Niet duurder dan de goedkoopste tenten voor de GP in Oostenrijk.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:19 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Ik twijfel nog enigszins aan de echtheid, maar wat wel te gek is, zijn de prijzen!
650,= euro voor een plek voor 2-persoonstent voor 4 nachten?
Heb ik het daarover gehad?!quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:26 schreef sp3c het volgende:
beetje karig vergeleken met die 1000 euro per nacht voor een kamer waar je het steeds over had
Duurste plek 5 personen voor 5 nachten 415,= euro Camping Red Bull am Ring.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet duurder dan de goedkoopste tenten voor de GP in Oostenrijk.
nee Golferquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:04 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Heb ik het daarover gehad?!
Beetje stemmingmakerij dit....
/Event camping geeft ook geen lullige tentjes en ze kunnen ook gewoon de hoofdprijs vragen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:19 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Ik twijfel nog enigszins aan de echtheid, maar wat wel te gek is, zijn de prijzen!
650,= euro voor een plek voor 2-persoonstent voor 4 nachten?
Met of zonder tent?quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:09 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Duurste plek 5 personen voor 5 nachten 415,= euro Camping Red Bull am Ring.
Maar een klein verschilletje met Race Camping Zandvoort
https://wnl.tv/2019/10/03(...)fans-heel-veel-geld/:quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:35 schreef sp3c het volgende:
nee Golfer
de stemmingmakerij zie ik niet zo hier hoor
Dat is op Oostenrijk idd zonder tent.quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Met of zonder tent?
Voor zover ik begreep is die 650 euro voor een plek waar al een tent klaar staat.
Diezelfde prijzen (en hoger) zie je ook terug voor Oostenrijk, afhankelijk van de camping en tent.
https://grandprix.camp/
Snap het ook niet zo goed. Je kan immers ook gewoon de fiets pakken!quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom zou je überhaupt er willen kamperen als Nederlander? Ik heb de raceweekenden die ik op CPZ heb gewerkt altijd gewoon thuis geslapen.
Omdat mensen geen zin hebben om achter 100.000 man aan te sluiten?quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom zou je überhaupt er willen kamperen als Nederlander? Ik heb de raceweekenden die ik op CPZ heb gewerkt altijd gewoon thuis geslapen.
Lekker met een stel andere oranje uitgedoste fans feesten. Op het wk voetbal heeft men als Nederland meedoet toch ook altijd een oranje camping.quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
ik denk dat als je heen en terug al 3 uur of meer zonder file bezig bent dat je als je dat drie dagen moet doen dat je dan graag vlakbij staat.quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Al die verzwikte enkeltjes in die kombocht.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
nog 176 dagen. het lijkt erop dat de Zandvoort Circuit Run, het hardloopevenement, het eerste evenement is over het aangepaste circuit.
Ik was er altijd als eerste en dan als laatste weer weg. :p dat scheelt wel jaquote:Op zaterdag 9 november 2019 07:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat mensen geen zin hebben om achter 100.000 man aan te sluiten?
Denk t niet. Enkele reis is voor mij een uur en drie kwartier zonder file en met de afsluitdijk leegquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat als je heen en terug al 3 uur of meer zonder file bezig bent dat je als je dat drie dagen moet doen dat je dan graag vlakbij staat.
Dat is wel gaaf inderdaad. Ook een paar keer mogen doen op de Nürburgring.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:07 schreef sasquatsch het volgende:
Ik heb ook wel eens gewoon in de paddock op het circuit geslapen
Ik slaap liever op de paddock scheelt debiel vroeg opstaanquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was er altijd als eerste en dan als laatste weer weg. :p dat scheelt wel ja
Jij hoeft niet s avonds artikelen aan te leveren. :p zodra ze hangmatten in de perskamer neerzetten blijf ik ook.quote:Op zaterdag 9 november 2019 17:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik slaap liever op de paddock scheelt debiel vroeg opstaan
Woonwaggel meenemenquote:Op zaterdag 9 november 2019 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij hoeft niet s avonds artikelen aan te leveren. :p zodra ze hangmatten in de perskamer neerzetten blijf ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |