abonnement Unibet Coolblue
pi_189395899
quote:
Turkse invasie breed veroordeeld

Kritiek alom op de Turkse inval in Syrië, die woensdag begon met luchtaanvallen. De Tweede Kamer roept op tot sancties.


Inwoners van het Syrische Ras al-Ayn vluchtten woensdag voor Turkse luchtaanvallen, terwijl Turkse grondtroepen oprukten naar de grens.

Veel landen en internationale instanties hebben woensdag met zorg en afkeer gereageerd op de Turkse invasie van Noordoost-Syrië. Ze roepen de Turkse president Erdogan op de aanval te staken, of op zijn minst om zeer terughoudend te zijn met het gebruik van geweld en de burgerbevolking te ontzien.

De Amerikaanse president Trump, die zondag de weg vrijmaakte voor de inval toen hij bekendmaakte Amerikaanse troepen uit het gebied terug te trekken, liet nu in een verklaring weten dat de operatie ,,een slecht idee" is en niet de goedkeuring van de Verenigde Staten heeft.


Luchtaanvallen ook diep in Koerdisch gebied

Maandag had hij na felle kritiek, ook uit zijn eigen Republikeinse partij, nog per tweet laten weten dat hij ,,in zijn grote en ongeëvenaarde wijsheid" de Turkse economie zou ,,vernietigen en wegvagen" als Erdogan in zijn ogen te ver zou gaan.

Volgens Trumps verklaring na de inval woensdag heeft Turkije toegezegd burgers te beschermen en een humanitaire crisis te voorkomen. De VS zullen ,,hen hier aan houden", aldus de Amerikaanse president.

De Europese Unie vroeg Turkije ,,de eenzijdige militaire actie" te staken. Ze voegde toe dat de 'veilige zone' die Erdogan met de inval in Syrië wil creëren voor minstens twee miljoen van de Syrische vluchtelingen die al jaren in Turkije verblijven, waarschijnlijk niet aan de internationale vereisten voor een veilige terugkeer zal voldoen. De EU liet weten geen hulp te zullen verlenen in dit gebied: niet voor de beveiliging ervan en evenmin voor humanitaire doelen.

Secretaris-generaal Guterres van de Verenigde Naties is ,,zeer bezorgd" en benadrukte dat burgers beschermd moeten worden. Donderdag komt de Veiligheidsraad op verzoek van Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland in besloten spoedzitting bijeen.

NAVO-baas Jens Stoltenberg zei tegen NAVO-lid Turkije te begrijpen dat het land ,,gegronde zorgen over de veiligheid" heeft, maar dat het de regio niet verder mag destabiliseren. Hij hoopt dat de operatie ,,proportioneel" zal zijn.

Minister Blok (VVD, Buitenlandse Zaken) ,,veroordeelt" het offensief. ,,Niemand is gebaat bij de mogelijk verschrikkelijke humanitaire gevolgen", liet hij weten. Blok ontbiedt de Turkse ambassadeur. Een meerderheid in de Tweede Kamer roept op tot sancties tegen Turkije.

Ook uit de Arabische wereld kwamen veroordelingen. Saoedi-Arabië, Egypte, Irak en de Verenigde Arabische Emiraten keurden de operatie af. De Russische president Poetin, die het Syrische regime van president Assad militair steunt, zou Erdogan de operatie in een telefoongesprek hebben afgeraden.

Bron: NRC
Long Live The Fighters dan maar weer!
  Moderator zaterdag 12 oktober 2019 @ 14:08:39 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189396069
goed nogmaals

Turkije in Syrie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_189396094


[ Bericht 62% gewijzigd door sp3c op 12-10-2019 14:12:07 (gewoon doorgaan joh) ]
pi_189396181
https://english.alarabiya(...)key-s-offensive.html

Enkel coverage van pro-Turkije perspectief is uiteraard toegestaan.
pi_189396207
quote:
Bullshit walks , military talks.

Geen enkel land die ook maar vingertje uitsteekt aan de Koerden die uitgeroeid worden in Syrië. Het is en blijft een Koerdische traditie. Eerst geven de Koerden al hun vertrouwen aan westerse/christelijke landen , waarna ze alle shit taken moeten uitvoeren , direct erna worden ze in de prullenbak gezet.

Dit gebeurt al sinds de eerste wereld oorlog. Kurdish tradition , meer niet.
pi_189396211
Erdogan doet wat de Europese Unie ook zou moeten doen: aan de zuidelijke grens een bufferzone van 30 km handhaven om te voorkomen dat de zuidelijke problemen (lees: migranten) naar het noorden komen.
pi_189396226
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:20 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Erdogan doet wat de Europese Unie ook zou moeten doen: aan de zuidelijke grens een bufferzone van 30 km handhaven om te voorkomen dat de zuidelijke problemen (lees: migranten) naar het noorden komen.
De EU durft niets te doen militair gezien tegen de Turken. Fact. Die bufferzone in Turkije door de EU etc is drm pure bullshit.
pi_189396233
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:18 schreef kurd0w het volgende:
https://english.alarabiya(...)key-s-offensive.html

Enkel coverage van pro-Turkije perspectief is uiteraard toegestaan.
SWS :7

vage naam overigens, zidan zanklo, ik dacht ff dat het een oostblokker was ofzo
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189396247
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:20 schreef NeurosceptischeD het volgende:[/b
[quote]0s.gif [b]Op zaterdag 12 oktober 2019 14:20 schreef NeurosceptischeD het volgende:


[..]

Bullshit walks , military talks.

Geen enkel land die ook maar vingertje uitsteekt aan de Koerden die uitgeroeid worden in Syrië. Het is en blijft een Koerdische traditie. Eerst geven de Koerden al hun vertrouwen aan westerse/christelijke landen , waarna ze alle shit taken moeten uitvoeren , direct erna worden ze in de prullenbak gezet.

Dit gebeurt al sinds de eerste wereld oorlog. Kurdish tradition , meer niet.
Ook een mooie Islamtische traditie? Of?
pi_189396251
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Terwijl men vanuit de NAVO de inval van Turkije steunt.
daar weet ik niks van. NAVO staat hier volledig buiten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189396252
De EU stelt de oplossing van dit probleem uit, maar vroeg of laat zullen wij hetzelfde moeten doen als Erdogan nu doet:

Militaire bewaking van de zuidgrens. Het alternatief is wachten op de vernietiging.
pi_189396269
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:23 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
De EU stelt de oplossing van dit probleem uit, maar vroeg of laat zullen wij hetzelfde moeten doen als Erdogan nu doet:

Militaire bewaking van de zuidgrens. Het alternatief is wachten op de vernietiging.
Met welk leger precies? De EU heeft geen gemeenschappelijk budget, kan het over vele dingen niet eens zijn. Ik zie Nederland of Duitsland niet het Italliaanse of Griekse leger funden..
  Moderator zaterdag 12 oktober 2019 @ 14:26:13 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189396292
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:24 schreef kurd0w het volgende:

[..]

Met welk leger precies? De EU heeft geen gemeenschappelijk budget, kan het over vele dingen niet eens zijn. Ik zie Nederland of Duitsland niet het Italliaanse of Griekse leger funden..
je kunt de taken gewoon verdelen natuurlijk, doet de NAVO ook, die hebben ook geen gemeenschappelijk budget

werkt hetzelfde als elke multinationale operatie ooit eigenlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_189396304
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:24 schreef kurd0w het volgende:

[..]

Met welk leger precies? De EU heeft geen gemeenschappelijk budget, kan het over vele dingen niet eens zijn. Ik zie Nederland of Duitsland niet het Italliaanse of Griekse leger funden..
Dat is de praktische uitvoering inderdaad. En die mislukt. Waarmee tevens het falen en de overbodigheid van de EU is aangetoond. De EU is momenteel niets meer dan een vehikel dat leidt tot zelfvernietiging. Hongarije is een van de weinig lidstaten die dit begrijpt en zelf wel iets probeert te doen tegen de invasie.
pi_189396322
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

daar weet ik niks van. NAVO staat hier volledig buiten.
Natuurlijk niet. Dat bestaat ook voornamelijk uit Europese landen.
pi_189396334
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:27 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Dat is de praktische uitvoering inderdaad. En die mislukt. Waarmee tevens het falen en de overbodigheid van de EU is aangetoond. De EU is momenteel niets meer dan een vehikel dat leidt tot zelfvernietiging. Hongarije is een van de weinig lidstaten die dit begrijpt en zelf wel iets probeert te doen tegen de invasie.
ik word zo droevig van Europeanen, die de immense waarde van de EU niet kunnen inzien en subversieve politici als Orban held zien.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189396343
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Dat bestaat ook voornamelijk uit Europese landen.
je weet dat meerdere europese en navo landen ook sancties hebben ingesteld?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189396373
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik word zo droevig van Europeanen, die de immense waarde van de EU niet kunnen inzien en subversieve politici als Orban held zien.
Immens is inderdaad de juiste term als het over de EU gaat.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2019 @ 14:37:05 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189396389
het gaat hier echter nog steeds over Turkije

topics zat om over de EU te oreren lijkt me
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_189396400
De EU heeft zijn waarde helaas al lang geleden verloren. Ooit was het een nuttig samenwerkingsverband tussen soevereine staten. Tegenwoordig is het echter verworden tot een anti-democratisch instrument met communistische trekken zonder echt doel, dat slechts leidt tot de vernietiging van Europa.

Ik word zo droevig van mensen die dit niet willen inzien.
pi_189396414
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:38 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
De EU heeft zijn waarde helaas al lang geleden verloren. Ooit was het een nuttig samenwerkingsverband tussen soevereine staten. Tegenwoordig is het echter verworden tot een anti-democratisch instrument met communistische trekken zonder echt doel, dat slechts leidt tot de vernietiging van Europa.

Ik word zo droevig van mensen die dit niet willen inzien.
:')
pi_189396418
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:37 schreef sp3c het volgende:
het gaat hier echter nog steeds over Turkije

topics zat om over de EU te oreren lijkt me
OK, maar de acties in Turkije zullen direct van invloed zijn op de EU. In plaats van Turkije te steunen als NAVO-bondgenoot, probeert EU inclusief Nederland het vuurtje op te stoken, enkel om Erdogan te sarren.
pi_189396517
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:34 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Immens is inderdaad de juiste term als het over de EU gaat.
immens is china, china, india, asean, nafta.

je kan anno nu niet je kop boven water houden als je niet in een immense blok zit.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189396537
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:39 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

OK, maar de acties in Turkije zullen direct van invloed zijn op de EU. In plaats van Turkije te steunen als NAVO-bondgenoot, probeert EU inclusief Nederland het vuurtje op te stoken, enkel om Erdogan te sarren.
er speelt veel meer natuurlijk. hoewel het wel in het belang is van de EU dat ze de turkse zorgen serieus nemen, maar laat staan serieus nemen, ze geven geen ene fuck om de turkse belangen vwb de PKK.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 14:52:24 #27
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_189396597
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:39 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

In plaats van Turkije te steunen als NAVO-bondgenoot...
Wishful thinking van een geïndoctrineere nederturk, hihi...
pi_189396653
Ik vind het echt grappig om te zien dat er geen enkel Turkse soldaat aanwezig is op de frontlinies. Alleen een proxy legertje die voornamelijk bestaat uit Arabieren die veel te verduren hebben gehad tijdens de oorlog tegen Assad. Dit toont aan dat men terreur organisaties niet zo serieus nemen in Turkije _O- :9~ En het blijkt ook zeer effectief te werken. Turkije hoeft zijn eigen leger niet eens in te zetten.

Daarom zei ik al dat wanneer Turkije echt serieus zou aanvallen en zijn eigen leger zou inzetten , dan zou dat koerdische kaartenhuis in een paar dagen tijd volledig in elkaar klappen.

pi_189396687
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:57 schreef NeurosceptischeD het volgende:
Ik vind het echt grappig om te zien dat er geen enkel Turkse soldaat aanwezig is op de frontlinies. kaartenhuis.
er zijn al meerdere turken omgekomen volgens mij.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:01:11 #31
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_189396693
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:57 schreef NeurosceptischeD het volgende:
Ik vind het echt grappig om te zien dat er geen enkel Turkse soldaat aanwezig is op de frontlinies. Alleen een proxy legertje die voornamelijk bestaat uit Arabieren die veel te verduren hebben gehad tijdens de oorlog tegen Assad. Dit toont aan dat men terreur organisaties niet zo serieus nemen in Turkije _O- :9~ En het blijkt ook zeer effectief te werken. Turkije hoeft zijn eigen leger niet eens in te zetten.

Daarom zei ik al dat wanneer Turkije echt serieus zou aanvallen en zijn eigen leger zou inzetten , dan zou dat koerdische kaartenhuis in een paar dagen tijd volledig in elkaar klappen.

[ afbeelding ]
Of Turkije vertrouwd zijn eigen reservisten niet. Dat "grote" leger zit vol met ongemotiveerde niksnutten
pi_189396700
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

er zijn al meerdere turken omgekomen volgens mij.
1 of 2 doden vanuit artillerie beschietingen, klopt. Ik had het over frontlinie. Daar is niet 1 Turkse soldaat aanwezig. :'( Terreurorganisaties stellen niets voor. Incl daesh.
pi_189396707
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:01 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Of Turkije vertrouwd zijn eigen reservisten niet. Dat "grote" leger zit vol met ongemotiveerde niksnutten
reservisten worden niet ingezet voor dit soort expedities, tegenwoordig zijn het alleen maar professionals.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189396718
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:02 schreef NeurosceptischeD het volgende:

[..]

1 of 2 doden vanuit artillerie beschietingen, klopt. Ik had het over frontlinie. Daar is niet 1 Turkse soldaat aanwezig. :'( Terreurorganisaties stellen niets voor. Incl daesh.
ik heb ook niet de indruk dat ze proberen stand te houden, ze trekken zich voornamelijk terug, vermoed ik.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189396726
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:01 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Of Turkije vertrouwd zijn eigen reservisten niet. Dat "grote" leger zit vol met ongemotiveerde niksnutten
Klopt en daarom staat de Turkse leger ook op nr 9. @globalfirepower. :7 :{w
pi_189396738
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik heb ook niet de indruk dat ze proberen stand te houden, ze trekken zich voornamelijk terug, vermoed ik.
Ze worden afgeslacht. Ze trekken niet terug. Na de slachtpartijen neemt Turkije over meer niet.
  Redactie Frontpage zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:05:57 #37
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189396743
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:04 schreef NeurosceptischeD het volgende:

[..]

Klopt en daarom staat de Turkse leger ook op nr 9. @:globalfirepower. :7 :{w
Dat ze een hoop militairen hebben komt voornamelijk door de dienstplicht, niet omdat mensen zich voor hun plezier aanmelden bij het leger.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_189396760
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dat ze een hoop militairen hebben komt voornamelijk door de dienstplicht, niet omdat mensen zich voor hun plezier aanmelden bij het leger.
Buiten dat om is de Turkse leger een ijzer sterke leger waar je niet mee wilt sollen. Anders had Amerika/EU allang al een leger richting de Koerden gestuurd. Dit keer hebben jullie geen vrouwen en kinderen voor jullie die jullie dan weer graag zien dood gaan als eerloze mensen.

Alleen het ziet er naar uit dat ze dit niet waard vinden voor de Koerden. En al zouden ze het waard vinden , dan zouden ze toch echt een hele boel grafkisten moeten bouwen.
pi_189396772
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik heb ook niet de indruk dat ze proberen stand te houden, ze trekken zich voornamelijk terug, vermoed ik.
Koerden staan ook niet echt bekend om hun vechtlust. Ik denk wel dat het masker binnenkort van deze terroristen af zal vallen en ze in Turkije aanslagen zullen plegen. Net zoals ze dat de afgelopen decennia hebben gedaan.
pi_189396784
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:08 schreef Confetti het volgende:

[..]

Koerden staan ook niet echt bekend om hun vechtlust. Ik denk wel dat het masker binnenkort van deze terroristen af zal vallen en ze in Turkije aanslagen zullen plegen. Net zoals ze dat de afgelopen decennia hebben gedaan.
Het bleek dat ze daar helemaal niets aan hebben gehad. Ze dachten de bergen zullen ons wel redden. NOT! Technology destroy's that shit. Armed military drones :) Terwijl die terroristen in grotten leefden was Turkije bezig met technologische vooruitgang.
  Redactie Frontpage zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:10:23 #42
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189396787
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:07 schreef NeurosceptischeD het volgende:

[..]

Buiten dat om is de Turkse leger een ijzer sterke leger waar je niet mee wilt sollen. Anders had Amerika/EU allang al een leger richting de Koerden gestuurd. Dit keer hebben jullie geen vrouwen en kinderen voor jullie die jullie dan weer graag zien dood gaan als eerloze mensen.

Alleen het ziet er naar uit dat ze dit niet waard vinden voor de Koerden. En al zouden ze het waard vinden , dan zouden ze toch echt een hele boel grafkisten moeten bouwen.
Ok.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_189396789
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:07 schreef NeurosceptischeD het volgende:

[..]

Buiten dat om is de Turkse leger een ijzer sterke leger waar je niet mee wilt sollen. Anders had Amerika/EU allang al een leger richting de Koerden gestuurd. Dit keer hebben jullie geen vrouwen en kinderen voor jullie die jullie dan weer graag zien dood gaan als eerloze mensen.

Alleen het ziet er naar uit dat ze dit niet waard vinden voor de Koerden. En al zouden ze het waard vinden , dan zouden ze toch echt een hele boel grafkisten moeten bouwen.
Dat er ook burgerdoden vallen dat maakt de Turken niet zoveel uit?
pi_189396799
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:08 schreef Confetti het volgende:

Koerden staan ook niet echt bekend om hun vechtlust. Ik denk wel dat het masker binnenkort van deze terroristen af zal vallen en ze in Turkije aanslagen zullen plegen. Net zoals ze dat de afgelopen decennia hebben gedaan.
zou me niks verbazen dat ze dat mogelijk zullen proberen. aan de andere kant zien ze nu dat er internationaal veel druk wordt gezet op turkije, wat winst is voor hen, maar als er strakss bommen ontploffen in turkije, dan kan dat in hun nadeel zijn, want dan zal erdogan zeggen, "zie je nou wel europeanen, dit is het gevolg van jullie steun aan hen, jullie zijn mede verantwoordelijk voor de slachtoffers van de bomaanslagen. ik zei toch tegen jullie dat het een stelletje terroristen waren"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189396807
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:10 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Dat er ook burgerdoden vallen dat maakt de Turken niet zoveel uit?
Daarvoor moet je toch echt bij de kolonisten zijn. Tot nu toe zijn er zeer weinig burgerdoden gevallen. We hebben niet vergeten hoe men Raqqa en andere steden inclusief woonwijken tot as bombardeerden, waarbij clustermunitie werd gebruikt in woonwijken waar notabene vrouwen en kinderen aanwezig zijn. Daar doen de Turken niet aan omdat zij moslims zijn.
pi_189396813
Dit conflict kent alleen maar verliezers. Als buitenstaander kun je ook geen kant kiezen of de eene partij rechtvaardigen in hun strijd...

Enige wat ik weet is dat de Koerden in Syrië enorm strijdbaar hebben gevochten tegen IS...En nu zelf worden vermoord door de Turken. Erg triest aangezien die regio door de Koerdische strijdkrachten relatief rustig is gebleven en leed bespaart is onder de volken die daar leven, en dat zijn niet enkel Islamitische Koerden die daar leven...

Daarom vind ik het ook onverantwoord en triest dat Trump daar de Amerikaanse troepen weghaalt en Erdogan zijn milities en leger de grens over stuurt...
pi_189396838
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:13 schreef Odaiba het volgende:
Dit conflict kent alleen maar verliezers. Als buitenstaander kun je ook geen kant kiezen of de eene partij rechtvaardigen in hun strijd...

Enige wat ik weet is dat de Koerden in Syrië enorm strijdbaar hebben gevochten tegen IS...En nu zelf worden vermoord door de Turken. Erg triest aangezien die regio door de Koerdische strijdkrachten relatief rustig is gebleven en leed bespaart is onder de volken die daar leven, en dat zijn niet enkel Islamitische Koerden die daar leven...

Daarom vind ik het ook onverantwoord en triest dat Trump daar de Amerikaanse troepen weghaalt en Erdogan zijn milities en leger de grens over stuurt...
En waarom zouden Amerikanen alles zelf moeten doen? Trump vroeg zovaak om militaire back-up van Europese landen en niemand die er iets om gaf. Nu denkt Trump van je mag de middelvinger krijgen en al die isis gevangenen zullen jullie binnenkort overstromen aangezien Erdogan een deal heeft gemaakt met Trump om alle isis gevangenen die uit Europa komen terug te sturen.
pi_189396840
https://twitter.com/Kyruer/status/1182930051286945792

Ras-Al-Ayn veroverd op de Koerden door pro-Turkse proxy's. Ondanks dat ik Turkije heel goed begrijp dat ze niet zitten te wachten op een machtsblok van een tweede PKK in Noord-Syrie, hoop ik toch wel dat ze deze proxy's onder controle hebben. Want de slogans die ze hier bezigen, stellen mij niet gerust..
  Redactie Frontpage zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:15:58 #49
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189396844
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:12 schreef NeurosceptischeD het volgende:
Daar doen de Turken niet aan omdat zij moslims zijn.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_189396848
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:07 schreef NeurosceptischeD het volgende:

[..]

Buiten dat om is de Turkse leger een ijzer sterke leger waar je niet mee wilt sollen. Anders had Amerika/EU allang al een leger richting de Koerden gestuurd. Dit keer hebben jullie geen vrouwen en kinderen voor jullie die jullie dan weer graag zien dood gaan als eerloze mensen.

Alleen het ziet er naar uit dat ze dit niet waard vinden voor de Koerden. En al zouden ze het waard vinden , dan zouden ze toch echt een hele boel grafkisten moeten bouwen.
Zo'n grote bek hadden de Irakezen onder Saddam ook voordat ze terug naar de middeleeuwen werden gebombardeerd. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189396857
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zo'n grote bek hadden de Irakezen onder Saddam ook voordat ze terug naar de middeleeuwen werden gebombardeerd. :')
Koloniale landen en hun legers neem ik niet serieus. Zie Saudi Arabië die niets kan doen tegen Houtis met slippers in Yemen.

Turkije is een land die kei hard had gevochten voor zijn onafhankelijkheid. Dat weten de christenen heel goed. Niet voor niets staat Turkse leger op nr 9 op globalfirepower.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:19:16 #52
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_189396860
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:07 schreef NeurosceptischeD het volgende:

[..]

Buiten dat om is de Turkse leger een ijzer sterke leger waar je niet mee wilt sollen. Anders had Amerika/EU allang al een leger richting de Koerden gestuurd.
Ben je hier echt van overtuigd? Heb je enig idee hoe droevig deze uitspraak is? :-D
pi_189396868
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:18 schreef NeurosceptischeD het volgende:

[..]

Koloniale landen en hun legers neem ik niet serieus.
Komt dat even goed uit.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189396871
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:19 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Ben je hier echt van overtuigd? Heb je enig idee hoe droevig deze uitspraak is? :-D
Vraag maar is naar de Anzacs die nog steeds dag in dag uit janken voor hun soldaten die gedood zijn in Turkije en andere kruisvaarders zoals de Grieken , Britten etc wat voor een klappe zij hebben ontvangen in Gallipoli en andere plekken incl de onafhankelijkheidsoorlog van Turkije WW1.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Gallipoliveldtocht
pi_189396888
Oh we zijn weer aanbeland bij de kruisvaarders. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:23:02 #56
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_189396889
Wat blijven die Turken toch een ontzettend triest volk.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:24:22 #57
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_189396902
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:12 schreef NeurosceptischeD het volgende:

[..]

Daarvoor moet je toch echt bij de kolonisten zijn. Tot nu toe zijn er zeer weinig burgerdoden gevallen. We hebben niet vergeten hoe men Raqqa en andere steden inclusief woonwijken tot as bombardeerden, waarbij clustermunitie werd gebruikt in woonwijken waar notabene vrouwen en kinderen aanwezig zijn. Daar doen de Turken niet aan omdat zij moslims zijn.
Ja want moslims kijken wel uit dat ze geen onschuldige moslims doden, daarom zijn er amper conflicten in die hele regio.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_189396903
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:22 schreef Hathor het volgende:
Oh we zijn weer aanbeland bij de kruisvaarders. _O-
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:25:52 #59
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_189396919
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:20 schreef NeurosceptischeD het volgende:

[..]

Vraag maar is naar de Anzacs die nog steeds dag in dag uit janken voor hun soldaten die gedood zijn in Turkije en andere kruisvaarders zoals de Grieken , Britten etc wat voor een klappe zij hebben ontvangen in Gallipoli en andere plekken incl de onafhankelijkheidsoorlog van Turkije WW1.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Gallipoliveldtocht
Je doet wel je best om je droomwereld zo eenzijdig mogelijk in te kleuren... aandoenlijk. :')
Bedankt voor het lachen iig...
pi_189396938
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:24 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Ja want moslims kijken wel uit dat ze geen onschuldige moslims doden, daarom zijn er amper conflicten in die hele regio.
Buiten Turkije om zijn zo goed als alle landen in dat regio koloniale landen. Die kun je niet serieus nemen en alles wat zij doen heeft verder niets te maken met de moslims. Die representeren de moslims namelijk niet. Zolang er een koloniale bestuur aanwezig is neem ik ze niet serieus.

Dat er echter een sekretarische oorlog is binnen de islamitische wereld klopt. Dat komt meer doordat men de Koran niet kent. Daar komt sekretarisme namelijk niet in voor.
pi_189396949
Gaat hard met de captures vandaag.
pi_189396962
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:23 schreef PzKpfw het volgende:
Wat blijven die Turken toch een ontzettend triest volk.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189396967
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:28 schreef zarGon het volgende:
Gaat hard met de captures vandaag.
Klopt. Is net een kaartenhuis die PKK. :Y Turkse soldaten vechten niet eens mee.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:31:07 #64
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_189396984
En heeft Erdogan zijn IS vriendjes al bevrijd?

De EU is zoals altijd een lachertje, doen het in hun broek na de dreiging van Turkije dat de grenzen opengaan :'). Een treurige organisatie die zijn eigen grenzen niet kan bewaken, en dat met meerdere militaire grootmachten.
pi_189397002
hahahah hahahahahahah wat moest ik toch hard lachen toen ik dit las , wat een oelewappers zijn die koloniale Arabische landen.

''Arab League calls on the UN Security Council to intervene to stop the Turkish aggression on Syria''

Iedereen weet onderhand dat de VN niets kan doen. Als je de VN vraagt om een interventie dan kun je net zo goed hopen dat je fietsend richting de planeet Pluto kan gaan. Oelewappers dat ze zijn haha

  zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:44:52 #66
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_189397101
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:18 schreef NeurosceptischeD het volgende:

[..]

Turkije is een land die kei hard had gevochten voor zijn onafhankelijkheid. Dat weten de christenen heel goed. Niet voor niets staat Turkse leger op nr 9 op globalfirepower.
Die trots op het turkse leger :')

Met wapentuig uit de VS en tegenwoordig ook Rusland. Landen als Frankrijk en Iran ontwikkelen hun militaire technologie grotendeels zelf, maar in Turkije is alleen het kanonnenvlees home grown.
pi_189397120
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:44 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Die trots op het turkse leger :')

Met wapentuig uit de VS en tegenwoordig ook Rusland. Landen als Frankrijk en Iran ontwikkelen hun militaire technologie grotendeels zelf, maar in Turkije is alleen het kanonnenvlees home grown.
Dus jij weet niet dat Turkije ruim 70% van zijn eigen wapens zelf produceert en een flinke wapenindustrie tot zijn bezit heeft? .... niet te geloven dit.
pi_189397161
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:47 schreef NeurosceptischeD het volgende:

[..]

Dus jij weet niet dat Turkije ruim 70% van zijn eigen wapens zelf produceert en een flinke wapenindustrie tot zijn bezit heeft? .... niet te geloven dit.
70% :') bij elke post ben je meer aan het spacen ofniet :')
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:54:05 #69
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_189397200
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:47 schreef NeurosceptischeD het volgende:

[..]

Dus jij weet niet dat Turkije ruim 70% van zijn eigen wapens zelf produceert en een flinke wapenindustrie tot zijn bezit heeft? .... niet te geloven dit.
De meeste primitieve volkeren produceren al hun wapens zelf, waar het natuurlijk om gaat is de high-tech.
Zo heeft Turkije F16's uit de VS, waar zelfs een landje als Zweden in staat is om een eigen straaljager te ontwikkelen.

Overigens wel weer respect voor de aanschaf van de S400, waardoor Turkije geen F35's krijgt geleverd. Twee vliegen in één klap _O_

[ Bericht 6% gewijzigd door Heremeteit op 12-10-2019 16:01:27 ]
pi_189397222
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:27 schreef NeurosceptischeD het volgende:

[..]

Buiten Turkije om zijn zo goed als alle landen in dat regio koloniale landen. Die kun je niet serieus nemen en alles wat zij doen heeft verder niets te maken met de moslims. Die representeren de moslims namelijk niet. Zolang er een koloniale bestuur aanwezig is neem ik ze niet serieus.

Dat er echter een sekretarische oorlog is binnen de islamitische wereld klopt. Dat komt meer doordat men de Koran niet kent. Daar komt sekretarisme namelijk niet in voor.
Wat is dat > sekretarisme ?
pi_189397261
Het gaat om een veiligheidsbüffür.
Check it out
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:59:21 #72
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_189397262
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:55 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Wat is dat > sekretarisme ?
Een sekte bestaande uit uitsluitend secretaresses B-)
pi_189397373
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:20 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Erdogan doet wat de Europese Unie ook zou moeten doen: aan de zuidelijke grens een bufferzone van 30 km handhaven om te voorkomen dat de zuidelijke problemen (lees: migranten) naar het noorden komen.
Turkije doet gewoon aan landjepik. Nog even een genocide erbij en ze laten weer hun ware aard zien.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 16:13:50 #74
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_189397455
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:59 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Een sekte bestaande uit uitsluitend secretaresses B-)
ROFL

[ Bericht 1% gewijzigd door GarlandBriggs op 12-10-2019 16:15:41 (Emo werkt niet) ]
pi_189397497
Iemand toevallig een idee op welke plek turkije staat qua global firepower?
pi_189397526
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:18 schreef NeurosceptischeD het volgende:

[..]

Koloniale landen en hun legers neem ik niet serieus. Zie Saudi Arabië die niets kan doen tegen Houtis met slippers in Yemen.

Turkije is een land die kei hard had gevochten voor zijn onafhankelijkheid. Dat weten de christenen heel goed. Niet voor niets staat Turkse leger op nr 9 op globalfirepower.
Gast kan jij aub je mond houden met je nummer 9 op globalfirepower? Saddam's leger was nummer 1 in heel het midden Oosten. Nummers zeggen niks meer, het budget van Turkije is niks vergeleken met andere landen ook is Turkije technisch gezien niet zo goed als het westen. Ken je plaats gast want die ego van jou is te fragiel.
pi_189397530
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 16:07 schreef HSG het volgende:

[..]

Turkije doet gewoon aan landjepik. Nog even een genocide erbij en ze laten weer hun ware aard zien.
Zoals de ts al aangaf doet turkije inderdaad wat het sinds wo I al vaker heeft gedaan
pi_189397536
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 16:16 schreef LorneMalvo het volgende:
Iemand toevallig een idee op welke plek turkije staat qua global firepower?
pi_189397564
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 16:18 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Gast kan jij aub je mond houden met je nummer 9 op globalfirepower? Saddam's leger was nummer 1 in heel het midden Oosten. Nummers zeggen niks meer, het budget van Turkije is niks vergeleken met andere landen ook is Turkije technisch gezien niet zo goed als het westen. Ken je plaats gast want die ego van jou is te fragiel.
Protip: laat je niet uit je tent lokken
pi_189397571
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:20 schreef NeurosceptischeD het volgende:

[..]

Vraag maar is naar de Anzacs die nog steeds dag in dag uit janken voor hun soldaten die gedood zijn in Turkije en andere kruisvaarders zoals de Grieken , Britten etc wat voor een klappe zij hebben ontvangen in Gallipoli en andere plekken incl de onafhankelijkheidsoorlog van Turkije WW1.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Gallipoliveldtocht
Turken zijn een stelletje mietjes die zich nooit aan hun woord houden.
pi_189397572
Het is bijzonder beklagenswaardig dat door een kronkel in de hersens burgers het leven moeten laten.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_189397581
quote:
O oke ja het was mij volledig ontgaan in dit topic dus toch fijn om even te weten dank
pi_189397586
quote:
Nu weet ik dat je dit niet serieus kunt nemen :') Japan 5e in de wereld? _O- Dit is 1940 niet meer
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 16:25:15 #84
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189397668
De fake news machine draait alweer op volle toeren.

  zaterdag 12 oktober 2019 @ 16:43:38 #85
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189397957
Trouwens, iemand die me kan vertellen hoe sterk het Turkse leger precies is? Qua ranking wereldwijd maar ook qua materieel? Je krijgt er niet veel van mee in de Nederlandse media.
pi_189397974
Trouwens, neemt Turkije de christenen niet als vriend door in NAVO te zijn? :D
pi_189398038
Uit de NAVO schoppen dus _O_
pi_189398042
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 16:48 schreef vigen98 het volgende:
Uit de NAVO schoppen dus _O_
Graag niet morgen , maar vandaag. Oprotten ermee :Y :9
pi_189398057
Bullshit walks , military talks. Opnieuw een dorp veroverd. Het gaat wel heel erg snel..

Turkish-backed #SNA announces the control over Abu Qabr village and Mazra'at Al Hammadi east of Tal Abyad

pi_189398163
Before:





After:

pi_189398225
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:15 schreef NeurosceptischeD het volgende:

[..]

En waarom zouden Amerikanen alles zelf moeten doen? Trump vroeg zovaak om militaire back-up van Europese landen en niemand die er iets om gaf. Nu denkt Trump van je mag de middelvinger krijgen en al die isis gevangenen zullen jullie binnenkort overstromen aangezien Erdogan een deal heeft gemaakt met Trump om alle isis gevangenen die uit Europa komen terug te sturen.
Ja, ook waar. Foei Europa.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 17:03:34 #92
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_189398242
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 16:30 schreef NeurosceptischeD het volgende:

[..]

Je kan wel zeggen idioot dit en dat alleen feit blijft dat de Koerden die dachten dat christenen hun zou redden volledig in de steek zijn gelaten en letterlijk voor de bus zijn gegooid. Dus hoezo doe normaal tell me?
Christenen bestaan in de westerse wereld bijna niet meer, althans niet meer zoals het geloof vroeger de samenleving domineerde. Juist daarom zijn de westerse landen zo ontwikkeld en lopen ze mijlen ver voor op allerlei gebieden. Te denken valt daarbij aan techniek, infrastructuur, wapens e.d.

Daartegenover staan landen als Turkije waar het sprookjesboek van Mo een steeds dominantere rol krijgt dankzij de regering. Dat soort landen zullen nooit ver komen zolang ze nog steeds halsstarrig aan die onzin blijven vasthouden.

Jou machtige Turkse ''bullshit walks'' legertje zal in die regio best het sterkst zijn op dit moment maar op het moment dat de niet bestaande Christenen in gaan grijpen (wat niet zal gebeuren) staat dat legertje nergens meer.

Misschien iets minder Turkse staatstelevisie kijken via de schotel.
pi_189398262
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 16:58 schreef NeurosceptischeD het volgende:
Before:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

After:

[ afbeelding ]
Wat doet het met je ego om te weten dat de Amerikanen sterker zijn in de achtertuin van Turkije dan blaaskaak Erdolf?
pi_189398278
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 16:50 schreef NeurosceptischeD het volgende:
Bullshit walks , military talks. Opnieuw een dorp veroverd. Het gaat wel heel erg snel..

Turkish-backed #SNA announces the control over Abu Qabr village and Mazra'at Al Hammadi east of Tal Abyad

[ afbeelding ]
ik vind het persoonlijk tergend langzaam gaan. Nummer 9 tegen een verzameling tribale stenengooiers
pi_189398279
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 16:18 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Gast kan jij aub je mond houden met je nummer 9 op globalfirepower? Saddam's leger was nummer 1 in heel het midden Oosten. Nummers zeggen niks meer, het budget van Turkije is niks vergeleken met andere landen ook is Turkije technisch gezien niet zo goed als het westen. Ken je plaats gast want die ego van jou is te fragiel.
Saddam's leger was groot maar had grotendeels oude meuk.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_189398306
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:08 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

ik vind het persoonlijk tergend langzaam gaan. Nummer 9 tegen een verzameling tribale stenengooiers
Turkse leger is nergens te bekennen. Er zijn geen Turkse soldaten op de frontlinie. Erdogan laat zijn proxies alles doen.
pi_189398330
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:09 schreef HSG het volgende:

[..]

Saddam's leger was groot maar had grotendeels oude meuk.
In de jaren 80 had Saddam voor zijn tijd redelijk modern spul.
pi_189398550
https://twitter.com/TurkeyUntold/status/1183041064158027777?s=19

Koerdische politcus gedood. Turkijes manier van oorlogvoeren geen haar beter dan IS op dit moment
pi_189398565
https://twitter.com/Mekut_Mallet/status/1183039714040995849?s=19

Zie ook dit (waarschuwing voor de beelden)
pi_189398593
quote:
Lijkt sprekend op ISIS. Maarja ik had dan ook niks anders verwacht van Turken en hun bondgenoten.
pi_189398612
De Turken mochten toch niet vliegen boven het sdf gebied?

GforGilgo twitterde op zaterdag 12-10-2019 om 16:11:27 YPG commander Redur Xelil: The only thing we want from the Coalition is to shut down air space. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189398623
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:12 schreef vigen98 het volgende:

[..]

In de jaren 80 had Saddam voor zijn tijd redelijk modern spul.
Maar ook een ongemotiveerd leger.
Wat dat betreft schat ik Turkije een stuk hoger in, al zijn de grondtroepen nu vooral nog jihadisten volgens mij.
pi_189398629
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 16:44 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens, neemt Turkije de christenen niet als vriend door in NAVO te zijn? :D
Dat was een gelegenheidscoalitie tegen se Sovjets van beide kanten :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189398640
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 16:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:
De fake news machine draait alweer op volle toeren.

[ afbeelding ]
Is de hashtag al trending? _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189398696
Als DE hoer van het conflict in Syrië. Hebben ze zich laten gebruiken door niet alleen Damascus, maar ook door Rusland, de VS en tegenwoordig zelfs door Israël. Als je met de benen wijd gaat, gaan mensen eroverheen. Dan moet je niet huilen over dat je gebruikt bent. Sorry voor de beeldspraak.

Koerdisch protest in Den Haag: 'We voelen ons gebruikt, bedrogen'
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189398708
quote:
Duitsland stopt wapenleveranties aan Turkije
Duitsland stopt met het leveren van wapens aan Turkije.
Aanleiding is de militaire operatie die Turkije deze week begon tegen de Koerden in het noordoosten van Syrië.
Duitsland leverde vorig jaar voor 242,8 miljoen aan wapentuig aan Ankara en dit jaar ging al voor 184,1 miljoen naar Turkije.
https://www.telegraaf.nl/(...)eranties-aan-turkije
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 17:50:28 #107
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189398712
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:47 schreef Slayage het volgende:
Als DE hoer van het conflict in Syrië. Hebben ze zich laten gebruiken door niet alleen Damascus, maar ook door Rusland, de VS en tegenwoordig zelfs door Israël. Als je met de benen wijd gaat, gaan mensen eroverheen. Dan moet je niet huilen over dat je gebruikt bent. Sorry voor de beeldspraak.

Koerdisch protest in Den Haag: 'We voelen ons gebruikt, bedrogen'
Dingen die je al jaren zag aankomen. Echt he-le-maal niemand zou verrast moeten zijn.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_189398730
Weten we nog hoe in het begin van het IS in syrie gebeuren, die dapperen Turkse strijdkracht met tanks en al op de grens stond toe te kijken hoe iedereen afgeslacht werd paar kilometer verderop, in het volle zicht?

Vluchtelingen wilde ze toen niet of heel moeizaam de grens overlaten.

Haha en ook nu weer komt Turkije niet verder dan anderen het vuile werk op laten knappen, IS achtige groepen inzetten. (goh.. waar kennen we dat van?)

Sommige Turken hier lijken niet te begrijpen hoe het werkt.
Ga je als agressor te rigoureus te werk, ongeacht de motivatie, ga je uiteindelijk andere partijen tegen je gekeerd krijgen en ga je een pak slaag krijgen.

Dit is in het kort zo'n beetje de geschiedenis van de mensheid, elke macht, groot of klein, dat met teveel agressie gebieden in probeert te nemen, liep uiteindelijk vanzelf tegen die lamp aan.

Ik hoop dat Turkije het in de kop krijgt het "Ottomaanse rijk" te herstellen door bijv. Syrië in te nemen of te grote delen daarvan.. of beter nog, iets met griekenland ofzo.
Maar nee dat durven de "helden" niet.
pi_189398844
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Weten we nog hoe in het begin van het IS in syrie gebeuren, die dapperen Turkse strijdkracht met tanks en al op de grens stond toe te kijken hoe iedereen afgeslacht werd paar kilometer verderop, in het volle zicht?

Vluchtelingen wilde ze toen niet of heel moeizaam de grens overlaten.

Haha en ook nu weer komt Turkije niet verder dan anderen het vuile werk op laten knappen, IS achtige groepen inzetten. (goh.. waar kennen we dat van?)

Sommige Turken hier lijken niet te begrijpen hoe het werkt.
Ga je als agressor te rigoureus te werk, ongeacht de motivatie, ga je uiteindelijk andere partijen tegen je gekeerd krijgen en ga je een pak slaag krijgen.

Dit is in het kort zo'n beetje de geschiedenis van de mensheid, elke macht, groot of klein, dat met teveel agressie gebieden in probeert te nemen, liep uiteindelijk vanzelf tegen die lamp aan.

Ik hoop dat Turkije het in de kop krijgt het "Ottomaanse rijk" te herstellen door bijv. Syrië in te nemen of te grote delen daarvan.. of beter nog, iets met griekenland ofzo.
Maar nee dat durven de "helden" niet.
Het zal niet lang duren tot vrijwel de hele wereld de Turken uitkotst.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189398873
:')
pi_189398906
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:47 schreef Slayage het volgende:
Als DE hoer van het conflict in Syrië. Hebben ze zich laten gebruiken door niet alleen Damascus, maar ook door Rusland, de VS en tegenwoordig zelfs door Israël.
Je noemt nogal wat? Hoe doe je dat precies, je laten misbruiken door al die landen?

quote:
Als je met de benen wijd gaat, gaan mensen eroverheen. Dan moet je niet huilen over dat je gebruikt bent. Sorry voor de beeldspraak.

Koerdisch protest in Den Haag: 'We voelen ons gebruikt, bedrogen'
Nare beeldspraak trouwens, van deze normaal gezien kosjere Turk.
pi_189399001
Weet iemand hoeveel IS strijders er inmiddels bevrijd zijn?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 18:24:47 #113
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189399008
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:23 schreef Hallojo het volgende:
Weet iemand hoeveel IS strijders er inmiddels bevrijd zijn?
Zullen er uiteindelijk wel duizenden zijn ;(
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_189399087
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:14 schreef luxerobots het volgende:

Je noemt nogal wat? Hoe doe je dat precies, je laten misbruiken door al die landen?
De ypg zijn natuurlijk een zwakke partij in dit conflict. Als je zwak bent ga je het in eem oorlog simpelweg niet overleven. Tenzij je wordt gesteund door grotere sterkere spelers. Zo gingen ze allemaal gelegenheidscoalities aan. Vanaf dag 1 werkten ze samen met het regime. Dat de tactische beslissing nam om zich terug te trekken uit het oosten terwijl ze de macht over droegen aam de Koerden. Of neem sheik maqsood in Aleppo stad. Dat werd zonder slag of stoot overgedragen aam het regime. Terwijl de rebellen zich hebben doodgevochten. Toen de Russen waren binnengevallen lieten ze zich gebruiken door hen. Zo gingen ze vanuit Afrin met luchtsteun van de Russen rebellen gebieden veroveren dat sinds het begin van de conflict niet meer onder regime controle waren. Hierdoor werd Aleppo stad afgesneden van de Turkse grens. We weten allemaal hoe de VS hen hebben gebruikt om Isis aan te pakken, omdat ze hun handen niet vuil wilden maken met boots on the ground. En sinds kort zijn er mysterieuze bombardementen op stellingen van de Iraanse republikeinse garde in Syrië en Irak middels drones. Niemand claimt deze bombardementen. Dan weet je dat het de Israëlisch zijn, die niet helemaal uit Israël komen aanvliegen met hun drones, maar in sdf gebied opereren.

Wat ze doen is tactisch slim, omdat ze op meerdere paarden tegelijk wedden, maar het maakt hun wel een huurlingen leger voor iedereen die wil wilt betalen.

quote:
Nare beeldspraak trouwens, van deze normaal gezien kosjere Turk.
Ja sorry niet netjes, maar het is wel een passende vergelijking. Immers kan je niet klagen over dat je gebruikt wordt als je het zelf toelaat.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189399098
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:47 schreef Slayage het volgende:
Als DE hoer van het conflict in Syrië. Hebben ze zich laten gebruiken door niet alleen Damascus, maar ook door Rusland, de VS en tegenwoordig zelfs door Israël. Als je met de benen wijd gaat, gaan mensen eroverheen. Dan moet je niet huilen over dat je gebruikt bent. Sorry voor de beeldspraak.

Koerdisch protest in Den Haag: 'We voelen ons gebruikt, bedrogen'
Vanuit een ander forum heb ik deze gevonden past hier perfect bij <O)

Eerst:





Erna:

pi_189399101
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:06 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Het zal niet lang duren tot vrijwel de hele wereld de Turken uitkotst.
Dat is toch altijd zo geweest? Wat dat betreft hebben de Turken weinig te verliezen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189399120
YPG/PKK leider gedood toen hij met een grote hoeveelheid geld probeerde te vluchten.

https://twitter.com/yasiremres/status/1183036032742240256?s=20
pi_189399135
quote:
Die is vies... O-)
pi_189399219
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:20 schreef NeurosceptischeD het volgende:

[..]

Vraag maar is naar de Anzacs die nog steeds dag in dag uit janken voor hun soldaten die gedood zijn in Turkije en andere kruisvaarders zoals de Grieken , Britten etc wat voor een klappe zij hebben ontvangen in Gallipoli en andere plekken incl de onafhankelijkheidsoorlog van Turkije WW1.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Gallipoliveldtocht
Gallipoli was zeker de grote overwinning van Ataturk/Kemal en niet van liman von Sanders? Lees je is in joh.
pi_189399238
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:34 schreef JeroinBMX het volgende:

[..]

Vanuit een ander forum heb ik deze gevonden past hier perfect bij <O)

Eerst:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Erna:

[ afbeelding ]
Het is al de tweede keer dat deze foto's gepost zijn. Wat is er eigenlijk precies mee?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189399250
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

De ypg zijn natuurlijk een zwakke partij in dit conflict. Als je zwak bent ga je het in eem oorlog simpelweg niet overleven. Tenzij je wordt gesteund door grotere sterkere spelers. Zo gingen ze allemaal gelegenheidscoalities aan. Vanaf dag 1 werkten ze samen met het regime. Dat de tactische beslissing nam om zich terug te trekken uit het oosten terwijl ze de macht over droegen aam de Koerden.
Dit lijkt me absoluut niet jezelf misbruiken. De Koerden namen hun gebied maar dolgraag weer in.

quote:
Of neem sheik maqsood in Aleppo stad. Dat werd zonder slag of stoot overgedragen aam het regime. Terwijl de rebellen zich hebben doodgevochten.
Dit was meer onderdeel van een deal, je geeft wat en je neemt wat.

quote:
Toen de Russen waren binnengevallen lieten ze zich gebruiken door hen. Zo gingen ze vanuit Afrin met luchtsteun van de Russen rebellen gebieden veroveren dat sinds het begin van de conflict niet meer onder regime controle waren.
Wederom gebied erbij. Dat is niet jezelf laten misbruiken.

quote:
We weten allemaal hoe de VS hen hebben gebruikt om Isis aan te pakken, omdat ze hun handen niet vuil wilden maken met boots on the ground.
Wapens en steun van de VS, en nog eens grond erbij. Wederom weinig misbruik.

quote:
En sinds kort zijn er mysterieuze bombardementen op stellingen van de Iraanse republikeinse garde in Syrië en Irak middels drones. Niemand claimt deze bombardementen. Dan weet je dat het de Israëlisch zijn, die niet helemaal uit Israël komen aanvliegen met hun drones, maar in sdf gebied opereren.
Heb je een bron van die israëlische drones uit Koerdisch gebied?

quote:
Wat ze doen is tactisch slim, omdat ze op meerdere paarden tegelijk wedden, maar het maakt hun wel een huurlingen leger voor iedereen die wil wilt betalen.
De Koerden hebben gewoon een doel, een eigen staat. Dat ze hulp van anderen nodig hebben lijkt me ook logisch. Daarbij werkt Erdogan ook met huurlingen, terwijl hij grote aantallen Turkse militairen tot zijn beschikking heeft.

quote:
Ja sorry niet netjes, maar het is wel een passende vergelijking. Immers kan je niet klagen over dat je gebruikt wordt als je het zelf toelaat.
Nee, de Koerden hadden juist veel gewonnen, dus zo passend is die vergelijking dus niet.
pi_189399279
HaraldDoornbos twitterde op zaterdag 12-10-2019 om 18:49:16 7/ Schokkend maar niet verrassend. Executies beginnen hier in NSyrie. ProTurkse Syrische rebellen v/h "Nationale Leger" (rebellencoalitie met oa door NL gesteunde groepen) executeren leden v/h konvooi van Koerdische politicus. Zie hier de gematigde rebellen van Koenders. :-(18+ https://t.co/9KjVrLvMpL reageer retweet
pi_189399323
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:51 schreef LelijKnap het volgende:
HaraldDoornbos twitterde op zaterdag 12-10-2019 om 18:49:16 7/ Schokkend maar niet verrassend. Executies beginnen hier in NSyrie. ProTurkse Syrische rebellen v/h "Nationale Leger" (rebellencoalitie met oa door NL gesteunde groepen) executeren leden v/h konvooi van Koerdische politicus. Zie hier de gematigde rebellen van Koenders. :-(18+ https://t.co/9KjVrLvMpL reageer retweet
Milities/jihadisten van Erdogan zijn gevaarlijk. Dat is algemeen al bekend.
pi_189399493
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:46 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Het is al de tweede keer dat deze foto's gepost zijn. Wat is er eigenlijk precies mee?
Ja dat zelfde setje was ook al gepost door NeurosceptischeD.
En die heeft een streepje door zijn naam.
pi_189399508
dabeard twitterde op zaterdag 12-10-2019 om 17:45:08 As co-leader of the Syria Future Party, Hervin Khalaf called in May for a pluralistic nation. She was assassinated by a Turkish jihadist faction after the US-backed Turkish invasion, ANHA News reported today. https://t.co/3chIV3EWCS reageer retweet
pi_189399541
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:52 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Wishful thinking van een geïndoctrineere nederturk, hihi...
Ik ben geen Nederturk. Zelfs nog nooit in Turkije geweest. Ook in mijn familie heb geen enkele Turk.

Maar ik schaam me, als blanke autochtone Hollander dus, voor de hypocriete opstelling van de Nederlandse overheid ten opzichte van een bevriend staatshoofd, te weten Erdogan.
pi_189399565
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:51 schreef LelijKnap het volgende:
HaraldDoornbos twitterde op zaterdag 12-10-2019 om 18:49:16 7/ Schokkend maar niet verrassend. Executies beginnen hier in NSyrie. ProTurkse Syrische rebellen v/h "Nationale Leger" (rebellencoalitie met oa door NL gesteunde groepen) executeren leden v/h konvooi van Koerdische politicus. Zie hier de gematigde rebellen van Koenders. :-(18+ https://t.co/9KjVrLvMpL reageer retweet
Tja, zat er aan te komen.
pi_189399574
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:51 schreef LelijKnap het volgende:
HaraldDoornbos twitterde op zaterdag 12-10-2019 om 18:49:16 7/ Schokkend maar niet verrassend. Executies beginnen hier in NSyrie. ProTurkse Syrische rebellen v/h "Nationale Leger" (rebellencoalitie met oa door NL gesteunde groepen) executeren leden v/h konvooi van Koerdische politicus. Zie hier de gematigde rebellen van Koenders. :-(18+ https://t.co/9KjVrLvMpL reageer retweet
De Nederlandse regering moet zich inderdaad kapot schamen dat ze die zogenaamde "gematigde" rebellen hebben gesteund.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:15:28 #130
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189399578
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:13 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Ik ben geen Nederturk. Zelfs nog nooit in Turkije geweest. Ook in mijn familie heb geen enkele Turk.

Maar ik schaam me, als blanke autochtone Hollander dus, voor de hypocriete opstelling van de Nederlandse overheid ten opzichte van een bevriend staatshoofd, te weten Erdogan.
Een bevriend staatshoofd dat ons Nazi's noemt?
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:15:48 #131
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189399584
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:15 schreef Breekfast het volgende:

[..]

De Nederlandse regering moet zich inderdaad kapot schamen dat ze die zogenaamde "gematigde" rebellen hebben gesteund.
In de billen van Amerika kruipen he.
pi_189399596
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:15 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Een bevriend staatshoofd dat ons Nazi's noemt?
Hitler was ook een bevriend staatshoofd.

Dit topic is toch al het topic van de godwins. ;)
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:16:57 #133
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189399602
Dubbel
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:18:25 #134
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189399620
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Tja, zat er aan te komen.
Maar dat is toch gewoon kwaad met kwaad bestrijden beste onderhond? Hoe kan je nou enerzijds tegen de YPG zijn en anderzijds zo laconiek doen over de koppensnellers van Erdogan?
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:16 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hitler was ook een bevriend staatshoofd.

Dit topic is toch al het topic van de godwins. ;)
Ik zie ook wel wat overeenkomsten tussen de twee heerschappen, het begint al bij de snor.
pi_189399629
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Maar dat is toch gewoon kwaad met kwaad bestrijden beste onderhond? Hoe kan je nou enerzijds tegen de YPG zijn en anderzijds zo laconiek doen over de koppensnellers van Erdogan?
Uh? ik begrijp je niet.
pi_189399646
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:15 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Een bevriend staatshoofd dat ons Nazi's noemt?
Dat was een reactie. En hij had daarmee een punt: de Nazi's zijn immers uit ons voortgekomen. Dat was 80 jaar geleden, maar kan morgen weer gebeuren.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:21:50 #137
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_189399673
En die debiel van een @NeurosceptischeD maar juichen dat er geen eens Turkse militairen nodig zijn voor dit offensief, oh wat mooi dat Erdogod de handen ineen heeft geslagen met zijn mede moslimtuig.

En we stonden erbij en keken er naar.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:22:06 #138
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_189399682
Fout
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:23:43 #139
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189399705
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Dat was een reactie. En hij had daarmee een punt: de Nazi's zijn immers uit ons voortgekomen. Dat was 80 jaar geleden, maar kan morgen weer gebeuren.
Eeuhm? Duitsland is toch echt een ander land hoor. Ik denk dat Jordanië er ook niet echt van gediend zou zijn als zij verantwoordelijk worden gehouden voor de misdaden van buurland Saudi-Arabië...

Of Griekenland voor de vele misdaden van Turkije.
pi_189399712
Erdogan bestrijdt het terrorisme in zijn land. Chapeau!

Daar zou Rutte ook eens mee moeten beginnen.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:24:18 #141
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189399714
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Uh? ik begrijp je niet.
De koppensnellers van Erdogan zijn geen haar beter / mogelijk slechter dan de YPG.
pi_189399726
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]

De koppensnellers van Erdogan zijn geen haar beter / mogelijk slechter dan de YPG.
Dat ontken ik toch nergens??
pi_189399735
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:23 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Eeuhm? Duitsland is toch echt een ander land hoor. Ik denk dat Jordanië er ook niet echt van gediend zou zijn als zij verantwoordelijk worden gehouden voor de misdaden van buurland Saudi-Arabië...
Nederland is niet veel meer dan een Duitse provincie. En daar mogen we trots op zijn! Duitsland is een prachtig land, in alle opzichten.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:25:46 #144
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_189399736
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:18 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Maar dat is toch gewoon kwaad met kwaad bestrijden beste onderhond? Hoe kan je nou enerzijds tegen de YPG zijn en anderzijds zo laconiek doen over de koppensnellers van Erdogan?
Gek man dat mensen raar opkijken als een president mensen inzet die openlijk mensen executeren ipv wanneer een organisatie zonder land dat doet.

Dit doet niks af voor IS op deze manier maar we weten al dat Erdogan die liever als buren heeft dan Koerden.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:26:10 #145
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189399743
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat ontken ik toch nergens??
Dus het nut van deze operatie = nul. En once again trekken de burgers aan het kortste eind.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:27:26 #146
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189399760
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:25 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Nederland is niet veel meer dan een Duitse provincie. En daar mogen we trots op zijn! Duitsland is een prachtig land, in alle opzichten.
Duitsland is zeker een prachtig land. Nederland is veel meer dan een Duitse provincie, een uniek land met een glorieuze eigen geschiedenis. Een zeer andere geschiedenis ook dan Duitsland.
pi_189399762
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:26 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dus het nut van deze operatie = nul. En once again trekken de burgers aan het kortste eind.
Nee, natuurlijk niet. Dat er dingen mis gaan binnen een operatie, wil niet zeggen dat er geen nut is.

De bestrijding van het YPG tuig is noodzakelijk. Maja, als je dat dan via proxy's gaat doen, is het wel zaak dat je die proxy's wat onder controle hebt.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:29:29 #148
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189399790
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Dat er dingen mis gaan binnen een operatie, wil niet zeggen dat er geen nut is.

De bestrijding van het YPG tuig is noodzakelijk. Maja, als je dat dan via proxy's gaat doen, is het wel zaak dat je die proxy's wat onder controle hebt.
De vraag is eerder: Wil Erdogan ze onder controle hebben?
pi_189399791
Voordeel van zandArabieren als proxy's gebruiken = je hoeft geen eigen mannen op te offeren.

Nadeel: als je de controle over ze verliest, gaan ze dus dit soort zaken doen. Executies, mishandelingen..
pi_189399801
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:29 schreef Richestorags het volgende:

[..]

De vraag is eerder: Wil Erdogan ze onder controle hebben?
Natuurlijk. Hij wil YPG en consorten bestrijden.
pi_189399864
Syrische Koerd klaagt dat YPG/PKK Koerden vermoord. Ze hebben o.a. een aantal Koerdische families uitgemoord. Hij is blij met de Turkse actie.

https://twitter.com/eha_medya/status/1183028678621646848?s=20
pi_189399956
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:34 schreef JeroinBMX het volgende:

[..]

Vanuit een ander forum heb ik deze gevonden past hier perfect bij <O)

Eerst:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Erna:

[ afbeelding ]
Dezelfde post met foto’s was hier ook al van NeurosceptischeD of ben jij dat ook ?
pi_189399979
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:27 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Duitsland is zeker een prachtig land. Nederland is veel meer dan een Duitse provincie, een uniek land met een glorieuze eigen geschiedenis. Een zeer andere geschiedenis ook dan Duitsland.
De Nederlandse en Duitse geschiedenissen zijn nauw met elkaar vervlochten. Neem alleen al het Nederlandse koningshuis. De vader en grootvader van de huidige koning waren beide volbloed Duitsers die nauwe banden onderhielden met talloze Duitse nazi's.
pi_189400116
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Weten we nog hoe in het begin van het IS in syrie gebeuren, die dapperen Turkse strijdkracht met tanks en al op de grens stond toe te kijken hoe iedereen afgeslacht werd paar kilometer verderop, in het volle zicht?

Vluchtelingen wilde ze toen niet of heel moeizaam de grens overlaten.

Haha en ook nu weer komt Turkije niet verder dan anderen het vuile werk op laten knappen, IS achtige groepen inzetten. (goh.. waar kennen we dat van?)

Sommige Turken hier lijken niet te begrijpen hoe het werkt.
Ga je als agressor te rigoureus te werk, ongeacht de motivatie, ga je uiteindelijk andere partijen tegen je gekeerd krijgen en ga je een pak slaag krijgen.

Dit is in het kort zo'n beetje de geschiedenis van de mensheid, elke macht, groot of klein, dat met teveel agressie gebieden in probeert te nemen, liep uiteindelijk vanzelf tegen die lamp aan.

Ik hoop dat Turkije het in de kop krijgt het "Ottomaanse rijk" te herstellen door bijv. Syrië in te nemen of te grote delen daarvan.. of beter nog, iets met griekenland ofzo.
Maar nee dat durven de "helden" niet.
Er zaten tienduizenden Gulenisten in het Turkse leger die Turkije aan het saboteren waren. Pas toen het Turkse leger na de couppoging gezuiverd was, durfde het leger een militaire campagne aan.
pi_189400140
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:39 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Dezelfde post met foto’s was hier ook al van NeurosceptischeD of ben jij dat ook ?
Nope dat ben ik niet. Dat iemand anders hetzelfde reactie had geplaatst betekend niet dat ik ook echt diegene ben. Dat zou wel raar zijn gok ik. <O) Laat zulke zaken over aan de mods in plaats van elkaar te beschuldigen van fraude.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:59:00 #156
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189400261
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:41 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

De Nederlandse en Duitse geschiedenissen zijn nauw met elkaar vervlochten. Neem alleen al het Nederlandse koningshuis. De vader en grootvader van de huidige koning waren beide volbloed Duitsers die nauwe banden onderhielden met talloze Duitse nazi's.
Ja zo zijn de Turkse en Armeense geschiedenis ook nauw met elkaar vervlochten. Neem alleen al de Armeense genocide. Zijn de Turken en Armenen nu ook één volk?
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:59:12 #157
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_189400263
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:51 schreef JeroinBMX het volgende:

[..]

Nope dat ben ik niet. Dat iemand anders hetzelfde reactie had geplaatst betekend niet dat ik ook echt diegene ben. Dat zou wel raar zijn gok ik. <O) Laat zulke zaken over aan de mods in plaats van elkaar te beschuldigen van fraude.
Wel grappig dat jullie beide enkel in NWS posten zeg, wat een toeval!
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_189400355
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:59 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Wel grappig dat jullie beide enkel in NWS posten zeg, wat een toeval!
Dan zou ik jou willen aanklagen voor laster en eerroof. Ik heb niets te maken met zulke nietsnutten.
pi_189400370
Wat is het doel van turkije?? De koerden afmaken of willen ze het gebied echt annexeren??
speak only if it improves the silence.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:05:44 #160
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189400378
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:51 schreef JeroinBMX het volgende:

[..]

Nope dat ben ik niet. Dat iemand anders hetzelfde reactie had geplaatst betekend niet dat ik ook echt diegene ben. Dat zou wel raar zijn gok ik. <O) Laat zulke zaken over aan de mods in plaats van elkaar te beschuldigen van fraude.
:') _!
pi_189400391
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:05 schreef TjjWester het volgende:
Wat is het doel van turkije?? De koerden afmaken of willen ze het gebied echt annexeren??
Erdogan is onbetrouwbaar. Wat zijn doel is weet niemand. Hij zegt A en doet B.
pi_189400393
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:50 schreef polderturk het volgende:

[..]

Er zaten tienduizenden Gulenisten in het Turkse leger die Turkije aan het saboteren waren. Pas toen het Turkse leger na de couppoging gezuiverd was, durfde het leger een militaire campagne aan.
Yikes, wat een enge vent ben je toch.
pi_189400446
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:04 schreef JeroinBMX het volgende:

[..]

Dan zou ik jou willen aanklagen voor laster en eerroof. Ik heb niets te maken met zulke nietsnutten.
Eerroof kennen we in Nederland niet, in België bestaat het wel c_/
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:14:57 #164
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_189400513
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:13 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Ik ben geen Nederturk. Zelfs nog nooit in Turkije geweest. Ook in mijn familie heb geen enkele Turk.

Maar ik schaam me, als blanke autochtone Hollander dus, voor de hypocriete opstelling van de Nederlandse overheid ten opzichte van een bevriend staatshoofd, te weten Erdogan.
Erdogan is geen bevriend staatshoofd maar een onbetrouwbare schurk. Turkije was ooit een gelegenheidspartner tegen de Sovjetunie, dat is alles.

De beste manier om met dat land om te gaan is met harde sancties. Wij hebben Turkije niet nodig, zij ons wel.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:23:10 #165
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_189400630
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:14 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Erdogan is geen bevriend staatshoofd maar een onbetrouwbare schurk. Turkije was ooit een gelegenheidspartner tegen de Sovjetunie, dat is alles.

De beste manier om met dat land om te gaan is met harde sancties. Wij hebben Turkije niet nodig, zij ons wel.
_O-
pi_189400672
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:23 schreef KrAlex het volgende:

[..]

_O-
daar mag je om lachen. maar het is wel waar. Deze oorlog kost Turkije veel geld. En Turkije heeft een vrij slechte economie, dankzij enkele slechte beslissingen van Erdogan.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_189400681
pi_189400733
Is er ergens een recente unbiased longread te vinden over de groeperingen en hun belangen in de regio? Een aantal ideologisch gedreven maar tegengestelde stukken is ook prima.

Ik word een beetje moe van de extreme stellingname van zo'n beetje alle media. Daardoor krijg ik geen fatsoenlijk beeld van de situatie.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_189400759
Turks-Joodse federatie steunt de Turkse acties in Syrië.

https://twitter.com/tyahu(...)972183725293569?s=20
pi_189400764
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:59 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ja zo zijn de Turkse en Armeense geschiedenis ook nauw met elkaar vervlochten. Neem alleen al de Armeense genocide. Zijn de Turken en Armenen nu ook één volk?
Oei.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:33:08 #171
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189400770
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:26 schreef Bensel het volgende:

[..]

daar mag je om lachen. maar het is wel waar. Deze oorlog kost Turkije veel geld. En Turkije heeft een vrij slechte economie, dankzij enkele slechte beslissingen van Erdogan.
Je overziet hoop ik wat de gevolgen zijn als Turkije uit de NAVO stapt? Waarom denk je dat er alleen wat gebriest wordt door Amerika maar niet ingegrepen?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:37:26 #172
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_189400837
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:59 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ja zo zijn de Turkse en Armeense geschiedenis ook nauw met elkaar vervlochten. Neem alleen al de Armeense genocide. Zijn de Turken en Armenen nu ook één volk?
Blijft makkelijk hè genocide roepen. Die arme Armenen hebben na de val van het Ottomaanse Rijk delen van het huidige grondgebied geprobeerd te veroveren net zoals de Engelsen en Grieken dat hebben geprobeerd. De Grieken zijn gaan zwemmen voor hun leven terwijl de Armenen niet zo snel waren na hun mislukte plannetje.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:38:19 #173
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_189400851
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:33 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Je overziet hoop ik wat de gevolgen zijn als Turkije uit de NAVO stapt? Waarom denk je dat er alleen wat gebriest wordt door Amerika maar niet ingegrepen?
Tuurlijk niet, Turkije is maar een derde wereld landje die afhankelijk is van de EU. :')
pi_189400854
Erdogan gebruikt terroristen als een gereedschap. Ik hoor alleen maar snackbars:

worldonalert twitterde op zaterdag 12-10-2019 om 19:19:52 SNA forces have captured more YPG fighters tonight. https://t.co/LjVqpkGQGs reageer retweet
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:40:53 #175
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_189400898
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:38 schreef JeroinBMX het volgende:
Erdogan gebruikt terroristen als een gereedschap. Ik hoor alleen maar snackbars:

worldonalert twitterde op zaterdag 12-10-2019 om 19:19:52 SNA forces have captured more YPG fighters tonight. https://t.co/LjVqpkGQGs reageer retweet
Maakt niet uit wie of wat, krijg toch altijd een naar gevoel bij het zien van dergelijke beelden.
pi_189400923
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:29 schreef theunderdog het volgende:
Voordeel van zandArabieren als proxy's gebruiken = je hoeft geen eigen mannen op te offeren.

Nadeel: als je de controle over ze verliest, gaan ze dus dit soort zaken doen. Executies, mishandelingen..
Want de steppemongolen staan zo goed bekend om hun behandeling van vijanden en gevangenen :')
pi_189400926
Amnesty: YPG fighters threatened to call-in US air strikes if Arab villagers did not leave

AJENews twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 13:53:31 Amnesty: YPG fighters threatened to call-in US air strikes if Arab villagers did not leave http://t.co/4X0RHQLp55 http://t.co/kFm6AMdtsN reageer retweet
https://www.aljazeera.com(...)151013044630815.html

En nu komen diezelfde mensen dus terug om wraak te nemen , Syrische arabs. Dan moet je het niet gek vinden als er koppen gaan rollen vind ik.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:43:03 #178
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189400951
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:38 schreef KrAlex het volgende:

Tuurlijk niet, Turkije is maar een derde wereld landje die afhankelijk is van de EU. :')
En maar verontwaardigd zijn waarom niemand ingrijpt :') Voor de bühne worden er een paar nutteloze wapenembargo's ingesteld, maar op de achtergrond zijn ze poeslief richting Turkije. De prankcall naar Lindsey Graham laat dat perfect zien.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:45:34 #179
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_189401017
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:41 schreef JeroinBMX het volgende:
Amnesty: YPG fighters threatened to call-in US air strikes if Arab villagers did not leave

AJENews twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 13:53:31 Amnesty: YPG fighters threatened to call-in US air strikes if Arab villagers did not leave http://t.co/4X0RHQLp55 http://t.co/kFm6AMdtsN reageer retweet
https://www.aljazeera.com(...)151013044630815.html

En nu komen diezelfde mensen dus terug om wraak te nemen , Syrische arabs. Dan moet je het niet gek vinden als er koppen gaan rollen vind ik.
Wat heeft dat voor zin? Zal de US air strikes geven als de Koerden nu daarom vragen?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:47:27 #181
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189401048
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Wat heeft dat voor zin? Zal de US air strikes geven als de Koerden nu daarom vragen?
Let even op de datum....
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189401051
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:41 schreef JeroinBMX het volgende:
Amnesty: YPG fighters threatened to call-in US air strikes if Arab villagers did not leave

AJENews twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 13:53:31 Amnesty: YPG fighters threatened to call-in US air strikes if Arab villagers did not leave http://t.co/4X0RHQLp55 http://t.co/kFm6AMdtsN reageer retweet
https://www.aljazeera.com(...)151013044630815.html

En nu komen diezelfde mensen dus terug om wraak te nemen , Syrische arabs. Dan moet je het niet gek vinden als er koppen gaan rollen vind ik.
Etnische zuiveringen en genocide door de YPG/PKK Koerden dus.
pi_189401053
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:59 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ja zo zijn de Turkse en Armeense geschiedenis ook nauw met elkaar vervlochten. Neem alleen al de Armeense genocide. Zijn de Turken en Armenen nu ook één volk?
Dat zou ik niet zeggen. Maar Turken en Koerden (die in Turkije wonen) behoren praktisch wel tot een en hetzelfde volk. Er is geen Turk te vinden die geen Koerdisch bloed heeft en andersom ook niet.
pi_189401069
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Wat heeft dat voor zin? Zal de US air strikes geven als de Koerden nu daarom vragen?
... :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Redactie Frontpage zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:50:35 #185
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189401089
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:37 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Blijft makkelijk hè genocide roepen. Die arme Armenen hebben na de val van het Ottomaanse Rijk delen van het huidige grondgebied geprobeerd te veroveren net zoals de Engelsen en Grieken dat hebben geprobeerd. De Grieken zijn gaan zwemmen voor hun leven terwijl de Armenen niet zo snel waren na hun mislukte plannetje.
Ah, en daarmee maak je een genocide legitiem? Typische Turkenreactie.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:52:03 #186
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_189401126
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:30 schreef Rockefellow het volgende:
Daardoor krijg ik geen fatsoenlijk beeld van de situatie.
Welkom in 2019.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:53:32 #187
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_189401152
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:50 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ah, en daarmee maak je een genocide legitiem? Typische Turkenreactie.
Waarom zou je zoiets uberhaubt een genocide noemen. :') In tijden van oorlog vallen er nu eenmaal slachtoffers. Als de Armenen het gewonnen hadden, was het dan een genocide geweest vanuit de Armeense kant? Heeft Amerika in de afgelopen jaren een genocide gepleegt in Afghanistan en Irak?

Wat Hitler deed met de joden was een genocide. Niet een paar omgekomen Armenen die het niet hebben kunnen winnen.
  Redactie Frontpage zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:54:40 #188
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189401169
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:40 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Maakt niet uit wie of wat, krijg toch altijd een naar gevoel bij het zien van dergelijke beelden.
Zonder te kijken; zijn het standrechtelijke executies?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:55:42 #189
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189401189
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:53 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Waarom zou je zoiets uberhaubt een genocide noemen. :') In tijden van oorlog vallen er nu eenmaal slachtoffers. Als de Armenen het gewonnen hadden, was het dan een genocide geweest vanuit de Armeense kant? Heeft Amerika in de afgelopen jaren een genocide gepleegt in Afghanistan en Irak?

Wat Hitler deed met de joden was een genocide. Niet een paar omgekomen Armenen die het niet hebben kunnen winnen.
Ik ga hierover niet in discussie met iemand die niet begrijpt wat een genocide inhoud.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:56:16 #190
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189401201
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:50 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hebben ze die weleens?
Denk dat hij grafkisten bedoelt en niet vliegtuigen...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:59:34 #191
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_189401261
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:33 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Je overziet hoop ik wat de gevolgen zijn als Turkije uit de NAVO stapt? Waarom denk je dat er alleen wat gebriest wordt door Amerika maar niet ingegrepen?
Omdat Erdogan net zo lang heeft gezeurd tot de oranje antillectueel uit verveling toestemming gaf. Het congres is inmiddels wel bezig met sancties.
pi_189401281
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:51 schreef Peunage het volgende:

[..]

Er zijn al 8 gedood. En +-60 TFSA.
8 Turkse KIA?

Bron?
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:01:10 #193
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189401282
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:59 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Omdat Erdogan net zo lang heeft gezeurd tot de oranje antillectueel uit verveling toestemming gaf. Het congres is inmiddels wel bezig met sancties.
Whut :?

Maar overzie jij nu wat de gevolgen zijn als Turkije uit de NAVO stapt?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189401298
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:01 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Whut :?

Maar overzie jij nu wat de gevolgen zijn als Turkije uit de NAVO stapt?
Turkije moet zich gewoon aansluiten bij China, Rusland en Iran.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:04:41 #195
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189401351
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Turkije moet zich gewoon aansluiten bij China, Rusland en Iran.
Bezorg de NAVO nou geen hartverzakking _O-
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189401370
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

8 Turkse KIA?

Bron?
Ik heb het van het Syrian Observatory vandaan. Geen idee of er een Engels artikel is.

http://www.syriahr.com/?p=341677
pi_189401377
Trouwens 8 turken kia maar er zijn natuurlijken wel tientallen jihadisten gedood aan turkse kant
pi_189401436
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:05 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ik heb het van het Syrian Observatory vandaan. Geen idee of er een Engels artikel is.

http://www.syriahr.com/?p=341677
SOHR, als in dat ene mannetje in Engeland?

Ja nee, dan vertrouw ik de cijfers van het Turkse leger meer. Tot nu toe 2 KIA in het gebied van de vorige operatie (Olive Branch), en 2 KIA in het gebied van de huidige operatie (Peace Spring).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2019 21:10:58 ]
pi_189401471
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:10 schreef zarGon het volgende:

[..]

SOHR, als in dat ene mannetje in Engeland?

Ja nee, dan vertrouw ik de cijfers van het Turkse leger meer. Tot nu toe 2 KIA in het gebied van de vorige operatie (Olive Branch), en 2 KIA in het gebied van de huidige operatie (Peace Spring).
Mag ook. Maakt verder niet uit. Er zijn soldaten gedood aan beide kanten.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:15:05 #200
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_189401511
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Turkije moet zich gewoon aansluiten bij China, Rusland en Iran.
Past prima in dat rijtje. Groeten aan de Oeigoeren :W
pi_189401655
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:43 schreef ACT-F het volgende:

[..]

En maar verontwaardigd zijn waarom niemand ingrijpt :') Voor de bühne worden er een paar nutteloze wapenembargo's ingesteld, maar op de achtergrond zijn ze poeslief richting Turkije. De prankcall naar Lindsey Graham laat dat perfect zien.
Ja heel typerend dat telefoongesprek. Hoop wat we meekrijgen via de media is beetje voor de bühne. Heb 't te doen met die Koerden daar.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189401681
Waarom kunnen we niet gewoon VN troepen sturen ondanks dat Rusland daar zit? Zeggen van "We sturen nu zo veel soldaten om eventuele genocide te voorkomen". Deterrence by presence, zoals dat heet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:25:56 #203
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_189401702
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:01 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Whut :?

Maar overzie jij nu wat de gevolgen zijn als Turkije uit de NAVO stapt?
Er zijn geen gevolgen, dat lidmaatschap is een fossiel uit de koude oorlog. Het is beter om Turkije te labelen als de vijand die ze daadwerkelijk zijn ipv een nepbondgenoot.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:26:30 #204
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_189401709
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:24 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom kunnen we niet gewoon VN troepen sturen ondanks dat Rusland daar zit? Zeggen van "We sturen nu zo veel soldaten om eventuele genocide te voorkomen". Deterrence by presence, zoals dat heet.
Teveel belangen. Teveel partijen.
pi_189401730
Sdf alweer bedelend bij Assad lees ik _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189401732
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:26 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Teveel belangen. Teveel partijen.
En als je dat nou als één sterk NAVO land doet, bijvoorbeeld Frankrijk? Er hoeft maar iets verkeerd te gaan of wij moeten daar ook achter staan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_189401770
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:24 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom kunnen we niet gewoon VN troepen sturen ondanks dat Rusland daar zit? Zeggen van "We sturen nu zo veel soldaten om eventuele genocide te voorkomen". Deterrence by presence, zoals dat heet.
Omdat Rusland een veto heeft in de veiligheidsraad gaat dat niet lukken. En Onder Veiligheidsraad zitten alle buitenlandse landen daar illegaal. De Amerikanen voorop. De Turken worden door de Russen daar gedoogd.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189401777
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:24 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom kunnen we niet gewoon VN troepen sturen ondanks dat Rusland daar zit? Zeggen van "We sturen nu zo veel soldaten om eventuele genocide te voorkomen". Deterrence by presence, zoals dat heet.
Nou voor een klein volkje zullen ze dat niet doen hoor. Anders hadden ze elk jaar wel meerdere landen kunnen binnenvallen, van Jemen tot China en omgekeerd.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:34:16 #209
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_189401831
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

Omdat Rusland een veto heeft in de veiligheidsraad gaat dat niet lukken. En Onder Veiligheidsraad zitten alle buitenlandse landen daar illegaal. De Amerikanen voorop. De Turken worden door de Russen daar gedoogd.
Natuurlijk. Putin ziet de Amerikanen vertrekken, de Koerden komen richting Assad (dus Rusland), Turkije drijft nog verder van het westen af en krijgt alle schuld. Hij zal wel gek zijn om dit niet te "gedogen" :D

Het is ook niet gek dat de meer traditionele republikeinen dit totaal niet zien zitten.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:44:55 #210
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189401999
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:25 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Er zijn geen gevolgen, dat lidmaatschap is een fossiel uit de koude oorlog. Het is beter om Turkije te labelen als de vijand die ze daadwerkelijk zijn ipv een nepbondgenoot.
Ok, dus je wilt Turkije bondgenoot met Rusland laten worden? Je weet hoop ik ook welke landen in het Midden-Oosten al onder invloedssfeer van Rusland staan? En je doorziet hoop ik ook dat je een militair grootmacht nu tegen je hebt en dat die samen met andere militaire grootmachten een bondgenoot vormen? En je doorziet toch ook dat het kleine beetje westerse invloed dat overblijft in het Midden-Oosten eenvoudig omver geblazen wordt? En waar komt jouw brandstof vandaan denk je?

Je kunt aan je klompen voelen dat die landen een brandstofkartel van aardolie- en gas gaan vormen. De dag dat Turkije uit de NAVO stapt zou ik als jou was heel rap naar de supermarkt gaan om te hamsteren. De kassabon zou ik inlijsten, want die lage prijzen komen nooit meer terug.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:09:36 #211
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189402450
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:50 schreef polderturk het volgende:

Er zaten tienduizenden Gulenisten in het Turkse leger die Turkije aan het saboteren waren. Pas toen het Turkse leger na de couppoging gezuiverd was, durfde het leger een militaire campagne aan.
Vriendelijk volk ook die niet Gulenisten...

KonstantinKlug twitterde op zaterdag 12-10-2019 om 20:47:15 #BREAKING: US military officials confirm that the graphic video now circulating is true.In the video, #Turkey-backed #jihadists are seen massacring civilians near the M4 highway in #Syria today while screaming "Allahu Akbar" just like #ISIS terrorists.#KurdsBetrayedByTrump https://t.co/Rxo3p9whcz reageer retweet
pi_189402522
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

Vriendelijk volk ook die niet Gulenisten...

KonstantinKlug twitterde op zaterdag 12-10-2019 om 20:47:15 #BREAKING: US military officials confirm that the graphic video now circulating is true.In the video, #Turkey-backed #jihadists are seen massacring civilians near the M4 highway in #Syria today while screaming "Allahu Akbar" just like #ISIS terrorists.#KurdsBetrayedByTrump https://t.co/Rxo3p9whcz reageer retweet
Ze zijn dan ook niet zoveel verschillend dan ISIS. Eentje dient Al Bagdadi, de ander dient Erdogan de terrorist. Moge hij snel dood gaan.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:19:11 #213
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189402588
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:24 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom kunnen we niet gewoon VN troepen sturen ondanks dat Rusland daar zit? Zeggen van "We sturen nu zo veel soldaten om eventuele genocide te voorkomen". Deterrence by presence, zoals dat heet.
omdat deter by precence niet werkt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:33:24 #214
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_189402841
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:44 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ok, dus je wilt Turkije bondgenoot met Rusland laten worden? Je weet hoop ik ook welke landen in het Midden-Oosten al onder invloedssfeer van Rusland staan? En je doorziet hoop ik ook dat je een militair grootmacht nu tegen je hebt en dat die samen met andere militaire grootmachten een bondgenoot vormen? En je doorziet toch ook dat het kleine beetje westerse invloed dat overblijft in het Midden-Oosten eenvoudig omver geblazen wordt? En waar komt jouw brandstof vandaan denk je?

Je kunt aan je klompen voelen dat die landen een brandstofkartel van aardolie- en gas gaan vormen. De dag dat Turkije uit de NAVO stapt zou ik als jou was heel rap naar de supermarkt gaan om te hamsteren. De kassabon zou ik inlijsten, want die lage prijzen komen nooit meer terug.
Ik denk dat er weinig zal veranderen, Turkije is al een vijand. Alleen kunnen ze de NAVO niet meer van binnen uithollen als ze er uit worden gegooid.
pi_189402888
devindwyer twitterde op zaterdag 12-10-2019 om 00:47:25 JUST IN from @MarthaRaddatz: ISIS has breached several prisons in northern Syria. Official says Turkey is deliberately targeting American bases so we will depart. @ABC reageer retweet
Voor het geval jullie het vergeten zijn, bedankt Turkije! Als ISIS terug komt is dat op jullie's hoofd.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:36:08 #216
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189402893
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:14 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ze zijn dan ook niet zoveel verschillend dan ISIS. Eentje dient Al Bagdadi, de ander dient Erdogan de terrorist. Moge hij snel dood gaan.
En die Turkije fans / Neo-Ottomanen hier maar roepen dat Turkije de mensenrechten als hoogste doel heeft bij deze operatie :') Echt ziek dat deze genocide ontkennende en toejuichende mensen tussen ons in posten.
pi_189402911
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:36 schreef Richestorags het volgende:

[..]

En die neo-Ottomanen hier maar roepen dat Turkije de mensenrechten als hoogste doel heeft bij deze operatie :')
Grap van de eeuw.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:38:14 #218
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189402936
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:36 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Grap van de eeuw.
Wel een bittere grap.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:40:43 #219
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189402969
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:24 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom kunnen we niet gewoon VN troepen sturen ondanks dat Rusland daar zit? Zeggen van "We sturen nu zo veel soldaten om eventuele genocide te voorkomen". Deterrence by presence, zoals dat heet.
Dat is in Srebrenica ook al eens geprobeerd...
pi_189403010
Tsja na vandaag kunnen we toch wel weer gaan spreken over genocide. Niet gek natuurlijk als je de de meest extremistische jihadisten laat vechten voor je
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:45:03 #221
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189403053
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:33 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Ik denk dat er weinig zal veranderen, Turkije is al een vijand. Alleen kunnen ze de NAVO niet meer van binnen uithollen als ze er uit worden gegooid.
Dan wordt de NAVO economisch uitgehold door een machtig energiekartel :')
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189403073
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:35 schreef vigen98 het volgende:
devindwyer twitterde op zaterdag 12-10-2019 om 00:47:25 JUST IN from @:MarthaRaddatz: ISIS has breached several prisons in northern Syria. Official says Turkey is deliberately targeting American bases so we will depart. @:ABC reageer retweet
Voor het geval jullie het vergeten zijn, bedankt Turkije! Als ISIS terug komt is dat op jullie's hoofd.
Turkije Target Amerikaanse bases? Geloof je het zelf?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:48:54 #223
236264 crew  capricia
pi_189403135
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

Turkije Target Amerikaanse bases? Geloof je het zelf?
Dat durft Turkije niet. Zou zo onlogisch zijn.
Definitely not CIA
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:49:59 #224
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189403146
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:45 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dan wordt de NAVO economisch uitgehold door een machtig energiekartel :')
Dat zal de innovatie ten goede komen. In de tussentijd nog even alle Noorse, Amerikaanse, Schotse, Libische en weet ik veel waar nog meer in rap tempo erdoorheen knallen. Daarna staat dat energiekartel buitenspel.

Daarnaast heeft Saudi-Arabië zo democratie als ze zich van de VS afkeren.
pi_189403151
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

Turkije Target Amerikaanse bases? Geloof je het zelf?
Als ze dat zouden doen zou Ankara inmiddels niet meer bestaan :D
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189403179
Wordt dit de nieuwe 'Armeense kwestie' van Turkije?
pi_189403194
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

Turkije Target Amerikaanse bases? Geloof je het zelf?
Ze wisten dat er Amerikaanse en Franse soldaten gestationeerd waren, toch vallen ze die positie aan, had zelfs nog gelezen dat de Amerikanen bijna op het punt waren om terug te schieten.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:53:42 #228
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_189403197
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:40 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat is in Srebrenica ook al eens geprobeerd...
Over genocides gesproken. Wat voor rol speelde Nederland hier ook al weer in?
pi_189403205
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:45 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dan wordt de NAVO economisch uitgehold door een machtig energiekartel :')
Als Turkije ervoor zorgt dat de NAVO zijn vijand wordt, zal er niet veel van Turkije overblijven. En Turkije is aardig op weg.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189403230
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:53 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Over genocides gesproken. Wat voor rol speelde Nederland hier ook al weer in?
Nederland probeerde de mensen te beschermen, maar hadden de mogelijkheden niet.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189403236
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:53 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ze wisten dat er Amerikaanse en Franse soldaten gestationeerd waren, toch vallen ze die positie aan, had zelfs nog gelezen dat de Amerikanen bijna op het punt waren om terug te schieten.
Chaos is a ladder :B
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189403285
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:53 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Over genocides gesproken. Wat voor rol speelde Nederland hier ook al weer in?
Srebrenica was het resultaat van het falen van een heel systeem. Was niet meer dan toeval dat de Nederlanders daar zaten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:58:47 #233
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189403288
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:53 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Over genocides gesproken. Wat voor rol speelde Nederland hier ook al weer in?
Niet de hoofdrol...De gebeten hond is een goede benaming voor de rol.
pi_189403298
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buitgemaakte Hummers hebben hun weg gevonden naar Sahibinden.com (het Turkse equivalent van Marktplatas).

Al jarenlang klaagt Erdogan over de Westerse steun aan de YPG/PKK. (Het zou gaan om 30.000 vrachtwagens met wapens, vervoers- en communicatiemiddelen.) Achteraf bezien had hij de sugerdaddies juist om méér steun moeten vragen.
pi_189403333
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:59 schreef Bilge het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buitgemaakte Hummers hebben hun weg gevonden naar Sahibinden.com (het Turkse equivalent van Marktplatas).

Al jarenlang klaagt Erdogan over de Westerse steun aan de YPG/PKK. (Het zou gaan om 30.000 vrachtwagens met wapens, vervoers- en communicatiemiddelen.) Achteraf bezien had hij de sugerdaddies juist om méér steun moeten vragen.
De plunderingen door de Turken zijn ook begonnen zie ik? :r
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:02:13 #236
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189403343
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:01 schreef Hallojo het volgende:

[..]

De plunderingen door de Turken zijn ook begonnen zie ik? :r
Tsja, zo rolt Erdolf. In 2013 heeft hij zijn proxies al heel Aleppo laten plunderen en allerlei machines uit fabrieken gejat.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:02:15 #237
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189403345
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:49 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dat zal de innovatie ten goede komen. In de tussentijd nog even alle Noorse, Amerikaanse, Schotse, Libische en weet ik veel waar nog meer in rap tempo erdoorheen knallen. Daarna staat dat energiekartel buitenspel.

Daarnaast heeft Saudi-Arabië zo democratie als ze zich van de VS afkeren.
Dan moet je rap zijn, want zonder goedkope energie gaat de innovatie een stuk langzamer.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189403376
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:01 schreef Hallojo het volgende:

[..]

De plunderingen door de Turken zijn ook begonnen zie ik? :r
Confisqueren is hier het juiste woord.
pi_189403386
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:01 schreef Hallojo het volgende:

[..]

De plunderingen door de Turken zijn ook begonnen zie ik? :r
Plunderen is de modus operandi van elke militie in dit conflict. Inclusief het officiële Syrische leger B:)B
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:04:27 #240
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189403389
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:02 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dan moet je rap zijn, want zonder goedkope energie gaat de innovatie een stuk langzamer.
Gaat toch allemaal niet gebeuren. Wat gebeurde er ook alweer met Libië en Irak? Niet dat dat iets is om trots op te zijn...
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:05:17 #241
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189403414
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

Plunderen is de modus operandi van elke militie in dit conflict. Inclusief het officiële Syrische leger B:)B
Two wrongs don't make one right...
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:05:55 #242
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189403432
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:54 schreef Hallojo het volgende:

Als Turkije ervoor zorgt dat de NAVO zijn vijand wordt, zal er niet veel van Turkije overblijven. En Turkije is aardig op weg.
Op het moment dat Turkije een bondgenoot van Rusland is geworden is een aanval op een bondgenoot vragen om een 3e wereldoorlog. Wil je nu serieus dat er nucleaire bommen gebruikt worden? Nogmaals, waarom denk je dat er niet ingegrepen wordt afgezien van een paar loze wapenembargo's voor de bühne?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189403445
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

Plunderen is de modus operandi van elke militie in dit conflict. Inclusief het officiële Syrische leger B:)B
De Turken pretenderen ontwikkelde mensen te zijn. Dit bewijst weer dat ze het niet zijn. De Turken zijn net zo'n criminele bende als de rest in de regio.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:07:54 #244
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189403458
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:04 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Gaat toch allemaal niet gebeuren. Wat gebeurde er ook alweer met Libië en Irak? Niet dat dat iets is om trots op te zijn...
Ik hoop ook dat het nooit gebeurt, maar ze houden rekening met allerlei mogelijke scenario's. 'Eventjes' Ankara platgooien zoals geopperd wordt is er echt niet bij.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189403468
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:06 schreef Hallojo het volgende:

[..]

De Turken pretenderen ontwikkelde mensen te zijn. Dit bewijst weer dat ze het niet zijn.
Er is geen "ontwikkeling" in the art of war. Het is doden of gedood worden. Pikken wat je pikken kan.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:10:03 #246
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189403505
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:07 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat het nooit gebeurt, maar ze houden rekening met allerlei mogelijke scenario's. 'Eventjes' Ankara platgooien zoals geopperd wordt is er echt niet bij.
Als Amerika dat wil, en Rusland ook trouwens, is dat zogenaamde fantastische leger van Turkije zo opgedoekt. Er is niets wat Turkije daaraan kan doen. Het eerste wat Amerika doet is zo snel mogelijk de luchtmacht uitschakelen en daarna hebben ze vrij spel. Ik zou zeggen: succes.
pi_189403513
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:05 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Op het moment dat Turkije een bondgenoot van Rusland is geworden is een aanval op een bondgenoot vragen om een 3e wereldoorlog. Wil je nu serieus dat er nucleaire bommen gebruikt worden? Nogmaals, waarom denk je dat er niet ingegrepen wordt afgezien van een paar loze wapenembargo's voor de bühne?
In tegenstelling tot Turkije is de westerse wereld geen liefhebber van moordpartijen. En hoewel Rusland een stuk sterker is dan Turkije, stelt ook Rusland geen reet voor.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189403537
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

Er is geen "ontwikkeling" in the art of war. Het is doden of gedood worden. Pikken wat je pikken kan.
In ontwikkelde landen wel hoor.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:12:15 #249
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189403555
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:10 schreef Hallojo het volgende:

[..]

In tegenstelling tot Turkije is de westerse wereld geen liefhebber van moordpartijen. En hoewel Rusland een stuk sterker is dan Turkije, stelt ook Rusland geen reet voor.
Dat zou ik niet zeggen. Er zijn nog steeds gebieden waarop de Russen voorlopen. Ook gebieden waarop de Chinezen voorlopen.
pi_189403570
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:11 schreef Hallojo het volgende:

[..]

In ontwikkelde landen wel hoor.
Leg mij ff uit hoe je op een ontwikkelde manier iemand omlegt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:13:30 #251
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189403584
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:10 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Als Amerika dat wil, en Rusland ook trouwens, is dat zogenaamde fantastische leger van Turkije zo opgedoekt. Er is niets wat Turkije daaraan kan doen. Het eerste wat Amerika doet is zo snel mogelijk de luchtmacht uitschakelen en daarna hebben ze vrij spel. Ik zou zeggen: succes.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:10 schreef Hallojo het volgende:

[..]

In tegenstelling tot Turkije is de westerse wereld geen liefhebber van moordpartijen. En hoewel Rusland een stuk sterker is dan Turkije, stelt ook Rusland geen reet voor.
Wat snappen jullie niet aan bondgenootschap?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189403590
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:13 schreef Hallojo het volgende:

[..]

En bedankt he :{
No problem! ^O^
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189403596
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

Leg mij ff uit hoe je op een ontwikkelde manier iemand omlegt.
Nederland is niet zo moordlustig als Turkije.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189403607
Rob_Malley twitterde op zaterdag 12-10-2019 om 18:08:32 Commander of Kurdish forces in #Syria to US official:"I need to know if u are capable of protecting my people, stopping these bombs falling on us or not... If not, I need to make a deal w/Russia & regime now & invite their planes to protect this region”https://t.co/WmhracL2qs reageer retweet
Tja, dat krijg je dan.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_189403627
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:12 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dat zou ik niet zeggen. Er zijn nog steeds gebieden waarop de Russen voorlopen. Ook gebieden waarop de Chinezen voorlopen.
De Russen hebben kernwapens, maar ze weten ook dat als ze die gebruiken, ze ook gaan ontvangen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:15:47 #256
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189403630
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:14 schreef Montagui het volgende:
Rob_Malley twitterde op zaterdag 12-10-2019 om 18:08:32 Commander of Kurdish forces in #Syria to US official:"I need to know if u are capable of protecting my people, stopping these bombs falling on us or not... If not, I need to make a deal w/Russia & regime now & invite their planes to protect this region”https://t.co/WmhracL2qs reageer retweet
Tja, dat krijg je dan.
Ik probeerde net nog uit te leggen wat bondgenootschap is _O-
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189403679
30.000 vrachtwagens vol met wapens, communicatie- en vervoersmiddelen...

Een kritische en mondige burger zou verantwoording eisen van zijn eigen regering voor verkwisting van belastinggeld.

De hersengespoelde schapen in dit topic beklagen zich daarentegen over "plundering". Wat had Turkije dan moeten doen? Een bekeuring uitschrijven en door laten rijden? Of de polonaise dansen zoals de Dutchbatters in Srebrenica? |:(
pi_189403681
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:13 schreef ACT-F het volgende:

[..]

[..]

Wat snappen jullie niet aan bondgenootschap?
In ieder geval niet een dictator die maar loopt te moorden wanneer hij daar zin in heeft.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:18:53 #259
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189403699
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:17 schreef Hallojo het volgende:

In ieder geval niet een dictator die maar loopt te moorden wanneer hij daar zin in heeft.
Dus daarom zijn we fijne bondgenoten met SA, omdat ze zo vredelievend zijn?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189403736
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:18 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dus daarom zijn we fijne bondgenoten met SA, omdat ze zo vredelievend zijn?
Daar ben ik absoluut geen voorstander van.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:27:56 #261
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189403811
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:22 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Daar ben ik absoluut geen voorstander van.
Ik ook niet, maar die lage brandstofprijzen vinden we kennelijk belangrijker dan mensenlevens. Dus hoe kun je nu naar een ander wijzen als je zelf medeverantwoordelijk bent?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:29:14 #262
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_189403822
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:27 schreef NeurosceptischeD het volgende:

[..]

Buiten Turkije om zijn zo goed als alle landen in dat regio koloniale landen. Die kun je niet serieus nemen en alles wat zij doen heeft verder niets te maken met de moslims. Die representeren de moslims namelijk niet. Zolang er een koloniale bestuur aanwezig is neem ik ze niet serieus.

Dat er echter een sekretarische oorlog is binnen de islamitische wereld klopt. Dat komt meer doordat men de Koran niet kent. Daar komt sekretarisme namelijk niet in voor.
:D Okay, sterkte er maar mee.

Nog echt nieuws van 't front?
pi_189403823
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:27 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar die lage brandstofprijzen vinden we kennelijk belangrijker dan mensenlevens. Dus hoe kun je nu naar een ander wijzen als je zelf medeverantwoordelijk bent?
Ik stem niet op partijen die hier verantwoordelijk voor zijn.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:31:22 #264
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189403845
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:29 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ik stem niet op partijen die hier verantwoordelijk voor zijn.
Welke partijen zijn daar verantwoordelijk voor dan? Daar ben ik oprecht benieuwd naar.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189403853
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:31 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Welke partijen zijn daar verantwoordelijk voor dan? Daar ben ik oprecht benieuwd naar.
VVD voornamelijk.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:34:55 #266
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189403893
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:32 schreef Hallojo het volgende:

[..]

VVD voornamelijk.
Dus als Rutte optieft dan verbreekt de VS. het bondgenootschap met SA?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189403905
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:34 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dus als Rutte optieft dan verbreekt de VS. het bondgenootschap met SA?
Wat denk je zelf?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:38:21 #268
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189403937
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:35 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Dat vraag ik aan jou. Jij stemt niet op partijen die verantwoordelijk zijn voor het bondgenootschap met SA.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189403948
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:38 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dat vraag ik aan jou. Jij stemt niet op partijen die verantwoordelijk zijn voor het bondgenootschap met SA.
Dat klopt. En nu?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:41:04 #270
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189403961
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:39 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Dat klopt. En nu?
Ik wil antwoord op mijn vraag:
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:34 schreef ACT-F het volgende:

Dus als Rutte optieft dan verbreekt de VS. het bondgenootschap met SA?
Antwoord graag, dus geen wedervraag.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189403991
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:41 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik wil antwoord op mijn vraag:
[..]

Antwoord graag, dus geen wedervraag.
Waarom wil je een antwoord op een vraag waar je het antwoord al op weet?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:54:22 #272
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189404096
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:44 schreef Hallojo het volgende:

Waarom wil je een antwoord op een vraag waar je het antwoord al op weet?
Ik wil dat jij het schrijft, want schrijven kun je heel goed. Zo schreef je dat je niet op politieke partijen stemt die verantwoordelijk zijn voor het bondgenootschap met SA. En wie A schrijft, moet ook B schrijven. Dus wat gebeurt er als Rutte optieft?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:58:13 #273
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_189404155
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:05 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Op het moment dat Turkije een bondgenoot van Rusland is geworden is een aanval op een bondgenoot vragen om een 3e wereldoorlog. Wil je nu serieus dat er nucleaire bommen gebruikt worden? Nogmaals, waarom denk je dat er niet ingegrepen wordt afgezien van een paar loze wapenembargo's voor de bühne?
Als bondgenoot van Rusland ben je gewoon een pion van Putin. Nu al doet Erdogan precies wat Putin wil, en Erdogan zit straks met de sancties en Putin niet. Gefeliciteerd met je nieuwe bondgenoot :P
pi_189404216
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:29 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

:D Okay, sterkte er maar mee.

Nog echt nieuws van 't front?
Ja. Er wordt hevig gevochten op dit moment in Ras al-ain. Deel van stad in handen Jihadisten, deel in handen SDF
  zondag 13 oktober 2019 @ 00:05:24 #275
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189404296
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:54 schreef Hallojo het volgende:

Ik ben je hond niet :{w
Blaf dan ook niet zo hard dat anderen moorddadig zijn, terwijl je jezelf moeder Theresa waant. Ik zou zeker niet opperen om hoofdsteden te bombarderen als je zo vredelievend bent. Koop een goede spiegel en toon eens wat meer zelfreflectie. Je kan stemmen totdat je een ons weegt, maar geopolitiek wordt niet via de stembus gespeeld. Lees je in, en probeer het nog eens.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189404363
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:05 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Blaf dan ook niet zo hard dat anderen moorddadig zijn, terwijl je jezelf moeder Theresa waant. Ik zou zeker niet opperen om hoofdsteden te bombarderen als je zo vredelievend bent. Koop een goede spiegel en toon eens wat meer zelfreflectie. Je kan stemmen totdat je een ons weegt, maar geopolitiek wordt niet via de stembus gespeeld. Lees je in, en probeer het nog eens.
Zelfreflectie is het enige waar ik om vraag. Ik vind het jammer dat je niet snapt wat ik zeg. Zal misschien aan mij liggen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zondag 13 oktober 2019 @ 00:12:24 #277
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189404420
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:58 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Als bondgenoot van Rusland ben je gewoon een pion van Putin. Nu al doet Erdogan precies wat Putin wil, en Erdogan zit straks met de sancties en Putin niet. Gefeliciteerd met je nieuwe bondgenoot :P
Sancties?! Geen goedkope olie en gas voor jullie. Haal maar uit de Noordzee :{w Je snapt natuurlijk dat als er een energiekartel gevormd wordt de rollen qua sancties andersom zijn. Waarom denk je dat ze nu geen poot durven uit te steken?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zondag 13 oktober 2019 @ 00:30:15 #278
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189404738
Ondertussen in Afrin. De YPG viert een feestje met op het erepodium (oplegger) strijders van de FSA. Het filmpje is niet voor tere zieltjes, en wellicht ook niet voor degenen die vinden dat YPG gesteund moet worden:
khalidaboalmjed twitterde op donderdag 10-10-2019 om 19:46:29 لم نسمع صوتاً لعرب أو غرب في هذا اليوم الذي لم يمحى من ذاكرتناجالوا بأبنائنا ساحاتهم ومثّلوا بجثثهملم يقتلوا من في العربة فقط بل قتلونا جميعاً بأحقادهم لكننا هكذا يارب دائماً . دمنا حلال لهم وذكرنا لجراحنا حرام ..شهداء الثورة قتلتهم ميليشيا pkk https://t.co/NyuOFsd9AV reageer retweet
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189404999
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:14 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Nederland is niet zo moordlustig als Turkije.
Nederland zit niet in een moordlustige regio van de aardbol.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189405010
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:14 schreef Montagui het volgende:
Rob_Malley twitterde op zaterdag 12-10-2019 om 18:08:32 Commander of Kurdish forces in #Syria to US official:"I need to know if u are capable of protecting my people, stopping these bombs falling on us or not... If not, I need to make a deal w/Russia & regime now & invite their planes to protect this region”https://t.co/WmhracL2qs reageer retweet
Tja, dat krijg je dan.
Ik zeg doen!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189405056
quote:
4s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:30 schreef ACT-F het volgende:
Ondertussen in Afrin. De YPG viert een feestje met op het erepodium (oplegger) strijders van de FSA. Het filmpje is niet voor tere zieltjes, en wellicht ook niet voor degenen die vinden dat YPG gesteund moet worden:
khalidaboalmjed twitterde op donderdag 10-10-2019 om 19:46:29 لم نسمع صوتاً لعرب أو غرب في هذا اليوم الذي لم يمحى من ذاكرتناجالوا بأبنائنا ساحاتهم ومثّلوا بجثثهملم يقتلوا من في العربة فقط بل قتلونا جميعاً بأحقادهم لكننا هكذا يارب دائماً . دمنا حلال لهم وذكرنا لجراحنا حرام ..شهداء الثورة قتلتهم ميليشيا pkk https://t.co/NyuOFsd9AV reageer retweet
Dit is de bekende lijken parade van de lievelings militie van de internationale gemeenschap. Een paar jaartjes terug.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 13 oktober 2019 @ 01:03:30 #282
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_189405083
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2019 01:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dit is de bekende lijken parade van de lievelings militie van de internationale gemeenschap. Een paar jaartjes terug.
Nu kunnen ze zelf ook op die wagentjes. Karma's a biaatch.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zondag 13 oktober 2019 @ 01:04:16 #283
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189405092
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nederland zit niet in een moordlustige regio van de aardbol.
Liep toch aardig uit de hand bij de Koerdische demonstratie vandaag?
pi_189405114
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:44 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ok, dus je wilt Turkije bondgenoot met Rusland laten worden? Je weet hoop ik ook welke landen in het Midden-Oosten al onder invloedssfeer van Rusland staan? En je doorziet hoop ik ook dat je een militair grootmacht nu tegen je hebt en dat die samen met andere militaire grootmachten een bondgenoot vormen? En je doorziet toch ook dat het kleine beetje westerse invloed dat overblijft in het Midden-Oosten eenvoudig omver geblazen wordt? En waar komt jouw brandstof vandaan denk je?

Je kunt aan je klompen voelen dat die landen een brandstofkartel van aardolie- en gas gaan vormen. De dag dat Turkije uit de NAVO stapt zou ik als jou was heel rap naar de supermarkt gaan om te hamsteren. De kassabon zou ik inlijsten, want die lage prijzen komen nooit meer terug.
Rusland, Iran en China hebben geen bondgenoten. Het is een alliantie gebaseerd op enkele gedeelde belangen.
pi_189405116
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 01:04 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Liep toch aardig uit de hand bij de Koerdische demonstratie vandaag?
Volgens mij redelijk rustig verlopen. Een opstootje lees ik https://www.google.com/am(...)-Koerden-in-Den-Haag
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189405141
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 01:03 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Nu kunnen ze zelf ook op die wagentjes. Karma's a biaatch.
De plegers van deze wandaad zijn al eerder geruimd bij zeytin dalı, de Afrin operatie
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189405151
Raqqa_SL twitterde op zondag 13-10-2019 om 01:07:43 #BreakingNews Sounds of heavy machine guns are heard in the city of #Raqqa#SDF #Turkey #ISIS reageer retweet
pi_189405154
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 01:07 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Rusland, Iran en China hebben geen bondgenoten. Het is een alliantie gebaseerd op enkele gedeelde belangen.
Anti VS gelegenheidscoalitie
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189405173
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2019 01:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

Anti VS gelegenheidscoalitie
Idd anti-dollar met name.
  zondag 13 oktober 2019 @ 01:17:01 #290
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189405234
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2019 01:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

Volgens mij redelijk rustig verlopen. Een opstootje lees ik https://www.google.com/am(...)-Koerden-in-Den-Haag
^O^ Ben wel een beetje bezorgd dat het escaleert tussen de Turken en de Koerden in Nederland.
pi_189405263
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 01:17 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

^O^ Ben wel een beetje bezorgd dat het escaleert tussen de Turken en de Koerden in Nederland.
Ik totaal niet
pi_189405347
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 01:17 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

^O^ Ben wel een beetje bezorgd dat het escaleert tussen de Turken en de Koerden in Nederland.
Mwah. Ik kan me voorstellen dat er her en der wat opstootjes zullen zijn, maar echt escaleert, nee denk ik niet. Sowieso hebben Turken er geen enkel belang bij om het te laten escaleren. De pkk wordt toch aangepakt in Syrië, dus zij kunnen lekker achterover leunen en het nieuws volgen. En de pkk sympathisanten zijn wel boos en gefrustreerd maar ze zullen in Europa niet van hun slechtste kant laten zien omdat ze de schijn moeten ophouden dat ze beschaafd zijn, zodat ze blijvend bbaxking krijgen van Europa.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')