw is :9

Nu nog verzinnen wat we dan donderdag, of maandag, gaan doen :?
pi_189526557
Wat leuk, Jester en Tommy O+ Love is in the air! Wandelen en samen eten klinkt top. Is dat geen optie om te gaan “doen” Tommy? Of ben je meer van de actieve dates? Ik ben laatst gaan squashen als date en de week ervoor naar het Rijksmuseum. Allebei erg aan te raden! Hopelijk valt het alleen niet tegen dan als jullie elkaar zien. Dat de verwachtingen te hoog waren zeg maar... fingers crossed :)

Las vanochtend een appje van 3:30 vannacht van mijn date voor vanavond, dat hij er erg veel zin in had me te zien. Ben benieuwd in welke staat hij straks opduikt. Denk dat dit een bank-en-pizza-date wordt :@
Sarcasme. Herken het.
pi_189527869
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 23:44 schreef Spacejockey het volgende:
Gisteren tweede date gehad en vandaag 1 appje gehad na weken van constant appen. Stiekem blijf je toch altijd hopen, maar als je eerlijk bent weet je wel hoe laat het is.
Om hier nog even op terug te komen, wat zouden jullie in zo'n geval doen? Nog één berichtje erachteraan om te vragen hoe het ervoor staat of gewoon laten rusten? Vind haar nog steeds leuk namelijk, maar mijn 'gut feeling' is meestal toch wel juist...
pi_189527888
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 10:26 schreef Spacejockey het volgende:

[..]

Om hier nog even op terug te komen, wat zouden jullie in zo'n geval doen? Nog één berichtje erachteraan om te vragen hoe het ervoor staat of gewoon laten rusten? Vind haar nog steeds leuk namelijk, maar mijn 'gut feeling' is meestal toch wel juist...
3e date voorstellen
pi_189528223
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 00:04 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb dit nog nooit meegemaakt eigenlijk. Heel goed appcontact met een meisje nu, en we hebben een date staan voor komende donderdag, maar eigenlijk wil ze ook al wel maandag komen, sterker nog ze zou zomaar vanavond gekomen zijn, als dat mogelijk was. Dit is voor mij echt de eerste keer dat het contact vóór een date al zo sterk en vanzelf gaat. Benieuwd hoe het verder gaat verlopen, ik hou jullie op de hoogte. Wilde alleen even kwijt dat dit voor mij totaal nieuw is :9

Nu nog verzinnen wat we dan donderdag, of maandag, gaan doen :?
Hoop dat het in real life net zo klikt! Misschien kunnen jullie naar zo'n gamehal?
pi_189538436
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 10:26 schreef Spacejockey het volgende:

[..]

Om hier nog even op terug te komen, wat zouden jullie in zo'n geval doen? Nog één berichtje erachteraan om te vragen hoe het ervoor staat of gewoon laten rusten? Vind haar nog steeds leuk namelijk, maar mijn 'gut feeling' is meestal toch wel juist...
Nog maar een update. Ze nam zelf contact op en vertelde dat ze er over na wil denken, maar niet meer dan vriendschap ziet. Mijn gut feeling was dus toch correct. Nu voel ik me wel weer een paar dagen klote, maar dit is beter dan niks meer horen.
pi_189538852
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 21:41 schreef Spacejockey het volgende:

[..]

Nog maar een update. Ze nam zelf contact op en vertelde dat ze er over na wil denken, maar niet meer dan vriendschap ziet. Mijn gut feeling was dus toch correct. Nu voel ik me wel weer een paar dagen klote, maar dit is beter dan niks meer horen.
Wel tof van haar dat ze het eerlijk heeft laten weten :)
pi_189543141
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 21:41 schreef Spacejockey het volgende:

[..]

Nog maar een update. Ze nam zelf contact op en vertelde dat ze er over na wil denken, maar niet meer dan vriendschap ziet. Mijn gut feeling was dus toch correct. Nu voel ik me wel weer een paar dagen klote, maar dit is beter dan niks meer horen.
Dat is zeker niet leuk om te horen, vooral als jij het wel leuk vond. Schrale troost, maar voor haar is het net zo vervelend om het te moeten zeggen...

Mijn date gisteren was leuk! Ik had een brakke katervent verwacht, maar hij was belachelijk fris en fruitig. We zijn uit eten geweest en dat was echt heel leuk. Slapen ging voor geen meter natuurlijk, maar het was wel absurd gezellig om weer eens samen met iemand wakker te worden. Contact blijft en we gaan elkaar zeker blijven zien. Ben verder niet verliefd, maar wie weet komt dat nog en anders zien we wel.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 oktober 2019 @ 11:19:18 #263
318507 Jester65
Stay frosty
pi_189544794
De hoeveelste date was dit, Spirit? Zit er een stijgende lijn in het gevoel?

Bij ons was het zoals gezegd de 2e date, en je merkte echt dat we op zoek waren naar bevestiging van het goede gevoel van de eerste date, en het contact daarna. In zo'n week tussen 2 dates bouwt zich een zekere spanning op, maar ontstaat meteen ook wat onzekerheid: kan het wel, dat het al zo goed voelt. Interpreteer ik de signalen van de ander wel goed? Nu weten we, ja dat kan. :)
pi_189545228
Dat klinkt alsof jullie er allebei open in staan, mooi! Het was onze derde date in een maand tijd, maar er gebeurt momenteel een hoop in ons leven waardoor we allebei voorzichtig zijn. Hij woont in zuid Limburg, ik in noord Holland, allebei co-ouders, hij ligt nog in scheiding, ik ben nog aan het opkrabbelen. Genoeg reden om heel rustig aan te doen en er niet teveel van te verwachten..
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 oktober 2019 @ 11:47:34 #265
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_189545319
De afgelopen week doordeweeks twee dates gehad en in het weekend hebben ze allebei hun droomman gevonden...

Voortaan toch maar zonder mijn pijlen op pad gaan... Ouwe cupido die ik ben :9
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_189547178
quote:
6s.gif Op maandag 21 oktober 2019 10:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Oftewel als je je eigen grens misschien iets lager legt mbt uiterlijk, dan zouden al je problemen opgelost zijn?
Want dan krijg je dates, seks, relaties etc?
Een relatie met een vrouw tot wie je je niet aangetrokken voelt? Lijkt mij een slecht plan.
pi_189547261
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 14:04 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Een relatie met een vrouw tot wie je je niet aangetrokken voelt? Lijkt mij een slecht plan.
Je zou vast ook het liefst een Ferrari of Porsche rijden maar doet het toch echt met wat je nu hebt.
pi_189547435
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 14:11 schreef rival het volgende:

[..]

Je zou vast ook het liefst een Ferrari of Porsche rijden maar doet het toch echt met wat je nu hebt.
Een vrouw is geen auto. Als er geen fysieke aantrekking is kan een relatie toch niet werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kippendief op 21-10-2019 14:31:52 ]
pi_189549807
Hmm.. ze appt net dat ze een (blikschade) ongeluk heeft gehad. Denk dat het vandaag niet meer wordt ;(
Gelijk verplaatst naar woensdag :D

[ Bericht 25% gewijzigd door Themeparktommy op 21-10-2019 17:32:35 ]
  maandag 21 oktober 2019 @ 17:29:11 #270
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_189549926
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 17:19 schreef Themeparktommy het volgende:
Hmm.. ze appt net dat ze een (blikschade) ongeluk heeft gehad. Denk dat het vandaag niet meer wordt ;(
Ow, dat is jammer. En vervelend voor haar ;(
Hopelijk komt die date er wel gewoon.

Ik had vrijdag een date. Zijn naar lichtfestival geweest en daarna nog wat gedronken samen.
En hij is gistermiddag even bij me thuis geweest. Als het goed is, zaterdag een 2e date. :)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:57:58 #271
318507 Jester65
Stay frosty
pi_189560423
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
Dat klinkt alsof jullie er allebei open in staan, mooi! Het was onze derde date in een maand tijd, maar er gebeurt momenteel een hoop in ons leven waardoor we allebei voorzichtig zijn. Hij woont in zuid Limburg, ik in noord Holland, allebei co-ouders, hij ligt nog in scheiding, ik ben nog aan het opkrabbelen. Genoeg reden om heel rustig aan te doen en er niet teveel van te verwachten..
Ik snap dat het in jullie situatie rustig aan gaat. Hoe heb je hem leren kennen? Noord Holland-Zuid Limburg, verder kan haast niet volgens mij. :)

Dat vind ik wel één van de grootste uitdagingen sinds ik aan het daten ben: het verwachtingspatroon laag houden.
pi_189562005
Heb geen zin in een zielig zeurverhaal want heb het zelf blijkbaar verkloot maar ben ontzettend zuur dat het contact met mijn huidige date op de klippen dreigt te lopen. Heb vorige week het contact met de 2 “scharrels” met wie ik nog regelmatig mentaal en fysiek ( :@ ) contact had verbroken en uitgelegd dat ik me wil richten op serieus daten.

Het contact met mijn date was ontzettend fijn en goed (en ging ook al best ver, er werd zelfs al gesproken over voorstellen aan vrienden etc.) maar op een of andere manier was de positieve vibe van de eerste 3 weken ineens weg. Ik weet niet waar het aan ligt, ik denk dat ik gewoon te bang ben dat het mis zou lopen en dat dit ook op haar heeft afgestraald.

Conclusie is nu waarschijnlijk dat ik weer fijn van voren af aan kan beginnen. :') Scharrels weg, date weg. Mijn energieniveau is zelden zo laag geweest.

En nogmaals, het lag niet aan haar. Ontzettend lieve meid met hele leuke karaktereigenschappen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2019 12:43:07 ]
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:45:56 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189562051
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:42 schreef Generationalpha het volgende:
Scharrels weg
Als het goede scharrels zijn, kan je gewoon weer terugkomen nu je date er niet meer is, toch?

Wel klote. Maar misschien goed voor de volgende keer.. eerder stoppen met scharrelen wanneer je aan het daten bent.
pi_189562157
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als het goede scharrels zijn, kan je gewoon weer terugkomen nu je date er niet meer is, toch?
Dit is met beiden besproken en beiden hadden (op zich logisch) geen zin om derde wiel aan de wagen te zijn, voelt voor hun toch niet lekker. En dat begrijp ik vanuit hun perspectief gezien ook wel, voelt dan toch een beetje alsof ze alleen maar goed zijn voor seks. (Zelfs al is dat zo, dan is het toch niet prettig om dat zo duidelijk op je neus gedrukt te krijgen.) Verder reageerden ze overigens wel begripvol hoor.

Misschien kan ik ze over een maandje weer eens appen.

quote:
Wel klote. Maar misschien goed voor de volgende keer.. eerder stoppen met scharrelen wanneer je aan het daten bent.
Ja wellicht, maar het gevoel kwam bij mij juist de laatste dagen wel weer terug.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2019 12:52:47 ]
pi_189562177
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:52 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit is met beiden besproken en beiden hadden (op zich logisch) geen zin om derde wiel aan de wagen te zijn, voelt voor hun toch niet lekker. En dat begrijp ik vanuit hun perspectief gezien ook wel, voelt dan toch een beetje alsof ze alleen maar goed zijn voor seks. (Zelfs al is dat zo, dan is het toch niet prettig om dat zo duidelijk op je neus gedrukt te krijgen.) Verder reageerden ze overigens wel begripvol hoor.

Misschien kan ik ze over een maandje weer eens appen.
[..]

Ja wellicht, maar het gevoel kwam bij mij juist de laatste dagen wel weer terug.
Hoe heb je het verpest dan met je date?
pi_189562180
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:57 schreef Jester65 het volgende:

[..]

Ik snap dat het in jullie situatie rustig aan gaat. Hoe heb je hem leren kennen? Noord Holland-Zuid Limburg, verder kan haast niet volgens mij. :)

Dat vind ik wel één van de grootste uitdagingen sinds ik aan het daten ben: het verwachtingspatroon laag houden.
Tinder. Hij is eens in de zoveel tijd hier in de buurt voor zijn werk. Op zich vind ik de afstand geen dealbreaker, heb het eerder zo gedaan, dus we gaan wel zien. Verwachtingen laag houden of juist de vrije hand laten... ik weet niet wat beter is. Dit is een heel groot stuk zelfbescherming en me niet kwetsbaar op willen stellen. Maarja, dat houdt me ook heel erg tegen. Ik vind het juist mooi als mensen er zonder reservering voor gaan.
Sarcasme. Herken het.
pi_189562195
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:53 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Hoe heb je het verpest dan met je date?
Ja weet ik veel, ik houd die spanningsboog van de eerste weken gewoon nooit lang vol. Aan het begin is alles altijd fantastisch en is het alleen maar lief over en weer en dan dondert het weer in elkaar.
pi_189562210
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja weet ik veel, ik houd die spanningsboog van de eerste weken gewoon nooit lang vol. Aan het begin is alles altijd fantastisch en is het alleen maar lief over en weer en dan dondert het weer in elkaar.
Hoe zie je die eerste periode van daten dan voor je? was het te saai?
pi_189562238
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:54 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Hoe zie je die eerste periode van daten dan voor je? was het te saai?
Hoe ik het voor me zie? Ja lastig, je kunt ook niet meteen ruzie gaan maken natuurlijk.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:56:24 #280
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189562246
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:52 schreef Generationalpha het volgende:
Ja wellicht, maar het gevoel kwam bij mij juist de laatste dagen wel weer terug.
Maar bij de derde date (dacht ik) ging het al mis. Toen had je net je scharrel weer gezien en was het hele gevoel dat je voor je date had al weg.

Leuk dat het terugkomt, maar die derde date kan het voor je date zelf wel verpest hebben.. voor haar gevoel
pi_189562320
Het is ook een kwestie van actie en reactie natuurlijk, vooral als het daten nog zo pril is. Dat herken ik zelf ook wel. Zodra ik het idee heb dat de investering van de ander minder wordt, gaan bij mij de deuren dicht. En die afstandelijkheid of juist het aangeven van “hey whats up” kan weer een vervelende tegenreactie ontlokken. Dan ben je eigenlijk al klaar, jammergenoeg.
Sarcasme. Herken het.
pi_189562489
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoe ik het voor me zie? Ja lastig, je kunt ook niet meteen ruzie gaan maken natuurlijk.
Is dat het eerste waar je aan denkt?
pi_189562559
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:42 schreef Generationalpha het volgende:
Heb geen zin in een zielig zeurverhaal want heb het zelf blijkbaar verkloot maar ben ontzettend zuur dat het contact met mijn huidige date op de klippen dreigt te lopen. Heb vorige week het contact met de 2 “scharrels” met wie ik nog regelmatig mentaal en fysiek ( :@ ) contact had verbroken en uitgelegd dat ik me wil richten op serieus daten.

Het contact met mijn date was ontzettend fijn en goed (en ging ook al best ver, er werd zelfs al gesproken over voorstellen aan vrienden etc.) maar op een of andere manier was de positieve vibe van de eerste 3 weken ineens weg. Ik weet niet waar het aan ligt, ik denk dat ik gewoon te bang ben dat het mis zou lopen en dat dit ook op haar heeft afgestraald.

Conclusie is nu waarschijnlijk dat ik weer fijn van voren af aan kan beginnen. :') Scharrels weg, date weg. Mijn energieniveau is zelden zo laag geweest.

En nogmaals, het lag niet aan haar. Ontzettend lieve meid met hele leuke karaktereigenschappen.
Was dit die date waar je geen gevoelens voor had?
pi_189562840
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar bij de derde date (dacht ik) ging het al mis. Toen had je net je scharrel weer gezien en was het hele gevoel dat je voor je date had al weg.

Leuk dat het terugkomt, maar die derde date kan het voor je date zelf wel verpest hebben.. voor haar gevoel
Voor mijn gevoel heeft ze daarvan niets gemerkt, maar misschien toch onbewust ofzo...
pi_189562932
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:16 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Was dit die date waar je geen gevoelens voor had?
Die gevoelens zijn bij mij wel weer teruggekomen maar nu zijn ze bij haar weg. :{
pi_189562947
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Is dat het eerste waar je aan denkt?
Ik snap je vraag niet zo goed denk ik.
pi_189562964
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:40 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet zo goed denk ik.
Hoe zie je zon eerste periode van daten voor je? Hoe denk je dat het contact verloopt bv?
pi_189562972
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:42 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Hoe zie je zon eerste periode van daten voor je? Hoe denk je dat het contact verloopt bv?
Intensief appen, veel afspreken, zoveel mogelijk van elkaar leren. :)
pi_189562987
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Intensief appen, veel afspreken, zoveel mogelijk van elkaar leren. :)
Hoezo heb je die 'spanningsboog' zoals je zelf zei niet kunnen volhouden dan?
pi_189562996
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoe ik het voor me zie? Ja lastig, je kunt ook niet meteen ruzie gaan maken natuurlijk.
Bedoel je hiermee dat je soms ruzie moet maken om de spanning in een relatie te houden?
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:44:52 #291
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189563005
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:32 schreef Generationalpha het volgende:

Voor mijn gevoel heeft ze daarvan niets gemerkt, maar misschien toch onbewust ofzo...
Ik denk dat jij je uberhaupt wel iets anders gedroeg. MIsschien wat afstandelijker of minder aanhankelijk of iets. Het hoeft idd niet heel duidelijk te zijn wat je deed of niet deed.
pi_189563044
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Die gevoelens zijn bij mij wel weer teruggekomen maar nu zijn ze bij haar weg. :{
Waarschijnlijk zijn jullie gewoon veels te snel gegaan met alles. Je moet het rustig aan doen, anders is alle interesse binnen 3 weken weg.

Snap je nu mijn punt over dat ze jou iedere dag appte over hoe jammer ze het wel niet vond en dat ze echt zin had in die date?

Probeer de volgende keer in het begin maar 1 of 2 keer per week af te spreken. Maar niet meer dan dat.
pi_189563111
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:43 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Hoezo heb je die 'spanningsboog' zoals je zelf zei niet kunnen volhouden dan?
Als het constant leuk is en er gebeurt even iets vervelends dan gaat het meteen fout.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2019 13:54:27 ]
pi_189563124
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als het constant leuk is en er gebeurt even iets vervelends dan gaat het meteen fout.
Ja maar wat is dan gebeurd wat vervelend is? We missen het verloop :P
  Moderator dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:55:34 #295
5428 crew  miss_sly
pi_189563131
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als het constant leuk is en er gebeurt even iets vervelends dan gaat het meteen fout.
Bij jou?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189563139
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Bij jou?
Ja.
pi_189563230
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja maar wat is dan gebeurd wat vervelend is? We missen het verloop :P
Ja, wat kleine irritaties over onbenulligheden. Niet echt iets groots ofzo. Alleen je bent telkens zo aan het complimenten uitdelen dat je de lat veel te hoog voor beiden legt denk ik.

Ach, never mind. Eerst maar weer eens een beetje fris in het hoofd worden en dan zien we wel weer verder. Overal je lul insteken schiet ook niet op, dat is nu weer even voorbij.
pi_189563257
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:03 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, wat kleine irritaties over onbenulligheden. Niet echt iets groots ofzo. Alleen je bent telkens zo aan het complimenten uitdelen dat je de lat veel te hoog voor beiden legt denk ik.

Ach, never mind. Eerst maar weer eens een beetje fris in het hoofd worden en dan zien we wel weer verder. Overal je lul insteken schiet ook niet op, dat is nu weer even voorbij.
Heb je misschien gewoon niet de angst om je te binden en als dan blijkt dat die kans reeel is dat je in de stress schiet en dan allerlei beren op de weg ziet?
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:09:13 #299
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189563309
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:03 schreef Generationalpha het volgende:
Ja, wat kleine irritaties over onbenulligheden. Niet echt iets groots ofzo.
Die je dan uitspreekt of half in een discussie / ruzie uitmond? Of ... hoe moeten we dit zien?
  Moderator dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:11:33 #300
5428 crew  miss_sly
pi_189563334
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:03 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, wat kleine irritaties over onbenulligheden. Niet echt iets groots ofzo. Alleen je bent telkens zo aan het complimenten uitdelen dat je de lat veel te hoog voor beiden legt denk ik.

Ach, never mind. Eerst maar weer eens een beetje fris in het hoofd worden en dan zien we wel weer verder. Overal je lul insteken schiet ook niet op, dat is nu weer even voorbij.
Dat heeft ook weinig met de realiteit te maken, denk ik, constant complimenten uitdelen. Dat moet wel onecht gaan klinken. Zowel onecht wat betreft wat je aan complimenten geeft, als onecht voor wat betreft de authenticiteit van jou als persoon.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189563401
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:03 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, wat kleine irritaties over onbenulligheden. Niet echt iets groots ofzo. Alleen je bent telkens zo aan het complimenten uitdelen dat je de lat veel te hoog voor beiden legt denk ik.

Ach, never mind. Eerst maar weer eens een beetje fris in het hoofd worden en dan zien we wel weer verder. Overal je lul insteken schiet ook niet op, dat is nu weer even voorbij.
Dit is zo'n geval van veels te lief zijn.

Misschien vindt ze dat ook en heeft ze daardoor geen gevoelens meer voor je.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')