Ja daarom, door dat filmpje was hij natuurlijk ineens heel bewust van zijn reactiequote:Op zondag 13 oktober 2019 11:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me wel voorstellen dat als je daar zit, dat je wilt winnen. Vorig jaar had ie ook gedacht te winnen, en dit jaar had ie al wel verwacht dat Chateau Meiland zou winnen. En hij wist natuurlijk dat ie het jaar daarvoor zuur zat te kijken.
Heel goed, daar was het me allemaal om te doen!!quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:24 schreef Meke het volgende:
Sinds het gesprek over het beletselteken ben ik me er steeds zo van bewust als ik twee in plaats van drie puntjes typ..
Heb me nooit gerealiseerd dat 'lei' in dit geval de muziek is. Ik leef voor haar, de muziek.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:23 schreef Guanabana het volgende:
Henk en Emma, Vivo per Leiik vind dat sowieso al zo'n mooi nummer.
Ik noem het inmiddels het geluksbeletseltekenquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:24 schreef Meke het volgende:
Sinds het gesprek over het beletselteken ben ik me er steeds zo van bewust als ik twee in plaats van drie puntjes typ..
Gezelligquote:Op zondag 13 oktober 2019 12:34 schreef Guanabana het volgende:
Heb koffie gedronken dus ik zit op mijn praatstoel.
*pakt dan ook even een virtueel kopje koffie hoewel hij zich ook afvraagt wie verantwoordelijk is voor die onbegrijpelijke koffiemachine in de SC.quote:
Dat was deze dame.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
*pakt dan ook even een virtueel kopje koffie hoewel hij zich ook afvraagt wie verantwoordelijk is voor die onbegrijpelijke koffiemachine in de SC.
De duivel, dat is ze!!!quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat was deze dame.
Als iedereen maar zelf begreep hoe de koffiemachine werkte kon zij het niet meer veel te enthousiast uitdelen.![]()
[ afbeelding ]
Ja ik wilde dat al vragen!quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:04 schreef Momo... het volgende:
nog
2 dag(en)
01 uur
06 minuten
44 seconden
Dit staat ineens boven bij fok
Ik zie het ook ja. Vaag...quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:04 schreef Momo... het volgende:
nog
2 dag(en)
01 uur
06 minuten
44 seconden
Dit staat ineens boven bij fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |