Vertel me alles!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is toch die dude die BrandX in het ootje genomen had?
Hik en kman, altijd goede reisverhalenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Shmoopy, Lucille, Hik, Vogue, k_man, Litman, Thetallguy, Insomaniac, ripley, El_Matador en nog vele anderen.
Gramulanion is te vergelijken met een Magikarp. Het kan een kunstje, maar voor de rest niets.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Paxcon vond ik ook een lieverd hoor!
En Gramulanion ach, ik vond het vooral geestig dat hij Humberto Tan in elke OP wist te verwerken.
Conflict was er laatst weer even.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Die hoef je niet te missen hoor![]()
OT:
Ik mis @:conflict en @:Stevenmac26
Volgens mij had @SEMTEX een andere nick.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Die laatste post hier nog gewoon als @:semtex
De Parasietquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
Volgens mij had @:semtex een andere nick.
Een HF Integrale?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:10 schreef vosss het volgende:
[..]
De Parasiet
Die vent van haar had vroeger een Lancia Delta
Hoi! Ik ben er nog gewoon hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:41 schreef ondeugend het volgende:
Kastanova en Knut komen ineens ook weer naar boven
Nee een gewone. Ik had wel een HF Turbo, maar dat was het model na de Integralequote:
quote:
Manono!quote:
Fijn!quote:
Ja, klopt!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:10 schreef vosss het volgende:
De Parasiet
Heb je hier nog steeds een hekel aan?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2002 22:07 schreef Knut het volgende:
Als mensen iets zeggen dat je niet verstaat. En dan dag zeggen en de foon ophangen
Blij gemist te wordenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Fijn!
Kennelijk was ik je gewoon ff kwijt
Ja, nog steeds wel. 17 jaar geleden al kwaliteit topics!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je hier nog steeds een hekel aan?
je schreef dit 17 jaar geleden:
JUI / Weet je waar ik nou een hekel aan heb...
[..]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:39 schreef Anne het volgende:
En nog wat andere users van hoge kwaliteit
BrauN
SC / De Parasiet!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:10 schreef vosss het volgende:
[..]
De Parasiet
Oxa en Parasiet waren ook twee verschillende personenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:16 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
SC / De Parasiet!
FB / Waarom ben ik (Oxazepam) geband?
Hm... verwarrend![]()
Ik dacht altijd dat Oxazepam/Seresta iemand anders was iig. Al was dat misschien ook wel juist de bedoeling
Zoals jijquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:35 schreef Sjeen het volgende:
Wel leuk dat er ineens allerlei users weer boven komen
quote:
Ik ben stiekem helemaal niet weggeweestquote:
Die is overleden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |