abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189371811
Nederland heeft een probleem als ze deze wedstrijd niet winnen.
Zonder wrijving geen glans
pi_189371812
Wanneer komt De Ligt met een paar kek plakplaatjes?
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:55:41 #78
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_189371813
Missen we het EK als de stand zo blijft
pi_189371816
Lekker getimed wel, Dumfries.
pi_189371818
:G
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:55:51 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189371820
Leuk dat @Paxcon er was trouwens :)
What can change the nature of a man?
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:55:52 #82
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_189371821
:G
pi_189371823
mooi zo
Zonder wrijving geen glans
pi_189371824
Rood Groningen
pi_189371825
zo net een broodje kroket met mosterd op :)

ik zit weer vol. voel me net jojo :D
graag op anoniem
pi_189371826
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:55 schreef KingRadler het volgende:
Missen we het EK als de stand zo blijft
Geen idee, dagjesvolk.
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:56:00 #87
9859 crew  Karina
Woman
pi_189371827
Haha dat krijg je ervan
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_189371828
Pee cock
pi_189371829
WAT IS HET SPANNEND.
Noot noot.
pi_189371833
Alsof een keeper een tweede geel krijgt voor tijdrekken. Nog nooit gezien....
  FOK!Fotograaf donderdag 10 oktober 2019 @ 21:56:21 #91
842 Zorro
Z
pi_189371834
Erwtlul
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:56:30 #92
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_189371837
ik ben HAPPY over deze gele kaart
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_189371838
Kom eens op joh Babel.
zie email 27 oktober
pi_189371843
oeh
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:56:46 #95
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189371845
OE
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:56:47 #96
9859 crew  Karina
Woman
pi_189371846
Bijna!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  FOK!Fotograaf donderdag 10 oktober 2019 @ 21:56:54 #97
842 Zorro
Z
pi_189371851
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:56 schreef Saekerhett het volgende:
Alsof een keeper een tweede geel krijgt voor tijdrekken. Nog nooit gezien....
Tegen ajax zou ik het nog wel zien gebeuren als Kuipers fluit.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:56:58 #98
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189371853
Dumfries clown
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_189371858
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:56 schreef Szura het volgende:
Dumfries clown
?
pi_189371859
De Roon + Babel + Dumfries wisselen = winnen.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:57:18 #101
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_189371865
dumbfreeze
pi_189371866
graag op anoniem
pi_189371867
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Wat zat die weer te schuimbekken zeg.

Dit keer geen rq
Mooi he :D
pi_189371869
Zo gaan het ook tergende 90 minuten in Minsk worden zondag.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_189371873
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:56 schreef Szura het volgende:
Dumfries clown
:')
pi_189371877
VAN DE BEEK IN
MALEN IN

probleem opgelost
graag op anoniem
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:57:48 #107
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189371880
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:57 schreef TLC het volgende:
Zo gaan het ook tergende 90 minuten in Minsk worden zondag.
Ja ;(
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:57:51 #108
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189371881
Ik word hier niet vrolijk van.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:57:52 #109
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_189371882
Memphis heeft ook zo'n Memphis avond.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_189371886
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:57 schreef KingRoland het volgende:
VAN DE BEEK IN
MALEN IN

probleem opgelost
Europees kampioen alles
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:57:58 #111
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189371887
KOEMAN GRIJP IN
What can change the nature of a man?
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:58:01 #112
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_189371890
Dumbgod
pi_189371891
GA WISSELEN VARKENSKOP
pi_189371892
Scrummie wanneer levert Feyenoord wat talenten aan
graag op anoniem
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:58:05 #115
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189371894
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nederland heeft een probleem als ze deze wedstrijd niet winnen.
Als het deze stand blijft hebben ze maar 1 punt
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_189371903
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:56 schreef Szura het volgende:
Dumfries clown
Je bent zelf een Dumfries.
Noot noot.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:58:17 #117
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_189371905
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:58 schreef Wereldgozer het volgende:
GA WISSELEN VARKENSKOP
sow
pi_189371906
klootzak scrummie doe er wat aan #maasgebouw
graag op anoniem
pi_189371908
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:57 schreef KingRoland het volgende:
VAN DE BEEK IN
MALEN IN

probleem opgelost
Slotje.
Noot noot.
pi_189371910
Kutchisnall.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:58:30 #121
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189371911
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:58 schreef Wereldgozer het volgende:
GA WISSELEN VARKENSKOP
Staat een beetje interessant voor zich uit te peinzen :N
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_189371914
Chickies
pi_189371917
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:58 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Als het deze stand blijft hebben ze maar 1 punt
@analistheitinga
pi_189371920
In Rotterdam zit er ook genoeg talent.
graag op anoniem
pi_189371923
Het is dat Depay je beste aanvaller is, maar normaalgesproken was hij al in de rust vervangen
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:58:50 #126
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189371926
Ongelooflijk dat die Noord-Ieren 12 pts hebben gehaald tegen Estland en Wit Rusland
pi_189371930
Gvd haal die fucking Dumfries eruit. Tering Jantje wat is die vent slecht.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:59:01 #128
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189371933
Bus opwachten als ze niet winnen.
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:59:01 #129
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189371934
Lekker die overwinning op Duitsland verneuken hier
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189371936
Rot op met Dumfries
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:59:08 #131
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_189371939
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nederland heeft een probleem als ze deze wedstrijd niet winnen.
Graydon mannetje uitspraak :D _O-
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:59:10 #132
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_189371940
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:58 schreef T3hTommay het volgende:
Kutchisnall.
ben je darten aan het kijken?
pi_189371942
Ik weet nog steeds niet wie het graydon mannetje is
graag op anoniem
pi_189371943
Laten we hopen dat Dest voor Nederland kiest. Iedereen is beter dan Dumfries
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:59:34 #135
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_189371944
Dat label in de nek van alle oranje spelers is net als een brief van de belastingdienst.....
pi_189371945
Je mist gewoon een 10
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:59:39 #137
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_189371947
Dumb motm
pi_189371950
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:59 schreef Cattivo het volgende:
Laten we hopen dat Dest voor Nederland kiest. Iedereen is beter dan Dumfries
Oost west..
graag op anoniem
pi_189371953
ah jammer
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:59:50 #140
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189371954
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie het graydon mannetje is
ik weet het ook niet
What can change the nature of a man?
pi_189371956
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:59 schreef leolinedance het volgende:

[..]

ben je darten aan het kijken?
Tweede scherm, ja.
pi_189371957
We missen een type Malen
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:59:58 #143
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_189371959
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:59 schreef NaturalScience het volgende:
Dat label in de nek van alle oranje spelers is net als een brief van de belastingdienst.....
neuh
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:00:03 #144
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189371960
Babel. Parodie op een voetballer.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:00:06 #145
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189371962
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
We missen een type Malen
Echt :(
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_189371963
Babel wissel
zie email 27 oktober
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:00:16 #147
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_189371967
Babel :')
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:00:19 #148
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_189371968
Babel :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:00:22 #149
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_189371971
Ff aftrekken op die pass van BLind
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_189371972
Malen was weggeweest;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')