Vrouwen willen een man met veel opties (aantrekkelijk+player) die loyaal aan haar is.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:32 schreef Allures het volgende:
Vrouwen willen wel een relatie behouden met een player?
Ik ken eerlijk gezegd geen oudere mensen met een liefdevolle relatie met veel spontaniteit en energie. De meeste oudere mensen in een relatie heb ik eerlijk gezegd nooit veel affectie naar elkaar zien tonen (zoenen/knuffelen/verliefde blik/etc.).quote:Kijk eens serieus om je heen, bij de wat oudere mensen... wie zijn er nou echt succesvol in de liefde en hebben goede en duurzame relaties? Players en mensen die alleen bezig zijn met dingen als uiterlijk en aanbod?
Wat ik observeer in mijn sociale kringen en in mijn eigen leven. Niet alle vrouwen zijn hetzelfde, maar je ziet dat een groot deel altijd voor dezelfde mannen gaat. Ik kan vrij snel zien welke mannen succesvol zijn bij vrouwen en welke niet. Voorbeeld: een zeer gespierd lichaam. Bij sommige vrouwen geen vereiste, bij sommigen juist een afknapper, maar voor het grootste deel iets dat je als man veel aantrekkelijker maakt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:44 schreef Allures het volgende:
Waar baseer je dat op dat vrouwen dat willen?
Mooie uitspraak, kan zo op een tegeltjequote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:51 schreef Allures het volgende:
Uiterlijk draait iemands hoofd, maar zorgt niet dat ze blijven kijken
Dan weet je het niet goed genoeg. Het was Yasmin namelijk niet maar mascara-klodder. Waarna Spirit nog kwam met de klittenband portemonnee anekdote.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik weet het nog... want daarna discussie over wat en daar van vond.
Benieuwd naar de date.
Even verder lezen maar..
En het vooral bij haar moet leggenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Leuke match heeft me verwijderd.
Is dit het moment dat je moet gaan overanalyseren?
Nee omdat ze leuk is en blijkbaar single maar ben haar type niet. En omdat ze geen interesse heeft of iig niet toont is het wat ongrijpbaar is juist aantrekkelijker, jezelf willen bewijzen... Gaat vast voorbij als ik zelf iemand anders tegenkom of als ze met een ander bezig is. Kom dagelijks veel leuke meiden tegen hier maar daar weet je niet van of ze single zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:31 schreef Allures het volgende:
Waarom hang je in godesnaam zo aan die collega? Alleen omdat ze ook op een app zit?
Schijtwijf ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:27 schreef Allures het volgende:
[..]
En het vooral bij haar moet leggen
Of beter, vrouwen in het algemeen
Jij verheerlijkt een relatie. Schijnbaar omdat je gewoon niet content bent met je eigen leven en je verwacht dat een ander jou wel gelukkig gaat maken. Je kan beter eens aan jezelf werken voordat je jezelf etaleert op de datemarkt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:27 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Dus onze appjes zijn lekker zakelijk geworden, ze vraagt niks aan mijvind niks meer laten horen ook weer zoiets maar weet eigenlijk niet of ik een derde date wil... Maar heb ook geen andere dates in het vooruitzicht en mijn collega toont nog steeds geen interesse.
Face it, jij kent die jongen niet en hebt ook geen interesse om hem te ontmoeten dus je lult eigenlijk gewoon dikke poep.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:02 schreef M1stral het volgende:
[..]
Jij verheerlijkt een relatie. Schijnbaar omdat je gewoon niet content bent met je eigen leven en je verwacht dat een ander jou wel gelukkig gaat maken. Je kan beter eens aan jezelf werken voordat je jezelf etaleert op de datemarkt.
Face it, je bent gewoon niet interessant voor vrouwen.
Tuurlijk heeft het voordeel als je er leuk uitziet! Denk dat niemand dat ontkent maar het leuke uiterlijk is niet het geen waarom mensen blijven als het karakter niet matcht.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:49 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Wat ik observeer in mijn sociale kringen en in mijn eigen leven. Niet alle vrouwen zijn hetzelfde, maar je ziet dat een groot deel altijd voor dezelfde mannen gaat. Ik kan vrij snel zien welke mannen succesvol zijn bij vrouwen en welke niet. Voorbeeld: een zeer gespierd lichaam. Bij sommige vrouwen geen vereiste, bij sommigen juist een afknapper, maar voor het grootste deel iets dat je als man veel aantrekkelijker maakt.
Ik ben een lange tijd onsuccesvol geweest met vrouwen en heb persoonlijk ervoor gekozen om mijn uiterlijk en persoonlijkheid te veranderen in iets dat bij meer vrouwen populair is dan bij een kleine niche waar ik mijn toekomstige vrouw mogelijk nooit snel zal vinden. En de nadruk ligt daarbij op uiterlijk, zodat ik mijn persoonlijkheid zoveel mogelijk hetzelfde kan houden. En dat werpt tot nu toe veel vruchten af.
In theorie niet nee, maar in de praktijk "pronken" ze er graag mee. Zowel mannen als vrouwen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het voordeel als je er leuk uitziet! Denk dat niemand dat ontkent maar het leuke uiterlijk is niet het geen waarom mensen blijven als het karakter niet matcht.
Je hebt altijd uitzonderingen. En het is natuurlijk leuk als je een aantrekkelijke partner hebt waarvan je het karakter ook nog eens leuk vindt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
In theorie niet nee, maar in de praktijk "pronken" ze er graag mee. Zowel mannen als vrouwen.
je blijft geen 35 jaar huwelijk bij iemand omdat die persoon er zo goed uit ziet op die 6 verjaardagen waar je per jaar nog heen moetquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
In theorie niet nee, maar in de praktijk "pronken" ze er graag mee. Zowel mannen als vrouwen.
Het kan dat je in real life een hele goede 'vibe' hebtquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik word er zelf soms ook een beetje moedeloos van. Krijg irl van genoeg vrouwen te horen dat ik leuk ben, goed lichaam etc, maar via apps en sites komt dat op de een of andere manier niet over. Daar moet je het opboksen tegen players, modelachtige types en perfecte profielen.
Ik lul lang niet zoveel poep als de diarree die jij elk topic komt verkondigen. Ga lekker statistieken analyseren ofzoquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Face it, jij kent die jongen niet en hebt ook geen interesse om hem te ontmoeten dus je lult eigenlijk gewoon dikke poep.
Het ligt aan jou.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh nee... veel te laat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |