quote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was nog maar het topje van de ijsberg, Ietje
Het voelt ook echt al zo lang geleden dit.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Whehe![]()
En maar vergeten dat je zó vroeg al bij ons hoorde!
Soms is de waarheid prachtigquote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:05 schreef I. het volgende:
[..]Die verhalen in de wandelgangen waren dus wel gebaseerd op de waarheid.
Time flies when you're having funquote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:06 schreef I. het volgende:
[..]
Het voelt ook echt al zo lang geleden dit.
Iddquote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms is de waarheid prachtig![]()
En toch heb ik nog steeds onze massagebeelden niet gezien
Dat blijktquote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Time flies when you're having fun
JAAAAAAAAquote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:08 schreef I. het volgende:
[..]
Idd
Ik wel
ESF / [SC] #244 autistisch all together op weg naar het songfestival
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé ik heb niet gezegd dat je mocht filmen
quote:
quote:
quote:
Nou ja, ik voel me nog steeds vereerd dat jouw eerste ESF-bezoek een massage was voor mijquote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:12 schreef I. het volgende:
[..]
[..]Ja precies.
En een dag later las ik dat het beter ging, en gaf ik aan dat ik blij was dat de massage geholpen had, en weg was ik.
Blijft toch raar hoe dat toen zo liep.Volgens mij zag ik gewoon af en toe ESF-SC weeg bovenaan m'n My active topics staan, nam ik er even een kijkje en postte ik weer even random mee.
Nou, wat een weekend zeg!quote:
Die was ook oprecht gemeend hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja, ik voel me nog steeds vereerd dat jouw eerste ESF-bezoek een massage was voor mij![]()
Ik had trouwens echt gekneusde ribben toen; kon ook echt niet uit bed komen voor anderhalve week (niet heel erg; was toch Rehearsal week). De keren dat ik echt uit bed móest (wc enzo) was ook echt nachtmerrie; het duurde echt 20 minuten in totaal met veel pijnlijk gekrijs.
Toen bij de halve finale meet bij Henk had ik nog steeds heel veel last; maar niet teveel uiteraard om gewoon daarheen te gaan. Maar het duurde toen alsnog wel een week voordat ik echt helemaal geen pijn meer had. Toen voelde ik nog wekenlang "wel iets", maar geen pijn verder; meer dat het nog niet helemaal goed voelde.
Nu verder helemaal geen blijvende schade en ik merk er niks meer van.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, wat een weekend zeg!![]()
Gewoon een ZENUWSLOPEND WEEKEND!![]()
Wij zaten in de stress of de bal wel in zou dalen
jó napot.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:02 schreef Strani het volgende:
Blijkbaar komt paprika uit het Hongaars. Kent iemand hier iemand uit Hongarije?
Ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:02 schreef Strani het volgende:
Blijkbaar komt paprika uit het Hongaars. Kent iemand hier iemand uit Hongarije?
Kom je ook uit Twente?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:00 schreef Meke het volgende:
Ik zei puuzel en taapas vroeger, maar wist niet beterPapprika heb ik gelukkig nooit gezegd
Zekerquote:
Nou, hij is al I hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:30 schreef I het volgende:
Goedemorgen. Dit zou wel eens m'n laatste post als I. kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |