quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:58 schreef Zorro het volgende:
Zo, daar ben ik!
Ik wil nog even zeggen dat ik bijzonder vrolijk werd van het feit dat de Noord-Ieren bij de teamfoto mooi zoals vroeger op de hurken zaten
Niet allemaal natuurlijk, dat zou raar zijn. Alleen de voorsten. Maar toch. Daarna Nederland met dat debiele voorover hangen was een trieste aanblik, daarmee vergeleken. En anders ook trouwens.
Dat was het.
okquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
[ [url= https://www.dreamteamfc.c(...)ality=100]afbeelding[/url] ]
anticlimaxquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:05 schreef Mr.N het volgende:
Blijft het dadelijk 0-0, wat een anti-climax zou dat zijn zeg
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
[ [url= https://www.dreamteamfc.c(...)ality=100]afbeelding[/url] ]
Ach dan doen we gewoon alsof we FC Utrecht zijn, van Duitsland gewonnen kwalificatie geslaagd!!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:05 schreef Mr.N het volgende:
Blijft het dadelijk 0-0, wat een anti-climax zou dat zijn zeg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]Over lelijke shirts gesproken... met dat SBS6 logo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik plas in bekers dan hoef ik niet van mn bureau af genot #EchteFokkerquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:07 schreef Coco. het volgende:
Als er nou iemand gaat plassen dan valt er een goal.
Malenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:05 schreef Szura het volgende:
Babbel heeft nog geen bal onder controle gehad. Enter PROMESSI.
Toneelschool Padt?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:07 schreef Zorro het volgende:
Zo die keeper mag nog wel even terug naar de toneelschool.
Daarna lekker golden showerquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik plas in bekers dan hoef ik niet van mn bureau af genot #EchteFokker
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:08 schreef BorisDeLul het volgende:
Wie zijn eigenlijk de Nederlanders?
Die in het thuis- of uittenue?
Ga stofzuigen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:08 schreef BorisDeLul het volgende:
Wie zijn eigenlijk de Nederlanders?
Die in het thuis- of uittenue?
Jij hebt er verstand van ventjequote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens Grueter is dit matige voetbal de schuld van de Ieren
Het is de schuld van de dubbele 6.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens Grueter is dit matige voetbal de schuld van de Ieren
Triple 6 erinquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het is de schuld van de dubbele 6.
Gelachenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:09 schreef T3hTommay het volgende:
Depay kan er echt helemaal niks van.
Beter toch, weekje rust voor Ziyechquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:09 schreef Zipportal het volgende:
Voor deze aids is de competitie stilgelegd.
Terwijl iedereen weet dat het 666 hoort te zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het is de schuld van de dubbele 6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |