Terecht.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tyf even op bij het vorige deel.
TR meegepakt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tyf even op bij het vorige deel.
TR meegepakt.
Godverdomme, ik dacht nog niemand zal zo flauw zijn, maar jij doet het dus gewoon toch.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet je hem gaan zoeken.
Dikke loser.quote:
Dit noem isquote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit noem is nou melodramatisch media-geneuzel. Alsof in Feyenoord stappen direct einde carrière is. Er zijn ook gewoon redelijk capabele mensen die bij Sparta, NEC of zelfs Twente aan de bak gaan.
Men schetst het afgelopen jaar in de media een beeld alsof Feyenoord pure kanker is waar je zo ver mogelijk vandaan moet blijven. Nergens op gebaseerd.
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit noem is![]()
@:Caland
@:GGMM
@:maxi-mus
Interessant. Ik haal er even een expert bij op het gebied van Goddelijke brood (of tosti) combinaties.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet een plak roomkaas op een bedje van witbrood met ketchup.
#gourmand
Zolang je je boeken maar hebt gekaft.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Kantine heeft bij ons alleen op woensdag geen kroketten
Uh okequote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zolang je je boeken maar hebt gekaft.
Radio538quote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Althans, dat zeiden ze op radio 538 vanmorgen.
Om hem alvast gerust te stellen: ik had het dus ook maar heb er nu geen last meer van. Je hersenen wennen er blijkbaar aan.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik vroeg me af of je nog vlekken ziet.
Zijn er serieus nog mensen die naar de radio luisteren?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Althans, dat zeiden ze op radio 538 vanmorgen.
Had ik het tegen jou?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Om hem alvast gerust te stellen: ik had het dus ook maar heb er nu geen last meer van. Je hersenen wennen er blijkbaar aan.
Stond gewoon op in de auto man. Hij pakte spotify niet, dus bij gebrek aan beter.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn er serieus nog mensen die naar de radio luisteren?![]()
Worden er ook nog plaatjes aangevraagd enzo? Of is het alleen maar dom gelach van Edwin Evers of soortgelijke types?
Ja, maar zoals Karina zegt minder last van.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik vroeg me af of je nog vlekken ziet.
Prima poes.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar ik zag het toevallig dus ik dacht ik bemoei me er gewoon even mee
Oké, bedankt.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar zoals Karina zegt minder last van.
Bemoei je met je eigen zaken, Benny.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stuur hem dan een PM als je niet wil dat iemand anders erop reageert.
hey karinaquote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow leuk joh! Ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik zie dat ze tegen Flyers moeten, topwedstrijd wel. Komende zaterdag speelt Amsterdam maar helaas heb ik dan NET een verjaardagquote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hey karina
ik ga deze maand naar de ijshockey hier in tilburg
ik ben erg benieuwd!
TrappersGODENquote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hey karina
ik ga deze maand naar de ijshockey hier in tilburg
ik ben erg benieuwd!
maar hoe komt dat, die vlekken?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Weten ze niet, kan zomaar ontstaan. Het zijn hele kleine deeltjes die in je oog 'rondzwemmen'.quote:
Dit is het tweede team he. Eerste speelt in Duitsland.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TrappersGODEN
Helemaal niks mis mee.
Ik weet dat het eerste team in de Duitse competitie meespeelt. De thuiswedstrijden worden gewoon in Tilburg afgewerkt tegen de Duitse teams. Ik neem aan dat @aTypisch gewoon naar het eerste gaat kijken.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is het tweede team he. Eerste speelt in Duitsland.
ook?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zijn hele kleine deeltjes die in je oog 'rondzwemmen'.
Ik zag dat het tweede team dit weekend tegen flyers speelt dus ik dacht eigenlijk dat hij daar naartoe gaat. Maar wat jij zegt kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet dat het eerste team in de Duitse competitie meespeelt. De thuiswedstrijden worden gewoon in Tilburg afgewerkt tegen de Duitse teams. Ik neem aan dat @:atypisch gewoon naar het eerste gaat kijken.
hahaquote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
oog?![]()
@:onlogisch
@:jancees
@:knutdeijsbeer
@:elan
@:ggmm
@:wereldgozer
@:zipportal
HOW DARE YOUquote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb zojuist een activist uitgescholden (op FOK!, niet in het echte leven, zo stoer ben ik niet).
leuk zegquote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb zojuist een activist uitgescholden (op FOK!, niet in het echte leven, zo stoer ben ik niet).
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter blijf je van mijn posts af.
Ja, hilarisch.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]ik moest een beetje lachen toen ik dat deed.
Wat heb jij gesnoven joh?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
NWS / [CENTRAAL] Klimaatprotesten Extinction Rebellion
oe ik ben bang nu! heb hem gelezenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, hilarisch.
TR voor meegepakt.
doe eens lief tegen karina, schavuitquote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, hilarisch.
TR voor meegepakt.
Haha ja die heb ik nog.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:46 schreef aTypisch het volgende:
@:karina heb je die toyboy van de foks nog?
20e weer marathon en nog is die amstelveenseweg niet klaarquote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is het tweede team he. Eerste speelt in Duitsland.
Ja dat zat ik ook al te denken, waar moeten die marathonners nou lopen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
20e weer marathon en nog is die amstelveenseweg niet klaar
Scrummie scrummie scrummie.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
nee, ik loop daar net niet langs, wel leuk maar ik neem aan dat ze het wel weghalenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zat ik ook al te denken, waar moeten die marathonners nou lopen.
Heb jij dit gezien?
https://www.parool.nl/ams(...)ch-stadion~b1710df9/
Ben er niet langsgekomen afgelopen dagen dus ik heb het nog niet gezien.
ScrummieGodquote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ken ik niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik moet nu denken aan de film Beetlejuice.
Nee bedanktquote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Aanrader! Geweldige film. Wel wat oud.
Jaaaaa! Vrijdag gelijk kijken.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt
Vrijdag de breaking bad film!
Oe waar te zien? Die ga ik iig kijken.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt
Vrijdag de breaking bad film!
Netflix uiteraard.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe waar te zien? Die ga ik iig kijken.
Dat lijkt me vrij lastig als je niet weet waar het te zien is.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe waar te zien? Die ga ik iig kijken.
Daarom vraag ik het dan weet ik het toch! en ik heb geen netflixquote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij lastig als je niet weet waar het te zien is.
Het eindigde met dat Tommy verkozen werd tot een lid van de regering.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:14 schreef Caland het volgende:
Ik wil peaky blinders gaan kijken maar vind het altijd zo kut om dan bij het vorige seizoen te beginnen omdat ik alles vergeten ben godverdomme kutzooi
Ja nou ik wil Mr Robot gaan kijken maar geen flauw idee waar het over ging en het is allemaal al zo vaag.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:14 schreef Caland het volgende:
Ik wil peaky blinders gaan kijken maar vind het altijd zo kut om dan bij het vorige seizoen te beginnen omdat ik alles vergeten ben godverdomme kutzooi
GGMM heeft wel plek op de bank.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het dan weet ik het toch! en ik heb geen netflix
Over een robot.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nou ik wil Mr Robot gaan kijken maar geen flauw idee waar het over ging en het is allemaal al zo vaag.
Beetje chillen met Rene. Gezellig.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
GGMM heeft wel plek op de bank.
Dat lijkt me inderdaad kut, een serie moeten kijken terwijl je IQ heel laag is.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:14 schreef Caland het volgende:
Wtf.quote:
Dat is het zeker!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad kut, een serie moeten kijken terwijl je IQ heel laag is.
Hallo waardeloze user.quote:
Nee met verhuizen heb ik ze ingevroren om ze zo makkelijk te kunnen vervoeren, maar toen ik ze ontdooide waren ze opeens dood.quote:
Daar geloof ik dus geen reet van he.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee met verhuizen heb ik ze ingevroren om ze zo makkelijk te kunnen vervoeren, maar toen ik ze ontdooide waren ze opeens dood.
Verhuisstress denk ik.
Sociopaat.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee met verhuizen heb ik ze ingevroren om ze zo makkelijk te kunnen vervoeren, maar toen ik ze ontdooide waren ze opeens dood.
Verhuisstress denk ik.
Wat denk jij dat de reden was dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus geen reet van he.
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Weten ze niet, kan zomaar ontstaan. Het zijn hele kleine deeltjes die in je oog 'rondzwemmen'.
OK dus hij leeft nog wel, ik schrok alquote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja klopt idd. Alleen die columns lees ik nooit.
Oh, ik dacht dat Alfie Solomons dood ging.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het eindigde met dat Tommy verkozen werd tot een lid van de regering.
Die zijn ook niet zo heel goed.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja klopt idd. Alleen die columns lees ik nooit.
Ik las af en toe een stukje, maar ik kwam er echt niet doorheen.quote:
Je kan ze gewoon niet vinden.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las af en toe een stukje, maar ik kwam er echt niet doorheen.
Ik dacht ik kijk even voor de grap maar ik zie sowieso geen columns meer staan. Of ik kan ze gewoon niet vinden.
Klim in de pen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:29 schreef Karina het volgende:
[..]
WTF is er niemand anders die columns schrijft
die van Youp lees ik wel op zaterdag, dan heb je het wel gehad, zit niet op de tegeltjeswijsheden van Tong te wachtenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het niet. Maar tig columns van 1 persoon vind ik echt raar staan hoor.
Alsof Banny zich nog druk maakt op de inhoud @Bannyquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het niet. Maar tig columns van 1 persoon vind ik echt raar staan hoor.
Ik heb me even ingelezen over deze hele rel en waar dit nou eigenlijk over gaat. (Anders ben ik toch maar aan het werk)quote:
Nee zeker niet. En al helemaal niet 10x hetzelfde.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
die van Youp lees ik wel op zaterdag, dan heb je het wel gehad, zit niet op de tegeltjeswijsheden van Tong te wachten
Nee zeker niet. En al helemaal niet 10x hetzelfde.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
die van Youp lees ik wel op zaterdag, dan heb je het wel gehad, zit niet op de tegeltjeswijsheden van Tong te wachten
Je moederquote:Op woensdag 9 oktober 2019 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, lol. Flikkertje.
@:doublepain
Mattie van mij draagt lenzen en een fake brilquote:Op woensdag 9 oktober 2019 16:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mensen die een bril als modeaccessoire dragen moeten dood.
Schiet 'em kogel door z'n harses dan.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 16:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mattie van mij draagt lenzen en een fake bril
maakt het er niet mooi op helaas voor hem. Dat jasje zou ik misschien nog wel aandoen, misschien.quote:
Nou nou nou.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 16:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Schiet 'em kogel door z'n harses dan.
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 16:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mattie van mij draagt lenzen en een fake bril
JAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:22 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:charlotte3 @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard
[warning] FAQ:
MAAR DEZE HAD JE VANMORGEN TOCH AL GEPOST??
NEE, DIT IS WEER EEN NIEUWE!!![]()
![]()
[/warning]
Gehaktballen met weet ik het.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Hoezo is het 22,6 graden bij hem in huis? Bizar warm.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:22 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:charlotte3 @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard
[warning] FAQ:
MAAR DEZE HAD JE VANMORGEN TOCH AL GEPOST??
NEE, DIT IS WEER EEN NIEUWE!!![]()
![]()
[/warning]
Hij is Bosnisch, denk dat er dan een nieuwe Balkan oorlog komtquote:Op woensdag 9 oktober 2019 16:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Schiet 'em kogel door z'n harses dan.
Genotquote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.macrumors.com(...)dset-launch-q2-2020/
@:Doublepain
HYPE
twitter:LarsSmit_ twitterde op dinsdag 10-09-2019 om 23:01:41Kaart van de Nederlandse Eredivisieclubs in een Spaans tijdschrift. Schitterend stukje topografie. @SuperVakF mag zich melden in Gouda. VVV is naar Nijmegen gekomen en de bootcombi krijgt een nieuwe dimensie met AZ en Groningen. https://t.co/frBt50joJO reageer retweet
Mooi ook hoe hij op 3:30 heel enthousiast 'ja, nu gaat hij dus...' zegt totdat hij realiseert dat het juist warmer is gewordenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo is het 22,6 graden bij hem in huis? Bizar warm.
"Thermometer klopt niet"
Mooi moment als de temperatuur oploopt
Compleet debiel om het met een dergelijke thermometer te meten natuurlijk
@Koffieplanterquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:00 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]twitter:LarsSmit_ twitterde op dinsdag 10-09-2019 om 23:01:41Kaart van de Nederlandse Eredivisieclubs in een Spaans tijdschrift. Schitterend stukje topografie. @:SuperVakF mag zich melden in Gouda. VVV is naar Nijmegen gekomen en de bootcombi krijgt een nieuwe dimensie met AZ en Groningen. https://t.co/frBt50joJO reageer retweet
WAALWIJKEDquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:00 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]twitter:LarsSmit_ twitterde op dinsdag 10-09-2019 om 23:01:41Kaart van de Nederlandse Eredivisieclubs in een Spaans tijdschrift. Schitterend stukje topografie. @:SuperVakF mag zich melden in Gouda. VVV is naar Nijmegen gekomen en de bootcombi krijgt een nieuwe dimensie met AZ en Groningen. https://t.co/frBt50joJO reageer retweet
RENNEN IN MN EIGEN STADquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:00 schreef PicoMMP het volgende:
Heb je nou peaky blinders al binnen gehaald? Nog meer info nodig over laatste seizoen?quote:
O shit.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 18:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is Bosnisch, denk dat er dan een nieuwe Balkan oorlog komt
Hoezo binnengehaald, heb gewoon netflix. Ben geen schooier.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je nou peaky blinders al binnen gehaald? Nog meer info nodig over laatste seizoen?
@:scrummie2.0 en ik helpen je graag.
ik heb ook netflixquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo binnengehaald, heb gewoon netflix. Ben geen schooier.
Broodjes visburger opquote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Ik kon het al niet volgenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo is het 22,6 graden bij hem in huis? Bizar warm.
"Thermometer klopt niet"
Mooi moment als de temperatuur oploopt
Compleet debiel om het met een dergelijke thermometer te meten natuurlijk
Die zal bang zijnquote:Minister van Buitenlandse Zaken Stef Blok heeft de Turkse ambassadeur in Nederland ontboden. De bewindsman roept de ambassadeur op het matje om zijn afkeuring uit te spreken over de Turkse inval van het noordoosten van Syrië.
lekkerquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maat, Coca Cola Energy
Hoe smaakt dat??
Netflix is kut.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
waarom ben je altijd zo boos vriendquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:37 schreef KingRoland het volgende:
van mij part mogen bepaalde users hier in de sc flink branden
teringlijers
Zoals je moeder hahaquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Netflix is kut.
Al betaal ik er wel netjes voor.
Wat noem je me schooier trouwens?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
oke ik had nog chili con carne van gisterenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Netflix is kut.
Al betaal ik er wel netjes voor.
Wat is er aan de hand Roland? Of is dit weer een nieuwe act?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:37 schreef KingRoland het volgende:
teringlijers
Ook gegeten zojuist, in wraps gewikkeld. Ik heb er 6 op.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke ik had nog chili con carne van gisteren
maja was wel een beetje heet
komt door het weerquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom ben je altijd zo boos vriend
jezusquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ook gegeten zojuist, in wraps gewikkeld. Ik heb er 6 op.
komt door het weerquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand Roland? Of is dit weer een nieuwe act?
Nee zonder rijst, in gewone witte wraps.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jezus
jij bent echt vies dik
of met whole grain wrap en zilvervliesrijst?
#durftevragen
ja het gaat soms echt hard héquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
komt door het weer
elke dag regen makker elke dag
@JanCeesquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee zonder rijst, in gewone witte wraps.
Het is duidelijk dat het kotsen mij nader bij staat dan het lachen.
Dagelijkse kost tochquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je vandaag nog lopen witwassen op het werk?
Ik weet dat ik hier niet onder valquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:37 schreef KingRoland het volgende:
teringlijers
Jort Keldergod.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet wel brood op de plank komen
Ik had het net even koud dus wmb val ik er wel onder.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik weet dat ik hier niet onder val
Homoquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had het net even koud dus wmb val ik er wel onder.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar volgens mij ligt er een griepje op de loer.quote:
Kkfaget.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar volgens mij ligt er een griepje op de loer.
Vieze flkkrquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar volgens mij ligt er een griepje op de loer.
Ja het is KANJERKOUDquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:54 schreef Caland het volgende:
Zijn er al mensen die de kachel aan hebben?
Daar heb ik namelijk wel een mening over
Jazeker.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:54 schreef Caland het volgende:
Jeetje.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:37 schreef KingRoland het volgende:
teringlijers
Ik wel want anders tikt ie (lol)quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:54 schreef Caland het volgende:
Oké charlotte dondersquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:14 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik heb den kachel aan en een huispak!!!
Tokkie!!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:14 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik heb den kachel aan en een huispak!!!
ja dat heb ik best wel vaak lolquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog even volhouden maat. Anders word je om 5 uur wakker ofzo
Ook in Spanje is Sparta de club van Rotterdam.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:00 schreef PicoMMP het volgende:
Nog niet echt vbl on tour daarquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie er gaat winnen vanavond natuurlijk
Misschien kunnen we langs je moederquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:10 schreef Caland het volgende:
Zullen we weer vbl on tourtje houden
@:rensajacied @:zipportal @:lokale_notabele @:doublepain @:yvonne @:jancees @:coco. @:knetterkrankjorum @:trein2000 @:mrstylo
Naam van topic en rugnummers van de usersquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:10 schreef Caland het volgende:
@:rensajacied @:zipportal @:lokale_notabele @:doublepain @:yvonne @:jancees @:coco. @:knetterkrankjorum @:trein2000 @:mrstylo
TV / De Gouden Televizierring 2019 #1quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Naam van topic en rugnummers van de users
Gepostquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
TV / De Gouden Televizierring 2019 #1
Present.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:10 schreef Caland het volgende:
ADO La Hayaquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:00 schreef PicoMMP het volgende:
Geen mention gehad. Klootzakquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:10 schreef Caland het volgende:
Lachen tot je kotst en kotsen tot je lachtquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee zonder rijst, in gewone witte wraps.
Het is duidelijk dat het kotsen mij nader bij staat dan het lachen.
Sinds een dag of twee, ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:54 schreef Caland het volgende:
ben gestoppenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat heb ik best wel vaak lol
ben gestoppen met koffie drinken
kan het goed merken
Gestoppen hahahaha idiootquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat heb ik best wel vaak lol
ben gestoppen met koffie drinken
kan het goed merken
Lachen tot je kotsquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lachen tot je kots en kotsen tot je lacht
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lachen tot je kots
Hahahahahahaha.
Goed tijdstip daarvoorquote:
Niet geklikt.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:30 schreef Doublepain het volgende:
Breathing - Extended Mix, a song by Ben Böhmer, Nils Hoffmann, Malou on Spotify
Als je hier geen harde plasser van krijgt..
Sow hallo danquote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Maar ik denk ook niet dat wij van hetzelfde een erectie krijgen. Ik kijk geen TLC.
Hallo zeg, koekoek.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Maar ik denk ook niet dat wij van hetzelfde een erectie krijgen. Ik kijk geen TLC.
De teringquote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Proleet.quote:
Goeiedag zegquote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Ga gewoon weg.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb weer een of andere gek op LinkedIn die Extinction Rebellion de hemel in loopt te prijzen.
Wat een englinks bolwerk wordt dat medium toch![]()
.
Sowquote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Moet jij niet op een schoolplein staan ergens
Wowquote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Moet jij niet op een schoolplein staan ergens
nou ik heb heel vorig seizoen niet gezien eigenlijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Mikey
Hoe gaat het met GTST? Is het spannend?
Moet hij wetenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 10:51 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan deelt een ferme tik uit aan @:kapiteintje in het Feyenoord topic
Het leven gaat niet altijd over rozen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 10:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer. Ik was jou vergeten. Dat was echt een hele fijne periode
Niet die reviews lezen zonder accountquote:Op donderdag 10 oktober 2019 11:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Accountgegevens hookers.nl gehacked en uitgelekt.
FUCK FUCK FUCK.
Waarom heb jij een plumeau als UI?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 11:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet die reviews lezen zonder account
Kan ik even de boel schoonmaken nadat onlo er weer een zooitje van maakt.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 11:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom heb jij een plumeau als UI?
Niet geklikt.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 11:31 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen.
Ik een kutnummer in mijn hoofd, dan jullie ook:
Graag gedaan.
Leuk nummer!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 11:31 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen.
Graag gedaan.
Wat een belangrijke gebeurtenis!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey, nu ik je hier zie realiseer ik mij pas dat je weg was.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 11:31 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen.
Graag gedaan.
quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens, alleen de titel lezen is al genoeg voor de meesten.
Zeker, dit zal vast een internationale feestdag worden.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 11:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat een belangrijke gebeurtenis!
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeker, dit zal vast een internationale feestdag worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |