Lees je wel wat je quote?quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Waarom moet je video evidence reviewen als de transponder geen beweging heeft gedetecteerd? En als de transponder een 'jumpstart report' genereert, dan betekent dat dus dat hij wel beweging heeft gedetecteerd en dan moet er (volgens artikel 36.13(a)) een straf worden gegeven.
En de situatie van Bottas is natuurlijk echt niet vergelijkbaar. Hij beweegt nog geen 2 centimeter.
Welke taal is dat?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:50 schreef bianconeri het volgende:
Dus daarom hebben ze het nagecheckt,
En welke taal is dit?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:54 schreef bianconeri het volgende:
Durft niet in te gaan op je eigen domme opmerking of wel?
Not sure if serious or stupid..quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:54 schreef bianconeri het volgende:
Prachtige race.
Alleen jammer dat het Japan is. Pro Honda stewards.
Albon met een belachelijke dive bomb op Norris, die ook nog schade kreeg. Kwam echt van veel te ver en had daar goede straf mogen krijgen.
En Leclerc straf geven voor dat met Max? Dat had echt alleen maar te maken met het feit dat Max een Japanse motor heeft.
Hamilton die veel klaagt, maar dit keer was er wel een hele duidelijke teamorder in favor van Bottas. Beetje gekke actie daar voor de verandering.
Albon gewoon slechte race ook weer. Slechte pace. Slechte acties. Heeft het gewoon niet.
Sainz en Gasly goed.
Just trolling, je moet hem eens tekeer zien gaan rond een CL-wedstrijd van Ajaxquote:
Heb nog nooit ergens lopen trollen dus ga maar eens inhoudelijk reageren als je zoiets vindt en gaat beledigen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Jist trolling, je moet hem eens tekeer zien gaan rond een CL-wedstrijd van Ajax
Lees je post eens terug tijdens Juventus - Ajax. Gegroet.quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heb nog nooit ergens lopen trollen dus ga maar eens inhoudelijk reageren als je zoiets vindt en gaat beledigen.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:44 schreef mikieu het volgende:
[..]
Lees je post eens terug tijdens Juventus - Ajax. Gegroet.
Precies ditquote:Op zondag 13 oktober 2019 22:50 schreef Peterselieman het volgende:
voor sommigen in dit topic hier geldt: Get a life.
die gasten worden betaald door ziggo en moeten pro Max zin ivm commerciële belangen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Ziggo figuren waren overigens ook een aanfluiting vandaag.
Albon die de auto vol bij Norris in gaat rijden dat is tof en leuk dat die wat risico neemt.
Leclerc die alleen wat opzij glijdt dat mag allemaal niet en is schandalig, moet er uit gehaald worden blah blah blah.
Ferrari zou zogenaamd voorgetrokken worden, totaal niet dus. Halen er zelf de regels nog bij aan over de valse start dat dat van Vettel dat dus niet is. Gaan alsnog als stel kleuters lopen janken.
Die oude zeur naast Rob is echt anti Ferrari.
Die is in elk geval rechtlijnig, was zowel tegen Leclerc als Albon. Blijft in elk geval dezelfde lijn aanhouden ipv de rest met hun oranje bril.
Niveau was daar weer bedroevend, zoals altijd als er iets met Max is.
Gaat erom dat ik niet goed tegen vroeg opstaan kan en ik vandaag best wel hard aan het mentale werk moest.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer? Was echt een prachtige race.
Ik ben er niet voor van bed gegaan, later gekeken. Maar mooie race.
Whut?? Hij bleef gewoon netjes in zijn eigen vak, moest opnieuw gaan terwijl de rest al ging.quote:Op maandag 14 oktober 2019 07:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
De regel zegt dat je niet mag bewegen maar de sensor moet het wel registreren.
Zou Ferrari informatie hebben vergaard over de tijd tussen de 5e rode lamp en lampen uit?
Zodat ze op de sim konden oefenen hoe vroeg ze konden starten om binnen de marge van de transponder te blijven.
Dit.quote:Op maandag 14 oktober 2019 08:40 schreef fathank het volgende:
Is toch te idioot voor woorden dat zo simpel iets bvoor interpretatie vatbaar is
Bewegen voor de lampen uitgaan zou gewoon een drive through moeten zijn. Of je nou in je vak blijft of niet
Mee eens, zelfde met 4 banden buiten de lijn, is buiten de baan. En niet zoals in Monza, ja maar de vleugel hing nog wel boven de lijn.quote:Op maandag 14 oktober 2019 08:40 schreef fathank het volgende:
Is toch te idioot voor woorden dat zo simpel iets bvoor interpretatie vatbaar is
Bewegen voor de lampen uitgaan zou gewoon een drive through moeten zijn. Of je nou in je vak blijft of niet
Maar als je achteruit beweegt? Niemand kan met droge ogen beweren dat een beweging naar achteren een voordeel oplevert.quote:Op maandag 14 oktober 2019 08:40 schreef fathank het volgende:
Is toch te idioot voor woorden dat zo simpel iets voor interpretatie vatbaar is
Bewegen voor de lampen uitgaan zou gewoon een drive through moeten zijn. Of je nou in je vak blijft of niet
Laat die trol toch man. Dit een mooie race vinden Er gebeurde helemaal niks en het werd nog verpest door de FIA ook.quote:
Je vergeet dat de zoon van FIA's grote baas Leclerc's manager is. En de oud sportief directeur van de FIA nu voor Ferrari werkt. Transpantie is geen voordeel in dit spelletje waar het om niks anders dan geld gaatquote:Op maandag 14 oktober 2019 08:49 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Mee eens, zelfde met 4 banden buiten de lijn, is buiten de baan. En niet zoals in Monza, ja maar de vleugel hing nog wel boven de lijn.
Transparantie zou veel discussie wegnemen.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Laat die trol toch man. Dit een mooie race vinden Er gebeurde helemaal niks en het werd nog verpest door de FIA ook.
1 2 3 4 5 6 | <?php if Max_DNF then { echo "mooie race" } ?> |
Beweging is beweging. Al doe je een backflip en land je precies op dezelfde plek.quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar als je achteruit beweegt? Niemand kan met droge ogen beweren dat een beweging naar achteren een voordeel oplevert.
Zolang zoiets niet in de regels is opgenomen blijft het een discussie.
Dat mensen de regel niet snappen is wat anders dan dat het voor interpretatie vatbaar zou zijn. Dat is het niet.quote:Op maandag 14 oktober 2019 08:40 schreef fathank het volgende:
Is toch te idioot voor woorden dat zo simpel iets voor interpretatie vatbaar is
Bewegen voor de lampen uitgaan zou gewoon een drive through moeten zijn. Of je nou in je vak blijft of niet
grappig om te lezen van iemand die er altijd het meest zuur over doet.quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat mensen de regel niet snappen is wat anders dan dat het voor interpretatie vatbaar zou zijn. Dat is het niet.
Nou moeten we accepteren dat het lezen van regels menigeen boven de pet gaat, irritanter is het dat zure verliezers die wel beter weten het gaan gebruiken om te doens alsof de meest benadeelde coureur van de laatste jaren bevoordeeld wordt. Dat is geen kwestie van niet begrijpen maar van spelletjes spelen.
Oja dat is erg volwassen, als Max er uit ligt kan het geen mooie race meer zijn , dat zegt zoveel over Maxsupportersquote:
Zucht.quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:52 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Oja dat is erg volwassen, als Max er uit ligt kan het geen mooie race meer zijn , dat zegt zoveel over Maxsupporters
Oh maar ik geloof eigenlijk niet zo dat hij een troll is. Het is niet iemand die alleen maar komt posten als Max er uit ligt.quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zucht.
Er staat precies het tegenovergestelde.
Omdat veel mensen niet snappen dat "bewegen" altijd relatief is.quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:41 schreef vosss het volgende:
@:Weltschmerz mensen snappen de regel wel, ze zijn het er alleen niet mee eens.
Maar wel iemand die elke kans daartoe aangrijpt.quote:Op maandag 14 oktober 2019 10:02 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Oh maar ik geloof eigenlijk niet zo dat hij een troll is. Het is niet iemand die alleen maar komt posten als Max er uit ligt.
'ik bewoog niet, maar het asfalt onder mijn auto verschoof'quote:Op maandag 14 oktober 2019 10:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Omdat veel mensen niet snappen dat "bewegen" altijd relatief is.
Je kunt stilstaan ten opzichte van het wegdek maar bewegen rond de zon.
Daarom zal er altijd een sensor met transponder nodig zijn die een al dan niet bindend advies uitbrengt aan de autoriteiten.
Het probleem is dat ze dezelfde transponder gebruiken die kijkt of iemand op de grid in zijn positie gelocked is. Die auto's kunnen niet op de millimeter nauwkeurig geparkeerd worden na de opwarmronde en daar wordt een vakje voor gebruikt wat die transponder meet of ze daar in staan.quote:Op maandag 14 oktober 2019 10:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Omdat veel mensen niet snappen dat "bewegen" altijd relatief is.
Je kunt stilstaan ten opzichte van het wegdek maar bewegen rond de zon.
Daar zal er altijd een sensor met transponder nodig zijn die een al dan niet bindend advies uitbrengt aan de autoriteiten.
Door deze methode zou je dus een fractie voor het uitgaan van de lampen kunnen vertrekken, maar dat dit binnen die marge is. Hoewel je dat nooit kunt timen natuurlijk.quote:Op maandag 14 oktober 2019 10:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze dezelfde transponder gebruiken die kijkt of iemand op de grid in zijn positie gelocked is. Die auto's kunnen niet op de millimeter nauwkeurig geparkeerd worden na de opwarmronde en daar wordt een vakje voor gebruikt wat die transponder meet of ze daar in staan.
Datzelfde meetinstrument meet of er een vals start is. En een valse start is dus of je voordat de lampen uit zijn de auto uit dat vakje is. Een valse start is dus NIET of je auto beweegt voordat de lampen uit gaan.
Ze meten dus gewoon verkeerd. Dat is wat er aan de hand is.
Dat geldt voor sommigen zoals jij. Vele anderen snappen de regel gewoon niet of willen hem niet snappen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:41 schreef vosss het volgende:
@:Weltschmerz mensen snappen de regel wel, ze zijn het er alleen niet mee eens.
twitter:Motorsport twitterde op maandag 14-10-2019 om 12:28:09 FIA: F1 needs tolerance approach to start system #F1https://t.co/KwZk6vBwos reageer retweet
Dit precies....quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zucht.
Er staat precies het tegenovergestelde.
Realisme verwarren met negativiteitquote:Op maandag 14 oktober 2019 10:04 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Maar wel iemand die elke kans daartoe aangrijpt.
Als ik goed zeg worden de lampen ook niet standaard op exact hetzelfde moment uitgedaan.quote:Op maandag 14 oktober 2019 10:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Door deze methode zou je dus een fractie voor het uitgaan van de lampen kunnen vertrekken, maar dat dit binnen die marge is. Hoewel je dat nooit kunt timen natuurlijk.
Die regel is al heel simpel, hoe simpel wil je het hebben?quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:14 schreef papert het volgende:
De mensen die zeggen dat geen straf voor Vettel inconsequentie van de FIA aangeeft zijn te begrijpen. De regels zouden zo opgesteld moeten worden dat het voor de leek te begrijpen is, en geen technische discussie worden achteraf. De regel is nu blijkbaar onnodig ingewikkeld.
Persoonlijk vind ik het niet zo erg dat het niet bestraft is, omdat het de race niet enorm heeft beïnvloed. Ze zouden voor volgend seizoen de regel wel moeten evalueren.
Ik snap de moeite niet zo van zoiets. Meestal bekijken ze het wel heel gauw als het om iets belangrijks gaat voor dat moment. Maar dat van Leclerc boeide voor de race niet zo, had verder totaal geen invloed.quote:Dat Leclerc niet meteen bestraft werd vind ik veel erger. Het op hoge snelheid doorrijden met losse onderdelen is gevaarlijk, dat niet gelijk bestraffen geeft een enorm verkeerd signaal af. Hij had naar binnen kunnen komen, toen hij dat niet deed had de auto vanwege de veiligheid uit de wedstrijd gehaald moeten worden.
Over het incident tussen Leclerc en Verstappen heb ik veel te weinig kennis om daar iets over te oordelen. Dit soort incidenten zullen altijd voor een groot gedeel interpretatie zijn.
Voor mensen als dit zou je wel iets aan die regel misschien moeten doen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 10:05 schreef fathank het volgende:
[..]
'ik bewoog niet, maar het asfalt onder mijn auto verschoof'
In plaats van een sensor die een metalen plaatje in het asfalt detecteert zou er een een binaire streepjescode op het wegdek geschilderd moeten worden.quote:Op maandag 14 oktober 2019 10:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze dezelfde transponder gebruiken die kijkt of iemand op de grid in zijn positie gelocked is. Die auto's kunnen niet op de millimeter nauwkeurig geparkeerd worden na de opwarmronde en daar wordt een vakje voor gebruikt wat die transponder meet of ze daar in staan.
Datzelfde meetinstrument meet of er een vals start is. En een valse start is dus of je voordat de lampen uit zijn de auto uit dat vakje is. Een valse start is dus NIET of je auto beweegt voordat de lampen uit gaan.
Ze meten dus gewoon verkeerd. Dat is wat er aan de hand is.
aldus Masiquote:"The current system is a system we have had in place for a number of years," he explained. "I think the advent of technology has got better over the years with in-car cameras, the ability to see things better and all that.
"Is there something we can look at for the future? Absolutely. But as we sit here now, it is the determining factor that we have and the one that we use."
wat die Masi zelf zegt, het systeem wat ze gebruiken is misschien wat verouderd dus ze zullen er in de toekomst wel wat anders op vindenquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In plaats van een sensor die een metalen plaatje in het asfalt detecteert zou er een een binaire streepjescode op het wegdek geschilderd moeten worden.
Die dan weer wordt uitgelezen door een speciale fotocel, een zgn. barcode-scanner.
Al geef ik toe dat dit niet werkt als er veel water of sneeuw op de baan ligt.
Wel kan er nog snel geveegd of gedweild worden terwijl het veld aan de opwarmronde is begonnen. Ok weing tijd op mickeymousebaan Zandvoort, dus extra trainen hierop dan moet het pAssen.
Verstappen snapt het blijkbaar nog niet.quote:This has been accepted practice for more than 20 years, and is fully understand and accepted by all teams and drivers.
But, what the exact tolerances for movement are – whether that is distance moved or time before the lights go out – are kept a closely guarded secret by the governing body.
That is because if teams knew exactly what they could get away with, then they would use that knowledge to try to exploit their getaways in the future.
Waarom zou het door een leek te begrijpen moeten zijn? Het probleem is vooral dat mensen niet willen begrijpen dat ze leek zijn. Je kunt niet alles downdumben tot het allerlaagste niveau en dan goede regels overhouden.quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:14 schreef papert het volgende:
De mensen die zeggen dat geen straf voor Vettel inconsequentie van de FIA aangeeft zijn te begrijpen. De regels zouden zo opgesteld moeten worden dat het voor de leek te begrijpen is, en geen technische discussie worden achteraf. De regel is nu blijkbaar onnodig ingewikkeld.
Ik ben bang dat veel FOK!-users geen genoegen nemen met dit antwoord.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat die Masi zelf zegt, het systeem wat ze gebruiken is misschien wat verouderd dus ze zullen er in de toekomst wel wat anders op vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |