Tinder. Hij is eens in de zoveel tijd hier in de buurt voor zijn werk. Op zich vind ik de afstand geen dealbreaker, heb het eerder zo gedaan, dus we gaan wel zien. Verwachtingen laag houden of juist de vrije hand laten... ik weet niet wat beter is. Dit is een heel groot stuk zelfbescherming en me niet kwetsbaar op willen stellen. Maarja, dat houdt me ook heel erg tegen. Ik vind het juist mooi als mensen er zonder reservering voor gaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 10:57 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Ik snap dat het in jullie situatie rustig aan gaat. Hoe heb je hem leren kennen? Noord Holland-Zuid Limburg, verder kan haast niet volgens mij.![]()
Dat vind ik wel één van de grootste uitdagingen sinds ik aan het daten ben: het verwachtingspatroon laag houden.
Ja weet ik veel, ik houd die spanningsboog van de eerste weken gewoon nooit lang vol. Aan het begin is alles altijd fantastisch en is het alleen maar lief over en weer en dan dondert het weer in elkaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe heb je het verpest dan met je date?
Hoe zie je die eerste periode van daten dan voor je? was het te saai?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik houd die spanningsboog van de eerste weken gewoon nooit lang vol. Aan het begin is alles altijd fantastisch en is het alleen maar lief over en weer en dan dondert het weer in elkaar.
Hoe ik het voor me zie? Ja lastig, je kunt ook niet meteen ruzie gaan maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe zie je die eerste periode van daten dan voor je? was het te saai?
Maar bij de derde date (dacht ik) ging het al mis. Toen had je net je scharrel weer gezien en was het hele gevoel dat je voor je date had al weg.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:52 schreef Generationalpha het volgende:
Ja wellicht, maar het gevoel kwam bij mij juist de laatste dagen wel weer terug.
Is dat het eerste waar je aan denkt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hoe ik het voor me zie? Ja lastig, je kunt ook niet meteen ruzie gaan maken natuurlijk.
Was dit die date waar je geen gevoelens voor had?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:42 schreef Generationalpha het volgende:
Heb geen zin in een zielig zeurverhaal want heb het zelf blijkbaar verkloot maar ben ontzettend zuur dat het contact met mijn huidige date op de klippen dreigt te lopen. Heb vorige week het contact met de 2 “scharrels” met wie ik nog regelmatig mentaal en fysiek () contact had verbroken en uitgelegd dat ik me wil richten op serieus daten.
Het contact met mijn date was ontzettend fijn en goed (en ging ook al best ver, er werd zelfs al gesproken over voorstellen aan vrienden etc.) maar op een of andere manier was de positieve vibe van de eerste 3 weken ineens weg. Ik weet niet waar het aan ligt, ik denk dat ik gewoon te bang ben dat het mis zou lopen en dat dit ook op haar heeft afgestraald.
Conclusie is nu waarschijnlijk dat ik weer fijn van voren af aan kan beginnen.Scharrels weg, date weg. Mijn energieniveau is zelden zo laag geweest.
En nogmaals, het lag niet aan haar. Ontzettend lieve meid met hele leuke karaktereigenschappen.
Voor mijn gevoel heeft ze daarvan niets gemerkt, maar misschien toch onbewust ofzo...quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar bij de derde date (dacht ik) ging het al mis. Toen had je net je scharrel weer gezien en was het hele gevoel dat je voor je date had al weg.
Leuk dat het terugkomt, maar die derde date kan het voor je date zelf wel verpest hebben.. voor haar gevoel
Die gevoelens zijn bij mij wel weer teruggekomen maar nu zijn ze bij haar weg.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:16 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Was dit die date waar je geen gevoelens voor had?
Ik snap je vraag niet zo goed denk ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat het eerste waar je aan denkt?
Hoe zie je zon eerste periode van daten voor je? Hoe denk je dat het contact verloopt bv?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet zo goed denk ik.
Intensief appen, veel afspreken, zoveel mogelijk van elkaar leren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe zie je zon eerste periode van daten voor je? Hoe denk je dat het contact verloopt bv?
Hoezo heb je die 'spanningsboog' zoals je zelf zei niet kunnen volhouden dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:42 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Intensief appen, veel afspreken, zoveel mogelijk van elkaar leren.
Bedoel je hiermee dat je soms ruzie moet maken om de spanning in een relatie te houden?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hoe ik het voor me zie? Ja lastig, je kunt ook niet meteen ruzie gaan maken natuurlijk.
Ik denk dat jij je uberhaupt wel iets anders gedroeg. MIsschien wat afstandelijker of minder aanhankelijk of iets. Het hoeft idd niet heel duidelijk te zijn wat je deed of niet deed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:32 schreef Generationalpha het volgende:
Voor mijn gevoel heeft ze daarvan niets gemerkt, maar misschien toch onbewust ofzo...
Waarschijnlijk zijn jullie gewoon veels te snel gegaan met alles. Je moet het rustig aan doen, anders is alle interesse binnen 3 weken weg.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Die gevoelens zijn bij mij wel weer teruggekomen maar nu zijn ze bij haar weg.
Als het constant leuk is en er gebeurt even iets vervelends dan gaat het meteen fout.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo heb je die 'spanningsboog' zoals je zelf zei niet kunnen volhouden dan?
Ja maar wat is dan gebeurd wat vervelend is? We missen het verloopquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als het constant leuk is en er gebeurt even iets vervelends dan gaat het meteen fout.
Bij jou?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als het constant leuk is en er gebeurt even iets vervelends dan gaat het meteen fout.
Ja, wat kleine irritaties over onbenulligheden. Niet echt iets groots ofzo. Alleen je bent telkens zo aan het complimenten uitdelen dat je de lat veel te hoog voor beiden legt denk ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wat is dan gebeurd wat vervelend is? We missen het verloop
Heb je misschien gewoon niet de angst om je te binden en als dan blijkt dat die kans reeel is dat je in de stress schiet en dan allerlei beren op de weg ziet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:03 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja, wat kleine irritaties over onbenulligheden. Niet echt iets groots ofzo. Alleen je bent telkens zo aan het complimenten uitdelen dat je de lat veel te hoog voor beiden legt denk ik.
Ach, never mind. Eerst maar weer eens een beetje fris in het hoofd worden en dan zien we wel weer verder. Overal je lul insteken schiet ook niet op, dat is nu weer even voorbij.
Die je dan uitspreekt of half in een discussie / ruzie uitmond? Of ... hoe moeten we dit zien?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:03 schreef Generationalpha het volgende:
Ja, wat kleine irritaties over onbenulligheden. Niet echt iets groots ofzo.
Dat heeft ook weinig met de realiteit te maken, denk ik, constant complimenten uitdelen. Dat moet wel onecht gaan klinken. Zowel onecht wat betreft wat je aan complimenten geeft, als onecht voor wat betreft de authenticiteit van jou als persoon.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:03 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja, wat kleine irritaties over onbenulligheden. Niet echt iets groots ofzo. Alleen je bent telkens zo aan het complimenten uitdelen dat je de lat veel te hoog voor beiden legt denk ik.
Ach, never mind. Eerst maar weer eens een beetje fris in het hoofd worden en dan zien we wel weer verder. Overal je lul insteken schiet ook niet op, dat is nu weer even voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |