abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juli 2019 @ 08:32:26 #1
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_187808116
Hier verder!

Update, de auto staat op de dam *O* *O* *O*

Dank je, maar het liep heel anders dan gepland.....

Onderweg richting Strassenverkehramt sta ik te wachten bij het eerste verkeerslicht in NOH, rijdt degene voor me weg. Ik rij mee op, BOEM!!!!! -O- -O- -O-
Is degene voor me na 5 meter rijden vol in de ankers gegaan. Meneer dacht dat hij per ongeluk door rood was gaan rijden.
Ik was met Thijs in gesprek, schakel net op naar de 2, rem nog wel voluit, maar te laat en kon niet veel meer aan redden en klap er zo bovenop….

Politie erbij, ik ben uiteraard schuldig en het wordt gewoon verzekeringswerk (ben Allrisk verzekerd).
Strassenverkehrsamt kon ik wel schudden, die waren inmiddels al gesloten. Ben wel gewoon naar de dealer gereden en heb de Berlingo mee kunnen nemen. De verzekeringsexpert komt bij de garage de schade opnemen en de garage probeert het maximale er uit te halen zodat ik geen financiële schade heb.

Echt dit heb ik weer, presteer het gewoon om op de laatste rit een ongeluk te krijgen.
De hele dag rustig en voorzichtig gedaan, het zou mij immers niet gebeuren dat ik nog schade zou rijden :?

Gisteren lekker stukje rondgereden met z'n 4-en en wat heerlijk O+
Hier gaan we echt veel plezier en gemak van hebben.
  maandag 8 juli 2019 @ 08:41:29 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187808163
Oh, wat een pech dat zoiets je onderweg naar de garage overkomt :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 juli 2019 @ 09:04:23 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_187808334
Oh jee, dat is balen zeg, net op je laatste ritje -O-

Heel veel plezier met jullie nieuwe auto! Hij ziet er fantastisch uit! _O_
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_187813127
Wat balen van dat laatste ritje.
Maar heel veel plezier met jullie nieuwe wagen. Mooi dat het na zo'n lange tijd gelukt is om wat passends te vinden ^O^
  Spellchecker maandag 8 juli 2019 @ 16:16:41 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_187814536
Gelukkig met je oude auto ....

Veel plezier met je Citroën!
pi_187831229
Ik wens jullie veel fijne en veilige kilometers. :)
pi_187906481
Fijn dat de nieuwe auto er is en dat je Allrisk verzekerd bent!

Heel veel veilige kilometers toegewenst!!
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')