abonnement Unibet Coolblue
pi_189394472
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_189394498
Paar dagen na de tweede date ontwijken we elkaar een beetje op de app. Zij is heel druk dus op zich logisch maar ik weet niet wat ik wil...
pi_189394627
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:30 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Paar dagen na de tweede date ontwijken we elkaar een beetje op de app. Zij is heel druk dus op zich logisch maar ik weet niet wat ik wil...
Hoezo ga je niet gewoon met de flow mee? Als jullie het leuk vinden elkaar te zien doen jullie dat en anders niet? Er is geen draaiboek voor dit soort dingen.
pi_189394659
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:28 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Je zag dinsdag al meteen bij de ontmoeting dat het meisje met die gele jurk flink chagrijnig was over haar match, die journalistiek studeerde en zichzelf helemaal geweldig vond maar dat absoluut niet was. Je zag meteen dat het niet ging werken. Ze zat echt de hele date ongeïnteresseerd te kijken omdat je dan verplicht bent een date uit te zitten terwijl je normaal gesproken nog na een half uur kunt spelen dat er iets is tussengekomen.
Ik kijk het niet he, en volgens mij is er gewoon een topic over het programma. Dat is deze niet
pi_189394667
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:30 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Paar dagen na de tweede date ontwijken we elkaar een beetje op de app. Zij is heel druk dus op zich logisch maar ik weet niet wat ik wil...
Waarom noem je het dan meteen ontwijken? Ik krijg bij jou het idee dat je het allemaal veel moeilijker maakt dan het hoeft te zijn
pi_189394691
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:42 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik kijk het niet he, en volgens mij is er gewoon een topic over het programma. Dat is deze niet
Nee klopt, maar ik heb ook weleens gehad dat een date heel abrupt werd afgebroken met een smoesje en dan weet je gewoon dat je nooit meer wat hoort, part of the game. Bij zo'n programma ben je verplicht de date uit te zitten en bij haar zag je al na 1 seconde dat het niet ging werken.
pi_189394696
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:43 schreef Allures het volgende:

[..]

Waarom noem je het dan meteen ontwijken? Ik krijg bij jou het idee dat je het allemaal veel moeilijker maakt dan het hoeft te zijn
Er is een olifant in de kamer die we niet bespreken, de eventuele derde date.
pi_189394706
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:45 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Er is een olifant in de kamer die we niet bespreken, de eventuele derde date.
zeg het dan gewoon?
pi_189394751
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:45 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Er is een olifant in de kamer die we niet bespreken, de eventuele derde date.
Dat kan je toch gewoon voorstellen?
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 13:16:46 #10
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189395420
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 09:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Een relatie is een verhouding tissen 2 personen.
Soms houdt ie op na 1 date... soms na 10 jaar huwelijk.
Maar je hebt sowieso EEN relatie en die veranderd langzaam maar zeker naar mate je elkaar kent.

Dus zenuwachtig zijn voor een relatie is eigenlijk een beetje onnodig... want tja.. dat regelt zichzelf wel. Je hebt alleen natuurlijk wel invloed op HOE dat zich ontwikkeld.

Kun je keihard ontkennen door er geen labeltjes op te plakken...
(Doe ik net zo hard..)
Maar het is geen mening ofzo.. dus je hebt geen inspraak :)
Je kan niet iets eenzijdig een relatie noemen, zo werkt het niet hoor.

En zeker het prettigste is als iets vanzelf gaat maar helaas werkt het ook niet zo. Teveel mensen zijn bang om iets te benoemen en zich open te stellen, bang om gekwetst te worden.
pi_189396020
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 09:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Een relatie is een verhouding tissen 2 personen.
Soms houdt ie op na 1 date... soms na 10 jaar huwelijk.
Maar je hebt sowieso EEN relatie en die veranderd langzaam maar zeker naar mate je elkaar kent.

Dus zenuwachtig zijn voor een relatie is eigenlijk een beetje onnodig... want tja.. dat regelt zichzelf wel. Je hebt alleen natuurlijk wel invloed op HOE dat zich ontwikkeld.

Kun je keihard ontkennen door er geen labeltjes op te plakken...
(Doe ik net zo hard..)
Maar het is geen mening ofzo.. dus je hebt geen inspraak :)
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Je kan het wel gaan ontkennen, maar 1 van beiden zal zich dan ook veel minder voor de onuitgesproken relatie gaan inzetten.

Ook al wordt er misschien bijna dagelijks bij elkaar geslapen, zo lang er niet iets specifieks over is gezegd, is het vrijblijvend genoeg om nog met anderen te rommelen etc. Want het is toch geen relatie??? Genoeg daar op stuk zien lopen tussen anderen. Bij uitgaan zie je daar ook wel eens heibel door ontstaan.

Hij zit te zoenen totdat een andere dame erop af stormt en haar een klap geeft. Of een vent die klappen ontvangt omdat hij van iemand zijn vriendin moet afblijven.

En dan hoor je dingen schreeuwen als "Maar we hebben helemaal niets!" "Bemoei je niet met mijn leven, ik heb nooit gezegd dat we iets hebben!" "Hoer!" "Lul!" etc...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189396255
Na het Teva-debacle heb ik nu toch weer een date.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189396346
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Na het Teva-debacle heb ik nu toch weer een date.
Welk debacle?
pi_189396398
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..] het geval dat je geen Teva’s aan je voeten hebt.

Welk debacle?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189396403
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:37 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Begrijp hem nog steeds niet.
pi_189396422
Quote kapot
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189396440
Yasmin ik had ooit een date en hij had Teva’s-sandalen aan.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189396467
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Yasmin ik had ooit een date en hij had Teva’s-sandalen aan.
En dat was een dealbreaker?
pi_189396482
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En dat was een dealbreaker?
Yup
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189397231
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 13:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je kan niet iets eenzijdig een relatie noemen, zo werkt het niet hoor.

En zeker het prettigste is als iets vanzelf gaat maar helaas werkt het ook niet zo. Teveel mensen zijn bang om iets te benoemen en zich open te stellen, bang om gekwetst te worden.
Yep, zo gaat het inderdaad. Je zou maar eens iets moeten benoemen en er dan aan vast zitten :P.
pi_189398024
Momenteel 15 matches waarvan ik er met 2 aan het praten ben. Maar ik heb nu ook van hun de silent treatment gekregen :P
pi_189399051
Tinder toch nog niet verwijderd, omdat ik een klik had met een meid en daar gisteren een leuke date mee gehad heb. Komt sws een 2e date aan, maar zij heeft ook nog 3 andere dates gepland met andere mannen volgende week.

Ze had net 3 dagen tinder en liet mij haar profiel zien: 160 matches, waarvan meer dan 20 superlikes. En dat waren allemaal goed uitziende kerels met goede foto's en lang haar. Daar selecteerde ze op: Geen lang haar, geen like. Kan gewoon want toch genoeg matches.

_O- Weet niet wat ik hier mee moet. Jonge vrouwen hebben oneindig veel keuze en ik kan de competitie niet aan met de hele stad.

Ik had hetzelfde probleem met mijn ex die ook 5 mannen met haar had hadden flirten per week, continu berichten via social-media, etc. Daar zitten dan ook mannen bij die beter uitzien, langer zijn en een 'interessanter' leven hebben dan ik. Ik snap wel waarom vrouwen gesluierd moeten zijn in moslimlanden, want hier kun zo kun je geen relatie opbouwen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kippendief op 12-10-2019 18:36:16 ]
pi_189399105
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:30 schreef Kippendief het volgende:
Tinder toch nog niet verwijderd, omdat ik een klik had met een meid en daar gisteren een leuke date mee gehad heb. Komt sws een 2e date aan, maar zij heeft ook nog 3 andere dates gepland met andere mannen volgende week.

Ze had net 3 dagen tinder en liet mij haar profiel zien: 160 matches, waarvan meer dan 20 superlikes. En dat waren allemaal goed uitziende kerels met goede foto's en lang haar. Daar selecteerde ze op: Geen lang haar, geen like. Kan gewoon want toch genoeg matches.

_O- Weet niet wat ik hier mee moet. Jonge vrouwen hebben oneindig veel keuze en ik kan de competitie niet aan met de hele stad.

Ik had hetzelfde probleem met mijn ex die ook 5 mannen met had hadden flirten per week, continu berichten via social-media, etc. Daar zitten dan ook mannen bij die beter uitzien, langer zijn en een 'interessanter' leven hebben dan ik. Ik snap wel waarom vrouwen gesluierd moeten zijn in moslimlanden, want hier kun zo kun je geen relatie opbouwen.
meen je dit? -O-
pi_189399175
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:35 schreef Allures het volgende:

[..]

meen je dit? -O-
Welk deel ben je het niet mee eens? Je kunt toch geen relatie hebben met een vrouw die continu verleid wordt door knappe mannen? Mijn ex heeft het daarom ook uitgemaakt en had 2 weken later een nieuwe relatie met die iemand die een amateur instagram model was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kippendief op 12-10-2019 19:02:55 ]
pi_189399256
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:41 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Welk deel ben je het niet mee eens?
Dat verleid worden in het aanbod zit
quote:
Je kunt toch geen relatie hebben met een vrouw die continu verleid wordt door knappe mannen? Mijn ex heeft het daarom ook uitgemaakt en had 2 weken later een nieuwe relatie met die een amateur instagram model was.
waarom kan dat niet? Iedereen heeft altijd de optie om 'over te stappen'. De reden dat je met iemand bent moet niet zijn om dat je niet iets anders kunt krijgen.
Juist als je van iemand houdt en denkt dat je de beste en leukste etc maakt het toch niet uit hoeveel zich nog aan je voeten werpen? Dat zou alleen maar als vergelijking moeten geven dat alles wat zich aanbied verbleekt bij wat je hebt

Je zou niet alleen zeker moeten zijn van je partner omdat je haar gevangen houdt in een kooitje...
pi_189399299
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:41 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Welk deel ben je het niet mee eens? Je kunt toch geen relatie hebben met een vrouw die continu verleid wordt door knappe mannen? Mijn ex heeft het daarom ook uitgemaakt en had 2 weken later een nieuwe relatie met die een amateur instagram model was.
Blijkbaar heb je niets anders te bieden dan je uiterlijk.
pi_189399502
Amateur instagram model _O_ _O-
pi_189399534
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:48 schreef Allures het volgende:

[..]

Dat verleid worden in het aanbod zit
[..]

waarom kan dat niet? Iedereen heeft altijd de optie om 'over te stappen'. De reden dat je met iemand bent moet niet zijn om dat je niet iets anders kunt krijgen.
Je snapt dat dit alleen voor vrouwen geldt? Als man kun je niet zo makkelijk over stappen zoals vrouwen dat kunnen. Iedere man die ik ken staat meestal een jaar+ droog voordat ze weer een relatie met een leuke meid hebben kunnen vinden. Voor een vrouw die een relatie wilt, hoef je maar een app te installeren en voor de rest doet de man het werk wel.

quote:
Juist als je van iemand houdt en denkt dat je de beste en leukste etc maakt het toch niet uit hoeveel zich nog aan je voeten werpen? Dat zou alleen maar als vergelijking moeten geven dat alles wat zich aanbied verbleekt bij wat je hebt
Niemand is perfect en geen een relatie is perfect. Ik kan toch gewoon toegeven dat ik zie dat er mannen zijn die er beter uitzien dan ik (langer, gavere huid, een meer symmetrisch gezicht, minder rimpels, etc.)? En dat kan mijn partner ook gewoon zien; ik zal nooit een instagram model zijn.
Er zullen ook altijd mannen zijn die meer verdienen, een groter sociaal leven hebben, slimmer zijn, etc. Wat ik merk is dat al die zaken die je gewoon 'objectief' kunt beoordelen minstens zo belangrijk zijn als persoonlijke aansluiting op emotioneel gebied.

quote:
Je zou niet alleen zeker moeten zijn van je partner omdat je haar gevangen houdt in een kooitje...
Wat moet mij die zekerheid anders geven? Scheiden of zelfs vreemdgaan is volledig genormaliseerd in onze samenleving en heeft 0 negatieve consequenties en een vrouw heeft binnen een week weer een nieuwe partner als ze dat echt wil..
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:14:49 #29
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189399566
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:41 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Welk deel ben je het niet mee eens? Je kunt toch geen relatie hebben met een vrouw die continu verleid wordt door knappe mannen? Mijn ex heeft het daarom ook uitgemaakt en had 2 weken later een nieuwe relatie met die iemand die een amateur instagram model was.
Dat klinkt als een relatie tussen twee zestienjarigen die alleen naar oppervlakkige looks kijken.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189399569
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:53 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je niets anders te bieden dan je uiterlijk.
Naja het is wel het belangrijkste deel van (het krijgen van) een relatie, dus ben blij dat ik dat in ieder geval heb.

quote:
It is remarkable that the strongest predictor of initial attraction in a speed-dating context was partner’s physical attractiveness, and, most importantly, men and women showed an extremely similar pattern. This finding was highly consistent with the results reported in several other speed-dating studies we mentioned earlier (Eastwick & Finkel, 2008; Fisman et al., 2006; Kurzban & Weeden, 2005, 2008; Todd et al., 2007). It therefore seems a very solid finding that men and women are equally strongly drawn to physically attractive partners.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19558447
pi_189399580
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:15 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Naja het is wel het belangrijkste deel van een relatie, dus ben blij dat ik dat in ieder geval heb.
[..]

Blijkbaar niet, anders had ze je niet gedumpt.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:16:45 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189399598
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:15 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Naja het is wel het belangrijkste deel van (het krijgen van) een relatie, dus ben blij dat ik dat in ieder geval heb.
[..]

Dat staat er niet, als je dit als bron voor je conclusie gebruikt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189399599
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat klinkt als een relatie tussen twee zestienjarigen die alleen naar oppervlakkige looks kijken.
Nah mijn ex was 21 en ik zie nog hetzelfde rond mijn eigen leeftijd (24). Mensen blijven altijd oppervlakkig, alleen worden standaarden qua uiterlijk lager als men zelf ook lelijker wordt, wat altijd zal gebeuren door ouderdom.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:18:37 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189399624
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:16 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Nah mijn ex was 21 en ik zie nog hetzelfde rond mijn eigen leeftijd (24). Mensen blijven altijd oppervlakkig, alleen worden standaarden qua uiterlijk lager als men zelf ook lelijker wordt, wat altijd zal gebeuren door ouderdom.
Neh, oneens.
Ik zie het wel bij wat lager opgeleiden zo gaan maar als de persoon innerlijk interessant is (ik bedoel karakter en inhoud, levensvisie etc en niet banksaldo ofzo) zie ik dat vaak bij iets meer opgeleide mensen anders verlopen

Komt over als jonkies en/of simpelen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:19:08 #35
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189399633
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:30 schreef Kippendief het volgende:
Ze had net 3 dagen tinder en liet mij haar profiel zien: 160 matches, waarvan meer dan 20 superlikes. En dat waren allemaal goed uitziende kerels met goede foto's en lang haar. Daar selecteerde ze op: Geen lang haar, geen like. Kan gewoon want toch genoeg matches.

_O- Weet niet wat ik hier mee moet. Jonge vrouwen hebben oneindig veel keuze en ik kan de competitie niet aan met de hele stad.
Ik word er zelf soms ook een beetje moedeloos van. Krijg irl van genoeg vrouwen te horen dat ik leuk ben, goed lichaam etc, maar via apps en sites komt dat op de een of andere manier niet over. Daar moet je het opboksen tegen players, modelachtige types en perfecte profielen.
pi_189399651
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat staat er niet, als je dit als bron voor je conclusie gebruikt
quote:
One may argue that speed-dating fits better a short-term context rather than a long-term mating context. It is important to note that some of the published speed-dating studies (Kurzban & Weeden, 2005, 2008; Todd et al., 2007) were not based on college student samples but on community adult samples.

These participants actually paid to participate in the commercial speed-dating service with the hope to find a life partner. This should be considered as more like a long-term context. Nevertheless, they yielded a similar pattern as found in the college student based samples in Eastwick and Finkel and the current research. Moreover, Eastwick and Finkel did an excellent job ruling out several potential alternative explanations for this finding. For example, even when explicitly asked to consider long-term partners, both sexes continued to favor physical attractiveness. Thus, the lack of sex difference on preference of Speed-Dating Attraction physical attractiveness does not seem to be due to differences in the mating strategy people are taking.
Uiterlijk blijft gewoon het belangrijkste.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:21:45 #37
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189399670
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:15 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Naja het is wel het belangrijkste deel van (het krijgen van) een relatie, dus ben blij dat ik dat in ieder geval heb.
[..]

Inderdaad. Wie zegt dat uiterlijk geen rol speelt liegt tegen zichzelf. De mate waarin het een rol speelt is variabel, maar zonder enige fysieke aantrekkingskracht gaat er weinig gebeuren. Paiq is een mooi voorbeeld waarbij je meteen geblokkeerd wordt zodra de foto's zichtbaar worden.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:25:06 #38
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189399725
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:20 schreef Kippendief het volgende:

[..]


[..]

Uiterlijk blijft gewoon het belangrijkste.
Bij het elkaar leuk vinden in eerste instantie, ja, klopt.

Dit artikeltje zegt niets over het daadwerkelijk een relatie aan gaan of houden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189399732
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:19 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik word er zelf soms ook een beetje moedeloos van. Krijg irl van genoeg vrouwen te horen dat ik leuk ben, goed lichaam etc, maar via apps en sites komt dat op de een of andere manier niet over. Daar moet je het opboksen tegen players, modelachtige types en perfecte profielen.
Yup, helemaal met je eens. Het enige probleem bij mij is dat ik mij in een stad en werkomgeving omgeef waarin er simpelweg geen vrouwen zijn. (Technische Universiteit)

Ik heb specifiek een aantal hobbies uitgekozen omdat daar meer vrouwen zijn, maar in dat soort kringen wordt je vaak al snel als creep/player gezien als je meerdere vrouwen binnen dezelfde groep probeert te daten. Dus dan maar online-dating geprobeerd.
pi_189399770
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Bij het elkaar leuk vinden in eerste instantie, ja, klopt.

Dit artikeltje zegt niets over het daadwerkelijk een relatie aan gaan of houden
Je hebt het niet gelezen:

quote:
Romantic interest questionnaire consisted of the following questions:
-"Would you be interested in seeing this partner again after the speed-date event?" (answer yes/no),
-"How much do you like this person as a potential date?" "How interested are you in getting to know this person better?" and
-"How comfortable do you feel being around this person?" (answer on a 5 pt scale)

filled out by participants at the event then again after the event (after it was revealed whether their date partner had romantic interest in them based on the at-event questionnaire, this was to test reciprocity, which turned out to be significant)
Ze hebben dus zelfs nog navraag gedaan of er daadwerkelijk een follow-date is gekomen.

Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar meestal begint een relatie met daten. Je kunt geen relatie onderhouden als je niet eens in een relatie kan komen.

Ik ben het wel met je eens dat als je makkelijk in relaties kunt komen, maar ze nooit kunt onderhouden, dan zegt dat wel wat over je persoonlijkheid en andere problemen die er spelen. Ik denk echter niet dat er veel mannen zijn die dit probleem hebben.
pi_189399847
Weer zo iemand die z'n falen compleet ophangt aan factoren die hij zogenaamd niet kan beinvloeden.

Het cirkeltje is weer rond.
pi_189399939
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Weer zo iemand die z'n falen compleet ophangt aan factoren die hij zogenaamd niet kan beinvloeden.

Het cirkeltje is weer rond.
? over wie heb je het. Ik ken geen een man die het zo makkelijk heeft met daten als een jonge vrouw. Dat heet niet falen, maar dat heet man zijn. Ik doe het beter dan gemiddeld als ik in mijn omgeving rondkijk naar de gemiddelde man. Kan het niet falen noemen, behalve dat het moeilijk is om te krijgen wat ik wil.
pi_189400061
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:12 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Je snapt dat dit alleen voor vrouwen geldt? Als man kun je niet zo makkelijk over stappen zoals vrouwen dat kunnen. Iedere man die ik ken staat meestal een jaar+ droog voordat ze weer een relatie met een leuke meid hebben kunnen vinden. Voor een vrouw die een relatie wilt, hoef je maar een app te installeren en voor de rest doet de man het werk wel.
[..]

Niemand is perfect en geen een relatie is perfect. Ik kan toch gewoon toegeven dat ik zie dat er mannen zijn die er beter uitzien dan ik (langer, gavere huid, een meer symmetrisch gezicht, minder rimpels, etc.)? En dat kan mijn partner ook gewoon zien; ik zal nooit een instagram model zijn.
Er zullen ook altijd mannen zijn die meer verdienen, een groter sociaal leven hebben, slimmer zijn, etc. Wat ik merk is dat al die zaken die je gewoon 'objectief' kunt beoordelen minstens zo belangrijk zijn als persoonlijke aansluiting op emotioneel gebied.
[..]

Wat moet mij die zekerheid anders geven? Scheiden of zelfs vreemdgaan is volledig genormaliseerd in onze samenleving en heeft 0 negatieve consequenties en een vrouw heeft binnen een week weer een nieuwe partner als ze dat echt wil..
onzin, mijn man heeft gewoon nu zelfs meerdere partners. Heeft ie echt geen jaar naar lopen zoeken
En hij kan dus zo overstappen, maar doet ie niet.

De meeste mensen die vreemd gaan doen dat ook gewoon met iemand die ze tegen kwamen op werk of zo hoor. Waar ben je dan met je jaar droog staan theorie?

Je loopt altijd het risico dat iemand niet meer wil en een ander wil maar meestal komt dat niet zo zeer doordat er een leukere ander voorbij kwam, maar omdat er thuis iets niet (meer) zo leuk was
Dus de enige manier die je hebt om je kansen te vergroten is investeren in je relatie
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:47:37 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189400079
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:28 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Je hebt het niet gelezen:
[..]

Ze hebben dus zelfs nog navraag gedaan of er daadwerkelijk een follow-date is gekomen.

Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar meestal begint een relatie met daten. Je kunt geen relatie onderhouden als je niet eens in een relatie kan komen.

Ik ben het wel met je eens dat als je makkelijk in relaties kunt komen, maar ze nooit kunt onderhouden, dan zegt dat wel wat over je persoonlijkheid en andere problemen die er spelen. Ik denk echter niet dat er veel mannen zijn die dit probleem hebben.
Klopt dat ik het niet gelezen had, dat was niet het stuk wat je aanhaalde voor je conclusies.

En dit zegt alleen of er een intentie tot vervolgdate kwam, niks over relaties aangaan of behouden

Ik weet niet waarom je denkt dat het behouden van een relatie voor veel mannen niet aan persoonlijkheid en andere problemen ligt, ik denk namelijk van wel, net als voor vrouwen overigens
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189400139
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:46 schreef Allures het volgende:

[..]

onzin, mijn man heeft gewoon nu zelfs meerdere partners. Heeft ie echt geen jaar naar lopen zoeken
En hij kan dus zo overstappen, maar doet ie niet.

De meeste mensen die vreemd gaan doen dat ook gewoon met iemand die ze tegen kwamen op werk of zo hoor. Waar ben je dan met je jaar droog staan theorie?

Je loopt altijd het risico dat iemand niet meer wil en een ander wil maar meestal komt dat niet zo zeer doordat er een leukere ander voorbij kwam, maar omdat er thuis iets niet (meer) zo leuk was
Dus de enige manier die je hebt om je kansen te vergroten is investeren in je relatie
Naja ik denk dat ons leeftijdverschil er wel wat mee te maken heeft. Als man krijg je het wat makkelijker als je richting en over de 30 gaat.

Ik ben zelf meer van het idee van investeren in jezelf, dat blijf je ten minste ook houden als je relatie uit is. Als je veel investeert in een relatie dan ben je dat allemaal kwijt als het ooit uit gaat en dat gebeurt gewoon vaak. Als je veel in jezelf investeert, vindt je ook makkelijker weer een nieuwe relatie.
pi_189400192
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:51 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Naja ik denk dat ons leeftijdverschil er wel wat mee te maken heeft. Als man krijg je het wat makkelijker als je richting en over de 30 gaat.

Ik ben zelf meer van het idee van investeren in jezelf, dat blijf je ten minste ook houden als je relatie uit is. Als je veel investeert in een relatie dan ben je dat allemaal kwijt als het ooit uit gaat en dat gebeurt gewoon vaak. Als je veel in jezelf investeert, vindt je ook makkelijker weer een nieuwe relatie.
je moet natuurlijk ook in jezelf investeren maar je kunt geen relaties hebben als je alleen handelt vanuit angst en 'wat als' en denkend aan het eind
Een relatie heb je samen, dus moet je samen wat opbouwen en er allebei wat in stoppen. Je kunt niet alleen aan jezelf denken en werken, dan ben je een single
pi_189400248
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Yasmin ik had ooit een date en hij had Teva’s-sandalen aan.
Ik weet het nog... want daarna discussie over wat en daar van vond.

Benieuwd naar de date.
Even verder lezen maar..
pi_189400400
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:54 schreef Allures het volgende:

[..]

je moet natuurlijk ook in jezelf investeren maar je kunt geen relaties hebben als je alleen handelt vanuit angst en 'wat als' en denkend aan het eind
Tuurlijk, maar ik weet niet hoe gezond het is om te weten dat je niet makkelijk weer een nieuwe relatie zou kunnen krijgen en dus deels in een relatie zit omdat je geen andere opties hebt. Dan moet je dus toch altijd flink in jezelf blijven investeren als man iig.
pi_189400531
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:07 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar ik weet niet hoe gezond het is om te weten dat je niet makkelijk weer een nieuwe relatie zou kunnen krijgen en dus deels in een relatie zit omdat je geen andere opties hebt. Dan moet je dus toch altijd flink in jezelf blijven investeren als man iig.
Maar zo denk je toch? Dat zeg je net. Een man staat altijd een jaar droog blabla
En een vrouw blijft alleen als ze het aanbod niet heeft of niet te zien krijgt
pi_189400719
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:16 schreef Allures het volgende:

[..]

Maar zo denk je toch? Dat zeg je net. Een man staat altijd een jaar droog blabla
En een vrouw blijft alleen als ze het aanbod niet heeft of niet te zien krijgt
Om als aantrekkelijke man een soortgelijk aanbod te krijgen dat een aantrekkelijke vrouw krijgt, moet je enorme status vergaren of een player te worden. Dat zijn dan ook doelstellingen voor mij op de korte termijn, omdat ik verkrijgen en behouden van een goede relatie als een van de belangrijkste doelstellingen zie en ik die als vereisten zie.
pi_189400760
Vrouwen willen wel een relatie behouden met een player?

Kijk eens serieus om je heen, bij de wat oudere mensen... wie zijn er nou echt succesvol in de liefde en hebben goede en duurzame relaties? Players en mensen die alleen bezig zijn met dingen als uiterlijk en aanbod?
pi_189400815
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:32 schreef Allures het volgende:
Vrouwen willen wel een relatie behouden met een player?
Vrouwen willen een man met veel opties (aantrekkelijk+player) die loyaal aan haar is.

quote:
Kijk eens serieus om je heen, bij de wat oudere mensen... wie zijn er nou echt succesvol in de liefde en hebben goede en duurzame relaties? Players en mensen die alleen bezig zijn met dingen als uiterlijk en aanbod?
Ik ken eerlijk gezegd geen oudere mensen met een liefdevolle relatie met veel spontaniteit en energie. De meeste oudere mensen in een relatie heb ik eerlijk gezegd nooit veel affectie naar elkaar zien tonen (zoenen/knuffelen/verliefde blik/etc.).
pi_189400978
Waar baseer je dat op dat vrouwen dat willen?
pi_189401068
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:44 schreef Allures het volgende:
Waar baseer je dat op dat vrouwen dat willen?
Wat ik observeer in mijn sociale kringen en in mijn eigen leven. Niet alle vrouwen zijn hetzelfde, maar je ziet dat een groot deel altijd voor dezelfde mannen gaat. Ik kan vrij snel zien welke mannen succesvol zijn bij vrouwen en welke niet. Voorbeeld: een zeer gespierd lichaam. Bij sommige vrouwen geen vereiste, bij sommigen juist een afknapper, maar voor het grootste deel iets dat je als man veel aantrekkelijker maakt.

Ik ben een lange tijd onsuccesvol geweest met vrouwen en heb persoonlijk ervoor gekozen om mijn uiterlijk en persoonlijkheid te veranderen in iets dat bij meer vrouwen populair is dan bij een kleine niche waar ik mijn toekomstige vrouw mogelijk nooit snel zal vinden. En de nadruk ligt daarbij op uiterlijk, zodat ik mijn persoonlijkheid zoveel mogelijk hetzelfde kan houden. En dat werpt tot nu toe veel vruchten af.
pi_189401119
Nou als je wat ouder bent, en echt langdurige relaties op wil bouwen, zul je er wel achter komen dat die niet gedreven worden door uiterlijk

Uiterlijk draait iemands hoofd, maar zorgt niet dat ze blijven kijken
(Nee dan kijken ze via insta snel verder inderdaad)
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:52:18 #56
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189401131
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:51 schreef Allures het volgende:
Uiterlijk draait iemands hoofd, maar zorgt niet dat ze blijven kijken
Mooie uitspraak, kan zo op een tegeltje
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:12:56 #57
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189402493
Wat een gejank weer, als iemand weg wil gaan doet diegene dat sowieso wel. Redeneren vanuit zo'n perspectief kan je net zo goed helemaal niet aan daten beginnen.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:04:33 #58
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189403391
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik weet het nog... want daarna discussie over wat en daar van vond.

Benieuwd naar de date.
Even verder lezen maar..
Dan weet je het niet goed genoeg. Het was Yasmin namelijk niet maar mascara-klodder. Waarna Spirit nog kwam met de klittenband portemonnee anekdote.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:26:12 #59
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_189403785
Leuke match heeft me verwijderd.

Is dit het moment dat je moet gaan overanalyseren?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_189403798
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Leuke match heeft me verwijderd.

Is dit het moment dat je moet gaan overanalyseren?
En het vooral bij haar moet leggen :P
Of beter, vrouwen in het algemeen
pi_189403804
Dus onze appjes zijn lekker zakelijk geworden, ze vraagt niks aan mij :') vind niks meer laten horen ook weer zoiets maar weet eigenlijk niet of ik een derde date wil... Maar heb ook geen andere dates in het vooruitzicht en mijn collega toont nog steeds geen interesse.
pi_189403844
Waarom hang je in godesnaam zo aan die collega? Alleen omdat ze ook op een app zit?
pi_189403953
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:31 schreef Allures het volgende:
Waarom hang je in godesnaam zo aan die collega? Alleen omdat ze ook op een app zit?
Nee omdat ze leuk is en blijkbaar single maar ben haar type niet. En omdat ze geen interesse heeft of iig niet toont is het wat ongrijpbaar is juist aantrekkelijker, jezelf willen bewijzen... Gaat vast voorbij als ik zelf iemand anders tegenkom of als ze met een ander bezig is. Kom dagelijks veel leuke meiden tegen hier maar daar weet je niet van of ze single zijn.
pi_189403996
Als ze zo leuk is, doe er dan wat mee. Er is al tig keer gezegd dat ze jou misschien nog nooit gezien heeft op Tinder. Tinder zit wat dat betreft helemaal niet zo strak in elkaar
Waarom alleen maar zwijmelen van een afstand als je het ook gewoon kunt proberen
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:51:45 #65
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_189404063
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:27 schreef Allures het volgende:

[..]

En het vooral bij haar moet leggen :P
Of beter, vrouwen in het algemeen
Schijtwijf ja.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 13 oktober 2019 @ 00:02:49 #66
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189404238
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:27 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Dus onze appjes zijn lekker zakelijk geworden, ze vraagt niks aan mij :') vind niks meer laten horen ook weer zoiets maar weet eigenlijk niet of ik een derde date wil... Maar heb ook geen andere dates in het vooruitzicht en mijn collega toont nog steeds geen interesse.
Jij verheerlijkt een relatie. Schijnbaar omdat je gewoon niet content bent met je eigen leven en je verwacht dat een ander jou wel gelukkig gaat maken. Je kan beter eens aan jezelf werken voordat je jezelf etaleert op de datemarkt.

Face it, je bent gewoon niet interessant voor vrouwen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189404869
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:02 schreef M1stral het volgende:

[..]

Jij verheerlijkt een relatie. Schijnbaar omdat je gewoon niet content bent met je eigen leven en je verwacht dat een ander jou wel gelukkig gaat maken. Je kan beter eens aan jezelf werken voordat je jezelf etaleert op de datemarkt.

Face it, je bent gewoon niet interessant voor vrouwen.
Face it, jij kent die jongen niet en hebt ook geen interesse om hem te ontmoeten dus je lult eigenlijk gewoon dikke poep.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189404874
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:49 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Wat ik observeer in mijn sociale kringen en in mijn eigen leven. Niet alle vrouwen zijn hetzelfde, maar je ziet dat een groot deel altijd voor dezelfde mannen gaat. Ik kan vrij snel zien welke mannen succesvol zijn bij vrouwen en welke niet. Voorbeeld: een zeer gespierd lichaam. Bij sommige vrouwen geen vereiste, bij sommigen juist een afknapper, maar voor het grootste deel iets dat je als man veel aantrekkelijker maakt.

Ik ben een lange tijd onsuccesvol geweest met vrouwen en heb persoonlijk ervoor gekozen om mijn uiterlijk en persoonlijkheid te veranderen in iets dat bij meer vrouwen populair is dan bij een kleine niche waar ik mijn toekomstige vrouw mogelijk nooit snel zal vinden. En de nadruk ligt daarbij op uiterlijk, zodat ik mijn persoonlijkheid zoveel mogelijk hetzelfde kan houden. En dat werpt tot nu toe veel vruchten af.
Tuurlijk heeft het voordeel als je er leuk uitziet! Denk dat niemand dat ontkent maar het leuke uiterlijk is niet het geen waarom mensen blijven als het karakter niet matcht.
pi_189404903
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft het voordeel als je er leuk uitziet! Denk dat niemand dat ontkent maar het leuke uiterlijk is niet het geen waarom mensen blijven als het karakter niet matcht.
In theorie niet nee, maar in de praktijk "pronken" ze er graag mee. Zowel mannen als vrouwen.
pi_189404927
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

In theorie niet nee, maar in de praktijk "pronken" ze er graag mee. Zowel mannen als vrouwen.
Je hebt altijd uitzonderingen. En het is natuurlijk leuk als je een aantrekkelijke partner hebt waarvan je het karakter ook nog eens leuk vindt.
pi_189404930
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

In theorie niet nee, maar in de praktijk "pronken" ze er graag mee. Zowel mannen als vrouwen.
je blijft geen 35 jaar huwelijk bij iemand omdat die persoon er zo goed uit ziet op die 6 verjaardagen waar je per jaar nog heen moet
Dat houdt niemand vol
pi_189404977
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:19 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik word er zelf soms ook een beetje moedeloos van. Krijg irl van genoeg vrouwen te horen dat ik leuk ben, goed lichaam etc, maar via apps en sites komt dat op de een of andere manier niet over. Daar moet je het opboksen tegen players, modelachtige types en perfecte profielen.
Het kan dat je in real life een hele goede 'vibe' hebt :P Das natuurlijk lastig vast te leggen op foto's/.
  zondag 13 oktober 2019 @ 00:53:14 #73
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189404985
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Face it, jij kent die jongen niet en hebt ook geen interesse om hem te ontmoeten dus je lult eigenlijk gewoon dikke poep.
Ik lul lang niet zoveel poep als de diarree die jij elk topic komt verkondigen. Ga lekker statistieken analyseren ofzo :{w
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189405240
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Leuke match heeft me verwijderd.

Is dit het moment dat je moet gaan overanalyseren?
Het ligt aan jou.
pi_189407437
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Leuke match heeft me verwijderd.

Is dit het moment dat je moet gaan overanalyseren?
Oh nee... veel te laat.
pi_189407451
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nee omdat ze leuk is en blijkbaar single maar ben haar type niet. En omdat ze geen interesse heeft of iig niet toont is het wat ongrijpbaar is juist aantrekkelijker, jezelf willen bewijzen... Gaat vast voorbij als ik zelf iemand anders tegenkom of als ze met een ander bezig is. Kom dagelijks veel leuke meiden tegen hier maar daar weet je niet van of ze single zijn.
En omdat ze je niet geliked heeft.. wat ze om 1000 redenen heeft kunnen doen.
Oa omdat ze je gewoon niet gezien hebt.

Ik heb diverse collega’s op tinder en er nog nooit eentje gezien.
pi_189407725
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 08:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En omdat ze je niet geliked heeft.. wat ze om 1000 redenen heeft kunnen doen.
Oa omdat ze je gewoon niet gezien hebt.

Ik heb diverse collega’s op tinder en er nog nooit eentje gezien.
Hoe weet je dat ze op Tinder zitten dan? En als ze je dat verteld hebben, ben je dan ook op date geweest of ben je elkaars type niet?
pi_189407810
Allebei single zijn is geen reden om maar met elkaar te gaan daten.
pi_189407832
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nee omdat ze leuk is en blijkbaar single maar ben haar type niet. En omdat ze geen interesse heeft of iig niet toont is het wat ongrijpbaar is juist aantrekkelijker, jezelf willen bewijzen... Gaat vast voorbij als ik zelf iemand anders tegenkom of als ze met een ander bezig is. Kom dagelijks veel leuke meiden tegen hier maar daar weet je niet van of ze single zijn.
Als je haar type niet bent moet je ook geen tijd meer aan haar besteden. Tijdverspilling.
pi_189407866
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 08:47 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ze op Tinder zitten dan? En als ze je dat verteld hebben, ben je dan ook op date geweest of ben je elkaars type niet?
Omdat de collega’s onderling dat prima van elkaar weten.
Het is niet echt een geheim ofzo.
pi_189407880
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 08:54 schreef ElDinosaur het volgende:
Allebei single zijn is geen reden om maar met elkaar te gaan daten.
Kan goed uitpakken natuurlijk.
Maar als de enige reden is dat ze versierd moet worden omdat ze niet meteen aan je voeten ligt te zwijmelen.. tja :)
pi_189407963
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 09:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kan goed uitpakken natuurlijk.
Maar als de enige reden is dat ze versierd moet worden omdat ze niet meteen aan je voeten ligt te zwijmelen.. tja :)
Natuurlijk, maar het is niet alsof je maar moet gaan daten met elkaar omdat je toevallig single bent.
pi_189407984
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 09:11 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar het is niet alsof je maar moet gaan daten met elkaar omdat je toevallig single bent.
Genoeg mensen die al gaan samenwonen om maar niet single / alleen te hoeven zijn..
pi_189408019
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 09:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Genoeg mensen die al gaan samenwonen om maar niet single / alleen te hoeven zijn..
En dat is reden om het maar aan te raden? Er zijn ook een hoop mensen die heroïne gebruiken.
  zondag 13 oktober 2019 @ 09:39:42 #85
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_189408330
Die Top Picks op Tinder worden vast gesponsord? Het zijn allemaal bloedmooie vrouwen waarvan ik me serieus afvraag wat ze op de app doen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_189408455
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Leuke match heeft me verwijderd.

Is dit het moment dat je moet gaan overanalyseren?
wat een kutwijf
pi_189408492
quote:
7s.gif Op zondag 13 oktober 2019 09:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Top Picks op Tinder worden vast gesponsord? Het zijn allemaal bloedmooie vrouwen waarvan ik me serieus afvraag wat ze op de app doen.
Opzoek naar 5% van de top mannen :P
pi_189408984
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft het voordeel als je er leuk uitziet! Denk dat niemand dat ontkent maar het leuke uiterlijk is niet het geen waarom mensen blijven als het karakter niet matcht.
En toch zie je dat zowel mannen als vrouwen die een lange termijn relatie zoeken allereerst op uiterlijk selecteren. Of het uiteindelijk werkt of niet is een tweede.
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:33:14 #89
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189409017
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:27 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Dus onze appjes zijn lekker zakelijk geworden, ze vraagt niks aan mij :') vind niks meer laten horen ook weer zoiets maar weet eigenlijk niet of ik een derde date wil... Maar heb ook geen andere dates in het vooruitzicht en mijn collega toont nog steeds geen interesse.
Gewoon appen

"Hee zullen we weer eens afspreken?"

Dat haalt alle onduidelijkheid eruit
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:48:00 #90
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189409214
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:30 schreef Kippendief het volgende:

[..]

En toch zie je dat zowel mannen als vrouwen die een lange termijn relatie zoeken allereerst op uiterlijk selecteren. Of het uiteindelijk werkt of niet is een tweede.
Uiterlijk is overigens een zeer plooibaar iets. Tenzij je tot de 5% hoort die echt een gare rotkop heeft, is het allemaal wel op een niveau te krijgen dat iemand je aantrekkelijk kan vinden.

Natuurlijk zal niet iedereen met de topmodellen kunnen evenaren. Maar daar hoeft 90% van de vrouwen ook niet bij aan te komen.
pi_189409228
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 09:11 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar het is niet alsof je maar moet gaan daten met elkaar omdat je toevallig single bent.
Dat klinkt als “ik kon niks beters verzinnen dus jij bent ook wel ok...”

Then again Heb ik sowieso niet de neiging te daten met collegas.
pi_189409588
OMD!!!! Ik ben zenuwachtig. Net met hem gebeld weer. Hij is zo erg grappig.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189409616
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:30 schreef Kippendief het volgende:

[..]

En toch zie je dat zowel mannen als vrouwen die een lange termijn relatie zoeken allereerst op uiterlijk selecteren. Of het uiteindelijk werkt of niet is een tweede.
Ja mooie verpakking trekt toch de aandacht?
pi_189409704
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja mooie verpakking trekt toch de aandacht?
Naja dat kunnen mensen toch gewoon toegeven? Dit forum staat vol met mannen die moeite hebben om uberhaupt (veel) dates te krijgen en voor mij is het dan logisch dat ze er dan niet aantrekkelijk uitzien voor vrouwen.

Persoonlijk denk ik niet dat dat 5% is zoals Hexagon, maar eerder zo'n 20% die zelfs als ze veel moeite in hun uiterlijk steken geen/weinig succes zullen hebben met vrouwen. (Te kort, kaal, bruin, onsymmetrisch, geen kaaklijn, etc. allerlei dingen die je niet kunt veranderen).

Vroeger kon je dan nog vrouwen aantrekken met geld/status, maar hoeveel meer geld+status heeft een goed verdienende programmeur nou bijvoorbeeld nog in Nederland. Gelukkig is het buitenland altijd nog een optie en makkelijker dan ooit.
pi_189409769
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:26 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Naja dat kunnen mensen toch gewoon toegeven? Dit forum staat vol met mannen die moeite hebben om uberhaupt (veel) dates te krijgen en voor mij is het dan logisch dat ze er dan niet aantrekkelijk uitzien voor vrouwen.

Persoonlijk denk ik niet dat dat 5% is zoals Hexagon, maar eerder zo'n 20% die zelfs als ze veel moeite in hun uiterlijk steken geen/weinig succes zullen hebben met vrouwen. (Te kort, kaal, bruin, onsymmetrisch, geen kaaklijn, etc. allerlei dingen die je niet kunt veranderen).

Vroeger kon je dan nog vrouwen aantrekken met geld/status, maar hoeveel meer geld+status heeft een goed verdienende programmeur nou bijvoorbeeld nog in Nederland. Gelukkig is het buitenland altijd nog een optie en makkelijker dan ooit.
Ja tinder is gewoon lastiger als je wat doorsnee bent. Hoef je niet onaantrekkelijk te zijn maar e valt ook niet op. Ik geloof er niet zo in dat mensen op tinder alleen voor die ene kleine groep super aantrekkelijke gaat. Maar kan mij wel voorstellen dat het lastig kan zijn om via dit soort apps veel dates te scoren.
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:35:12 #96
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189409864
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja tinder is gewoon lastiger als je wat doorsnee bent. Hoef je niet onaantrekkelijk te zijn maar e valt ook niet op. Ik geloof er niet zo in dat mensen op tinder alleen voor die ene kleine groep super aantrekkelijke gaat. Maar kan mij wel voorstellen dat het lastig kan zijn om via dit soort apps veel dates te scoren.
Ik denk dat het eerder ligt aan het feit dat men constant loopt te janken erover, wat je uiteindelijk ook weer uitstraalt op zulke apps.
pi_189409904
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:35 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder ligt aan het feit dat men constant loopt te janken erover, wat je uiteindelijk ook weer uitstraalt op zulke apps.
Ja want vrouwen kunnen aan je uiterlijk zien dat je in je vrije tijd anoniem jankt op een internetforum. :')
pi_189409912
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:35 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder ligt aan het feit dat men constant loopt te janken erover, wat je uiteindelijk ook weer uitstraalt op zulke apps.
Nou begrijp best dat het frustrerend kan werken.
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:45:56 #99
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189410051
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:37 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Ja want vrouwen kunnen aan je uiterlijk zien dat je in je vrije tijd anoniem jankt op een internetforum. :')
Zulke dingen straal je wel uit, ook als je iemand buiten tegen zou komen.
En helemaal al helemaal als je gesprekken voert.

quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou begrijp best dat het frustrerend kan werken.
Kan, maar dan zorg je er toch voor dat je juist verschil gaat maken door aan jezelf te werken. Wegkwijnen in zelfmedelijden wordt niemand beter van.
pi_189410092
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zulke dingen straal je wel uit, ook als je iemand buiten tegen zou komen.
En helemaal al helemaal als je gesprekken voert.
[..]

Kan, maar dan zorg je er toch voor dat je juist verschil gaat maken door aan jezelf te werken. Wegkwijnen in zelfmedelijden wordt niemand beter van.
Ja maar soms ben je goed zoals je bent. Het is altijd makkelijk zeggen tegen iemand die niet makkelijk een leuke partner vind en zeker op apps ja je moet je zelf verbeteren. Er is zo fucking veel aanbod en de meeste hebben vast hun kwaliteiten. Soms swipe ik 40 vergelijkbare mannen achter elkaar weg bij wijze van spreken. Vast allemaal leuke, aardige lieve kerels met een baan en een dak boven hun hoofd maar allemaal het zelfde.
  zondag 13 oktober 2019 @ 12:09:05 #101
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189410485
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar soms ben je goed zoals je bent. Het is altijd makkelijk zeggen tegen iemand die niet makkelijk een leuke partner vind en zeker op apps ja je moet je zelf verbeteren. Er is zo fucking veel aanbod en de meeste hebben vast hun kwaliteiten. Soms swipe ik 40 vergelijkbare mannen achter elkaar weg bij wijze van spreken. Vast allemaal leuke, aardige lieve kerels met een baan en een dak boven hun hoofd maar allemaal het zelfde.
Dat gaat andersom toch net zo op? Als man swipe je toch ook tig vrouwen weg die het allemaal niet zijn, moet iedereen dan gepikeerd worden daardoor :P
pi_189410502
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat gaat andersom toch net zo op? Als man swipe je toch ook tig vrouwen weg die het allemaal niet zijn, moet iedereen dan gepikeerd worden daardoor :P
Nee natuurlijk niet. Maar ook jij zegt hier dan zorg je dat e het verschil gaat maken. Maar soms zijn mensen toch gewoon goed?
pi_189410603
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:53 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik lul lang niet zoveel poep als de diarree die jij elk topic komt verkondigen. Ga lekker statistieken analyseren ofzo :{w
Het is gewoon intens zielig, je kent hem niet, of wel? Dus je weet er toch geen flikker over hoe hij is? Of wel? Kun je daar niet eens eerlijk antwoord op geven tegen jezelf?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 13 oktober 2019 @ 12:17:47 #104
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189410662
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Maar ook jij zegt hier dan zorg je dat e het verschil gaat maken. Maar soms zijn mensen toch gewoon goed?
Goed genoeg ja, zoals het hoort.
Dat gehuil werkt alleen toch juist de andere kant op dus dat heeft negatieve invloed.
pi_189410690
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:17 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Goed genoeg ja, zoals het hoort.
Dat gehuil werkt alleen toch juist de andere kant op dus dat heeft negatieve invloed.
Ja maar grote kans dat dat gelul hier plaats vindt en niet op de apps :P

En als ze goed genoeg zijn dan is het toch ook zuur?
  zondag 13 oktober 2019 @ 12:22:39 #106
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189410737
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is gewoon intens zielig, je kent hem niet, of wel? Dus je weet er toch geen flikker over hoe hij is? Of wel? Kun je daar niet eens eerlijk antwoord op geven tegen jezelf?
Waarom is het intens zielig?

Omdat er een spiegel voorgehouden wordt aangaande de manier waarop hij zich gedraagt?

Ik zeg nergens dat ik weet hoe hij is, wel zie ik (en vele anderen hier), het gedrag dat hij vertoont.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 13 oktober 2019 @ 12:26:56 #107
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189410800
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar grote kans dat dat gelul hier plaats vindt en niet op de apps :P

En als ze goed genoeg zijn dan is het toch ook zuur?
Daar geloof ik niet zo in eerlijk gezegd. ;)
pi_189410848
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:22 schreef M1stral het volgende:

[..]

Waarom is het intens zielig?

Omdat er een spiegel voorgehouden wordt aangaande de manier waarop hij zich gedraagt?

Ik zeg nergens dat ik weet hoe hij is, wel zie ik (en vele anderen hier), het gedrag dat hij vertoont.
Omdat je allerlei negatieve aannames maakt over iemand, daar kan iemand alleen maar onzeker van worden, terwijl het gewoon geen fundament heeft.

Topics als dezen zullen een hoop geklaag oproepen want mensen willen wat en het spelletje is niet "makkelijk" dat het allemaal vanzelfsprekend is.

De externe validiteit om gedrag in dit topic te extraheren naar gedrag in de echte wereld is er niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 13 oktober 2019 @ 12:42:29 #109
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189411011
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat je allerlei negatieve aannames maakt over iemand, daar kan iemand alleen maar onzeker van worden, terwijl het gewoon geen fundament heeft.

Topics als dezen zullen een hoop geklaag oproepen want mensen willen wat en het spelletje is niet "makkelijk" dat het allemaal vanzelfsprekend is.
Chef, het fundament is reeds gelegd door alle zich negatief uitlatende posts over dates en vrouwen an sich. Hoe kan dat nou een aanname zijn, wanneer hij de enige gemeenschappelijke factor is in al die dates.

Tuurlijk is het kut als je afgewezen wordt. Maar het valt of staat ook een beetje met je mindset of hoe je met dingen omgaat/ze benadert. En ik denk dat daar echt wel winst te behalen valt. Kijk even naar het concrete voorbeeld over het “ontwijken” van elkaar op app. Ten eerste is niet iedereen een apper, ofwel je kan niet beoordelen of de ander je ontloopt. Ten tweede, als je in die fase al merkt dat de ene persoon andere verwachtingen heeft in de communicatie (zoals bijvoorbeeld vaak willen appen) en de ander niet, kan je toch voorzichtig concluderen dat je wellicht niet zo goed matcht. Maar nee, wat gaat men hier doen... Allerlei gedachten lopen door het hoofd, je eigen onzekerheid voedende, terwijl de oplossing is; communicatie. Juist in dat cirkeltje blijven hangen dat het allemaal maar kut is zonder je eigen aandeel daarbij onder de loep te nemen is gewoon geen aantrekkelijke feature. Overigens niet alleen in relaties.

Oké, ik geef toe wellicht wat hard over te komen betreffende de post die je aanhaalde, maar de strekking blijft hetzelfde.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189411127
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:42 schreef M1stral het volgende:

[..]

Chef, het fundament is reeds gelegd door alle zich negatief uitlatende posts over dates en vrouwen an sich. Hoe kan dat nou een aanname zijn, wanneer hij de enige gemeenschappelijke factor is in al die dates.

Tuurlijk is het kut als je afgewezen wordt. Maar het valt of staat ook een beetje met je mindset of hoe je met dingen omgaat/ze benadert. En ik denk dat daar echt wel winst te behalen valt. Kijk even naar het concrete voorbeeld over het “ontwijken” van elkaar op app. Ten eerste is niet iedereen een apper, ofwel je kan niet beoordelen of de ander je ontloopt. Ten tweede, als je in die fase al merkt dat de ene persoon andere verwachtingen heeft in de communicatie (zoals bijvoorbeeld vaak willen appen) en de ander niet, kan je toch voorzichtig concluderen dat je wellicht niet zo goed matcht. Maar nee, wat gaat men hier doen... Allerlei gedachten lopen door het hoofd, je eigen onzekerheid voedende, terwijl de oplossing is; communicatie. Juist in dat cirkeltje blijven hangen dat het allemaal maar kut is zonder je eigen aandeel daarbij onder de loep te nemen is gewoon geen aantrekkelijke feature. Overigens niet alleen in relaties.

Oké, ik geef toe wellicht wat hard over te komen betreffende de post die je aanhaalde, maar de strekking blijft hetzelfde.
Naja goed, prima post,

Ik zie alleen een groot verschil in, "mindset", "goed genoeg zijn" en "gedrag".

Succesvol versier gedrag en ook welk gedrag iemand waar je al een diepere relatie hebt opgebouwd (heb toch de indruk dat seks ook daarin een grote rol speelt wel) leuk vindt zijn ook verschillend.

Zeker op die apps, als het niet tot dates komt zegt dat meer over hoe goed je bent in een vrouw overtuigen met jou op date te gaan dan of je zo een tof persoon bent. Volgens mij zijn er veel meer tips and tricks mogelijk.... Of fouten die je niet moet maken... En afgezien daarvan kan de interesse ook gewoon laag liggen op een app als Tinder, dat maakt eigenlijk dat het allemaal geen rocket science is en dat je niet al te harde conclusies kan trekken.

Manier van communiceren op een app als Tinder / manier van communicatie nadat je een aantal keer het bed hebt gedeeld zijn ook groot.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189411142
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:37 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Ja want vrouwen kunnen aan je uiterlijk zien dat je in je vrije tijd anoniem jankt op een internetforum. :')
Nee maar een negatief karakter merk je zo op hoor
Veel 'ja maar' en een soort 'gezucht' maar dan in woorden
Ik vroeg hem ook wat hij van Tinder vond en kreeg een heel negatieve reactie

Als je solliciteert moet je niet afgeven op je vorige werkgever. Als je wil daten moet je niet jezelf negatief neer zetten. Niet zeiken op je ex kennen we allemaal wel maar als je gewoon heel negatief in het leven 'hangt' haken de matches ook wel af hoor
pi_189411161
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:52 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee maar een negatief karakter merk je zo op hoor
Veel 'ja maar' en een soort 'gezucht' maar dan in woorden
Ik vroeg hem ook wat hij van Tinder vond en kreeg een heel negatieve reactie

Als je solliciteert moet je niet afgeven op je vorige werkgever. Als je wil daten moet je niet jezelf negatief neer zetten. Niet zeiken op je ex kennen we allemaal wel maar als je gewoon heel negatief in het leven 'hangt' haken de matches ook wel af hoor
Klopt, waarom denk je dat iemand die hier aan het zeiken is over zijn ex werkgever / Tinder succes dat deelt met zijn nieuwe werkgever / nieuwe Tinder match? Of waarom iemand dat op een klagende manier doet i.p.v. grappend ofzo? Of dat het uberhaupt oninteressant gebracht gaat worden?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189411203
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat je allerlei negatieve aannames maakt over iemand, daar kan iemand alleen maar onzeker van worden, terwijl het gewoon geen fundament heeft.

Topics als dezen zullen een hoop geklaag oproepen want mensen willen wat en het spelletje is niet "makkelijk" dat het allemaal vanzelfsprekend is.

De externe validiteit om gedrag in dit topic te extraheren naar gedrag in de echte wereld is er niet.
je bedoeld vooral dat jij er onzeker van word. En je probeert zoals gewoonlijk weer een ander verantwoordelijk te maken voor dat gevoel. Net zoals dat je wil gaan catfishen en dan onzeker word over je uiterlijk maar dan lekker vrouwen daar de schuld van kunt geven
Jouw onzekerheid is jouw ding. Het zit 100% in jou. Beter ga je er aan werken ipv het steeds proberen via dit topic op iemand anders zijn bord te schuiven
Je leven zal een stuk prettiger worden als je niet meer van elke scheet zo onzeker wordt
pi_189411239
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klopt, waarom denk je dat iemand die hier aan het zeiken is over zijn ex werkgever / Tinder succes dat deelt met zijn nieuwe werkgever / nieuwe Tinder match? Of waarom iemand dat op een klagende manier doet i.p.v. grappend ofzo? Of dat het uberhaupt oninteressant gebracht gaat worden?
Omdat het zure mensen zijn die dingen te persoonlijk nemen, niet weten wanneer ze iets los moeten laten en kleine dingen te groot maken
Afgaande over waarop hier gezeikt word he. Want we hebben het hier nietover een onterecht ontslag na een onterecht beschuldiging van diefstal of iets anders uitzonderlijks en heftigs


En de strekking was dat de vrouwen gaan lopen hoor. Lees je die wel? Ipv meteen jezelf weer verdedigen
pi_189411268
Geen idee over wie je het hebt Allures, lijkt alsof je het aan mij richt alleen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 13 oktober 2019 @ 13:01:47 #116
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189411278
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja goed, prima post,

Ik zie alleen een groot verschil in, "mindset", "goed genoeg zijn" en "gedrag".

Succesvol versier gedrag en ook welk gedrag iemand waar je al een diepere relatie hebt opgebouwd (heb toch de indruk dat seks ook daarin een grote rol speelt wel) leuk vindt zijn ook verschillend.

Zeker op die apps, als het niet tot dates komt zegt dat meer over hoe goed je bent in een vrouw overtuigen met jou op date te gaan dan of je zo een tof persoon bent. Volgens mij zijn er veel meer tips and tricks mogelijk.... Of fouten die je niet moet maken... En afgezien daarvan kan de interesse ook gewoon laag liggen op een app als Tinder, dat maakt eigenlijk dat het allemaal geen rocket science is en dat je niet al te harde conclusies kan trekken.

Manier van communiceren op een app als Tinder / manier van communicatie nadat je een aantal keer het bed hebt gedeeld zijn ook groot.
Ik haal expres even dat deel van je post aan om de volgende reden:

Mensen hangen teveel op aan het hele datinggebeuren en proberen willens en wetens iemand aan zich te binden, terwijl de realiteit is dat veel mensen gewoon geen match zijn. Het is de kunst in te zien dat Tinder maar een medium is om mensen met elkaar in contact te brengen.
Niets meer en niets minder. En dat is zeker wel een mindset ding.

Iedereen is goed zoals ie is, maar dat maakt je nog geen match met een ander verder dan de mogelijke swipe naar rechts op een app als Tinder.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189411296
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:00 schreef ludovico het volgende:
Geen idee over wie je het hebt Allures, lijkt alsof je het aan mij richt alleen.
Ik zou RET therapie proberen. Dat helpt met die gedachten
pi_189411303
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:01 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik haal expres even dat deel van je post aan om de volgende reden:

Mensen hangen teveel op aan het hele datinggebeuren en proberen willens en wetens iemand aan zich te binden, terwijl de realiteit is dat veel mensen gewoon geen match zijn. Het is de kunst in te zien dat Tinder maar een medium is om mensen met elkaar in contact te brengen.
Niets meer en niets minder. En dat is zeker wel een mindset ding.

Iedereen is goed zoals ie is, maar dat maakt je nog geen match met een ander verder dan de mogelijke swipe naar rechts op een app als Tinder.
QFT
pi_189411310
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:01 schreef M1stral het volgende:
Ik haal expres even dat deel van je post aan om de volgende reden:

Mensen hangen teveel op aan het hele datinggebeuren en proberen willens en wetens iemand aan zich te binden, terwijl de realiteit is dat veel mensen gewoon geen match zijn. Het is de kunst in te zien dat Tinder maar een medium is om mensen met elkaar in contact te brengen.
Niets meer en niets minder. En dat is zeker wel een mindset ding.
Klopt, ik denk dat de mindset "we zien wel" "lekker in het moment leven" ook een goede mindset is, maar ik weet niet of die mindset zozeer tot uiting komt in het echte leven als je geïrriteerd bent om hoe Tinder voor je werkt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189411323
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:02 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik zou RET therapie proberen. Dat helpt met die gedachten
Waarom druk jij zo graag een zelf verzonnen stempel op me?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189411324
Ja das het probleem. Verwachten dat je recht hebt op iets omdat die app er is.
pi_189411345
Tinder is niets meer dan op basis van het uiterlijk kijken of het karakter ook bij je past. :P
pi_189411356
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:26 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Naja dat kunnen mensen toch gewoon toegeven? Dit forum staat vol met mannen die moeite hebben om uberhaupt (veel) dates te krijgen en voor mij is het dan logisch dat ze er dan niet aantrekkelijk uitzien voor vrouwen.

Persoonlijk denk ik niet dat dat 5% is zoals Hexagon, maar eerder zo'n 20% die zelfs als ze veel moeite in hun uiterlijk steken geen/weinig succes zullen hebben met vrouwen. (Te kort, kaal, bruin, onsymmetrisch, geen kaaklijn, etc. allerlei dingen die je niet kunt veranderen).

Vroeger kon je dan nog vrouwen aantrekken met geld/status, maar hoeveel meer geld+status heeft een goed verdienende programmeur nou bijvoorbeeld nog in Nederland. Gelukkig is het buitenland altijd nog een optie en makkelijker dan ooit.
Ik denk dat ontkennen dat uiterlijk mee speelt een beetje onzin is.
Maar ik vermoed dat mannen een ander idee hebben van wat een aantrekkelijke verpakking is dan dat vrouwen dat hebben.
Ik kijk graag naar een stereotype knappe vent...
maar relatietechnisch... gebeurd er dan over het geheel genomen niks.
Probleem met sites als tinder is echter dat je nooit vooral punt 1 komt. Namelijk het kijken naar die stereotype knappe vent.
pi_189411362
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:58 schreef Allures het volgende:
Ipv meteen jezelf weer verdedigen
Ik heb weer de indruk dat je met je reactie de plank misslaat want ik begrijp niet waar je op doelt met het overige in je bericht.

Maar eh, jij beschuldigd mij van allerlei dingen, kan dan wel reageren op zo een comment van je maar dat is dan per definitie 'mezelf verdedigen' en ik denk dat ik daar niet zoveel zin in heb nee.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 13 oktober 2019 @ 13:08:46 #125
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189411381
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klopt, ik denk dat de mindset "we zien wel" "lekker in het moment leven" ook een goede mindset is, maar ik weet niet of die mindset zozeer tot uiting komt in het echte leven als je geïrriteerd bent om hoe Tinder voor je werkt.
Dat is juist het ding. Tinder werkt niet voor je, Tinder werkt voor niemand. Je moet het zelf doen, Tinder is alleen een mogelijk middel om tot een resultaat te komen, als in het eerste contact leggen op basis van wat foto’s en een bio.

Denk dat heel veel mensen denken: “Hey, een match! Die vind mij leuk”. Terwijl je hoogstens esthetisch verantwoord bent.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189411382
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom druk jij zo graag een zelf verzonnen stempel op me?
dat is geen stempel dat is een advies :D is iedereen die hulp heeft gehad gek? Is dat de drempel waarom je het niet kunt?
Nou zoek advies, of niet. Maar trek niet alles zo naar je toe. Open maar een eigen topic
pi_189411389
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klopt, ik denk dat de mindset "we zien wel" "lekker in het moment leven" ook een goede mindset is, maar ik weet niet of die mindset zozeer tot uiting komt in het echte leven als je geïrriteerd bent om hoe Tinder voor je werkt.
laat dat dan los?
pi_189411403
Overigens Ludo, heb je een onrealitische blik op de resultaten . En dan heb je nog specifieke wensen ook.
pi_189411423
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:08 schreef Allures het volgende:
Maar trek niet alles zo naar je toe. Open maar een eigen topic
Ehm, jij valt mij aan? 8)7 Je bent zelf de oorzaak van dit probleem.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189411448
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Overigens Ludo, heb je een onrealitische blik op de resultaten . En dan heb je nog specifieke wensen ook.
Ehhm, welke resultaten heb ik voor ogen dan? Die onrealistisch zijn? :?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189411475
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ehhm, welke resultaten heb ik voor ogen dan? Die onrealistisch zijn? :?
Nou dacht je zit nu met je recente poging ongeveer 3 weken weer op tinder toch? Een relatie wil je niet. Je wilt een hook up. Blijkbaar ben je geen Brad Pitt ( niemand hier :P ) dus hoe snel had je verwacht die hook up te regelen dan?
pi_189411490
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik denk dat ontkennen dat uiterlijk mee speelt een beetje onzin is.
Maar ik vermoed dat mannen een ander idee hebben van wat een aantrekkelijke verpakking is dan dat vrouwen dat hebben.
Ik kijk graag naar een stereotype knappe vent...
maar relatietechnisch... gebeurd er dan over het geheel genomen niks.
Probleem met sites als tinder is echter dat je nooit vooral punt 1 komt. Namelijk het kijken naar die stereotype knappe vent.
misschien bedoel ik dat ook meer als ik zeg dat uiterlijk niet belangrijk is. Ik zoek iemand die mijn interesse wekt. En dat ik nooit een pretty boy
Ik heb liever iemand die er wel uit ziet alsof ie van die sandalen heeft die gisteren werden gevetod :D of een drummer van een rockband die vaak vergeet te douchen :D
Dus ja je kijkt naar wat iemand presenteert, en op basis daarvan swipen je. Maar ik heb liever iemand die iets meer 'verhaal' presenteert
pi_189411505
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:16 schreef Allures het volgende:

[..]

misschien bedoel ik dat ook meer als ik zeg dat uiterlijk niet belangrijk is. Ik zoek iemand die mijn interesse wekt. En dat ik nooit een pretty boy
Ik heb liever iemand die er wel uit ziet alsof ie van die sandalen heeft die gisteren werden gevetod :D of een drummer van een rockband die vaak vergeet te douchen :D
Dus ja je kijkt naar wat iemand presenteert, en op basis daarvan swipen je. Maar ik heb liever iemand die iets meer 'verhaal' presenteert
:{ :D
pi_189411518
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:{ :D
iedereen zijn voorkeuren toch :P :@
Het liefst met een buikje vol bier :@
pi_189411522
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:17 schreef Allures het volgende:

[..]

iedereen zijn voorkeuren toch :P :@
Het liefst met een buikje vol bier :@
Jeetje :P
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 13 oktober 2019 @ 13:18:23 #136
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189411524
Wat is trouwens jullie ervaring/mening van Tinder Gold. Is het de moeite waard?
pi_189411535
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:18 schreef zoem het volgende:
Wat is trouwens jullie ervaring/mening van Tinder Gold. Is het de moeite waard?
Ik vind het wel chill.
  zondag 13 oktober 2019 @ 13:19:44 #138
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189411543
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:18 schreef zoem het volgende:
Wat is trouwens jullie ervaring/mening van Tinder Gold. Is het de moeite waard?
Zou dan eerder een wat serieuzere dating site gebruiken.
Of zelfs een bureau oid die voor je zoekt.
pi_189411555
Ik weiger principieel te betalen voor datingsites hoor
Zolang ik nog gewoon in het wild kan scoren ga ik niemand geld geven mij te helpen
pi_189411575
Ja het is de vraag of tinder gold je nou echt matches oplevert of niet.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 13 oktober 2019 @ 13:22:34 #141
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189411577
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:19 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zou dan eerder een wat serieuzere dating site gebruiken.
Of zelfs een bureau oid die voor je zoekt.
Zulke bureaus kosten meestal enkele honderden euro's. Iets te duur naar mijn zin. Al ken ik wel mensen die via zo'n bureau succesvol een vrouw hebben gevonden.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 13 oktober 2019 @ 13:25:34 #142
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189411606
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja het is de vraag of tinder gold je nou echt matches oplevert of niet.
Nouja daar is het mij uiteindelijk wel om te doen. Heb sinds een week een nieuw account met (imho) betere foto's en een betere profieltekst. Beetje lopen opzoeken wat wel/niet werkt in je profiel. Opbrengst is vooralsnog slechts 1 magere like. Dus zat aan Gold te denken.
pi_189411613
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou dacht je zit nu met je recente poging ongeveer 3 weken weer op tinder toch? Een relatie wil je niet. Je wilt een hook up. Blijkbaar ben je geen Brad Pitt ( niemand hier :P ) dus hoe snel had je verwacht die hook up te regelen dan?
Hmm, naja het gaat ook een beetje om de 110 +- matches die ik gehad heb dat daar eigenlijk vrij weinig uit komt. Dat valt me dan een beetje tegen, maar het zegt misschien wat over mijn verwachtingen in de zin van... De vrouwen die op Tinder zitten moeten er ook tijd voor vrijmaken en hebben dan wss wel meerdere mannen die berichten sturen, dus de standaard interesse is een beetje laag... Ze zitten er niet altijd op.. Je kan ondergesneeuwd raken..

Volgens mij moet je daar dan dus gewoon wat rationeler mee omgaan, wat meer berichten sturen op de zondag en wat minder kloten met die app doordeweeks..... Het zien als extra'tje en niet Tinder gebruiken met het doel om wat te fixen, "zie wel" methode.

Nouja ik had meer interesse vanuit Tinder verwacht voorbij de match, maar je hebt gelijk, die specifieke wensen maken het ook niet makkelijker maar dat vind ik nu juist wel prettig, als het goed is selecteert het zichzelf lekker op die app, dan duurt het maar wat langer toch?

Vriend van me zegt eigenlijk: "gewoon niet over hebben" als advies, en ik weet wel zeker dat als ik niet ethisch doe en gewoon ervoor ga "zolang ze het er niet over hebben doe ik niks verkeerd" methode dat ik ook op dit moment wel wat meer uit die app kan trekken....

Naja geen Bradd Pitt nee, maar Johnny Depp wel :Y)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 13 oktober 2019 @ 13:26:37 #144
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189411616
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja het is de vraag of tinder gold je nou echt matches oplevert of niet.
Matches komen sowieso binnen 1-10 swipes voorbij na het opnieuw laden van de app, dus gold slaat sowieso nergens op. Je kan alleen iedereen meteen zien. Maar om daar nu 30-60euro voor uit te geven.

quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:22 schreef zoem het volgende:

[..]

Zulke bureaus kosten meestal enkele honderden euro's. Iets te duur naar mijn zin. Al ken ik wel mensen die via zo'n bureau succesvol een vrouw hebben gevonden.
Zou kunnen, zelf nooit gebruikt, maar het lijkt mij dan weer nuttiger dan random geld ergens iets tegenaan gooien.
pi_189411624
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:25 schreef zoem het volgende:

[..]

Nouja daar is het mij uiteindelijk wel om te doen. Heb sinds een week een nieuw account met (imho) betere foto's en een betere profieltekst. Beetje lopen opzoeken wat wel/niet werkt in je profiel. Opbrengst is vooralsnog slechts 1 magere like. Dus zat aan Gold te denken.
Ja ik betwijfel of gold je dan die likes gaat opleveren.

Wat je hebt wel is die boost maar die kan je ook zonder gold activeren. En je kan vanaf andere plekken swipen. Soms heb ik het idee dat als je wisselt van locatie je als 'nieuw' wordt gezien en boven op de stapel terecht komt.
  zondag 13 oktober 2019 @ 13:27:21 #146
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189411629
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:25 schreef zoem het volgende:

[..]

Nouja daar is het mij uiteindelijk wel om te doen. Heb sinds een week een nieuw account met (imho) betere foto's en een betere profieltekst. Beetje lopen opzoeken wat wel/niet werkt in je profiel. Opbrengst is vooralsnog slechts 1 magere like. Dus zat aan Gold te denken.
Het biedt weinig meerwaarde.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189411636
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hmm, naja het gaat ook een beetje om de 110 +- matches die ik gehad heb dat daar eigenlijk vrij weinig uit komt. Dat valt me dan een beetje tegen, maar het zegt misschien wat over mijn verwachtingen in de zin van... De vrouwen die op Tinder zitten moeten er ook tijd voor vrijmaken en hebben dan wss wel meerdere mannen die berichten sturen, dus de standaard interesse is een beetje laag... Ze zitten er niet altijd op.. Je kan ondergesneeuwd raken..

Volgens mij moet je daar dan dus gewoon wat rationeler mee omgaan, wat meer berichten sturen op de zondag en wat minder kloten met die app doordeweeks..... Het zien als extra'tje en niet Tinder gebruiken met het doel om wat te fixen, "zie wel" methode.

Nouja ik had meer interesse vanuit Tinder verwacht voorbij de match, maar je hebt gelijk, die specifieke wensen maken het ook niet makkelijker maar dat vind ik nu juist wel prettig, als het goed is selecteert het zichzelf lekker op die app, dan duurt het maar wat langer toch?

Vriend van me zegt eigenlijk: "gewoon niet over hebben" als advies, en ik weet wel zeker dat als ik niet ethisch doe en gewoon ervoor ga "zolang ze het er niet over hebben doe ik niks verkeerd" methode dat ik ook op dit moment wel wat meer uit die app kan trekken....

Naja geen Bradd Pitt nee, maar Johnny Depp wel :Y)
Ja maar dat hebben we toch allemaal. Matches die niet reageren, of verdwijnen of ineens het gesprek stoppen?
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 13 oktober 2019 @ 13:31:29 #148
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189411678
Thx voor de tips. Dan laat ik Gold nog even voor wat het is. Het is ook niet zo goedkoop dat ik denk "doe maar ff voor de lol".
pi_189411694
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:31 schreef zoem het volgende:
Thx voor de tips. Dan laat ik Gold nog even voor wat het is. Het is ook niet zo goedkoop dat ik denk "doe maar ff voor de lol".
Ja dat voor de lol dacht ik wel :P
pi_189411750
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar dat hebben we toch allemaal. Matches die niet reageren, of verdwijnen of ineens het gesprek stoppen?
Ik denk dat je meer uit je matches kunt halen door je aan bepaalde spelregels te houden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189411766
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik denk dat je meer uit je matches kunt halen door je aan bepaalde spelregels te houden.
Wat voor spelregels dan?
pi_189411971
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat voor spelregels dan?
Eventueel 2e bericht kan, maar doe het op zondag? Stuur een bericht als de kans dat ze zelf op de app zit hoger is... Ehhm, als je geen leuke openingszin hebt, terwijl ze wel een leuk profiel heeft... Wacht tot je inspiratie hebt (op zondag bijv) als ze een inspiratieloos profiel heeft... Tjah, lekker laten gaan / wacht tot je een leuke random vraag hebt die totaal niks met het individu te maken heeft...

Verken mogelijkheden of ze liever snel afspreekt, of ze zou willen / wanneer ze tijd heeft voordat je een specifieke datum voorstelt - dat laatste dan wijst ze evt af en als je dan nog een keertje vraagt en ze weer niet kan dan sta je weer schaakmat... -
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189412019
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Eventueel 2e bericht kan, maar doe het op zondag? Stuur een bericht als de kans dat ze zelf op de app zit hoger is... Ehhm, als je geen leuke openingszin hebt, terwijl ze wel een leuk profiel heeft... Wacht tot je inspiratie hebt (op zondag bijv) als ze een inspiratieloos profiel heeft... Tjah, lekker laten gaan / wacht tot je een leuke random vraag hebt die totaal niks met het individu te maken heeft...

Verken mogelijkheden of ze liever snel afspreekt, of ze zou willen / wanneer ze tijd heeft voordat je een specifieke datum voorstelt - dat laatste dan wijst ze evt af en als je dan nog een keertje vraagt en ze weer niet kan dan sta je weer schaakmat... -
Ik ga er niet zo bedacht in :P Als ik geen inspiratie heb zeg ik gewoon hoi of hey. Stuur wanneer ik wat wil sturen. Zie hoe het gesprek loopt en als ik wat wil weten vraag ik het.
pi_189412066
Je overdenkt het echt En alleen op basis van aannames. Dat jij op zondag thuis zit maakt niet dat de rest van de wereld op zondag thuis zit

En daten moet toch gewoon vooral leuk zijn? Jij maakt het echt de overtreffende trap van een vleesmarkt. Als vrouwen dat voelen zijn ze weg
pi_189412183
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Eventueel 2e bericht kan, maar doe het op zondag? Stuur een bericht als de kans dat ze zelf op de app zit hoger is... Ehhm, als je geen leuke openingszin hebt, terwijl ze wel een leuk profiel heeft... Wacht tot je inspiratie hebt (op zondag bijv) als ze een inspiratieloos profiel heeft... Tjah, lekker laten gaan / wacht tot je een leuke random vraag hebt die totaal niks met het individu te maken heeft...

Verken mogelijkheden of ze liever snel afspreekt, of ze zou willen / wanneer ze tijd heeft voordat je een specifieke datum voorstelt - dat laatste dan wijst ze evt af en als je dan nog een keertje vraagt en ze weer niet kan dan sta je weer schaakmat... -
Helemaal niet dit soort spellen spelen man.. Schiet je niets mee op.

Gewoon wat sturen als en wanneer je dat wil. Niet gaan plannen en dat soort Bullshit.
pi_189412228
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ga er niet zo bedacht in :P Als ik geen inspiratie heb zeg ik gewoon hoi of hey. Stuur wanneer ik wat wil sturen. Zie hoe het gesprek loopt en als ik wat wil weten vraag ik het.
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:08 schreef Allures het volgende:
Je overdenkt het echt En alleen op basis van aannames. Dat jij op zondag thuis zit maakt niet dat de rest van de wereld op zondag thuis zit

En daten moet toch gewoon vooral leuk zijn? Jij maakt het echt de overtreffende trap van een vleesmarkt. Als vrouwen dat voelen zijn ze weg
Met alle respect maar ik denk dat dit spelletje gewoon echt heel anders is voor vrouwen met zekere abundance in matches en ook zeker in een abundance in matches die moeite voor jou willen doen. Daarnaast dat de match waarschijnlijk (denk ik, alle vrouwen die ik match, waarom zouden andere mannen die niet matchen?) veel meer matches heeft en gesprekjes dan jij zelf.

Ik snap dat als het je een stuk meer komt aanwaaien dat je je nooit hoeft druk te maken over wat indruk maakt. Ik probeer slechts mijn kansen te maximaliseren, het is toch leuker als er goede responses komen.

Daten moet vooral leuk zijn ja, denk dat ik het voor mezelf leuker kan maken als ik me dus een beetje aan bepaalde regels hou. :+

Afgezien van het effect op de vrouwen, is het ook gewoon voor mezelf prettig om me er niet de hele week mee bezig te houden maar meer op zondag als ik een dagje niks aan het doen ben / savonds effe niks hoef.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189412246
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

[..]

Met alle respect maar ik denk dat dit spelletje gewoon echt heel anders is voor vrouwen met zekere abundance in matches en ook zeker in een abundance in matches die moeite voor jou willen doen. Daarnaast dat de match waarschijnlijk (denk ik, alle vrouwen die ik match, waarom zouden andere mannen die niet matchen?) veel meer matches heeft en gesprekjes dan jij zelf.

Ik snap dat als het je een stuk meer komt aanwaaien dat je je nooit hoeft druk te maken over wat indruk maakt. Ik probeer slechts mijn kansen te maximaliseren, het is toch leuker als er goede responses komen.

Daten moet vooral leuk zijn ja, denk dat ik het voor mezelf leuker kan maken als ik me dus een beetje aan bepaalde regels hou. :+

Afgezien van het effect op de vrouwen, is het ook gewoon voor mezelf prettig om me er niet de hele week mee bezig te houden maar meer op zondag als ik een dagje niks aan het doen ben / savonds effe niks hoef.
Ja dat begrijp ik ook. Dat het voor vrouwen makkelijker is. Maar alsnog zit ik er niet om maar die date te regelen. Als ik met je match doe ik dat omdat ik denk dat je een leuke jongen bent dus praat ik met je uit oprechte interesse in je. En dan denk ik niet constant dat ik mijn best moet doen om die date te kunnen regelen. Ik kan al onwijs enthousiast worden van een leuk gesprek.
pi_189412263
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik ook. Dat het voor vrouwen makkelijker is. Maar alsnog zit ik er niet om maar die date te regelen. Als ik met je match doe ik dat omdat ik denk dat je een leuke jongen bent dus praat ik met je uit oprechte interesse in je. En dan denk ik niet constant dat ik mijn best moet doen om die date te kunnen regelen. Ik kan al onwijs enthousiast worden van een leuk gesprek.
Niet iedereen is zo... Ehm, liever een leuk gesprek face to face, dan gaat het tenminste ergens over ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189412285
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niet iedereen is zo... Ehm, liever een leuk gesprek face to face, dan gaat het tenminste ergens over ;)
Ja das dan het gevolg, een date :P Maar heb soms ook echt leuke gesprekken gehad met matches waarbij dan geen date uitkwam en dat was dan ook prima. Maar heb ik niet het idee gehad dat ik mijn tijd heb verdaan ofzo.
pi_189412297
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:22 schreef ludovico het volgende:

[..]


[..]

Met alle respect maar ik denk dat dit spelletje gewoon echt heel anders is voor vrouwen met zekere abundance in matches en ook zeker in een abundance in matches die moeite voor jou willen doen. Daarnaast dat de match waarschijnlijk (denk ik, alle vrouwen die ik match, waarom zouden andere mannen die niet matchen?) veel meer matches heeft en gesprekjes dan jij zelf.

Ik snap dat als het je een stuk meer komt aanwaaien dat je je nooit hoeft druk te maken over wat indruk maakt. Ik probeer slechts mijn kansen te maximaliseren, het is toch leuker als er goede responses komen.

Daten moet vooral leuk zijn ja, denk dat ik het voor mezelf leuker kan maken als ik me dus een beetje aan bepaalde regels hou. :+

Afgezien van het effect op de vrouwen, is het ook gewoon voor mezelf prettig om me er niet de hele week mee bezig te houden maar meer op zondag als ik een dagje niks aan het doen ben / savonds effe niks hoef.

jij wil je kansen maximaliseren . En als een vrouw zich een berekend experiment voelt dan minimaliseren die juist
Of als ze er achter komt dat je dit allemaal zo autistisch berekenend doet ipv dat je gewoon sociale vaardigheden hebt

En waarom blijf je zo vast houden aan 'vrouwen hebben het makkelijker'? Ik kom ook echt geen leuke machtes tegen waarmee het gesprek blijft lopen na een paar dagen. Tinder werkt gewoon niet meer. Toen het niet uit was wel maar nu niet meer. Het is niet voor niks dat de 'hippe mensen' massaal Tinder verwijderen
pi_189412298
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:16 schreef Allures het volgende:

[..]

misschien bedoel ik dat ook meer als ik zeg dat uiterlijk niet belangrijk is. Ik zoek iemand die mijn interesse wekt. En dat ik nooit een pretty boy
Ik heb liever iemand die er wel uit ziet alsof ie van die sandalen heeft die gisteren werden gevetod :D of een drummer van een rockband die vaak vergeet te douchen :D
Dus ja je kijkt naar wat iemand presenteert, en op basis daarvan swipen je. Maar ik heb liever iemand die iets meer 'verhaal' presenteert
Daarom hier geen enorme fan van tinder ook eigenlijk.

Ondertussen wel redelijk “ontdate” met dank aan tinder.. dat dan weer wel :)
Iets met hernieuwd actief contact met iemand die ik eigenlijk al heel lang kende :)
pi_189412314
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:29 schreef Allures het volgende:

[..]

jij wil je kansen maximaliseren . En als een vrouw zich een berekend experiment voelt dan minimaliseren die juist
Of als ze er achter komt dat je dit allemaal zo autistisch berekenend doet ipv dat je gewoon sociale vaardigheden hebt

En waarom blijf je zo vast houden aan 'vrouwen hebben het makkelijker'? Ik kom ook echt geen leuke machtes tegen waarmee het gesprek blijft lopen na een paar dagen. Tinder werkt gewoon niet meer. Toen het niet uit was wel maar nu niet meer. Het is niet voor niks dat de 'hippe mensen' massaal Tinder verwijderen
Hoe kort door de bocht dit? Voor genoeg mensen werkt tinder wel. 'hippe mensen' Wie zijn dat dan?
pi_189412350
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe kort door de bocht dit? Voor genoeg mensen werkt tinder wel. 'hippe mensen' Wie zijn dat dan?
Nou dan de gemiddelde mens. Ik kan er niks aan doen :D don't shoot the messenger. Google er maar eens op. Tonnen van artikelen uit vrouwen bladen en blogs over hoe dood Tinder is en dat het uit is
En Tinder moet het hebben van het aanbod en hoeveel tijd mensen er in stoppen
Tinder is aan het sterven. Kan ik niks aan doen...

Gewoon in het wild is weer hip.
pi_189412363
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:32 schreef Allures het volgende:

[..]

Nou dan de gemiddelde mens. Ik kan er niks aan doen :D don't shoot the messenger. Google er maar eens op. Tonnen van artikelen uit vrouwen bladen en blogs over hoe dood Tinder is en dat het uit is
En Tinder moet het hebben van het aanbod en hoeveel tijd mensen er in stoppen
Tinder is aan het sterven. Kan ik niks aan doen...

Gewoon in het wild is weer hip.
Oh vrouwen blogs lees ik niet :P Geloof dat tinder nog steeds meest aantal leden heeft dan elke andere app. Ik weet niet wie die hippe mensen dan zijn, ga ik blijkbaar niet mee om :P
pi_189412388
Geen vrouwen blogs, gewone blogs. Ook mannen haken af. Gewoon iedereen haakt af. Apps zijn uit.
pi_189412394
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:34 schreef Allures het volgende:
Geen vrouwen blogs, gewone blogs. Ook mannen haken af. Gewoon iedereen haakt af
Oh. Nou goed dan bereid ik mij voor op een lege tinder binnen korte tijd :P
pi_189412398
Ik ben ook niet zon trendsetter.
pi_189412433
Nee ik denk dat dit het aanbod wel blijft. Er zullen altijd wel mensen blijven. Maar het is duidelijk dat het gewoon minder is dan in de eerste 2 jaar bijvoorbeeld. Ook de energie die mensen er in stoppen.

Ook voor vrouwen. Dat was mijn punt.
Ja er was een periode dat ik mijn hengeltje maar uit hoefde te gooien en ik had die week nog handen vol Tinder dates, maar die tijd is gewoon echt voorbij
Ja ik heb nog zat matches maar dat is echt kwantiteit en geen kwaliteit. Veel mensen zeggen niks, of zeggen 1 dag iets en hoor je daarna niks meer van. Of voeren alleen een saai gesprek en daar wil ik daarna niks meer mee.
Mijn laatste tinderdate is echt 2016 of zo, als het niet langer geleden is
pi_189412452
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:38 schreef Allures het volgende:
Nee ik denk dat dit het aanbod wel blijft. Er zullen altijd wel mensen blijven. Maar het is duidelijk dat het gewoon minder is dan in de eerste 2 jaar bijvoorbeeld. Ook de energie die mensen er in stoppen.

Ook voor vrouwen. Dat was mijn punt.
Ja er was een periode dat ik mijn hengeltje maar uit hoefde te gooien en ik had die week nog handen vol Tinder dates, maar die tijd is gewoon echt voorbij
Ja ik heb nog zat matches maar dat is echt kwantiteit en geen kwaliteit. Veel mensen zeggen niks, of zeggen 1 dag iets en hoor je daarna niks meer van. Of voeren alleen een saai gesprek en daar wil ik daarna niks meer mee.
Mijn laatste tinderdate is echt 2016 of zo, als het niet langer geleden is
Ik zie juist het verschil in het aantal leden wat een sexdate zoekt en niet. De kwaliteit van de gesprekken zijn over het algemeen een stuk hoger.

Maar goed het zal best kunnen dat apps uit zijn. Ik heb geen idee. Merk er zelf niks van.
pi_189412459
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:29 schreef Allures het volgende:

[..]

jij wil je kansen maximaliseren . En als een vrouw zich een berekend experiment voelt dan minimaliseren die juist
Of als ze er achter komt dat je dit allemaal zo autistisch berekenend doet ipv dat je gewoon sociale vaardigheden hebt

En waarom blijf je zo vast houden aan 'vrouwen hebben het makkelijker'? Ik kom ook echt geen leuke machtes tegen waarmee het gesprek blijft lopen na een paar dagen. Tinder werkt gewoon niet meer. Toen het niet uit was wel maar nu niet meer. Het is niet voor niks dat de 'hippe mensen' massaal Tinder verwijderen
Als je een vrouw een experiment laat voelen dan minimaliseren die kansen juist, ja, juist, dat is dus geen kansen maximaliseren nee, dat is niet wat ik beoog nee, goedzo, ja, precies.

Ahja je bent autist als je denkt dat je door handig om te gaan met een app je meer uit die app kan halen.... Het gaat allemaal zo vanzelf hè, nou kijk, die gedachte dat het allemaal zo vanzelf gaat kom ik voornamelijk bij vrouwen tegen, als je leest kun je precies zien waarom ik daarover heb uitgeweid.

Kan aan verschillende dingen liggen dat het gesprek niet door blijft lopen hè, gesprek moet van twee kanten komen, ik heb dus de overtuiging dat je op bepaalde tijdstippen een hogere kans hebt op een response, jij denkt van niet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189412470
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je een vrouw een experiment laat voelen dan minimaliseren die kansen juist, ja, juist, dat is dus geen kansen maximaliseren nee, dat is niet wat ik beoog nee, goedzo, ja, precies.

Ahja je bent autist als je denkt dat je door handig om te gaan met een app je meer uit die app kan halen.... Het gaat allemaal zo vanzelf hè, nou kijk, die gedachte dat het allemaal zo vanzelf gaat kom ik voornamelijk bij vrouwen tegen, als je leest kun je precies zien waarom ik daarover heb uitgeweid.

Kan aan verschillende dingen liggen dat het gesprek niet door blijft lopen hè, gesprek moet van twee kanten komen, ik heb dus de overtuiging dat je op bepaalde tijdstippen een hogere kans hebt op een response, jij denkt van niet?
Ik denk inderdaad van niet
pi_189412611
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:41 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad van niet
Prima, ik verwacht van wel eigenlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189412678
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh vrouwen blogs lees ik niet :P Geloof dat tinder nog steeds meest aantal leden heeft dan elke andere app. Ik weet niet wie die hippe mensen dan zijn, ga ik blijkbaar niet mee om :P
Volgens mij krijgt Tinder alleen maar meer gebruikers inderdaad.
pi_189412858
Kwantiteit =/= kwaliteit
pi_189412868
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:09 schreef Allures het volgende:
Kwantiteit =/= kwaliteit
Misschien selectiever swipen dan ? :P
pi_189412880
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Misschien selectiever swipen dan ? :P
Ik zie dat totaal niet aan het uiterlijk of iemand kwaliteit is hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189412893
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zie dat totaal niet aan het uiterlijk of iemand kwaliteit is hoor.
Kan je wel zien, je kan zeker redelijk inschatten wat de intenties zijn van iemand.
  zondag 13 oktober 2019 @ 15:16:52 #178
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189412950
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:34 schreef Allures het volgende:
Geen vrouwen blogs, gewone blogs. Ook mannen haken af. Gewoon iedereen haakt af. Apps zijn uit.
FOK! Dating is where it’s at ;)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189412963
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kan je wel zien, je kan zeker redelijk inschatten wat de intenties zijn van iemand.
Sorry, wat? Misschien als ze (man of vrouw) half naakt op Tinder staan ja. Maar verder is het echt uitpluizen..

En de Instagram volgers vis je er ook zo uit.
pi_189412988
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Sorry, wat? Misschien als ze (man of vrouw) half naakt op Tinder staan ja. Maar verder is het echt uitpluizen..

En de Instagram volgers vis je er ook zo uit.
Nou bv dat. Mensen die vele ontblote fotos hebben is vrij duidelijk toch.
pi_189412992
Of profielen met maar 1 foto...
pi_189413005
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:34 schreef Allures het volgende:
Geen vrouwen blogs, gewone blogs. Ook mannen haken af. Gewoon iedereen haakt af. Apps zijn uit.
Waarom groeit het aantal gebruikers dan nog steeds?
pi_189413021
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:20 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Waarom groeit het aantal gebruikers dan nog steeds?
Dat zijn blijkbaar geen hippe gebruikers die er bij komen :P
pi_189413027
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Of profielen met maar 1 foto...
Dat zijn de ergste.. of helemaal gèèn foto, wat moet je daarmee dan?! Niets dus, weg ermee
pi_189413071
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Misschien selectiever swipen dan ? :P
Serieus er blijft al niks over :?

Ik probeer de cijfers te vinden maar ik vind ze niet hoor
pi_189413079
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou bv dat. Mensen die vele ontblote fotos hebben is vrij duidelijk toch.
Ik beschrijf net mijn type.... klinkt het als dat?
pi_189413091
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:25 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik beschrijf net mijn type.... klinkt het als dat?
Nee jij zoekt ze ongewassen met een bierbuik :P
pi_189413133
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee jij zoekt ze ongewassen met een bierbuik :P
Wellicht heeft ze die al thuis op de bank zitten..
pi_189413197
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kan je wel zien, je kan zeker redelijk inschatten wat de intenties zijn van iemand.
Hoe dan??
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189413213
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat zijn blijkbaar geen hippe gebruikers die er bij komen :P
Gewoon gelul. Het stikt van de hoogopgeleide studentes op Tinder.
pi_189413263
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Gewoon gelul. Het stikt van de hoogopgeleide studentes op Tinder.
Die zijn toch ook niet automatisch hip :D
Maar goed, denk het woordje hip dan weg als jullie daar zo over vallen :D
Tinder is stervende. Tinder en FOK :P
pi_189413272
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:43 schreef Allures het volgende:

[..]

Die zijn toch ook niet automatisch hip :D
Maar goed, denk het woordje hip dan weg als jullie daar zo over vallen :D
Tinder is stervende. Tinder en FOK :P
Maar vertel, wat is dan hip volgens jou?
pi_189413288
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:44 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Maar vertel, wat is dan hip volgens jou?
Mensen die als eerste de nieuwe trends weten en daar aan deelnemen

Maar ik ga daar verder geen discussie over voeren. Het was niet mijn punt met die post. Mijn punt was dat het gebruik van Tinder veranderd is. Mijn verklaring was dat Tinder minder populair is
  zondag 13 oktober 2019 @ 16:22:30 #194
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189413747
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee jij zoekt ze ongewassen met een bierbuik :P
Gevalletje “Ik heb geen grote lul, maar wel 120 kilo om hem aan te duwen”.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189413925
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 16:22 schreef M1stral het volgende:

[..]

Gevalletje “Ik heb geen grote lul, maar wel 120 kilo om hem aan te duwen”.
werkt ook toch :9
pi_189414179
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 16:37 schreef Allures het volgende:

[..]

werkt ook toch :9
Dat dit uit jouw mond komt verbaast me.
pi_189414365
Waarom :D
Sowieso niet alles te serieus nemen
pi_189414390
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 16:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat dit uit jouw mond komt verbaast me.
Heeft al een vaste relatie en zoekt er wat te snabbelen bij, mij verbaast niets meer hier
pi_189414414
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Heeft al een vaste relatie en zoekt er wat te snabbelen bij, mij verbaast niets meer hier
Ik heb er relaties naast. Maar daar over val ik in herhaling. Je weet dat ook best
En wat heeft dat te maken met fysieke voorkeuren?
pi_189414664
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:05 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik heb er relaties naast. Maar daar over val ik in herhaling. Je weet dat ook best
En wat heeft dat te maken met fysieke voorkeuren?
Waarom ik denk dat vrouwen het makkelijker hebben...

Omdat jij hiermee gewoon weg kan komen op Tinder? _O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189414686
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:05 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik heb er relaties naast. Maar daar over val ik in herhaling. Je weet dat ook best
En wat heeft dat te maken met fysieke voorkeuren?
Heel veel! :r
pi_189414698
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom ik denk dat vrouwen het makkelijker hebben...

Omdat jij hiermee gewoon weg kan komen op Tinder? _O-
Waarmee?
pi_189414700
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Heel veel! :r
duidelijke uitleg weer
pi_189414737
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:22 schreef Allures het volgende:

[..]

duidelijke uitleg weer
Hoe makkelijk is het als je in een vaste relatie zit om er rustig naast te snabbelen..

Blijkbaar mis je dan iets in je eigen relatie, wat je daarin niet kan invullen en dan perse bij een ander "moet" zoeken :N
pi_189414747
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:22 schreef Allures het volgende:

[..]

Waarmee?
Meerdere relaties nastreven? :?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189414750
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hoe makkelijk is het als je in een vaste relatie zit om er rustig naast te snabbelen..

Blijkbaar mis je dan iets in je eigen relatie, wat je daarin niet kan invullen en dan perse bij een ander "moet" zoeken :N
Zit het je dwars?
pi_189414773
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hoe makkelijk is het als je in een vaste relatie zit om er rustig naast te snabbelen..

Blijkbaar mis je dan iets in je eigen relatie, wat je daarin niet kan invullen en dan perse bij een ander "moet" zoeken :N
Wat heeft dat te maken met fysieke voorkeuren?

En ik ben heel gelukkig hoor. Polyamorie gaat niet om een te kort invullen. Maar bedankt voor je zorgen
pi_189414791
Waarom is dit topic de laatste paar reeksen zo kut geworden?

Het gaat alleen nog maar om klagen en incel gedrag. Geen wonder dat de meeste nog single zijn.
pi_189414804
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Meerdere relaties nastreven? :?
genoeg mensen die dat doen op Tinder hoor? Ook mannen. Mijn man bijvoorbeeld. En ik ken een boel andere poly mannen die gewoon op Tinder zitten

Maar zoals ik al zei, mijn laatste Tinder date is al heel lang geleden dus kom maar van de kast. Als je op iemand boos wil worden kun je dat dus beter doen op poly mensen die wel vaak via Tinder daten en ja dat zijn ook gewoon mannen

[ Bericht 0% gewijzigd door Allures op 13-10-2019 17:40:41 ]
pi_189414832
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:27 schreef Solid-Snake het volgende:
Waarom is dit topic de laatste paar reeksen zo kut geworden?

Het gaat alleen nog maar om klagen en incel gedrag. Geen wonder dat de meeste nog single zijn.
Het standaard cirkeltje.
pi_189414872
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:28 schreef Allures het volgende:

[..]

genoeg mensen die dat doen op Tinder hoor? Ook mannen. Mijn man bijvoorbeeld. En ik ken een boel andere poly mannen die gewoon op Tinder zitten

Maar zoals ik al zei, mijn laatste Tinder date is al heel lang geleden dus ik maar van de kast. Als je op iemand boos wil worden kun je dat dus beter doen op poly mensen die wel vaak via Tinder daten en ja dat zijn ook gewoon mannen
Ik jaag al praktisch alle vrouwen weg met "no strings" laat staan met "poly"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189414879
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:26 schreef Allures het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met fysieke voorkeuren?

En ik ben heel gelukkig hoor. Polyamorie gaat niet om een te kort invullen. Maar bedankt voor je zorgen
Vooral jezelf dat voor blijven houden..
pi_189414929
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik jaag al praktisch alle vrouwen weg met "no strings" laat staan met "poly"
Ja ik kan er oprecht niks aan doen dat er andere mensen meer succesvol zijn dan jij... Dat ligt niet aan mij en ook niet eens aan die andere mensen Maar toch echt vooral aan jou
pi_189414961
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik jaag al praktisch alle vrouwen weg met "no strings" laat staan met "poly"
Waarom zet je dat dan ook in je profiel.
pi_189414995
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:35 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Waarom zet je dat dan ook in je profiel.
is echt al 200x gezegd
  zondag 13 oktober 2019 @ 17:39:22 #216
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189415019
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:26 schreef Allures het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met fysieke voorkeuren?

En ik ben heel gelukkig hoor. Polyamorie gaat niet om een te kort invullen. Maar bedankt voor je zorgen
Sowieso absurd dat men denkt dat je dan opeens geen moeite hoeft te doen :')
Juist met zoiets is het veel meer moeite dan een normale relatie (heb namelijk aan de andere kant gestaan)
pi_189415414
Lijkt me toch naar

Komt je meissie net bij Dr andere relatie vandaan in je bed kruipen nadat ze ass-to-mouth reverse anal buttfuck creampie gedaan heeft en ze je Dan daarna een kusje op de mond geeft en je een goede nachtrust toewenst

Bah

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2019 18:03:49 ]
  zondag 13 oktober 2019 @ 18:05:37 #218
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189415452
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Lijkt me toch naar

Komt je meissie net bij Dr andere relatie vandaan in je bed kruipen nadat ze ass-to-mouth reverse anal buttfuck creampie gedaan heeft en ze je Dan daarna een kusje op de mond geeft en je een goede nachtrust toewenst

Bah
_O-
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189416070
Back home *O* Het was leuk!

Team Allures btw. Totaal niet mijn ding verder want ik ben monogaam. Maar laat een ieder zijn of haar relatie lekker zelf invullen. Als dit voor haar en haar partner werkt, fijn toch :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189416387
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Heeft al een vaste relatie en zoekt er wat te snabbelen bij, mij verbaast niets meer hier
Wat een afgunst :P
pi_189416422
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom ik denk dat vrouwen het makkelijker hebben...

Omdat jij hiermee gewoon weg kan komen op Tinder? _O-
Ik kom de laatste tijd zeer regelmatig zeer aantrekkelijke mannen tegen die poly zijn. Swipe ze altijd met pijn weg :P
pi_189416459
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Back home *O* Het was leuk!

Team Allures btw. Totaal niet mijn ding verder want ik ben monogaam. Maar laat een ieder zijn of haar relatie lekker zelf invullen. Als dit voor haar en haar partner werkt, fijn toch :)
Ja dit dus. Mijn ding is het niet. Probeer mij soms te bedenken of ik het zou kunnen maar toch echt niet :P
pi_189416460
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik kom de laatste tijd zeer regelmatig zeer aantrekkelijke mannen tegen die poly zijn. Swipe ze altijd met pijn weg :P
stuur maar door :9
Of probeer het een keer?
pi_189416476
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:39 schreef Allures het volgende:

[..]

stuur maar door :9
Of probeer het een keer?
Nee joh. De gedachte dat de man al een relatie heeft of meerdere relaties zoekt zou ik niet trekken :P
pi_189416953
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Back home *O* Het was leuk!

Team Allures btw. Totaal niet mijn ding verder want ik ben monogaam. Maar laat een ieder zijn of haar relatie lekker zelf invullen. Als dit voor haar en haar partner werkt, fijn toch :)
Maar vertel trouwens wat over je date.
pi_189417227
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar vertel trouwens wat over je date.
Het was leuk. Echt ontzettend gelachen ook met elkaar. Date #2 staat ookal ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189417245
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 19:08 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Het was leuk. Echt ontzettend gelachen ook met elkaar. Date #2 staat ookal ;)
Waar heb je hem vandaan? En wat voor schoenen droeg hij?
pi_189417359
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 19:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waar heb je hem vandaan? En wat voor schoenen droeg hij?
Tinder en gewoon sneakers :9
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189417386
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 19:12 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Tinder en gewoon sneakers :9
Nice!
pi_189420529
Meid van mijn eerste date geeft aan toch echt wel interesse te hebben, wel positief verrast. Had verwacht dat het met een sisser af zou lopen. Nog altijd vreemd dat ze op de date zelf mij haar tinder gaat laten zien, haar honderden matches en gaat pronken hoeveel dates ze nog wel niet heeft aankomende week :')

Onzekerheid van haar I guess. Maar kan dat spel ook wel spelen bij onze volgende date en wat foto's van mijn ex laten zien die er zeker niet verkeerd uitziet _O- _O- Ff nog bedenken of dat wel in mijn voordeel werkt, beetje drama en niet doen alsof ik al echt voor haar ga, etc.
pi_189420552
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:19 schreef Kippendief het volgende:
Meid van mijn eerste date geeft aan toch echt wel interesse te hebben, wel positief verrast. Nog altijd vreemd dat ze op de date zelf mij haar tinder gaat laten zien, haar honderden matches en gaat pronken hoeveel dates ze nog wel niet heeft aankomende week :')

Onzekerheid van haar I guess. Maar kan dat spel ook wel spelen bij onze volgende date en wat foto's van mijn ex laten zien die er zeker niet verkeerd uitziet _O- _O- Ff nog bedenken of dat wel in mijn voordeel werkt, beetje drama en niet doen alsof ik al echt voor haar ga, etc.
-O-

Je maakt een grap toch?
pi_189420599
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

-O-

Je maakt een grap toch?
Alsin? Zij wilde mijn tinder ook graag zien, die ik ook heb laten zien, maar mijn tinder was echt karig vergeleken met die van haar en de meeste matches zijn niet vrouwen waarmee ik mij in een relatie zou zien qua uiterlijk. Wil niet dat ze respect voor mij verliest doordat ze gaat denken dat ik ongewild ben bij vrouwen, terwijl dit gewoon vrij normaal is bij tinder voor mannen.

Was bij mijn ex ook altijd dit gedoe, maar hoort bij het daten van een jonge meid I guess. (18, ex was 19)
pi_189420634
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:23 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Alsin? Zij wilde mijn tinder ook graag zien, die ik ook heb laten zien, maar mijn tinder was echt karig vergeleken met die van haar en de meeste matches zijn niet vrouwen waarmee ik mij in een relatie zou zien qua uiterlijk. Wil niet dat ze respect voor mij verliest doordat ze gaat denken dat ik ongewild ben bij vrouwen, terwijl dit gewoon vrij normaal is bij tinder voor mannen.

Was bij mijn ex ook altijd dit gedoe, maar hoort bij het daten van een zeer jonge meid I guess. (18, ex was 19)
Oke. Foto's van je ex laten zien. Een ander wil gaan catfishen.

Weet niet wat ik moet zeggen
pi_189420747
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke. Foto's van je ex laten zien. Een ander wil gaan catfishen.

Weet niet wat ik moet zeggen
Ik snap niet wat je punt is? Beetje speels pesten, niet teveel complimenten geven, af en toe wat tegengas ipv met haar mee gaan en haar het idee geven dat je niet wanhopig bent en genoeg opties hebt. Dat is gwn hoe daten werkt
pi_189420772
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:30 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je punt is? Beetje speels pesten, niet teveel complimenten geven, af en toe wat tegengas en haar het idee geven dat je niet wanhopig bent.
Vind het fucking kansloos om nu een foto van je ex te laten gaan zien omdat ze anders haar respect voor jou verliest.
pi_189420781
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:23 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Alsin? Zij wilde mijn tinder ook graag zien, die ik ook heb laten zien, maar mijn tinder was echt karig vergeleken met die van haar en de meeste matches zijn niet vrouwen waarmee ik mij in een relatie zou zien qua uiterlijk. Wil niet dat ze respect voor mij verliest doordat ze gaat denken dat ik ongewild ben bij vrouwen, terwijl dit gewoon vrij normaal is bij tinder voor mannen.

Was bij mijn ex ook altijd dit gedoe, maar hoort bij het daten van een jonge meid I guess. (18, ex was 19)
Waarom heb je ze dan geliked?
pi_189420821
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:34 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja ik kan er oprecht niks aan doen dat er andere mensen meer succesvol zijn dan jij... Dat ligt niet aan mij en ook niet eens aan die andere mensen Maar toch echt vooral aan jou
Ehh, want? Sowieso, welke mensen zijn er nou meer succesvol dan eigenlijk, ik zit net een maand op Tinder, waar heb je het over? Jij zit blijkbaar ook op Tinder maar hebt ook al een paar jaar geen Tinderdate gehad? En die poly kerel van je die op Tinder zit, snabbelt die dan nog wat bij via Tinder of gaat dat ook maar moeizaam? Of is dat zo een aantrekkelijke kerel dat die het wel kan flikken en wekelijks een ander neukt? Of verzwijgt die het poly gedeelte in zijn bio? Kan ook nog?

Dat het zogezegd aan mij zou liggen klinkt een beetje alsof het niet met mijn uiterlijk te maken heeft maar met mijn gedrag, maar daar weet jij helemaal niks van dus dat is ook weer een kansloze opmerking.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189420826
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:30 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je punt is? Beetje speels pesten, niet teveel complimenten geven, af en toe wat tegengas ipv met haar mee gaan en haar het idee geven dat je niet wanhopig bent en genoeg opties hebt. Dat is gwn hoe daten werkt
Dit is absoluut niet hoe daten werkt

quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke. Foto's van je ex laten zien. Een ander wil gaan catfishen.

Weet niet wat ik moet zeggen
misschien kunnen we het topic splitsen
Mensen die wel weten hoe daten werkt en mensen die het niet weten
Ben hier wel een beetje klaar mee allemaal
pi_189420832
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ehh, want? Sowieso, welke mensen zijn er nou meer succesvol dan eigenlijk, ik zit net een maand op Tinder, waar heb je het over? Jij zit blijkbaar ook op Tinder maar hebt ook al een paar jaar geen Tinderdate gehad? En die poly kerel van je die op Tinder zit, snabbelt die dan nog wat bij via Tinder of gaat dat ook maar moeizaam? Of is dat zo een aantrekkelijke kerel dat die het wel kan flikken en wekelijks een ander neukt? Of verzwijgt die het poly gedeelte in zijn bio? Kan ook nog?

Dat het zogezegd aan mij zou liggen klinkt een beetje alsof het niet met mijn uiterlijk te maken heeft maar met mijn gedrag, maar daar weet jij helemaal niks van dus dat is ook weer een kansloze opmerking.
Anders gaan jullie met elkaar op date?
pi_189420834
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:35 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Waarom zet je dat dan ook in je profiel.
Voelt meer oprecht, wil niet iemand afwijzen die blijkbaar voor meer wilde gaan en gevoelens krijgt, ik heb liever iemand waar ik langer een seksuele relatie heb zonder dat het moeilijk wordt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189420842
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:33 schreef Allures het volgende:

[..]

Dit is absoluut niet hoe daten werkt
[..]

misschien kunnen we het topic splitsen
Mensen die wel weten hoe daten werkt en mensen die het niet weten
Ben hier wel een beetje klaar mee allemaal
Nou wil ook niet claimen dat ik nou weet hoe daten werkt maar probeer mij toch wel fatsoenlijk te gedragen. :P
pi_189420850
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ehh, want? Sowieso, welke mensen zijn er nou meer succesvol dan eigenlijk, ik zit net een maand op Tinder, waar heb je het over? Jij zit blijkbaar ook op Tinder maar hebt ook al een paar jaar geen Tinderdate gehad? En die poly kerel van je die op Tinder zit, snabbelt die dan nog wat bij via Tinder of gaat dat ook maar moeizaam? Of is dat zo een aantrekkelijke kerel dat die het wel kan flikken en wekelijks een ander neukt? Of verzwijgt die het poly gedeelte in zijn bio? Kan ook nog?

Dat het zogezegd aan mij zou liggen klinkt een beetje alsof het niet met mijn uiterlijk te maken heeft maar met mijn gedrag, maar daar weet jij helemaal niks van dus dat is ook weer een kansloze opmerking.
Ik weet hoe je je hier gedraagt en dat is heel kansloos. Ik ben echt wel een beetje klaar met jou. Ik ga mezelf niet verantwoorden naar jou, want dat is het. Het is niet dat je daadwerkelijk geïnteresseerd bent. Je bent gewoon boos
pi_189420855
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vind het fucking kansloos om nu een foto van je ex te laten gaan zien omdat ze anders haar respect voor jou verliest.
? Ik snap jou niet helemaal. Wat is nou je punt, praat eens in wat meer zinnen.

quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:31 schreef Allures het volgende:

[..]

Waarom heb je ze dan geliked?
Is minder moeite. Alles liken en daarna de matches die je leuk vindt een bericht sturen kost je 1/3e van de tijd dan als je vooraf al selecteert. Ik krijg misschien 8 matches per dag en dat is als ik alles like, als ik vooraf selecteer zijn dat er mischien 3.

Als vrouw kun je zonder vooraf te selecteren de bomen door het bos niet meer zien met het aantal matches, dus snap dat dan niet zou werken.
pi_189420869
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:35 schreef Kippendief het volgende:

[..]

? Ik snap jou niet helemaal. Wat is nou je punt, praat eens in wat meer zinnen.
[..]

Is minder moeite. Alles liken en daarna de matches die je leuk vindt een bericht sturen kost je 1/3e van de tijd dan als je vooraf al selecteert. Ik krijg misschien 8 matches per dag en dat is als ik alles like, als ik vooraf selecteer zijn dat er mischien 3.

Als vrouw kun je zonder vooraf te selecteren de bomen door het bos niet meer zien met het aantal matches, dus snap dat dan niet zou werken.
Ja als je dat niet begrijpt dan is dat misschien ook het niveau waar je op date? Simpel en oppervlakkig? Soort van temptation beach achtige shit?

Of hoe die shit ook heet.
  zondag 13 oktober 2019 @ 21:38:12 #245
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189420914
Typisch dat er een topic terug nog gejankt werd dat vrouwen zo oppervlakkig zijn en het zo makkelijk hadden.
pi_189420919
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Weet niet wat ik moet zeggen
Soms is zwijgen de beste keuze.

quote:
Wil niet dat ze respect voor mij verliest doordat ze gaat denken dat ik ongewild ben bij vrouwen (...).
Tijdens je date gaan snoeven over je ex om te voorkomen dat jouw date haar respect voor je verliest ....? Waar heb je het over? Waarom is het zo belangrijk dat zij weet dat jij ook gewild bent bij andere vrouwen? Heeft een niet-jaloerse vrouw geen respect voor je? En wat heeft dit alles eigenlijk met respect hebben voor iemand te maken? Ik heb de afgelopen dagen stil meegelezen en val in deze topic-reeks werkelijk van de ene verbazing in de andere.
pi_189420926
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Anders gaan jullie met elkaar op date?
Mweh, dat gaat niet zij zoekt iets met liefde.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189420954
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja als je dat niet begrijpt dan is dat misschien ook het niveau waar je op date? Simpel en oppervlakkig? Soort van temptation beach achtige shit?
Oke meid. Ik ben toevallig een WO opleiding aan het doen en die meid waar ik mee aan het daten ben doet hbo, maar gooi het maar op simpel en oppervlakkig.

Ik snap werkelijk jouw punt niet?! Ik probeer een relatie te krijgen met deze meid, omdat zij mij leuk lijkt en wil dus niet dat ze op mij afknapt. En dit is hoe ik denk dat te regelen, kan je een goede of slechte strategie vinden, maar jij gaat mij een beetje af zitten kraken hier, wtf? 8)7

Ik weet niet hoe jij met mensen omgaat, maar ik ben over het algemeen vriendelijk en ondersteunend voor mensen die mij geen kwaad doen en het leuk vinden om een praatje te maken en te zeggen waar ze mee bezig zijn. Jij bent dus duidelijk niet zo.
pi_189420983
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:35 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik weet hoe je je hier gedraagt en dat is heel kansloos. Ik ben echt wel een beetje klaar met jou. Ik ga mezelf niet verantwoorden naar jou, want dat is het. Het is niet dat je daadwerkelijk geïnteresseerd bent. Je bent gewoon boos
Omdat jij aanvallend reageert en ik mezelf "verdedig", waarom zeg je dan dat het aan mij ligt dat ik zogezegd onsuccesvol ben?

En wat is dan normaal succes op Tinder? Ik weet het niet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189420990
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:40 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Oke meid. Ik ben toevallig een WO opleiding aan het doen en die meid waar ik mee aan het daten ben doet hbo, maar gooi het maar op simpel en oppervlakkig.

Ik snap werkelijk jouw punt niet?! Ik probeer een relatie te krijgen met deze meid, omdat zij mij leuk lijkt en wil dus niet dat ze op mij afknapt. En dit is hoe ik denk dat te regelen, kan je een goede of slechte strategie vinden, maar jij gaat mij een beetje af zitten kraken hier, wtf? 8)7

Ik weet niet hoe jij met mensen omgaat, maar ik ben over het algemeen vriendelijk en ondersteunend voor mensen die mij geen kwaad doen en het leuk vinden om een praatje te maken en te zeggen waar ze mee bezig zijn. Jij bent dus duidelijk niet zo.
Ja als jij het een slim idee vindt om de fotos van je ex te laten ga je gang. Ik vind het echt te kansloos. Zie het al voor mij dat een gozer dat bij mij doet _O- _O- Beetje het niveau van een loonstrookje laten zien.
pi_189421007
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat jij aanvallend reageert en ik mezelf "verdedig", waarom zeg je dan dat het aan mij ligt dat ik zogezegd onsuccesvol ben?

En wat is dan normaal succes op Tinder? Ik weet het niet?
Das voor ieder ook anders wat een succes is. Ligt aan de intenties die je hebt.
  zondag 13 oktober 2019 @ 21:43:47 #252
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189421026
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja als jij het een slim idee vindt om de fotos van je ex te laten ga je gang. Ik vind het echt te kansloos. Zie het al voor mij dat een gozer dat bij mij doet _O- _O- Beetje het niveau van een loonstrookje laten zien.
Als het zo ter sprake komt dan kan dat natuurlijk wel, helemaal als je bijvoorbeeld op een kut manier behandeld bent wat mee kan spelen in de toekomst. Maar om op te scheppen is wel erg snue inderdaad en dat lijkt mij ook niet echt bevorderlijk om iemand bij je te houden.
pi_189421038
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja als jij het een slim idee vindt om de fotos van je ex te laten ga je gang. Ik vind het echt te kansloos. Zie het al voor mij dat een gozer dat bij mij doet _O- _O- Beetje het niveau van een loonstrookje laten zien.
Je pronkt als het goed is ook al met je uiterlijk op een date, of doe jij niet een beetje je best? Je pronkt ook met de leuke en mooie dingen in je leven die je graag doet en waar je een passie voor hebt. Enzovoort.

Mij lijkt het in ieder geval een goed idee. Stop een paar fotos van haar in een album van andere dingen die ik haar wil laten zien, oude sportactiviteit bijvoorbeeld. En dan ziet ze haar er tussen en dan vraagt zij aan mij van: 'wie is dat?' 'Oh, dat is mijn ex, oude fotos, hoef je niet te zien'. Dan kom ik dus niet als asshole of pronker over, maar zij krijgt wel door dat mijn ex supermooi was.

}) })
pi_189421044
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:35 schreef Kippendief het volgende:

[..]

? Ik snap jou niet helemaal. Wat is nou je punt, praat eens in wat meer zinnen.
[..]

Is minder moeite. Alles liken en daarna de matches die je leuk vindt een bericht sturen kost je 1/3e van de tijd dan als je vooraf al selecteert. Ik krijg misschien 8 matches per dag en dat is als ik alles like, als ik vooraf selecteer zijn dat er mischien 3.

Als vrouw kun je zonder vooraf te selecteren de bomen door het bos niet meer zien met het aantal matches, dus snap dat dan niet zou werken.
Vertel je er dan ook nog bij dat je gedumpt bent voor een amateur instagram model?
pi_189421050
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:44 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Je pronkt als het goed is ook al met je uiterlijk op een date, of doe jij niet een beetje je best? Je pronkt ook met de leuke en mooie dingen in je leven die je graag doet en waar je een passie voor hebt. Enzovoort.

Mij lijkt het in ieder geval een goed idee. Stop een paar fotos van haar in een album van andere dingen die ik haar wil laten zien, oude sportactiviteit bijvoorbeeld. En dan ziet ze haar er tussen en dan vraagt zij aan mij van: 'wie is dat?' 'Oh, dat is mijn ex, oude fotos, hoef je niet te zien'. Dan kom ik dus niet als asshole of pronker over, maar zij krijgt wel door dat mijn ex supermooi was.

Maar dan heeft ze ze wel al gezien }) })
Dit is echt in en in triest
pi_189421059
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:44 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Vertel je er dan ook nog bij dat je gedumpt bent voor een amateur instagram model?
_O-
pi_189421073
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:44 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Je pronkt als het goed is ook al met je uiterlijk op een date, of doe jij niet een beetje je best? Je pronkt ook met de leuke en mooie dingen in je leven die je graag doet en waar je een passie voor hebt. Enzovoort.

Mij lijkt het in ieder geval een goed idee. Stop een paar fotos van haar in een album van andere dingen die ik haar wil laten zien, oude sportactiviteit bijvoorbeeld. En dan ziet ze haar er tussen en dan vraagt zij aan mij van: 'wie is dat?' 'Oh, dat is mijn ex, oude fotos, hoef je niet te zien'. Dan kom ik dus niet als asshole of pronker over, maar zij krijgt wel door dat mijn ex supermooi was.

}) })
:|W

Ik date trouwens echt fucking casual. Zelfde outfit als altijd.
pi_189421078
Nou goed het zal wel een act zijn. Geloof niet dat iemand echt zo op date gaat.
pi_189421084
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou goed het zal wel een act zijn. Geloof niet dat iemand echt zo op date gaat.
Zoveelste kloon die weer als een boemerang terugkomt.
pi_189421090
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das voor ieder ook anders wat een succes is. Ligt aan de intenties die je hebt.
Leren omgaan met, comments zoals die van Allures is wel een goede stap. Dat lijkt me wel succes opzicht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 13 oktober 2019 @ 21:47:26 #261
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189421093
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou goed het zal wel een act zijn. Geloof niet dat iemand echt zo op date gaat.
Ik kijk er niet meer van op eerlijk gezegd.

Maar hee, meer matches voor mij als ik dit zo lees :+
pi_189421101
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Leren omgaan met, comments zoals die van Allures is wel een goede stap. Dat lijkt me wel succes opzicht.
Hoop dat je toch leukere gesprekken hebt op tinder :P
pi_189421102
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:44 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Vertel je er dan ook nog bij dat je gedumpt bent voor een amateur instagram model?
Nee :( Ik zeg dat het niet klikte tussen ons en wij een andere levensvisie hadden.

(Dat is ook overigens exact de reden die ze mij gaf toen ze het uitmaakte)

quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:|W

Ik date trouwens echt fucking casual. Zelfde outfit als altijd.
Ik zou jou niet daten :N

Als een date niet haar best voor mij doet qua uiterlijk, dan knap ik snel af. Dat vind ik niet vrouwelijk namelijk.
pi_189421130
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoop dat je toch leukere gesprekken hebt op tinder :P
Niet persé dat is soms ook een beetje doods daar, maar ik weet me geen houding te geven op bepaalde comments van Allures, ik kan er heel slecht tegen als iemand mij in een hokje stopt, semi beledigd in de zin van "anderen zijn succesvoller" en "het ligt echt aan jou" krijg dan de neiging om erop te reageren maar dat maakt het alleen maar erger.

Zit er iedere keer op te reageren uit zelfverdediging, waarom..... Waarom moet ik daarop reageren...?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189421148
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:48 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Nee :( Ik zeg dat het niet klikte tussen ons en wij een andere levensvisie hadden.

(Dat is ook overigens exact de reden die ze mij gaf toen ze het uitmaakte)
[..]

Ik zou jou niet daten :N

Als een date niet haar best voor mij doet qua uiterlijk, dan knap ik snel af. Dat vind ik niet vrouwelijk namelijk.
Oke. Denk ook niet dat we er iets aan missen door niet op date te gaan :p

Ben ook al niet zo vrouwelijk eigenlijk.
pi_189421156
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:40 schreef Kippendief het volgende:
Ik snap werkelijk jouw punt niet?! Ik probeer een relatie te krijgen met deze meid, omdat zij mij leuk lijkt en wil dus niet dat ze op mij afknapt.
Maar waarom zou het tonen van (sexy?) foto's van jouw ex(en) helpen om haar niet op jou te laten afknappen? Dat klinkt helemaal niet logisch. Sterker: ik denk dat vrouwen er eerder op afknappen. Ze kan namelijk ook denken: "Hij is nog niet over zijn ex heen." Of ze wordt onzeker: "Zijn ex is veel knapper dan ik, straks wil hij mij niet meer. Afkappen!" Of ze denkt: "Wat een oppervlakkige kerel. Hij kijkt alleen of ik net zulke ... als zijn ex heb." Ik kan niet in haar hoofd kijken en als het bij vrouwelijke tieners anders werkt ...., maar het klinkt gewoon raar. Maar desalniettemin: veel succes.
pi_189421165
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niet persé dat is soms ook een beetje doods daar, maar ik weet me geen houding te geven op bepaalde comments van Allures, ik kan er heel slecht tegen als iemand mij in een hokje stopt, semi beledigd in de zin van "anderen zijn succesvoller" en "het ligt echt aan jou" krijg dan de neiging om erop te reageren maar dat maakt het alleen maar erger.
Ja omdat je soms ook gewoon rare dingen zegt. Zoals te gaan catfishen.
pi_189421184
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja omdat je soms ook gewoon rare dingen zegt. Zoals te gaan catfishen.
Waar heb je dat gelezen? Want dat staat nergens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189421187
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar heb je dat gelezen? Want dat staat nergens.
Vorige deel? :?

Je gaat niet terugkrabbelen nu toch?
pi_189421199
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vorige deel? :?
Daar staat dat ik het een interessant experiment zou vinden, niet dat ik van plan ben dat te gaan doen, ik geef je 100 euro als je mijn ongelijk bewijst.

Ik ben daar gewoon echt wel een keer klaar mee, mijn woorden worden verdraait, ik word aangevallen, ik reageer defensief en dat defensieve wordt dan weer gebruikt door te zeggen dat ik gefrustreerd en boos ben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189421221
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Daar staat dat ik het een interessant experiment zou vinden, niet dat ik van plan ben dat te gaan doen, ik geef je 100 euro als je mijn ongelijk bewijst.
:D
pi_189421232
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:D
Succes met vinden?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189421238
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Daar staat dat ik het een interessant experiment zou vinden, niet dat ik van plan ben dat te gaan doen, ik geef je 100 euro als je mijn ongelijk bewijst.

Ik ben daar gewoon echt wel een keer klaar mee, mijn woorden worden verdraait, ik word aangevallen, ik reageer defensief en dat defensieve wordt dan weer gebruikt door te zeggen dat ik gefrustreerd en boos ben.
Ja goed jullie reageren beide op elkaar. Doe het dan niet meer :)
pi_189421255
quote:
4s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Succes met vinden?
Ga toch niet zoeken joh :P Non discussie. Kut experiment waarvan de uitslag allang weten.
pi_189421260
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niet persé dat is soms ook een beetje doods daar, maar ik weet me geen houding te geven op bepaalde comments van Allures, ik kan er heel slecht tegen als iemand mij in een hokje stopt, semi beledigd in de zin van "anderen zijn succesvoller" en "het ligt echt aan jou" krijg dan de neiging om erop te reageren maar dat maakt het alleen maar erger.

Zit er iedere keer op te reageren uit zelfverdediging, waarom..... Waarom moet ik daarop reageren...?
Omdat je niet daadwerkelijk wil groeien. Er is hier bijvoorbeeld al 100x gezegd dat je niet in profiel moet zetten dat je 'no strings' wil. Zowel door de vrouwen die je profiel lezen als door mannen die in dezelfde doelgroep swipen en wel succesvoller zijn.
Maar het enige wat jij doet is je vanuit een of andere misplaatste boosheid in mij vast bijten. Al weken. Ik zeg niet veel anders dan wat 80% van de users hier tegen je zegt hoor
Je zou veel meer uit dit topic kunnen halen als je er voor open zou staan
Maar net pas met Tinder kun je bepaalde dingen niet los laten en die staan vooral jou in de weg
pi_189421274
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke. Denk ook niet dat we er iets aan missen door niet op date te gaan :p
Jawel, dan kun je de foto's van mijn ex zien in het album van mijn laatste skivakantie _O-

quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:50 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Maar waarom zou het tonen van (sexy?) foto's van jouw ex(en) helpen om haar niet op jou te laten afknappen? Dat klinkt helemaal niet logisch. Sterker: ik denk dat vrouwen er eerder op afknappen. Ze kan namelijk ook denken: "Hij is nog niet over zijn ex heen." Of ze wordt onzeker: "Zijn ex is veel knapper dan ik, straks wil hij mij niet meer. Afkappen!" Of ze denkt: "Wat een oppervlakkige kerel. Hij kijkt alleen of ik net zulke ... als zijn ex heb." Ik kan niet in haar hoofd kijken en als het bij vrouwelijke tieners anders werkt ...., maar het klinkt gewoon raar. Maar desalniettemin: veel succes.
Geen sexy foto's of nudes, gewoon normale fotos. Het idee is dus ook om het echt casual te laten zien, zodat het niet lijkt alsof ik er niet overheen ben. En ik geef wel genoeg complimenten en toon van affectie dat het duidelijk is dat ik haar ook knap vindt.

Het idee is meer dat ze zoiets heeft van: 'wow als die meid iets in hem zag, dan is hij dus wel een goede catch. En als hij zo'n ex heeft gehad en nu met mij een relatie wilt, dan vindt hij mij dus ook net zo knap!'
pi_189421323
Ludo. Je kan het voor jezelf natuurlijk ook gewoon openhouden. Gewoon meiden matchen die je leuk lijken, kijken hoe het gesprek loopt en dan eventueel op date. Misschien is ze wel zo leuk dat ze wel relatiematerieel is.
  zondag 13 oktober 2019 @ 21:58:22 #278
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_189421334
ik voel me oud

Is dit hoe eind-teeners/begin twintigers echt daten? :{w :{
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189421345
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:58 schreef LuNaTiC het volgende:
ik voel me oud

Is dit hoe eind-teeners/begin twintigers echt daten? :{w :{
Wat een armoe.
pi_189421349
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:58 schreef LuNaTiC het volgende:
ik voel me oud

Is dit hoe eind-teeners/begin twintigers echt daten? :{w :{
JIj laat nooit casual en terloops de fotos van je ex zien aan je date?
pi_189421403
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

JIj laat nooit casual en terloops de fotos van je ex zien aan je date?
Ik wist dat ik iets verkeerd deed. :(
pi_189421406
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

JIj laat nooit casual en terloops de fotos van je ex zien aan je date?
Ja, vlak nadat ik terloops m’n salaris bespreek en voor het laten vallen van condoommaat.
pi_189421415
quote:
8s.gif Op zondag 13 oktober 2019 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik wist dat ik iets verkeerd deed. :(
Nee jij dropt gewoon dat je meerdere verdiepingen hebt
pi_189421417
Nah het zal wel niet echt zijn. Het kan gewoon niet.
pi_189421422
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 22:01 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee jij dropt gewoon dat je meerdere verdiepingen hebt
Meerdere verdiepingen zei je? :@
pi_189421428
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 22:01 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee jij dropt gewoon dat je meerdere verdiepingen hebt
_O-
  zondag 13 oktober 2019 @ 22:02:36 #287
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_189421432
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

JIj laat nooit casual en terloops de fotos van je ex zien aan je date?
nee mijn vriendin wel aan mij

kutte is dat ze hiervoor alleen relaties met Afrikanen en Surinamers heeft gehad

nu voel ik me onzeker over mijn pener

#beternietdoen ;(
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189421433
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 22:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Meerdere verdiepingen zei je? :@
en hij is knap
pi_189421435
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:54 schreef Allures het volgende:

[..]

Omdat je niet daadwerkelijk wil groeien. Er is hier bijvoorbeeld al 100x gezegd dat je niet in profiel moet zetten dat je 'no strings' wil. Zowel door de vrouwen die je profiel lezen als door mannen die in dezelfde doelgroep swipen en wel succesvoller zijn.
Maar het enige wat jij doet is je vanuit een of andere misplaatste boosheid in mij vast bijten. Al weken. Ik zeg niet veel anders dan wat 80% van de users hier tegen je zegt hoor
Je zou veel meer uit dit topic kunnen halen als je er voor open zou staan
Maar net pas met Tinder kun je bepaalde dingen niet los laten en die staan vooral jou in de weg
Als ik mezelf niet iedere keer zou hoeven verdedigen als ik op een post van jou reageer zou dat fijn zijn, maar ook in deze post staat weer allemaal kolder,
1: er is geen 100x gezegd dat ik "no strings" uit mijn profiel moet halen, verder zie ik daar ook het nadeel dat je na een wat langer gesprekje gewoon wordt unmatched als je erover begint, dan heb ik liever dat er een voorselectie plaatsvindt zodat ik het daar niet over hoef te hebben.

2: Ik reageer nu puur om mezelf te verdedigen, welke misplaatste boosheid, waarom doe jij zo vijandig, als je een constructievere discussie wilt is het misschien handig dat je daarmee kapt? Ik reageer hier puntgewijs op jouw woorden die gewoon vijandig zijn, ik verdedig mezelf, als je niet wilt dat ik mezelf verdedig moet je mij ook niet aanvallen.

3: 100%van de overige users zet niet zo zuigend als jij doet steeds de aanval op mij in, ik "verdedig" mezelf, ik reageer op jou, als respons.

4: Ik zou willen dat ik meer uit dit topic zou kunnen halen maar heb eigenlijk het idee dat dat hem niet gaat worden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189421441
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 22:02 schreef Allures het volgende:

[..]

en hij is knap
Oh? *)

Ik heb echt een ding voor meerdere verdiepingen.
pi_189421446
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Ludo. Je kan het voor jezelf natuurlijk ook gewoon openhouden. Gewoon meiden matchen die je leuk lijken, kijken hoe het gesprek loopt en dan eventueel op date. Misschien is ze wel zo leuk dat ze wel relatiematerieel is.
Heb al een potentieel relatie verhaal lopen daarom sta ik niet open voor een relatie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189421464
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 22:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als ik mezelf niet iedere keer zou hoeven verdedigen als ik op een post van jou reageer zou dat fijn zijn, maar ook in deze post staat weer allemaal kolder,
1: er is geen 100x gezegd dat ik "no strings" uit mijn profiel moet halen, verder zie ik daar ook het nadeel dat je na een wat langer gesprekje gewoon wordt unmatched als je erover begint, dan heb ik liever dat er een voorselectie plaatsvindt zodat ik het daar niet over hoef te hebben.

2: Ik reageer nu puur om mezelf te verdedigen, welke misplaatste boosheid, waarom doe jij zo vijandig, als je een constructievere discussie wilt is het misschien handig dat je daarmee kapt? Ik reageer hier puntgewijs op jouw woorden die gewoon vijandig zijn, ik verdedig mezelf, als je niet wilt dat ik mezelf verdedig moet je mij ook niet aanvallen.

3: 100%van de overige users zet niet zo zuigend als jij doet steeds de aanval op mij in, ik "verdedig" mezelf, ik reageer op jou, als respons.

4: Ik zou willen dat ik meer uit dit topic zou kunnen halen maar heb eigenlijk het idee dat dat hem niet gaat worden.
dat verdedigen is echt jouw keus. Die post was oprecht bedoeld als advies. Ik laat het er maar bij verder
pi_189421465
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 22:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heb al een potentieel relatie verhaal lopen daarom sta ik niet open voor een relatie.
Oke. Dat was ik even vergeten :P Nou zei het eerder. Denk dat je het veel tijd scheelt als je het al in je profiel zet.
pi_189421476
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

JIj laat nooit casual en terloops de fotos van je ex zien aan je date?
Naja ik heb dus en haar tinderprofiel al gezien, en ook haar ex al via instagram, gwn casual zo liet ze mij dat zien. Dus ja dit is hoe mijn leeftijd blijkbaar date, want dit is letterlijk al gebeurd (van haar kant). En mijn ex deed hetzelfde. En nog niet van mijn kant, vond dit ook vrij vreemd namelijk.

Ga je dochters maar eens vragen waarom ze dit normaal vinden _O-

quote:
8s.gif Op zondag 13 oktober 2019 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik wist dat ik iets verkeerd deed. :(
Muse - Citizen Erased _O_ _O_ Mijn favoriete plaat
pi_189421489
Overigens heeft die perfect match on paper wel 2 videos van zijn appartement gestuurd. Fucking nice maar goed hij is nu te arm om het te betalen dus moet er uit :')

Maar goed dat is niet vreemd voor kunstenaars. Die doen maar wat financieel.
pi_189421510
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 22:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke. Dat was ik even vergeten :P Nou zei het eerder. Denk dat je het veel tijd scheelt als je het al in je profiel zet.
Wat zou je concreet neerzetten dan? Ben benieuwd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189421513
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 22:04 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Naja ik heb dus en haar tinderprofiel al gezien, en ook haar ex al via instagram, gwn casual zo liet ze mij dat zien. Dus ja dit is hoe mijn leeftijd blijkbaar date, want dit is letterlijk al gebeurd (van haar kant). En mijn ex deed hetzelfde. En nog niet van mijn kant, vond dit ook vrij vreemd namelijk.

Ga je dochters maar eens vragen waarom ze dit normaal vinden _O-
[..]

Muse - Citizen Erased _O_ _O_ Mijn favoriete plaat
Mijn dochters dat vragen is wat lastig.
pi_189421514
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:48 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Nee :( Ik zeg dat het niet klikte tussen ons en wij een andere levensvisie hadden.

(Dat is ook overigens exact de reden die ze mij gaf toen ze het uitmaakte)
[..]

Ik zou jou niet daten :N

Als een date niet haar best voor mij doet qua uiterlijk, dan knap ik snel af. Dat vind ik niet vrouwelijk namelijk.
Wat is er mis om casual gekleed te gaan op een date? Gewoon in een setje waar je je fijn in voelt en niet alles tip top?
pi_189421522
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 22:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat zou je concreet neerzetten dan? Ben benieuwd.
Ja wat ik al zei toch. Just for fun of zoiets?
pi_189421537
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 22:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja wat ik al zei toch. Just for fun of zoiets?
Ja er staat nu "no strings" dus dat is al gedaan ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189421539
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Overigens heeft die perfect match on paper wel 2 videos van zijn appartement gestuurd. Fucking nice maar goed hij is nu te arm om het te betalen dus moet er uit :')

Maar goed dat is niet vreemd voor kunstenaars. Die doen maar wat financieel.
Maar heeft hij ook meerdere verdiepingen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')