En waarom moet dat in dit topic? TR gemachtquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
Yo homes to Bel-Air! Will Smith werkt aan spin-off Fresh Prince of Bel-Air
Westbrook, de productiemaatschappij van Will Smith, werkt aan een nieuwe versie van The Fresh Prince of Bel-Air, de komedieserie die in de jaren 90 zijn grote doorbraak betekende. Het zou gaan om een spin-off. Meer is over het project nog niet bekend, meldt The Hollywood Reporter.
The Fresh Prince was van 1990 tot 1996 te zien bij NBC en ging over een zwarte katoenplukkende tiener uit Philadelphia die bij zijn oom en tante in Bel-Air gaat wonen. De botsing tussen de streetwise jongen en zijn rijke, pretentieuze familie leidde tot veel komische verwikkelingen. De serie werd gecoproduceerd door zanger Quincy Jones.
![]()
![]()
Hier zitten vele fansquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En waarom moet dat in dit topic? TR gemacht
Alles een spin-off of sequel, zal zoals de meeste wel tergend slecht zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
Yo homes to Bel-Air! Will Smith werkt aan spin-off Fresh Prince of Bel-Air
Westbrook, de productiemaatschappij van Will Smith, werkt aan een nieuwe versie van The Fresh Prince of Bel-Air, de komedieserie die in de jaren 90 zijn grote doorbraak betekende. Het zou gaan om een spin-off. Meer is over het project nog niet bekend, meldt The Hollywood Reporter.
The Fresh Prince was van 1990 tot 1996 te zien bij NBC en ging over een zwarte katoenplukkende tiener uit Philadelphia die bij zijn oom en tante in Bel-Air gaat wonen. De botsing tussen de streetwise jongen en zijn rijke, pretentieuze familie leidde tot veel komische verwikkelingen. De serie werd gecoproduceerd door zanger Quincy Jones.
![]()
![]()
Ontvangen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En waarom moet dat in dit topic? TR gemacht
Zag net wel wat heen en weer gaan bij zijn sprintquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:01 schreef Saekerhett het volgende:
Babel voetbalt alsof hij een drol in zijn broek heeft.
Kan alleen maar tegenvallenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
Yo homes to Bel-Air! Will Smith werkt aan spin-off Fresh Prince of Bel-Air
Westbrook, de productiemaatschappij van Will Smith, werkt aan een nieuwe versie van The Fresh Prince of Bel-Air, de komedieserie die in de jaren 90 zijn grote doorbraak betekende. Het zou gaan om een spin-off. Meer is over het project nog niet bekend, meldt The Hollywood Reporter.
The Fresh Prince was van 1990 tot 1996 te zien bij NBC en ging over een zwarte katoenplukkende tiener uit Philadelphia die bij zijn oom en tante in Bel-Air gaat wonen. De botsing tussen de streetwise jongen en zijn rijke, pretentieuze familie leidde tot veel komische verwikkelingen. De serie werd gecoproduceerd door zanger Quincy Jones.
![]()
![]()
ik quote de kennersquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
Yo homes to Bel-Air! Will Smith werkt aan spin-off Fresh Prince of Bel-Air
Westbrook, de productiemaatschappij van Will Smith, werkt aan een nieuwe versie van The Fresh Prince of Bel-Air, de komedieserie die in de jaren 90 zijn grote doorbraak betekende. Het zou gaan om een spin-off. Meer is over het project nog niet bekend, meldt The Hollywood Reporter.
The Fresh Prince was van 1990 tot 1996 te zien bij NBC en ging over een zwarte katoenplukkende tiener uit Philadelphia die bij zijn oom en tante in Bel-Air gaat wonen. De botsing tussen de streetwise jongen en zijn rijke, pretentieuze familie leidde tot veel komische verwikkelingen. De serie werd gecoproduceerd door zanger Quincy Jones.
![]()
![]()
Zorgt voor balansquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:01 schreef SamCooke het volgende:
De Roon heeft echt geen idee wat snel combinatiespel is
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie het graydon mannetje is
Precies, voor elke goede speler moet er ook een slechte in het veld staan. Toch?quote:
WK > EKquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:02 schreef fetX het volgende:
Ik begin nu een beetje ongeduldig te worden. We gaan toch godverdomme niet weer een toernooi missen.
Stijn en wimberdon zweren erbijquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dubbele 6 en oh zo goed bij Atalanta .
Ofzo
We spelen sowieso EK playoff joh door die Nations Leaguequote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:02 schreef fetX het volgende:
Ik begin nu een beetje ongeduldig te worden. We gaan toch godverdomme niet weer een toernooi missen.
Waarom doen we dit danquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We spelen sowieso EK playoff joh door die Nations League
Die mag je niet gevenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
Tijd voor een 2e gele kaart voor tijdrekken.
Een playoff kun je winnen of verliezenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We spelen sowieso EK playoff joh door die Nations League
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |