abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189446223
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 14:18 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Wat mij betreft is de basisvoorwaarde (zonder dat blijf ik gewoon uit je buurt):
- dat je je niet bedreigend, creepy of potentieel stalkerig gedraagt
- dat je in redelijke mate schoon en fris bent.

Iedereen die aan die voorwaarde voldoet en me benadert voor een praatje sta ik te woord. Of dat praatje langer duurt dan een paar seconden hangt af van:
- of je enigszins beleefd bent
- iets leukers te melden hebt dan het weer of egotripperij

Of ik je aantrekkelijk ga vinden hangt af van :
- je uiterlijk en lichaamstaal (knap hoeft niet eens, maar ik heb wel bepaalde maatstaven voor aantrekkelijkheid)
- je intelligentie
- je gevoel voor humor
- je zelfvertrouwen (niet teveel en niet te weinig).

De maatstaven voor een relatie zijn nog wat ingewikkelder maar dit lijkt me al een aardig lijstje.
Denk dat het vaak mis loopt bij het benaderen... En dat benaderen vergt de volgende componenten; je moet qua uiterlijk vertoon wel vrij bijzonder opvallen + man heeft grote ballen dat die je durft aan te spreken. Veel situaties is er namelijk een aardige drempel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189446229
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij?
Vragen. Ook vrouwen met in de profieltekst dat ze die vraag letterlijk zat zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189446239
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 14:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vragen. Ook vrouwen met in de profieltekst dat ze die vraag letterlijk zat zijn.
Oh joh? :D Wist ik niet. Ik vind het altijd wel een fijne vraag.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:02:07 #154
5428 crew  miss_sly
pi_189446361
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 14:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Op Tinder worden de vrouwen strontziek van de vraag "wat zoek je" ;)

Geen idee hoe er gereageerd wordt op "wat wil je?"

Denk vaak ook dat vragen stellen een beetje averechts werkt op dat medium, de antwoorden zijn kut en zonder motivatie dus dan krijg je zo een interview gesprek... Jaja dat is het punt misschien een beetje, als man ben je een beetje aan het manipuleren zodat er wat meer uitkomt.. heb niet de indruk dat dat bewust gaat bij vrouwen dussss wat willen vrouwen? Ik denk dat ze het ook voor een deel gewoon niet weten, of zich er niet bewust van zijn.
Ten eerste: zie bij Yasmin dat niet alle vrouwen hetzelfde zijn.

Daarbij: vind je het zelf een beetje een leuke vraag? Zou jij daar zelf iets mee kunnen als je die vraag iedere keer bij een match op Tinder krijgt? Wat zou jouw antwoord zijn? Wat voor vraag zou jij graag krijgen?

Ik denk dat heel veel mensen niet weten wat ze precies willen of zoeken. Niets bijzonders, gewoon, een fijn leven of zo.....
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189446387
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 14:50 schreef ludovico het volgende:
Denk dat het vaak mis loopt bij het benaderen... En dat benaderen vergt de volgende componenten; je moet qua uiterlijk vertoon wel vrij bijzonder opvallen + man heeft grote ballen dat die je durft aan te spreken. Veel situaties is er namelijk een aardige drempel.
Hoe bedoel je? Wie moet er qua uiterlijk wel bijzonder opvallen? Moet een vrouw wel bijzonder opvallen om aangesproken te worden, of moet een man wel bijzonder opvallen om een vrouw te kunnen aanspreken?
pi_189446597
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 14:18 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Wat mij betreft is de basisvoorwaarde (zonder dat blijf ik gewoon uit je buurt):
- dat je je niet bedreigend, creepy of potentieel stalkerig gedraagt
- dat je in redelijke mate schoon en fris bent.

Iedereen die aan die voorwaarde voldoet en me benadert voor een praatje sta ik te woord. Of dat praatje langer duurt dan een paar seconden hangt af van:
- of je enigszins beleefd bent
- iets leukers te melden hebt dan het weer of egotripperij

Of ik je aantrekkelijk ga vinden hangt af van :
- je uiterlijk en lichaamstaal (knap hoeft niet eens, maar ik heb wel bepaalde maatstaven voor aantrekkelijkheid)
- je intelligentie
- je gevoel voor humor
- je zelfvertrouwen (niet teveel en niet te weinig).

De maatstaven voor een relatie zijn nog wat ingewikkelder maar dit lijkt me al een aardig lijstje.
Wat zijn je maatstaven voor een relatie?
pi_189447151
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 15:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ten eerste: zie bij Yasmin dat niet alle vrouwen hetzelfde zijn.

Daarbij: vind je het zelf een beetje een leuke vraag? Zou jij daar zelf iets mee kunnen als je die vraag iedere keer bij een match op Tinder krijgt? Wat zou jouw antwoord zijn? Wat voor vraag zou jij graag krijgen?

Ik denk dat heel veel mensen niet weten wat ze precies willen of zoeken. Niets bijzonders, gewoon, een fijn leven of zo.....
Ja wat vind ik een leuke vraag.. die vraag is vrij lastig, komt meer uit een leuk gesprek die inspiratie naar mijn idee, het is niet allemaal zooo makkelijk.

Of wel?

Heb de indruk dat vrouwen een beetje kritisch zijn op de app qua wat je vraagt maar zelf zitten ze lekker achterover te kijken of iemand ze prikkelt ;)

Naja zo zijn de rollen verdeelt, prima, maar het is niet altijd logisch dat je vol leuke vragen zit.
pi_189447186
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 15:03 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Wie moet er qua uiterlijk wel bijzonder opvallen? Moet een vrouw wel bijzonder opvallen om aangesproken te worden, of moet een man wel bijzonder opvallen om een vrouw te kunnen aanspreken?
Vrouw opvallen, anders heb ik geen motivatie om aan te spreken immers, want ik ken je niet.
Een man moet bijzonder opvallen qua grootte van zijn figuurlijke ballen.
pi_189447250
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 15:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vrouw opvallen, anders heb ik geen motivatie om aan te spreken immers, want ik ken je niet.
Ik las dat je dan het beste kan pronken met je ex-en, je sociale status en je loonstrookje. Daar vallen vrouwen op.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:53:00 #160
5428 crew  miss_sly
pi_189447552
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 15:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja wat vind ik een leuke vraag.. die vraag is vrij lastig, komt meer uit een leuk gesprek die inspiratie naar mijn idee, het is niet allemaal zooo makkelijk.

Of wel?

Heb de indruk dat vrouwen een beetje kritisch zijn op de app qua wat je vraagt maar zelf zitten ze lekker achterover te kijken of iemand ze prikkelt ;)

Naja zo zijn de rollen verdeelt, prima, maar het is niet altijd logisch dat je vol leuke vragen zit.
Éven vooropgesteld dat ik geen ervaring heb met Tinder of zo, hoor.
Maar ja, als je een leuk contact wil, zul je er op de een of andere manier op moeten vallen. Een zoveelste man die "wat zoek je" vraagt, is dan wellicht niet echt heel interessant. Maar wees vooral jezelf. Heb je een bijzondere hobby of weet je iets bijzonders, of is er iets in het nieuws waar je over kunt beginnen...waar liggen je eigen interesses en probeer daar iets mee te doen.

Toen ik mijn vriend ontmoette, gingen we uit eten met nog iemand. Wij hebben samen de hele avond zitten kletsen en waren aan het einde van de avond eigenlijk nog niet klaar met kletsen. Het was gewoon heel gezellig, er was een fijne sfeer; ik weet niet eens meer waar we het allemaal over gehad hebben, alleen dat de avond voorbij vloog en we geen gebrek aan gespreksstof hadden. De derde persoon heeft eigenlijk niet zo veel gezegd en er meer bij gezeten, geluisterd en gegeten :D
pi_189448132
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 15:36 schreef ludovico het volgende:
Nou, dan heb je dus zelf twee drempels opgeworpen die er in mijn post nadrukkelijk niet zijn. Als je terugleest zie je dat mijn maatstaf om in gesprek te gaan met iemand, heel erg laag ligt. Alleen dat wil niet zeggen dat ik ook seks met je wil, dat besluit ik later pas.

Van mij mag jij de lat heel hoog leggen en alleen een gesprekje willen investeren in vrouwen van wie je op voorhand al weet dat je er seks mee wil. Maar realiseer je dan wel dat je a) daarmee jezelf oefening ontzegt in contact leggen en b) ontkracht dat het de vrouwen zijn die zo onbenaderbaar zijn.
pi_189448374
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 15:10 schreef Generationalpha het volgende:
Wat zijn je maatstaven voor een relatie?
Even gauw uit de losse pols, geen garantie dat het compleet is:
- alles uit het lijstje dat ik al noemde
- vriendelijkheid naar de wereld om hem heen (ik knap bv enorm af op mannen die de serveerster afbekken)
- dat hij financieel z'n eigen broek op kan houden of het perspectief heeft dat binnen afzienbare tijd te gaan doen (ik verdien zelf ook mijn eigen geld en ga geen man levenslang onderhouden)
- een eigen leven en hobby's en interesses en vrienden waar hij ook tijd aan besteedt, en hij vindt het normaal dat ik dat ook heb
- geen politieke extremen, geen ernstige psychologische bagage, een positieve levensinstelling (af en toe de pest in hebben mag, permanente klaagmodus niet)
- me op gezette tijden alle hoeken van de slaapkamer laten zien
- enige mate van zorg en belangstelling kunnen opbrengen en incasseren. Concreet: ik ben niet emotioneel incontinent maar als ik geopereerd moet worden of mijn moeder overlijdt verwacht ik dat mijn kerel er voor me is. En als hij ziek is of ontslagen wordt geef ik steun, maar ik ga niet mijn leven omgooien als hij 0,1 graad verhoging heeft.

Geeft dat een beetje een beeld?
pi_189448472
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:44 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

- vriendelijkheid naar de wereld om hem heen (ik knap bv enorm af op mannen die de serveerster afbekken)
- dat hij financieel z'n eigen broek op kan houden of het perspectief heeft dat binnen afzienbare tijd te gaan doen (ik verdien zelf ook mijn eigen geld en ga geen man levenslang onderhouden)
- een eigen leven en hobby's en interesses en vrienden waar hij ook tijd aan besteedt, en hij vindt het normaal dat ik dat ook heb
- geen politieke extremen, geen ernstige psychologische bagage, een positieve levensinstelling (af en toe de pest in hebben mag, permanente klaagmodus niet)
- enige mate van zorg en belangstelling kunnen opbrengen en incasseren. Concreet: ik ben niet emotioneel incontinent maar als ik geopereerd moet worden of mijn moeder overlijdt verwacht ik dat mijn kerel er voor me is. En als hij ziek is of ontslagen wordt geef ik steun, maar ik ga niet mijn leven omgooien als hij 0,1 graad verhoging heeft.

Emotioneel incontinent :D die vind ik mooi.
pi_189448504
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:44 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Ik heb een heel aardig beeld. ;) Lijkt me een redelijk normaal lijstje. De meeste punten verwacht ik ook van een mogelijke vrouwelijke wederhelft. Eigenlijk alle punten wel. :D
pi_189448728
Daten is zo verschillend voor mannen en vrouwen dat het helemaal geen zin heeft om met elkaar hierover te praten lijkt wel. _O-

Vrijwel iedere man die ik ken, komt niet verder dan zijn standaarden op uiterlijk, ga je nog kieskeuriger zijn dan dat dan blijf je je hele leven single.
pi_189448828
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:27 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Nou, dan heb je dus zelf twee drempels opgeworpen die er in mijn post nadrukkelijk niet zijn. Als je terugleest zie je dat mijn maatstaf om in gesprek te gaan met iemand, heel erg laag ligt. Alleen dat wil niet zeggen dat ik ook seks met je wil, dat besluit ik later pas.

Van mij mag jij de lat heel hoog leggen en alleen een gesprekje willen investeren in vrouwen van wie je op voorhand al weet dat je er seks mee wil. Maar realiseer je dan wel dat je a) daarmee jezelf oefening ontzegt in contact leggen en b) ontkracht dat het de vrouwen zijn die zo onbenaderbaar zijn.
Kan, ehm, gesprekken ontstaan in mijn optiek voornamelijk als je zelf het initiatief neemt. Dat kan inderdaad met iedereen, dan is het ook een stuk minder bijzonder, dan is er minder drempel, en dat gaat met man en vrouw.
Als je een hele knappe vrouw zit en je wilt er wat mee dan krijg je een andere situatie, right?
Dus A gaat niet op.
B:Dit zegt volgens mij niks over mijn benaderbaarheid? Maar meer over wie ik zelf benader?
Vanuit vrouwelijk optiek zijn mannen niet benaderbaar want eng en niet veilig.. vanuit mannelijk perspectief vrouw niet benaderbaar want sociale normen en eng...
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 17:35:45 #167
5428 crew  miss_sly
pi_189449105
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kan, ehm, gesprekken ontstaan in mijn optiek voornamelijk als je zelf het initiatief neemt. Dat kan inderdaad met iedereen, dan is het ook een stuk minder bijzonder, dan is er minder drempel, en dat gaat met man en vrouw.
Als je een hele knappe vrouw zit en je wilt er wat mee dan krijg je een andere situatie, right?
Dus A gaat niet op.
B:Dit zegt volgens mij niks over mijn benaderbaarheid? Maar meer over wie ik zelf benader?
Vanuit vrouwelijk optiek zijn mannen niet benaderbaar want eng en niet veilig.. vanuit mannelijk perspectief vrouw niet benaderbaar want sociale normen en eng...
Je wil wat met die hele knappe vrouw, omdat ze zo knap is, maar je kunt er dus niet eens een gewoon gesprek mee voeren? Dan is ze dus out of your league, lijkt me?
pi_189449278
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je wil wat met die hele knappe vrouw, omdat ze zo knap is, maar je kunt er dus niet eens een gewoon gesprek mee voeren? Dan is ze dus out of your league, lijkt me?
Dat is wel weer heel makkelijk. Denk dat je wel onderschat hoeveel mannen (ook gewone doodnormale mannen) opkijken tegen mooie vrouwen.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 17:47:21 #169
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189449290
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 14:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh joh? :D Wist ik niet. Ik vind het altijd wel een fijne vraag.
Het lijkt me dat wanneer het antwoord in je profiel staat een schoolvoorbeeld van desinteresse.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 17:48:59 #170
5428 crew  miss_sly
pi_189449310
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:46 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is wel weer heel makkelijk. Denk dat je wel onderschat hoeveel mannen (ook gewone doodnormale mannen) opkijken tegen mooie vrouwen.
Waarom? Omdat ze een mooi snoetje heeft? Ze is nog veel meer dan dat. Ze zal het op prijs stellen als een man/mannen nou eens door die buitenkant heen kijken.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 17:55:45 #171
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189449407
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:46 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als je voldoende oefening hebt gehad met een normaal gesprek of slap ouwehoeren met allerlei soorten mensen, inclusief vrouwen, is die mooie vrouw geen enkel probleem. Al flap je er iets uit als "kannie goe uit me woorden komme zo geil wor ik van je :9~ Hebbik anders noojt."
pi_189449449
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom? Omdat ze een mooi snoetje heeft? Ze is nog veel meer dan dat. Ze zal het op prijs stellen als een man/mannen nou eens door die buitenkant heen kijken.
Tuurlijk wel, maar denk je niet dat mannen gevoeliger zijn voor vrouwelijk schoon dan andersom? (Op een impulsieve manier bedoel ik dan.)
pi_189449609
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:58 schreef Generationalpha het volgende:
Tuurlijk wel, maar denk je niet dat mannen gevoeliger zijn voor vrouwelijk schoon dan andersom? (Op een impulsieve manier bedoel ik dan.)
Zal best, maar volgens mij was de insteek van dit topic "mannen die graag seks willen maar het niet kunnen krijgen". Daar wil ik best op reageren en mijn 2 cts geven.
Als de insteek is "mannen die alleen seks met mooie vrouwen willen maar dat niet kunnen krijgen" is dat een ander gesprek.
pi_189449617
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 18:10 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Zal best, maar volgens mij was de insteek van dit topic "mannen die graag seks willen maar het niet kunnen krijgen". Daar wil ik best op reageren en mijn 2 cts geven.
Als de insteek is "mannen die alleen seks met mooie vrouwen willen maar dat niet kunnen krijgen" is dat een ander gesprek.
Vooruit dan maar. ;)
pi_189449624
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

cliché's die alleen in films voorkomen :')

Tenzij je in een grot gewoond heb, kun je heel goed in je dagelijkse leven zien dat mensen altijd op uiterlijk matchen. Iemand die lelijk is met een knapper partner komt vrijwel niet voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')