ja dat heb ik best wel vaak lolquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog even volhouden maat. Anders word je om 5 uur wakker ofzo
Ook in Spanje is Sparta de club van Rotterdam.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:00 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]twitter:LarsSmit_ twitterde op dinsdag 10-09-2019 om 23:01:41Kaart van de Nederlandse Eredivisieclubs in een Spaans tijdschrift. Schitterend stukje topografie. @:SuperVakF mag zich melden in Gouda. VVV is naar Nijmegen gekomen en de bootcombi krijgt een nieuwe dimensie met AZ en Groningen. https://t.co/frBt50joJO reageer retweet
Nog niet echt vbl on tour daarquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie er gaat winnen vanavond natuurlijk
Misschien kunnen we langs je moederquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:10 schreef Caland het volgende:
Zullen we weer vbl on tourtje houden
@:rensajacied @:zipportal @:lokale_notabele @:doublepain @:yvonne @:jancees @:coco. @:knetterkrankjorum @:trein2000 @:mrstylo
Naam van topic en rugnummers van de usersquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:10 schreef Caland het volgende:
@:rensajacied @:zipportal @:lokale_notabele @:doublepain @:yvonne @:jancees @:coco. @:knetterkrankjorum @:trein2000 @:mrstylo
TV / De Gouden Televizierring 2019 #1quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Naam van topic en rugnummers van de users
Gepostquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
TV / De Gouden Televizierring 2019 #1
Present.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:10 schreef Caland het volgende:
ADO La Hayaquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:00 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]twitter:LarsSmit_ twitterde op dinsdag 10-09-2019 om 23:01:41Kaart van de Nederlandse Eredivisieclubs in een Spaans tijdschrift. Schitterend stukje topografie. @:SuperVakF mag zich melden in Gouda. VVV is naar Nijmegen gekomen en de bootcombi krijgt een nieuwe dimensie met AZ en Groningen. https://t.co/frBt50joJO reageer retweet
Geen mention gehad. Klootzakquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:10 schreef Caland het volgende:
Lachen tot je kotst en kotsen tot je lachtquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee zonder rijst, in gewone witte wraps.
Het is duidelijk dat het kotsen mij nader bij staat dan het lachen.
Sinds een dag of twee, ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:54 schreef Caland het volgende:
Zijn er al mensen die de kachel aan hebben?
Daar heb ik namelijk wel een mening over
ben gestoppenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat heb ik best wel vaak lol
ben gestoppen met koffie drinken
kan het goed merken
Gestoppen hahahaha idiootquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat heb ik best wel vaak lol
ben gestoppen met koffie drinken
kan het goed merken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |