En de technische baas Brawn komt van Mercedes en geeft ook nog regelmatig commentaar op de coureurs. Pirelli en Mercedes hebben ook zakelijke banden buiten de F1. Af en toe lijkt het toch net een eerlijke sport.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:52 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Want Nicolas todt is de manager van Leclerc en Nicolas todt is de zoon van Jean todt de FIA baas.
Dat meen je echt?quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Risico is trouwens groot dat Leclerc zichzelf een keer zwaar verwondt. Hij denkt onderhand dat hij God is en zal nog meer risico gaan nemen om zijn ego maar te voeden. Levensgevaarlijk.
Ik heb de indruk dat jij Leclerc niet zo mag.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Risico is trouwens groot dat Leclerc zichzelf een keer zwaar verwondt. Hij denkt onderhand dat hij God is en zal nog meer risico gaan nemen om zijn ego maar te voeden. Levensgevaarlijk.
Max had dat ook in het begin, elke sessie 1e willen zijn. Leclerc doet dat ook, rijd op het limiet in de vrije trainingen en het is wachten totdat het fout gaat. Maar je ziet wel dat het een gefrustreerde rijder is als het een klein beetje tegenzit.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Is ook gewoon natte vinger werk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:01 schreef nils7 het volgende:
Die banden graph is nieuw toch?
Waar halen ze die data vandaan, die info heb je in games wel maar wist niet dat ze dit ook in het echt konden toveren.
Dat is een meatball, die hij niet gekregen heeft. Dus de fout ligt bij de stewards, niet Leclerc.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende: [..] Langer nodig? Rijden met losse onderdelen die eraf vliegen is auto langs de kant zetten of zwarte vlag. Dat is geen beslissing voor na de race. Leclerc had niet meer mogen rijden, had hij maar meteen de pit in moeten gaan en niet doorrijden totdat zijn onderdelen allemaal eraf gevlogen zijn.
Ik denk dat het een indicatie is op basis van het afgelegde aantal ronden op een bepaalde compound.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:01 schreef nils7 het volgende:
Die banden graph is nieuw toch?
Waar halen ze die data vandaan, die info heb je in games wel maar wist niet dat ze dit ook in het echt konden toveren.
Nee het is een F1 courreur, Dus dat is altijd 100%, ik heb hem nog niet op roekeloos rijden kunnen betrappenquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat meen ik. Heb niet het idee dat iemand die jongen remt.
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:59 schreef miss_dynastie het volgende:
komt ook door de toon van Leclercquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:02 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Dat is leuk, maar als Leclerc boos is is het een jankerd...
grappig, je vergeet het stukje dat Brawn samen met Jean Todt bij Ferrari bezig wasquote:Op zondag 13 oktober 2019 07:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En de technische baas Brawn komt van Mercedes en geeft ook nog regelmatig commentaar op de coureurs. Pirelli en Mercedes hebben ook zakelijke banden buiten de F1. Af en toe lijkt het toch net een eerlijke sport.
Dat valt wel mee hoor. Het ligt er natuurlijk ook aan waarom je boos bent.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:02 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Dit dus. En als er iets nooit klopt is het de informatie van Pirelli.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat het een indicatie is op basis van het afgelegde aantal ronden op een bepaalde compound.
Teams zouden dit soort live-data nooit delen natuurlijk.
Max hoorde we 1x op de board radio, Jack vraagt hem ernaar dus nu weer. Natuurlijk nog 20x bij verschillende pers.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:02 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Pardon? Denk je dat Lewis zijn spiegel er af valt als je er tegen blaast?quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:02 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Wat mij wel opvalt is dat Leclerc met veel wegkomt en dat individuele fouten niet zo groot uitgemeten worden. Bij Max viel de hele F1 wereld over hem heen
Z’n gouden karthelm en opgroei-adres spelen nou ook niet echt in z’n voordeel dat ie verwend was.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
komt ook door de toon van Leclerc
Ja want die is boos als hij niet zonder hulp kan winnen. Leclerc is gewoon een vreselijk achterbaks teringlijertje.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:02 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Je weet die valse start van Bottas toch nog wel? Die bleek ook niet vals te zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Bewegen bij een rood licht is nog steeds te vroeg. Geen onzin erbij halen FIA, met computer dit dat..
Bizar niet, wanneer heb jij voor het laatst gezien dat een coureur naar binnen werd bevolen door de wedstrijdleiding omdat er iets loshing? Dat gebeurt gewoon niet snel.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:56 schreef Cherni het volgende:
[..]
Eerst ram je Verstappen eraf. Dat kan gebeuren. Maar rond blijven rijden met een auto waarbij de stukken eraf vliegen is nog erger. En daar niet voor bestraft worden is wel bizar.
Terwijl het Under Investigation was en Max nog op de baan reed zag je de stewards allemaal achterover zitten. Dus vraag me af wat ze precies aan het "investigaten" waren.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan zouden de stewards wel sneller tot een conclusie gekomen zijn.
En het was inmiddels ook al 3 rondes later
Zijn pace is altijd waardeloos.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:03 schreef northernlight81 het volgende:
De RB is echt teleurstellend vandaag, Albon verliest te veel elke ronde.
Moet Jack dan maar gaan liegen over wat Max feitelijk juist zegt?quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:02 schreef Szura het volgende:
Fanboy Djek die hem weer naar de mond praat
Makkelijk gezegd. Ja de stewards moeten hem de straf geven, maar we hebben het hier over leclerc, petekind van Jules die is omgekomen op die baan. Vooral hij zou beter moeten weten gezien er geen intervieuw voorbij gaat om zichzelf even te linken aan Jules. Hij krijg een teamcall terwijl de onderdelen bungelen aan zijn auto en hij weigert, en hij weigert volgens mij alleen maar omdat hij anders te ver achter Vettel zou vallen waarbij hij totaal geen oog heeft voor het gevaar wat hij veroorzaakt. Wat als dat onderdeel in een cockpit was gevlogen tegen een coureur op met 300km per uur? Krokodillentranen wederom en wat flut veiligheidsregels terwijl ze het grootste gevaar wat ik de laatste jaren heb gezien wederom matsen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is een meatball, die hij niet gekregen heeft. Dus de fout ligt bij de stewards, niet Leclerc.
Als er nou iets loszit, mwoah, maar nu nam ie het als een sneeuwschuiver mee.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je weet die valse start van Bottas toch nog wel? Die bleek ook niet vals te zijn.
[..]
Bizar niet, wanneer heb jij voor het laatst gezien dat een coureur naar binnen werd bevolen door de wedstrijdleiding omdat er iets loshing? Dat gebeurt gewoon niet snel.
Of de stoelen comfortabel genoeg zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Terwijl het Under Investigation was en Max nog op de baan reed zag je de stewards allemaal achterover zitten. Dus vraag me af wat ze precies aan het "investigaten" waren.
Hij heeft ook maar een jaar of 10 bij Ferrari gezeten. Kan me voorstellen dat je dat dan even vergeet.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:02 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
grappig, je vergeet het stukje dat Brawn samen met Jean Todt bij Ferrari bezig was
Je vindt zijn gedrag vandaag niet roekeloos? Doorrijden met een uit elkaar vallende auto terwijl je teamorders negeert? Wellicht hebben we daar dan een ander beeld bij.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee het is een F1 courreur, Dus dat is altijd 100%, ik heb hem nog niet op roekeloos rijden kunnen betrappen
Dat was ook pas nadat er een protest was want daarvoor vonden ze het geen investigation waard.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Terwijl het Under Investigation was en Max nog op de baan reed zag je de stewards allemaal achterover zitten. Dus vraag me af wat ze precies aan het "investigaten" waren.
Ja, volgens Mol om Vettel te coverenquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bottas straks nog naar binnen en Hamilton wint.
Normaal gezien ga je ook gewoon meteen naar binnen om je zooi te repareren. Hij rijdt extra lang door en dan flikkert er van alles van z'n auto af. Onnodig gevaarlijke situatie alleen omdat hij tegen het team inging toen zij hem naar binnen wilde halen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je weet die valse start van Bottas toch nog wel? Die bleek ook niet vals te zijn.
[..]
Bizar niet, wanneer heb jij voor het laatst gezien dat een coureur naar binnen werd bevolen door de wedstrijdleiding omdat er iets loshing? Dat gebeurt gewoon niet snel.
Nee hij moet gewoon vragen stellen ipv stellingen poneren en daarmee z'n eigen analyse opleggen zoals deze fanboy wekelijks doet. Walgelijk kind in een snoepwinkel.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:04 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Moet Jack dan maar gaan liegen over wat Max feitelijk juist zegt?
Leclerc had direct een straf moeten krijgen
Vettel had een valse start
Wat moet Jack dan? Liegen?
Nee bij 1-2 is Merc CWCquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:05 schreef Justevo het volgende:
Bottas wordt straks zogenaamd met nog een probleem naar binnen gehaald.
Mol trapt er ook gewoon in.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, volgens Mol om Vettel te coverenDie 33 (!) seconde achter ligt met nog 20 ronden te gaan.
Dat.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee hij moet gewoon vragen stellen ipv stellingen poneren en daarmee z'n eigen analyse opleggen zoals deze fanboy wekelijks doet. Walgelijk kind in een snoepwinkel.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat was ook pas nadat er een protest was want daarvoor vonden ze het geen investigation waard.
Dus vragen ze voor de vorm de coureurs bij zich na de race en delen ze geen straf uit.
Op het moment dat hij langs de pit reed was de endplate er al af.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd. Ja de stewards moeten hem de straf geven, maar we hebben het hier over leclerc, petekind van Jules die is omgekomen op die baan. Vooral hij zou beter moeten weten gezien er geen intervieuw voorbij gaat om zichzelf even te linken aan Jules. Hij krijg een teamcall terwijl de onderdelen bungelen aan zijn auto en hij weigert, en hij weigert volgens mij alleen maar omdat hij anders te ver achter Vettel zou vallen waarbij hij totaal geen oog heeft voor het gevaar wat hij veroorzaakt. Wat als dat onderdeel in een cockpit was gevlogen tegen een coureur op met 300km per uur? Krokodillentranen wederom en wat flut veiligheidsregels terwijl ze het grootste gevaar wat ik de laatste jaren heb gezien wederom matsen?
Ejectquote:
Ze meten met 20.000 maten, dat is gewoon vervelend, dan krijg je dus dit soort bullshit.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet relevant, het zijn allemaal zakenvriendjes van elkaar. Het is gewoon niet een spelletje waarbij de schijn van belangenverstrengeling vermeden wordt. Ik zou dat ook graag anders zien.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:02 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
grappig, je vergeet het stukje dat Brawn samen met Jean Todt bij Ferrari bezig was
Ja dat dan weer wel, maar jij hebt het over zichzelf verwonden.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je vindt zijn gedrag vandaag niet roekeloos? Doorrijden met een uit elkaar vallende auto terwijl je teamorders negeert? Wellicht hebben we daar dan een ander beeld bij.
Er is best wat voor te zeggen dat de wedstrijdleiding coureurs in zulke gevallen naar binnen stuurt, maar ik heb niks bijzonders gezien vandaag. Ik zie zo vaak coureurs doorrijden met schade.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Normaal gezien ga je ook gewoon meteen naar binnen om je zooi te repareren. Hij rijdt extra lang door en dan flikkert er van alles van z'n auto af. Onnodig gevaarlijke situatie alleen omdat hij tegen het team inging toen zij hem naar binnen wilde halen.
Alsof daarmee het antwoord van Max daar anders van was gewordenquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee hij moet gewoon vragen stellen ipv stellingen poneren en daarmee z'n eigen analyse opleggen zoals deze fanboy wekelijks doet. Walgelijk kind in een snoepwinkel.
Dat gebeurt als je roekeloos bent en denkt dat je steeds meer kan maken, omdat er toch geen consequenties zijn. Iemand moet hem een spiegel voorhouden voor hij een gevaar voor zichzelf wordt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel, maar jij hebt het over zichzelf verwonden.
Dat gebeurt niet wanneer je carbon aan het versplinteren bent.
En terecht. Hij zat op een tweestopper en zou sowieso de race niet uit kunnen rijden, waarbij het de vraag is of Hamilton dat wel kan.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:10 schreef Peterselieman het volgende:
De stop waarvan je wist dat die ging komen
Dat was het punt niet pannenkoek. Met je smiley.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:10 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Alsof daarmee het antwoord van Max daar anders van was geworden
Van mij mag hij zich te pletter rijden.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat gebeurt als je roekeloos bent en denkt dat je steeds meer kan maken, omdat er toch geen consequenties zijn. Iemand moet hem een spiegel voorhouden voor hij een gevaar voor zichzelf wordt.
Er vlogen op dusdanige wijze stukken van LEC z’n wagen dat anderen schade hebben. Dat is toch aardig bijzonder.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er is best wat voor te zeggen dat de wedstrijdleiding coureurs in zulke gevallen naar binnen stuurt, maar ik heb niks bijzonders gezien vandaag. Ik zie zo vaak coureurs doorrijden met schade.
Hoe vaak krijgt een andere coureur onderdelen in z’n gezicht buiten een aanrijdingsituatie?quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er is best wat voor te zeggen dat de wedstrijdleiding coureurs in zulke gevallen naar binnen stuurt, maar ik heb niks bijzonders gezien vandaag. Ik zie zo vaak coureurs doorrijden met schade.
Dan hoop ik dat die spiegel niet voorgehouden wordt, dan gebeurt er tenminste wat.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat gebeurt als je roekeloos bent en denkt dat je steeds meer kan maken, omdat er toch geen consequenties zijn. Iemand moet hem een spiegel voorhouden voor hij een gevaar voor zichzelf wordt.
Nope hing er nog gewoon aan, dat hing er 1 a 2 rondes aan. Zie sky verslag:quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op het moment dat hij langs de pit reed was de endplate er al af.
quote:07:15
A disastrous start for Ferrari - Vettel appeared to jump the start while Leclerc has wing damage!
Ferrari told Leclerc to box at the end of the lap but he didn't, and is carrying on even though is wing is hanging off!
nahquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Van mij mag hij zich te pletter rijden.
Net als in Monaco toen hij als een mongool doorreed met z’n lekke band en z’n halve auto sloopte.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Normaal gezien ga je ook gewoon meteen naar binnen om je zooi te repareren. Hij rijdt extra lang door en dan flikkert er van alles van z'n auto af. Onnodig gevaarlijke situatie alleen omdat hij tegen het team inging toen zij hem naar binnen wilde halen.
Mafkeesquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Van mij mag hij zich te pletter rijden.
Waarom? Wat heeft hij jou aangedaan?quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:12 schreef vosss het volgende:
Niet dood ofzo, maar gewoon een paar races in de kreukels.
Ja, om naar de pits te rijden. Niet om tegen team-orders in maar te blijven rijden en zo ook schade bij anderen te creerenquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Precies. Ben geen Hamilton fan maar de stukken vlogen over hem heen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe vaak krijgt een andere coureur onderdelen in z’n gezicht buiten een aanrijdingsituatie?
Niks. Ik heb gewoon een hekel aan due lul.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:12 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Waarom? Wat heeft hij jou aangedaan?
Nouuu, die bandjes van Bottas zijn wel een heel stuk sneller.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hebben ze al voor je geregeld Loewis.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Niks. Ik heb gewoon een hekel aan due lul.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Niks. Ik heb gewoon een hekel aan due lul.
niet relevantquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is niet relevant, het zijn allemaal zakenvriendjes van elkaar. Het is gewoon niet een spelletje waarbij de schijn van belangenverstrengeling vermeden wordt. Ik zou dat ook graag anders zien.
Max 2e als Vettel hem voorbij zou gaan,bottas blijft er gewoon netjes achter.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hopelijk haalt Hamilton het ook niet op deze banden en wordt ie 3de.
Ho ho hij heeft wel zijn haar moeten (laten) doenquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:14 schreef Justevo het volgende:
Je hoeft niks te doen Lewis, niet eens inhalen. Je krijgt het gewoon.
Ze mogen niet over een lijn voordat de lichten uit zijn, dus als je te vroeg beweegt maar niet die lijn overschrijdt is het gewoon geen valse start. Net als bij Bottas.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ze meten met 20.000 maten, dat is gewoon vervelend, dan krijg je dus dit soort bullshit.
Ik kan wel in een paar milliseconden naar Amerika en terug. Maar op een paar milliseconden een lokale berekening doen, dat kunnen ze niet.
Hetzelfde als met de rode vlag (?) bij Canada.. Zo stom
Tussen het moment dat de teamradio werd uitgezonden en Leclerc langs de pit reed was het er af. Kan zijn dat die radio van even daarvoor was.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nope hing er nog gewoon aan, dat hing er 1 a 2 rondes aan. Zie sky verslag:
[..]
Bij Ferrari wordt je anders ook niet zo snel kampioen. Als het ze al lukt om de beste wagen te ontwikkelen dan nog verneuken ze het alsnog zelf wel.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:12 schreef Pedroso het volgende:
Voor Max jammer maar voor fanboys als Djek, Jan Lammers en dat soort figuren kan ik er wel om glimlachen dat Leclerc een glansrijker carriére tegemoet gaat dan Max.
Kan niet wachten tot hij naar Ferrari gaat. Chaosquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hamilton heeft echt het inzicht van een baksteen..
Kun je zien hoe zwaar hij leunt op het team..
En bevestiging nummer 2 dat je geen kaas van f1 hebt gegeten of gewoon een Max hater bent. Ik gok het 2e.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hou eens op over Oostenrijk. Daar was niets mis mee en werd daarvoor ook nooit bestraft.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze mogen niet over een lijn voordat de lichten uit zijn, dus als je te vroeg beweegt maar niet die lijn overschrijdt is het gewoon geen valse start. Net als bij Bottas.
Dat ze niet consequent zijn met bestraffing van aanrijdingen weten de Vettel fans als geen ander. Dat is heel duidelijk geworden toen de stewards aangaven in en na Oostenrijk meer te laten gaan. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Vind ik raar, want dan zou je wanneer je heel goed bent een rolling start kunnen doenquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze mogen niet over een lijn voordat de lichten uit zijn, dus als je te vroeg beweegt maar niet die lijn overschrijdt is het gewoon geen valse start. Net als bij Bottas.
ik denk het ook niet. Ik zie eerder Bottas terugvallen tot voor de deur bij Vettelquote:
Zeg hij alleen zodat bottas gas blijft gevenquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lewis gaat nog stoppen volgens enigeer van Bottas.
Lees de regels. Je mag niet bewegen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat ze niet consequent zijn met bestraffing van aanrijdingen weten de Vettel fans als geen ander. Dat is heel duidelijk geworden toen de stewards aangaven in en na Oostenrijk meer te laten gaan. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Als de sensoren niets aangeven is het geen valse startquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lees de regels. Je mag niet bewegen. [ afbeelding ]
Straks "oh nee sorry, Lewis stopt toch niet meer" op de boordradio.quote:
Klopt. Daarom is de tijd voordat de lichten uit zijn variabel, zodat je niet kan gokken op een rolling start.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
Vind ik raar, want dan zou je wanneer je heel goed bent een rolling start kunnen doen
quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:16 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Zeg hij alleen zodat bottas gas blijft geven
Daarnaast is aangegeven dat VOLGEND seizoen meer zou mogen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hou eens op over Oostenrijk. Daar was niets mis mee en werd daarvoor ook nooit bestraft.
Volgend jaar komt die andere Fransoos Ocon nog terugquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hopelijk slaat ie hem straks op zijn bek
Correct, maar het gaat dus om de beweging. Niet of je in je vak blijft. (Is de vraag wel waarom er dan wel een investigation was, maar goed)quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als de sensoren niets aangeven is het geen valse start
Gezelligquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Volgend jaar komt die andere Fransoos Ocon nog terug
Jij weet ook wel dat Masi heeft gezegd dat de stewards midden in het seizoen hebben besloten meer toe te laten. Oostenrijk mocht volgens de oude regels waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hou eens op over Oostenrijk. Daar was niets mis mee en werd daarvoor ook nooit bestraft.
Lees de regels even goed, de transponder bepaalt. Zie het geval Bottas.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lees de regels. Je mag niet bewegen. [ afbeelding ]
Ik vind het wel debiel hoor. De tijden houden we bij in duizendste van een seconde, maar bij de start die sensor zit een mega foutmarge in. Dat slaat nergens op. Met het blote oog zag je duidelijk bewegen met lampen aan. En de sensor ziet het niet.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nogmaals je blijft Oostenrijk maar aanhalen. Kan mij niet herinneren dat Verstappen Leclerc eraf ketste. Leclerc maakt iedere race wel acties die je Verstappen wel kwalijk neemt als hij dat soort acties onderneemt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik kan regeltjes lezen, ik doe de hele dag niets anders. Het gaat om de beweging, die beweging wordt gemeten door de transponder. Het gaat niet om of je in je vak blijft.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat Masi heeft gezegd dat de stewards midden in het seizoen hebben besloten meer toe te laten. Oostenrijk mocht volgens de oude regels waarschijnlijk niet.
[..]
Lees de regels even goed, de transponder bepaalt. Zie het geval Bottas.
Joy.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Volgend jaar komt die andere Fransoos Ocon nog terug
Dat nu meer mag is waar. Dat is ook gezegd en hebben ze ook de wasrschuwingsvlag in ere hersteld, dat is het punt niet.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:17 schreef mikieu het volgende:
[..]
Daarnaast is aangegeven dat VOLGEND seizoen meer zou mogen.
Maar als je nu nog niet doorhebt dat Ferrari en ZEKER Leclerc belachelijk wordt beoordeeld kun je beter stoppen. Echt schande.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:21 schreef Justevo het volgende:
Cadeautje om Valtteri tevreden te houden. Zodat ie de komende 12 keer weer Lewis z'n bitch mag zijn.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Er zijn er hier weer een aantal opzichtig aan het provoceren.
Dan was de transponder zeker stuk, op het beeld zie je hem bewegen terwijl de lamp aan is.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik kan regeltjes lezen, ik doe de hele dag niets anders. Het gaat om de beweging, die beweging wordt gemeten door de transponder. Het gaat niet om of je in je vak blijft.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:20 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nogmaals je blijft Oostenrijk maar aanhalen. Kan mij niet herinneren dat Verstappen Leclerc eraf ketste. Leclerc maakt iedere race wel acties die je Verstappen wel kwalijk neemt als hij dat soort acties onderneemt.
Je hoeft geen Verstappen fan te zijn, maar dit seizoen rijd Verstappen zeer clean.
De situatie is niet te vergelijken, dus vandaar ik daar niet op in ga.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat nu meer mag is waar. Dat is ook gezegd en hebben ze ook de wasrschuwingsvlag in ere hersteld, dat is het punt niet.
Wat me stoort is dat er iets als aanleiding wordt genomen wat altijd al mocht.
Daar zit een marge in. Die om onbegrijpelijke redenen veel te groot is.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:21 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dan was de transponder zeker stuk, op het beeld zie je hem bewegen terwijl de lamp aan is.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat als de stewards aangeven dat ze ineens belsoten hebben om zoveel mogelijk te laten gaan en niet te bestraffen, je je niet op eerdere gevallen kunt beroepen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:20 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nogmaals je blijft Oostenrijk maar aanhalen. Kan mij niet herinneren dat Verstappen Leclerc eraf ketste. Leclerc maakt iedere race wel acties die je Verstappen wel kwalijk neemt als hij dat soort acties onderneemt.
Je hoeft geen Verstappen fan te zijn, maar dit seizoen rijd Verstappen zeer clean.
Leclerc obsessie ?quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Alles is een discussie voor Leclerc
Ja, maar de beelden zijn duidelijk. Dit is de zelfde onzin als dat Vettel in Monza niet met 4 banden buiten de baan zou zijn geweest omdat een niet bestaand camera standpunt het niet kon registreren.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voorbeelden van daarvoor waar hetzelfde gebeurde zonder dat er bestraft is.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat Masi heeft gezegd dat de stewards midden in het seizoen hebben besloten meer toe te laten. Oostenrijk mocht volgens de oude regels waarschijnlijk niet.
[..]
Lees de regels even goed, de transponder bepaalt. Zie het geval Bottas.
Gedaan.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Sainz? Verdiend hem echt wel eens, rijd top dit seizoen.
Zijn de regels veranderd? Nee? Dat dacht ik al.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat als de stewards aangeven dat ze ineens belsoten hebben om zoveel mogelijk te laten gaan en niet te bestraffen, je je niet op eerdere gevallen kunt beroepen.
Jij niet dan?quote:
Maar we weten beiden dat je gewoon aan het provoceren bent in dit topic.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:19 schreef Pedroso het volgende:
Hamilton op naar de 6e WK !
Zal hij naast Schumacher komen en volgend seizoen de 7e pakken ? Met een groot talent als Leclerc als concurrent gaat dat lastig worden denk ik.
Wil je nou ontkennen dat de stewards hebben aangegeven van koers veranderd te zijn?quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voorbeelden van daarvoor waar hetzelfde gebeurde zonder dat er bestraft is.
Dit dus, dikke bullshit..quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het wel debiel hoor. De tijden houden we bij in duizendste van een seconde, maar bij de start die sensor zit een mega foutmarge in. Dat slaat nergens op. Met het blote oog zag je duidelijk bewegen met lampen aan. En de sensor ziet het niet.
Bottas is er ook mee weggekomen. Zolang de transponder de box niet verlaat voor de lichten uit zijn is het geen valse start.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ja, maar de beelden zijn duidelijk. Dit is de zelfde onzin als dat Vettel in Monza niet met 4 banden buiten de baan zou zijn geweest omdat een niet bestaand camera standpunt het niet kon registreren.
Eens! Sensoren zijn er om zaken te constateren die het blote oog niet kunnen zien. Maar iedereen zag met het blote oog dat het een valse start was.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het wel debiel hoor. De tijden houden we bij in duizendste van een seconde, maar bij de start die sensor zit een mega foutmarge in. Dat slaat nergens op. Met het blote oog zag je duidelijk bewegen met lampen aan. En de sensor ziet het niet.
Is ie ookquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:25 schreef mikieu het volgende:
Mol spreekt altijd alsof Ham een god is als ie de snelste ronde rijdt na een late stop...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dat zijn 2 verschillende mensenquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Jij niet dan?
[..]
Maar we weten beiden dat je gewoon aan het provoceren bent in dit topic.
Oh dat is niet de bedoeling, maar ik vind dat hij een goede inhaalrace heeft gereden (en kennelijk mag alles wat hij flikt) Verder heb ik weinig interessants gezien wat iemand een dotd moetmaken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Jij niet dan?
[..]
Maar we weten beiden dat je gewoon aan het provoceren bent in dit topic.
Echt hequote:Op zondag 13 oktober 2019 08:27 schreef Tinos85 het volgende:
Mol, McLaren volgend jaar naar Mercedes motoren
Zeker, en die zijn imo net zo onbegrijpelijk als die van Vettel vandaag.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voorbeelden van daarvoor waar hetzelfde gebeurde zonder dat er bestraft is.
Ja hulk wel maar daarna direct door stroll heen, en nu gasly aan het hengelenquote:
Zou toch prachtig zijnquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:27 schreef VacaLoca het volgende:
Ga er maar samen af, Albon en Sainz podium
Nee, dat ontken ik niet. Ik zeg alleen dat die actie tussen Max en Leclerc daarvoor ook al mocht.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wil je nou ontkennen dat de stewards hebben aangegeven van koers veranderd te zijn?
Nee hij verloor tijd op Sainz. Zat eerst op 6 nogwat en daarna opeens op 7quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:28 schreef VacaLoca het volgende:
Leclerc kon dus Sainz niet binnenhalen
Max haters en lecerc fanboys.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:28 schreef Tinos85 het volgende:
Leclerc tweede bij de DOTD poll momenteel. Hoe dan
Wat natuurlijk raar is. De regel is 'niet bewegen voor dat de lampen uit zijn', niet 'binnen de sensor ruimte blijven'.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bottas is er ook mee weggekomen. Zolang de transponder de box niet verlaat voor de lichten uit zijn is het geen valse start.
Die sensor deugt al jaren voor geen meter.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:28 schreef mikieu het volgende:
36.13 Either of the penalties under Articles 38.3c) or d) will be imposed on any driver who is judged to have :
a) Moved before the start signal is given, such judgement being made by an FIA approved and supplied transponder fitted to each car, or ;
b) Positioned his car on the starting grid in such a way that the transponder is unable to detect the moment at which the car first moved from its grid position after the start signal is given.
Wtf man..
Fanbase, wij hebben hier in het begin dat Max bij TR zat ook wel eens met zn allen op hem gestemd (en de rest van NL) terwijl hij er na 2 ronden uit lag. Toen werd hij het ook nog.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:28 schreef Tinos85 het volgende:
Stembots? Hij kan ze gebruiken...quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:28 schreef Tinos85 het volgende:
Heel Monaco stemtquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:28 schreef Tinos85 het volgende:
Waarom zou diequote:Op zondag 13 oktober 2019 08:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Stembots? Hij kan ze gebruiken...
Dat ging niet over de valse start.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker, en die zijn imo net zo onbegrijpelijk als die van Vettel vandaag.
Met het blote oog zie je het overduidelijk. Dat die sensor het niet aangeeft zou dan niet mee moeten tellen. Vind ik dan. Ook in alle vorige gevallen.
Waar kun je de tussenstand zien?quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leclerc 2de in de dotd standZijn dat allemaal Max-trollen?
Beļnvloeden van de publieke opinie. Hij maakt niet bepaald fans de laatste weken met zijn gedrag.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:30 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Waarom zou dieJe wint er niks mee.
Af en toe in beeld.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar kun je de tussenstand zien?
Rechtsonder op TV, af en toe.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar kun je de tussenstand zien?
quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Beļnvloeden van de publieke opinie. Hij maakt niet bepaald fans de laatste weken met zijn gedrag.
Een paar centimeter maar ik moet bekennen dat het niet een paar centimeter wasquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat ging niet over de valse start.
Wat die valse start betreft is er een box waar die transponder in moet zijn bij de start en er niet uit mag voor dat de lichten uit zķjn.
Daar zit dus wat speling in.
JAAAAHAAAAquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze mogen Vettel weer lekker in de weg rijden.
Max na 2 rondes uitvallen en dotd? Heb je ook hier een bron voor? Kan mij 1x herinneren, was wederom een geniale race van hem waar hij in de laatste rondes met pech uitviel en dotd werd?quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:29 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Fanbase, wij hebben hier in het begin dat Max bij TR zat ook wel eens met zn allen op hem gestemd (en de rest van NL) terwijl hij er na 2 ronden uit lag. Toen werd hij het ook nog.
Letterlijk staat er dat een transponder bepaalt of er bewogen is. En dat bepaalt die transponder op basis van een box waar die binnen moet blijven.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wat natuurlijk raar is. De regel is 'niet bewegen voor dat de lampen uit zijn', niet 'binnen de sensor ruimte blijven'.
Vettel deed dat zelf om DRS te krijgen. Maar dat zag iedereen verder.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze mogen Vettel weer lekker in de weg rijden.
En dat buiten de DRS zone, wat een sukkel is het ook.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vettel deed dat zelf om DRS te krijgen. Maar dat zag iedereen verder.
Dat is die gekke modus die ze maar een paar rondjes kunnen gebruiken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:34 schreef nils7 het volgende:
Lol die Ferrari heeft nog meer performance
Veel Nederlanders lijken het niet te kunnen hebben dat een Nederlander meedoet on de overwinningen en zeiken die juist af. (Ongeacht welke sport of iets)quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Max na 2 rondes uitvallen en dotd? Heb je ook hier een bron voor? Kan mij 1x herinneren, was wederom een geniale race van hem waar hij in de laatste rondes met pech uitviel en dotd werd?
Daarbij overschatten velen de invloed van Nederland. We zijn een klein landje vergeleken met een Engeland en Italiė waar veel Hamilton en Ferrari fans wonen en stemmen op hun coureur/team. Max is wel erg populair, met Hamilton de meest populaire coureur dus die stemmen op Max komen echt niet alleen uit NL. Kijk na de race maar eens op de f1 of red bull Facebook. Het merendeel van de fans van Max komt niet uit NL.
Nou dan geef ik nog 1 tip: Als de DRS zone er komt moet je nog wel achter iemand zitten. Van te voren inhalen helpt niet. Krijg je gewoon even gratis mee.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En dat buiten de DRS zone, wat een sukkel is het ook.
Ze moeten Bottas iets gunnen, anders blijft hij niet de bitch spelen. Aangezien Hamilton toch al zat te piepen kon dit zonder verder gejank.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:35 schreef VacaLoca het volgende:
Hier heeft Mercedes 't wel weggegooid. Ham had toch geen stop nodig om 19 sec op vettel te verdedigen voor wat was het, 15 rondjes?
Pfoe, was volgens mij in zijn 1e jaar, weet ook niet of het precies 2 ronden was, maar hij lag er toen snel uit.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Max na 2 rondes uitvallen en dotd? Heb je ook hier een bron voor? Kan mij 1x herinneren, was wederom een geniale race van hem waar hij in de laatste rondes met pech uitviel en dotd werd?
Daarbij overschatten velen de invloed van Nederland. We zijn een klein landje vergeleken met een Engeland en Italiė waar veel Hamilton en Ferrari fans wonen en stemmen op hun coureur/team. Max is wel erg populair, met Hamilton de meest populaire coureur dus die stemmen op Max komen echt niet alleen uit NL. Kijk na de race maar eens op de f1 of red bull Facebook. Het merendeel van de fans van Max komt niet uit NL.
Waarom weggegooid alsquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:35 schreef VacaLoca het volgende:
Hier heeft Mercedes 't wel weggegooid. Ham had toch geen stop nodig om 19 sec op vettel te verdedigen voor wat was het, 15 rondjes?
1-2 weggegooidquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:37 schreef Cherni het volgende:
[..]
Waarom weggegooid als
team. Je wint de race als team en Lewis pakt ook weer punten. Het WK is zo goed als binnen.
Klopt, ik zal de discussie niet starten hier maar vermeld het even want het valt mij al een tijd op. Enkelen die zo negatief doen over Max zitten ook geregeld in nws en pol hun gal te spuwen over alles wat Nederlands is. Die neem ik al totaal niet serieus, over het Nederlands elftal kunnen ze ook al zo goed klagen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:35 schreef mikieu het volgende:
[..]
Veel Nederlanders lijken het niet te kunnen hebben dat een Nederlander meedoet on de overwinningen en zeiken die juist af. (Ongeacht welke sport of iets)
Goh dat illegale rode ding loopt veel te hardquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:38 schreef Justevo het volgende:
Lewis moet iemand op de baan inhalen. Lukt niet.
Een wandeling maken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:38 schreef Nattekat het volgende:
Ok, nu even wat verzinnen om de 2 uur te vullen die ik normaal nog in bed lig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |