abonnement Unibet Coolblue
pi_189464723
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 10:57 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Man man man :')

"Dit voordeel" alsof het alleen maar gaat om een natte dop te scoren. :')
Ik nuanceer dat toch al in punt 2?
pi_189464743
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 10:47 schreef dop het volgende:

[..]

je kiest het verkeerde perspectief. Je bent een man dus schrijf het eens uit mannelijke perspectief.
Je kunt niet iets in perspectief zetten en vervolgens beginnen met een oordeel of vooroordeel over de andere sexe.

Ik benadruk beide perspectieven. Ik leg uit waarom dingen lastiger kunnen zijn voor zowel mannen als vrouwen.
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 15:53:20 #253
5428 crew  miss_sly
pi_189466363
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 10:37 schreef Generationalpha het volgende:
Als we nou allemaal een beetje nuance zouden hebben dan komen we een stuk verder.

1. Ja, vrouwen kunnen veel makkelijker seks krijgen. Vanuit vrouwelijk perspectief lijkt me dit echt onzinnig om te ontkennen.
2. Vrouwen zijn over het algemeen echter weer minder snel op zoek naar casual seks en zoeken sneller iets vasts waardoor dit voordeel voor een groot deel weer wegvalt.
3. Mannen worden in de meeste gevallen nog steeds geacht om de vrouw te versieren. Sociaal onhandige mannen hebben dus meer last van hun sociale onhandigheid dan vrouwen. Een verlegen meisje met een redelijk uiterlijk zal in de kroeg nog steeds genoeg aandacht krijgen.
4. Mannen zijn sneller geneigd tot extremen en dus raar gedrag. Verreweg het grootste deel van de mannen kan zich normaal gedragen, maar de weirdo's en stalkers zorgen ervoor dat vrouwen toch wat meer op hun hoede zijn. Lijkt me ook vanuit mannelijk perspectief onzinnig om te ontkennen.

Als iedereen dit nou eens onderschrijft dan zijn we al een stuk verder. En ja, op al deze punten zijn anekdotische tegenvoorbeelden te bedenken.
Niemand bestrijd dat vrouwen gemakkelijker seks kunnen krijgen. Zoals al vaker gezegd zijn er altijd voldoende mannen die hen willen doen, want seks. Maar dat is echt een non-discussie, want een vrouw wil namelijk geen seks met een random man die ze niet aantrekkelijk vindt alleen maar om seks te hebben. Dus dat voordeel dat mannen zien voor vrouwen ervaren vrouwen niet als zodanig.
Voor vrouwen is het tegenwoordig ook wat meer geaccepteerd dat ze casual seks hebben, en er zijn zeker vrouwen die dat willen, maar ook dan nog steeds wel met iemand waar ze nat van worden.

Wat al gezegd wordt: je probeert het vanuit vrouwelijk perspectief te bekijken, maar dat kan niet, want je bent geen vrouw :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 16 oktober 2019 @ 16:09:20 #254
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189466686
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 15:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niemand bestrijd dat vrouwen gemakkelijker seks kunnen krijgen. Zoals al vaker gezegd zijn er altijd voldoende mannen die hen willen doen, want seks. Maar dat is echt een non-discussie, want een vrouw wil namelijk geen seks met een random man die ze niet aantrekkelijk vindt alleen maar om seks te hebben. Dus dat voordeel dat mannen zien voor vrouwen ervaren vrouwen niet als zodanig.
Voor vrouwen is het tegenwoordig ook wat meer geaccepteerd dat ze casual seks hebben, en er zijn zeker vrouwen die dat willen, maar ook dan nog steeds wel met iemand waar ze nat van worden.

Wat al gezegd wordt: je probeert het vanuit vrouwelijk perspectief te bekijken, maar dat kan niet, want je bent geen vrouw :)
Dat je het niet als voordeel ziet betekent niet dat het geen voordeel is. Een miljonair zal zijn weelde op een moment als vanzelfsprekend ervaren, terwijl een arme een hele andere ervaring heeft.

Voor de mensen die vroegen naar onderzoeken omtrent dit onderwerp, hier staan ze op een rijtje: https://www.reddit.com/r/BlackPillScience/top/?sort=top&t=all

Niet dat ik die black pill of red pill aanhang, maar feiten zijn gewoon feiten en daar kan je moeilijk omheen. Het is dan jammer dat de uitkomst van die onderzoeken zijn zoals ze zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door Quotidien op 16-10-2019 16:15:30 ]
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189467065
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 15:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niemand bestrijd dat vrouwen gemakkelijker seks kunnen krijgen. Zoals al vaker gezegd zijn er altijd voldoende mannen die hen willen doen, want seks. Maar dat is echt een non-discussie, want een vrouw wil namelijk geen seks met een random man die ze niet aantrekkelijk vindt alleen maar om seks te hebben. Dus dat voordeel dat mannen zien voor vrouwen ervaren vrouwen niet als zodanig.
Voor vrouwen is het tegenwoordig ook wat meer geaccepteerd dat ze casual seks hebben, en er zijn zeker vrouwen die dat willen, maar ook dan nog steeds wel met iemand waar ze nat van worden.

Wat al gezegd wordt: je probeert het vanuit vrouwelijk perspectief te bekijken, maar dat kan niet, want je bent geen vrouw :)

Veeeeeeel te kort door de bocht dit hoor, alsof je geen begrip kunt opbrengen voor andere zienswijzen en die kunt begrijpen....

Dat casual seks regelen gaat via mediums als Tinder naar mijn idee erg moeizaam, maar waarschijnlijk is mijn concurrentie daar qua hele aantrekkelijke mannen erg hoog?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 16 oktober 2019 @ 16:33:51 #256
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189467099
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 16:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Veeeeeeel te kort door de bocht dit hoor, alsof je geen begrip kunt opbrengen voor andere zienswijzen en die kunt begrijpen....

Dat casual seks regelen gaat via mediums als Tinder naar mijn idee erg moeizaam, maar waarschijnlijk is mijn concurrentie daar qua hele aantrekkelijke mannen erg hoog?
Dan liggen waarschijnlijk je eisen te hoog en je voorkomen te laag.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189467198
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 16:33 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Dan liggen waarschijnlijk je eisen te hoog en je voorkomen te laag.
Ben er eigenlijk wel van overtuigd dat ik niet alleen "knapper" like dussehm, en het is voornamelijk in het aantal matches dat ik krijg dat ik het merk - in mijn profiel staat nu no strings en krijg wel wat minder matches - Denk verder dat er meer te halen valt - als je al een match hebt - aan hoe je daar een date uit fixt dan de hele selectieprocedure ervoor. In principe is je uiterlijk bij je matches namelijk al goedgekeurd inclusief je profiel....

Dus, waarschijnlijk is het een snoepwinkel voor casual sex vrouw want de knapste mannen willen ook gewoon het bed delen met een leuke vrouw.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189467227
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 16:09 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dat je het niet als voordeel ziet betekent niet dat het geen voordeel is. Een miljonair zal zijn weelde op een moment als vanzelfsprekend ervaren, terwijl een arme een hele andere ervaring heeft.

Voor de mensen die vroegen naar onderzoeken omtrent dit onderwerp, hier staan ze op een rijtje: https://www.reddit.com/r/BlackPillScience/top/?sort=top&t=all

Niet dat ik die black pill of red pill aanhang, maar feiten zijn gewoon feiten en daar kan je moeilijk omheen. Het is dan jammer dat de uitkomst van die onderzoeken zijn zoals ze zijn.
Oh grappige onderzoeken! Leuk om te zien ;)

Waarom zijn de uitkomsten jammer?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189467284
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 15:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niemand bestrijd dat vrouwen gemakkelijker seks kunnen krijgen. Zoals al vaker gezegd zijn er altijd voldoende mannen die hen willen doen, want seks. Maar dat is echt een non-discussie, want een vrouw wil namelijk geen seks met een random man die ze niet aantrekkelijk vindt alleen maar om seks te hebben. Dus dat voordeel dat mannen zien voor vrouwen ervaren vrouwen niet als zodanig.
Voor vrouwen is het tegenwoordig ook wat meer geaccepteerd dat ze casual seks hebben, en er zijn zeker vrouwen die dat willen, maar ook dan nog steeds wel met iemand waar ze nat van worden.

Wat al gezegd wordt: je probeert het vanuit vrouwelijk perspectief te bekijken, maar dat kan niet, want je bent geen vrouw :)
Mannen willen ook geen seks met iemand waar ze geen stijve van krijgen, dus ik zie het verschil niet.
pi_189467425
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 10:37 schreef Generationalpha het volgende:
Als we nou allemaal een beetje nuance zouden hebben dan komen we een stuk verder.

1. Ja, vrouwen kunnen veel makkelijker seks krijgen. Vanuit vrouwelijk perspectief lijkt me dit echt onzinnig om te ontkennen.
Maar dat doet niemand. Alleen de boze frusties verzinnen dat en projecteren daar hun onvrede op _O-
  woensdag 16 oktober 2019 @ 16:52:28 #261
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189467512
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 16:48 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar dat doet niemand. Alleen de boze frusties verzinnen dat en projecteren daar hun onvrede op _O-
Feit is wel dat die groep "frustries" blijft groeien en mogelijk een probleem kan gaan vormen. Door ze dan weg te zetten met zulke termen werkt alleen maar stigmatiserend en daar speel je ze ook mee in de kaart, want ze zullen zich nog meer verongelijkt voelen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 16:56:21 #262
5428 crew  miss_sly
pi_189467603
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 16:52 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Feit is wel dat die groep "frustries" blijft groeien en mogelijk een probleem kan gaan vormen. Door ze dan weg te zetten met zulke termen werkt alleen maar stigmatiserend en daar speel je ze ook mee in de kaart, want ze zullen zich nog meer verongelijkt voelen.
Dus wat moeten we dan volgens jou doen om ze te helpen en te voorkomen dat ze zich verongelijkt voelen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189467604
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 16:52 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Feit is wel dat die groep "frustries" blijft groeien en mogelijk een probleem kan gaan vormen. Door ze dan weg te zetten met zulke termen werkt alleen maar stigmatiserend en daar speel je ze ook mee in de kaart, want ze zullen zich nog meer verongelijkt voelen.
Blijkbaar kunnen ze niet eens gefrustreerd zijn om de waarheid, maar moet er verzonnen worden dat vrouwen dingen ontkennen. Dus de groep en frustratie groeit sowieso al vanwege alle verzinsels. Vervelend voor ze, maar geen reden voor mij om het gedrag (dingen verzinnen en daar woede op projecteren) niet te veroordelen. Zeker als er geweigerd wordt om hulp te zoeken terwijl ze verder niet verstandelijk beperkt zijn.
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 16:59:16 #264
5428 crew  miss_sly
pi_189467662
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 16:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mannen willen ook geen seks met iemand waar ze geen stijve van krijgen, dus ik zie het verschil niet.
Klopt, er is geen verschil. Het feit dat er meer mannen zijn die bij de gedachte aan seks al een stijve krijgen en het toch wel kunnen, is geen voordeel voor vrouwen. Ja, dan kunnen ze gemakkelijker seks krijgen dan mannen, maar of je daar nu blij mee moet zijn...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 16:59:44 #265
5428 crew  miss_sly
pi_189467675
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 16:56 schreef Chia het volgende:

[..]

Blijkbaar kunnen ze niet eens gefrustreerd zijn om de waarheid, maar moet er verzonnen worden dat vrouwen dingen ontkennen. Dus de groep en frustratie groeit sowieso al vanwege alle verzinsels. Vervelend voor ze, maar geen reden voor mij om het gedrag (dingen verzinnen en daar woede op projecteren) niet te veroordelen. Zeker als er geweigerd wordt om hulp te zoeken terwijl ze verder niet verstandelijk beperkt zijn.
Eens.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189467832
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 16:56 schreef Chia het volgende:

[..]

Blijkbaar kunnen ze niet eens gefrustreerd zijn om de waarheid, maar moet er verzonnen worden dat vrouwen dingen ontkennen. Dus de groep en frustratie groeit sowieso al vanwege alle verzinsels. Vervelend voor ze, maar geen reden voor mij om het gedrag (dingen verzinnen en daar woede op projecteren) niet te veroordelen. Zeker als er geweigerd wordt om hulp te zoeken terwijl ze verder niet verstandelijk beperkt zijn.
Ehm, dat hele datingtopic zit vol met vrouwen dat dit soort feiten niet onderkennen hoor. Dat is wss ook de reden dat Alpha meneer die post hier heeft gepost.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 16 oktober 2019 @ 17:11:09 #267
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189467871
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 16:56 schreef Chia het volgende:

[..]

Blijkbaar kunnen ze niet eens gefrustreerd zijn om de waarheid, maar moet er verzonnen worden dat vrouwen dingen ontkennen. Dus de groep en frustratie groeit sowieso al vanwege alle verzinsels. Vervelend voor ze, maar geen reden voor mij om het gedrag (dingen verzinnen en daar woede op projecteren) niet te veroordelen. Zeker als er geweigerd wordt om hulp te zoeken terwijl ze verder niet verstandelijk beperkt zijn.
Ik kan het je ook niet kwalijk nemen verder. Het is blijkbaar lastig voor mensen om empathie te hebben voor een probleem dat ze zelf niet ervaren.

Ik zit momenteel de serie Rome te kijken en ik kan wel een parallel trekken tussen de adel en het plebs en de dedain en weerzin die de adel voor het plebs voelt.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189467900
quote:
In a large French survey, 68.8% of men (N = 8948) admitted that "sexual intercourse is essential to feeling good about oneself" (Bajos et al. 2010)
Ik denk dat mannen psychologisch ook gewoon slechter kunnen omgaan met een seksloos bestaan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189467978
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 17:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ehm, dat hele datingtopic zit vol met vrouwen dat dit soort feiten niet onderkennen hoor. Dat is wss ook de reden dat Alpha meneer die post hier heeft gepost.
Vreemd, ik zie dat nergens. Zelfs bitterbal erkent dat dat zo is. Ik zie hooguit een type als geeninspiratie dat doen, maar die post niet in dat datingtopic.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 17:11 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik kan het je ook niet kwalijk nemen verder. Het is blijkbaar lastig voor mensen om empathie te hebben voor een probleem dat ze zelf niet ervaren.

Ik zit momenteel de serie Rome te kijken en ik kan wel een parallel trekken tussen de adel en het plebs en de dedain en weerzin die de adel voor het plebs voelt.
Ik geen empathie voor mensen die ongefundeerd vrouwen haten nee. Vreemd hè.
pi_189468023
quote:
19s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 17:17 schreef Chia het volgende:
Vreemd, ik zie dat nergens. Zelfs bitterbal erkent dat dat zo is. Ik zie hooguit een type als geeninspiratie dat doen, maar die post niet in dat datingtopic.
Misschien dat het ook niet concreet gaat om die stellingen maar als een man daar een probleem uit qua stereotype gedrag wordt er altijd op een verdedigende manier gereageerd i.p.v. dat er erkennend gereageerd wordt dat iets kut gedrag is.

Maar goed :)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 17:40:22 #271
5428 crew  miss_sly
pi_189468260
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 17:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Misschien dat het ook niet concreet gaat om die stellingen maar als een man daar een probleem uit qua stereotype gedrag wordt er altijd op een verdedigende manier gereageerd i.p.v. dat er erkennend gereageerd wordt dat iets kut gedrag is.

Maar goed :)
Stereotypering. Een stereotype is een overdreven beeld van een groep mensen dat vaak niet (volledig) overeenkomt met de werkelijkheid.

Het is niet voor niets stereotype, dat zou je dus niet als waarheid of realiteit op moeten vatten.

Volgens mij wordt overigens naar gedrag van zowel mannen als vrouwen veroordeeld, maar ziet niet iedereen hetzelfde als naar gedrag, of niet zo snel als sommige mensen naar gedrag zien.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189468301
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 17:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Stereotypering. Een stereotype is een overdreven beeld van een groep mensen dat vaak niet (volledig) overeenkomt met de werkelijkheid.

Het is niet voor niets stereotype, dat zou je dus niet als waarheid of realiteit op moeten vatten.

Volgens mij wordt overigens naar gedrag van zowel mannen als vrouwen veroordeeld, maar ziet niet iedereen hetzelfde als naar gedrag, of niet zo snel als sommige mensen naar gedrag zien.
Een stereotype is volgens de Van Dale een vaststaand beeld, dat is ook gewoon hoe ik dat woord gebruik. Of dat beeld klopt of niet is iets anders, van die punten die Alpha post vind ik dat stereotypes die op waarheid berusten.

Vaak niet overeenkomen is niet hetzelfde als niet waar. Er staat ook nergens dat een stereotype niet op waarheid berust kan zijn, sterker nog, veel stereotypes berusten juist op waarheid, is mijn opvatting.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 17:44:10 #273
5428 crew  miss_sly
pi_189468304
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 17:11 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik kan het je ook niet kwalijk nemen verder. Het is blijkbaar lastig voor mensen om empathie te hebben voor een probleem dat ze zelf niet ervaren.

Ik zit momenteel de serie Rome te kijken en ik kan wel een parallel trekken tussen de adel en het plebs en de dedain en weerzin die de adel voor het plebs voelt.
Het is niet moeilijk empathie te hebben voor mensen met een probleem dat je zelf niet hebt. Het is wel moeilijk, zo niet onmogelijk om empathie te hebben voor mensen die een probleem ervaren en daar de volledige vrouwelijke helft van de wereldbevolking de schuld van geeft. Want dat is wat veel incels, de frusties so to sprak, doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189469264
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 07:46 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ze kunnen niet altijd scoren, want ze gaan maar voor de 10% knapste mannen. Als die al met een ander liggen te rollebollen dan gaat dat dus niet, zelfs niet met een triootje.
Dat moet enigszins genuanceerd worden.

'Ze', ik lees het merendeel van de vrouwen gaat op een bepaalde leeftijdscategorie voor de 10% knapste mannen inderdaad. Vrouwen van 21-28 (ongeveer) gaan inderdaad vaker voor de knapste 10% van de mannen omdat zij dat zich kunnen veroorloven. Op die leeftijd ben je een jonge vrouw, mentaal en fysiek ontwikkeld en heb je als vrouw nog niet alles meegemaakt. Die vrouwen kunnen die 10% knapste mannen vaak wel 'krijgen'.

Maar dat kantelt indien zij eind 20/begin 30 worden. Rond die leeftijd merken vrouwen vaak dat ze toch iets anders zoeken in het leven dan rollebollen en scharrelen. Want dan wil ze carriere maken en huisje, boompje, beestje (niet alle vrouwen, maar de meeste vrouwen). Ook merken ze dat ze fysiek minder worden begeerd omdat ze geen 22 of 25 meer zijn. Ook komen ze erachter dat mannen die het hardst roepen (1% of 10% van de mannen) geen toekomstmateriaal is. Dat is ervaring en een paar keer in de trucs van zo'n kerel trappen. Uiteindelijk kan ze dat soort mannen filteren van de rest (zo'n 90% van de mannen). Die vrouwen gaan dan ook op zoek naar een man die juist wel toekomstmateriaal is.

Als ik zo om mij heen kijk, in mijn directe omgeving maar ook gewoon in het straatbeeld, zijn vrouwen van begin 30 met een doodnormale kerel. Geen overdreven sportschooltype, geen overdreven tattoos, kleedt zich 'normaal' en is rustig en respectvol. Daarnaast heeft hij een goede baan, heeft een studie gevolgd en zou als 'saai' worden bestempeld toen ze 22 was.

Maar door haar ervaringen op de datingmarkt en het paar keer intrappen in trucjes van die 10%, selecteert ze op een bepaalde leeftijd anders. Dat wil niet zeggen dat alle vrouwen dat zo doen. Zeker niet. Maar het merendeel van de vrouwen gaan uiteindelijk nadat zij hun losbandige periode hebben gehad met een 'doodnormale' kerel.
pi_189469311
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 07:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar willen ze “een kerel scoren” of willen ze iemand vinden waar ze het leuk en fijn mee hebben, waarbij ze zich geborgen, geliefd en veilig voelen?
Met 'scoren' bedoel ik dat vrouwen (over het algemeen) iedere man kunnen krijgen als zij even hun best doen. Of dat nou voor scharrel/ONS of relatie is doet niet ter zake.
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 18:52:11 #276
5428 crew  miss_sly
pi_189469378
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 18:48 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Met 'scoren' bedoel ik dat vrouwen (over het algemeen) iedere man kunnen krijgen als zij even hun best doen. Of dat nou voor scharrel/ONS of relatie is doet niet ter zake.
Vrouwen kennen geen ongelukkige liefde, afwijzing, frustratie, etc? En als ze dat wel ervaren, ligt dat aan henzelf en hadden ze even wat meer hun best moeten doen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 16 oktober 2019 @ 19:13:58 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189469735
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 18:48 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Met 'scoren' bedoel ik dat vrouwen (over het algemeen) iedere man kunnen krijgen als zij even hun best doen. Of dat nou voor scharrel/ONS of relatie is doet niet ter zake.
De top 10% van de vrouwen wellicht.
Maar echt niet elke vrouw kan elke man scoren hoor. Laat me niet lachen :')
pi_189469791
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 19:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De top 10% van de vrouwen wellicht.
Maar echt niet elke vrouw kan elke man scoren hoor. Laat me niet lachen :')
Ik zeg toch niet 'alle vrouwen'? Dat zijn jouw woorden, interpretatie en perspectief. Heb ik nooit gezegd.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 18:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Vrouwen kennen geen ongelukkige liefde, afwijzing, frustratie, etc? En als ze dat wel ervaren, ligt dat aan henzelf en hadden ze even wat meer hun best moeten doen?
Zeg ik dat vrouwen dat niet kennen? Dat zijn jouw woorden. Niet die van mij.
Heel je post is gebaseerd op onderbuik en niet een reactie op mijn post. Je haalt allemaal dingen bij die irrelevant zijn. Je stelt die vraag alsof je een bepaalde bevestiging wil. En die krijg je niet, want dat heb ik nooit over gerept.

Ik ben niet van plan om een zwart-wit verhaal te vertellen. Daarom probeer ik het her en der te nuanceren door bepaalde termen te gebruiken in plaats van alle vrouwen over een kam te scheren. Want ik weet echt wel dat vrouwen ook liefde en respect willen. En dat zij ook worden afgewezen en frustraties kennen. Dat weet ik echt wel. Maar dat was niet iets wat ik zei. Dat zijn jouw woorden.
pi_189469886
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 17:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is niet moeilijk empathie te hebben voor mensen met een probleem dat je zelf niet hebt. Het is wel moeilijk, zo niet onmogelijk om empathie te hebben voor mensen die een probleem ervaren en daar de volledige vrouwelijke helft van de wereldbevolking de schuld van geeft. Want dat is wat veel incels, de frusties so to sprak, doen.
Dat sommige incels hier veel onzin spuien wordt volgens mij ook nergens ontkend. Dat het belachelijk is om alle vrouwen verantwoordelijk te houden voor dingen die tegenzitten is ook waar.

Bepaalde dingen mogen af en toe echter ook weleens door vrouwen erkend worden. En dan gaat het inderdaad bijvoorbeeld om de makkelijke seks. Prima dat jij dat niet als voordeel ervaart, maar er zijn heel veel vrouwen die hier wel gewoon voordeel van hebben. (En dan plaats ik notabene nog een nuance bij mijn punt.)

Soms mis ik een beetje de zelfspot. Als ik op Tinder een kwinkslag maak naar een meisje en zeg dat ze het lekker makkelijk hebben dan vind ik het leuker/sportiever als iemand reageert met "haha, ik hoef inderdaad maar iemand op zijn schouders te tikken in de kroeg en ik heb al seks" dan dat iemand heel moreel verontwaardigd reageert.

En dat iemand vervolgens met een leuke kwinkslag terugslaat kan ik dan helemaal waarderen. Bijvoorbeeld een grapje dat mannen alleen maar seks willen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2019 19:24:07 ]
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 19:39:00 #280
5428 crew  miss_sly
pi_189470160
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 19:18 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet 'alle vrouwen'? Dat zijn jouw woorden, interpretatie en perspectief. Heb ik nooit gezegd.
[..]

Zeg ik dat vrouwen dat niet kennen? Dat zijn jouw woorden. Niet die van mij.
Heel je post is gebaseerd op onderbuik en niet een reactie op mijn post. Je haalt allemaal dingen bij die irrelevant zijn. Je stelt die vraag alsof je een bepaalde bevestiging wil. En die krijg je niet, want dat heb ik nooit over gerept.

Ik ben niet van plan om een zwart-wit verhaal te vertellen. Daarom probeer ik het her en der te nuanceren door bepaalde termen te gebruiken in plaats van alle vrouwen over een kam te scheren. Want ik weet echt wel dat vrouwen ook liefde en respect willen. En dat zij ook worden afgewezen en frustraties kennen. Dat weet ik echt wel. Maar dat was niet iets wat ik zei. Dat zijn jouw woorden.
Je zegt letterlijk “vrouwen over het algemeen”. Dat beteken toch “vrouwen op een uitzondering na”.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189470163
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 19:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat sommige incels hier veel onzin spuien wordt volgens mij ook nergens ontkend. Dat het belachelijk is om alle vrouwen verantwoordelijk te houden voor dingen die tegenzitten is ook waar.

Bepaalde dingen mogen af en toe echter ook weleens door vrouwen erkend worden. En dan gaat het inderdaad bijvoorbeeld om de makkelijke seks. Prima dat jij dat niet als voordeel ervaart, maar er zijn heel veel vrouwen die hier wel gewoon voordeel van hebben. (En dan plaats ik notabene nog een nuance bij mijn punt.)

Soms mis ik een beetje de zelfspot. Als ik op Tinder een kwinkslag maak naar een meisje en zeg dat ze het lekker makkelijk hebben dan vind ik het leuker/sportiever als iemand reageert met "haha, ik hoef inderdaad maar iemand op zijn schouders te tikken in de kroeg en ik heb al seks" dan dat iemand heel moreel verontwaardigd reageert.

En dat iemand vervolgens met een leuke kwinkslag terugslaat kan ik dan helemaal waarderen. Bijvoorbeeld een grapje dat mannen alleen maar seks willen.
Zeker als je vrouwen van 21-28 matcht en praat krijg je zulke antwoorden. Zij zijn helemaal niet bezig met het zoeken van 'liefde' en een toekomst. Dergelijke vrouwen neuken er op los. Is daar iets mis mee? Helemaal niet. Doen 'alle' vrouwen dat? Nee. Maar het overgrote deel wel? Ja, dat wel.

Als je even de kroeg inloopt op een willekeurige donderdag of vrijdagavond, dan kunnen die vrouwen elke kerel krijgen die ze daar tegenkomt. En dan ligt het eraan hoe oud ze is. Is ze eind 20/begin 30, dan selecteren ze net iets anders dan de 25 jarige chick die in haar bloei zit fysiek (vruchtbaar etc.). Mannen hebben daar een neusje voor. Dus ja. Vrouwen kunnen over het algemeen (niet altijd) makkelijker aan seks en intimiteit komen dan mannen.

Maar aan de andere kant is het ook zo dat mannen vaak die jongere knappe chick wil. De kans dat hij haar krijgt is minder groot (tenzij je die 1% of 10% bent). Andersom, als die chick jou echt wil, dan krijgt ze jou ook. Of dat nou voor eenmalige keiharde seks is of een relatie, dat doet er niet toe.

Maar ook niet heel gek. Biologisch en evolutionair gezien vechten mannen om een vrouwtje. Uiteindelijk is het vrouwtje die kiest. Dat zie je ook in het echte leven. Vrouwen wachten af, want ze weten toch wel dat er op ze gejaagd wordt en begeerd worden. Zij gaan geen moeite doen want ze weten toch wel dat zij uiteindelijk een 'keus' maken. Maar mannen daarentegen, die moeten concurreren met andere mannen om dat vrouwtje. En dan zeg ik niet dat 'alle vrouwen'. Maar wel de overgrote meerderheid. Zeker die vrouwen die wel eens naar de kroeg gaan. Want dat zijn vaak normale tot knappe vrouwen.
pi_189470227
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je zegt letterlijk “vrouwen over het algemeen”. Dat beteken toch “vrouwen op een uitzondering na”.
Nee.

'Vrouwen over het algemeen' is niet 'alle vrouwen op een uitzondering na'.

Dit betekent het overgrote deel van de vrouwen, dus meer dan 50%. Ik heb niet gesproken over 'een uitzondering na'.

Daarnaast geef ik vaak genoeg aan 'niet alle vrouwen', 'niet altijd' en geef ik een paar keer aan dat dat niet voor alle vrouwen geldt.
pi_189470492
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Zeker als je vrouwen van 21-28 matcht en praat krijg je zulke antwoorden. Zij zijn helemaal niet bezig met het zoeken van 'liefde' en een toekomst. Dergelijke vrouwen neuken er op los. Is daar iets mis mee? Helemaal niet. Doen 'alle' vrouwen dat? Nee. Maar het overgrote deel wel? Ja, dat wel.

Als je even de kroeg inloopt op een willekeurige donderdag of vrijdagavond, dan kunnen die vrouwen elke kerel krijgen die ze daar tegenkomt. En dan ligt het eraan hoe oud ze is. Is ze eind 20/begin 30, dan selecteren ze net iets anders dan de 25 jarige chick die in haar bloei zit fysiek (vruchtbaar etc.). Mannen hebben daar een neusje voor. Dus ja. Vrouwen kunnen over het algemeen (niet altijd) makkelijker aan seks en intimiteit komen dan mannen.

Maar aan de andere kant is het ook zo dat mannen vaak die jongere knappe chick wil. De kans dat hij haar krijgt is minder groot (tenzij je die 1% of 10% bent). Andersom, als die chick jou echt wil, dan krijgt ze jou ook. Of dat nou voor eenmalige keiharde seks is of een relatie, dat doet er niet toe.

Maar ook niet heel gek. Biologisch en evolutionair gezien vechten mannen om een vrouwtje. Uiteindelijk is het vrouwtje die kiest. Dat zie je ook in het echte leven. Vrouwen wachten af, want ze weten toch wel dat er op ze gejaagd wordt en begeerd worden. Zij gaan geen moeite doen want ze weten toch wel dat zij uiteindelijk een 'keus' maken. Maar mannen daarentegen, die moeten concurreren met andere mannen om dat vrouwtje. En dan zeg ik niet dat 'alle vrouwen'. Maar wel de overgrote meerderheid. Zeker die vrouwen die wel eens naar de kroeg gaan. Want dat zijn vaak normale tot knappe vrouwen.
Allemaal mee eens hoor. Weet alleen niet of de dames hier in dit topic je ook gelijk gaan geven. ;) Daarom zei ik al, een beetje meer zelfspot zou ik ook weleens leuk vinden.

Maar volgens mij zitten er op Fok ook niet zoveel jonge vrouwelijke twintigers.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 19:55:23 #284
545 dop
:copyright: dop
pi_189470511
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 14:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik benadruk beide perspectieven. Ik leg uit waarom dingen lastiger kunnen zijn voor zowel mannen als vrouwen.
ik weet dat je het goed bedoeld, maar je benadrukt het vrouwelijke deel van uit het mannelijk perspectief, met een aanname.

Dat werkt niet.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189470529
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 19:55 schreef dop het volgende:

[..]

ik weet dat je het goed bedoeld, maar je benadrukt het vrouwelijke deel van uit het mannelijk perspectief, met een aanname.

Dat werkt niet.
Valt mee als je mijn tweede punt leest.
pi_189470557
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 19:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Allemaal mee eens hoor. Weet alleen niet of de dames hier in dit topic je ook gelijk gaan geven. ;) Daarom zei ik al, een beetje meer zelfspot zou ik ook weleens leuk vinden.

Maar volgens mij zitten er op Fok ook niet zoveel jonge vrouwelijke twintigers.
Idd. Ik betwijfel het.

Aan hun post te zien zoeken ze vastigheid, liefde, respect, empathisch vermogen, een man voor de toekomst etc. Typisch gedrag voor een eind 20/begin 30-vrouw. Uiteraard niet alle vrouwen, maar de meeste wel.

Vrouwen van begin 20 zitten niet op Fok! _O-

Die zijn de peniscarroussel aan het berijden _O-
pi_189471449
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 19:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat sommige incels hier veel onzin spuien wordt volgens mij ook nergens ontkend. Dat het belachelijk is om alle vrouwen verantwoordelijk te houden voor dingen die tegenzitten is ook waar.

Bepaalde dingen mogen af en toe echter ook weleens door vrouwen erkend worden. En dan gaat het inderdaad bijvoorbeeld om de makkelijke seks. Prima dat jij dat niet als voordeel ervaart, maar er zijn heel veel vrouwen die hier wel gewoon voordeel van hebben. (En dan plaats ik notabene nog een nuance bij mijn punt.)

Soms mis ik een beetje de zelfspot. Als ik op Tinder een kwinkslag maak naar een meisje en zeg dat ze het lekker makkelijk hebben dan vind ik het leuker/sportiever als iemand reageert met "haha, ik hoef inderdaad maar iemand op zijn schouders te tikken in de kroeg en ik heb al seks" dan dat iemand heel moreel verontwaardigd reageert.


En dat iemand vervolgens met een leuke kwinkslag terugslaat kan ik dan helemaal waarderen. Bijvoorbeeld een grapje dat mannen alleen maar seks willen.
Dat mag zo wel zijn, maar ik kan je vertellen dat ik als begin-twintiger weinig sjans had en ik zo'n grapje niet zou kunnen waarderen. Het is dus nogal een gewaagd grapje, want je weet niet hoeveel sjans het meisje in kwestie krijgt. En nu zul je wel zeggen dat ik dan lelijk ben, dat zal ook waarschijnlijk zo zijn :P maar zo uitzonderlijk ben ik er volgens mij niet in dat ze niet voor mij in de rij staan. ;)
  woensdag 16 oktober 2019 @ 20:51:45 #288
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189471640
quote:
11s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 20:41 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Dat mag zo wel zijn, maar ik kan je vertellen dat ik als begin-twintiger weinig sjans had en ik zo'n grapje niet zou kunnen waarderen. Het is dus nogal een gewaagd grapje, want je weet niet hoeveel sjans het meisje in kwestie krijgt. En nu zul je wel zeggen dat ik dan lelijk ben, dat zal ook waarschijnlijk zo zijn :P maar zo uitzonderlijk ben ik er volgens mij niet in dat ze niet voor mij in de rij staan. ;)
Ze staan ook niet in de rij, je moet er zelf achteraan, dan kan je ze allemaal krijgen ;)
pi_189471764
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 20:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ze staan ook niet in de rij, je moet er zelf achteraan, dan kan je ze allemaal krijgen ;)
Dit is wat ik de heletijd probeer te zeggen.

Dat 'die ene vrouw komt wel op je pad' is gelul van de bovenste plank. Je moet als man initiatief nemen en zelf achteraan gaan. Of dat nou IRL of op datingapps is, doet niet ter zake.
pi_189472214
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef black-soldier het volgende:
Zeker als je vrouwen van 21-28 matcht en praat krijg je zulke antwoorden. Zij zijn helemaal niet bezig met het zoeken van 'liefde' en een toekomst. Dergelijke vrouwen neuken er op los. Is daar iets mis mee? Helemaal niet. Doen 'alle' vrouwen dat? Nee. Maar het overgrote deel wel? Ja, dat wel.
Mwoahh, merk ik niet helemaal eraan af hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189472249
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 20:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ze staan ook niet in de rij, je moet er zelf achteraan, dan kan je ze allemaal krijgen ;)
Maar niet via Tinder, tenminste, zonder moeite. Veeeeel mis schieten.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 20:58 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dit is wat ik de heletijd probeer te zeggen.

Dat 'die ene vrouw komt wel op je pad' is gelul van de bovenste plank. Je moet als man initiatief nemen en zelf achteraan gaan. Of dat nou IRL of op datingapps is, doet niet ter zake.
Eens, je moet echt gewoon flink je best doen en situaties creeeren en je bek opentrekken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189474199
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:04 schreef Lunatiek het volgende:
Voor zover ik weet willen ze zich een beetje gevleid voelen als het om daten gaat. Dat ze merken dat je wat moeite voor hen persoonlijk doet of hebt gedaan, dat ze zich een beetje bijzonder voelen en niet de volgende (of in geval van TS eerste) halte van de kuttencarrousel.
Je hoeft geen uitslover te zijn om dat te bereiken.

Maar dit gaat TS niet lukken, want die is niet gericht op een specifieke vrouw, het boeit hem niet wie of wat de vrouw is zolang ze maar seks wil. Totale desinteresse voor de persoon zelf.
Hij begrijpt tenminste WEL wat vrouwen willen, denk ik ten minste aangezien ik niet voor andere vrouwen kan spreken.
Maar het is als ik voor mezelf spreek iig niet een verwisselbaar en onbetekenend deel uitmaken van het uit honderden vrouwen bestaande harem van Chad :r is gewoon fantasy van mannen. Ze willen kunnen fantaseren dat als ze maar een Chad worden hun eigen fantasie uit kan komen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:26 schreef Generationalpha het volgende:
Wel een interessant verhaal en mooi dat je dit gedeeld hebt. Begrijp me niet verkeerd, er zit 0 verwachtingspatroon in vanuit mijn kant dat vrouwen dat zouden moeten doen en geen eergevoel mogen hebben. En ik snap ook dat het als vrouw doodvermoeiend moet zijn om met zulke onzekere mannen om te gaan en hun "wensen" te vervullen.

Dat is ook een beetje het probleem van zo'n Daan Wielens, straalt toch een beetje zieligheid en onzekerheid uit. En er zijn niet veel vrouwen die dat aantrekkelijk genoeg vinden om er eens lekker op te duiken.
Ach mooi, dat valt mee, het kwam nog steeds passief agrrssief over lees ik, dat was niet de bedoeling. Even voor de duidelijkheid ik verwijt die mannen met wie ik probeerde seks te hebben die ik alleen platonisch aantrekkelijk vond niets, maar de moraal van het verhaal was: waarom denken mannen dat intimiteit met een vrouw uit medelijden iets is waar ze zelf op zitten te wachten? In mijn ervaring geeft het ze geen voldoening.
Je zou het aan iedere vrouw individueel moeten vragen of die op een Daan Wielens zitten te wachten. Persoonlijk vind ik hem er aantrekkelijk uitzien en het feit dat hij maagd is ook erg aantrekkelijk. Maar zijn eventuele houding (heb docu expres niet gezien wil niet weer boos worden of zo) kan het wel verpesten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 15:34 schreef ludovico het volgende:
Ja wat vind ik een leuke vraag.. die vraag is vrij lastig, komt meer uit een leuk gesprek die inspiratie naar mijn idee, het is niet allemaal zooo makkelijk.

Of wel?

Heb de indruk dat vrouwen een beetje kritisch zijn op de app qua wat je vraagt maar zelf zitten ze lekker achterover te kijken of iemand ze prikkelt ;)

Naja zo zijn de rollen verdeelt, prima, maar het is niet altijd logisch dat je vol leuke vragen zit.
Hou een keer op met die aannames. Ik heb contactadvertenties geplaatst en mannen aangesproken, maar het werd uiteindelijk niks. Ik ben niet de enige lees ik uit reacties van vrouwen in dit topic.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 18:10 schreef DonnaNoble het volgende:
Zal best, maar volgens mij was de insteek van dit topic "mannen die graag seks willen maar het niet kunnen krijgen". Daar wil ik best op reageren en mijn 2 cts geven.
Als de insteek is "mannen die alleen seks met mooie vrouwen willen maar dat niet kunnen krijgen" is dat een ander gesprek.
Touche voor hem . Je hebt helemaal gelijk.

quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 10:30 schreef dop het volgende:
boter bij de vis graag.
Onderzoek waar uit blijkt dat vrouwen maar op 10% van de mannen vallen, maar toch allemaal makkelijk aan de man komen.

Graag ook vergelijkend onderzoek onder de mannen.
Dan komen we ergens , ipv holle stellingen die niet kunnen kloppen.
Haha ja. Die 10% mannen zouden nergens anders meer tijd voor hebben dan voor neuken en dan nog lukt het ze niet als het waar zou zijn. Oftewel, enkele vrouwen die compleet random niet aan de beurt komen (want de man is 0 procent kieskeurig, dus ze waren gewoon te laat wie het eerst komt die het eerst maalt) hebben niks. Maar ja, dat is dan hun eigen schuld. Omdat ze te kieskeurig zijn. Een vrouw verdient verwijten als ze geen seks heeft met een man waar ze niet opgewonden van wordt, dan moet ze maar leren hem opwindend te vinden. Mannen worden impulsief opgewonden van vrouwen, vrouwen niet van mannen. Dus? Hoe moet een vrouw random mannen die niet tot de aantrekkelijkste 10% behoren dan opwindend gaan vinden? Of moet de seks onder dwang? Wat wil je concreet TS en mannen zoals de ts?

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 16-10-2019 23:19:37 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_189474386
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 23:00 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Hou een keer op met die aannames. Ik heb contactadvertenties geplaatst en mannen aangesproken, maar het werd uiteindelijk niks. Ik ben niet de enige lees ik uit reacties van vrouwen in dit topic.
Welke aanname?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189474419
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 23:09 schreef ludovico het volgende:
Welke aanname?
Dat vrouwen eens het initiatief moeten nemen, omdat ze niet zouden weten wat dat is.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_189474497
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 23:11 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dat vrouwen eens het initiatief moeten nemen, omdat ze niet zouden weten wat dat is.
Klopt, snappen vrouwen geen kut van ;)
Beetje kansloos om dat te gaan ontkennen niet?

Leuk dat je anekdotisch bewijs levert dat het weleens is voorgekomen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189474557
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 23:15 schreef ludovico het volgende:
Klopt, snappen vrouwen geen kut van ;)
Beetje kansloos om dat te gaan ontkennen niet?

Leuk dat je anekdotisch bewijs levert dat het weleens is voorgekomen.
Door meerdere vrouwen uit dit topic. Wat is je eigen bewijs? Je eigen ervaring?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 16 oktober 2019 @ 23:25:00 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189474709
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 23:17 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Door meerdere vrouwen uit dit topic. Wat is je eigen bewijs? Je eigen ervaring?
Wss dat geen enkele vrouw hem ooit heeft aangesproken.
Sluitender dan dat, is er niet hé ;)
  woensdag 16 oktober 2019 @ 23:25:15 #298
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189474714
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 23:17 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Door meerdere vrouwen uit dit topic. Wat is je eigen bewijs? Je eigen ervaring?
Jij kunt nu op een kruk gaan zitten in het dichtsbijzijnde cafe en 10 minuten later met een man de deur uitlopen. Een man die niet bovengemiddelde looks heeft kan jaren en jaren wachten tot een vrouw een keer initiatief neemt. Doe nou niet alsof dat zo is.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 16 oktober 2019 @ 23:26:25 #299
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189474740
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 23:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wss dat geen enkele vrouw hem ooit heeft aangesproken.
Sluitender dan dat, is er niet hé ;)
Ik heb jouw foto's gezien en het feit dat jij zo reageert terwijl je zelf ook echt geen Helen van Troje bent zegt genoeg.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189474759
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 23:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wss dat geen enkele vrouw hem ooit heeft aangesproken.
Sluitender dan dat, is er niet hé ;)
Nah als ik eerlijk ben was er vandaag wel een meisje die even een praatje kwam houden, vrij subtiel allemaal maar okay okay, het gebeurt soms, maar ehm, niet vaak genoeg dat er iets op te bouwen valt.

En die vrouw heb ik al eerder mee gesproken dussssss, drempel was al lagerrrr...

Hoge drempel aanspreek vrouwen zijn op een hand te tellen. Andersom moeten mannen wel om wat te "scoren"

Zag wel een Duitse kerel aangesproken worden een keer in de club, die Duitser was wel fraai van uiterlijk, dusseh, misschien dat vrouwen massaal dat soort kerels aanspreken? Of overdrijven de enkele vrouwen in dit topic gewoon dat er zoveel initiatief genomen wordt door vrouwen, omdat zij denken dat ze representatief zijn voor de vrouwelijke bevolking? Ik gok het laatste want praktisch alle mannen onderschrijven mijn verhaal.

[ Bericht 6% gewijzigd door ludovico op 16-10-2019 23:33:06 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')