Heel veel!quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:05 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb er relaties naast. Maar daar over val ik in herhaling. Je weet dat ook best
En wat heeft dat te maken met fysieke voorkeuren?
Waarmee?quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom ik denk dat vrouwen het makkelijker hebben...
Omdat jij hiermee gewoon weg kan komen op Tinder?
Hoe makkelijk is het als je in een vaste relatie zit om er rustig naast te snabbelen..quote:
Meerdere relaties nastreven?quote:
Zit het je dwars?quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hoe makkelijk is het als je in een vaste relatie zit om er rustig naast te snabbelen..
Blijkbaar mis je dan iets in je eigen relatie, wat je daarin niet kan invullen en dan perse bij een ander "moet" zoeken
Wat heeft dat te maken met fysieke voorkeuren?quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hoe makkelijk is het als je in een vaste relatie zit om er rustig naast te snabbelen..
Blijkbaar mis je dan iets in je eigen relatie, wat je daarin niet kan invullen en dan perse bij een ander "moet" zoeken
genoeg mensen die dat doen op Tinder hoor? Ook mannen. Mijn man bijvoorbeeld. En ik ken een boel andere poly mannen die gewoon op Tinder zittenquote:
Het standaard cirkeltje.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:27 schreef Solid-Snake het volgende:
Waarom is dit topic de laatste paar reeksen zo kut geworden?
Het gaat alleen nog maar om klagen en incel gedrag. Geen wonder dat de meeste nog single zijn.
Ik jaag al praktisch alle vrouwen weg met "no strings" laat staan met "poly"quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:28 schreef Allures het volgende:
[..]
genoeg mensen die dat doen op Tinder hoor? Ook mannen. Mijn man bijvoorbeeld. En ik ken een boel andere poly mannen die gewoon op Tinder zitten
Maar zoals ik al zei, mijn laatste Tinder date is al heel lang geleden dus ik maar van de kast. Als je op iemand boos wil worden kun je dat dus beter doen op poly mensen die wel vaak via Tinder daten en ja dat zijn ook gewoon mannen
Vooral jezelf dat voor blijven houden..quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met fysieke voorkeuren?
En ik ben heel gelukkig hoor. Polyamorie gaat niet om een te kort invullen. Maar bedankt voor je zorgen
Ja ik kan er oprecht niks aan doen dat er andere mensen meer succesvol zijn dan jij... Dat ligt niet aan mij en ook niet eens aan die andere mensen Maar toch echt vooral aan jouquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik jaag al praktisch alle vrouwen weg met "no strings" laat staan met "poly"
Waarom zet je dat dan ook in je profiel.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik jaag al praktisch alle vrouwen weg met "no strings" laat staan met "poly"
is echt al 200x gezegdquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:35 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Waarom zet je dat dan ook in je profiel.
Sowieso absurd dat men denkt dat je dan opeens geen moeite hoeft te doenquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met fysieke voorkeuren?
En ik ben heel gelukkig hoor. Polyamorie gaat niet om een te kort invullen. Maar bedankt voor je zorgen
quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Lijkt me toch naar
Komt je meissie net bij Dr andere relatie vandaan in je bed kruipen nadat ze ass-to-mouth reverse anal buttfuck creampie gedaan heeft en ze je Dan daarna een kusje op de mond geeft en je een goede nachtrust toewenst
Bah
Wat een afgunstquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Heeft al een vaste relatie en zoekt er wat te snabbelen bij, mij verbaast niets meer hier
Ik kom de laatste tijd zeer regelmatig zeer aantrekkelijke mannen tegen die poly zijn. Swipe ze altijd met pijn wegquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom ik denk dat vrouwen het makkelijker hebben...
Omdat jij hiermee gewoon weg kan komen op Tinder?
Ja dit dus. Mijn ding is het niet. Probeer mij soms te bedenken of ik het zou kunnen maar toch echt nietquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Back homeHet was leuk!
Team Allures btw. Totaal niet mijn ding verder want ik ben monogaam. Maar laat een ieder zijn of haar relatie lekker zelf invullen. Als dit voor haar en haar partner werkt, fijn toch
stuur maar doorquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd zeer regelmatig zeer aantrekkelijke mannen tegen die poly zijn. Swipe ze altijd met pijn weg
Nee joh. De gedachte dat de man al een relatie heeft of meerdere relaties zoekt zou ik niet trekkenquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:39 schreef Allures het volgende:
[..]
stuur maar door
Of probeer het een keer?
Maar vertel trouwens wat over je date.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Back homeHet was leuk!
Team Allures btw. Totaal niet mijn ding verder want ik ben monogaam. Maar laat een ieder zijn of haar relatie lekker zelf invullen. Als dit voor haar en haar partner werkt, fijn toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |