abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 14 oktober 2019 @ 22:37:24 #1
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_189437750
In het kader van de TS'r begint ;)

Waar ik bij 20 jaar FOK! direct aan moest denken is mijn persoonlijke anekdote die ik aan FOK! over heb gehouden. In 2007 kreeg ik namelijk een bedrijfsongeval; ik kwam als elektromonteur ten val in een losstaand kruipluik.

quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2007 11:44 schreef Vonkenboer het volgende:
Afgelopen maandag heb ik mijn scheenbeen gebroken bij een klusongeval :{
Het was donker, omstreeks 7:45 uur. Ik liep met een grote doos voor mij vol schakelmateriaal richting een woning op de bouw om daar te beginnen met de afmontage.

Echter was in die woning het kruipgat niet afgesloten en stapte ik bij het betreden van de woning in een 80 cm diep gat waarbij ik met rechterbeen als het ware dubbelsloeg in het gat en met het andere been net over het gat stapte; met als een helse pijn in mijn rechterbeen als gevolg :o :'(

Ik kon niet meer opstaan, maar kon nog wel bij mijn telefoon komen waarmee ik mijn directe chef op heb gebeld met de mededeling of hij met spoed bij mij kon komen want ik was in het kruipgat gevallen en ik kon niet meer opstaan; met twee man hebben ze mij vervolgens uit het gat geholpen en na verder inspectie bleken mijn rechteronderbeen en enkel toch wel erg dik te zijn. Vervolgens na de huisarts geweest --> Verwijzing naar Röntgenafdeling van het Slingeland ziekenhuis --> waar bleek dat ik mijn scheenbeen +/- 6 cm van het einde gebroken heb.

Dus dat wordt minimaal 4 weken met het been hoog -O- :'( voordat ik überhaupt loopgips krijg
Op de röntgenafdeling werd even een foto'tje genomen. Waarna bij de dames van de afdeling en de behandelend arts al snel duidelijk werd dat ik mijn scheenbeen "keurig" gebroken had



Bron : K&W / K&W - Feedback, FAQ en Slowchat topic deel 16! Winterweer!

Daaruit volgde dit hartverwarmende topic O+
K&W / Steek Vonkenboer een hart-onder-de-riem topic!!!!

Alwaar men dacht dat ik met een het met een nieuwe las en een stukje gietmof, en een stukje plakband wel weer te repareren zou zijn ! _O-

quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2007 14:09 schreef eleusis het volgende:
Effe een goeie las erop en je loopt zo weer :D

Ff serieus: beterschap, doe rustig aan, geniet van je vakantie, geniet van het geld dat je deze maand gratis krijgt zonder dat je IETS hoeft te doen, beetje rustig revalideren, en 't gaat weer helemaal goed komen ^O^
quote:
3s.gif Op woensdag 24 januari 2007 20:31 schreef misterDre het volgende:
Zetten met een gietmof [ afbeelding ] en gewoon weer verder :P

Beterschap :)
Uiteindelijk ging het herstel niet heel vlot; en waren er wel iets meer dan vier weken vakantie ziektewet nodig om volledig te herstellen. Ik geloof zelfs dat het ruim een halfjaar geduurd heeft voordat ik uiteindelijk weer volledig aan het werk was.

Namens FOK! volgde er nog een heus ziekenbezoek; met een bosje bloemen en een pilsje erbij ^O^ O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2007 16:28 schreef taxibabe het volgende:
Vandaag ben ik bij de patient op ziekenbezoek geweest om namens FOK! Klussen & Wonen een bloemetje en een paar speciale biertjes aan te bieden.

(foto's zijn helaas niet superscherp)

Vonkie met het bloemetje:
]

De biertjes (Tja tis de achterhoek waar we wonen ... dus Grolsch :P) :


En natuurlijk ook nog wat op het gips gezet, dat was wel lastig aangezien er verband om heen zit:


Ondanks alles en zn hele been in gips zat hij er wel vrolijk en relaxed bij met de laptop op een tafeltje naast zich. Onder het genot van kopje koffie heeft hij vertelt hoe en wat er precies gebeurt is, best wel heftig zeg ... :{ Het ziet er naar uit dat het allemaal nog wel eventjes gaat duren voordat hij weer aan het werk kan.

Vonkie, ik hoop dat je het een leuke verrassing vond en ik wens je veel sterkte en spoedig herstel toe, dat je maar snel weer een beetje kan rondhobbelen.
Inmiddels is het hele bedrijfsongeval al een jaar of twaalf geleden, toch heb ik dit
spontane en hartverwarmende O+ FOK! bezoek erg leuk gevonden !
Al had ik mijn scheenbeen natuurlijk uiteindelijk liever niet gebroken ;)

Alles werd in overleg met FOK! georganiseerd door @taxibabe

quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2007 11:22 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Heb het wel even moeten verklaren wie die vreemde dame was :@ :D

Vraag ik mij nog één ding af : Was het een georganiseerd iets; achter de schermen van K&W of was dit iets wat ze geheel uit zichzelf deed ? :? *O*

Bijna vrijdag *O*
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2007 12:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Taxibabe heeft het initiatief genomen en ons allemaal een PM gestuurd om te vragen of we meededen ^O^
Voor diegene die zich het nog afvragen. Het bouwbedrijf heeft zijn aansprakelijkheid uiteindelijk erkend en de zaak is daar ook goed mee afgehandeld; ook mijn scheenbeen is prima hersteld.
De locatie van mijn bedrijfsongeval zal ik echter nooit vergeten :X.

[url=https://www.google.com/maps/@51.9476231,6.3125099,3a,75y,352.93h,88.97t/data=!3m6!1e1!3m4!1sL0RlMUIBPNdkjN3BC2_dFg!2e0!7i13312!8i6656]Het was in Doetinchem in de derde woning aan de rechterkant van de weg.[/url]

[ Bericht 0% gewijzigd door Vonkenboer op 15-10-2019 17:06:15 ]
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:32:51 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189447104
Hehe, de gietmof _O-

zijn er nog meer grote klusblunders?
@bleiblei die door de zolder op bed flikkerde weet ik nog
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Redactie Frontpage dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:31:44 #3
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189449886
Ik ben er op een hele bijzondere manier achter gekomen dat er een FOK!ster bij me in de straat woont (destijds was ze nog blauw ook) _O-

Terwijl ik druk bezig was mijn tuin te verbouwen was er een boom die in de weg stond, omdat het best een bijzonder boompje was vroeg ik FOK! om hulp:
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 13:56 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben bezig mijn zeer grondig te verbouwen, en helaas past dit boompje niet meer in mijn plan. Van wat ik heb kunnen vinden is dit een Japanse esdoorn, maar ik zou het graag zeker willen weten. Zou het namelijk zonde vinden om dat ding uit de grond te trekken en zomaar weg te gooien maar weet niet of die te verplanten is. En is er manier om erachter te komen hoe oud dat die is, gezien de dikte van de stam gok ik op zo'n 10+ jaar?
Na een aantal reacties hoe zonde het was om de boom weg te halen bood ik de boom aan aan een ieder die hem graag wilde hebben:
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 20:56 schreef LTVDK het volgende:
Mocht iemand zich aangesproken voelen dan mag die de boom ophalen :)
Na krap een minuut vloog Queller er al bovenop met de vraag waar die woonde:
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 20:57 schreef Queller het volgende:

[..]

Waar woont ie nu? :@
Na wat ge-dm heen en weer kwamen we er achter dat we niet alleen in hetzelfde dorp woonden maar zelfs letterlijk in dezelfde straat :D
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 21:18 schreef Queller het volgende:
Plot-twist.... Onze tuinen wonen in de zelfde straat _O-
quote:
10s.gif Op zondag 23 april 2017 21:23 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Gaat gewoon per kruiwagen naar zijn nieuwe huis *G*
En een paar dagen later stond de boom opeens een paar huizen verderop
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 12:25 schreef Queller het volgende:

[..]

Hij staat O+

[ link | afbeelding ]
Helaas heeft de boom ondanks alle liefde en zorg het uiteindelijk niet gehaald ;(
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 20:43 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb vernomen dat het boompje helaas is heengegaan ;(.

@:Queller
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 21:31 schreef Queller het volgende:

[..]

De kans dat ie zou overleven was heel klein. Totaal verkeerde moment in het jaar om 'm te verplaatsen. Maar ik ben blij dat we het hebben geprobeerd O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:02:59 #4
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_189451339
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 18:31 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben er op een hele bijzondere manier achter gekomen dat er een FOK!ster bij me in de straat woont (destijds was ze nog blauw ook) _O-

Terwijl ik druk bezig was mijn tuin te verbouwen was er een boom die in de weg stond, omdat het best een bijzonder boompje was vroeg ik FOK! om hulp:
[..]

Na een aantal reacties hoe zonde het was om de boom weg te halen bood ik de boom aan aan een ieder die hem graag wilde hebben:
[..]

Na krap een minuut vloog Queller er al bovenop met de vraag waar die woonde:
[..]

Na wat ge-dm heen en weer kwamen we er achter dat we niet alleen in hetzelfde dorp woonden maar zelfs letterlijk in dezelfde straat :D
[..]


[..]

En een paar dagen later stond de boom opeens een paar huizen verderop
[..]

Helaas heeft de boom ondanks alle liefde en zorg het uiteindelijk niet gehaald ;(
[..]


[..]

Oh dat is wel verdomd toevallig en leuk. _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:00:11 #5
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_189452537
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 18:31 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben er op een hele bijzondere manier achter gekomen dat er een FOK!ster bij me in de straat woont (destijds was ze nog blauw ook) _O-

Terwijl ik druk bezig was mijn tuin te verbouwen was er een boom die in de weg stond, omdat het best een bijzonder boompje was vroeg ik FOK! om hulp:
[..]

Na een aantal reacties hoe zonde het was om de boom weg te halen bood ik de boom aan aan een ieder die hem graag wilde hebben:
[..]

Na krap een minuut vloog Queller er al bovenop met de vraag waar die woonde:
[..]

Na wat ge-dm heen en weer kwamen we er achter dat we niet alleen in hetzelfde dorp woonden maar zelfs letterlijk in dezelfde straat :D
[..]

[..]

En een paar dagen later stond de boom opeens een paar huizen verderop
[..]

Helaas heeft de boom ondanks alle liefde en zorg het uiteindelijk niet gehaald ;(
[..]

[..]

Zo kom je nog eens ergens achter; en blijkt de wereld heel klein te zijn _O- :D
pi_189452576
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:37 schreef Vonkenboer het volgende:
In het kader van de TS'r begint ;)

Waar ik bij 20 jaar FOK! direct aan moest denken is mijn persoonlijke anekdote die ik aan FOK! over heb gehouden. In 2007 kreeg ik namelijk een bedrijfsongeval; ik kwam als elektromonteur ten val in een losstaand kruipluik.
[..]

Op de röntgenafdeling werd even een foto'tje genomen. Waarna bij de dames van de afdeling en de behandelend arts al snel duidelijk werd dat ik mijn scheenbeen "keurig" gebroken had

[ afbeelding ]

Bron : K&W / K&W - Feedback, FAQ en Slowchat topic deel 16! Winterweer!

Daaruit volgde dit hartverwarmende topic O+
K&W / Steek Vonkenboer een hart-onder-de-riem topic!!!!

Alwaar men dacht dat ik met een het met een nieuwe las en een stukje gietmof, en een stukje plakband wel weer te repareren zou zijn ! _O-
[..]


[..]

Uiteindelijk ging het herstel niet heel vlot; en waren er wel iets meer dan vier weken vakantie ziektewet nodig om volledig te herstellen. Ik geloof zelfs dat het ruim een halfjaar geduurd heeft voordat ik uiteindelijk weer volledig aan het werk was.

Namens FOK! volgde er nog een heus ziekenbezoek; met een bosje bloemen en een pilsje erbij ^O^ O+
[..]

Inmiddels is het hele bedrijfsongeval al een jaar of twaalf geleden, toch heb ik dit
spontane en hartverwarmende O+ FOK! bezoek erg leuk gevonden !
Al had ik mijn scheenbeen natuurlijk uiteindelijk liever niet gebroken ;)

Alles werd in overleg met FOK! georganiseerd door @:taxibabe
[..]


[..]

Voor diegene die zich het nog afvragen. Het bouwbedrijf heeft zijn aansprakelijkheid uiteindelijk erkend en de zaak is daar ook goed mee afgehandeld; ook mijn scheenbeen is prima hersteld.
De locatie van mijn bedrijfsongeval zal ik echter nooit vergeten :X.

Het was in Doetinchem in de derde woning aan de rechterkant van de weg.
Mooi verhaal!

Inmiddels ook getrouwd, hont en 3 kids met taxibabe? *;
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189452586
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 18:31 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben er op een hele bijzondere manier achter gekomen dat er een FOK!ster bij me in de straat woont (destijds was ze nog blauw ook) _O-

Terwijl ik druk bezig was mijn tuin te verbouwen was er een boom die in de weg stond, omdat het best een bijzonder boompje was vroeg ik FOK! om hulp:
[..]

Na een aantal reacties hoe zonde het was om de boom weg te halen bood ik de boom aan aan een ieder die hem graag wilde hebben:
[..]

Na krap een minuut vloog Queller er al bovenop met de vraag waar die woonde:
[..]

Na wat ge-dm heen en weer kwamen we er achter dat we niet alleen in hetzelfde dorp woonden maar zelfs letterlijk in dezelfde straat :D
[..]

[..]

En een paar dagen later stond de boom opeens een paar huizen verderop
[..]

Helaas heeft de boom ondanks alle liefde en zorg het uiteindelijk niet gehaald ;(
[..]

[..]

Wat leuk en toevallig zeg!

Jammer dat de boom het niet heeft overleefd ;(
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:09:12 #8
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_189452732
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 21:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mooi verhaal!

Inmiddels ook getrouwd, hont en 3 kids met taxibabe? *;
Haha, nee
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 21:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mooi verhaal!

Inmiddels ook getrouwd, hont en 3 kids met taxibabe? *;
Geloof dat zij inmiddels wel kinderen heeft; maar niet van mij in ieder geval. Ook geen hont of een Volvo station :P
pi_189452784
Geweldige verhalen
  donderdag 17 oktober 2019 @ 14:15:51 #10
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_189481893
20 jaar, poeh!

Ik heb zeer mooie herinneringen aan Fok!.
Me ooit aangemeld om lekker actief aan het K&W forum mee te doen, maar Fok! is meer. Ik kon mijn ei ook goed kwijt in OUD als het om onze Lenthe ging/gaat.

Op een moment kreeg men er hier lucht van dat wij een dreamordonate-actie opgezet hadden om onze rolstoelbus te kunnen financieren.
Dat resulteerde in best wel een unieke actie hier, men kon een nickchange aanvragen indien men doneerde... GC / Wijzig je username voor Lenthe

Er werd rijkelijk gedoneerd, maar de doneeractie bloedde uiteindelijk aan onze zijde dood. Teveel andere zorgen, een paar financiele tegenslagen en onze rolstoelbus leek weer ver weg.
Het heeft een tijdje gesluimerd, maar eind vorig jaar alles weer opgepakt en we hebben begin dit jaar ondersteuning gekregen van een Stichting, die uiteindelijk er mede voor gezorgd heeft dat we in juni dit jaar een mooie jong gebruikte aangepaste Berlingo gekocht hebben.

Ik blijf iedereen dan ook eeuwig dankbaar voor de elke donatie, groot of klein. Fok! heeft bij mij een speciaal plekje in m'n hart. Gewoon volstrekt onbekenden die ons financieel steunden, hoe mooi is dat!

Sommigen hebben hem ongetwijfeld gezien, maar dit is dan onze trots. Mede mogelijk gemaakt door jullie!




Ook hier te vinden:
FHF / Een rolstoelbus voor Lenthe: De nieuwe auto is er!

Speciale dank aan @Ludolf en @Danny voor het mogelijk maken van het nickchange topic!
  Moderator donderdag 17 oktober 2019 @ 19:19:53 #11
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_189486267
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:15 schreef ueberduitser het volgende:
20 jaar, poeh!

Ik heb zeer mooie herinneringen aan Fok!.
Me ooit aangemeld om lekker actief aan het K&W forum mee te doen, maar Fok! is meer. Ik kon mijn ei ook goed kwijt in OUD als het om onze Lenthe ging/gaat.

Op een moment kreeg men er hier lucht van dat wij een dreamordonate-actie opgezet hadden om onze rolstoelbus te kunnen financieren.
Dat resulteerde in best wel een unieke actie hier, men kon een nickchange aanvragen indien men doneerde... GC / Wijzig je username voor Lenthe

Er werd rijkelijk gedoneerd, maar de doneeractie bloedde uiteindelijk aan onze zijde dood. Teveel andere zorgen, een paar financiele tegenslagen en onze rolstoelbus leek weer ver weg.
Het heeft een tijdje gesluimerd, maar eind vorig jaar alles weer opgepakt en we hebben begin dit jaar ondersteuning gekregen van een Stichting, die uiteindelijk er mede voor gezorgd heeft dat we in juni dit jaar een mooie jong gebruikte aangepaste Berlingo gekocht hebben.

Ik blijf iedereen dan ook eeuwig dankbaar voor de elke donatie, groot of klein. Fok! heeft bij mij een speciaal plekje in m'n hart. Gewoon volstrekt onbekenden die ons financieel steunden, hoe mooi is dat!

Sommigen hebben hem ongetwijfeld gezien, maar dit is dan onze trots. Mede mogelijk gemaakt door jullie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook hier te vinden:
FHF / Een rolstoelbus voor Lenthe: De nieuwe auto is er!

Speciale dank aan @:Ludolf en @:Danny voor het mogelijk maken van het nickchange topic!
^O^

Hulde voor alle gulle gevers ! *O*
Het is ook een best mooie auto ^O^
  zondag 27 oktober 2019 @ 17:34:32 #12
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_189651367
Ik weet niet meer exact hoe het zat maar ooit was hier een topic over gratis eten bij Thuisbezorgd. Dus ik dacht het werkt vast niet maar niet geschoten, altijd honger.

Dus via de stappen in het topic 2 kapsalon en een cola besteld. Na een uurtje werd het eten gratis bezorgd. Met excuses want ze hadden het druk :+

Dat waren nog eens leuke tijden ;)

Edit: KLB / Gratis eten bij Thuisbezorgd #5: Met lege mandjes!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')