abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189371975
Yo homes to Bel-Air! Will Smith werkt aan spin-off Fresh Prince of Bel-Air
Westbrook, de productiemaatschappij van Will Smith, werkt aan een nieuwe versie van The Fresh Prince of Bel-Air, de komedieserie die in de jaren 90 zijn grote doorbraak betekende. Het zou gaan om een spin-off. Meer is over het project nog niet bekend, meldt The Hollywood Reporter.

The Fresh Prince was van 1990 tot 1996 te zien bij NBC en ging over een zwarte katoenplukkende tiener uit Philadelphia die bij zijn oom en tante in Bel-Air gaat wonen. De botsing tussen de streetwise jongen en zijn rijke, pretentieuze familie leidde tot veel komische verwikkelingen. De serie werd gecoproduceerd door zanger Quincy Jones.

_O_ _O_ _O_
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:00:34 #152
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189371977
De Baab :') :') :')
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_189371978
Babel teveel ego
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 22:00:36 #154
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189371979
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:00 schreef gniffie het volgende:
Ff aftrekken op die pass van BLind
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189371981
Unuvar en Simons erin _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:00:39 #156
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_189371982
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:59 schreef T3hTommay het volgende:

[..]

Tweede scherm, ja.
stoer 2 schermen
pi_189371989
Tijd voor een 2e gele kaart voor tijdrekken.
pi_189371990
lekker verprutsen
pi_189371994
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:00 schreef TLC het volgende:
Unuvar en Simons erin _O_
Gravenberch vergeten :')
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:01:12 #160
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_189371999
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
Yo homes to Bel-Air! Will Smith werkt aan spin-off Fresh Prince of Bel-Air
Westbrook, de productiemaatschappij van Will Smith, werkt aan een nieuwe versie van The Fresh Prince of Bel-Air, de komedieserie die in de jaren 90 zijn grote doorbraak betekende. Het zou gaan om een spin-off. Meer is over het project nog niet bekend, meldt The Hollywood Reporter.

The Fresh Prince was van 1990 tot 1996 te zien bij NBC en ging over een zwarte katoenplukkende tiener uit Philadelphia die bij zijn oom en tante in Bel-Air gaat wonen. De botsing tussen de streetwise jongen en zijn rijke, pretentieuze familie leidde tot veel komische verwikkelingen. De serie werd gecoproduceerd door zanger Quincy Jones.

_O_ _O_ _O_
En waarom moet dat in dit topic? TR gemacht
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:01:21 #161
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189372003
Roongenot
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:01:23 #162
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_189372004
Babel verneukt het elke x
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_189372007
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:01 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En waarom moet dat in dit topic? TR gemacht
Hier zitten vele fans
pi_189372009
Babel voetbalt alsof hij een drol in zijn broek heeft.
pi_189372010
De Roon met een balletje terug
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_189372011
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
Yo homes to Bel-Air! Will Smith werkt aan spin-off Fresh Prince of Bel-Air
Westbrook, de productiemaatschappij van Will Smith, werkt aan een nieuwe versie van The Fresh Prince of Bel-Air, de komedieserie die in de jaren 90 zijn grote doorbraak betekende. Het zou gaan om een spin-off. Meer is over het project nog niet bekend, meldt The Hollywood Reporter.

The Fresh Prince was van 1990 tot 1996 te zien bij NBC en ging over een zwarte katoenplukkende tiener uit Philadelphia die bij zijn oom en tante in Bel-Air gaat wonen. De botsing tussen de streetwise jongen en zijn rijke, pretentieuze familie leidde tot veel komische verwikkelingen. De serie werd gecoproduceerd door zanger Quincy Jones.

_O_ _O_ _O_
Alles een spin-off of sequel, zal zoals de meeste wel tergend slecht zijn
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 22:01:39 #167
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189372012
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:01 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En waarom moet dat in dit topic? TR gemacht
Ontvangen.

Doorgezet naar @Karina
What can change the nature of a man?
pi_189372013
De Roon heeft echt geen idee wat snel combinatiespel is
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:01:43 #169
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_189372014
#ExitKoeman
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_189372017
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:01 schreef Saekerhett het volgende:
Babel voetbalt alsof hij een drol in zijn broek heeft.
Zag net wel wat heen en weer gaan bij zijn sprint :@
pi_189372019
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
Yo homes to Bel-Air! Will Smith werkt aan spin-off Fresh Prince of Bel-Air
Westbrook, de productiemaatschappij van Will Smith, werkt aan een nieuwe versie van The Fresh Prince of Bel-Air, de komedieserie die in de jaren 90 zijn grote doorbraak betekende. Het zou gaan om een spin-off. Meer is over het project nog niet bekend, meldt The Hollywood Reporter.

The Fresh Prince was van 1990 tot 1996 te zien bij NBC en ging over een zwarte katoenplukkende tiener uit Philadelphia die bij zijn oom en tante in Bel-Air gaat wonen. De botsing tussen de streetwise jongen en zijn rijke, pretentieuze familie leidde tot veel komische verwikkelingen. De serie werd gecoproduceerd door zanger Quincy Jones.

_O_ _O_ _O_
Kan alleen maar tegenvallen
pi_189372021
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
Yo homes to Bel-Air! Will Smith werkt aan spin-off Fresh Prince of Bel-Air
Westbrook, de productiemaatschappij van Will Smith, werkt aan een nieuwe versie van The Fresh Prince of Bel-Air, de komedieserie die in de jaren 90 zijn grote doorbraak betekende. Het zou gaan om een spin-off. Meer is over het project nog niet bekend, meldt The Hollywood Reporter.

The Fresh Prince was van 1990 tot 1996 te zien bij NBC en ging over een zwarte katoenplukkende tiener uit Philadelphia die bij zijn oom en tante in Bel-Air gaat wonen. De botsing tussen de streetwise jongen en zijn rijke, pretentieuze familie leidde tot veel komische verwikkelingen. De serie werd gecoproduceerd door zanger Quincy Jones.

_O_ _O_ _O_
ik quote de kenners

@GGMM
@johannes_vermeer
@Dj_Day-V
graag op anoniem
pi_189372024
Koeman is een parodie
pi_189372025
pfffffff
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 22:02:09 #175
9859 crew  Karina
Woman
pi_189372031
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
zwarte katoenplukkende tiener
waaattt :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_189372032
Vaker schieten
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:02:13 #177
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_189372035
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:01 schreef SamCooke het volgende:
De Roon heeft echt geen idee wat snel combinatiespel is
Zorgt voor balans
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_189372037
Wissel beide backs even schele Koeman
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 22:02:23 #179
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189372041
#stamout
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189372046
Bergwijn staat wel leuk te dribbelen.
pi_189372048
koeman wacht tot het te laat is
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:02:40 #182
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_189372049
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie het graydon mannetje is
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:02:42 #183
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189372051
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:02 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Zorgt voor balans
Dubbele 6 en oh zo goed bij Atalanta .

Ofzo
RED ONS HENNIEGOD
pi_189372052
De roon er uit, alsjeblieft. Totaal onzichtbaar die gast.

Is Koeman een idioot? Je speelt al 60 minuten met dezelfde 11 spelers en je hebt nog geen kans gecreëerd.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 22:02:51 #185
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189372056
Frenkie speelt matig.
What can change the nature of a man?
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:02:54 #186
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189372057
Ik begin nu een beetje ongeduldig te worden. We gaan toch godverdomme niet weer een toernooi missen.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:02:59 #187
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_189372059
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:02 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Zorgt voor balans
Kun je nog beter Purrel Fränkel opstellen. Lekker chill.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_189372061
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:02 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Zorgt voor balans
Precies, voor elke goede speler moet er ook een slechte in het veld staan. Toch?
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_189372064
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:02 schreef fetX het volgende:
Ik begin nu een beetje ongeduldig te worden. We gaan toch godverdomme niet weer een toernooi missen.
WK > EK
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:03:14 #190
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189372068
Ga nou eens wisselen. :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:03:17 #191
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_189372070
quote:
9s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Dubbele 6 en oh zo goed bij Atalanta .

Ofzo
Stijn en wimberdon zweren erbij
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_189372071
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:02 schreef fetX het volgende:
Ik begin nu een beetje ongeduldig te worden. We gaan toch godverdomme niet weer een toernooi missen.
We spelen sowieso EK playoff joh door die Nations League
pi_189372073
Evans :r
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 22:03:44 #194
9859 crew  Karina
Woman
pi_189372075
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

We spelen sowieso EK playoff joh door die Nations League
Waarom doen we dit dan :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_189372076
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
Tijd voor een 2e gele kaart voor tijdrekken.
Die mag je niet geven
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:03:46 #196
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189372077
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:03 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Stijn en wimberdon zweren erbij
Iedereen maakt weleens een 'foutje'
RED ONS HENNIEGOD
pi_189372078
dan proberen we een rode kaart uit te lokken

PLAN B
graag op anoniem
pi_189372082
quote:
99s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Waarom doen we dit dan :')
'
Rechtstreeks ticket
pi_189372087
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

We spelen sowieso EK playoff joh door die Nations League
Een playoff kun je winnen of verliezen
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:04:22 #200
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189372092
Breng gvd wat creativiteit in.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')