abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:05:11 #151
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189370428
Babbel heeft nog geen bal onder controle gehad :'). Enter PROMESSI.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_189370429
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:58 schreef Zorro het volgende:
Zo, daar ben ik!

Ik wil nog even zeggen dat ik bijzonder vrolijk werd van het feit dat de Noord-Ieren bij de teamfoto mooi zoals vroeger op de hurken zaten _O_
Niet allemaal natuurlijk, dat zou raar zijn. Alleen de voorsten. Maar toch. Daarna Nederland met dat debiele voorover hangen was een trieste aanblik, daarmee vergeleken. En anders ook trouwens.

Dat was het.
pi_189370430
Blijft het dadelijk 0-0, wat een anti-climax zou dat zijn zeg :')
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:05:29 #154
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189370433
What can change the nature of a man?
  Forum Admin donderdag 10 oktober 2019 @ 21:05:33 #155
35723 crew  GGMM
pi_189370435
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:05 schreef Mr.N het volgende:
Blijft het dadelijk 0-0, wat een anti-climax zou dat zijn zeg :')
anticlimax
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  FOK!Fotograaf donderdag 10 oktober 2019 @ 21:05:37 #156
842 Zorro
Z
pi_189370436
quote:
Hier gaat iets mis
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:05:41 #157
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_189370437
Bizar hoe slecht Babel is.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:05:49 #158
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_189370443
Volgens mij heeft Babel ook verband om z'n voeten.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_189370444
Tijd voor Malen en vd Beek
It’s coming home
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:05:52 #160
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_189370445
Ik krijg flashbacks naar Nederland-IJsland
Graag op anoniem
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:05:52 #161
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189370451
Minuut weer verloren...
pi_189370453
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:05 schreef Mr.N het volgende:
Blijft het dadelijk 0-0, wat een anti-climax zou dat zijn zeg :')
Ach dan doen we gewoon alsof we FC Utrecht zijn, van Duitsland gewonnen kwalificatie geslaagd!! :)
pi_189370454
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:05 schreef Slobeend het volgende:
Blind is geen linksback.
Jij ook niet
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:06:15 #165
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189370455
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:05 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
pi_189370457
Domfries.
pi_189370464
Dumfries in actie

Overtreding
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:07:12 #168
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189370480
Als er nou iemand gaat plassen dan valt er een goal.
What can change the nature of a man?
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:07:14 #169
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189370482
Mensonterend.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:07:20 #170
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189370484
Jaaaaaa HUPHOLLANDHUP
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_189370488
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:07:38 #172
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_189370494
quote:
9s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over lelijke shirts gesproken... met dat SBS6 logo.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_189370495
quote:
8s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Dumfries in actie

Overtreding
Over 7 dagen ontvangt hij een note.

Post afgehandeld.
pi_189370499
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:07 schreef Coco. het volgende:
Als er nou iemand gaat plassen dan valt er een goal.
Ik plas in bekers dan hoef ik niet van mn bureau af genot #EchteFokker
  FOK!Fotograaf donderdag 10 oktober 2019 @ 21:07:51 #175
842 Zorro
Z
pi_189370502
Zo die keeper mag nog wel even terug naar de toneelschool.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:07:51 #176
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189370503
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:07 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
BROEZ’N
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_189370504
Babel eruit voor Malen.
De Roon eruit voor Van de Beek.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:08:02 #178
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_189370507
Nog helemaal niks gecreëerd :{
pi_189370508
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:05 schreef Szura het volgende:
Babbel heeft nog geen bal onder controle gehad :'). Enter PROMESSI.
Malen
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:08:08 #180
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189370510
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:07 schreef Zorro het volgende:
Zo die keeper mag nog wel even terug naar de toneelschool.
Toneelschool Padt?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:08:10 #181
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_189370511
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog helemaal niks gecreëerd :{
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:08:21 #182
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_189370517
Wie zijn eigenlijk de Nederlanders? :?

Die in het thuis- of uittenue? :?
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:08:23 #183
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_189370518
Dat orkest mogEn ze afschieten
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_189370522
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog helemaal niks gecreëerd :{
Las gecremeerd.
pi_189370524
quote:
9s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik plas in bekers dan hoef ik niet van mn bureau af genot #EchteFokker
Daarna lekker golden shower
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:08:37 #186
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_189370525
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:08 schreef Smoofie het volgende:
Dat orkest mogEn ze afschieten
ja
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_189370528
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:08 schreef BorisDeLul het volgende:
Wie zijn eigenlijk de Nederlanders? :?

Die in het thuis- of uittenue? :?
:?
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:08:42 #188
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189370529
Volgens Grueter is dit matige voetbal de schuld van de Ieren
RED ONS HENNIEGOD
  Forum Admin donderdag 10 oktober 2019 @ 21:08:43 #189
35723 crew  GGMM
pi_189370530
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:08 schreef BorisDeLul het volgende:
Wie zijn eigenlijk de Nederlanders? :?

Die in het thuis- of uittenue? :?
Ga stofzuigen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:09:00 #190
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189370537
Goh, De Roon blijkt totaal nutteloos tegen de massaal verdedigende Noord-Ieren. Wie had dat nou gedacht
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:09:02 #191
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189370538
Tijd om te zappen naar dartsen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_189370540
quote:
9s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens Grueter is dit matige voetbal de schuld van de Ieren
Jij hebt er verstand van ventje
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:09:08 #193
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189370541
quote:
9s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens Grueter is dit matige voetbal de schuld van de Ieren
Het is de schuld van de dubbele 6.
What can change the nature of a man?
pi_189370546
Depay kan er echt helemaal niks van.
pi_189370547
Voor deze aids is de competitie stilgelegd.
pi_189370549
Depay speelt smerig slecht
It’s coming home
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:09:32 #197
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189370551
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:09 schreef Coco. het volgende:

[..]

Het is de schuld van de dubbele 6.
Triple 6 erin
RED ONS HENNIEGOD
pi_189370553
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:09 schreef T3hTommay het volgende:
Depay kan er echt helemaal niks van.
Gelachen
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:09:41 #199
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189370555
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:09 schreef Zipportal het volgende:
Voor deze aids is de competitie stilgelegd.
Beter toch, weekje rust voor Ziyech
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  FOK!Fotograaf donderdag 10 oktober 2019 @ 21:09:53 #200
842 Zorro
Z
pi_189370561
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:09 schreef Coco. het volgende:

[..]

Het is de schuld van de dubbele 6.
Terwijl iedereen weet dat het 666 hoort te zijn
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')