WK rugby gekeken.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom schieten ze steeds de bal uit?
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:02 schreef Twiitch het volgende:
Zijn ze al begonnen of is dit nog de warming-up.
Is die voor Italië?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik krijg bijna medelijden met @:bianconeri
Mot hij wetenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lewagod heeft er al 2 gemaakt in een kwartier
Dat weet hij best welquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Juve fan en Ajax/de Ligt hater
Op de brandstapel ermeequote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Juve fan en Ajax/de Ligt hater
Als Juve fan word je vanzelf een De Ligt hater.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Juve fan en Ajax/de Ligt hater
Juve fan weet ik wel maar verder niks. De Ligt zal 'm wel te duur zijn geweest voor zijn clubje.quote:
Geen kip gegetenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dumfries wordt door echt iedereen overgeslagen. Vast aangegeven nog harde voeten te hebben
OK ik dacht dat je dat wel wist.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Juve fan weet ik wel maar verder niks. De Ligt zal 'm wel te duur zijn geweest voor zijn clubje.
Dan heeft Dumb weer lopen jatten uit de kantine.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dumfries wordt door echt iedereen overgeslagen. Vast aangegeven nog harde voeten te hebben
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:58 schreef Zorro het volgende:
Zo, daar ben ik!
Ik wil nog even zeggen dat ik bijzonder vrolijk werd van het feit dat de Noord-Ieren bij de teamfoto mooi zoals vroeger op de hurken zaten
Niet allemaal natuurlijk, dat zou raar zijn. Alleen de voorsten. Maar toch. Daarna Nederland met dat debiele voorover hangen was een trieste aanblik, daarmee vergeleken. En anders ook trouwens.
Dat was het.
okquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
[ [url= https://www.dreamteamfc.c(...)ality=100]afbeelding[/url] ]
anticlimaxquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:05 schreef Mr.N het volgende:
Blijft het dadelijk 0-0, wat een anti-climax zou dat zijn zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |