En omdat ze je niet geliked heeft.. wat ze om 1000 redenen heeft kunnen doen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Nee omdat ze leuk is en blijkbaar single maar ben haar type niet. En omdat ze geen interesse heeft of iig niet toont is het wat ongrijpbaar is juist aantrekkelijker, jezelf willen bewijzen... Gaat vast voorbij als ik zelf iemand anders tegenkom of als ze met een ander bezig is. Kom dagelijks veel leuke meiden tegen hier maar daar weet je niet van of ze single zijn.
Hoe weet je dat ze op Tinder zitten dan? En als ze je dat verteld hebben, ben je dan ook op date geweest of ben je elkaars type niet?quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En omdat ze je niet geliked heeft.. wat ze om 1000 redenen heeft kunnen doen.
Oa omdat ze je gewoon niet gezien hebt.
Ik heb diverse collega’s op tinder en er nog nooit eentje gezien.
Als je haar type niet bent moet je ook geen tijd meer aan haar besteden. Tijdverspilling.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Nee omdat ze leuk is en blijkbaar single maar ben haar type niet. En omdat ze geen interesse heeft of iig niet toont is het wat ongrijpbaar is juist aantrekkelijker, jezelf willen bewijzen... Gaat vast voorbij als ik zelf iemand anders tegenkom of als ze met een ander bezig is. Kom dagelijks veel leuke meiden tegen hier maar daar weet je niet van of ze single zijn.
Omdat de collega’s onderling dat prima van elkaar weten.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:47 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze op Tinder zitten dan? En als ze je dat verteld hebben, ben je dan ook op date geweest of ben je elkaars type niet?
Kan goed uitpakken natuurlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:54 schreef ElDinosaur het volgende:
Allebei single zijn is geen reden om maar met elkaar te gaan daten.
Natuurlijk, maar het is niet alsof je maar moet gaan daten met elkaar omdat je toevallig single bent.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Kan goed uitpakken natuurlijk.
Maar als de enige reden is dat ze versierd moet worden omdat ze niet meteen aan je voeten ligt te zwijmelen.. tja
Genoeg mensen die al gaan samenwonen om maar niet single / alleen te hoeven zijn..quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het is niet alsof je maar moet gaan daten met elkaar omdat je toevallig single bent.
En dat is reden om het maar aan te raden? Er zijn ook een hoop mensen die heroïne gebruiken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Genoeg mensen die al gaan samenwonen om maar niet single / alleen te hoeven zijn..
wat een kutwijfquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Leuke match heeft me verwijderd.
Is dit het moment dat je moet gaan overanalyseren?
Opzoek naar 5% van de top mannenquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Top Picks op Tinder worden vast gesponsord? Het zijn allemaal bloedmooie vrouwen waarvan ik me serieus afvraag wat ze op de app doen.
En toch zie je dat zowel mannen als vrouwen die een lange termijn relatie zoeken allereerst op uiterlijk selecteren. Of het uiteindelijk werkt of niet is een tweede.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het voordeel als je er leuk uitziet! Denk dat niemand dat ontkent maar het leuke uiterlijk is niet het geen waarom mensen blijven als het karakter niet matcht.
Gewoon appenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:27 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Dus onze appjes zijn lekker zakelijk geworden, ze vraagt niks aan mijvind niks meer laten horen ook weer zoiets maar weet eigenlijk niet of ik een derde date wil... Maar heb ook geen andere dates in het vooruitzicht en mijn collega toont nog steeds geen interesse.
Uiterlijk is overigens een zeer plooibaar iets. Tenzij je tot de 5% hoort die echt een gare rotkop heeft, is het allemaal wel op een niveau te krijgen dat iemand je aantrekkelijk kan vinden.quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:30 schreef Kippendief het volgende:
[..]
En toch zie je dat zowel mannen als vrouwen die een lange termijn relatie zoeken allereerst op uiterlijk selecteren. Of het uiteindelijk werkt of niet is een tweede.
Dat klinkt als “ik kon niks beters verzinnen dus jij bent ook wel ok...”quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het is niet alsof je maar moet gaan daten met elkaar omdat je toevallig single bent.
Ja mooie verpakking trekt toch de aandacht?quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:30 schreef Kippendief het volgende:
[..]
En toch zie je dat zowel mannen als vrouwen die een lange termijn relatie zoeken allereerst op uiterlijk selecteren. Of het uiteindelijk werkt of niet is een tweede.
Naja dat kunnen mensen toch gewoon toegeven? Dit forum staat vol met mannen die moeite hebben om uberhaupt (veel) dates te krijgen en voor mij is het dan logisch dat ze er dan niet aantrekkelijk uitzien voor vrouwen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja mooie verpakking trekt toch de aandacht?
Ja tinder is gewoon lastiger als je wat doorsnee bent. Hoef je niet onaantrekkelijk te zijn maar e valt ook niet op. Ik geloof er niet zo in dat mensen op tinder alleen voor die ene kleine groep super aantrekkelijke gaat. Maar kan mij wel voorstellen dat het lastig kan zijn om via dit soort apps veel dates te scoren.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:26 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Naja dat kunnen mensen toch gewoon toegeven? Dit forum staat vol met mannen die moeite hebben om uberhaupt (veel) dates te krijgen en voor mij is het dan logisch dat ze er dan niet aantrekkelijk uitzien voor vrouwen.
Persoonlijk denk ik niet dat dat 5% is zoals Hexagon, maar eerder zo'n 20% die zelfs als ze veel moeite in hun uiterlijk steken geen/weinig succes zullen hebben met vrouwen. (Te kort, kaal, bruin, onsymmetrisch, geen kaaklijn, etc. allerlei dingen die je niet kunt veranderen).
Vroeger kon je dan nog vrouwen aantrekken met geld/status, maar hoeveel meer geld+status heeft een goed verdienende programmeur nou bijvoorbeeld nog in Nederland. Gelukkig is het buitenland altijd nog een optie en makkelijker dan ooit.
Ik denk dat het eerder ligt aan het feit dat men constant loopt te janken erover, wat je uiteindelijk ook weer uitstraalt op zulke apps.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja tinder is gewoon lastiger als je wat doorsnee bent. Hoef je niet onaantrekkelijk te zijn maar e valt ook niet op. Ik geloof er niet zo in dat mensen op tinder alleen voor die ene kleine groep super aantrekkelijke gaat. Maar kan mij wel voorstellen dat het lastig kan zijn om via dit soort apps veel dates te scoren.
Ja want vrouwen kunnen aan je uiterlijk zien dat je in je vrije tijd anoniem jankt op een internetforum.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder ligt aan het feit dat men constant loopt te janken erover, wat je uiteindelijk ook weer uitstraalt op zulke apps.
Nou begrijp best dat het frustrerend kan werken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder ligt aan het feit dat men constant loopt te janken erover, wat je uiteindelijk ook weer uitstraalt op zulke apps.
Zulke dingen straal je wel uit, ook als je iemand buiten tegen zou komen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:37 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Ja want vrouwen kunnen aan je uiterlijk zien dat je in je vrije tijd anoniem jankt op een internetforum.
Kan, maar dan zorg je er toch voor dat je juist verschil gaat maken door aan jezelf te werken. Wegkwijnen in zelfmedelijden wordt niemand beter van.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou begrijp best dat het frustrerend kan werken.
Ja maar soms ben je goed zoals je bent. Het is altijd makkelijk zeggen tegen iemand die niet makkelijk een leuke partner vind en zeker op apps ja je moet je zelf verbeteren. Er is zo fucking veel aanbod en de meeste hebben vast hun kwaliteiten. Soms swipe ik 40 vergelijkbare mannen achter elkaar weg bij wijze van spreken. Vast allemaal leuke, aardige lieve kerels met een baan en een dak boven hun hoofd maar allemaal het zelfde.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zulke dingen straal je wel uit, ook als je iemand buiten tegen zou komen.
En helemaal al helemaal als je gesprekken voert.
[..]
Kan, maar dan zorg je er toch voor dat je juist verschil gaat maken door aan jezelf te werken. Wegkwijnen in zelfmedelijden wordt niemand beter van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |