Als er geen crash met ferrari’s zijn denkt de FIA daar toch anders over. En als je zo over een finish heen gaat is ook vrij duidelijk wie de winnaar isquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ernaast is niet er voorbij, dus nee. Dat heb jij gemist.
Jij ging er niet voor opstaan toch? Maar de samenvatting van 2 min geeft je vast superieure kennis over de rest. Enlighten us almighty...quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ernaast is niet er voorbij, dus nee. Dat heb jij gemist.
Nee hoor. Ze moeten na Oostenrijk wel consequent zijn en dat is hier dan ook het geval. Leclerc hiervoor bestraffen kan gewoon niet, want hij doet niets verkeerd. Niet volgens de regels en niet volgens de jurisprudentie van de stewards. Hamilton is hier ook al regelmatig mee weggekomen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:37 schreef Blik het volgende:
[..]
Als er geen crash met ferrari’s zijn denkt de FIA daar toch anders over.
Als er een update is moet je sowieso alles van Helmut Marko negeren, die is echt veel te optimistisch onrealistisch gewoon.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het wordt ook wel allemaal opgehemeld. Ik zag verschillende sites het over super brandstof of wonder brandstof hebben met een mega update etc.
Wel jammer voor Max, de tweede helft van het seizoen gaat een beetje als een nachtkaars uit tot nu toe.
Als je als aanvaller de binnenkant van de bocht hebt, dan heb je die positie gewonnen, ja. Maar je mag als verdediger niet zomaar iemand van de baan rijden natuurlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar men lijkt te vergeten dat iemand van de baan beuken gewoon toegestaan is als je maar aan de binnenkant zit. Want dan heb je recht op de bocht. Dat is al een tijdje zo en werd bevestigd in Oostenrijk.
Hij doet niks verkeerd? Causing a collision is niks verkeerd doen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze moeten na Oostenrijk wel consequent zijn en dat is hier dan ook het geval. Leclerc hiervoor bestraffen kan gewoon niet, want hij doet niets verkeerd. Niet volgens de regels en niet volgens de jurisprudentie van de stewards. Hamilton is hier ook al regelmatig mee weggekomen.
En waar staat dit geschreven? Waar is de jurisprudentie? Nergens, droom lekker verderquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je als aanvaller de binnenkant van de bocht hebt, dan heb je die positie gewonnen, ja. Maar je mag als verdediger niet zomaar iemand van de baan rijden natuurlijk.
Plus dat Max in beide gevallen voor de auto zit. Dus in Oostenrijk aan de binnenkant, en in Japan er aan de buitenkant er ruim voorbij.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je als aanvaller de binnenkant van de bocht hebt, dan heb je die positie gewonnen, ja. Maar je mag als verdediger niet zomaar iemand van de baan rijden natuurlijk.
Leuk geprobeerd weer
Volgens de regels was het geen valse start, omdat de transponder het niet geregistreerd heeft.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:10 schreef Sjemmert het volgende:
Die valse start is wel schandalig dat die niet bestraft is.
Zeker weten dat je geen aandelen van deze clickbsitsite hebt?quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Onboard van Leclerc: https://www.gpblog.com/nl(...)rc-niet-genoeg-.html
Inderdaad, dat mag bij het uitkomen van een bocht als je de binnenkant hebt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:39 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hij doet niks verkeerd? Causing a collision is niks verkeerd doen?
Dat is niet waar.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Plus dat Max in beide gevallen voor de auto zit.
Neequote:Op zondag 13 oktober 2019 09:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad, dat mag bij het uitkomen van een bocht als je de binnenkant hebt.
Hamilton komt overal mee weg, dat kan de standaard niet zijn. Vettel en Raikkonen kregen vorig seizoen 10 seconden voor veel minder onderstuur en een klein tikkie.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze moeten na Oostenrijk wel consequent zijn en dat is hier dan ook het geval. Leclerc hiervoor bestraffen kan gewoon niet, want hij doet niets verkeerd. Niet volgens de regels en niet volgens de jurisprudentie van de stewards. Hamilton is hier ook al regelmatig mee weggekomen.
Ferrari zal lig andere transponder hebben dan andere teams.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens de regels was het geen valse start, omdat de transponder het niet geregistreerd heeft.
Als er iets schandalig is, dan is het die foutmarge van die transponder. En de regels die het puur af laten hangen van die transponder. Als je met het blote oog overduidelijk kan zien dat het een valse start is, dan zou die transponder op de tweede plaats moeten komen en dus helemaal niet moeten bepalen of het wel of geen jumpstart was.
Dus de regels zijn schandalig en de transponder is schandalig inaccuraat.
De stewards hebben gewoon volgens de regels gehandeld.
Ja.quote:
Echte fans kijken televisie en gaan na de race op Fok zitten trollenquote:Op zondag 13 oktober 2019 07:37 schreef Airbus89 het volgende:
Nou, krijgen we eindelijk een gezellig topic, want de echte ''fans'' gaan nu natuurlijk weer slapen.
Hoe noem je dit dan?quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ernaast is niet er voorbij, dus nee. Dat heb jij gemist.
Alleen vergeet je even dat Leclerc te laat remde die daardoor dmv van onderstuur Verstappen raakte. Een totaal andere situatie dan in Oostenrijk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze moeten na Oostenrijk wel consequent zijn en dat is hier dan ook het geval. Leclerc hiervoor bestraffen kan gewoon niet, want hij doet niets verkeerd. Niet volgens de regels en niet volgens de jurisprudentie van de stewards. Hamilton is hier ook al regelmatig mee weggekomen.
Nee hoor. Dat staat nergens geschreven en komt ook nergens voor bij het bepalen van een eventuele straf. Het bestaat alleen in jouw hoofd en het is niet eens consequent, want dan lag Leclerc in Oostenrijk volgens jou voor. Slaat dus nergens op. Als je niet kunt bedenken dat als er twee auto's naast elkaar rijden er onmogelijk een van hen al voorbij kan zijn dan heeft het weinig zin om verder te posten.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:44 schreef Blik het volgende:
[..]
In jouw wereldbeeld niet, in die van de rest wel
Een tweedehandsje van Bottas uit 2017? Toch apart dat iedereen dat moment 'vergeten' is.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ferrari zal lig andere transponder hebben dan andere teams.
Leclerc had ook schade...quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:46 schreef opreis het volgende:
Als dit van leclerc mag dan is dat kan je eigenlijk wel verwachten dat coureurs hier gebruik van gaan maken. 9/10 is de coureur aan de buitenkant degene die de meeste schade heeft door de actie can degene aan de binnenkant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |