Dit vind ik het nog het meest onbegrijpelijk. Hoe kunnen ze zo zeuren over veiligheid, maar hier dan niks mee doen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hamilton kreeg nog delen van z'n voorvleugel in z'n cockpit en er gaat ook nog een Japanner met een Ferrari spiegel naar huis vanavond.
Is ook niet eens een investigation voor gekomen terwijl Hamilton er wel over klaagde dat het gevaarlijk was.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar het is het lievelingetje dus ze zoeken alle boeken na om hem vrij te pleiten
Je zat op 0.7 van pole, je speelt gewoon in een andere divisie.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Gespeculeer over voortgang carrière Max of Honda slaat nu nergens op want dit uitvallen heeft niets met gebrek aan snelheid te maken.
Meestal zorgt Bottas daar zelf wel voor. Beetje druk op 'm levert normaal gesproken een paar mooie flat spots op waarna hij niets meer kan.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat gaat Mercedes nog doen om Hamilton te laten winnen?
Vettel ging te vroeg over het lijntje of niet. Dat kunnen ze electronisch vaststellen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dikke bullshit. Ferrari wordt gewoon keihard geholpen hier, zowel bij Vettel als "sloopkogel" Leclerc.
Als je dat niet ziet![]()
Dit inderdaad.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:51 schreef Peterselieman het volgende:
zeur, zeur, miep, miep
Donder op en parkeer de auto in de pits
Toch weten ze er wel races mee te winnen, als ze de start niet verkloten.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In kwalificatietempo vooral. In Sochi bleven de Mercedessen gewoon bij op een hardere compound. Nu gaan ze ook weer een stuk harder in de race.
Want Nicolas todt is de manager van Leclerc en Nicolas todt is de zoon van Jean todt de FIA baas.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar het is het lievelingetje dus ze zoeken alle boeken na om hem vrij te pleiten
Mja, leek mij gewoon een valide vraag.quote:
Dat ze zoiets toelaten vind ik al bizar.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:52 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Want Nicolas todt is de manager van Leclerc en Nicolas todt is de zoon van Jean todt de FIA baas.
Eens, als je ziet dat Ham ook nog eens zijn spiegel kwijt is.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
En daarom had hij een zwarte vlag moeten krijgen. Je mag niet met losse onderdelen rijden, tevens negeerde hij de teamcall om binnen te komen en de schade te inspecteren. Daarbij vooral niet vergeten dat Jules is omgekomen op die baan, waar leclerc zijn mond altijd zo vol over heeft. Onderdeel had eens met 300km per uur in een cockpit moeten vliegen, schande dit dat ze hem laten rijden.
Oostenrijk kun je niet vergelijken met de acties van Leclerk in deze race.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel ging te vroeg over het lijntje of niet. Dat kunnen ze electronisch vaststellen.
Dat de stewards midden in het seizoen besloten hebben maar niet meer te gaan straffen vanwege Verstappen in Oostenrijk deugt van geen kant. Maar toen was iedereen er blij mee want 'echt racen'.
Met die kwalificatiestanden zegt dat niks over de racepace.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:51 schreef Justevo het volgende:
[..]
Je zat op 0.7 van pole, je speelt gewoon in een andere divisie.
Aha. Dat verklaart veel. Alles eigenlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:52 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Want Nicolas todt is de manager van Leclerc en Nicolas todt is de zoon van Jean todt de FIA baas.
Mercedes van Lewis is beschadigd door die actie.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:52 schreef mikieu het volgende:
Maar weer Leclerc die gefrustreerd doorrijd met losse onderdelen, weer geen gevolgen.. wat als je die hele wing endplate tegen je bakkes krijgt met 300? Kan het allemaal wel hebben maar dat wil je toch niet riskeren..
Dit vind ik eigenlijk veel absurder dan die crash ja.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:52 schreef mikieu het volgende:
Maar weer Leclerc die gefrustreerd doorrijd met losse onderdelen, weer geen gevolgen.. wat als je die hele wing endplate tegen je bakkes krijgt met 300? Kan het allemaal wel hebben maar dat wil je toch niet riskeren..
Misschien komt het door de toon van Hamilton.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, leek mij gewoon een valide vraag.
Hij is manager van meerdere coureurs.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:52 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Want Nicolas todt is de manager van Leclerc en Nicolas todt is de zoon van Jean todt de FIA baas.
Ongekend eh.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:53 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Aha. Dat verklaart veel. Alles eigenlijk.
Hamilton is zijn spiegel erdoor verloren...quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:52 schreef mikieu het volgende:
Maar weer Leclerc die gefrustreerd doorrijd met losse onderdelen, weer geen gevolgen.. wat als je die hele wing endplate tegen je bakkes krijgt met 300? Kan het allemaal wel hebben maar dat wil je toch niet riskeren..
Klopt, maar je kunt je niet op inconsequentie beroepen als de wedstrijdleiding zomaar van koers veranderd midden in het seizoen en zonder aankondiging vooraf.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:52 schreef Cherni het volgende:
[..]
Oostenrijk kun je niet vergelijken met de acties van Leclerk in deze race.
Klopt, maar de racepace is net zo kut.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:53 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Met die kwalificatiestanden zegt dat niks over de racepace.
dat voornamelijk en het kontkruipen van Mercedes om alles goed te pratenquote:Op zondag 13 oktober 2019 07:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien komt het door de toon van Hamilton.
De halo zorgt ervoor dat dat nooit een probleem zou kunnen zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:52 schreef mikieu het volgende:
Maar weer Leclerc die gefrustreerd doorrijd met losse onderdelen, weer geen gevolgen.. wat als je die hele wing endplate tegen je bakkes krijgt met 300? Kan het allemaal wel hebben maar dat wil je toch niet riskeren..
Dat vind ik ook wel achterlijk, maar misschien dat de stewards daarom wat langer nodig hebben, zodat ze daar nog op terug kunnen komen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:52 schreef mikieu het volgende:
Maar weer Leclerc die gefrustreerd doorrijd met losse onderdelen, weer geen gevolgen.. wat als je die hele wing endplate tegen je bakkes krijgt met 300? Kan het allemaal wel hebben maar dat wil je toch niet riskeren..
Dat je Verstappen in Oostenrijk aanhaalt zegt mij dat je of totaal geen kaas hebt gegeten van de f1 of gewoon een Max hater bent. Als jij niet ziet en snapt welk trucje leclerc in Oostenrijk probeerde uit te halen, wat nooit mogelijk was met een zandbak daar zoals vroeger, dan raad ik je aan om eens wat oude races terug te gaan kijken. Gelieve wel voor de periode "volg de Mercedes optocht" van de laatste jaren.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel ging te vroeg over het lijntje of niet. Dat kunnen ze electronisch vaststellen.
Dat de stewards midden in het seizoen besloten hebben maar niet meer te gaan straffen vanwege Verstappen in Oostenrijk deugt van geen kant. Maar toen was iedereen er blij mee want 'echt racen'.
Bewegen bij een rood licht is nog steeds te vroeg. Geen onzin erbij halen FIA, met computer dit dat..quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel ging te vroeg over het lijntje of niet. Dat kunnen ze electronisch vaststellen.
Dat de stewards midden in het seizoen besloten hebben maar niet meer te gaan straffen vanwege Verstappen in Oostenrijk deugt van geen kant. Maar toen was iedereen er blij mee want 'echt racen'.
Iedereen met een beetje hersenen zou dan juist strenger zijn voor Leclerc om alle schijn van partijdigheid te vermijden.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:52 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Want Nicolas todt is de manager van Leclerc en Nicolas todt is de zoon van Jean todt de FIA baas.
Daar is verder geen under investigation voor gekomen, tenzij Mercedes achteraf nog een klacht indient.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:54 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel achterlijk, maar misschien dat de stewards daarom wat langer nodig hebben, zodat ze daar nog op terug kunnen komen.
Het zijn fransozen toch?quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje hersenen zou dan juist strenger zijn voor Leclerc om alle schijn van partijdigheid te vermijden.
Eerst ram je Verstappen eraf. Dat kan gebeuren. Maar rond blijven rijden met een auto waarbij de stukken eraf vliegen is nog erger. En daar niet voor bestraft worden is wel bizar.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt je niet op inconsequentie beroepen als de wedstrijdleiding zomaar van koers veranderd midden in het seizoen en zonder aankondiging vooraf.
In principe hoort dat gewoon bij het incident.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Daar is verder geen under investigation voor gekomen, tenzij Mercedes achteraf nog een klacht indient.
Ferrari tactics!!quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:56 schreef nils7 het volgende:
Waarom zetten ze Leclerc op soft met nog 27 ronden te gaan
Omdat Ferrariquote:Op zondag 13 oktober 2019 07:56 schreef nils7 het volgende:
Waarom zetten ze Leclerc op soft met nog 27 ronden te gaan
Dit.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dat je Verstappen in Oostenrijk aanhaalt zegt mij dat je of totaal geen kaas hebt gegeten van de f1 of gewoon een Max hater bent. Als jij niet ziet en snapt welk trucje leclerc in Oostenrijk probeerde uit te halen, wat nooit mogelijk was met een zandbak daar zoals vroeger, dan raad ik je aan om eens wat oude races terug te gaan kijken. Gelieve wel voor de periode "volg de Mercedes optocht" van de laatste jaren.
Langer nodig? Rijden met losse onderdelen die eraf vliegen is auto langs de kant zetten of zwarte vlag. Dat is geen beslissing voor na de race. Leclerc had niet meer mogen rijden, had hij maar meteen de pit in moeten gaan en niet doorrijden totdat zijn onderdelen allemaal eraf gevlogen zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:54 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel achterlijk, maar misschien dat de stewards daarom wat langer nodig hebben, zodat ze daar nog op terug kunnen komen.
Dit. Dat is nog veel gekkerquote:Op zondag 13 oktober 2019 07:56 schreef Cherni het volgende:
[..]
Eerst ram je Verstappen eraf. Dat kan gebeuren. Maar rond blijven rijden met een auto waarbij de stukken eraf vliegen is nog erger. En daar niet voor bestraft worden is wel bizar.
Ja, maar dat zit gewoon met een stukje carbon vast. Die heb je best snel stuk met een impact als deze, daar is het materiaal niet tegen bestand. (Bv: als je een carbon fiets laat vallen kan hij al breken, maar 3pk trappen kan het frame wel hebben)quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hamilton is zijn spiegel erdoor verloren...
Zodat ie geen punten scoort deze race, zodat ie niet uitloopt op Max en daardoor geen straf zal krijgen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:56 schreef nils7 het volgende:
Waarom zetten ze Leclerc op soft met nog 27 ronden te gaan
Dan zouden de stewards wel sneller tot een conclusie gekomen zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:56 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
In principe hoort dat gewoon bij het incident.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |