abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:54:02 #51
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189371754
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Daar geloof ik niet zoveel van ouwe dibbes
Britt Dekker zei het zelf.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_189371755
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:54:07 #53
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189371758
Ondanks die gigantische blunder van @Scrummie2.0 toch gewonnen.
What can change the nature of a man?
pi_189371759
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

In Undercover wilde ze stoute dingen met Anna Drijver doen :@
Topshow
pi_189371762
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:53 schreef T3hTommay het volgende:
Manman, Scrummie toch.
@Scrummie2.0
pi_189371763
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:53 schreef T3hTommay het volgende:
Manman, Scrummie toch.
Ja dat was een missertje. Maar ik dolde Messi helemaal de koekoek op het eind.
pi_189371767
quote:
15s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:54 schreef Perrin het volgende:

[..]

Britt Dekker zei het zelf.
Die zegt wel meer :')
pi_189371768
Babel is een beetje traag in zijn kopf?
pi_189371769
Bergwijn de enige die zijn normale niveau haalt
pi_189371771
Wedstrijd heeft een Wout Weghorst nodig.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:54:25 #61
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_189371772
Depay staat in het veld? :o
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:54:32 #62
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189371774
Nette field goal van Gini "Morten Andersen" Wijnaldum.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_189371775
We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu elke wedstrijd moeten winnen.
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:54:39 #64
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189371777
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ja dat was een missertje. Maar ik dolde Messi helemaal de koekoek op het eind.
Dat is niet zo moeilijk.
What can change the nature of a man?
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:54:41 #65
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189371779
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:54 schreef PSVCL het volgende:
Bergwijn de enige die zijn normale niveau haalt
Nou dat is niet zo best dan.
pi_189371780
-

[ Bericht 100% gewijzigd door KingRoland op 10-10-2019 21:55:07 ]
graag op anoniem
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:54:46 #67
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_189371783
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:53 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat is interlandvoetbal toch ook
Na twee mislukte kwalificaties mag je wel wat meer pit verwachten (ook van het publiek).
pi_189371784
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ja dat was een missertje. Maar ik dolde Messi helemaal de koekoek op het eind.
Dat was mooi om te zien :)
pi_189371786
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:50 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zou mokerhard doen, maar denk dat ze mij eerder neukt. Dit is een wilde hoor maat sowww
Had je cameraman moeten worden.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_189371787
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:54 schreef Coco. het volgende:

[..]

Dat is niet zo moeilijk.
Voor mij wel.
pi_189371790
oops bedoel oranje
graag op anoniem
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:55:11 #72
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189371797
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Voor mij wel.
Vooruit
What can change the nature of a man?
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:55:22 #73
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_189371800
De balans is er iig wel met de Roon. Daar ben ik blij om.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_189371801
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ja dat was een missertje. Maar ik dolde Messi helemaal de koekoek op het eind.
Wat zat die weer te schuimbekken zeg.

Dit keer geen rq
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:55:35 #75
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_189371806
Dumbfries genot
AFCA
Qui audet adipiscitur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')