abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:54:02 #51
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189371754
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Daar geloof ik niet zoveel van ouwe dibbes
Britt Dekker zei het zelf.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_189371755
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:54:07 #53
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189371758
Ondanks die gigantische blunder van @Scrummie2.0 toch gewonnen.
What can change the nature of a man?
pi_189371759
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

In Undercover wilde ze stoute dingen met Anna Drijver doen :@
Topshow
pi_189371762
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:53 schreef T3hTommay het volgende:
Manman, Scrummie toch.
@Scrummie2.0
pi_189371763
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:53 schreef T3hTommay het volgende:
Manman, Scrummie toch.
Ja dat was een missertje. Maar ik dolde Messi helemaal de koekoek op het eind.
pi_189371767
quote:
15s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:54 schreef Perrin het volgende:

[..]

Britt Dekker zei het zelf.
Die zegt wel meer :')
pi_189371768
Babel is een beetje traag in zijn kopf?
pi_189371769
Bergwijn de enige die zijn normale niveau haalt
pi_189371771
Wedstrijd heeft een Wout Weghorst nodig.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:54:25 #61
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_189371772
Depay staat in het veld? :o
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:54:32 #62
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189371774
Nette field goal van Gini "Morten Andersen" Wijnaldum.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_189371775
We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu elke wedstrijd moeten winnen.
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:54:39 #64
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189371777
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ja dat was een missertje. Maar ik dolde Messi helemaal de koekoek op het eind.
Dat is niet zo moeilijk.
What can change the nature of a man?
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:54:41 #65
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189371779
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:54 schreef PSVCL het volgende:
Bergwijn de enige die zijn normale niveau haalt
Nou dat is niet zo best dan.
pi_189371780
-

[ Bericht 100% gewijzigd door KingRoland op 10-10-2019 21:55:07 ]
graag op anoniem
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:54:46 #67
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_189371783
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:53 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat is interlandvoetbal toch ook
Na twee mislukte kwalificaties mag je wel wat meer pit verwachten (ook van het publiek).
pi_189371784
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ja dat was een missertje. Maar ik dolde Messi helemaal de koekoek op het eind.
Dat was mooi om te zien :)
pi_189371786
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:50 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zou mokerhard doen, maar denk dat ze mij eerder neukt. Dit is een wilde hoor maat sowww
Had je cameraman moeten worden.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_189371787
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:54 schreef Coco. het volgende:

[..]

Dat is niet zo moeilijk.
Voor mij wel.
pi_189371790
oops bedoel oranje
graag op anoniem
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:55:11 #72
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189371797
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Voor mij wel.
Vooruit
What can change the nature of a man?
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:55:22 #73
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_189371800
De balans is er iig wel met de Roon. Daar ben ik blij om.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_189371801
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ja dat was een missertje. Maar ik dolde Messi helemaal de koekoek op het eind.
Wat zat die weer te schuimbekken zeg.

Dit keer geen rq
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:55:35 #75
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_189371806
Dumbfries genot
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_189371811
Nederland heeft een probleem als ze deze wedstrijd niet winnen.
Zonder wrijving geen glans
pi_189371812
Wanneer komt De Ligt met een paar kek plakplaatjes?
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:55:41 #78
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_189371813
Missen we het EK als de stand zo blijft
pi_189371816
Lekker getimed wel, Dumfries.
pi_189371818
:G
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:55:51 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189371820
Leuk dat @Paxcon er was trouwens :)
What can change the nature of a man?
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:55:52 #82
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_189371821
:G
pi_189371823
mooi zo
Zonder wrijving geen glans
pi_189371824
Rood Groningen
pi_189371825
zo net een broodje kroket met mosterd op :)

ik zit weer vol. voel me net jojo :D
graag op anoniem
pi_189371826
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:55 schreef KingRadler het volgende:
Missen we het EK als de stand zo blijft
Geen idee, dagjesvolk.
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:56:00 #87
9859 crew  Karina
Woman
pi_189371827
Haha dat krijg je ervan
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_189371828
Pee cock
pi_189371829
WAT IS HET SPANNEND.
Noot noot.
pi_189371833
Alsof een keeper een tweede geel krijgt voor tijdrekken. Nog nooit gezien....
  FOK!Fotograaf donderdag 10 oktober 2019 @ 21:56:21 #91
842 Zorro
Z
pi_189371834
Erwtlul
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:56:30 #92
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_189371837
ik ben HAPPY over deze gele kaart
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_189371838
Kom eens op joh Babel.
zie email 27 oktober
pi_189371843
oeh
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:56:46 #95
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189371845
OE
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:56:47 #96
9859 crew  Karina
Woman
pi_189371846
Bijna!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  FOK!Fotograaf donderdag 10 oktober 2019 @ 21:56:54 #97
842 Zorro
Z
pi_189371851
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:56 schreef Saekerhett het volgende:
Alsof een keeper een tweede geel krijgt voor tijdrekken. Nog nooit gezien....
Tegen ajax zou ik het nog wel zien gebeuren als Kuipers fluit.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:56:58 #98
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189371853
Dumfries clown
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_189371858
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:56 schreef Szura het volgende:
Dumfries clown
?
pi_189371859
De Roon + Babel + Dumfries wisselen = winnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')