En de technische baas Brawn komt van Mercedes en geeft ook nog regelmatig commentaar op de coureurs. Pirelli en Mercedes hebben ook zakelijke banden buiten de F1. Af en toe lijkt het toch net een eerlijke sport.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:52 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Want Nicolas todt is de manager van Leclerc en Nicolas todt is de zoon van Jean todt de FIA baas.
Dat meen je echt?quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Risico is trouwens groot dat Leclerc zichzelf een keer zwaar verwondt. Hij denkt onderhand dat hij God is en zal nog meer risico gaan nemen om zijn ego maar te voeden. Levensgevaarlijk.
Ik heb de indruk dat jij Leclerc niet zo mag.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Risico is trouwens groot dat Leclerc zichzelf een keer zwaar verwondt. Hij denkt onderhand dat hij God is en zal nog meer risico gaan nemen om zijn ego maar te voeden. Levensgevaarlijk.
Max had dat ook in het begin, elke sessie 1e willen zijn. Leclerc doet dat ook, rijd op het limiet in de vrije trainingen en het is wachten totdat het fout gaat. Maar je ziet wel dat het een gefrustreerde rijder is als het een klein beetje tegenzit.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Is ook gewoon natte vinger werk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:01 schreef nils7 het volgende:
Die banden graph is nieuw toch?
Waar halen ze die data vandaan, die info heb je in games wel maar wist niet dat ze dit ook in het echt konden toveren.
Dat is een meatball, die hij niet gekregen heeft. Dus de fout ligt bij de stewards, niet Leclerc.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende: [..] Langer nodig? Rijden met losse onderdelen die eraf vliegen is auto langs de kant zetten of zwarte vlag. Dat is geen beslissing voor na de race. Leclerc had niet meer mogen rijden, had hij maar meteen de pit in moeten gaan en niet doorrijden totdat zijn onderdelen allemaal eraf gevlogen zijn.
Ik denk dat het een indicatie is op basis van het afgelegde aantal ronden op een bepaalde compound.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:01 schreef nils7 het volgende:
Die banden graph is nieuw toch?
Waar halen ze die data vandaan, die info heb je in games wel maar wist niet dat ze dit ook in het echt konden toveren.
Nee het is een F1 courreur, Dus dat is altijd 100%, ik heb hem nog niet op roekeloos rijden kunnen betrappenquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat meen ik. Heb niet het idee dat iemand die jongen remt.
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:59 schreef miss_dynastie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |