quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:48 schreef LurkJeRot het volgende:
Fuck you Serious Request, welkom Lenthe.
Hopelijk halen jullie veel op.
Dat kan niet, omdat er al met dat account is gepost.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:28 schreef NightH4wk het volgende:
Ik wil mijn oude account weer terug (NightHawk). Kan dat ook?
En die bleek dus al te bestaan. Donatie blijft staan, tofquote:Op donderdag 5 januari 2017 14:52 schreef Lavenderr het volgende:
Mooi initiatief!
Oude username Lavenderr>nieuwe username Lav
Ja tuurlijk! Daar gaat het uiteindelijk om toch? Voor Lenthe.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En die bleek dus al te bestaan. Donatie blijft staan, tof
quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:06 schreef Danny het volgende:
Met directe ingang hebben we op het FOK!forum een nieuw beleid. De nieuwe userpolicy vind je hieronder. We hopen met deze policy de welwillende users (99,9% van de userbase) tegemoet te komen in een losser beleid, zonder vastgestelde absolute regels, maar met een enorm beroep op het eigen denkvermogen en gezond verstand van de users.
Hij is er, en hij blijft...
<font size=+2>De Userpolicy</font>
...
Wat moet je NIET van ons verwachten ?
...
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
Maar het is mijn eigen account? Ik ben alleen password kwijt + email werkt niet.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat kan niet, omdat er al met dat account is gepost.
Gelijk mijn 30 euro storting teruggeboekt. Zo zijn we niet getrouwd.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:53 schreef CarltonBanks het volgende:
Ja ho eens ff, ik snap wel dat dit een goed doel bestiert maar ik wil toch even iets quoten:
[..]
Het is wel een stuk goedkoper geworden in al die jarenquote:Op donderdag 5 januari 2017 15:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gelijk mijn 30 euro storting teruggeboekt. Zo zijn we niet getrouwd.
quote:Op zondag 21 december 2008 22:20 schreef Danny het volgende:
onderverdeeld per actie:
...
Nickname wijzigen: € 300,-
Die prijzen, wtfquote:Op donderdag 5 januari 2017 15:56 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Het is wel een stuk goedkoper geworden in al die jaren
[..]
quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Daar gaat het uiteindelijk om toch? Voor Lenthe.
Is dat niet het bedrag wat het tot dan toe had opgebracht?quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:56 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
[..]
Dat was een tussenstand, die 300...!quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:56 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop