abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:24:43 #201
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189445852
1Limburg:

quote:
Provincie komt boeren tegemoet, LLTB 'erg blij'
Sem CaelenGeplaatst opdinsdag 15 oktober 2019 - 13:56
De provincie Limburg houdt grotendeels vast aan aan de nieuwe beleidsregels rondom stikstof, maar doet wél enkele concessies aan de boeren.
Dat heeft gedeputeerde Ger Koopmans dinsdag aan het eind van het boerenprotest in het Gouvernement bekendgemaakt.
Aanpassingen
De provincie gaat de voorgelegde beleidsregels op enkele gebieden aanpassen, gaf Koopmans aan. "Er wordt preciezer gekeken naar wat veranderd moet worden om houdbare vergunningen te kunnen verstrekken, sterke boerenbedrijven in stand te houden én de kwaliteit van Natura 2000 gebieden te kunnen versterken", zo gaf de gedeputeerde aan.
Teruglezen: Boeren protesteren in Maastricht
Gejuich
Het stapelen van kortingen wordt volgens Koopmans een halt toegeroepen. "Er staat in een artikel een formulering opgenomen waardoor je de indruk kunt hebben dat je bij elke beweging gekort kunt worden. Dat is helemaal niet de bedoeling. Als je in overgrote mate bij elke beweging gekort gaat worden, dan beweegt er niemand meer. Dan is er geen innovatie en ontwikkeling meer, en krijg je geen vermindering van de emissie meer. En de koppeling met de fosfaatrechten die in de beleidsregels staat, die gaat eruit", liet Koopmans weten. Zijn boodschap werd door ongeveer 400 aanwezige boeren met gejuich begroet.
Helder statement
LLTB-voorzitter Leon Faassen is te spreken over de toezeggingen en de houding van Gedeputeerde Staten. "Het derde punt is heel belangrijk: de fosfaatrechten en de dierenrechten worden ons niet afgenomen. Dat is een helder statement dat de gedeputeerde gemaakt heeft en daar zijn we blij mee."
Win-win
"De verdere uitwerking is ook heel goed", vervolgt Faassen. "Dat we samen met de provincie in overleg gaan hoe we het in gemeenschappelijkheid kunnen organiseren. Dat is een winstpunt. En je ziet de reactie van de zaal: het is duidelijk een win-win-situatie met een goed einde."
Geen wanklank
Het protest verliep zonder wanklank. De boeren gaven aan blij te zijn met de ontvangst en de goede organisatie. Rond 13:30 uur verlieten de meeste boeren het Gouvernement.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_189445870
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 14:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Voor 1 dag ja.
In overleg is het vast wel mogelijk om eens per twee weken een dag aan die taakstraf te besteden.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:43:29 #203
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189447165
Wel de beste manier om als gesprekspartners serieus genomen te worden. Gewoon met zwaar materieel alles slopen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189447454
Verkeerd signaal
Ondanks dat de omstreden stikstofplannen nog niet definitief van tafel zijn, geeft het besluit van Drenthe, Overijssel en Gelderland volgens Brouwer een verkeerd signaal af aan andere groeperingen. Namelijk dat een meer overlastgevende of fysieke vorm van protest loont. Zoals het blokkeren van snelwegen of straten met tractoren. Ongeacht of de reden voor het protest legitiem is.

https://nos.nl/artikel/23(...)s-overschrijden.html

'Over my dead body': burgemeester laat Pegida nooit meer demonstreren bij moskeeën in Eindhoven

https://www.omroepbrabant(...)oskeeen-in-Eindhoven
shift-knop defekt
pi_189447490
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel de beste manier om als gesprekspartners serieus genomen te worden. Gewoon met zwaar materieel alles slopen.
En dan nog roepen ze heel hard dat ze geen oorlog willen met armen.
pi_189447817
quote:
“Er hangen boeren zich op door dit landbouwbeleid”, in welk toneelstukje zitten die mensen vast? Ze denken echt dat ze met een of andere revolutie bezig zijn. Simpel volk
pi_189447849
Zijn vader hing zich niet op door Den Haag, maar hoogwaarschijnlijk omdat de man depressief en suicidaal was. Dat is zo’n diepgewortelde nare ziekte, Den Haag heeft er niets mee te maken. Een slaatje proberen te slaan/een punt maken over de rug van zijn overleden vader. Walgelijk.

Die boeren zitten echt vast in hun eigen toneelstukje over een revolutie.
pi_189448989
Den Haag zet morgen het leger in tegen deze zeiklui om ervoor te zorgen dat ze niet naar het Binnenhof kunnen. En terecht. De boeren hebben gisteren aangetoond dat ze levensgevaarlijke gekken zijn die je niet kunt vertrouwen. Goed dat er wordt opgetreden tegen deze lui.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_189449001
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:21 schreef BertV het volgende:
Gele hesjes slopen heel Frankrijk, maar we gaan het hier hebben over een deur en een hek.

Met deze mentaliteit gaat de revolutie gaat iig niet hier beginnen. :P
Mensen zijn altijd zo dapper. Bij alles wat de overheid doet, b.v. een stikstofbesluit, is de reactie altijd dezelfde, ook al hebben ze geen idee waar het over gaat: "OMG de roverheid, de hoge heren in Den Haag, laten we er met hooivorken en fakkels naartoe gaan en ze aan de hoogste boom ophangen!" Dat gepost hebbende gaan ze weer lekker in hun knusse bedje liggen.

De volgende morgen doen mensen iets, en dan misdraagt minder dan 0,1% zich, en dan hebben ze weer het hoogste woord: "OMG er is een eitje gegooid, gaat veel te ver, mijn sympathie zijn ze kwijt, hopen dat de ME ze keihard in elkaar knuppelt, alle traktoren aan de kant zetten en in beslag nemen!"

Kijk, iemand die het oneens is met de acties en die vindt dat de agrarische sector gewoon moet krimpen, daar kun je over discussiëren. Maar veel Nederlanders zoeken gewoon iets om te zeiken. Het geeft een soort gevoel van drama en betrokkenheid in je luizenleventje als je een zaak vindt waar je even heel veel sympathie voor kunt hebben, tot ze over de schreef gaan, dan kun je je sympathie weer op theatrale wijze intrekken.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 17:52:25 #211
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189449357
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:27 schreef Nielsch het volgende:
Den Haag zet morgen het leger in tegen deze zeiklui om ervoor te zorgen dat ze niet naar het Binnenhof kunnen. En terecht. De boeren hebben gisteren aangetoond dat ze levensgevaarlijke gekken zijn die je niet kunt vertrouwen. Goed dat er wordt opgetreden tegen deze lui.
quote:
De minister kan zich niet herinneren dat boeren met tractoren ooit eerder naar het Binnenhof kwamen
Dan heb je slecht op lopen letten Grapperhaus:

quote:
Toen een D66-Kamerlid in februari 1990 een motie wilde indienen om de dalende graanprijzen tegen te gaan, toogden zo’n 600 agrariërs andermaal naar Den Haag. Eenmaal aangekomen in de Residentie, trokken de geagiteerde agrarisch ondernemers naar het Binnenhof, waar zij het centrum van de Nederlandse politiek met hun trekkers blokkeerden.
En verder doet het leger niet zoveel, ze zetten wat auto's neer als versperring en dat was het verder we.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 17:56:50 #212
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_189449427
quote:
Triest voor die jongen maar ik acht de kans klein dat het de werkelijke reden was.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:41:50 #213
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189450046
Wtf! Het leger inzetten tegen het eigen volk????!!!!! Walgelijk!!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:50:13 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_189450139
quote:
Dit is jiskefet man, dat kan je toch op geen enkele manier serieus nemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:52:34 #215
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_189450176
marioomiskovic twitterde op maandag 14-10-2019 om 22:17:26 Dit is dezelfde man die in de krant zegt dat-ie niet wil dat de protesten verharden. Daar doet hij zelf weinig moeite voor. #rtvnoord #boerenprotest https://t.co/1ALOSZNdls reageer retweet
Overigens is een ander deel van het interview zowaar nog grappiger
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_189450296
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 18:41 schreef Nikonlover het volgende:
Wtf! Het leger inzetten tegen het eigen volk????!!!!! Walgelijk!!
Inderdaad, hoe durven ze het binnenhof te beveiligen. Als de boeren dat willen slopen (sorry, 'er willen demonstreren') is dat immers hun goed recht!
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:01:44 #217
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189450311
Optyfen met die strontrijders.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_189450452
Ewald Engelen gooit ook nog even wat olie op het vuur:
https://www.groene.nl/artikel/boerenterreur
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:18:48 #219
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189450563
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:27 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Mensen zijn altijd zo dapper. Bij alles wat de overheid doet, b.v. een stikstofbesluit, is de reactie altijd dezelfde, ook al hebben ze geen idee waar het over gaat: "OMG de roverheid, de hoge heren in Den Haag, laten we er met hooivorken en fakkels naartoe gaan en ze aan de hoogste boom ophangen!" Dat gepost hebbende gaan ze weer lekker in hun knusse bedje liggen.

De volgende morgen doen mensen iets, en dan misdraagt minder dan 0,1% zich, en dan hebben ze weer het hoogste woord: "OMG er is een eitje gegooid, gaat veel te ver, mijn sympathie zijn ze kwijt, hopen dat de ME ze keihard in elkaar knuppelt, alle traktoren aan de kant zetten en in beslag nemen!"

Kijk, iemand die het oneens is met de acties en die vindt dat de agrarische sector gewoon moet krimpen, daar kun je over discussiëren. Maar veel Nederlanders zoeken gewoon iets om te zeiken. Het geeft een soort gevoel van drama en betrokkenheid in je luizenleventje als je een zaak vindt waar je even heel veel sympathie voor kunt hebben, tot ze over de schreef gaan, dan kun je je sympathie weer op theatrale wijze intrekken.
Ach een hoop van die lui hier lopen koket te roepen wat voor dappere helden die boeren wel niet om het protest te kapen voor hun eigen politieke carnavalswagen. Lui die hopen dat boeren voor hen met chaos en ontwrichting het democratisch gekozen bestuur gijzelen. Het met intimidatie de meerderheid je mening op willen leggen past geheel in het alt-right straatje.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:19:42 #220
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189450578
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:11 schreef Monolith het volgende:
Ewald Engelen gooit ook nog even wat olie op het vuur:
https://www.groene.nl/artikel/boerenterreur
Sapperdeflap, ik ben het eens met Ewald Engelen :X
pi_189450921
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Sapperdeflap, ik ben het eens met Ewald Engelen :X
Prima stukje inderdaad
pi_189450936
We leven in een tractorstaat.
pi_189450940
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 18:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Dit is jiskefet man, dat kan je toch op geen enkele manier serieus nemen.
Ik vraag me vooral af of hij dit zelf ook écht gelooft. Zijn vader is waarschijnlijk overleden door de gevolgen van depressie, en niet door het beleid van de landelijke politiek. Als deze man een representatie was van de omgeving van zijn arme vader, dan snap ik wel dat die vader geen hulp heeft kunnen krijgen want niemand in zijn omgeving hielp hem. Dat kwam namelijk door den haag!!1!1 sneu.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:49:00 #224
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189451043
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:41 schreef Loekie1 het volgende:
We leven in een tractorstaat.
:D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:07:51 #225
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189451418
Wow! Check dat konvooi van het leger :o :o Dit is echt sick

Jan_Sink twitterde op dinsdag 15-10-2019 om 19:07:43 Mobilisatie in volle gang! Aan beide kanten is de troepenmacht in hoogste staat van paraatheid! #Boerenactie #boerenprotesten #boerenprotest #trotsopdeboer https://t.co/pbIOzl0hUH reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:11:02 #226
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189451481
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:07 schreef Nikonlover het volgende:
Wow! Check dat konvooi van het leger :o :o Dit is echt sick

Jan_Sink twitterde op dinsdag 15-10-2019 om 19:07:43 Mobilisatie in volle gang! Aan beide kanten is de troepenmacht in hoogste staat van paraatheid! #Boerenactie #boerenprotesten #boerenprotest #trotsopdeboer https://t.co/pbIOzl0hUH reageer retweet
Is dat niet het Amerikaanse leger wat deze dagen traint in Nederland?
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:12:16 #227
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189451510
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:07 schreef Nikonlover het volgende:
Wow! Check dat konvooi van het leger :o :o Dit is echt sick

Jan_Sink twitterde op dinsdag 15-10-2019 om 19:07:43 Mobilisatie in volle gang! Aan beide kanten is de troepenmacht in hoogste staat van paraatheid! #Boerenactie #boerenprotesten #boerenprotest #trotsopdeboer https://t.co/pbIOzl0hUH reageer retweet
Zolang ze allebei aan hun eigen zijde van de snelweg blijven is er niks aan de hand
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:12:55 #228
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189451516
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:11 schreef Momo... het volgende:

[..]

Is dat niet het Amerikaanse leger wat deze dagen traint in Nederland?
Geen idee? Ik weet niet hoe Amerikaanse legertrucks eruit zien. Hoop van wel. Want dit is zwaar overdreven voor een boerenprotest.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:15:01 #229
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189451569
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:12 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Geen idee? Ik weet niet hoe Amerikaanse legertrucks eruit zien. Hoop van wel. Want dit is zwaar overdreven voor een boerenprotest.
Behalve dat er het zeer reele risico is dat die idioten zich niet aan de demonstratieregels willen houden. Wat mij betreft wordt elke tractor die verder gaat dan toegestaan geconfisqueerd morgen.

[ Bericht 5% gewijzigd door VoMy op 15-10-2019 20:44:10 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:16:51 #230
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189451613
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:15 schreef VoMy het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 15 oktober 2019 20:12 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Geen idee? Ik weet niet hoe Amerikaanse legertrucks eruit zien. Hoop van wel. Want dit is zwaar overdreven voor een boerenprotest.
[
/quote]
Behalve dat er het zeer reele risico is dat die idioten zich niet aan de demonstratieregels willen houden. Wat mij betreft wordt elke tractor die verder gaat dan toegestaan geconfisqueerd morgen.
Ik hoef de mening van jou niet te horen.

Ooh... en moeilijk he, quoten :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:17:30 #231
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189451635
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:15 schreef VoMy het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 15 oktober 2019 20:12 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Geen idee? Ik weet niet hoe Amerikaanse legertrucks eruit zien. Hoop van wel. Want dit is zwaar overdreven voor een boerenprotest.
[
/quote]
Behalve dat er het zeer reele risico is dat die idioten zich niet aan de demonstratieregels willen houden. Wat mij betreft wordt elke tractor die verder gaat dan toegestaan geconfisqueerd morgen.
Hier gaat iets mis jongens
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_189451660
Ik vind het belachelijk dat de agrarische industrie met deze zware machines (voor de trekkers betalen ze geen eens wegenbelasting) mogen demonstreren. Leuk voor al die mensen die door al die trekkers weer in lange files gaan belanden. Je zou maar net naar een ziekenhuis moeten. Bah.
pi_189451678
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:12 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Geen idee? Ik weet niet hoe Amerikaanse legertrucks eruit zien. Hoop van wel. Want dit is zwaar overdreven voor een boerenprotest.
1. Ze rijden in tegengestelde richting, dus waar de boeren heen gaan, gaan die legertrucks niet.
2. Grote kans dus ook dat ze richting het oosten rijden, want inderdaad, er is een konvooi legertrucks van Amerika onderweg naar Duitsland.
pi_189451680
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:12 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Geen idee? Ik weet niet hoe Amerikaanse legertrucks eruit zien. Hoop van wel. Want dit is zwaar overdreven voor een boerenprotest.
Dus je roeptoetert maar wat zonder te weten wat je roeptoetert?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:20:16 #235
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189451693
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:19 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dus je roeptoetert maar wat zonder te weten wat je roeptoetert?
Ik geef een mening op basis van de info in een tweet.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:20:45 #236
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189451706
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

1. Ze rijden in tegengestelde richting, dus waar de boeren heen gaan, gaan die legertrucks niet.
2. Grote kans dus ook dat ze richting het oosten rijden, want inderdaad, er is een konvooi legertrucks van Amerika onderweg naar Duitsland.
Ok, dit zijn de Amerikanen dus :) Opgelost :)

Wat gaan ze doen trouwens? Putin provoceren?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:21:49 #238
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189451730
quote:
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:22:25 #239
236264 crew  capricia
pi_189451743
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Sapperdeflap, ik ben het eens met Ewald Engelen :X
Ik ook. :D
Dat dat nog eens ons ten deel mag vallen, Hexagon.
Definitely not CIA
pi_189451788
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:12 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Geen idee? Ik weet niet hoe Amerikaanse legertrucks eruit zien. Hoop van wel. Want dit is zwaar overdreven voor een boerenprotest.
Denk het ook dat het Amerikanen zijn. Die voeren nieuwe materiaal aan, en oude weg via Rotterdam geloof ik. Gister was er nog geen leger onderweg naar Den Haag
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:25:33 #241
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189451821
quote:
Zou mooi zijn als alle boeren met dit soort trekkers naar Den Haag gaan morgen. Dan staan ze daar met het leger voor jan lul _O- _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:25:49 #242
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_189451825
quote:
:') _O-
pi_189451858
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:20 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ok, dit zijn de Amerikanen dus :) Opgelost :)

Wat gaan ze doen trouwens? Putin provoceren?
https://www.defensie.nl/a(...)ingen-door-nederland
pi_189452114
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:20 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik geef een mening op basis van de info in een tweet.
Twitter :')
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:43:54 #245
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189452194
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:16 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik hoef de mening van jou niet te horen.

Ooh... en moeilijk he, quoten :')
Ow, jeetje, een typfoutje en je bent er direct bij om er wat van te zeggen. Niveautje dat je weer uitstraalt hoor, ik neem aan dat je rechtse vriendjes blij zijn met een volwassen geest zoals de jouwe in hun kamp.
pi_189452417
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:11 schreef Momo... het volgende:

[..]

Is dat niet het Amerikaanse leger wat deze dagen traint in Nederland?
Het zijn Scania's, die zijn van de NL landmacht. De NL landmacht wordt ook ingezet om Amerikaans materieel te vervoeren. Het is echter ook goed mogelijk dat dergelijke containervrachtauto's rondom het Binnenhof worden geparkeerd.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:55:41 #247
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_189452445
Lubach vond ik ook erg goed verwoorden hoe achterlijk het is om een land plat te leggen. Jouw belang boven dat van alle andere op dat moment.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:05:05 #248
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189452653
Texel is onderweg:

PJ_Duineveld twitterde op dinsdag 15-10-2019 om 20:50:57 Weer kilometers boeren onderweg, meer als vorige keer... https://t.co/bf7ta32ueP reageer retweet
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:06:12 #249
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189452665
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 21:05 schreef ACT-F het volgende:
Texel is onderweg:

PJ_Duineveld twitterde op dinsdag 15-10-2019 om 20:50:57 Weer kilometers boeren onderweg, meer als vorige keer... https://t.co/bf7ta32ueP reageer retweet
Nice!!!!!!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189452672
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 21:06 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Nice!!!!!!
Nee, Texel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')