quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:09 schreef T3hTommay het volgende:
Depay kan er echt helemaal niks van.
Elk interland zijn ze er weerquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]https://www.hpdetijd.nl/2(...)meijde-man-van-2012/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Elk interland zijn ze er weer
Kleurequote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Straks dochtertje, die gaat Steke heten
Veltman maakt het verschil hè.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:12 schreef GwaiLow het volgende:
Geen Donny, geen Promes en geen Veltman. Tja ik sta er niet van te kijken dat het zo matig is
Niet op letten, Depay heeft een cult of personality-waardige status bij enkele (voornamelijk PSV-)fans hier.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:11 schreef Groby het volgende:
[..]
Watik maak gewoon een objectieve observatie van deze wedstrijd.
NOu misschien Huntelaar een keer mee laten doen .quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:12 schreef GwaiLow het volgende:
Geen Donny, geen Promes en geen Veltman. Tja ik sta er niet van te kijken dat het zo matig is
Geen Donny is idd belachelijkquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:12 schreef GwaiLow het volgende:
incaseofemergency.jpgquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
NOu misschien Huntelaar een keer mee laten doen .
Daar heb je een vrouw voor.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:12 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Maar dat hoeft helemaal niet.
Jij denkt "wat maakt het uit dat de Noord-Ieren winnen, het is in elk geval leuker als een team een paar goals maakt?"quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:12 schreef GwaiLow het volgende:
Je hebt geen kut gemist.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:13 schreef Doublepain het volgende:
Jongens ik ben er ook
Iemand korte samenvatting wat ik gemist heb? (naast de prijs van @:onlogisch zijn moeder)
Helemaal niets. Het is matiger dan een eerste helft van PSV.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:13 schreef Doublepain het volgende:
Jongens ik ben er ook
Iemand korte samenvatting wat ik gemist heb? (naast de prijs van @:onlogisch zijn moeder)
Veltman en Promes zijn inderdaad de toevoegingen die het verschil gaan makenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:12 schreef GwaiLow het volgende:
Kijk een minuutje en je hebt alles tot nu toe gezien.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:13 schreef Doublepain het volgende:
Jongens ik ben er ook
Niks, noppes, nada. Voetbal met de slappe L.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:13 schreef Doublepain het volgende:
Jongens ik ben er ook
Ierland speelt in het uittenue van Nederland en daar kan Oranje vooralsnog moeilijk mee omgaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:13 schreef Doublepain het volgende:
Jongens ik ben er ook
Tegen ons hadden ze ook vijf dagen nodig.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:13 schreef Max23 het volgende:
Ach ja, Duitsland kwam er in de 1e helft ook niet doorheen tegen de Noord-Ieren
Dit is het Nederlands elftal in een zeer belangrijke thuiswedstrijd tegen een mokerslechte tegenstander.quote:
Omdat ie zwart is.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:15 schreef Vliegbaard het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom van dijk wordt uitgefloten?
Hebben we gezien ja tegen Zweden (2004), Portugal (2006), Rusland (2008), Brazilië, Spanje (2010), Costa Rica, Argentinië (2014)...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |