Er is best wat voor te zeggen dat de wedstrijdleiding coureurs in zulke gevallen naar binnen stuurt, maar ik heb niks bijzonders gezien vandaag. Ik zie zo vaak coureurs doorrijden met schade.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Normaal gezien ga je ook gewoon meteen naar binnen om je zooi te repareren. Hij rijdt extra lang door en dan flikkert er van alles van z'n auto af. Onnodig gevaarlijke situatie alleen omdat hij tegen het team inging toen zij hem naar binnen wilde halen.
Alsof daarmee het antwoord van Max daar anders van was gewordenquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee hij moet gewoon vragen stellen ipv stellingen poneren en daarmee z'n eigen analyse opleggen zoals deze fanboy wekelijks doet. Walgelijk kind in een snoepwinkel.
Dat gebeurt als je roekeloos bent en denkt dat je steeds meer kan maken, omdat er toch geen consequenties zijn. Iemand moet hem een spiegel voorhouden voor hij een gevaar voor zichzelf wordt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel, maar jij hebt het over zichzelf verwonden.
Dat gebeurt niet wanneer je carbon aan het versplinteren bent.
En terecht. Hij zat op een tweestopper en zou sowieso de race niet uit kunnen rijden, waarbij het de vraag is of Hamilton dat wel kan.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:10 schreef Peterselieman het volgende:
De stop waarvan je wist dat die ging komen
Dat was het punt niet pannenkoek. Met je smiley.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:10 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Alsof daarmee het antwoord van Max daar anders van was geworden
Van mij mag hij zich te pletter rijden.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat gebeurt als je roekeloos bent en denkt dat je steeds meer kan maken, omdat er toch geen consequenties zijn. Iemand moet hem een spiegel voorhouden voor hij een gevaar voor zichzelf wordt.
Er vlogen op dusdanige wijze stukken van LEC z’n wagen dat anderen schade hebben. Dat is toch aardig bijzonder.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er is best wat voor te zeggen dat de wedstrijdleiding coureurs in zulke gevallen naar binnen stuurt, maar ik heb niks bijzonders gezien vandaag. Ik zie zo vaak coureurs doorrijden met schade.
Hoe vaak krijgt een andere coureur onderdelen in z’n gezicht buiten een aanrijdingsituatie?quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er is best wat voor te zeggen dat de wedstrijdleiding coureurs in zulke gevallen naar binnen stuurt, maar ik heb niks bijzonders gezien vandaag. Ik zie zo vaak coureurs doorrijden met schade.
Dan hoop ik dat die spiegel niet voorgehouden wordt, dan gebeurt er tenminste wat.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat gebeurt als je roekeloos bent en denkt dat je steeds meer kan maken, omdat er toch geen consequenties zijn. Iemand moet hem een spiegel voorhouden voor hij een gevaar voor zichzelf wordt.
Nope hing er nog gewoon aan, dat hing er 1 a 2 rondes aan. Zie sky verslag:quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op het moment dat hij langs de pit reed was de endplate er al af.
quote:07:15
A disastrous start for Ferrari - Vettel appeared to jump the start while Leclerc has wing damage!
Ferrari told Leclerc to box at the end of the lap but he didn't, and is carrying on even though is wing is hanging off!
nahquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Van mij mag hij zich te pletter rijden.
Net als in Monaco toen hij als een mongool doorreed met z’n lekke band en z’n halve auto sloopte.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Normaal gezien ga je ook gewoon meteen naar binnen om je zooi te repareren. Hij rijdt extra lang door en dan flikkert er van alles van z'n auto af. Onnodig gevaarlijke situatie alleen omdat hij tegen het team inging toen zij hem naar binnen wilde halen.
Mafkeesquote:Op zondag 13 oktober 2019 08:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Van mij mag hij zich te pletter rijden.
Waarom? Wat heeft hij jou aangedaan?quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:12 schreef vosss het volgende:
Niet dood ofzo, maar gewoon een paar races in de kreukels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |