abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189592449
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 23:26 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Die mogen niet meer naar het malieveld, want tractoren zijn ook te zwaar. Volgens dit artikel, dan.

https://www.ad.nl/den-haa(...)k-niet-aan~af3b037b/
Ja, dat gaf mijn laatste update al aan. Ten tijde van de OP was het plan om met materieel te komen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189594062
Wie wil er nog een huis kopen in NL ?

Je moet wel heel veel geld meenemen!!!

De bouw is compleet ingestort!

" VNO en MKB proberen bij de politiek onder de aandacht te brengen hoe heftig de gevolgen zijn en hoe veel breder dan alleen voor bouwbedrijven. „De afzet van heipalen is bijvoorbeeld al met 80 procent gedaald” "

Bron;

https://www.telegraaf.nl/(...)is-door-milieuregels
pi_189594549
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 10:13 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Toenemende bevolking in Nederland door onder andere dit. Maar niet alleen specifiek in Nederland wereldwijd speelt dit probleem.

Je kan niet vergelijken ja maar in 1960 was er wereldwijd maar zoveel uitstoot de bevolking blijft maar en blijft maar groeien dus het consumeren ook.

https://www.worldometers.info/nl/

Niemand durft de olifant in de kamer de benoemen. :N
Klopt is is grotendeels de bevolkingsgroei.

Maar vooral ook het niet mogen benoemen daarvan want racisme.... en daarmee stopt alle kans op het oplossen van een groot probleem en schuift men het door naar de burgers en het bedrijfsleven.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 10:30:04 #129
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189594658
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 11:14 schreef VoMy het volgende:
Is er al een begin van een wet om stikstofuitstoot te reguleren? Welk van de partijen heeft een werkbaar idee? Totdat er een nieuwe wet is, blijft dit een probleem. Ipv op trekkers rondrijden, zouden de politici zich beter in kunnen spannen met het doorvoeren van juridisch kloppende wetgeving zodat het probleem zo snel mogelijk van tafel is.
Ik vraag me ook af wat voor nut dit soort acties dus gaan hebben, de urgentie mag toch überhaupt al wel duidelijk zijn...
Er is niet zoveel aan te doen qua wetgeving.

Heel erg fors snijden in de depositie is een oplossing, een andere is wellicht het aantal Natura2000 gebieden verminderen. Geen idee of dat laatste zomaar kan.

Beide maatregelen gaan echter meerdere jaren duren met verschillende belangengroeperingen die in bezwaar gaan etc.

Ik verwacht de komende jaren dus nog wel grote problemen qua bouwprojecten etc.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 24 oktober 2019 @ 10:36:07 #130
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189594716
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 10:30 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Heel erg fors snijden in de depositie is een oplossing, een andere is wellicht het aantal Natura2000 gebieden verminderen. Geen idee of dat laatste zomaar kan.

Beide maatregelen gaan echter meerdere jaren duren met verschillende belangengroeperingen die in bezwaar gaan etc.

Je moet een systeem implementeren dat vergunningen kan verlenen in de buurt van natuurgebieden als daar aantoonbaar werkende compensatiemaatregelenen tegenover gezet worden. Dus niet, zoals nu het geval was, de vergunning verlenen en gewoon maar hopen dat het vanzelf weer beter wordt, maar substantiëlere zaken.
Probleem is natuurlijk dat, doordat we al tientallen jaren met dit systeem werken, sommige natuurgebieden in abominabele staat verkeren en dat 'compenseren' nu niet goed genoeg meer is - er werd in het rapport Remkes geloof ik zelfs gesproken over een algeheel verbod in de buurt van sommige van die natuurgebieden; een verbod dat eventueel niet nodig was geweest als er 10 jaar geleden geen PAS maar een daadwerkelijk goede oplossing was ingevoerd.

Maar ik mag toch hopen dat er wel ergens geschreven gaat worden aan een vervanging van de PAS-wet, anders gaat het allemaal wel heel lang duren voordat dit voorbij is.
Antifa
  donderdag 24 oktober 2019 @ 10:43:44 #131
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189594768
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 10:36 schreef VoMy het volgende:

[..]

Je moet een systeem implementeren dat vergunningen kan verlenen in de buurt van natuurgebieden als daar aantoonbaar werkende compensatiemaatregelenen tegenover gezet worden. Dus niet, zoals nu het geval was, de vergunning verlenen en gewoon maar hopen dat het vanzelf weer beter wordt, maar substantiëlere zaken.
Probleem is natuurlijk dat, doordat we al tientallen jaren met dit systeem werken, sommige natuurgebieden in abominabele staat verkeren en dat 'compenseren' nu niet goed genoeg meer is - er werd in het rapport Remkes geloof ik zelfs gesproken over een algeheel verbod in de buurt van sommige van die natuurgebieden; een verbod dat eventueel niet nodig was geweest als er 10 jaar geleden geen PAS maar een daadwerkelijk goede oplossing was ingevoerd.

Maar ik mag toch hopen dat er wel ergens geschreven gaat worden aan een vervanging van de PAS-wet, anders gaat het allemaal wel heel lang duren voordat dit voorbij is.
Was het hele idee achter de uitspraak niet dat je éérst de uitstoot moet terugdringen en dán pas ruimte hebt voor nieuwe uitstoot?
Dus je kan niet gaan bouwen met de intentie om later uitstoot te compenseren. Zo begreep ik het uit het nieuws, heb de uitspraak niet teruggelezen, dus slag om de arm ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_189596530
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 10:30 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Eerlijk gaan meten zou ook al een stuk schelen lijkt me, microbeleid voeren op macrogegevens gaat natuurlijk nergens over. Kijk bv. naar Friesland, 1 fucking meetpunt welke alleen no2 en no meet... Geen enkele die de depositie meet. Het was toch vooral een lokaal probleem?

donderdag 24 oktober 2019 @ 14:09:10 #133
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189597555
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:45 schreef AchJa het volgende:

[..]

Eerlijk gaan meten zou ook al een stuk schelen lijkt me, microbeleid voeren op macrogegevens gaat natuurlijk nergens over. Kijk bv. naar Friesland, 1 fucking meetpunt welke alleen no2 en no meet... Geen enkele die de depositie meet. Het was toch vooral een lokaal probleem?

[ afbeelding ]
Daar zou winst te halen zijn wellicht.

(Of wie weet blijkt het er dan nog veel meer depositie te zijn, dan ben je helemaal ver van huis :D)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_189598165
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 14:09 schreef Drekkoning het volgende:

Daar zou winst te halen zijn wellicht.

(Of wie weet blijkt het er dan nog veel meer depositie te zijn, dan ben je helemaal ver van huis :D)
En dan komt vraag twee, wie is er verantwoordelijk voor de depositie, zijn dat echt de boeren?
pi_189599280
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 15:04 schreef AchJa het volgende:

[..]

En dan komt vraag twee, wie is er verantwoordelijk voor de depositie, zijn dat echt de boeren?
Ik ben bang van wel. Het is dat het mestprobleem al niet 30 jaar een probleem is.
Maar het aantal meetpunten mag wel uitgebreid worden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_189611456
quote:

@bitterbal het zou, ondanks dat het niet mogelijk is, inderdaad vet zijn als de Bagger 288 mee komt demonstreren.

Terecht dat de bouwsector gaat demonstreren. Dit kabinet neemt in een veel te hoog tempo allerlei beslissingen die het land platleggen. Vele groepen mensen voelen zich daardoor in de hoek gezet. Polariseren kun je leren, zo blijkt.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_189611540
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 11:35 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

@:bitterbal het zou, ondanks dat het niet mogelijk is, inderdaad vet zijn als de Bagger 288 mee komt demonstreren.

Terecht dat de bouwsector gaat demonstreren. Dit kabinet neemt in een veel te hoog tempo allerlei beslissingen die het land platleggen. Vele groepen mensen voelen zich daardoor in de hoek gezet. Polariseren kun je leren, zo blijkt.
pi_189642720
quote:
Terecht dat de bouwsector gaat demonstreren. Dit kabinet neemt in een veel te hoog tempo allerlei beslissingen die het land platleggen.
Veel te laag tempo bedoel je. Men had makkelijk jaren geleden al geleidelijk verbeteringen kunnen invoeren; maar stelde dat liever uit. En nu komt de rekening.

Maarja. Verantwoordelijkheid nemen zit er natuurlijk niet in.
pi_189650927
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 08:19 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Veel te laag tempo bedoel je. Men had makkelijk jaren geleden al geleidelijk verbeteringen kunnen invoeren; maar stelde dat liever uit. En nu komt de rekening.

Maarja. Verantwoordelijkheid nemen zit er natuurlijk niet in.
Wat wij gepost hebben sluit elkaar niet uit. Door niet de weg der geleidelijkheid te kiezen, moet er nu in een te korte tijd veel teveel tegelijk worden doorgedrukt. De samenleving kookt daardoor nu over. Ik meen ook dat niet alle besluiten verstandig zijn.

Welke verbeteringen denk jij te zien met dit beleid?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Redactie Frontpage zondag 27 oktober 2019 @ 17:43:59 #140
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_189651611
Heel goed dat de bouwsector gaat protesteren. Ik werk zelf bij een zeer grote toeleverancier van de bouwsector, maar er is geen flikker te beleven. Alle bouwvakkers zitten thuis omdat er geen werk is
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_189651709
quote:
Terecht dat de bouwsector gaat demonstreren.
Tja, in die zin dat als je de boeren toezeggingen doet die je niet waar kunt maken de bouw dan ook volgt.

quote:
Dit kabinet neemt in een veel te hoog tempo allerlei beslissingen die het land platleggen.
Dit kabinet neemt geen beslissingen uit eigen initiatief. Er liggen vonnissen op tafel die gevolgd moeten worden.

quote:
Vele groepen mensen voelen zich daardoor in de hoek gezet. Polariseren kun je leren, zo blijkt.
Ach, schei toch uit. Mensen doen net alsof de boeren gepest worden en als je iets anders vindt dan de uitgangspunten van de boeren word je ineens tot tegenstander gebombardeerd. Dat polariseren gebeurt juist door mensen die niet eens meer nuchter naar de feitelijke situatie kijken en "HULLIE ZIJN TEGEN ONZE BOEREN" roepen. Of figuren die beweren dat er zonder boeren geen voedsel meer voor ons is. :')_!
  Redactie Frontpage zondag 27 oktober 2019 @ 18:07:34 #142
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_189652060
quote:
7s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Tja, in die zin dat als je de boeren toezeggingen doet die je niet waar kunt maken de bouw dan ook volgt.
[..]

Dit kabinet neemt geen beslissingen uit eigen initiatief. Er liggen vonnissen op tafel die gevolgd moeten worden.
[..]

Ach, schei toch uit. Mensen doen net alsof de boeren gepest worden en als je iets anders vindt dan de uitgangspunten van de boeren word je ineens tot tegenstander gebombardeerd. Dat polariseren gebeurt juist door mensen die niet eens meer nuchter naar de feitelijke situatie kijken en "HULLIE ZIJN TEGEN ONZE BOEREN" roepen. Of figuren die beweren dat er zonder boeren geen voedsel meer voor ons is. :')_!
Dat ook idd. Als Drent steun ik de boeren. Het is prima als voedsel leveren voor Nederland en de buurlanden. Maar dat zo'n klein land het voedsel levert voor de hele wereld is wel erg krom
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_189686861
quote:
Eerste bouwmachines vanavond al op Malieveld
https://www.ad.nl/den-haa(...)-malieveld~a4984620/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189688682
Die hele bouwsector, waaronder ik werkzaam ben en MILJOENEN mensen zullen nog wel eens gaan zien wat Den Haag allemaal van plan is.

De bouw in zo'n beetje de motor van de economie.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_189690072
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:24:21 #146
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_189690085
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 20:04 schreef BoneThugss het volgende:
Die hele bouwsector, waaronder ik werkzaam ben en MILJOENEN mensen zullen nog wel eens gaan zien wat Den Haag allemaal van plan is.

De bouw in zo'n beetje de motor van de economie.
De bouw IS de motor van de economie
Dat hebben we in 2011 gezien toen de provincies de rode contouren invoerden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_189690133
hahahaha :D

BoereninActie twitterde op dinsdag 29-10-2019 om 19:43:56 Groot aantal kiepwagens met vervuilde grond onderweg naar het Malieveld! Wij steunen de bouw & grond !! #bouwprotest #grondinverzet #denhaag #malieveld #bouw #boerinactie https://t.co/dQEGd7dBCs reageer retweet
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189690375
Zou de Tweede Kamer op met PFAS vervuilde grond zijn gebouwd? :')
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:47:29 #149
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_189690461
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 21:43 schreef vouwdeurtje het volgende:
Zou de Tweede Kamer op met PFAS vervuilde grond zijn gebouwd? :')
het hele Binnenhof moet afgebroken worden en de woning van de tweede Kamerleden ook , die van Rob Jetten het eerst

vervolgens moet alle grond verbrand worden in de hoogovens ,
De slachtoffers krijgen dan deeltijd WW
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_189690524
Hoe oud is de laatste verbouwing van het Binnenhof? 1992? Het zal me niet verbazen als het op met asbest vervuilde grond staat :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')