Wordt er nog iemand overhoop geschoten?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb bijna 3 pagina's al; over de helft!![]()
![]()
![]()
Als ik morgen de boel afmaak, heb ik daarna nog een aantal dagen om bij te schaven.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb bijna 3 pagina's al; over de helft!![]()
![]()
![]()
Als ik morgen de boel afmaak, heb ik daarna nog een aantal dagen om bij te schaven.
Dat gastje is 20!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Te jong voor @:Guanabana kennelijk, maar dan neem ik 'm wel.
Ja ik weet niet, ik heb daar eerder een soort 'zoon'-gevoelens bij dan wat andersquote:
Snap ik, maar dan nog welquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:51 schreef Dave het volgende:
Ik heb het niet over een relaaaaaaaaaaaaaaasie hè?
Beter bewaren ze hem voor 2021 en eindigen we top 3quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:54 schreef Dave het volgende:
Ja, dat kan een leuke act worden in Rotterdam als ie zo leuk danst.
Volgens de moeder van Anja zijn die heel goed, volgens de rest niet. Haar vader vergeleek Anja's schooloptreden ooit met een Hyena die z'n poot in een klem heeft zitten. Haar vader was tevens het hoofd van de school.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:56 schreef Dave het volgende:
Misschien kunnen we Anja sturen volgend jaar, al weet ik niet hoe haar zangkwaliteiten zijn.
Nee, dit is pas hoofdstuk 1; er komt wel iemand om het leven (doodgevroren in de sneeuw). In het hoofdstuk daarop komt er iemand om bij een brand.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt er nog iemand overhoop geschoten?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens de moeder van Anja zijn die heel goed, volgens de rest niet. Haar vader vergeleek Anja's schooloptreden ooit met een Hyena die z'n poot in een klem heeft zitten. Haar vader was tevens het hoofd van de school.
Ohquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, dit is pas hoofdstuk 1; er komt wel iemand om het leven (doodgevroren in de sneeuw). In het hoofdstuk daarop komt er iemand om bij een brand.
Dit schreeuwt om een Idols auditie.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:59 schreef Strani het volgende:
Volgens de moeder van Anja zijn die heel goed, volgens de rest niet. Haar vader vergeleek Anja's schooloptreden ooit met een Hyena die z'n poot in een klem heeft zitten. Haar vader was tevens het hoofd van de school.
Niet iederéén gaat dood in mijn verhaal hoor. Mijn hoofdpersoon bijvoorbeeld nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:00 schreef Strani het volgende:
[..]
OhDan hou ik Anja maar beter uit je buurt want die moet nog zeker 18 boeken overleven
Doodvriezen kan niet, je overlijdt al eerder aan onderkoeling dan dat je bevroren raakt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, dit is pas hoofdstuk 1; er komt wel iemand om het leven (doodgevroren in de sneeuw). In het hoofdstuk daarop komt er iemand om bij een brand.
Ja oké dat bedoel ik ook eigenlijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Doodvriezen kan niet, je overlijdt al eerder aan onderkoeling dan dat je bevroren raakt.
Stiekem vind ik dat altijd best jammerquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet iederéén gaat dood in mijn verhaal hoor. Mijn hoofdpersoon bijvoorbeeld niet(wordt ook lastig een verhaal te schrijven anders)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |