Lees je wel wat je quote?quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Waarom moet je video evidence reviewen als de transponder geen beweging heeft gedetecteerd? En als de transponder een 'jumpstart report' genereert, dan betekent dat dus dat hij wel beweging heeft gedetecteerd en dan moet er (volgens artikel 36.13(a)) een straf worden gegeven.
En de situatie van Bottas is natuurlijk echt niet vergelijkbaar. Hij beweegt nog geen 2 centimeter.
Welke taal is dat?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:50 schreef bianconeri het volgende:
Dus daarom hebben ze het nagecheckt,
En welke taal is dit?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:54 schreef bianconeri het volgende:
Durft niet in te gaan op je eigen domme opmerking of wel?
Not sure if serious or stupid..quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:54 schreef bianconeri het volgende:
Prachtige race.
Alleen jammer dat het Japan is. Pro Honda stewards.
Albon met een belachelijke dive bomb op Norris, die ook nog schade kreeg. Kwam echt van veel te ver en had daar goede straf mogen krijgen.
En Leclerc straf geven voor dat met Max? Dat had echt alleen maar te maken met het feit dat Max een Japanse motor heeft.
Hamilton die veel klaagt, maar dit keer was er wel een hele duidelijke teamorder in favor van Bottas. Beetje gekke actie daar voor de verandering.
Albon gewoon slechte race ook weer. Slechte pace. Slechte acties. Heeft het gewoon niet.
Sainz en Gasly goed.
Just trolling, je moet hem eens tekeer zien gaan rond een CL-wedstrijd van Ajaxquote:
Heb nog nooit ergens lopen trollen dus ga maar eens inhoudelijk reageren als je zoiets vindt en gaat beledigen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Jist trolling, je moet hem eens tekeer zien gaan rond een CL-wedstrijd van Ajax
Lees je post eens terug tijdens Juventus - Ajax. Gegroet.quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heb nog nooit ergens lopen trollen dus ga maar eens inhoudelijk reageren als je zoiets vindt en gaat beledigen.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:44 schreef mikieu het volgende:
[..]
Lees je post eens terug tijdens Juventus - Ajax. Gegroet.
Precies ditquote:Op zondag 13 oktober 2019 22:50 schreef Peterselieman het volgende:
voor sommigen in dit topic hier geldt: Get a life.
die gasten worden betaald door ziggo en moeten pro Max zin ivm commerciële belangen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Ziggo figuren waren overigens ook een aanfluiting vandaag.
Albon die de auto vol bij Norris in gaat rijden dat is tof en leuk dat die wat risico neemt.
Leclerc die alleen wat opzij glijdt dat mag allemaal niet en is schandalig, moet er uit gehaald worden blah blah blah.
Ferrari zou zogenaamd voorgetrokken worden, totaal niet dus. Halen er zelf de regels nog bij aan over de valse start dat dat van Vettel dat dus niet is. Gaan alsnog als stel kleuters lopen janken.
Die oude zeur naast Rob is echt anti Ferrari.
Die is in elk geval rechtlijnig, was zowel tegen Leclerc als Albon. Blijft in elk geval dezelfde lijn aanhouden ipv de rest met hun oranje bril.
Niveau was daar weer bedroevend, zoals altijd als er iets met Max is.
Gaat erom dat ik niet goed tegen vroeg opstaan kan en ik vandaag best wel hard aan het mentale werk moest.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer? Was echt een prachtige race.
Ik ben er niet voor van bed gegaan, later gekeken. Maar mooie race.
Whut?? Hij bleef gewoon netjes in zijn eigen vak, moest opnieuw gaan terwijl de rest al ging.quote:Op maandag 14 oktober 2019 07:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
De regel zegt dat je niet mag bewegen maar de sensor moet het wel registreren.
Zou Ferrari informatie hebben vergaard over de tijd tussen de 5e rode lamp en lampen uit?
Zodat ze op de sim konden oefenen hoe vroeg ze konden starten om binnen de marge van de transponder te blijven.
Dit.quote:Op maandag 14 oktober 2019 08:40 schreef fathank het volgende:
Is toch te idioot voor woorden dat zo simpel iets bvoor interpretatie vatbaar is
Bewegen voor de lampen uitgaan zou gewoon een drive through moeten zijn. Of je nou in je vak blijft of niet
Mee eens, zelfde met 4 banden buiten de lijn, is buiten de baan. En niet zoals in Monza, ja maar de vleugel hing nog wel boven de lijn.quote:Op maandag 14 oktober 2019 08:40 schreef fathank het volgende:
Is toch te idioot voor woorden dat zo simpel iets bvoor interpretatie vatbaar is
Bewegen voor de lampen uitgaan zou gewoon een drive through moeten zijn. Of je nou in je vak blijft of niet
Maar als je achteruit beweegt? Niemand kan met droge ogen beweren dat een beweging naar achteren een voordeel oplevert.quote:Op maandag 14 oktober 2019 08:40 schreef fathank het volgende:
Is toch te idioot voor woorden dat zo simpel iets voor interpretatie vatbaar is
Bewegen voor de lampen uitgaan zou gewoon een drive through moeten zijn. Of je nou in je vak blijft of niet
Laat die trol toch man. Dit een mooie race vinden Er gebeurde helemaal niks en het werd nog verpest door de FIA ook.quote:
Je vergeet dat de zoon van FIA's grote baas Leclerc's manager is. En de oud sportief directeur van de FIA nu voor Ferrari werkt. Transpantie is geen voordeel in dit spelletje waar het om niks anders dan geld gaatquote:Op maandag 14 oktober 2019 08:49 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Mee eens, zelfde met 4 banden buiten de lijn, is buiten de baan. En niet zoals in Monza, ja maar de vleugel hing nog wel boven de lijn.
Transparantie zou veel discussie wegnemen.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Laat die trol toch man. Dit een mooie race vinden Er gebeurde helemaal niks en het werd nog verpest door de FIA ook.
1 2 3 4 5 6 | <?php if Max_DNF then { echo "mooie race" } ?> |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |