abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189370350
Frenkie krijgt nog wel een rotschop als ie zo door blijft solliciteren.
pi_189370352
Waarom schieten ze steeds de bal uit?
pi_189370353
Ik krijg bijna medelijden met @bianconeri
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:02:01 #128
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189370354
Tijd voor Donny
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:02:16 #129
9859 crew  Karina
Woman
pi_189370359
Heet die ene Ier nou Dallas? Wat een baas.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:02:16 #130
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_189370360
Zijn ze al begonnen of is dit nog de warming-up.
Graag op anoniem
  FOK!Fotograaf donderdag 10 oktober 2019 @ 21:02:21 #131
842 Zorro
Z
pi_189370364
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom schieten ze steeds de bal uit?
WK rugby gekeken.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:02:29 #132
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189370368
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:02 schreef Twiitch het volgende:
Zijn ze al begonnen of is dit nog de warming-up.
:D
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_189370370
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik krijg bijna medelijden met @:bianconeri
Is die voor Italië?
pi_189370375
Lewagod heeft er al 2 gemaakt in een kwartier
pi_189370377
Even serieus: wat meer kabaal bij het tijdrekken zou prima zijn.
pi_189370380
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lewagod heeft er al 2 gemaakt in een kwartier
Mot hij weten
pi_189370386
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:02 schreef Nober het volgende:

[..]

Is die voor Italië?
Juve fan en Ajax/de Ligt hater
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:03:46 #138
9859 crew  Karina
Woman
pi_189370395
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:03 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Juve fan en Ajax/de Ligt hater
Dat weet hij best wel :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:03:47 #139
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189370398
Prachtig hoe Frenkie De Roon negeert
RED ONS HENNIEGOD
pi_189370399
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:03 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Juve fan en Ajax/de Ligt hater
Op de brandstapel ermee
pi_189370400
jongens dit is niet best.
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:03:52 #142
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_189370402
Niks aan de hand, dit is de eerste helft nog maar :)
pi_189370407
Dumfries wordt door echt iedereen overgeslagen. Vast aangegeven nog harde voeten te hebben
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:04:27 #144
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_189370411
Dit team heeft een derde 6 nodig
AFCA
Qui audet adipiscitur
  FOK!Fotograaf donderdag 10 oktober 2019 @ 21:04:27 #145
842 Zorro
Z
pi_189370412
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:03 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Juve fan en Ajax/de Ligt hater
Als Juve fan word je vanzelf een De Ligt hater.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:04:31 #146
9859 crew  Karina
Woman
pi_189370414
Wat slordig en zenuwachtig de hele tijd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_189370415
quote:
99s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat weet hij best wel :D
Juve fan weet ik wel maar verder niks. De Ligt zal 'm wel te duur zijn geweest voor zijn clubje.
pi_189370418
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dumfries wordt door echt iedereen overgeslagen. Vast aangegeven nog harde voeten te hebben
Geen kip gegeten
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:04:55 #149
9859 crew  Karina
Woman
pi_189370422
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:04 schreef Nober het volgende:

[..]

Juve fan weet ik wel maar verder niks. De Ligt zal 'm wel te duur zijn geweest voor zijn clubje.
OK ik dacht dat je dat wel wist.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_189370425
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dumfries wordt door echt iedereen overgeslagen. Vast aangegeven nog harde voeten te hebben
Dan heeft Dumb weer lopen jatten uit de kantine.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:05:11 #151
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189370428
Babbel heeft nog geen bal onder controle gehad :'). Enter PROMESSI.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_189370429
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:58 schreef Zorro het volgende:
Zo, daar ben ik!

Ik wil nog even zeggen dat ik bijzonder vrolijk werd van het feit dat de Noord-Ieren bij de teamfoto mooi zoals vroeger op de hurken zaten _O_
Niet allemaal natuurlijk, dat zou raar zijn. Alleen de voorsten. Maar toch. Daarna Nederland met dat debiele voorover hangen was een trieste aanblik, daarmee vergeleken. En anders ook trouwens.

Dat was het.
pi_189370430
Blijft het dadelijk 0-0, wat een anti-climax zou dat zijn zeg :')
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:05:29 #154
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_189370433
What can change the nature of a man?
  Forum Admin donderdag 10 oktober 2019 @ 21:05:33 #155
35723 crew  GGMM
pi_189370435
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:05 schreef Mr.N het volgende:
Blijft het dadelijk 0-0, wat een anti-climax zou dat zijn zeg :')
anticlimax
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')