Malenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:05 schreef Szura het volgende:
Babbel heeft nog geen bal onder controle gehad. Enter PROMESSI.
Toneelschool Padt?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:07 schreef Zorro het volgende:
Zo die keeper mag nog wel even terug naar de toneelschool.
Daarna lekker golden showerquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik plas in bekers dan hoef ik niet van mn bureau af genot #EchteFokker
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:08 schreef BorisDeLul het volgende:
Wie zijn eigenlijk de Nederlanders?
Die in het thuis- of uittenue?
Ga stofzuigen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:08 schreef BorisDeLul het volgende:
Wie zijn eigenlijk de Nederlanders?
Die in het thuis- of uittenue?
Jij hebt er verstand van ventjequote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens Grueter is dit matige voetbal de schuld van de Ieren
Het is de schuld van de dubbele 6.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens Grueter is dit matige voetbal de schuld van de Ieren
Triple 6 erinquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het is de schuld van de dubbele 6.
Gelachenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:09 schreef T3hTommay het volgende:
Depay kan er echt helemaal niks van.
Beter toch, weekje rust voor Ziyechquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:09 schreef Zipportal het volgende:
Voor deze aids is de competitie stilgelegd.
Terwijl iedereen weet dat het 666 hoort te zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het is de schuld van de dubbele 6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |