SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
daar staat een eeuwige ban opquote:
Ook de zwarte bladzijdes uit de FOK! geschiedenis worden niet uit de weg gegaanquote:
Vertel...quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:33 schreef Symphonic het volgende:
Stairway to Heaven mag natuurlijk ook niet ontbreken
Zeg, we hoeven natuurlijk niet alleen maar muziek uit '99 te draaienquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Iris - Goo Goo Dolls ook uit 1999
Dat ik daar nooit over groepen Fokkers gestruikeld ben is een wonder, ik was er kind aan huisquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:33 schreef Symphonic het volgende:
Stairway to Heaven mag natuurlijk ook niet ontbreken
Retweetquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:33 schreef CindieY het volgende:
Ik luisterde net even naar 3FM, wegens kaarten te winnen voor een concert van Editors over 2 weken. Het 3FM-topic was altijd mijn vaste slowchat-reeks
Rustig, rustig...quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, we hoeven natuurlijk niet alleen maar muziek uit '99 te draaienSowieso is dat nummer té vaak gedraaid overal al.
Tsssquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, we hoeven natuurlijk niet alleen maar muziek uit '99 te draaienSowieso is dat nummer té vaak gedraaid overal al.
Hi Naatje! De graveyard-shifts tijdens SRquote:
Ah, Utrecht...quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was vroegah de kroeg waar de meets plaatsvonden
Ik heb ook wel wat nachtjes doorgehaald in het SR topicquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hi Naatje! De graveyard-shifts tijdens SRFons de baksteen
Doet me denken aan Poing die naatje draaide na de ESF-thema uitzending afgelopen voorjaar.quote:
En dan kom je niet even op bezoek?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:37 schreef CindieY het volgende:
Ik was dus maandje terug in de Efteling en er waren serieus kindjes die papier van thuis hadden meegenomen om dat allemaal in dat ding te gooien
Nee, sorryquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan kom je niet even op bezoek?
Guldensquote:
Toen je nog mocht roken in de kroegquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:37 schreef CindieY het volgende:
Ik was dus maandje terug in de Efteling en er waren serieus kindjes die papier van thuis hadden meegenomen om dat allemaal in dat ding te gooien
Die laatste hebben ddm en ik wel iets meequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
Old and Wise en When I'm 64 zijn ook wel zo langzamerhand toepasselijk voor ons Fok!-ers
MadMasterquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben helaas niet in staat te luisteren, wie draait er?
Maar die batterijenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
Toen je nog mocht roken in de kroeg
Die zou wel tof zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:38 schreef robdriessen het volgende:
Ik vraag me ineens af of er ook een houseversie van Monsieur Cannibale is
Zo maakte je vroeger Energy Drink voordat Red Bull bestondquote:
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:38 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:38 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:38 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zo maakte je vroeger Energy Drink voordat Red Bull bestond
Voornamelijk goede dagenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:40 schreef Rafeiro het volgende:
Papa presidente hoe gaat het met u en de jongeman nu?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Voornamelijk goede dagenKomende week voor de allereerste keer samen op vakantie zonder andere familie erbij. Wel met de hont. Naar DEUTSCHLAND!
Ah, de verhuiskaart is aangekomenquote:
Maar hierna komt 'ie...quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:41 schreef robdriessen het volgende:
Villa Volta blijft mijn favoriete Efteling attractie
Alleen die intro duurt me te langquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:41 schreef robdriessen het volgende:
Villa Volta blijft mijn favoriete Efteling attractie
My body is ready.quote:
Dat is wat de Efteling de Efteling maaktquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alleen die intro duurt me te lang
Goed om te lezen, ik luister nu naar MMquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Voornamelijk goede dagenKomende week voor de allereerste keer samen op vakantie zonder andere familie erbij. Wel met de hont. Naar DEUTSCHLAND!
Ik vond de lange rijen al intro genoegquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is wat de Efteling de Efteling maakt
Ik ga zaterdag nog eens kijken hoe het er is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is wat de Efteling de Efteling maakt
Jaloers!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag nog eens kijken hoe het er is.
Meer wijn!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:43 schreef CindieY het volgende:
Oh nee. Nu kan ik niet slapen vanavond
Ik vannacht ook niet, geheid dat Symph dit in z’n slaap zingt danquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:43 schreef CindieY het volgende:
Oh nee. Nu kan ik niet slapen vanavond
Bier, Wodka, Jennifer, oh wacht dat klopt niet meer.quote:
Ik hoop nog stiekem op Danse Macabrequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Alle Efteling-deuntjes die er bestaan worden er even doorheen gejast?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet je hoe ver reizen met de trein
Daar is ook een house versie van.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik hoop nog stiekem op Danse Macabre
Vroeg opstaan danquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hint voor Mad, dit doet me denken aan Cigarettes & Alcohol van Oasisquote:
1 uur 33 minuten naar Den Bosch. En dan nog wat met de bus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Spijkerbroek kwam toen toch uit Groningen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
We hadden net al Cigarettes, Women & Wine van Chicory Tip...quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hint voor Mad, dit doet me denken aan Cigarettes & Alcohol van Oasis
Nee, dat was Basman.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Spijkerbroek kwam toen toch uit Groningen?
Dat geeft niet, kan prima samenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hadden net al Cigarettes, Women & Wine van Chicory Tip...
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:47 schreef robdriessen het volgende:
Voor iedereen in de chat een Schrobbelèr met de complimenten van Melting!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |