Weten ze niet, kan zomaar ontstaan. Het zijn hele kleine deeltjes die in je oog 'rondzwemmen'.quote:
Dit is het tweede team he. Eerste speelt in Duitsland.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TrappersGODEN
Helemaal niks mis mee.
Ik weet dat het eerste team in de Duitse competitie meespeelt. De thuiswedstrijden worden gewoon in Tilburg afgewerkt tegen de Duitse teams. Ik neem aan dat @aTypisch gewoon naar het eerste gaat kijken.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is het tweede team he. Eerste speelt in Duitsland.
ook?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zijn hele kleine deeltjes die in je oog 'rondzwemmen'.
Ik zag dat het tweede team dit weekend tegen flyers speelt dus ik dacht eigenlijk dat hij daar naartoe gaat. Maar wat jij zegt kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet dat het eerste team in de Duitse competitie meespeelt. De thuiswedstrijden worden gewoon in Tilburg afgewerkt tegen de Duitse teams. Ik neem aan dat @:atypisch gewoon naar het eerste gaat kijken.
hahaquote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
oog?![]()
@:onlogisch
@:jancees
@:knutdeijsbeer
@:elan
@:ggmm
@:wereldgozer
@:zipportal
HOW DARE YOUquote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb zojuist een activist uitgescholden (op FOK!, niet in het echte leven, zo stoer ben ik niet).
leuk zegquote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb zojuist een activist uitgescholden (op FOK!, niet in het echte leven, zo stoer ben ik niet).
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter blijf je van mijn posts af.
Ja, hilarisch.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]ik moest een beetje lachen toen ik dat deed.
Wat heb jij gesnoven joh?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
NWS / [CENTRAAL] Klimaatprotesten Extinction Rebellion
oe ik ben bang nu! heb hem gelezenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, hilarisch.
TR voor meegepakt.
doe eens lief tegen karina, schavuitquote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, hilarisch.
TR voor meegepakt.
Haha ja die heb ik nog.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:46 schreef aTypisch het volgende:
@:karina heb je die toyboy van de foks nog?
20e weer marathon en nog is die amstelveenseweg niet klaarquote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is het tweede team he. Eerste speelt in Duitsland.
Ja dat zat ik ook al te denken, waar moeten die marathonners nou lopen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
20e weer marathon en nog is die amstelveenseweg niet klaar
Scrummie scrummie scrummie.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
NWS / [CENTRAAL] Klimaatprotesten Extinction Rebellion
nee, ik loop daar net niet langs, wel leuk maar ik neem aan dat ze het wel weghalenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 12:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zat ik ook al te denken, waar moeten die marathonners nou lopen.
Heb jij dit gezien?
https://www.parool.nl/ams(...)ch-stadion~b1710df9/
Ben er niet langsgekomen afgelopen dagen dus ik heb het nog niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |