We gaan wel samen naar dat gala dan, hè Strani?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaat dat per post tegenwoordig? Geen mooi gala waar we allemaal naar toe mogen?
Vooralsnog wacht ik nog op de uitnodigingen!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:07 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
We gaan wel samen, hè Strani?
Wij gaan gewoon partycrashen daar.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooralsnog wacht ik nog op de uitnodigingen!
Het Gary dagboekquote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:58 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
Groetjes, Gary.
[..]
Ik kijk het ook niet hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:58 schreef I het volgende:
[..]
Het blijft mij verbazen dat er toch zoveel interesse in is.
Wat jou betreft verbaast niets me meer!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:58 schreef I het volgende:
[..]Het zal je verbazen wat ik allemaal nog kan zien met één oog.
![]()
Als ze AHOY maar heel laten! Anders moeten we volgend jaar alsnog naar die gymzaalquote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:02 schreef Strani het volgende:
Demonstrerende Koerden en Turken in Rotterdam. Zal weer een gezellige boel zijn daar.
Wel onnette pakken?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:11 schreef Strani het volgende:
Moet ik wel een net pak huren want dat heb ik niet in huis.
Wat gaf het weg?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:40 schreef I het volgende:
Ik ga altijd direct research doen als ik een kloontje spot.![]()
Dit is echt een ingewikkeld woord!quote:
Ik had het nog niet eens zo bestudeerd, maar nu zit ik er ook fascinerend naar te kijkenquote:
Gemeen Strani! Die hebben al zo weinig!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Neuh maar die kan ik wel stelen van een zwerver.
Ja, dit is je geld wel waardquote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Leert ze allemaal op die cursus hè.
Weinig! Man, die zwervers hebben een huis zo groot als de wereld!!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gemeen Strani! Die hebben al zo weinig!
quote:
Gelukkig maar, zijn we er ook snel weer van af.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet hoor![]()
En ik verwacht dat een groot deel van Nederland dat ook niet doet
twitter:TheAlexNevil twitterde op vrijdag 05-06-2015 om 18:39:01I'm sorry for splashing my face with the water at your baby's baptism but I was trying to stay awake. reageer retweet
Ik vind Merel en Linda vakvrouwen, maar het programma is een kruising tussen Libelle en Margriet.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hello.....Ik probeer naar Ladies night te kijken van Merel Westrik, maar weet het nog niet zo....
Haha, maar dan had ik nog iedereen kunnen zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:28 schreef I het volgende:
[..]
Manier van typen, gebruik van PI's, enn "nickchange".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |