Wat voor spelregels dan?quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer uit je matches kunt halen door je aan bepaalde spelregels te houden.
Eventueel 2e bericht kan, maar doe het op zondag? Stuur een bericht als de kans dat ze zelf op de app zit hoger is... Ehhm, als je geen leuke openingszin hebt, terwijl ze wel een leuk profiel heeft... Wacht tot je inspiratie hebt (op zondag bijv) als ze een inspiratieloos profiel heeft... Tjah, lekker laten gaan / wacht tot je een leuke random vraag hebt die totaal niks met het individu te maken heeft...quote:
Ik ga er niet zo bedacht inquote:Op zondag 13 oktober 2019 13:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Eventueel 2e bericht kan, maar doe het op zondag? Stuur een bericht als de kans dat ze zelf op de app zit hoger is... Ehhm, als je geen leuke openingszin hebt, terwijl ze wel een leuk profiel heeft... Wacht tot je inspiratie hebt (op zondag bijv) als ze een inspiratieloos profiel heeft... Tjah, lekker laten gaan / wacht tot je een leuke random vraag hebt die totaal niks met het individu te maken heeft...
Verken mogelijkheden of ze liever snel afspreekt, of ze zou willen / wanneer ze tijd heeft voordat je een specifieke datum voorstelt - dat laatste dan wijst ze evt af en als je dan nog een keertje vraagt en ze weer niet kan dan sta je weer schaakmat... -
Helemaal niet dit soort spellen spelen man.. Schiet je niets mee op.quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Eventueel 2e bericht kan, maar doe het op zondag? Stuur een bericht als de kans dat ze zelf op de app zit hoger is... Ehhm, als je geen leuke openingszin hebt, terwijl ze wel een leuk profiel heeft... Wacht tot je inspiratie hebt (op zondag bijv) als ze een inspiratieloos profiel heeft... Tjah, lekker laten gaan / wacht tot je een leuke random vraag hebt die totaal niks met het individu te maken heeft...
Verken mogelijkheden of ze liever snel afspreekt, of ze zou willen / wanneer ze tijd heeft voordat je een specifieke datum voorstelt - dat laatste dan wijst ze evt af en als je dan nog een keertje vraagt en ze weer niet kan dan sta je weer schaakmat... -
quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga er niet zo bedacht inAls ik geen inspiratie heb zeg ik gewoon hoi of hey. Stuur wanneer ik wat wil sturen. Zie hoe het gesprek loopt en als ik wat wil weten vraag ik het.
Met alle respect maar ik denk dat dit spelletje gewoon echt heel anders is voor vrouwen met zekere abundance in matches en ook zeker in een abundance in matches die moeite voor jou willen doen. Daarnaast dat de match waarschijnlijk (denk ik, alle vrouwen die ik match, waarom zouden andere mannen die niet matchen?) veel meer matches heeft en gesprekjes dan jij zelf.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:08 schreef Allures het volgende:
Je overdenkt het echt En alleen op basis van aannames. Dat jij op zondag thuis zit maakt niet dat de rest van de wereld op zondag thuis zit
En daten moet toch gewoon vooral leuk zijn? Jij maakt het echt de overtreffende trap van een vleesmarkt. Als vrouwen dat voelen zijn ze weg
Ja dat begrijp ik ook. Dat het voor vrouwen makkelijker is. Maar alsnog zit ik er niet om maar die date te regelen. Als ik met je match doe ik dat omdat ik denk dat je een leuke jongen bent dus praat ik met je uit oprechte interesse in je. En dan denk ik niet constant dat ik mijn best moet doen om die date te kunnen regelen. Ik kan al onwijs enthousiast worden van een leuk gesprek.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Met alle respect maar ik denk dat dit spelletje gewoon echt heel anders is voor vrouwen met zekere abundance in matches en ook zeker in een abundance in matches die moeite voor jou willen doen. Daarnaast dat de match waarschijnlijk (denk ik, alle vrouwen die ik match, waarom zouden andere mannen die niet matchen?) veel meer matches heeft en gesprekjes dan jij zelf.
Ik snap dat als het je een stuk meer komt aanwaaien dat je je nooit hoeft druk te maken over wat indruk maakt. Ik probeer slechts mijn kansen te maximaliseren, het is toch leuker als er goede responses komen.
Daten moet vooral leuk zijn ja, denk dat ik het voor mezelf leuker kan maken als ik me dus een beetje aan bepaalde regels hou.![]()
Afgezien van het effect op de vrouwen, is het ook gewoon voor mezelf prettig om me er niet de hele week mee bezig te houden maar meer op zondag als ik een dagje niks aan het doen ben / savonds effe niks hoef.
Niet iedereen is zo... Ehm, liever een leuk gesprek face to face, dan gaat het tenminste ergens overquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook. Dat het voor vrouwen makkelijker is. Maar alsnog zit ik er niet om maar die date te regelen. Als ik met je match doe ik dat omdat ik denk dat je een leuke jongen bent dus praat ik met je uit oprechte interesse in je. En dan denk ik niet constant dat ik mijn best moet doen om die date te kunnen regelen. Ik kan al onwijs enthousiast worden van een leuk gesprek.
Ja das dan het gevolg, een datequote:Op zondag 13 oktober 2019 14:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo... Ehm, liever een leuk gesprek face to face, dan gaat het tenminste ergens over
jij wil je kansen maximaliseren . En als een vrouw zich een berekend experiment voelt dan minimaliseren die juistquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Met alle respect maar ik denk dat dit spelletje gewoon echt heel anders is voor vrouwen met zekere abundance in matches en ook zeker in een abundance in matches die moeite voor jou willen doen. Daarnaast dat de match waarschijnlijk (denk ik, alle vrouwen die ik match, waarom zouden andere mannen die niet matchen?) veel meer matches heeft en gesprekjes dan jij zelf.
Ik snap dat als het je een stuk meer komt aanwaaien dat je je nooit hoeft druk te maken over wat indruk maakt. Ik probeer slechts mijn kansen te maximaliseren, het is toch leuker als er goede responses komen.
Daten moet vooral leuk zijn ja, denk dat ik het voor mezelf leuker kan maken als ik me dus een beetje aan bepaalde regels hou.![]()
Afgezien van het effect op de vrouwen, is het ook gewoon voor mezelf prettig om me er niet de hele week mee bezig te houden maar meer op zondag als ik een dagje niks aan het doen ben / savonds effe niks hoef.
Daarom hier geen enorme fan van tinder ook eigenlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:16 schreef Allures het volgende:
[..]
misschien bedoel ik dat ook meer als ik zeg dat uiterlijk niet belangrijk is. Ik zoek iemand die mijn interesse wekt. En dat ik nooit een pretty boy
Ik heb liever iemand die er wel uit ziet alsof ie van die sandalen heeft die gisteren werden gevetodof een drummer van een rockband die vaak vergeet te douchen
Dus ja je kijkt naar wat iemand presenteert, en op basis daarvan swipen je. Maar ik heb liever iemand die iets meer 'verhaal' presenteert
Hoe kort door de bocht dit? Voor genoeg mensen werkt tinder wel. 'hippe mensen' Wie zijn dat dan?quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:29 schreef Allures het volgende:
[..]
jij wil je kansen maximaliseren . En als een vrouw zich een berekend experiment voelt dan minimaliseren die juist
Of als ze er achter komt dat je dit allemaal zo autistisch berekenend doet ipv dat je gewoon sociale vaardigheden hebt
En waarom blijf je zo vast houden aan 'vrouwen hebben het makkelijker'? Ik kom ook echt geen leuke machtes tegen waarmee het gesprek blijft lopen na een paar dagen. Tinder werkt gewoon niet meer. Toen het niet uit was wel maar nu niet meer. Het is niet voor niks dat de 'hippe mensen' massaal Tinder verwijderen
Nou dan de gemiddelde mens. Ik kan er niks aan doenquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kort door de bocht dit? Voor genoeg mensen werkt tinder wel. 'hippe mensen' Wie zijn dat dan?
Oh vrouwen blogs lees ik nietquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou dan de gemiddelde mens. Ik kan er niks aan doendon't shoot the messenger. Google er maar eens op. Tonnen van artikelen uit vrouwen bladen en blogs over hoe dood Tinder is en dat het uit is
En Tinder moet het hebben van het aanbod en hoeveel tijd mensen er in stoppen
Tinder is aan het sterven. Kan ik niks aan doen...
Gewoon in het wild is weer hip.
Oh. Nou goed dan bereid ik mij voor op een lege tinder binnen korte tijdquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:34 schreef Allures het volgende:
Geen vrouwen blogs, gewone blogs. Ook mannen haken af. Gewoon iedereen haakt af
Ik zie juist het verschil in het aantal leden wat een sexdate zoekt en niet. De kwaliteit van de gesprekken zijn over het algemeen een stuk hoger.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:38 schreef Allures het volgende:
Nee ik denk dat dit het aanbod wel blijft. Er zullen altijd wel mensen blijven. Maar het is duidelijk dat het gewoon minder is dan in de eerste 2 jaar bijvoorbeeld. Ook de energie die mensen er in stoppen.
Ook voor vrouwen. Dat was mijn punt.
Ja er was een periode dat ik mijn hengeltje maar uit hoefde te gooien en ik had die week nog handen vol Tinder dates, maar die tijd is gewoon echt voorbij
Ja ik heb nog zat matches maar dat is echt kwantiteit en geen kwaliteit. Veel mensen zeggen niks, of zeggen 1 dag iets en hoor je daarna niks meer van. Of voeren alleen een saai gesprek en daar wil ik daarna niks meer mee.
Mijn laatste tinderdate is echt 2016 of zo, als het niet langer geleden is
Als je een vrouw een experiment laat voelen dan minimaliseren die kansen juist, ja, juist, dat is dus geen kansen maximaliseren nee, dat is niet wat ik beoog nee, goedzo, ja, precies.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:29 schreef Allures het volgende:
[..]
jij wil je kansen maximaliseren . En als een vrouw zich een berekend experiment voelt dan minimaliseren die juist
Of als ze er achter komt dat je dit allemaal zo autistisch berekenend doet ipv dat je gewoon sociale vaardigheden hebt
En waarom blijf je zo vast houden aan 'vrouwen hebben het makkelijker'? Ik kom ook echt geen leuke machtes tegen waarmee het gesprek blijft lopen na een paar dagen. Tinder werkt gewoon niet meer. Toen het niet uit was wel maar nu niet meer. Het is niet voor niks dat de 'hippe mensen' massaal Tinder verwijderen
Ik denk inderdaad van nietquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als je een vrouw een experiment laat voelen dan minimaliseren die kansen juist, ja, juist, dat is dus geen kansen maximaliseren nee, dat is niet wat ik beoog nee, goedzo, ja, precies.
Ahja je bent autist als je denkt dat je door handig om te gaan met een app je meer uit die app kan halen.... Het gaat allemaal zo vanzelf hè, nou kijk, die gedachte dat het allemaal zo vanzelf gaat kom ik voornamelijk bij vrouwen tegen, als je leest kun je precies zien waarom ik daarover heb uitgeweid.
Kan aan verschillende dingen liggen dat het gesprek niet door blijft lopen hè, gesprek moet van twee kanten komen, ik heb dus de overtuiging dat je op bepaalde tijdstippen een hogere kans hebt op een response, jij denkt van niet?
Prima, ik verwacht van wel eigenlijk.quote:
Volgens mij krijgt Tinder alleen maar meer gebruikers inderdaad.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh vrouwen blogs lees ik nietGeloof dat tinder nog steeds meest aantal leden heeft dan elke andere app. Ik weet niet wie die hippe mensen dan zijn, ga ik blijkbaar niet mee om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |