Dank.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, moest ik ook aan denken. R&P / Rust zacht lieve 8108139dpths
En uiteraard; Sebasser,![]()
.
Barbaaf staat erbij maar het linkje linkt naar de OP van het betreffende topic en niet naar jouw meldpost. En de link bevat zijn naam niet. Maar dat wordt aangepast, beloofd.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik mis Barbaaf hier nog. En irl mis ik hem ook nog steeds...
Barbaafquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik mis Barbaaf hier nog. En irl mis ik hem ook nog steeds...
Yes! Bij onweer, als ik vogels zie, of rare stenen vind, etc.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
BarbaafLieve, wijze, grappige, ondeugende Barbaaf... Hij is er nog zo vaak, en het meest in de kleine dingen.
Heeee luttequote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
BarbaafLieve, wijze, grappige, ondeugende Barbaaf... Hij is er nog zo vaak, en het meest in de kleine dingen.
Hij was ook zo ontzettend jong.. jonger dan hij overkwam op het forum en inderdaad een geweldige muzieksmaak...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik weet het moment nog dat ik het bericht van Uzumaki_Naruto's overlijden las en me echt 3 dagen gewoon kut heb gevoelt, terwijl ik hem eigenlijk alleen kende omdat hij zo nu en dan toffe hiphop aanraadde en als een vriendelijk persoon overkwam.
Dit! Ik probeerde het topic nog terug te vindenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:52 schreef Kyara het volgende:
Ik kan geen oude topics terug lezen zonder aan Nanadu te denken.
R&P / Weg toekomstbeeldquote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:52 schreef Kyara het volgende:
Ik kan geen oude topics terug lezen zonder aan Nanadu te denken.
‘Lijkt’, dus iets te voorbarig voor dit topicquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:28 schreef Scary_Mary het volgende:
Nog niet genoemdLIF / Afscheid nemen vronie lijkt ons dit jaar ook ontvallen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |