Al sinds vorige week woensdag!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Is je koffievent weer 2 dagen weg ofzo?
MCMeh ja.quote:
Ik ben ook rotklusjes aan het doen. Vandaar de Fok!breakquote:Op donderdag 10 oktober 2019 10:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Al sinds vorige week woensdag!
Heb gewoon geen zin in alle rotklusjes die ik te lang heb laten leggen.
[..]
MCMeh ja.
Ik had net welquote:Op donderdag 10 oktober 2019 10:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben ook rotklusjes aan het doen. Vandaar de Fok!break![]()
Van het weekend maar weer eens wat maken. Zal ik nutellacupcakes maken of pindakaasbrownies? Er moeten dan ook van die dunne krakelingen op, maar die heb ik nog niet kunnen vinden.quote:
Oh dat klinkt niet goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 10:36 schreef Allures het volgende:
Ja maar ik heb het niet dus dat
En ben eigenlijk ook zo misselijk dat ik het niet hoef
Sterkte in deze zware tijdquote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb hoofdpijn en weet niet zo goed waardoor het komt. Gok het weer of weer de kachel aan. Maar voor beide is er niet echt een alternatief
Uitdroging, even snel half litertje koud water en klaarquote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb hoofdpijn en weet niet zo goed waardoor het komt. Gok het weer of weer de kachel aan. Maar voor beide is er niet echt een alternatief
Zou ze te weinig thee hebben gedronkenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uitdroging, even snel half litertje koud water en klaar.
Thee droogt ook uitquote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou ze te weinig thee hebben gedronken
Onmogelijkquote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou ze te weinig thee hebben gedronken
Gekleurd water dus?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen thee met cafeine als het goed is.. Je hebt ook thee zonder
Kruidentheequote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen thee met cafeine als het goed is.. Je hebt ook thee zonder
Heerlijk! Drink jij toch ook in het weekendquote:
Bijna hetzelfde iddquote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heerlijk! Drink jij toch ook in het weekend![]()
Hoe was je weekend? Weer helemaal bijgekomen/beter?
An apple a day keeps the doctor awayquote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde idd.
Weekend was nog ziekigjes, niet veel gedaan, nu wel weer in orde, tnx.
Nepper. Zonder Italiaanse bol geen Vinnnie. En Kroketdag was gisteren.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Lunchcafe, tomatensoep, brood met kroket en half broodje gezond.
#Vinniemode off
Oh ja kut.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nepper. Zonder Italiaanse bol geen Vinnnie. En Kroketdag was gisteren.
Yv!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nepper. Zonder Italiaanse bol geen Vinnnie. En Kroketdag was gisteren.
IK MIS JE NU AL!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was een mooie tijdLowlands, meets, op andermans huisvee passen
Aan het lijnen?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:42 schreef Chia het volgende:
Ik had een pistoletje tomatentartaar met avocado.
Gewoon kopen. Dat leer je wel. Komt goed. Als je er eentje weet weet je ze allemaal. Min of meer. PS4 games zijn erg goedkoop tegenwoordig.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook gamen maar heb er het geduld niet voor om die besturing te lerenZou wel een PS4 willen. Of een Switch.
oh dat klinkt lekkerquote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:42 schreef Chia het volgende:
Ik had een pistoletje tomatentartaar met avocado.
Bedoelde je. 'Ik leer je dat wel'quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon kopen. Dat leer je wel. Komt goed. Als je er eentje weet weet je ze allemaal. Min of meer. PS4 games zijn erg goedkoop tegenwoordig.
Maar al die toetsenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon kopen. Dat leer je wel. Komt goed. Als je er eentje weet weet je ze allemaal. Min of meer. PS4 games zijn erg goedkoop tegenwoordig.
Je wilt echt niet met mij gamenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedoelde je. 'Ik leer je dat wel'
Net als in die films waar ze dan gaan biljarten![]()
Dan koop je een xbox controller 2dehands, sluit aan op je laptop en je kan een beetje oefenen ermeequote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar al die toetsenBij de Wii hoefde je alleen te zwiepen en te zwaaien.
Koop een oude Atari.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik nog staan hierquote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
Koop een oude Atari.
[ afbeelding ]
Zoveel knoppen heeft de Switch niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedoelde je. 'Ik leer je dat wel'
Net als in die films waar ze dan gaan biljarten![]()
JE KAN HET!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toevallig, dit heb ik onlangs gedaan. Of nou ja, vriend had die controller nog en nu speel ik een Nintendo switch spel op de pc.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan koop je een xbox controller 2dehands, sluit aan op je laptop en je kan een beetje oefenen ermee.
Ik ook maar ik mis wel de kabel om hem op een tv aan te sluiten.quote:
Ik heb converters liggen om de landingsmodule van de Apollo 12 aan te sluiten op een 8K TVquote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ook maar ik mis wel de kabel om hem op een tv aan te sluiten.
Al verwacht ik niet dat ik nog veel kan zien va die pixels
Ik weet dat je een grapje maakt.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb converters liggen om de landingsmodule van de Apollo 12 aan te sluiten op een 8K TV.
Geinig, maar ik heb wel dingen die ik geinig vind en nooit meer aanraak genoegquote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet dat je een grapje maakt.
Maar ik wil dit ding zo graag.
https://opendsky.com
Ja dat is het een beetje he.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geinig, maar ik heb wel dingen die ik geinig vind en nooit meer aanraak genoeg.
whahaquote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)/heads_up_childfree/
Lolquote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Die overtuigingquote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen geluid op t werkquote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Getver. Gecondoleerd.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 14:22 schreef DrMarten het volgende:
De dag wordt er niet beter op. Vanacht goeie kennis overleden, dus net even bij die kinderen la gs geweest om te condoleren. Nu weer aan het werk en weer ict gedoe.
Ik had beter in bed kunnen blijven liggen vanochtend
Thx. Zat er wel aan te komen, maar ging wel snel. Maar blijft raar als iemand die je bijna je hele leven gekend hebt overlijdt. Ben samen met die kinderen opgegroeid. Was dasr kind aan huis vroeger en nog steeds bevriend met de zoon. Dus wel goed om direct even langs te gaan.quote:
Ai, gecondoleerd. Netjes dat je langs de kinderen bent gedaan, zwaar op zo'n moment.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 14:22 schreef DrMarten het volgende:
De dag wordt er niet beter op. Vanacht goeie kennis overleden, dus net even bij die kinderen la gs geweest om te condoleren. Nu weer aan het werk en weer ict gedoe.
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had geen zin om een theezakje te pakken, dus ik drink gewoon heet water.
Laat je collega t hete water anders ff teabaggen!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had geen zin om een theezakje te pakken, dus ik drink gewoon heet water.
Ik ookquote:
Terwijl je zo'n skinny ventje bentquote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook
Ik kan me letterlijk he-le-maal volproppen met 1,5 bord avond eten... en dan 10 minuten later denken "Oeh, chips!". Het houdt gewoon niet op, als ik op de bank zit. Of t dan honger, trek, gewoonte of verveling is, geen idee. Ik kan al-tijd eten.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 10 oktober 2019 14:22 schreef DrMarten het volgende:
Al die toetsen? 4 aan de voorkant, 4 aan de zijkant, en 2 sticks. Valt mee.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |