wel mee eens maar er zijn toch weleens vaker coureurs doorgereden met schadequote:Op zondag 13 oktober 2019 09:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die crash snap ik nog wel. Maar dat doorrijden terwijl de onderdelen er af vliegen....
Coulance in ronde 1 vind ik prima omdat het druk en chaotisch kan zijn. Dat vind ik voor een P3 situatie met slechts 2 auto’s ruim voor hem echt niet van toepassing.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was wel zijn fout maar gezien de coulance in de 1e ronde had ik ook niet verwacht dat hij er straf voor zou krijgen
Met schade ja. Maar ook als er hele carbonstukken op helmen komen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel mee eens maar er zijn toch weleens vaker coureurs doorgereden met schade
Bottas werd een paar jaar geleden ook niet bestraft voor een valse start. Omdat hij toen ook binnen de marge van de transponder bleef.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat van Vettel vond ik wel vreemd ja en over die vleugel van Leclerc, zijn er weleens straffen voor iets soortgelijks uitgedeeld?
Maar niet met losse onderdelen!! Dat mag niet! Als een voorvleugel afbreekt of een wing end plate en dat ding ligt naast de baan ja dan kunnen ze doorrijden, maar niet als dat ding er nog half aanbungelt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel mee eens maar er zijn toch weleens vaker coureurs doorgereden met schade
Toen het er vorig jaar nog naar uitzag dat Hamilton voor de titel moest vechten was er geen coulance in de eerste ronde.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was wel zijn fout maar gezien de coulance in de 1e ronde had ik ook niet verwacht dat hij er straf voor zou krijgen
Je gaat dan in ieder geval niet de pits voorbij rijden nee...quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Maar niet met losse onderdelen!! Dat mag niet! Als een voorvleugel afbreekt of een wing end plate en dat ding ligt naast de baan ja dan kunnen ze doorrijden, maar niet als dat ding er nog half aanbungelt.
Verstappen tegen Ricciardo Hongarije 2017 was net zoiets toch en ook geen straf voor zover ik me kan herinnerenquote:
Jawel Max kreeg toen strafquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verstappen tegen Ricciardo Hongarije 2017 was net zoiets toch en ook geen straf voor zover ik me kan herinneren
Was wel een straf. Daarna week gejammer dat Bottas voor hetzelfde een race eerder geen straf kreeg.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verstappen tegen Ricciardo Hongarije 2017 was net zoiets toch en ook geen straf voor zover ik me kan herinneren
Die benoemde ik net, reken maar dat die straf kreegquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verstappen tegen Ricciardo Hongarije 2017 was net zoiets toch en ook geen straf voor zover ik me kan herinneren
Jazeker wel.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verstappen tegen Ricciardo Hongarije 2017 was net zoiets toch en ook geen straf voor zover ik me kan herinneren
OKquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Was wel een straf. Daarna week gejammer dat Bottas voor hetzelfde een race eerder geen straf kreeg.
Zelf bij zn teamgenoot kreeg hij dat.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verstappen tegen Ricciardo Hongarije 2017 was net zoiets toch en ook geen straf voor zover ik me kan herinneren
Nou staat er verder ook niets in de regels over het feit dat je meer zou mogen flikken bij je teamgenoot.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:13 schreef mikieu het volgende:
[..]
Zelf bij zn teamgenoot kreeg hij dat.
Volgens mij kreeg hij 10 seconden toen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verstappen tegen Ricciardo Hongarije 2017 was net zoiets toch en ook geen straf voor zover ik me kan herinneren
Maar dat is wel een ongeschreven regel natuurlijk. Bij twijfel niet doen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou staat er verder ook niets in de regels over het feit dat je meer zou mogen flikken bij je teamgenoot.
Is dacht ik wel benoemd.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Toch raar dat Ziggo helemaal vergeet dit moment aan te halen.
Het lijkt bijna politiek, ipv een wedstrijdquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:18 schreef Refragmental het volgende:
Lijkt bijna een trend. Zaken waarvoor Max ooit gestraft is geworden, krijgt Lec nu ontzettend veel coulance.
Mja Leclerc mag meer en Ferrari mag meer.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:18 schreef Refragmental het volgende:
Lijkt bijna een trend. Zaken waarvoor Max ooit gestraft is geworden, krijgt Lec nu ontzettend veel coulance.
Net even teruggekeken. Hetzelfde incident ja maar Verstappen raakte Ric heel lichtjes, ric moest even van de baan af en kon meteen weer terug. Wel een straf voor Max, en ook Max zat aan de binnenkant.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verstappen tegen Ricciardo Hongarije 2017 was net zoiets toch en ook geen straf voor zover ik me kan herinneren
Andere wedstrijdleiding.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:18 schreef Refragmental het volgende:
Lijkt bijna een trend. Zaken waarvoor Max ooit gestraft is geworden, krijgt Lec nu ontzettend veel coulance.
hahaha, ook dat kan gewoon. Stond er weer een "model" te vlaggen dan?quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:19 schreef sasquatsch het volgende:
Blijkbaar is de race een ronde te vroeg afgevlagd waardoor Perez zijn negende plaats heeft behouden.
tja, maar goed Leclerc kan nog een straf krijgenquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Net even teruggekeken. Hetzelfde incident ja maar Verstappen raakte Ric heel lichtjes, ric moest even van de baan af en kon meteen weer terug. Wel een straf voor Max, en ook Max zat aan de binnenkant.
Wederom meten met twee maten dus.
Ricciardo viel uit lekte wat vloeistof volgens mij.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Net even teruggekeken. Hetzelfde incident ja maar Verstappen raakte Ric heel lichtjes, ric moest even van de baan af en kon meteen weer terug. Wel een straf voor Max, en ook Max zat aan de binnenkant.
Wederom meten met twee maten dus.
Ik denk dat een aantal coureurs vinden dat Verstappen over coulance niet te klagen heeft.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:19 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Mja Leclerc mag meer en Ferrari mag meer.
Hij doet wat hij moet doen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:19 schreef Monolith het volgende:
Vond de race van Albon eigenlijk niet zo denderend.
Iddquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:22 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat Hamilton in de laatste ronde Seb niet voorbij gegaan is
Ja, bizar..quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:19 schreef sasquatsch het volgende:
Blijkbaar is de race een ronde te vroeg afgevlagd waardoor Perez zijn negende plaats heeft behouden.
Alweer? Weer een supermodel met een vlag?quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:19 schreef sasquatsch het volgende:
Blijkbaar is de race een ronde te vroeg afgevlagd waardoor Perez zijn negende plaats heeft behouden.
Liberty maakt er op meerdere vlakken een potje van.quote:
De vraag van Verstappen is dan wel terecht, wat moet je dan doen om een straf te krijgen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is wel beter tho dat ze minder zwaar straffen. Sowieso rijdt er niemand opzettelijk tegen een andere auto aan omdat er dan dingen van je eigen auto afbreken dus je hoeft daar niet als een politieagent bovenop te zitten. Leclerc is al "gestraft" door het feit dat hij een nieuwe neus moet halen.
De wedstrijdleiding is in handen van de fia.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Liberty maakt er op meerdere vlakken een potje van.
Rode auto’s mogen meerquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:18 schreef Refragmental het volgende:
Lijkt bijna een trend. Zaken waarvoor Max ooit gestraft is geworden, krijgt Lec nu ontzettend veel coulance.
Waren de rollen omgedraaid was dit genoeg.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De vraag van Verstappen is dan wel terecht, wat moet je dan doen om een straf te krijgen.
Er mag sowieso meer.quote:
Rare redenatie dit, verstappen is dan gestraft voor het hebben van een snelle start. Hoe valt dat recht te praten?quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is wel beter tho dat ze minder zwaar straffen. Sowieso rijdt er niemand opzettelijk tegen een andere auto aan omdat er dan dingen van je eigen auto afbreken dus je hoeft daar niet als een politieagent bovenop te zitten. Leclerc is al "gestraft" door het feit dat hij een nieuwe neus moet halen.
misschien een klacht van RBRquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:26 schreef Breekfast het volgende:
Hoe kwam het trouwens dat het incident tussen LeClerc en Verstappen eerst met no further action werd afgedaan en daarna toch weer under investigation kwam?
Komen ze later deze week nog op terugquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:26 schreef Breekfast het volgende:
Hoe kwam het trouwens dat het incident tussen LeClerc en Verstappen eerst met no further action werd afgedaan en daarna toch weer under investigation kwam?
Waarschijnlijk een protest ingediend.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:26 schreef Breekfast het volgende:
Hoe kwam het trouwens dat het incident tussen LeClerc en Verstappen eerst met no further action werd afgedaan en daarna toch weer under investigation kwam?
Ik vermoed na een klacht van Red Bull?quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:26 schreef Breekfast het volgende:
Hoe kwam het trouwens dat het incident tussen LeClerc en Verstappen eerst met no further action werd afgedaan en daarna toch weer under investigation kwam?
Dat zou ook voor het eerst zijn of niet? Dat iets opnieuw onder investigation komt, dat heb ik nooit eerder gezien.quote:
Ja dat is duidelijk geen incrowdquote:
quote:
Is weggewaaidquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
En ik ben ook wel benieuwd waar die enorme update van Honda eigenlijk was? En ze hadden toch alles opgeofferd voor deze race?
Verstappen heeft vandaag pech gehad. Ik bedoel meer dat je in zijn algemeenheid geen strenge regels nodig hebt voor dit soort situaties omdat coureurs toch niet opzettelijk tegen andere auto's aan gaan rijden als ware het botsauto's op de kermis. Je gooit negen van de tien keer je eigen glazen in als je contact maakt met een andere auto.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Rare redenatie dit, verstappen is dan gestraft voor het hebben van een snelle start. Hoe valt dat recht te praten?
Dan krijgen de Duitsers toch nog die waterstofbommen op hun dak.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:32 schreef Zorro het volgende:
Doornbos tegen Stapel: Het word Kees by Kees bekeken
Je had even gemist dat Max er in beide gevallen al voorbij was?quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Net even highlights gekeken, maar de posts hier zijn veel vermakelijker.
Iedereen viesmad op Leclerc. Maar men lijkt te vergeten dat iemand van de baan beuken gewoon toegestaan is als je maar aan de binnenkant zit. Want dan heb je recht op de bocht. Dat is al een tijdje zo en werd bevestigd in Oostenrijk.
En ik ben ook wel benieuwd waar die enorme update van Honda eigenlijk was? En ze hadden toch alles opgeofferd voor deze race?
Ernaast is niet er voorbij, dus nee. Dat heb jij gemist.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Je had even gemist dat Max er in beide gevallen al voorbij was?
Het wordt ook wel allemaal opgehemeld. Ik zag verschillende sites het over super brandstof of wonder brandstof hebben met een mega update etc.quote:
Als er geen crash met ferrari’s zijn denkt de FIA daar toch anders over. En als je zo over een finish heen gaat is ook vrij duidelijk wie de winnaar isquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ernaast is niet er voorbij, dus nee. Dat heb jij gemist.
Jij ging er niet voor opstaan toch? Maar de samenvatting van 2 min geeft je vast superieure kennis over de rest. Enlighten us almighty...quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ernaast is niet er voorbij, dus nee. Dat heb jij gemist.
Nee hoor. Ze moeten na Oostenrijk wel consequent zijn en dat is hier dan ook het geval. Leclerc hiervoor bestraffen kan gewoon niet, want hij doet niets verkeerd. Niet volgens de regels en niet volgens de jurisprudentie van de stewards. Hamilton is hier ook al regelmatig mee weggekomen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:37 schreef Blik het volgende:
[..]
Als er geen crash met ferrari’s zijn denkt de FIA daar toch anders over.
Als er een update is moet je sowieso alles van Helmut Marko negeren, die is echt veel te optimistisch onrealistisch gewoon.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het wordt ook wel allemaal opgehemeld. Ik zag verschillende sites het over super brandstof of wonder brandstof hebben met een mega update etc.
Wel jammer voor Max, de tweede helft van het seizoen gaat een beetje als een nachtkaars uit tot nu toe.
Als je als aanvaller de binnenkant van de bocht hebt, dan heb je die positie gewonnen, ja. Maar je mag als verdediger niet zomaar iemand van de baan rijden natuurlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar men lijkt te vergeten dat iemand van de baan beuken gewoon toegestaan is als je maar aan de binnenkant zit. Want dan heb je recht op de bocht. Dat is al een tijdje zo en werd bevestigd in Oostenrijk.
Hij doet niks verkeerd? Causing a collision is niks verkeerd doen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze moeten na Oostenrijk wel consequent zijn en dat is hier dan ook het geval. Leclerc hiervoor bestraffen kan gewoon niet, want hij doet niets verkeerd. Niet volgens de regels en niet volgens de jurisprudentie van de stewards. Hamilton is hier ook al regelmatig mee weggekomen.
En waar staat dit geschreven? Waar is de jurisprudentie? Nergens, droom lekker verderquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je als aanvaller de binnenkant van de bocht hebt, dan heb je die positie gewonnen, ja. Maar je mag als verdediger niet zomaar iemand van de baan rijden natuurlijk.
Plus dat Max in beide gevallen voor de auto zit. Dus in Oostenrijk aan de binnenkant, en in Japan er aan de buitenkant er ruim voorbij.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je als aanvaller de binnenkant van de bocht hebt, dan heb je die positie gewonnen, ja. Maar je mag als verdediger niet zomaar iemand van de baan rijden natuurlijk.
Leuk geprobeerd weer
Volgens de regels was het geen valse start, omdat de transponder het niet geregistreerd heeft.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:10 schreef Sjemmert het volgende:
Die valse start is wel schandalig dat die niet bestraft is.
Zeker weten dat je geen aandelen van deze clickbsitsite hebt?quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Onboard van Leclerc: https://www.gpblog.com/nl(...)rc-niet-genoeg-.html
Inderdaad, dat mag bij het uitkomen van een bocht als je de binnenkant hebt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:39 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hij doet niks verkeerd? Causing a collision is niks verkeerd doen?
Dat is niet waar.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Plus dat Max in beide gevallen voor de auto zit.
Neequote:Op zondag 13 oktober 2019 09:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad, dat mag bij het uitkomen van een bocht als je de binnenkant hebt.
Hamilton komt overal mee weg, dat kan de standaard niet zijn. Vettel en Raikkonen kregen vorig seizoen 10 seconden voor veel minder onderstuur en een klein tikkie.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze moeten na Oostenrijk wel consequent zijn en dat is hier dan ook het geval. Leclerc hiervoor bestraffen kan gewoon niet, want hij doet niets verkeerd. Niet volgens de regels en niet volgens de jurisprudentie van de stewards. Hamilton is hier ook al regelmatig mee weggekomen.
Ferrari zal lig andere transponder hebben dan andere teams.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens de regels was het geen valse start, omdat de transponder het niet geregistreerd heeft.
Als er iets schandalig is, dan is het die foutmarge van die transponder. En de regels die het puur af laten hangen van die transponder. Als je met het blote oog overduidelijk kan zien dat het een valse start is, dan zou die transponder op de tweede plaats moeten komen en dus helemaal niet moeten bepalen of het wel of geen jumpstart was.
Dus de regels zijn schandalig en de transponder is schandalig inaccuraat.
De stewards hebben gewoon volgens de regels gehandeld.
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |