quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:09 schreef T3hTommay het volgende:
Depay kan er echt helemaal niks van.
Elk interland zijn ze er weerquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]https://www.hpdetijd.nl/2(...)meijde-man-van-2012/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Elk interland zijn ze er weer
Kleurequote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Straks dochtertje, die gaat Steke heten
Veltman maakt het verschil hè.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:12 schreef GwaiLow het volgende:
Geen Donny, geen Promes en geen Veltman. Tja ik sta er niet van te kijken dat het zo matig is
Niet op letten, Depay heeft een cult of personality-waardige status bij enkele (voornamelijk PSV-)fans hier.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:11 schreef Groby het volgende:
[..]
Watik maak gewoon een objectieve observatie van deze wedstrijd.
NOu misschien Huntelaar een keer mee laten doen .quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:12 schreef GwaiLow het volgende:
Geen Donny, geen Promes en geen Veltman. Tja ik sta er niet van te kijken dat het zo matig is
Geen Donny is idd belachelijkquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:12 schreef GwaiLow het volgende:
Geen Donny, geen Promes en geen Veltman. Tja ik sta er niet van te kijken dat het zo matig is
incaseofemergency.jpgquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
NOu misschien Huntelaar een keer mee laten doen .
Daar heb je een vrouw voor.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:12 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Maar dat hoeft helemaal niet.
Jij denkt "wat maakt het uit dat de Noord-Ieren winnen, het is in elk geval leuker als een team een paar goals maakt?"quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:12 schreef GwaiLow het volgende:
Geen Donny, geen Promes en geen Veltman. Tja ik sta er niet van te kijken dat het zo matig is
Je hebt geen kut gemist.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:13 schreef Doublepain het volgende:
Jongens ik ben er ook
Iemand korte samenvatting wat ik gemist heb? (naast de prijs van @:onlogisch zijn moeder)
Helemaal niets. Het is matiger dan een eerste helft van PSV.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:13 schreef Doublepain het volgende:
Jongens ik ben er ook
Iemand korte samenvatting wat ik gemist heb? (naast de prijs van @:onlogisch zijn moeder)
Veltman en Promes zijn inderdaad de toevoegingen die het verschil gaan makenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:12 schreef GwaiLow het volgende:
Geen Donny, geen Promes en geen Veltman. Tja ik sta er niet van te kijken dat het zo matig is
Kijk een minuutje en je hebt alles tot nu toe gezien.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:13 schreef Doublepain het volgende:
Jongens ik ben er ook
Iemand korte samenvatting wat ik gemist heb? (naast de prijs van @:onlogisch zijn moeder)
Niks, noppes, nada. Voetbal met de slappe L.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:13 schreef Doublepain het volgende:
Jongens ik ben er ook
Iemand korte samenvatting wat ik gemist heb? (naast de prijs van @:onlogisch zijn moeder)
Ierland speelt in het uittenue van Nederland en daar kan Oranje vooralsnog moeilijk mee omgaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:13 schreef Doublepain het volgende:
Jongens ik ben er ook
Iemand korte samenvatting wat ik gemist heb? (naast de prijs van @:onlogisch zijn moeder)
Tegen ons hadden ze ook vijf dagen nodig.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:13 schreef Max23 het volgende:
Ach ja, Duitsland kwam er in de 1e helft ook niet doorheen tegen de Noord-Ieren
Dit is het Nederlands elftal in een zeer belangrijke thuiswedstrijd tegen een mokerslechte tegenstander.quote:
Omdat ie zwart is.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:15 schreef Vliegbaard het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom van dijk wordt uitgefloten?
Hebben we gezien ja tegen Zweden (2004), Portugal (2006), Rusland (2008), Brazilië, Spanje (2010), Costa Rica, Argentinië (2014)...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |